<  
>  
Stillingsannonse

Bane NOR Ønsker du å bidra til gode kundeopplevelser ved buss for tog?

Søknadsfrist : 29.02.2024
Send soknad!

Stillingsbeskrivelse

Har du hjerte for kunden?

I Bane NOR har vi ett felles mål – å sette spor vi er stolte av, som kan drive samfunnet fremover. Derfor jobber vi målrettet med bærekraft, modernisering og knutepunkt. Hos oss får du engasjerte og nytenkende kolleger med en sterk tro på at vårt oppdrag er viktig – og stadig blir viktigere. Nå trenger vi dyktige koordinatorer som vil bidra til å modernisere Norge sammen med oss og våre samarbeidspartnere.

Kunde- og trafikkinformasjon i Bane NOR har et viktig ansvar; å gi våre reisende på stasjonene riktig, lik, rask og nyttig informasjon, for å hjelpe dem med å ta gode reisevalg med tog i Norge. Vi har også et ansvar for å tilrettelegge for at togselskapene effektivt kan kjøre alternativ transport når togene ikke går som normalt.

Er du den vi ser etter for å bidra til bedre kundeopplevelser når ikke alt går på skinner?

 

Hos oss får du

Vi er en organisasjon i endring. Viktigheten av oppgavene våre vil prege arbeidsmiljøet rundt deg, med flinke folk som brenner for det de jobber med. Vi setter faglig utvikling høyt, med interne kompetansebyggende muligheter for våre ansatte. Du får gode arbeidsforhold som også inkluderer bl.a bedriftsidrettslag, sosiale og faglige arrangementer. Blant ansattgodene finner du svært gode pensjons- og forsikringsordninger, og selvsagt personalbillett med Go Ahead, SJ Nord og Vy sine tog. Vi har også:

  • Sentrale lokaler i Oslo. 
  • Flott personalkantine og du får betalt lunsjpause. 
  • Permisjonsordninger som møter ditt behov.
  • God seniorpolitikk.

Vi er også opptatt av work-life-balance - for vi tror at du fungerer bedre på jobb om du fungerer godt privat.

 

Dette kommer du til å gjøre

Rollen innebærer å være en del av Bane NORs beredskapsordning og koordinere buss-for-tog-operasjoner. Arbeidet utføres på Oslo S og dekker følgende ansvarsområder:

  • Bidra til en kundevennlig og sømløs gjennomføring av driftsavvik på utvalgte stasjoner. 
  • Planlegging og styring av busslogistikken og informasjonsskjermene ved bussholdeplassene ved Oslo S og Asker. 
  • Dialog med togselskap vedrørende bussbehov.  
  • Bidra i systemutvikling.
  • Bidra til å øke kvaliteten på leveransen av tjenesten Kunde- og trafikkinformasjon. 

Rollen innebærer også samhandling med ulike ressurser og tredjeparter.

 

Dette tror vi du trenger for å lykkes og trives

  • Det er et krav til fullført 3-årig videregående opplæring og at du har sertifikat kl B.
  • Det er ønskelig at du har relevant høyere utdanning tilsvarende bachelor. 
  • Du har kjennskap til avvikshåndtering. 
  • Du behersker norsk og engelsk godt, både skriftlig og muntlig.
  • Vi ser etter deg som brenner for jernbanen og ønsker å skape så gode kundeopplevelser som mulig når ikke alt går på skinner.
  • Du er tydelig, tar ansvar og du evner å ta raske beslutninger. 
  • Du liker at det til tider er en hektisk hverdag og du beholder fokus under press. 

Stillingen innebærer kontorarbeid og arbeid på togstasjonene og vil inngå i en turnusordning.

 

Kjekt å vite

Å søke jobb i Bane NOR skal være enkelt. Du trenger derfor ikke å skrive et søknadsbrev - en godt utfylt CV og dine svar på noen få spørsmål i søknadsprosessen, er det vi ønsker fra deg.

Ser du noe du ikke kan? Ta det helt med ro – vi skal sikre at du får en god opplæring! Vi oppfordrer deg til å søke stillingen om den er interessant, og om du har lyst til å lære noe nytt.

Vi mener at inkludering og mangfold er en styrke. Vi ønsker oss kollegaer med ulike kompetanser, fagkombinasjoner, livserfaring og perspektiver for å bidra til enda bedre oppgaveløsning. Det er viktig for oss at våre medarbeidere identifiserer seg med våre verdier som er åpen, respektfull, engasjert og nytenkende. Hva betyr disse verdiene for deg?

Bane NOR samarbeider med Semac som er en ekstern leverandør om bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater. Bakgrunnssjekken utføres etter samtykke fra deg som søker og innebærer at vi verifiserer CV og annen søknadsdokumentasjon i forbindelse med ansettelsen.

 

Kontaktpersoner

Victor Hansen 

Direktør Kunde og trafikkinformasjon
Tlf 48204167  victor.hansen@banenor.no

 

Jorunn Osaland

Leder Kundeinformasjon

Tlf 97538602  jorunn.osaland@banenor.no

Om arbeidsgiveren

Hos oss møter du ambisiøse kolleger som jobber med komplekse utfordringer. Kulturen er preget av tverrfaglig samarbeid og et stort engasjement for jernbanen.

Vår største ressurs er menneskene som jobber her. Vi vet at mangfold bidrar til å skape resultater, og at vårt oppdrag er viktig – og stadig blir viktigere.

Kulturen er skapt gjennom tett tverrfaglig samarbeid og høyt engasjement, fra folk med mange med forskjellige bakgrunner. Samtidig er det viktig at livet har plass til både arbeid og fritid. Jobben vi gjør er viktig for samfunnet, og arbeidet skal utvikle og glede - ikke slite oss ut.

 

Alle er velkommen!

Vi føler oss trygge på at du vil møte likesinnede hos oss, og vi ønsker å styrke vårt mangfold og inkluderingsarbeid.

Hos oss er alle velkommen uansett legning, kjønn, religion og alder. Hos oss skal du kunne være like mye deg selv som hjemme. Det vi har til felles er engasjementet for jernbanens fremtid.

 

Mangfolds- og inkluderingsarbeid

Våre ledere deltar på kurs med stort fokus på mangfoldsledelse. De skal følge våres lederprinsipper, og ta aktivt del i arbeidet med inkludering og mangfold. Det er en jobb vi ønsker at hele samfunnet skal engasjere seg i. 

 

Inkluderende arbeidsliv

IA-avtalen (Inkluderende arbeidsliv) er en intensjonsavtale mellom regjeringen, arbeidstakernes og arbeidsgivernes foreninger. Målet er å forebygge sykefravær og hindre at folk faller ut av yrkeslivet. 

Dette gjøres gjennom å kartlegge ansattes behov og organisere arbeidsplassen, slik at vi kan planlegge og gjennomføre tiltak. Slik tilrettelegger vi for større mangfold og gode arbeidsplasser.

Les IA-avtalen om inkluderende arbeidsliv på regjeringen.no. (åpnes i ny fane)

 

Dilemmatrening, etikk og nulltoleranse 

Våre medarbeidere tar stadig obligatoriske kurs i dilemmatrening. Det skal bidra til å ivareta våre verdier. Vi handler etter retningslinjer for nulltoleranse mot mobbing, trusler, og trakassering.

Vi ønsker å stadig bedre måten vi jobber på. Vi skal være flinke til å utfordre hverandre, så vi sikrer fokus på inkludering og støtter opp om mangfoldet vi ønsker på jobb.

 

Ansattgoder 

Vi kan tilby en rekke ansattgoder, som blant annet: 

  • Fleksibilitet rundt arbeidstid og hjemmekontor
  • Sommertid 15. mai til 14. september
  • Gode pensjonsordninger med høye sparesatser
  • Konkurransedyktige bank- og forsikringsordninger
  • Moderne lokaler med sentral beliggenhet
  • Personalbillett med GoAhead, SJ NORD og VY's tog

 

Les mer om Bane NOR

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Søknadsfrist : 29.02.2024

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • FEB 22
    2024
    3 STILLINGER UTLØPER I DAG – SISTE FRIST
  • FEB 25
    2024
    60 STILLINGER UTLØPER I DAG – SISTE FRIST
  • FEB 27
    2024
    3 STILLINGER UTLØPER I DAG – SISTE FRIST
  • FEB 28
    2024
    3 STILLINGER UTLØPER I DAG – SISTE FRIST
Kandidatmatch
Jobbsøker
Denne teksten er anonymisert
Match 100%
Jobbsøker
Denne teksten er anonymisert
Match 80%
Jobbsøker
Denne teksten er anonymisert
Match 80%
Jobbsøker
Denne teksten er anonymisert
Match 70%
Flere muligheter
46 ledige stillinger
Traineeprogram

Fakta om Bane NOR