Vi har behov for å styrke vår stab av Customer Officers. En Customer Officer sin hovedoppgave er kundesupport og prosessering av produktene remburs, garanti og dokumentinkasso. Vi kan tilby et kunnskapsrikt miljø med hyggelige kollegaer og konkurransedyktige betingelser. Her vil du ha mulighet til å utvikle deg videre innenfor Trade Finance-området. Nordea Trade Finance er en global organisasjon med et globalt betjeningskonsept, og vi legger vekt på læring og kommunikasjon både nordisk og globalt.
Effektivitet, kvalitet og gode kundeopplevelserTrade Finance har som hovedmål å gi gode kundeopplevelser og videreføre de gode resultatene vi har oppnådd. Nordea Trade Finance har hatt økende markedsandeler de siste årene, og vi ønsker deg som er stolt av å kunne bidra til ytterligere styrking av vår posisjon. I Trade Finance ser vi nødvendigheten av en organisasjon i stadig endring slik at vi også i fremtiden skal være i stand til å gjøre en god jobb for våre kunder. Du må se verdien i dette og ha evnen til stadig å se forbedringsmuligheter og være løsningsorientert.
Bred erfaring og gode kunnskaper innenfor Trade Finance området er en forutsetning. Gjerne med erfaring både fra det operative og fra salgssidenDet er viktig at du blir motivert av å få fornøyde kunder. Videre forventes det gode datakunnskaper. God formuleringsevne på engelsk og norsk både skriftlig og muntlig er et krav. Følgende personlige egenskaper er viktig: Pågående og uredd i forhold til nye oppgaver, positiv holdning og evne til å motivere kollegaer. Du må også kunne takle en hektisk hverdag.