Actic er en ledende treningssenterkjede med 144 treningssenter og over 200 000 medlemmer, fordelt på Sverige, Norge, Island, Finland, Tyskland og Østerrike. Vårt fokus er å skape et sunnere samfunn ved å inspirere og engasjere alle mennesker til bedre helse og økt velvære. Vi tilbyr gode muligheter for trening i velutstyrte treningsfasiliteter og høyt kvalifiserte instruktører til å hjelpe våre medlemmer til å oppnå sine mål. Les mer på www.actic.no
Er du en engasjert og drevet person som har flere års erfaring innen lønnsbehandling og ønsker å jobbe litt i HR-feltet? Har du også en interesse for helse og velvære? Da er du kanskje vår nye medarbeider i HR-avdelingen.
Actic vokser, og vil ta hjem lønnshåndteringen etter at den har vært outsourcet i noen år. I denne prosessen har du en viktig rolle i å implementere det nye lønnssystemet, å etablere og kvalitetssikre rutiner for lønnshåndteringen. I tillegg må du ta ansvar for HR-relaterte oppgaver.
Denne rollen er nyopprettet, og vedkommende vil samarbeide tett med HR-sjefen i Sverige. Denne stillingen er lokalisert ved Actic sitt hovedkontor i Sandvika.
Arbeidsoppgaver:
- Administrere prosjektet med implementering av lønnssystemet, etablere rutiner og prosesser for lønnshåndtering
- Være ansvarlig for bedriftens 300 lønninger, administrering av HR, f.eks. administrere kontrakter, rapporter og sertifikater, samt bistå HR-sjef i utvikling av maler for Actic Norge AS
- Coaching av daglig ledere og regionsjefer i enklere saker via telefon/mail
- Systemeier av lønnssystemet og timeregistreringssystemet
- Ansvarlig for HR-relatert intern kommunikasjon, oppdatering av HR-relatert informasjon på intranett
- Opplæring av daglige ledere/regionsjefer i prosedyrer, prosesser og systemer
- Planlegging av vaktlister/produsere vaktliste maler for treningssentrene
- Bistå Norges driftsjef i forhandlinger
Du er en selvsikker og uavhengig "do’er" som liker å jobbe i et høyt tempo og ta på seg nye oppgaver. Du er administrativt anlagt og strukturert, og liker å lage prosedyrer og prosesser. Det er viktig at du også er en ansvarlig og engasjert person, som trives i et gründermiljø hvor du får anledning til å utvikle og drive virksomheten fremover.
Personlige egenskaper:
- Selvgående – tar ansvar for sin rolle og utvikler den
- Samarbeidsevne – ha en team-mentalitet, samarbeider godt, lytter, kommuniserer og løser konflikter på en konstruktiv måte
- Selvstendig – tenker, vurderer og resonnerer
- Personlig modenhet – er trygg, stabil og skiller på det personlige og profesjonelle
- Vinner – er løsningsorientert og ser muligheter i enhver situasjon
Din bakgrunn:
- Erfaring med å handtere minimum 100 lønninger
- Minimum 5 års arbeidserfaring i lønnsbehandling, helst fra alle deler av lønnsprosessen
- Utdannelse innen HR er en fordel
- Vant til å uttrykke deg skriftlig så vel som muntlig
- Erfaring i personaladministrasjon og planlegging
Søknadsfrist: 3. september 2014