Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Distriktssjef - Varekjøpsfinansiering DNB

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Har du lyst på en selvstendig og spennende jobb, å bli en del av finansieringsbransjens beste salgsteam? Her vil du få muligheten til å jobbe med Norges fremste handelskjeder i Telemark og Vestfold innen Kort/Varekjøpsfinansiering.

Hos oss vil du få mange interessante oppgaver som har stor fokus på å skape verdier for partnere, kunder og DNB. Hvis du er en god relasjonsbygger og vet du vil trives med å jobbe  i team, samt sammen med de øvrige enhetene som inngår i verdikjeden, så kan dette være jobben for deg.

Stillingsinnhold og ansvar:
  • oppfølging og utvikling av eksisterende portefølje(butikker/varehus) i eget distrikt
  • utarbeide handlingsplaner, gjennomføre avtalte markedsaktiviteter og holde kurs ute hos våre partnere
  • salgsplanlegging og gjennomføre sentrale handlingsplaner
  • ansvar for forankringen og oppfølgingen av mål og planer i egen kundeportefølje i samarbeid med salgssjef og kjedeansvarlig

Krav til kompetanse:
  • 3 års høyere utdannelse innen markedsføring/økonomi, eventuelt kan relevant erfaring kompensere for manglede utdannelse
  • erfaring fra oppsøkende salg med gode dokumenterte salgsresultater
  • god skriftlig og muntlig fremstillingsevne

Personlige egenskaper:
  • salgs- og resultatorientert
  • prestasjonsorientert
  • initiativrik
  • nysgjerrig
  • god på struktur og planlegging
  • god til å engasjere og begeistre andre
  • stor arbeidskapasitet

Vi tilbyr:
  • hyggelige og kompetente kolleger
  • mulighet for læring og egenutvikling
  • konkurransedyktige betingelse

Adecco Search & Select bistår DNB I rekrutteringsprosessen.

  Link til søknadsskjema: Send søknad




Adresse: 3800 BØ I TELEMARK



Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Aleris Sykehus Drammen er i vekst og opplever økt etterspørsel. Vi søker dyktig operasjonssykepleier i deltid- eller heltid Aleris Sykehus Drammen holder til i moderne lokaler sentralt i Drammen og utfører operasjoner innen ortopedi/protesekirurgi og plastikkirurgi. Vi søker deg som ønsker å jobbe i et spennende og bredt fagmiljø. Vi stiller krav til at du er fleksibel, selvstendig, effektiv og strukturert. Det er også viktig med gode samarbeidsevner, faglig engasjement, høy grad av serviceinnstilling, samt god norsk muntlig og skriftlig fremstillingsevne. Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser og faglige utfordringer i et dynamisk arbeidsmiljø. Søknader vil bli vurdert fortløpende. Tiltredelse etter avtale.
19.09.2019 Drammen
  Stendi har ledige stillinger i Stavanger regionen. Vi søker faglig engasjerte og nytenkende miljøterapeuter med lang og bred erfaring. Vi tilbyr en spennende arbeidshverdag med ulike utfordringer og sammensatte arbeidsoppgaver. Som miljøterapeut vil du sammen med faglig ansvarlig være med å utforme og kvalitetssikre tjenestetilbudet til våre beboere. Våre verdier i møte med den enkelte bruker er respekt, ansvar, enkelhet og kunnskap Vi søker miljøterapeuter som kan identifisere og iverksette ovennevnte verdier. Vi setter pris på om du har mye erfaring og er god til å finne kreative løsninger. Godt humør og fleksibilitet ser vi på som en selvfølge. Stendi AS er en kunnskapsbedrift og vi legger til rette for videreutvikling. Region Rogaland kan tilby et spennende og utviklende fagmiljø med tverrfaglig kompetanse og utfordrende arbeidsoppgaver. Vi har tariffavtale og avtale om inkluderende arbeidsliv. Stendi er opptatt av et godt arbeidsmiljø og legger vekt på å bygge en kultur preget av engasjement, fleksibilitet og kreativitet. Kvalifikasjoner ·         Barnevernspedagog, sosionom, vernepleier eller allmennlærer med videreutdanning i Spes.pedagogikk ·         evne til å jobbe målrettet etter miljøterapeutiske tiltak ·         Erfaring fra tilsvarende arbeid vil vektlegges ·         Også ufaglærte kan søke, personlig egnethet vektlegges. Personlige egenskaper ·         Vi søker målrettet og strukturerte miljøterapeuter. ·         Du har gode samarbeidsevner og samtidig kunne jobbe selvstendig, ·         Ståpåvilje og personlig egnethet vil vektlegges. ·         Bidra til et godt arbeidsmiljø ·         Menn oppfordres til å søke Vi tilbyr ·         Medleverturnus ·         Engasjerte kollegaer og et godt fagmiljø ·         Intern opplæring og kursing ·         Gode muligheter for personlig og profesjonell vekst i et selskap i fremgang ·         Lønn etter tariff Det kreves politiattest ihht til gjeldene lovverk. Stendi kan tilby en innholdsrik og variert arbeidshverdag i en spennende organisasjon med godt fagmiljø.    
19.09.2019 Stavanger
Dresser-Rand, A Siemens Business is one of the largest global suppliers of custom-engineered rotating equipment solutions for long-life, critical applications in the oil, gas, chemical, petrochemical, process, power, military, and other industries worldwide.  Kongsberg Norway is home to Dresser-Rand worldwide center of excellence for gas turbines and mechanical driven gas turbine packages. With a gas turbine power range from 1 to 55 MW Dresser-Rand AS supports the oil and gas industry on offshore and land based installations around the world.   Missions   - Establish and manage Inspection & Test Plan and Quality Plan for client projects.   - Verify sub-suppliers according to quality requirements/standards.   - Together with SCM execute external quality audits towards suppliers.   - Perform inspections of parts at supplier when required and verify the required documentation.   - Lead the "Mechanical Completion" process and contribute to the publication of "Manufacturing Record          Book" during hand over of an installation to the customer   - Coordinate the tear down process after testing of complete package.   - When required, contribute to the quality assurance work within the department.     Qualifications   - 2-3 years Technical school or Engineering college   - 5-10 years relevant experience   - Preferably experienced in quality work   - Good language skills in Norwegian and English, both orally and written. - Knowledge of quality managements systems.   - Generally good computer skills   - Problem solving capability.   - Able to handle periodically heavy workloads.   - Some duty travels may be necessary   - Well-structured and result-oriented.   - Collaboration capabilities.   Manager is Jan-Derek Skogen : +47 92663237 
30.11.2018 Kongsberg
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
09.01.2019 Oslo
Arbeidsoppgaver: Bidra i forbedringsprosjekter Etablere gevinstplaner og måleparametere for Karabins kunder Bistå i implementering av etterlevelse hos kunden Rådgiver og diskusjonspartner for våre kunder rundt strategiske spørsmål Bidra til å utvikle kundeforholdet og sikre at kunden oppnår målbare effekter Kvalifikasjoner og egenskaper: Nyutdannet på masternivå, med gode akademiske resultater, eller et par års relevant arbeidserfaring God forståelse for metodikk, teknikker og beste praksis Meget høy grad av logisk sans og forståelse Utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Kundefokusert Nøyaktig og strukturert Takle en hektisk hverdag Vi tilbyr: Unik mulighet til å være med på å forme et selskap i vekst Du får jobbe med store anerkjente selskaper Du får være med på å skape synlige gevinster for våre kunder Gode betingelser og utviklingsmuligheter Hyggelige kollegaer og sosialt arbeidsmiljø Være utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Høy integritet
09.01.2019 Oslo
Dresser-Rand Kongsberg is looking for a Cost Estimator. POSITION OBJECTIVE / SCOPE:• Cost estimation for new equipment proposals• Maintain master cost for new equipment PRINCIPAL RESPONSIBILITIES: • Cost estimation as part of the demand organization coordinated by Team Lead Demand • Follow global rules for GSP/LTO (Lead To Order) and follow other processes (locally/globally) related to cost estimation. • Perform cost estimating functions for a variety of units, components, parts and service, based on customer and/or marketing specifications or requirements • Generate cost estimates for products from a cost request or price book file • Generate cost estimates for special items not covered by price books or cost files • Support project management with cost estimates for changes and modifications • Update cost files by comparing recent contract cost and market data • Create/maintain and distribute price books and cost files for products • Align cost calculation programs and databases with what is used by D-R world wide • Review and provide improvements and necessary changes for policies and processes used as part of the function • Work closely with SCM, engineering & planning to align scope, cost and delivery schedules • Support other organizations to create engineering, manufacturing & purchasing targets KNOWLEDGE / FORMAL EDUCATION REQUIREMENT:   • Bachelor degree in Engineering or College/university degree in Economics and Business Administration (long experience can compensate for formal education) • 5 years’ experience from the oil and gas industry is preferred• Experience with project and product cost calculations or cost reporting is preferred • Product knowledge of rotating equipment and associated systems is preferred Job ID: 101745 Organisation: Power and Gas Experience Level: Experienced Professional Job Type: Full-time
18.02.2019 Kongsberg
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Trondheim
Arbeidsoppgaver: Bidra i forbedringsprosjekter Etablere gevinstplaner og måleparametere for Karabins kunder Bistå i implementering av etterlevelse hos kunden Rådgiver og diskusjonspartner for våre kunder rundt strategiske spørsmål Bidra til å utvikle kundeforholdet og sikre at kunden oppnår målbare effekter Kvalifikasjoner og egenskaper: Nyutdannet på masternivå, med gode akademiske resultater, eller et par års relevant arbeidserfaring God forståelse for metodikk, teknikker og beste praksis Meget høy grad av logisk sans og forståelse Utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Kundefokusert Nøyaktig og strukturert Takle en hektisk hverdag Vi tilbyr: Unik mulighet til å være med på å forme et selskap i vekst Du får jobbe med store anerkjente selskaper Du får være med på å skape synlige gevinster for våre kunder Gode betingelser og utviklingsmuligheter Hyggelige kollegaer og sosialt arbeidsmiljø Være utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Høy integritet
26.02.2019 Trondheim
Vis alle 23.151 ledige stillinger
DNB er Norges største finanskonsern og tilbyr finansielle produkter og tjenester bl.a. innenfor utlån og innskudd, fond og kapitalforvaltning, livsforsikring og pensjonssparing, betalings- og finansieringstjenester, eiendomsmegling og tjenester knyttet til penge- og kapitalmarkedet.

I Norge betjener DNB personer, bedrifter, organisasjoner og offentlig sektor via det bredeste distribusjonsnettet i norsk finansnæring. Internasjonalt er DNB representert gjennom 14 filialer og representasjonskontorer.

DNB Finans inngår i enheten Produkt. DNB Finans tilbyr et bredt spekter av finansieringsprodukter og administrative tjenester til privatpersoner, bedrifter og offentlig virksomhet. Produktportefølje består blant annet av lån til biler og andre kapitalvarer, leasing, biladministrasjon, factoring, forbrukslån og kredittkort.
DNB Finans har kontorer i 14 av landets byer, samt i Sverige og i Danmark.

Bakgrunnsjekk: DNB foretar bakgrunnssjekk av søkere for å verifisere opplysninger som fremgår av CV og tilgjengelig dokumentasjon. Bakgrunnsjekk gjennomføres ikke uten samtykke fra søkeren og aktuelle søkere vil motta nærmere informasjon om dette
Les mer om DNB

Stillingsbeskrivelse

Har du lyst på en selvstendig og spennende jobb, å bli en del av finansieringsbransjens beste salgsteam? Her vil du få muligheten til å jobbe med Norges fremste handelskjeder i Telemark og Vestfold innen Kort/Varekjøpsfinansiering.

Hos oss vil du få mange interessante oppgaver som har stor fokus på å skape verdier for partnere, kunder og DNB. Hvis du er en god relasjonsbygger og vet du vil trives med å jobbe  i team, samt sammen med de øvrige enhetene som inngår i verdikjeden, så kan dette være jobben for deg.

Stillingsinnhold og ansvar:
  • oppfølging og utvikling av eksisterende portefølje(butikker/varehus) i eget distrikt
  • utarbeide handlingsplaner, gjennomføre avtalte markedsaktiviteter og holde kurs ute hos våre partnere
  • salgsplanlegging og gjennomføre sentrale handlingsplaner
  • ansvar for forankringen og oppfølgingen av mål og planer i egen kundeportefølje i samarbeid med salgssjef og kjedeansvarlig

Krav til kompetanse:
  • 3 års høyere utdannelse innen markedsføring/økonomi, eventuelt kan relevant erfaring kompensere for manglede utdannelse
  • erfaring fra oppsøkende salg med gode dokumenterte salgsresultater
  • god skriftlig og muntlig fremstillingsevne

Personlige egenskaper:
  • salgs- og resultatorientert
  • prestasjonsorientert
  • initiativrik
  • nysgjerrig
  • god på struktur og planlegging
  • god til å engasjere og begeistre andre
  • stor arbeidskapasitet

Vi tilbyr:
  • hyggelige og kompetente kolleger
  • mulighet for læring og egenutvikling
  • konkurransedyktige betingelse

Adecco Search & Select bistår DNB I rekrutteringsprosessen.

  Link til søknadsskjema: Send søknad




Adresse: 3800 BØ I TELEMARK



Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om DNB