Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Distriktssjef - Varekjøpsfinansiering DNB

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Har du lyst på en selvstendig og spennende jobb, å bli en del av finansieringsbransjens beste salgsteam? Her vil du få muligheten til å jobbe med Norges fremste handelskjeder i Telemark og Vestfold innen Kort/Varekjøpsfinansiering.

Hos oss vil du få mange interessante oppgaver som har stor fokus på å skape verdier for partnere, kunder og DNB. Hvis du er en god relasjonsbygger og vet du vil trives med å jobbe  i team, samt sammen med de øvrige enhetene som inngår i verdikjeden, så kan dette være jobben for deg.

Stillingsinnhold og ansvar:
  • oppfølging og utvikling av eksisterende portefølje(butikker/varehus) i eget distrikt
  • utarbeide handlingsplaner, gjennomføre avtalte markedsaktiviteter og holde kurs ute hos våre partnere
  • salgsplanlegging og gjennomføre sentrale handlingsplaner
  • ansvar for forankringen og oppfølgingen av mål og planer i egen kundeportefølje i samarbeid med salgssjef og kjedeansvarlig

Krav til kompetanse:
  • 3 års høyere utdannelse innen markedsføring/økonomi, eventuelt kan relevant erfaring kompensere for manglede utdannelse
  • erfaring fra oppsøkende salg med gode dokumenterte salgsresultater
  • god skriftlig og muntlig fremstillingsevne

Personlige egenskaper:
  • salgs- og resultatorientert
  • prestasjonsorientert
  • initiativrik
  • nysgjerrig
  • god på struktur og planlegging
  • god til å engasjere og begeistre andre
  • stor arbeidskapasitet

Vi tilbyr:
  • hyggelige og kompetente kolleger
  • mulighet for læring og egenutvikling
  • konkurransedyktige betingelse

Adecco Search & Select bistår DNB I rekrutteringsprosessen.

  Link til søknadsskjema: Send søknad




Adresse: 3800 BØ I TELEMARK



Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Om Uranienborghjemmet: Uranienborghjemmet har totalt 98 plasser, hvorav 72 av plassene er ordinære langtidsplasser og 16 er skjermede plasser for beboere med demens. Uranienborghjemmet ligger midt på Majorstuen i Frogner bydel. Lederteamet ved Uranienborghjemmet, består av 4 teamledere, fagleder og daglig leder. Fra juni vil driften ved Uranienborghjemmet overtas av Oslo kommune. Er du glad i eldre mennesker, faglig engasjert, ser muligheter, opptatt av livshistorier og vil bidra til å øke livskvaliteten til beboere som har fått et nytt hjem på sykehjemmet? Mener du også at det å hjelpe hverandre er en god kultur, og at det å bli gammel faktisk kan være en fin ting? Da kan det hende at nettopp du er vår nye kollega! Dine arbeidsoppgaver: Hos oss står alltid beboerne i fokus og vi jobber etter et overordnet mål; I dag skal jeg bidra til å skape en god dag for våre beboere! Arbeidsoppgavene dine handler om - fagutvikling i samarbeid med fagleder og dine kollegaer - veiledende rolle for ansatte - tverrfaglig samarbeid mens du samtidig fremmer sykepleierfaget - overordnet ansvar for å lede og utvikle sykepleiefaget på avdelingen - implementere og kvalitetssikre bruk av velferdsteknologi - intern oppfølging av fagkompetane - delegert driftsansvar for avdelingeved behov Om deg: Du har et ønske om å bidra til at Uranienborghjemmet skal bli Oslos beste sykehjem og har følgende kvalifikasjoner: Du er autorisert sykepleier med videreutdanning i geriatri, demensomsorg eller palliasjon Du kan fremvise en gyldig politiattest utstedt i Norge, som ikke er eldre enn tre måneder Du behersker norsk skriftlig og muntlig tilsvarende høyere nivå (C1/Bergenstest)                                 Du behersker de vanligste IKT-verktøy (word/excel/intranett/internett/epost) Det er fordel med kjennskap til Gerica, men ikke et krav Personlig egnethet vektlegges Vi søker etter deg som virkelig ønsker å gjøre en forskjell for våre brukere. Du er stolt av yrket ditt og du vet at jobben du gjør er viktig. Du er pålitelig, selvgående, initiativrik, nøyaktig og har en empatisk og trygg personlighet. Vi setter pris på et godt smil og en smittende latter, samtidig som du kan være varmt til stede og by på en hånd å holde i når det trengs. Vi har følgende stillinger ledig for sykepleiere: Fagsykepleier med videreutdannig (30 studiepoeng) i 100% fast stilling, med jobb på dag/kveld og hver tredje helg på somatisk avdeling. Oppstart snarest eller etter avtale  Fagsykepleier med videreutdannig (30 studiepoeng) i 80% fast stilling, med jobb på dag/kveld og hver tredje helg på skjermet avdeling. Oppstart snarest eller etter avtale  Dersom du er vår nye kollega tilbyr vi: I tillegg til gode dager sammen med våre beboere gir vi deg muligheten til å utvikle deg sammen med kompetente og hyggelige kolleger i et arbeidsmiljø preget av våre verdier: Omtenksomme – Profesjonelle – Engasjerte – Nytenkende.  Videre kan vi tilby: Et flott tverrfaglig miljø i vår personalgruppe som består av helsefagarbeidere, sykepleiere, fysioterapeuter, ergoterapeut, leger og kulturledere Høyt fokus på faglig utvikling med ukentlig intern undervisning, ressursgrupper og refleksjonsmøter Fantastisk arbeidsmiljø preget av mye latter, sosiale begivenheter, og felles utflukter og hytteturer Kafè, kultur- og frivillighetssenter Rabatt på treningsavtaler Konkuransedyktiglønn etter gjeldende tariffavtale
02.05.2019 Oslo
Om stillingen Økonomiavdelingen har nå ledige stillinger (førstekonsulent/rådgiver/seniorrådgiver), hvorav noen er faste og noen vikariater. Arbeidsoppgaver for de som ansettes vil vurderes ut fra interesser, relevant erfaring og kompetanse. Blant annet kan makroøkonomiske analyser, utvikling av og arbeid med økonomiske modeller, bidrag til nasjonalbudsjettet, internasjonalt arbeid, samt å bistå politisk ledelse med utredninger og foredrag være aktuelle arbeidsoppgaver. De som ansettes må ha sterke analytiske evner og gode kunnskaper om makroøkonomi. Både nyutdannede og søkere med arbeidserfaring oppfordres til å søke.   Egenskaper og erfaring - Utdanning i økonomi med fordypning i samfunnsøkonomi på mastergradsnivå eller høyere - God innsikt i makroøkonomiske analyser - Sterke analytiske evner - Gode samarbeidsevner - God muntlig og skriftlig fremstillingsevne   Vi tilbyr - Samfunnsnyttige arbeidsoppgaver i et stort fagmiljø - Faglig utvikling - Nærhet til politiske beslutninger - Et hyggelig og kunnskapsrikt arbeidsmiljø - Betalt overtid
10.05.2019 Oslo
Vi søker etter økonom til ledig vikariat i Skatteøkonomisk avdeling (ettårig vikariat med muligheter for fast ansettelse). Norge skal ha et godt skatte- og avgiftssystem som finansierer fellesskapet. Avdelingen er faglig sekretariat for finansministeren og den øvrige politiske ledelsen i departementet. Skatteøkonomisk avdeling har hovedansvaret for å: utarbeide forslag til de årlige skatte- og avgiftsopplegg, vurdere de samfunnsøkonomiske sidene ved skatte- og avgiftssystemet, som virkninger for husholdninger, bedrifter og offentlige budsjetter, analysere inntektsfordeling og samspillet mellom skatte- og trygdereglene, analysere virkemiddelbruken i klima- og miljøpolitikken og politikken for bærekraftig utvikling, samt forberede departementets deltakelse i det internasjonale klimaarbeidet, koordinere departementets arbeid med struktur- og næringsøkonomiske spørsmål, herunder petroleumsøkonomi.     Utdanning Det kreves økonomisk utdanning på mastergradsnivå eller høyere med meget gode resultater. Egenskaper og erfaring Solide kunnskaper i samfunnsøkonomi, herunder mikroøkonomisk teori og analyse Analytiske ferdigheter Interesse for samfunnsspørsmål Kunne argumentere godt for faglige vurderinger både muntlig og skriftlig Gode samarbeidsevner og evne til å arbeide selvstendig Høy arbeidskapasitet Til stilling som rådgiver/seniorrådgiver er det nødvendig med relevant erfaring. Vi tilbyr Interessante og samfunnsnyttige arbeidsoppgaver i et sterkt fagmiljø Faglig utvikling Nærhet til politiske beslutninger Et hyggelig og kunnskapsrikt arbeidsmiljø Betalt overtid
16.05.2019 Oslo
JM Norge satser stort i Trondheim og søker en dyktig prosjektleder for gjennomføring av nye spennende boligprosjekter. Hos JM får du som prosjektleder være med fra tidlig fase og utvikle prosjektet frem mot byggestart i samarbeid med prosjektteamet.     Ansvar og arbeidsoppgaver  Planlegge, lede og følge opp produksjonen i boligprosjekter  Gjennomføre prosjekter med fokus på HMS, rett kvalitet og fornøyde kunder og medarbeidere  Overholde utarbeidet produksjonskalkyle  Formidle nødvendig informasjon til produksjonspersonale i rett tid  Faglig og personlig utvikling av medarbeidere i produksjon  Rapportere fremdrift og økonomi i produksjonen til prosjektsjef  Kvalifikasjoner   Utdannelse som ingeniør/sivilingeniør innen byggfag  Ledererfaring fra gjennomføring av boligprosjekter  Solide kunnskaper innen prosjektøkonomi, prosjektledelse og HMS  En strukturert og resultatorientert arbeidsform  En tydelig lederstil med engasjement og besluttsomhet  God skriftlig og muntlig fremstillingsevne  JM Norge kan tilby et meget kompetent fagmiljø og gode muligheter for å være med å videreutvikle vår organisasjon i Trondheim.   Ønskes ytterligere informasjon om stillingen, kan du kontakte Compass Human Resources ved Johnny Aastad på telefon 909 80 198. Alle henvendelser behandles konfidensielt og fortløpende. 
22.05.2019 Jobb hjemmefra
Stendi Senior drifter Risenga Bo- og Omsorgssenter i Asker. Sykehjemmet har 104 langtidsplasser fordelt på 6 avdelinger, i tillegg til Trygghetsavdeling og 19 dagsenter plasser. Sykehjemmet ligger i flotte naturomgivelser, og er samtidig nært beliggende til Asker sentrum. Det er gangavstand til både buss og togstasjon (Asker eller Bondi). Risenga Bo- og Omsorgssenter har god legedekning med 1,2 årsverk legestillinger, og vi har nå anledning til å tilby jobb for en ny sykehjemslege i 20 % fast stilling. Det vil være mulighet for selv å velge hvilken fast dag i uken man jobber. Sykehjemslegene har det medisinskfaglige ansvaret for 104 langtidsbeboere. Sykehjemmet har sterkt fokus på kompetanseheving og tverrfaglig samarbeid, og har god sykepleie- og fagdekning. Arbeidsoppgaver: Behandling, oppfølging og medisinsk ansvar for langtidsbeboerne på sykehjemmet Tverrfaglig samarbeid med øvrige ansatte Samarbeid med pårørende Bidra til kvalitetsutvikling Kvalifikasjoner: Norsk autorisert lege Erfaring fra tilsvarende arbeid, evt geriatri/ akuttmedisin/legevaktmedisin Gode norsk kunnskaper muntlig og skriftlig (bestått Bergenstest) Gode datakunnskaper, fordel med kjennskap til Gerica Vi søker etter deg som: Er glad i å jobbe med eldre mennesker og er interessert i geriatri Er opptatt av å holde deg faglig oppdatert og formidle kunnskap videre ved å aktivt bidra i intern veiledning og undervisning Er utadvendt og serviceinnstilt Har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner Er løsningsorientert, kreativ og fleksibel Takler stress og til tider en hektisk hverdag Personlig egnethet vektlegges Vi tilbyr: Lønn etter avtale Gode pensjons- og forsikringsavtaler Et meget godt arbeidsmiljø Kollegaer som brenner for å "gi det lille ekstra" for våre beboere hver dag Høyt faglig fokus En spennende hverdag med faglig utfordrende og varierte arbeidsoppgaver Vi håper du synes dette høres spennende ut og er nysgjerrig på å få vite mer om oss. Søknadsfristen er 16.06.19, men da vi fortløpende velger ut kandidater, anbefaler vi at du søker allerede nå. Sjekk også gjerne ut Risenga bo- og omsorgssenter på Stendi sine hjemmesider: www.stendi.no og på Facebook: Risenga bo- og omsorgssenter.
22.05.2019 Asker
Ønsker du å jobbe hos oss? Da bør du lese videre! Om utrykningstjenesten: Stendi startet opp utrykningstjeneste for Asker og Bærum kommune februar 2018, med ansvar for utrykning til nærmere 3000 brukere av trygghetsalarm. I den anledning har vi behov for flere engasjerte medarbeidere til teamet vårt. Teamet vårt består av faglig dyktige helsefagarbeidere, sykepleiere, spesialsykepleiere og ambulansepersonell. Tjenesten er stasjonert i lokaler sentralt i Sandvika, med god tilgang til offentlig transport. Tjenesten er bemannet av helsepersonell hele døgnet. Arbeidsoppgaver: Arbeidsoppgavene består i hovedsak i utrykning. På utrykning gjøres det medisinske vurderinger og bistand hos brukere, og det vurderes om andre instanser må kontaktes. Videre gjøres det vurderinger knyttet til brukers bistandsbehov og behovet for endring av vedtak. Hos oss er det mulig å utvikle seg sammen med kompetente og hyggelige kollegaer i et arbeidsmiljø preget av våre verdier: respekt, enkelthet, ansvar og kunnskap. Om deg: Vi søker en kollega som er faglig dyktig. Du må være tydelig og nøyaktig ovenfor brukerne, så vel som omsorgsfull og tålmodig. Videre er arbeidsdagen svært variert, det er derfor viktig å beholde roen i akutte situasjoner og i en til tider hektisk arbeidshverdag. Vi arbeider som et team og ønsker å utføre våre arbeidsoppgaver med engasjement og profesjonalitet, som igjen vil bidra til å skape gode relasjoner til brukere, pårørende, kollegaer og andre samarbeidspartnere.   Kvalifikasjoner Helsefagarbeider/ambulansearbeider Evt. sykepleiestudent (4 semester)/medisinstudent Gjerne erfaring fra akuttmedisin eller lignende jobber. Førerkort klasse B. God kjennskap til elektroniske kommunikasjonssystemene Gerica og Profil er en fordel. Må ha bestått norskkurs B2 Krav om politiattest.   Personlige egenskaper du har gode kommunikasjonsferdigheter du er målrettet, løsningsorientert og engasjert du skaper og bidrar til et godt arbeidsmiljø du evner å ta ansvar, motivere og skape engasjement du har gode holdninger og verdier du er trygg, tydelig og omsorgsfull  du har evne til selvstendighet, så vel som samarbeid du trives og motiveres av høyt tempo   Vi tilbyr: Godt arbeidsmiljø Spennende arbeidssted med faglig dyktige medarbeidere Pensjons- og forsikringsordning Stor grad av selvstendighet Mulighet til å påvirke din arbeidshverdag Tiltredelse etter avtale   Øvrig: Vi tilbyr følgende stillinger-, Fast stilling: 59 % Fast helgestilling: 16 % Engasjement: 93 % på natt (01.06.19 til 31.07.19) Tilkallingsvikarer Vi håper at dette høres ut som en arbeidsplass for deg, og at du er nysgjerrig på å vite mer om oss. Vi ansetter forløpende, og aktuelle kandidater vil bli kontaktet innen kort tid. Har du spørsmål om stillingen, må du gjerne ta kontakt med oss. Martine Hamre på mail: martine.aasnes.hamre@stendi.no og tlf.: 926 52 893.  
21.05.2019 Bærum, Asker
Stendi AS er Nordens største private aktør innen helse og omsorg. Vi skreddersyr miljøterapeutisk tilbud tilpasset den enkelte bruker eller familiens behov innenfor områdene barnevern, barne- og voksenpsykiatri, rus og psykisk utviklingshemming. Er du den vi leter etter? Vi søker fortrinnsvis vernepleier/sykepleier med et ønske om å utgjøre en stor forskjell for våre brukere. Her hos oss bor det to unge mennesker med autisme og stort behov for trygge voksne rundt seg. Vi som jobber her bistår våre brukere med meget tett oppfølging og veiledning i det daglige. Vi søker deg som er trygg i deg selv og evner å sette grenser og se løsninger i utfordrende situasjoner. Du må kunne jobbe systematisk, ha gode samarbeidsevner og sette fag i fokus. Dersom du har erfaring med HOTL kapittel 9, er dette en fordel. Vi søker kandidater til en 50 % medlever-stilling og tilkallingsvakter. Kvalifikasjoner   Vi trenger deg som: Er vernepleier eller sykepleier. Annen relevant utdanning/erfaring og/eller særskilt personlig egnethet kan kompensere for vernepleie/sykepleieutdanning. Er student i helse- og omsorgsfag til tilkallingsvakter. Har evne til å jobbe målrettet og systematisk etter miljøterapeutiske tiltak Førerkort klasse Erfaring fra arbeid rundt HOTL kapittel 9 og autisme er en fordel.  Du Er trygg i deg selv og evner å se løsninger i utfordrende situasjoner Er reflektert med evne til å tenke selvstendig Har stå-på-vilje og kan gi av deg selv Bidrar til et godt arbeidsmiljø Har erfaring med utfordrende atferd  Vi tilbyr Fleksibel arbeidstid Gode pensjonsordninger og konkurransedyktige betingelser Engasjerte kollegaer og et godt fagmiljø Tett samarbeid med spesialisthelsetjenesten Intern og ekstern relevant kursing Gode muligheter for utvidet ansvar En spennende arbeidshverdag!  Det kreves politiattest ihht. gjeldende lovverk.
13.05.2019 Bærum
Arbeidsoppgaver Ass. seksjonsleder har et medansvar i seksjonen og kan etter avtale være seksjonsleders stedfortreder i administrative funksjoner Ass seksjonsleder har et medansvar sammen med seksjonsleder for virksomheten, og koordinere driften av seksjonen på en effektiv og etisk forsvarlig måte, samt ha fokus på godt arbeidsmiljø Medansvar for fag- og kompetanseutvikling Ha medansvar for å sikre god samhandling med eget personell, andre seksjoner i avdelingen, samt andre avdelinger i og utenfor klinikken Være oppdatert på utviklingen av fagområdet og ha fokus på modernisering av driften Ha medansvar for seksjonens samlede virksomhet, herunder ansvar for seksjonens planlagte aktivitetsnivå og iverksettelse av tiltak for måloppnåelse Bidra til å ivareta samarbeidsrelasjoner mellom arbeidsgiver og arbeidstakerorganisasjonene samt vernetjeneste på lokalt nivå Med stillingen følger det personalansvaret for en definert gruppe ansatte  Kvalifikasjoner Autorisert jordmor Det er ønskelig med lederfaring Det er ønskelig med minimum 5 års klinisk praksis Personlige egenskaper Kunne vise til gode resultater Evne til å beslutte og iverksette handling Evne til å påvirke Evne til å lede og ha god resultatoppfølging Evne til å skape relasjoner og nettverk Evne til å arbeide effektivt mot klinikkens og avdelingens felles mål Gode kommunikasjons- og samarbeidsegenskaper Vi tilbyr Gode velferdstilbud for ansatte, f.eks hytteutleie,teater/fotballbilletter Bedriftsidrettslag med et stort og variert tilbud Muligheter for hjelp med bolig og barnehageplass Sentral beliggenhet i landlige omgivelser kort reisevei fra Oslo
20.05.2019 Lørenskog
Vis alle 26.720 ledige stillinger
DNB er Norges største finanskonsern og tilbyr finansielle produkter og tjenester bl.a. innenfor utlån og innskudd, fond og kapitalforvaltning, livsforsikring og pensjonssparing, betalings- og finansieringstjenester, eiendomsmegling og tjenester knyttet til penge- og kapitalmarkedet.

I Norge betjener DNB personer, bedrifter, organisasjoner og offentlig sektor via det bredeste distribusjonsnettet i norsk finansnæring. Internasjonalt er DNB representert gjennom 14 filialer og representasjonskontorer.

DNB Finans inngår i enheten Produkt. DNB Finans tilbyr et bredt spekter av finansieringsprodukter og administrative tjenester til privatpersoner, bedrifter og offentlig virksomhet. Produktportefølje består blant annet av lån til biler og andre kapitalvarer, leasing, biladministrasjon, factoring, forbrukslån og kredittkort.
DNB Finans har kontorer i 14 av landets byer, samt i Sverige og i Danmark.

Bakgrunnsjekk: DNB foretar bakgrunnssjekk av søkere for å verifisere opplysninger som fremgår av CV og tilgjengelig dokumentasjon. Bakgrunnsjekk gjennomføres ikke uten samtykke fra søkeren og aktuelle søkere vil motta nærmere informasjon om dette
Les mer om DNB

Stillingsbeskrivelse

Har du lyst på en selvstendig og spennende jobb, å bli en del av finansieringsbransjens beste salgsteam? Her vil du få muligheten til å jobbe med Norges fremste handelskjeder i Telemark og Vestfold innen Kort/Varekjøpsfinansiering.

Hos oss vil du få mange interessante oppgaver som har stor fokus på å skape verdier for partnere, kunder og DNB. Hvis du er en god relasjonsbygger og vet du vil trives med å jobbe  i team, samt sammen med de øvrige enhetene som inngår i verdikjeden, så kan dette være jobben for deg.

Stillingsinnhold og ansvar:
  • oppfølging og utvikling av eksisterende portefølje(butikker/varehus) i eget distrikt
  • utarbeide handlingsplaner, gjennomføre avtalte markedsaktiviteter og holde kurs ute hos våre partnere
  • salgsplanlegging og gjennomføre sentrale handlingsplaner
  • ansvar for forankringen og oppfølgingen av mål og planer i egen kundeportefølje i samarbeid med salgssjef og kjedeansvarlig

Krav til kompetanse:
  • 3 års høyere utdannelse innen markedsføring/økonomi, eventuelt kan relevant erfaring kompensere for manglede utdannelse
  • erfaring fra oppsøkende salg med gode dokumenterte salgsresultater
  • god skriftlig og muntlig fremstillingsevne

Personlige egenskaper:
  • salgs- og resultatorientert
  • prestasjonsorientert
  • initiativrik
  • nysgjerrig
  • god på struktur og planlegging
  • god til å engasjere og begeistre andre
  • stor arbeidskapasitet

Vi tilbyr:
  • hyggelige og kompetente kolleger
  • mulighet for læring og egenutvikling
  • konkurransedyktige betingelse

Adecco Search & Select bistår DNB I rekrutteringsprosessen.

  Link til søknadsskjema: Send søknad




Adresse: 3800 BØ I TELEMARK



Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Flere muligheter
Traineeprogram
Internship / Praktikanter

Fakta om DNB