<  
>  
Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Distriktssjef - Varekjøpsfinansiering DNB

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Har du lyst på en selvstendig og spennende jobb, å bli en del av finansieringsbransjens beste salgsteam? Her vil du få muligheten til å jobbe med Norges fremste handelskjeder i Telemark og Vestfold innen Kort/Varekjøpsfinansiering.

Hos oss vil du få mange interessante oppgaver som har stor fokus på å skape verdier for partnere, kunder og DNB. Hvis du er en god relasjonsbygger og vet du vil trives med å jobbe  i team, samt sammen med de øvrige enhetene som inngår i verdikjeden, så kan dette være jobben for deg.

Stillingsinnhold og ansvar:
  • oppfølging og utvikling av eksisterende portefølje(butikker/varehus) i eget distrikt
  • utarbeide handlingsplaner, gjennomføre avtalte markedsaktiviteter og holde kurs ute hos våre partnere
  • salgsplanlegging og gjennomføre sentrale handlingsplaner
  • ansvar for forankringen og oppfølgingen av mål og planer i egen kundeportefølje i samarbeid med salgssjef og kjedeansvarlig

Krav til kompetanse:
  • 3 års høyere utdannelse innen markedsføring/økonomi, eventuelt kan relevant erfaring kompensere for manglede utdannelse
  • erfaring fra oppsøkende salg med gode dokumenterte salgsresultater
  • god skriftlig og muntlig fremstillingsevne

Personlige egenskaper:
  • salgs- og resultatorientert
  • prestasjonsorientert
  • initiativrik
  • nysgjerrig
  • god på struktur og planlegging
  • god til å engasjere og begeistre andre
  • stor arbeidskapasitet

Vi tilbyr:
  • hyggelige og kompetente kolleger
  • mulighet for læring og egenutvikling
  • konkurransedyktige betingelse

Adecco Search & Select bistår DNB I rekrutteringsprosessen.

  Link til søknadsskjema: Send søknad




Adresse: 3800 BØ I TELEMARK



Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Stendi søker tilkallingsvikarer til vår avdeling for psykisk omsorg, og barnevern i Bø i Vesterålen - er DU vår nye kollega? Er du ute etter en spennende og utfordrende stilling der du kan bruke deg selv i et kreativt og positivt miljø, der både tøffe tak, godt arbeidsmiljø og faglige utviklingsmuligheter er en del av arbeidshverdagen? Vi søker deg som har et brennede engasjement for mennesker og er ikke redd for å stå i vanskelige situasjoner. Du gleder deg over "de små tingene" og er flink til å skape en relasjon med våre beboere! Du vil jobbe med ulike beboere, noe som krever at du er fleksibel, åpen, ærlig, imøtekommende, nysgjerrig, tillitsbyggende og omsorgsfull. Du må videre være arbeidsvillig og faglig engasjert, og kunne jobbbe selvstendig så vel som i team. Du må ha god fysisk og psykisk helse.  Kvalifikasjoner som ønskes er: * helse- og sosialfaglig høyskoleutdanning, eller annen relevant utdanning og erfaring. * Helsefaglig kompetanse innenfor psykiatri og omsorg er ønskelig * Erfaring i arbeid med mennesker, institusjonsarbeid er en fordel * Førerkort kl. B er et krav * Kreativ person med fokus på aktivitets- og ferdighetstrening  Som miljøterapeut hos Stendi deltar du i et team som arbeider målrettet for å bedre beboers livssituasjon, skape utviklingsmuligheter og istandsetter beboer til å mestre en selvstendig og positiv tilværelse.   Arbeidstid: Du vil inngå i en medleverturnus. I full stilling innebærer det 3 døgn arbeid -7 døgn fri - 4 døgn arbeid -7 døgn fri. Du jobber og bor på arbeidsstedet de døgnene du er på arbeid. Det er krav til politiattest for å jobbe hos oss. Menn oppfordres til å søke. Vi tilbyr lønn etter kvalifikasjoner, veiledning og oppfølging- og en fleksibel og variert arbeidsdag. Har du spørsmål er du velkommen til å kontakte avdelingsleder Kjersti Falch Jakobsen, tlf: 97148258.
19.06.2019 Bø i Nordland
TL;DR: Kom og jobb med utvikling i et verdensledende skyselskap!Ønsker du å jobbe for et verdensledende IT-selskap med et konsept du vil bli stolt av å representere? Vil du ha påvirkningskraft fra dag én? Er du nysgjerrig og opptatt av utvikling og utfordringer? Da kan du være den rette til å ta del i den videre utviklingen av selskapet. Intility er en komplett teknologiplattform som benyttes av over 600 selskaper. Vi består av over 300 medarbeidere som bidrar til å digitalisere morgendagens selskaper. Intility oppgraderes kontinuerlig med ny funksjonalitet og inkluderer et stadig økende antall integrerte skytjenester som Microsoft Azure, Office 365, Amazon Web Services og Salesforce.Vi søker nå etter flere utviklere som brenner for teknologi og elsker å programmere. Vi skal styrke Intility innenfor en rekke ulike teknologier og språk i hele utviklings-stacken. Du må gjerne ha spesialisert deg innenfor front- eller backend, men vi håper du er fleksibel og synes det er gøy å involvere deg i alle deler av utviklingsarbeidet. Som utvikler i Intility vil du gå inn i et sterkt fagmiljø og jobbe tett med resten av utviklingsteamene og organisasjonen for å bygge morgendagens skytjenester. Hvem ser vi etter?Vi søker etter deg som brenner for programmeringsfaget. Du ønsker å levere høy kvalitet i arbeidet ditt og er stolt av koden du leverer fra deg. Du liker å skrive best practice-kode, og trives med å samarbeide med folk med forskjellige faglige bakgrunner. Du er nysgjerrig og glad i å tilegne deg ny kunnskap, og liker å utforske nye teknologier. Å utvikle deg selv og bli utfordret faglig trigger deg, og du elsker å lære mens du er på jobb. Vi ser etter både deg som er nyudannet innenfor programmering, og deg som har noen års erfaring.Det aller viktigste for Intility er likevel å få inn deg som bryr deg om folkene rundt deg. Derfor ser vi etter deg som hjelper kollegaene dine, ikke fordi du må, men fordi du har lyst. Sist, men ikke minst ønsker vi at du innehar gode kommunikasjonsegenskaper på både norsk og engelsk. Rent faglig ser vi etter deg som behersker minst ett av følgende programmeringsspråk: - JavaScript- C#- PythonI tillegg er det en fordel, men ikke et krav, om du har kjennskap til følgende:- React- Redux- Ruby- Chef- REST API- HTML- CSS- ASP.NET- SQL- RabbitMQ- ElasticSearchHvordan er det å jobbe i Intility?I Intility er det mye som skjer. Med sterk vekst kommer et høyt tempo, men vi har også et avslappet sosialt miljø hvor folk tar vare på hverandre og spiller hverandre gode. Vi er en uformell og ung organisasjon med flat struktur, hvor du får stor påvirkningskraft på både egen arbeidshverdag og utviklingen til selskapet. Hos oss er det ingen spisse albuer, og vi jobber alle sammen mot de samme målene. Her ønsker vi rett og slett bare å bygge de beste teknologiske løsningene og samtidig ha det gøy på jobb.Hos oss får du også prøve deg på mye forskjellig. Det er stor variasjon i utviklingsprosjektene, så her finner du både videreutvikling av eksisterende systemer og utvikling av helt nye. Du vil finne mange flinke folk du kan sparre med, innen programmering og andre fagområder.Hva kan Intility tilby deg? Et sterkt fagmiljø hos en av verdens ledende skyleverandører. Intility er rangert som nummer 17 på Talkin' Clouds liste (Top 100 CSP) over de 100 mest suksessfulle og raskest voksende skyleverandørene globalt Spennende og varierte arbeidsoppgaver hvor du får bygge fremtidens skyselskap Muligheten til å jobbe med et kvalitetsprodukt og et konsept du vil bli stolt av å representere Et engasjerende arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer som gjør at du vil trives på jobb Langsiktighet, eierskapsfølelse og mye ansvar Selvstendighet, fleksibilitet og mye frihet i arbeidsdagen Faglig satsing på deg gjennom intern og ekstern kursing, sertifiseringer og konferansedeltakelse Send inn søknad, CV, og karakterutskrifter fra videregående skole og høyere utdanning. Vi gleder oss til å lese søknaden din!
27.06.2019 Oslo
TL;DR: Kom og jobb med DevOps i et verdensledende skyselskap!  Ønsker du å jobbe for et verdensledende IT-selskap med et konsept du vil bli stolt av å representere? Vil du ha påvirkningskraft fra dag én? Er du nysgjerrig og opptatt av utvikling og utfordringer? Da kan du være den rette til å ta del i den videre utviklingen av selskapet.   Intility er en komplett teknologiplattform som benyttes av over 600 selskaper. Vi består av over 300 medarbeidere som bidrar til å digitalisere morgendagens selskaper. Intility oppgraderes kontinuerlig med ny funksjonalitet og inkluderer et stadig økende antall integrerte skytjenester som Microsoft Azure, Office 365, Amazon Web Services og Salesforce.  Vi skal styrke Intility og våre kunder innenfor en rekke ulike teknologier i hele utviklings-stacken. I rollen som DevOps Engineer vil du bistå både vår organisasjon internt med implementasjon og utnyttelse av ny teknologi, samt bistå kunders utviklingsmiljøer med å løse deres utfordringer. I Intility jobber alle inhouse, og du er du omgitt av gode kollegaer som inkluderer deg fra dag én, og ønsker å dele sin kunnskap med deg. Du vil komme inn i et sterkt fagmiljø og jobbe tett med resten av organisasjonen og våre kunder for å bygge morgendagens skytjenester.   Hvem ser vi etter? Vi ser etter deg som har erfaring med, eller interesse for, utviklerverktøy som Azure DevOps, GitLab, Container-teknologier, og moderne applikasjonsarkitektur, og kan se helheten i løsningene som utvikles. Erfaring fra utviklingsarbeid tidligere er et pluss. Vi søker etter deg som brenner for innovasjon, teknologi og samarbeid. Du ønsker å levere høy kvalitet i arbeidet ditt og er stolt av resultatet du leverer fra deg. Du liker å lære om ny teknologi og å sette deg inn i hvordan applikasjonsplattformer fungerer, og trives med å samarbeide med folk med forskjellige faglige bakgrunner. Du er nysgjerrig og glad i å tilegne deg ny kunnskap, og liker å utforske nye måter å optimalisere. Å utvikle deg selv og bli utfordret faglig trigger deg, og du elsker å lære mens du er på jobb. Vi ser etter både deg som er nyudannet og deg som har noen års erfaring.  Det aller viktigste for Intility er likevel å få inn deg som bryr deg om folkene rundt deg. Derfor ser vi etter deg som hjelper kollegaene dine, ikke fordi du må, men fordi du har lyst. Sist, men ikke minst ønsker vi at du innehar gode kommunikasjonsegenskaper på både norsk og engelsk Rent faglig ser vi etter deg som har erfaring med følgende: Azure DevOps K8s (OpenShift og/eller AKS) Gitlab og/eller Github I tillegg er det en fordel, men ikke et krav, om du har kjennskap til en eller flere av følgende teknologier: Databaseprogrammering TeamCity Artifactory Chef Terraform RabbitMQ ElasticSearch I Intility er vi opptatt av at de ansatte trives på jobb og sammen med hverandre. Vi har ulike treningsgrupper som løpegruppe med profesjonell løpetrener og et fotballag i bedriftsligaen. I helgene kan man dra på fotballkamp på Intility Arena med familie, venner og kollegaer, eller på fjellet på en av våre firmahytter på Norefjell Ski og Spa Resort. I tillegg arrangeres det flere sosiale og faglige arrangementer gjennom året.    For at du skal være i flyt i hverdagen serverer Intility frokost, lunsj og ettermiddagsmat til alle ansatte. I tillegg lager vi middag til alle som ønsker å ta det med hjem til seg og sin familie. Send oss din søknad, CV og karakterutskrifter/vitnemål. Vi gleder oss til å lese søknaden din!  Nøkkelord DevOps, Gitlab, Terraform, TeamCity, Technology, Azure DevOps, Message Broker, GitHub, OpenShift, RabbitMQ, Elastic Search Bransjekategori IT / Telekommunikasjon / Internett Bransje Drift av applikasjoner og infrastruktur Alternativ bransjekategori IT / Telekommunikasjon / Internett Alternativ bransje Utvikling av infrastruktur og maskinvare
22.10.2019 Oslo
Intility er i sterk vekst, og vi søker nå nye kollegaer til Network Services. Vi er på jakt etter deg som er nyutdannet eller tidlig i din IT-karriere og har en genuin interesse for nettverksfaget.  Ønsker du å jobbe for et verdensledende teknologiselskap med et konsept du vil bli stolt av å representere? Er du nysgjerrig og opptatt av utvikling og utfordringer? Da kan du være den rette til å ta del i den videre utviklingen av Network Services og Intility. Som ansatt i Intilitys Network Services har du sammen med over 30 kompetente kolleger ansvaret for drift og utvikling av tjenester på vår sentrale nettverksplattform og alt av nettverksutstyr på mer enn 2000 lokasjoner i Norge og resten av verden. Avdelingen er ansvarlig for kontinuerlig utvikling av Intility-plattformen og tilhørende tjenester innenfor WAN, LAN, WiFi, og datasenternettverk, samt nettverksautomasjon.Hos oss vil du oppleve en bratt læringskurve og få mulighet til å skape deg en karriere innenfor nettverksfaget. Du vil jobbe tett med kunder, leverandører og kollegaer i et tverrfaglig team, der du har mange seniorer å lære av. For den rette kandidaten er det gode muligheter for større ansvarsområder, sertifiseringer og påvirkningsmuligheter i en hurtig voksende organisasjon.Sentrale arbeidsoppgaver: Prosjektarbeid ved oppsett eller endringer på kunders lokasjoner Deltagende i alle prosjektenes faser innen befaring, design og oppsett av nye nettverk Oppsett av både trådløs og kablet infrastruktur Nettverksadministrasjon av Intilitys verdensomspennende WAN, LAN og WiFi-nettverk Være med å utvikle moderne Software Defined Networks (SDN) Håndtering av eskalerte, nettverksrelaterte supporthenvendelser  Utvikling av Intilitys nettverkstjenester Intility er en global aktør og stillingen innebærer noe reising Vi ser etter deg som:  Har fagbrev/fagskole eller høyere utdannelse innen IT/teknologi Er nyutdannet eller har et par års relevant arbeidserfaring  Gjerne har kjennskap til Cisco nettverksteknologi, men dette er ikke et krav  Gjerne har kjennskap til nettverksprogrammering, f.eks Python eller Ansible, men dette er ikke et krav  Hjelper kollegaene dine, ikke fordi du må, men fordi du har lyst Er selvgående, etterrettelig og strukturert Har god skriftlig og muntlig fremstillingsevne på minst et skandinavisk språk og engelsk Ønsker å bli en teknisk spesialist og være med på å skape noe i din arbeidskarriere   Hvordan er det å jobbe i Intility?I Intility er det mye som skjer. Med sterk vekst følger et høyt tempo, men vi har også et avslappet sosialt miljø hvor folk tar vare på hverandre og spiller hverandre gode. Vi er en uformell og ung organisasjon med flat struktur, hvor du får stor påvirkningskraft på egen arbeidshverdag og utviklingen til selskapet. Hos oss er det ingen spisse albuer, og vi jobber alle sammen mot de samme målene. Her ønsker vi rett og slett bare å bygge de beste teknologiske løsningene og samtidig ha det gøy på jobb.Vi har ulike treningsgrupper, som løpegruppe med profesjonell løpetrener og et fotballag i bedriftsligaen. I helgene kan man dra på fotballkamp på Intility Arena med familie, venner og kollegaer, eller på fjellet på en av våre firmahytter på Norefjell Ski og Spa Resort. I tillegg arrangeres det flere sosiale og faglige arrangementer gjennom året. For at du skal være i flyt i hverdagen serverer Intility frokost, lunsj og ettermiddagsmat til alle ansatte, og vi lager middag til alle som ønsker å ta det med hjem til seg og sin familie.Hos oss:  Blir du en del av et sterkt fagmiljø hos en av verdens ledende skyleverandører Vil du jobbe med et kvalitetsprodukt og et konsept du vil bli stolt av å representere Får du kontinuerlig faglig påfyll gjennom Intility Academy og mulighet til å ta relevante sertifiseringer Blir du en del av et engasjerende arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer som gjør at du vil trives på jobb Blir du kastet rett ut i det, riktignok med god hjelp fra de hyggelige kollegaene dine Vil du glede deg til å komme på jobb Vi er fleksible når det gjelder oppstart, og tar gjerne inn kandidater med oppstart snarlig eller lenger frem i tid (eksempelvis studenter som fullfører graden sin våren 2020). Send inn søknad, CV, og karakterutskrifter fra vgs. og eventuelt fagskole/høyere utdanning som vedlegg. Vi gleder oss til å lese søknaden din!
19.11.2019 Oslo
Intility er en komplett teknologiplattform som benyttes av over 600 selskaper. Vi består av over 350 medarbeidere som bidrar til å digitalisere morgendagens selskaper. Intility satser på nyutdannede som viser et brennende ønske om å lære mer om teknologi. Vi jobber for å skape noe som er større enn summen av den enkelte, og sammen leverer vi en IT-plattform i verdensklasse. Vi er i sterk vekst og søker flere dyktige teknikere for å ivareta vår Device Management-plattform, som brukes av mer enn 35 000 brukere. I rollen som Device-tekniker vil du være en del av et spesialisert team som jobber operativt med support, der teknisk problemløsning utgjør en stor del av jobben. Arbeidet vil omhandle support av Windows og klient-relaterte problemstillinger. Du vil også være en del av et dynamisk og kompetent miljø på mer enn 30 kollegaer som jobber i fokuserte team innen Device Management som helhet. I tillegg til å hjelpe brukere å være i flyt gjennom saksløsing, jobber vi også utstrakt med dataanalyse og automasjon av feilrettingen for å være proaktive og fjerne underliggende feilkilder. Rette kandidater vil ha gode muligheter til utvikling innen Device Management. Kandidater som søker andre oppgaver innen Device Management oppfordres også til å søke og spesifisere dette. Arbeidsoppgaver: Håndtering av eskalerte, klientrelaterte supporthenvendelser Tett samarbeid med øvrig supportapparat i Intility Oppgaver knyttet til management-verktøyene ConfigMgr, Jamf og Intune Feilsøking av klienter, operativsystem og klientapplikasjoner Bidra i kundeoppgraderinger for ny funksjonalitet og sikkerhet Delta i prosjektarbeid for migrering av nye selskaper til plattformen Dialog og samarbeid med kunder, tredjeparter og interne avdelinger Bidra til kontinuerlig utvikling av Device Management-plattformen Vi ønsker søkere med følgende kvalifikasjoner og egenskaper: Fagbrev, fagskole eller høyere utdannelse innen IT/teknologi Har jobbet med IT-support eller klientadministrasjon de siste 1-3 årene. Nyutdannede oppfordres også til å søke Gjerne har teknologi som hobby også ved siden av jobb Erfaring med Config Mgr, Intune eller Jamf er en fordel, men ikke et krav Synes automasjon og utvikling er spennende, gjerne med noe erfaring Har gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner i ett skandinavisk språk og engelsk Hjelper kollegene dine, ikke fordi du må, men fordi du har lyst Vi tilbyr: Mulighet til å jobbe med et kvalitetsprodukt og et konsept du vil bli stolt av å representere Et svært godt arbeidsmiljø med bratt læringskurve og muligheter for å skape noe i din arbeidskarriere Varierte arbeidsoppgaver Kontinuerlig faglig påfyll gjennom Intility Academy og mulighet for å ta relevante sertifiseringer Hos oss er vi opptatt av at de ansatte trives på jobb og sammen med hverandre. Vi har ulike treningsgrupper, som løpegruppe med profesjonell løpetrener og et fotballag i bedriftsligaen. I helgene kan man dra på fotballkamp på Intility Arena med familie, venner og kolleger, eller på fjellet på en av våre firmahytter på Norefjell Ski og Spa Resort. Det arrangeres også flere sosiale og faglige arrangementer gjennom året. For at du skal være i flyt i hverdagen serveres frokost, lunsj og ettermiddagsmat til alle ansatte. I tillegg er det mulig å bestille middag med seg hjem.  Send oss din søknad, CV og karakterutskrifter/vitnemål. Søknader vil bli behandlet fortløpende. Vi gleder oss til å lese søknaden din!  
18.02.2020 Oslo
Statkraft is Europe’s largest generator of renewable energy. As a major player in the energy wholesale market, we are developing green power solutions for renewable energy producers and companies from trade and industry. We support our customers on the way to a 100% renewable electricity supply. Join the team and take part in creating tomorrow’s energy world! What we do: Our Business Area Markets & IT is undergoing a significant and exciting change, with behavior in commodity markets, customer business and internal processes increasingly influenced by strong understanding and use of data, and increased use of process automation. Our IT Department is responsible for delivering IT services to all units in Statkraft with a broad system portfolio consisting of a mix of purchased products and internally developed tools. IT works closely together with the business units, providing business-directed IT strategy, product management, project management, tailored development, operations and infrastructure. Your role: As a Business Analyst you will drive initiatives helping the business stakeholder envision the future with smart mix of current and future IT capabilities, and will be part of a team that delivers solution across the value chain of Market Operation, aligning functional and technical requirements, bridging the gap between different stakeholders. Competent technology advisory towards implementing a future-oriented Market Operation setup, characterized by heavy use of data, analytics, process automation and algorithmic trading Analyze Market Operation processes, and work effectively across the business and IT organization to challenge, promote dialogue and drive cooperation Be involved in architectural discussions and assess internal and external systems and components that can play a role in the Trading & Origination environment Bridge the gap between business requirements and IT with translation and simplification Facilitation, process and project management, helping to start and move initiatives Initiate and inspire new IT activities Provide functional configuration, development & support for business users Be on top of market changes and implications for our system and service portfolio Your profile: University education in the areas of STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics), Business Engineering, Finance or similar Several years of relevant work experience in data engineering, analytics, or related field, and awareness of a variety of data-related topics, e.g. time series, streaming data, event-driven architectures A true passion for technology, data and its use in a complex business environment Ideally competence of business processes and systems within commodities markets or energy sector, but it is not a must Be eager to learn about market trends, technological trends and innovation opportunities Ability to analyze business processes and do root cause analysis, problem management, solution design and implementation based on deliveries from multiple stakeholders Ability to work independently and proactively handle challenges Good cooperation and communication skills with the ability to create enthusiasm internally and trust towards partners Be able to think outside of the box, promoting expertise/solutions/options from all areas of IT Fluent in English and preferably Norwegian and German Statkraft offers: Professional and personal development in an exciting company A positive working environment characterised by competence, responsibility and innovation A diverse workplace with regard to gender, age and cultural background Competitive terms of employment and excellent benefit schemes Challenged? For us the ideas of our committed and ambitious colleagues make the difference. If you want to share our passion for renewable energy and be a part of tomorrow’s energy world, please apply through our online application form. Please note: Statkraft manages critical infrastructure and services in several countries. We conduct background checks on qualified applicants before hire.
25.02.2020 Tyskland, Oslo
Ønsker du å jobbe for et verdensledende teknologiselskap med et konsept du vil bli stolt av å representere? Vil du ha påvirkningskraft fra dag én? Er du nysgjerrig og ønsker å lære mer om teknologi? Da kan du være den rette til å ta del i den videre utviklingen av Intility.  Intility er en komplett teknologiplattform som benyttes av over 600 selskaper. Vi består av mer enn 350 medarbeidere som bidrar til å digitalisere morgendagens selskaper. Med en snittalder på 28 år, jobber vi sammen for å skape noe som er større enn summen av den enkelte.  Intility er i sterk vekst, og vi søker flere dyktige Business Consultants til Intilitys Workplace-plattform. Intility Workplace omfatter flere avdelinger som sammen bygger og utvikler den moderne arbeidsplassen for alle selskaper på Intility. Som Business Consultant vil du få bratt lærekurve og muligheten til å få innsikt og påvirkning i flere av våre virksomhetsområder. Vi jobber i dynamiske team med flerfoldig kompetanse, med mål om å gi selskaper de beste forutsetningene for å utnytte teknologi til å øke egen produktivitet og konkurransekraft.   Vi stiller ingen krav til digitale forkunnskaper, men håper du tar med deg mye nysgjerrighet og ikke minst et sterkt ønske om å lære mer om teknologi. Nyutdannede så vel som kandidater med noen års erfaring oppfordres til å søke.  Ansvarsområder kan være:  Kunderådgivning og utvikling av Intilitys plattform for kjøp av IT-utstyr  Jobbe med tjenesteproduserende teams for operativ leveranse og videreutvikling  Prosjektledelse ved onboarding av nye selskaper til Intility, eller oppgradere eksisterende selskapers Workplace-miljøer  Analyse av datastrømmer og jobbe med tiltak for å bedre tjenester og sluttbrukeropplevelsen  Vi ser etter deg som:       Har mastergrad  Har gode kommunikasjonsevner i et skandinavisk språk, og engelsk  Har gode analytiske egenskaper og forretningsforståelse   Interesseres av skjæringspunktet mellom teknologi og business  Hjelper kollegaene dine, ikke fordi du må men fordi du har lyst  Liker organisering og planlegging fordi det gjør hverdagen så mye enklere  Evner å få med deg andre for å løse utfordringer     Blir motivert når du får en arbeidsoppgave du ikke helt vet hvordan du skal løse Ønsker å være med på å skape noe og få noe ut av din arbeidskarriere  Hos oss:  Representerer du et konsept du er stolt av   Får du utfordrende arbeidsoppgaver fra dag én    Får du kontinuerlig faglig påfyll gjennom Intility Academy  Blir du kastet rett ut i det, riktignok med god hjelp fra de hyggelige kollegaene dine Betyr det noe at du kommer på jobb for vi er avhengig av din kunnskap  Vil du bli en del av et energisk miljø med mange sosiale happenings   Må du jobbe hardt, men du kommer til å glede deg til å gå på jobb  I Intility er vi opptatt av at de ansatte trives på jobb og sammen med hverandre. Vi har ulike treningsgrupper som løpegruppe med profesjonell løpetrener og et fotballag i bedriftsligaen. I helgene kan man dra på fotballkamp på Intility Arena med familie, venner og kollegaer, eller på fjellet på en av våre firmahytter på Norefjell Ski og Spa Resort. I tillegg arrangeres det flere sosiale og faglige arrangementer gjennom året. For at du skal være i flyt i hverdagen serverer Intility frokost, lunsj og ettermiddagsmat til alle ansatte. I tillegg lager vi middag til alle som ønsker å ta det med hjem til seg og sin familie.   Send inn søknad, CV, og karakterutskrifter fra vgs. og høyere utdanning som vedlegg.  Søknader behandles fortløpende.   Vi er fleksible på oppstartsdato, og tar gjerne inn kandidater med oppstart snarlig eller lenger frem i tid.  Vi gleder oss til å lese søknaden din!
26.02.2020 Oslo
Intility er en komplett teknologiplattform som benyttes av over 600 selskaper. Vi består av mer enn 350 medarbeidere som bidrar til å digitalisere morgendagens selskaper. Med en snittalder på 28 år, jobber vi sammen for å skape noe som er større enn summen av den enkelte.Vi er i sterk vekst, og søker prosjektledere til flere av våre fagområder. Vi ser etter deg som har et par års arbeidserfaring, og som ønsker å bygge en karriere som prosjektleder innen teknologi. Stillingen krever ingen tekniske forkunnskaper, men vi ønsker at du tar med deg mye nysgjerrighet og ikke minst et sterkt ønske om å lære mer om teknologi.Som prosjektleder vil du få mulighet til å jobbe med noen av verdens raskest voksende teknologier i prosjekter av ulik varighet og kompleksitet.  Du vil du få mye ansvar fra dag én, og fungere som bindeledd mellom kunde og tekniske ressurser internt og eksternt. Du vil ha det helhetlige prosessansvaret for prosjektets fremdrift og ferdigstillelse, og det er viktig at du evner å strukturere din egen og andres arbeidshverdag deretter. Hos oss vil du bli en del av et tverrfaglig miljø der kunnskapsdeling står i fokus, og der du har mange dyktige kollegaer å lære av.Vi ser etter deg som:    Har mastergrad innen eksempelvis økonomi, administrasjon eller prosjektledelse 1-3 års arbeidserfaring, men nyutdannede vil også vurderes  Interesseres av skjæringspunktet mellom teknologi og business  Har gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk  Er strukturert og har stor arbeidskapasitet  Hjelper kollegaene dine, ikke fordi du må, men fordi du har lyst  Er nysgjerrig og ønsker faglige utfordringer  Hos oss: Blir du en del av et sterkt fagmiljø hos en av verdens ledende skyleverandører  Vil du jobbe med et kvalitetsprodukt og et konsept du vil bli stolt av å representere  Får du faglig påfyll gjennom Intility Academy og oppfordres til å ta sertifiseringer Blir du kastet rett ut i det, riktignok med god hjelp fra de hyggelige kollegaene dine  Blir du en del av et engasjerende arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer som gjør at du vil trives på jobb  Hvordan er det å jobbe i Intility?I Intility er det mye som skjer. Med sterk vekst følger et høyt tempo, men vi har også et avslappet sosialt miljø hvor folk tar vare på hverandre og spiller hverandre gode. Vi er en uformell og ung organisasjon med flat struktur, hvor du får stor påvirkningskraft på egen arbeidshverdag og utviklingen til selskapet. Hos oss er det ingen spisse albuer, og vi jobber alle sammen mot de samme målene. Sammen jobber vi dedikert og strukturert for å bygge de beste teknologiske løsningene, samtidig som vi har det gøy på jobb.Vi har ulike treningsgrupper, som løpegruppe med profesjonell løpetrener og et fotballag i bedriftsligaen. I helgene kan man dra på fotballkamp på Intility Arena med familie, venner og kollegaer, eller på fjellet på en av våre firmahytter på Norefjell Ski og Spa Resort. I tillegg arrangeres det flere sosiale og faglige arrangementer gjennom året. For at du skal være i flyt i hverdagen serverer Intility frokost, lunsj og ettermiddagsmat til alle ansatte, og vi lager middag til alle som ønsker å ta det med hjem til seg og sin familie. Det er ønskelig med snarest mulig tiltredelse, men vi er fleksible med senere oppstart for rette kandidater.  Send inn søknad, CV, og karakterutskrifter fra videregående skole og høyere utdanning som vedlegg. Søknader behandles fortløpende.   Vi gleder oss til å lese søknaden din! 
26.02.2020 Oslo
Vis alle 34.893 ledige stillinger
DNB er Norges største finanskonsern og tilbyr finansielle produkter og tjenester bl.a. innenfor utlån og innskudd, fond og kapitalforvaltning, livsforsikring og pensjonssparing, betalings- og finansieringstjenester, eiendomsmegling og tjenester knyttet til penge- og kapitalmarkedet.

I Norge betjener DNB personer, bedrifter, organisasjoner og offentlig sektor via det bredeste distribusjonsnettet i norsk finansnæring. Internasjonalt er DNB representert gjennom 14 filialer og representasjonskontorer.

DNB Finans inngår i enheten Produkt. DNB Finans tilbyr et bredt spekter av finansieringsprodukter og administrative tjenester til privatpersoner, bedrifter og offentlig virksomhet. Produktportefølje består blant annet av lån til biler og andre kapitalvarer, leasing, biladministrasjon, factoring, forbrukslån og kredittkort.
DNB Finans har kontorer i 14 av landets byer, samt i Sverige og i Danmark.

Bakgrunnsjekk: DNB foretar bakgrunnssjekk av søkere for å verifisere opplysninger som fremgår av CV og tilgjengelig dokumentasjon. Bakgrunnsjekk gjennomføres ikke uten samtykke fra søkeren og aktuelle søkere vil motta nærmere informasjon om dette
Les mer om DNB

Stillingsbeskrivelse

Har du lyst på en selvstendig og spennende jobb, å bli en del av finansieringsbransjens beste salgsteam? Her vil du få muligheten til å jobbe med Norges fremste handelskjeder i Telemark og Vestfold innen Kort/Varekjøpsfinansiering.

Hos oss vil du få mange interessante oppgaver som har stor fokus på å skape verdier for partnere, kunder og DNB. Hvis du er en god relasjonsbygger og vet du vil trives med å jobbe  i team, samt sammen med de øvrige enhetene som inngår i verdikjeden, så kan dette være jobben for deg.

Stillingsinnhold og ansvar:
  • oppfølging og utvikling av eksisterende portefølje(butikker/varehus) i eget distrikt
  • utarbeide handlingsplaner, gjennomføre avtalte markedsaktiviteter og holde kurs ute hos våre partnere
  • salgsplanlegging og gjennomføre sentrale handlingsplaner
  • ansvar for forankringen og oppfølgingen av mål og planer i egen kundeportefølje i samarbeid med salgssjef og kjedeansvarlig

Krav til kompetanse:
  • 3 års høyere utdannelse innen markedsføring/økonomi, eventuelt kan relevant erfaring kompensere for manglede utdannelse
  • erfaring fra oppsøkende salg med gode dokumenterte salgsresultater
  • god skriftlig og muntlig fremstillingsevne

Personlige egenskaper:
  • salgs- og resultatorientert
  • prestasjonsorientert
  • initiativrik
  • nysgjerrig
  • god på struktur og planlegging
  • god til å engasjere og begeistre andre
  • stor arbeidskapasitet

Vi tilbyr:
  • hyggelige og kompetente kolleger
  • mulighet for læring og egenutvikling
  • konkurransedyktige betingelse

Adecco Search & Select bistår DNB I rekrutteringsprosessen.

  Link til søknadsskjema: Send søknad




Adresse: 3800 BØ I TELEMARK



Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om DNB