Ledig stilling

Åpen søknad – Ihus iHUS

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

AF Nybygg ble opprettet i 2017 som en ny forretningsenhet i AF Gruppen Norge AS med erfarne ressurser fra andre forretningsenheter i AF for å danne grunnlag for ytterligere vekst. AF Nybygg retter seg inn mot oppføring av nye komplette bygg. Prosjektene utføres innen boligbygg, offentlige bygg (skolebygg, omsorgsbygg, mv.), næringsbygg og andre typer nybygg. AF Nybygg utfører prosjekter i Stor-Oslo regionen, primært i Oslo og Akershus. Prosjektene kjennetegnes som komplekse, tidkrevende, spennende og har vanligvis en kontraktsverdi på over MNOK 100. AF Nybygg kan utføre alle typer entrepriser, herunder total-, general-, hoved- og samspillsentrepriser. Med prosjektutførelse av AF Nybygg får man innovative løsninger der vi digitaliserer smart og etter kundens behov. Fremtiden er her nå, og AF Nybygg har kompetansen som gjør at vi bygger morgendagens bygg i dag. AF Nybygg søker nå etter Driftsleder Bygningsfysikk som skal ha ansvar for å planlegg og følge opp kvalitetsarbeidet i produksjon ved våre byggeprosjekt hvor det er særlig bygningsfysisk kompleksitet, eller andre kritiske problemstillinger. Dette blant annet innenfor områdene lufttetthet, vanntetthet og akustikk. Arbeidet omfatter blant annet planlegging, oppfølging og dokumentasjon av kritiske grensesnitt og utførelse, samt utvikling av metoder som sikrer høye krav til kvalitet. I AF har vi sterkt fokus på en systematisk tilnærming til utførelse og kontroll. Vi søker deg som kan være med å utvikle og følge opp produksjon og systemer for kvalitetssikring i våre prosjekt, spesielt knyttet til bygningsfysikk. Har du bred erfaring fra utførelse og oppfølging av produksjon i byggeprosjekt og gjerne har vært eller er håndverker selv, samtidig som du klarer å holde et overordnet blikk, planlegge langsiktig og er detaljorientert og nøyaktig, er det et godt utkastpunkt. Du vil jobbe med og rapportere til Anleggsleder i ett av våre boligprosjekt, arbeidssted vil variere etter behov, men alltid på den enkelte byggeplass. KvalifikasjonerRett kandidat bør ha minimum 10 års erfaring med utførelse eller oppfølging av produksjon og kvalitetssikringsarbeider i byggeprosjekt. Utdanning med fagbrev eller ingeniør er et krav. Inngående kjennskap til og erfaring med bygningsdetaljer, herunder særskilt tømmer- og rørleggerarbeider. Personlige egenskaperVi leter etter en detaljorientert person med evne til å se det store bildet. Du ser muligheter og beskriver forbedringsbehov. Du er foroverlent og dyktig til å prioritere. Samtidig er du strukturert, grundig og nytenkende. Dette er en spennende mulighet for deg som ønsker å fordype deg i bygningsfysikk samtidig som du også skal lede produksjon på byggeplassen. Rollen krever at du jobber selvstendig, at du er serviceinnstilt og tålmodig. Du bør være flink til å formidle din kunnskap og bidra til den gode kulturen vi er så stolte av i AF. I AF Gruppen blir du del av et stort kollegafellesskap av engasjerte fagpersoner, som brenner for både fag og resultatoppnåelse. I AF Gruppen tror vi på at trivsel og prestasjon henger sammen, og er stolte av å kunne vise til både gode resultater og høy trivsel blant de ansatte. Vi verdsetter god entreprenørånd, og tilrettelegger for at dyktige ansatte skal få utvikle seg innen nye fag- og ansvarsområder.
05.11.2019 Oslo
AF Gruppen er et av Norges ledende entreprenør- og industrikonsern med mange spennende og utfordrende prosjekt. For oss er risikostyring et sentralt verktøy for å vurdere lønnsomhet og se etter nye muligheter. Fagområdet har en sterk og tiltagende betydning i konsernet og vi har behov for en ny medarbeider – vi søker etter en Risk Manager. Arbeidsoppgaver Fasilitering av kommersielle risikoanalyser i våre tilbudsprosesser og prosjekt Gjennomføring av kvartalsvise risikoanalyser i forretningsenhetene sammen med konsernledelsen Videreutvikling av AFs system, metodikk og verktøy for risikostyring Ledelse av forbedringsprosjekt i forretningsenhetene Analysering og sparring med ledelsen Kvalifikasjoner Høyere utdannelse, gjerne Mastergrad Noen års relevant erfaring fra bransjen, konsulentselskap eller større industriselskap God kommersiell forståelse og analytiske evner Meget gode muntlige og skriftlige fremstillingsevner på norsk Dine personlige egenskaper vektlegges nøye, og i denne stillingen får du et utstrakt samarbeid med hele konsernets ledelse. Derfor har du gode samarbeidsegenskaper, du er analytisk og strukturert og har en sterk evne til å få gjennomslag for dine synspunkt. Du evner å se muligheter og er forretningsorientert. Stillingen gir en mulighet til å jobbe med fagområdene risikostyring, forbedringsledelse og forretningsutvikling. Mange av AFs forbedringsprosjekt springer ut fra risikogjennomganger, og Risk Manager har gjerne en sentral rolle i disse prosjektene.  Du blir en del av AF Gruppens konsernstab og rapporterer til Direktør for Risikostyring og Strategi. Arbeidssted er Oslo, men noe reisevirksomhet må påregnes. AF Gruppen tilbyr et godt arbeidsmiljø og spennende utfordringer på tvers av tradisjonelle faginndelinger. Stillingen byr på betydelige muligheter for kompetanseutvikling og personlig utvikling. Vi tilbyr konkurransedyktige, prestasjonsorienterte betingelser, gode forsikrings- og pensjonsordninger og opsjons- og aksjeprogram.
17.10.2019 Oslo
Lurer du på hvordan en fremtidig karriere i AF kan se ut? I AF brenner vi for innovasjon og nyskapning, og har derfor etablert en egen avdeling som utelukkende jobber med å bidra til at prosjektene i AF lykkes med å nå vår visjon; å rydde fra fortiden å bygge for fremtiden. For første gang lanserer vi nå sommerjobb i denne avdelingen, og ser etter teknologistudenter som er nysgjerrig på innovasjonsarbeidet i en av Norges fremste entreprenørvirksomheter. Sommerjobb i AF – Kan du se det for deg? En sommerjobb i I&D vil gi et unikt innblikk i hvordan vi jobber med innovasjon og digitalisering. I samarbeid med engasjerte og kunnskapsrike kollegaer vil du få ansvaret for å implementere et prosjekt som enten vil bidra til å redusere vårt miljøavtrykk, effektivisere arbeidshverdagen for noen i AF, eller bruke tilgjengelige data til å skape ny innsikt og beslutningsstøtte for våre prosjekter. Vi ser etter 2-3 studenter med bakgrunn innen data- og kommunikasjonsteknologi, fysikk og matematikk, industriell økonomi og teknologiledelse, kybernetikk og robotikk, eller andre teknologirettede retninger. Du vil jobbe tett med en av våre forretningsenheter og løse helt konkrete problemstillinger med utgangspunkt i spennende teknologier, rammeverk og plattformer som Azure Cloud, Python, Pandas, NumPy, .NET Core, JS/TS, Angular og React. Eksempler på aktuelle problemstillinger er analyse av drivstoff- og energiforbruk, sensorovervåkning for bedre helse, miljø og sikkerhet og bedre støtte til arbeid med bygningsinformasjonsmodeller (3D-modeller). Vi ser etter studenter som: fullfører sitt studieprogram i 2021 (studenter i 4. klasse for master og 2. klasse for bachelor) ønsker å lære mer om utvikling på .NET core (C#), i python, eller en annen favorittplattform som løser utfordringene vi står ovenfor arbeider strukturert og selvstendig har gode kommunikasjonsegenskaper har sterk problemløsningsevne Vi tilbyrDu blir en del av et energisk miljø med ambisjoner om at AF skal være den til enhver tid ledende aktøren innen bransjen på innovasjon. Vi tilbyr ansvar og tillit, og venter engasjement og gode løsninger tilbake. I AF Gruppen vil du finne mennesker som deler din nysgjerrighet - og du vil finne rom til å leve den ut. Om du har spørsmål til stillingsannonsen eller om din bakgrunn passer for en sommerjobb i AF – ta kontakt.
25.09.2019 Norge
Servicetorget trenger tilkallingsvikarer! Det hender vi har behov for litt ekstra hjelp. Kan du da muligens jobbe hos oss, og komme på kort varsel?! Vi holder til på Kongsvinger, 1 times reisevei fra Oslo.   Servicetorget holder til i lokalene til Kongsvinger sykehus, Parkvegen 35, og er tilknyttet Divisjon Facilities Management (DFM), Sikkerhet og service.Hos oss er vi til sammen 8 ansatte (inkl leder) i forskjellige stillingsstørrelser. Vi jobber turnus, så hos oss er det arbeid på dag, kveld, helg og helligdager.  Arbeidsoppgaver Ekspedisjon- informasjon og veiledning til pasienter, besøkende og ansatte ved sykehuset.   Registrere oppmøte, oppgjør, timeoppsett til pasienter på poliklinikk. Registrere diagnoser og prosedyrer i elektronisk pasientjournal Skriving av journaler, notater, henvisninger, epikriser i det pasientadminitrative systemet DIPS  Telefonhenvendelser  Postsortering Utstedelse av adgangskort og sertifikater til e-resept og kjernejournal  Bestilling av drosje/pasientreiser Kvalifikasjoner 3-årig videregående skole eller relevant praksis kan kompensere for manglende formell utdanning  God kjennskap til data som arbeidsverktøy Søker må kunne arbeide målrettet, selvstendig og evne til å ha oversikt /orden i en hektisk hverdag  Gode norsk-kunnskaper både skriftlig og muntlig Må kunne kommunisere på engelsk Kjennskap til DIPS er en fordel!! Personlige egenskaper Serviceinnstilt -med et smil på lur! Fleksibel  Evne til å jobbe strukturert og nøyaktig  Gode kommunikasjonsevner Personlig egnethet vil bli vektlagt Vi tilbyr En arbeidsplass der vi ser og oppmuntrer hverandre Varierte oppgaver og jobbrullering Kontinuerlig forbedring  Tverrfaglig samarbeid  Gode velferdstilbud for ansatte, f.eks. hytteutleie, teaterbilletter m.m.  Bedriftsidrettslag med et stort og variert tilbud
14.11.2019 Kongsvinger
Join ABB and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy. ABB provides a full range of solutions to connect, protect, control and measure a wide range of electrical installations, enclosures, switchboards, electronics and electromechanical devices. The business improves the reliability and efficiency of its customers’ activities across all major industries including the residential sector Your responsibilities - Customer support related to reported non-conformities from customers internationally. - Ownership of selected customer quality issues. - Participate in problem solving and root cause analysis. - Manage cross organizational and cross functional quality improvement projects. - Analyze process-, product- and production deviations and initiate improvements. - Cooperate with ABBs global service organization. Your background - Electrical or Mechanical Engineer or similar relevant background with analytical skills. - Preferably be experienced in quality related work and have knowledge to “Lean” and “Six Sigma” principles. - Have good technical interest and understanding. - Be able to communicate verbally and in writing in Norwegian and English. - Have good personal relations and good ability to work in teams. - Be comfortable to work with people from several cultures globally. - Be service minded, positive and customer focused.   More about us Bring your very own sense of pride and purpose as you help us drive forward the Fourth Industrial Revolution – creating a sustainable future for our planet, and your career. Join ABB and harness the power of our diverse global network, as you collaborate with and learn from our world-class teams. Above all, challenge yourself every day. Let’s write the future, together.We offer:- On the job training, personal development and career opportunities- Competitive rewarding conditions- Flexible working hours- Retirement scheme and insurances- Working environment and culture that are appreciated by the colleagues- Positive, exciting and challenging every day- Ambitions for growth and successThe base for this position is Skien, Telemark.The application-deadline is 04.12.2019For more information about the position, please contact: Rune Heggekroken on e-mail rune.heggekroken@no.abb.comWe look forward to receiving your application and CV through our job portal.Please note that in cooperation with Meditor search we conduct a background screening on all candidates that receive an offer of employment in ABB Norway. This to ensure best quality in our recruitment process, according with ABBs company policy.
14.11.2019 Skien
Join ABB and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy. ABB is a leader in power and automation technologies that enable utility and industry customers to improve their performance while lowering environmental impact. The ABB Group of companies operates in around 100 countries and employs about 147,000 people. To the shipping industry, ABB offers an extensive portfolio of integrated marine systems and solutions that improve the flexibility, reliability and energy efficiency of vessels. By coupling power, automation and advisory, proven fuel-efficient technologies and services that ensure maximum vessel uptime, ABB is in a unique position to improve the profitability of customers' business throughout the entire lifecycle of a fleet.We are looking for a R&D Product Manager, Power & Energy Management System at ABB AS, Marine & Ports business line in Billingstad, Oslo, Norway. Electric propulsion, AC or DC distribution, energy storage systems and new renewable energy sources for different vessel types are part of ABB’s offering to the marine industry. In this position, your responsibility is to lead the development of new features and maintenance of existing features of power and energy management systems, with a team of R&D engineers and in-line with product roadmap.This role reports to global PG Technology/R&D management, PG Electric Solutions and PG Automation and Control. We offer you an interesting and challenging role in an international and dynamic working environment in the marine industry. In this role, you have the opportunity to become an expert in energy management, as well as the opportunity to develop your career in a global company. Your responsibilities Building a technology portfolio for power and energy management systems in collaboration with product management. Managing the development and taking ownership of relevant technology and solutions. Managing the R&D releases, hereunder documentation and testing. Mapping product technical requirements for different vessel types and operations. Building and developing relationships with key stakeholders from global units. Communicating the R&D roadmap and plans to key functional stakeholders (product management, sales, operation, service) Your background B.Sc. or M.Sc. degree in electrical and/or control engineering or similar. A few years of work experience related to control of electrical power systems. Excellent communication and organization skills. Ability to analyze and propose solutions Business and customer orientation Willingness to take ownership and responsibility Excellent English skills. Willingness to travel. Ideally, you have prior knowledge of power and energy management systems Experience working in an international environment and specific local requirements is an advantage   More about us Bring your very own sense of pride and purpose as you help us drive forward the Fourth Industrial Revolution – creating a sustainable future for our planet, and your career. Join ABB and harness the power of our diverse global network, as you collaborate with and learn from our world-class teams. Above all, challenge yourself every day. Let’s write the future, together.As your employer, ABB can offer:• Technical and personal challenges in a positive and innovative environment.• Informal and good work relations between co-workers and managers.• Positive and exciting work environment in a global organization with future career opportunities.• Professional growth.• Various company benefits.ABB Marine & Ports is located at Billingstad in Asker today, but will be moving office to Fornebu in early 2020. This position will therefore be based at Fornebu.We are looking forward to receiving your applicationletter and CV through the ABB jobportal by 04.12.2019For any questions regarding the position please contact Jan-Fredrik Hansen on email jan-fredrik.hansen@no.abb.com or phone +47 22872627Please note that in cooperation with Meditor Search we conduct a background screening on all candidates that receive an offer of employment in ABB Norway. This to ensure best quality in our recruitment process, according with ABBs company policy.  
14.11.2019 Asker
Vi søker etter en fagansvarlig elektro til vår elektroavdeling i Bodø. Avdelingen har ca 35 medarbeidere og en omsetning på ca. 40 millioner kroner. Oppdragene er i hovedsak i Bodø/Meløyområdet. Typiske oppdrag er små og mellomstore prosjekter og servicejobber hos næringskunder og privatkunder. Vi har sammen med våre øvrige avdelinger et sterkt ønske om vekst i Bodøområdet. Vi søker derfor en «fremoverlent» og strukturert bidragsyter til vår avdeling.   Arbeidsoppgaver Som fagansvarlig/installatør skal du bidra til å utvikle mål, strategier og handlingsplaner ihht internkontrollforskriften. Du har ansvar for faglige godkjenninger i forhold til el-tilsynet, andre lovpålagte krav eller bransjeordninger og rapporteringer. Som fagansvarlig får du i Bravida frihet under ansvar. Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være: Befaringer Personellhåndtering Internkurs / opplæring Kvalitetssikring av anlegg HMS Være med i tilbud og kalkulasjonsarbeid Oppstartsmøter og byggemøter Lede og engasjere medarbeidere Kommunikasjon mot kunder, konsulenter og byggeledelse Rapportering til avdelingssjef Tydelig kommunikasjon med kunder og medarbeidere   Kvalifikasjoner Ingeniørutdanning eller annen teknisk utdannelse på høyskole/fagskole Ønskelig med erfaring i tilsvarende rolle God kompetanse innen elektro God kjennskap til bransjen God IT-kunnskap God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne Førerkort klasse B   Personlige egenskaper Du har gode kommunikasjonsevner Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk Du jobber effektivt under press og håndterer mange oppgaver samtidig Du er serviceinnstilt og løsningsorientert Du har faglig stolthet og holder kunnskap og evnene dine ved like Du er en initiativtaker og tar ansvar for resultater Du er pålitelig og ansvarsbevisst Du samarbeider godt og er en lagspiller   Bravida tilbyr Spennende og varierte oppgaver hos Norges ledende totalteknisk entreprenør En stilling i et solid selskap med høyt kvalifiserte kollegaer Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling Konkurransedyktige lønnsbetingelser Meget gunstige pensjons- og forsikringsordninger Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø   Interessert? Vi ser frem til å motta din søknad! Søknadsfrist er satt til 15.12.2019, men søknader blir behandlet fortløpende. Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe hos oss, kan du følge oss på sosiale medier og besøke vår hjemmeside.   Kontaktpersoner: Finn Paulsen Avdelingssjef + 47 975 95 471 finn.paulsen@bravida.no Torfinn Rolandsen Regionsdirektør +47 930 45 658   Lenke til denne sidenhttps://www.bravida.no/jobbe-hos-oss/ledige-stillinger/?rmpage=job&rmjob=4460&rmlang=NO
14.11.2019 Bodø
EVRY Financial Services er en ledende leverandør av løsninger og tjenester til bank og finansvirksomheter. EVRY leverer en total verdikjede innen forretningsområdet Cards og våre kunder er fra store internasjonale selskaper og Fintech til mindre lokale banker. EVRY har styrket sin posisjon innen kortområdet og basert på økt kundetilgang og stor etterspørsel, søker vi en Business Manager til å ta del i vår vekst og ivareta både nåværende og nye kunder. Vi er i dag 500 ansatte innenfor kortområde og dekker det nordiske markedet samt UK og Irland. Du vil jobbe tett med høyt kompetente medarbeidere fra flere andre områder, for eksempel Kortproduksjon, Fraud Prevention, fakturering, kortadministrasjon og andre tilhørende tjenester   Hvordan vi jobberVi har høye ambisjoner, og vi vil være ledende på teknologi. Vi er lidenskapelig opptatt av kreative løsninger, og vi er alltid nysgjerrige på å se hva det neste digitale gjennombruddet blir. Siden teknologien raskt fornyes må vi være smidige, tenke fremover og se løsninger. Vår arbeidsplass karakteriseres av fleksibilitet, noe som gir deg muligheten til å påvirke når og hvor du jobber. I denne stillingen vil du kunne jobbe innenfor en rekke ulike områder. Ha det totale salgsansvaret for en utvalgt kundeportefølje Ansvar for oppfølging og gjennomføring av nødvendige kunde og salgsaktiviteter Delta i RFP og BID prosesser Som Business Manager (BM) er du bindeleddet mellom kunden og EVRY Card Services og EVRY`s sine ulike leveranseenheter. Som BM jobber du i grenselandet mellom leverende enheter med mål om å optimalisere kundeopplevelsen og EVRYs leveranse. Dette medfører at du jobber aktivt med oppfølging av kundeleveranser, kvalitet samt være kundens rådgiver for utvikling av deres portefølje.   Er du den vi ser etter? I EVRY er vi svært opptatt av våre kunder, og du må derfor være serviceinnstilt, ha en positiv holdning og være opptatt av å levere kvalitet. Vi er i rask endring og dette krever at du er fleksibel, selvstendig og motiveres av gode resultater. Vi ser også for oss at du har følgende bakgrunn: Universitets- eller høyskoleutdanning. el. tilsvarende Dokumentert erfaring kan i noen tilfeller kompensere for manglende utdanning. Er flytende i et skandinavisk språk, samt behersker engelsk på en fullverdig måte Erfaring og kunnskap fra kortselskaper eller bank er en fordel Erfaring fra å arbeide med kundekontakt/konsulentarbeidet Relasjonsbygger internt/eksternt   Vi tilbyr Vår størrelse er vår styrke. Som et av de ledende IT-selskapene i Norden kan vi tilby deg flere muligheter enn andre selskaper i bransjen. I EVRY vil du ha muligheten til å jobbe med mange varierte arbeidsoppgaver, ha stor fleksibilitet i stillingen og gode muligheter for karriereutvikling, gjennom EVRY Academy og egne karriereprogrammer. EVRY har også et stort indre jobbmarked som gir deg mulighet til å bytte jobb uten å bytte arbeidsgiver.  Ulike bakgrunner og innfallsvinkler, humor og stor takhøyde er noe vi liker. EVRY preges av et aktivt og inkluderende arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer, hvor du vil ha muligheten til å delta i flere faglige og sosiale nettverk som Young Professionals, Female@EVRY, Active@EVRY m.m.   ArbeidsstedOslo/Fornebu   Høres dette ut som en stilling for deg?Alle søknader behandles fortløpende, så vi anbefaler deg å sende inn din søknad snarest.  Vi ser frem til å høre fra deg!
14.11.2019 Oslo
Vis alle 23.191 ledige stillinger
Les mer om iHUS

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

MarenSynnevåg

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om iHUS