M
  • Abonner på stillinger
  • Følg
  • Les mer om Marmorberget bo- og avlastning og Marmorberget dag- og aktivitetssenter
Registrer deg i CV-database
Bydel Nordstrand ligger sydøst i byen og har rundt 49.500 innbyggere. Bydelen kjennetegnes ved nærhet til sjøen og marka og har stedvis flott utsikt over fjorden. Det er kort vei til sentrum med offentlig kommunikasjon.
Bydel Nordstrand består av tre staber og åtte enheter. Enhetene er bestiller, forebyggende tjenester, barnevern, bolig- og dagtilbud, barnehager, hjemmetjenester, NAV Nordstrand sosial og service og forvaltning. Bydelen er organisert i en resultatenhetsmodell hvor formålet er å få så effektiv ressursbruk og god kvalitet på tjenestene som mulig. Totalt er vi om lag 1100 ansatte som jobber sammen etter visjonen om at Bydel Nordstrand skal være en attraktiv bydel med høy trivsel. Ansatte er en viktig ressurs for bydelen og vi er opptatt av å rekruttere dyktige medarbeidere og tilrettelegge for et godt arbeidsmiljø.

Vi har gode forsikrings- og pensjonsordninger, samt personalhytter på Beitostølen og treningsavtale med Sats og Elixia.

Arbeidsplassene i Oslo kommune skal preges av mangfold, og våre ansatte skal gjenspeile byens befolkning. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uansett alder, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn. Oslo Kommune legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det.

Vi gjør oppmerksom på at søkere kan føres opp på offentlig søkerliste selv om søkeren har bedt om anonymitet, men dette vil du i så tilfelle få varsel om.

Les mer om Bydel Nordstrand på vårenettsider.
Avdelingsleder (Ref.nr: 2739144406)
Viktig melding: Denne stillingen har utlopt / er ikke aktiv
Om stillingen

Bydel Nordstrand, enhet for Bo- og dagtilbud har 1 ledig stilling for avdelings leder/styrer for Marmorberget bo- og avlastning og Marmorberget dag- og aktivitetssenter. Enhet for Bo- og dagtilbud består av 12 bofellesskap og ett dag- og aktivitetssenter for mennesker med utviklingshemming. Som ansatt i Enhet for Bo- og dagtilbud blir du del av et aktivt fagmiljø hvor det legges vekt på å være oppdatert og i utvikling. Dvs. at du får dyktige og inspirerende kollegaer/ledere som alle er med på å gi brukerne våre gode tjenester. Vi har faglige og sosiale sammenkomster på tvers av tjenestesteder, slik at du får et stort og ikke minst hyggelig nettverk. Brukerne har varierende grad av bistandsbehov. For enkelte et det fattet vedtak etter Lov om kommunale helse og omsorgstjenester, kap. 9. De to tjenestestedene er begge lokalisert i Marmorveien 2 på Lambertseter. Som avdelings leder/styrer for disse to tjenestestedene vil du ha kontor på samme adresse. Marmorberget bo- og avlastning gir 75 % avlastningstilbud til 1 bruker. Ytterligere 2 brukere bor permanent på stedet. Brukerne er unge og har omfattende bistandsbehov, inkl. vedtak etter Lov om kommunale helse og omsorgstjenester, kap. 9. Det er ca. 17 årsverk ansatte, 3-årig miljøterapeuter, vernepleiere, 1- årig helsefagarbeidere og miljøarbeidere. Marmorberget dag- og aktivitetssenter gir dagtilbud til 17 brukere i løpet av uken. Brukerne er i alder fra 30- 70 år. Aktivitetstilbudet er variert og individuelt tilpasset brukernes funksjonsnivå og interesser. Det er ca. 8 årsverk ansatte, 3- årig miljøterapeuter, vernepleiere, 1-årig helsefagarbeidere og miljøarbeidere. Vi behandler kun elektroniske søknader. Gyldig politiattest må fremlegges ved ansettelse.

Arbeidsoppgaver

  • Ansvar for budsjett /økonomi
  • Rekruttering og ansettelser
  • Personalansvar, inkl. oppfølging av ansatte i hht IA-avtale
  • Ansvar for fag- og fagutvikling
  • Ansvar for samarbeid med pårørende
  • Ansvar for samarbeid med interne og eksterne instanser
  • Ansvar for HMS- arbeid i boligen

Kvalifikasjoner
  • Vernepleier eller annen relevant helsefaglig utdanning
  • Fordel med videreutdanning i ledelse
  • Erfaring med målgruppen utviklingshemmede
  • Erfaring fra ledelse i bolig
  • Erfaring fra arbeid med/saksbehandling i hht Lov om kommunale helse og omsorgstjenester, kap. 9
  • Erfaring med GAT/turnus
  • Evne til å jobbe mål- og resultatrettet
  • God skriftlig og muntlig fremstillingsevne

Utdanningsnivå
  • Høyskole/Universitet/Diplom/BachelorgradCand.Mag.

Personlige egenskaper
  • God og tydelig i kommunikasjon
  • Fleksibel, løsnings- og samarbeidsorientert
  • Personlig egnethet vektlegges
  • God arbeidskapasitet
  • Pliktoppfyllende, pålitelig og lojal
  • Ha humor
  • Være en positiv kultur og holdningsbærer

Vi tilbyr
  • God lønn (ltr. 50-52 kr.603 600- 625 500,- pr år)
  • Fleksitid
  • Organisering etter modellen Behovsstyrt Bemanning
  • Utviklende og spennende arbeidsoppgaver
  • Gode muligheter til å utforme og påvirke eget arbeid
  • Dyktige og hyggelige ansatte/kollegaer
  • Omfattende kurs og opplæringstilbud
  • Deltakelse i Faglig Forum
  • Personalhytter på Beitostølen
  • Treningsavtale med Elixia og Sats

Andre opplysninger
  • Reisevirksomhet: Ingen reiseaktivitet

Sted: Marmorveien 2 B, 1166 Oslo

Kontaktperson(er):
Rupinder Kaur Bains, enhetsleder, 98239483,rupinder.bains@bns.oslo.kommune.noFor mer informasjon og elektronisk søknadsskjema:[Klikk her]Søknadsfrist: 20.08.2015



Adresse: 1166 OSLO


Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Internett: https://karrierestart.no/ledig-stilling/582088
Søknadsfrist : 20.08.2015

Fakta om stillingen og søknadsprosess

Antall stillinger: 1

Tiltredelse Stillingstype Arbeidssted
Etter avtale Fast ansettelse, Heltid Oslo