Nittedal kommune
  • Abonner på stillinger
  • Følg
  • Les mer om Nittedal kommune
Registrer deg i CV-database
.
Arkivleder/Public 360-administrator 2. gangs utlysning (ref.nr. 2810696776)
Viktig melding: Denne stillingen har utlopt / er ikke aktiv
Om stillingen

Nittedal kommune satser på god dialog med innbyggerne og en viktig forutsetning for dette er høy kvalitet på dokumentsenteret vårt. Nittedal kommune benytter saks- og arkivsystemet Public 360 og har i dag papirløse politikere, velfungerende innsynsløsninger og mye kompetanse i organisasjonen. Vi søker nå en arkivleder/Public 360-administrator til å løfte oss videre.

Vi søker etter en person med solid kompetanse i Public 360, arkivkompetanse og gode IKT-kunnskaper. Arkivlederen skal være pådriver og ansvarlig for videreutvikling av elektronisk saksbehandling i kommunen, og jobbe med kvalitetskontroll og videreutvikling av rutiner samt yte bistand og service til medarbeidere og publikum.

Kommunen har et personalpolitisk mål om å oppnå en balansert alders- og kjønnssammensetning, og også rekruttere personer med nedsatt funksjonsevne, innvandrerbakgrunn, samt å rekruttere uavhengig av livssyn og seksuell orientering.

Vi gjør oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli gjort offentlige, jfr. Lov om rett til innsyn i dokumenter i offentlig virksomhet (offentleglova § 25). Reservasjon mot oppføring på offentlig søkerliste må begrunnes skriftlig. Søkeren vil bli varslet dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.

Kommunen ønsker ikke å bli kontaktet av telefonselgere.

Arbeidsoppgaver

  • Fagansvar for arkiv- og saksbehandlingsrutiner
  • Være systemadministrator for Public 360 og løse tekniske utfordringer i forbindelse med Public 360 og være kommunens kompetanse- og kontaktperson i dialogen med Software Innovation
  • Ansvar for faglig utvikling og koordinering av arkivarbeidet
  • Ansvarlig for utvikling av rutiner for elektronisk dokumentbehandling, vedlikeholdsprosedyrer som sikrer en ryddig database, samt oppdatere kvalitetssystemer og kommunens arkivplan
  • Delta i ulike prosjekter og fungere som rådgiver for øvrige ansatte og innbyggere i kommunen
  • Bidra i dokumentsenterets øvrige oppgaver

Kvalifikasjoner
  • Utdanning på universitets- eller høyskolenivå - dokumentert relevant erfaring kan kompensere for formell utdanning
  • Erfaring med Public 360 (både bruk og systemadministrasjon)
  • Tekniske kunnskaper rundt ulike format, skannere, import / eksport av filer, databasevedlikehold, malutvikling samt Office-produkter
  • God skriftlig og muntlig framstillingsevne

Utdanningsnivå
  • Høyskole / Universitet

Personlige egenskaper
  • Kunne arbeide selvstendig og i team
  • Stor arbeidskapasitet og gjennomføringsevne
  • God på samarbeid og kommunikasjon
  • Fokus på å yte god service ovenfor brukerne
  • Positiv, engasjert, løsningsorientert og serviceinnstilt

Vi tilbyr
  • Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver
  • Godt arbeidsmiljø og fleksible arbeidstidsordninger
  • Gode pensjonsordninger
  • Lønn etter avtale.


Arbeidssted:
Moveien 1, 1482 Nittedal

Kontaktinfo:
Øystein Østraat, Avdelingsleder, 92016770,oystein.ostraat@nittedal.kommune.no

Nøkkelinformasjon:
Annonsør: Nittedal kommune
Ref. nr.: 2810696776
Stillingsbrøk: 100%
Fast
Antall stillinger: 1
For elektronisk søknadsskjema:[Klikk her]



Adresse: 1482 NITTEDAL


Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Internett: https://karrierestart.no/ledig-stilling/609395
Søknadsfrist : 01.11.2015

Fakta om stillingen og søknadsprosess

Antall stillinger: 1

Tiltredelse Stillingstype Arbeidssted
Etter avtale Fast ansettelse, Heltid Nittedal