<  
>  
Ledig stilling

Åpen søknad – BIE Innovasjon DA BIE Innovasjon DA

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Ønsker du å starte karrieren din i en bedrift som satser på lærlingene sine, og hvor et vellykket opphold kan føre til fast ansettelse? I så fall er lærlingplass i Intilitys support-avdeling en mulighet du ikke vil gå glipp av. Vi tar både inn de som er inne i sitt siste skoleår og skal være lærling fra høsten av, samt lærlinger som allerede har tatt deler av sin læretid og ønsker å fullføre den hos oss. Intility er en komplett teknologiplattform som benyttes av over 600 selskaper. Vi består av over 370 medarbeidere som bidrar til å digitalisere morgendagens selskaper. Med en snittalder på 28 år, jobber vi sammen for å skape noe som er større enn summen av den enkelte.I Intility har vi lang og god erfaring med å ta inn lærlinger. Siden 2004 har over 60 lærlinger tatt fagbrev hos oss. Mer enn 40 av disse er fortsatt ansatt, og er blitt viktige ressurser for selskapet. Vi har alltid et langsiktig perspektiv når vi tar inn lærlinger, og lærlingplass er ofte inngangsbilletten til en lang karriere i Intility. Ønsker du hjelpe sluttbrukere og bygge forståelse for den tekniske plattformen? Vår support-avdeling, Technical Services, søker deg som ønsker å få bred innsikt i den tekniske plattformen og bygge dyp kompetanse på sentrale verktøy og systemer, før videre spesialisering. Vi supporterer våre 30.000 sluttbrukere via telefon, chat og e-post. De fleste henvendelser til Intility går gjennom Technical Services som resulterer i at man får jobbet med varierte problemstillinger og opparbeidet seg bred kunnskap innenfor faget. Vi har ingen tradisjonell 1. linje, hos oss blir man kastet ut i det og får bryne seg på tekniske utfordringer fra dag én, selvsagt med god opplæring og støtte fra våre erfarne teknikere. Hos oss får du muligheten til å jobbe med et kvalitetsprodukt som kundene er fornøyd med.Vi ser etter deg som:  Er på ditt siste skoleår og søker lærlingplass, eller deg som allerede har fullført deler av lærlingtiden Har en stor interesse for IT, og et sterkt ønske om å lære deg nye ting Trives med å prate med kunder over telefon, chat og email  Hjelper kollegaene dine, ikke fordi du må men fordi du har lyst Er til å stole på, har god prioriteringsevne, og trives i et hektisk miljø Gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsegenskaper i et skandinavisk språk og engelsk. Hos oss:  Får du kontinuerlig faglig påfyll gjennom Intility Academy, og oppfordres til å ta sertifiseringer  Blir du en del av et sterkt fagmiljø hos en av verdens ledende skyleverandører Vil du jobbe med et kvalitetsprodukt og et konsept du vil bli stolt av å representere  Blir du en del av et ungt og engasjerende arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer som gjør at du vil trives på jobb  Vil du glede deg til å komme på jobb Får du muligheten til å kvalifisere deg for fast ansettelse etter endt læretid  Vi er opptatt av at de ansatte trives på jobb og sammen med hverandre. Vi har ulike treningsgrupper, som løpegruppe med profesjonell løpetrener og et fotballag i bedriftsligaen. I helgene kan man dra på fotballkamp på Intility Arena med familie, venner og kolleger, eller på fjellet på en av våre firmahytter på Norefjell Ski og Spa Resort. Det arrangeres også flere sosiale og faglige arrangementer gjennom året. For at du skal være i flyt i hverdagen serveres frokost, lunsj og ettermiddagsmat til alle ansatte. I tillegg er det mulig å bestille middag med seg hjem.  Send oss søknad, CV og karakterutskrifter. Dersom du ikke har fått vitnemålet ditt enda, ønsker vi at du legger ved en utskrift/printscreen av karakterene du har oppnådd hittil på videregående. Få også med fraværet. Vi behandler søknader fortløpende.Vi gleder oss til å lese søknaden din! 
23.12.2019 Oslo
Why You'll Love Cisco We change the World, you will become passionate about your employer and the brand you represent. Everything is converging on the Internet, making networked connections more meaningful than ever before in our lives. Our employees' groundbreaking ideas impact everything. Here, that means we take creative ideas from the drawing board to dynamic solutions that have real world impact. You'll be part a team that cares about its customers, enjoys having fun, and you'll take part in changing the lives of those in our local communities. Come prepared to be encouraged and inspired. What You’ll Do The Customer Success Specialist (CSS) role is a highly critical, strategic advisor and technical expert that engages with customers to accelerate their adoption of Cisco products & solutions that transform their business and drive business outcomes. The role resides within the Cisco Customer Experience (CX) organization, one of Cisco’s fastest growing teams.You will be a hands-on expert for the security architecture. This role owns delivery of targeted engagements intended to increase security product awareness, share industry practices, and drive overall security product consumption and business value. The CSS brings strategic vision and tactical expertise to ensure every customer engagement is a success while also actively participating in the global CSS Community where they collaborate with their peers to share best practices and customer success stories. You are able to effectively combine technical knowledge in security with a solid grasp of business priorities to provide consultative solutions pivotal to helping customers realize value faster.This is a technical role aimed at helping our customers with a myriad of their adoption challenges across the security product domain. In the role, you will: Deliver accelerators and ATX (Ask-the-Expert) to a set of customers that qualify, tailoring deliverables and producing quantifiable business outcomes with scope and on-time engagement. Facilitate high impact, technology-specific workshops targeted at all levels of an organization to accelerate a business initiative, potentially in conjunction with the Customer Success Executive (CSE). Leverage domain specialization and expertise to identify and proactively handle risk areas and customer expectations that could impact successful delivery. Contribute to security product and offer improvement by providing lifecycle feedback to CX Security Product Management and CX Success Programs Teams. Inspire customers to make tactical and strategic deployment decisions and track long term business outcomes. Collaborate with Account teams, CX, and Partners to improve customer adoption, address product concerns, and drive incremental growth. Be responsible for evangelizing the end-to-end CX offer strategy and roadmap to sales specialists, delivery teams, and customers. Drive adoption and expansion of Cisco security products by highlighting feature opportunities, winning use cases, and relevant strategies to customers and the Success team. A willingness to travel 25% or more (pending role requirements). Who You’ll Work With If you are looking for hands-on involvement in crafting the future direction of Cisco and Customer Experience, we have a place for you. You will build close relationships with customers, CX counterparts, architects, & engineers in achieving their goals. Who You Are Customer Obsessed: Actively understands customer needs and aligns architectural and vertical expertise to cross-functional teams to drive alignment on decisions that enhance customer value. Technical Guru: Deep technical knowledge with ability to understand and connect customer use cases/plans with Cisco solutions and how Cisco solutions can be optimally applied in a customer’s environment to accelerate customer value. A drive for continued learning in new technologies, functionality, and best practices. Cross-Team Collaborator & Influencer: Work across internal and external teams of all levels to inspire technical implementation decisions and work towards common goal. Ability to operate and interact with customers in a remote / virtual and face-to-face environment (varies by role). Business Acumen: Clear understanding of high-level business landscape including key strategic priorities, processes, and competitive marketplace. Results Oriented: Interest in and proven execution ability with relevant technologies and customer outcomes. First Responder: Skilled at issue management and handling customer expectations. Effective Communicator: Delivers complex information in a confident and convincing manner, appropriate to a diverse audience that produces clarity and impact. Technical Requirements You have an in depth understanding of Security that allows you to assist the customer with barriers that they experience as they onboard and implement Cisco Security Solutions. You provide technical consultative support for Security to Cisco customers, partners, account teams and other internal technical support teams. You have the ability to communicate, demonstrate, and accelerate the proper utilization of Security as you encourage the customer to engage in the daily use of the solution. You provide guidance to help drive Security for deployment, craft policies around configuration, automate features and utilize reporting capabilities to help accelerate adoption. You navigate the customer’s mixed security environments and migrate customers from legacy or competitive platforms to the latest Cisco platform. You demonstrate strong communications skills and lead when engaging customers, partners, and account teams. You utilize moderate to complex lab environments to demonstrate the resolution of barriers across the entire customer lifecycle for products & solutions including, but not limited to, Cisco NGFW, NGIPS, Advanced Threat Solutions, Email Security, and Web Security. Required Experience Bachelor's degree in Computer Science, Computer Engineering, Electrical Engineering or related field. 3-5 years of experience in technical consulting or direct customer interfacing/engagement role with a deep understanding of industry best practices related to domain. Thorough understanding of the technical fundamentals of aligned technology/specialization areas, including features and use cases, and an ability to define and articulate how technology can be used to solve business challenges. Practical experience in configuring, supporting and troubleshooting networks. Experience working with Linux/OSX operating systems. Experience with Cisco NGFW, NGIPS, Advanced Threat Solutions, Email Security, Web Security. Experience with VMware. Familiarity with Network proxies. Understanding of security protocols - SSL, IPSE, ACL, SMTP, HTTP, HTTPS, IMAP, POP3 and security policies. Suggested Cisco technical Certifications: CCNA / CCNP / CCDP/ CCIE or equivalent strongly preferred. BS Engineering, Computer Science, Masters preferred. You should have strong written, verbal and listening skills. Experience in building a business around security solutions. Positive relationships with large security customers in Local market. Deep understanding of security trends and evolution, market trends and challenges. Solid grasp of key Cisco competitors in security. Desired Skills Prior experience with a number of core Cisco security products eg. ISE, NGFW, AMP, Threatgrid, ESA/WSA, Umbrella, Duo or Cisco competitor equivalents. Experience managing/deploying network security (ACLs, whitelisting/blacklisting). Experience building a business around security solutions. Positive relationships with large security customers in Local market. Understanding of security trends and evolution, a solid understanding of key Cisco competitors in security.  
09.01.2020 Norge
Grunnet den ekstraordinære situasjonen vi står ovenfor i disse dager med koronaviruset, har vi besluttet å ikke ansette flere medarbeidere per dags dato. Dersom du likevel ønsker å vise interesse for Bravida, kan du eventuelt sende oss en åpen søknad, som vil bli tatt tak i på et senere tidspunkt. Dersom du synes Bravida er en interessant arbeidsgiver og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. Du blir da registrert i vårt system slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet. For å jobbe med rør og/eller ventilasjon hos oss er det krav om fagbrev. Vi har flere typer stillinger innenfor dette området, og vi jobber både på prosjekter og med service. Vil du bli lærling kan du ta kontakt med avdelingssjefen på stedet der du vil jobbe. Søknad Ved å klikke SØK vil du få muligheten til å skrive hvilket område du kan tenke deg å jobbe, samt hvilken type stilling du ønsker. Kontakt oss Du kan også ta kontakt med din nærmeste avdeling, se oversikt og kontaktinformasjon her.  
25.03.2020 Norge
Grunnet den ekstraordinære situasjonen vi står ovenfor i disse dager med koronaviruset, har vi besluttet å ikke ansette flere medarbeidere per dags dato. Dersom du likevel ønsker å vise interesse for Bravida, kan du eventuelt sende oss en åpen søknad, som vil bli tatt tak i på et senere tidspunkt. Dersom du synes Bravida er en interessant arbeidsgiver og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. Du blir da registrert i vårt system slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet. For å jobbe innenfor elektro hos oss er det krav om fagbrev innenfor elektrofaget. Vi har mange typer stillinger, og vi jobber både på prosjekter og med service. Vi har i tillegg til ordinære elektrikerstillinger også stillinger innenfor telematikk og sikkerhet. Vil du bli lærling kan du ta kontakt med avdelingssjefen på stedet der du vil jobbe. Søknad Ved å klikke SØK vil du få muligheten til å skrive hvilket område du kan tenke deg å jobbe, samt hvilken type stilling du ønsker. Kontakt oss Du kan også ta kontakt med din nærmeste avdeling, se oversikt og kontaktinformasjon her.
25.03.2020 Norge
Områdegjennomganger er et verktøy for systematiske analyser av utvalgte budsjettområder som brukes i mange land. Gjennomgangene kan belyse ressursbruk og måloppnåelse i en sektor, på tvers av sektorer, i enkeltvirksomheter eller på tvers av virksomheter. Områdegjennomganger skal legge til rette for å identifisere effektiviseringsgevinster og for bedre målretting av regler og tiltak. I tillegg kan det identifiseres utgifter som kan nedprioriteres for eksempel fordi ordninger er blitt utdaterte eller har stor overlapp med andre, og mer effektive virkemidler. Formålet er å forberede tiltak som kan gi fremtidig budsjettmessig handlingsrom og/eller bedre ressursbruk i form av bedre måloppnåelse. Arbeidet med utreding i departementene organiseres i prosjekter som rapporterer til prosjektstyrer ledet av FIN. Det er regjeringen som beslutter mandatene for hver enkelt gjennomgang og hvordan de faglige rådene fra utredningene skal oppfølges. Vi søker en erfaren, resultatorientert person til å lede arbeidet med områdegjennomganger i Finansdepartementet. Du vil få ansvar for den faglige utviklingen av rammeverket i FIN, basert på læring fra gjennomførte utredninger i Norge og fra internasjonal praksis. Du skal kunne delta i faglige utredninger og inneha rollen som prosjektleder eller leder av prosjektstyrer. Arbeidet vil også omfatte prosesser for å initiere nye utredninger og anskaffelse av eventuell ekstern bistand i henhold til anbudsregelverket. Du vil samarbeide tett med budsjettseksjonene i avdelingen og med de departementene og virksomhetene som inngår i utredningene.  Vi søker en person med høyere utdanning med gode resultater og god kunnskap om utredning av strukturtiltak eller effektiviseringsprosesser, prosjektstyring og forståelse for politiske beslutningsprosesser. Det er en fordel om du kan vise til prosjektledererfaring, erfaring fra anskaffelsesprosesser, samt kjennskap til statlig budsjettarbeid. Du har stor arbeidskapasitet, god muntlig og skriftlig framstillingsevne, kan raskt sette deg inn i nye problemstillinger og komplekse prosjekter, og evner å håndtere flere saker samtidig. Du er samfunnsengasjert og har interesse for rasjonell bruk av felleskapets ressurser. Du kan jobbe selvstendig med oppfølging av egne oppgaver og se de strategisk viktige eller kritiske utfordringer i den enkelte sak for å prioritere arbeidsinnsatsen riktig. Gode samarbeidsevner og god rolleforståelse i møte med andre departementer, etater og eksterne konsulenter vil også bli vektlagt. Vi tilbyr utfordrende og samfunnsnyttige arbeidsoppgaver i et kompetent fagmiljø med gode muligheter for faglig utvikling og nærhet til politiske beslutninger. Annen informasjon Lønn: 600 000 – 850 000 kroner. Betalt overtid. For spesielt kvalifiserte søkere kan høyere lønn vurderes. Søknadsfrist: 3. april 2020. Kontakt: Nærmere opplysninger ved avdelingsdirektør Silje Gamstøbakk tlf. 22 24 43 54/93 60 93 30. Vi gjennomfører bakgrunnssjekk på kvalifiserte søkere før ansettelse. Ansatte i Finansdepartementet må kunne autoriseres for adgang til informasjon gradert BEGRENSET etter sikkerhetsloven. For mer informasjon om autorisasjon, se her: https://jobbifin.dep.no/jobb-ifin/rekrutteringsprosessen/   I samsvar med offentlighetsloven § 25 gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Søker vil bli orientert om dette på forhånd. Finansdepartementet er opptatt av mangfold og ønsker å være en arbeidsplass som gjenspeiler befolkningen. Vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke, uavhengig av alder, kjønn, funksjonshemming, hull i CV, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Vi er en IA-bedrift, og i dette ligger det blant annet at vi vil sørge for tilrettelegging på arbeidsplassen dersom det er behov for det. Alle kvalifiserte søkere vil bli vurdert.
30.03.2020 Oslo
Akershus universitetssykehus HF Anestesiavdelingen har ledig 6-måneders vikariater for spesialister i anestesiologi, i tillegg LIS vikariater. Snarlig oppstart og mulighet for forlengelse. Anestesiavdelingen ved Ahus har over 320 ansatte, hvorav 60 er leger, 18 av disse er LIS. Avdelingen har to LIS i primærvakt og to overleger i sekundær- og tertiærvakt, samt en overlege i langdagssjikt. I tillegg har intensivseksjonen egne leger i hjemmevaktordning. Anestesiavdelingen er en stor avdeling med arbeid ved sentraloperasjon, postoperativ, intensivseksjon, smertepoliklinikk og dagkirurgisk senter. Det er knyttet to professorater til avdelingen. Avdelingen har et friskt, sosialt og stimulerende arbeidsmiljø. Det er stor aktivitet på dag, kveld og natt. Legene har allsidige arbeidsoppgaver med mange kritisk syke pasienter. Det planlegges oppstart av døgnkontinuerlig PCI-virksomhet. Vi har også nært samarbeid med barneavdelingen når det gjelder tilsyn av syke barn på nyåpnet barne-intermediær enhet. Akershus universitetssykehus er et sykehus med stor aktivitet. Vi utfører ca 30000 kirurgiske inngrep årlig, og har ca 5500 fødsler pr år. Alle søkere må søke elektronisk. Arbeidsoppgaver Legen forventes å delta i arbeid ved operasjon, intensiv og postoperativ, og vil fortrinnsvis gå tilstedevakt. Kvalifikasjoner Søker må ha gode norskkunnskaper både muntlig og skriftlig. Spesialister i anestesiologi / LIS  Personlige egenskaper Vi søker kollegaer som har gode samarbeidsevner, er fleksible og arbeidsomme. Personlige egenskaper vektlegges.   Vi tilbyr Mulighet for hjelp med bolig og barnehage. Kort reisevei til Oslo.    
07.04.2020 Lørenskog
Vi søker psykologspesialist/erfaren psykolog !  DPS Groruddalen tilbyr spesialisthelsetjenester innen psykisk helsevern til voksne fra bydelene Alna, Grorud og Stovner, samt Nittedal kommune.DPS Groruddalen består av 7 polikliniske seksjoner og 1 døgnenhet. Spesialpoliklinikken tilbyr utredning, behandling og oppfølging av pasienter med alvorlig psykisk lidelse eller hvor det foreligger mistanke om alvorlig psykisk lidelse, innbefattet bipolar lidelse type I. Spesialpoliklinikken er organisert i to team etter geografisk tilhørighet. Teamene er tverrfaglig og er sammensatt av psykiatere, psykologspesialister/psykologer, spes.sykepleiere og sosionom.Alle søkere må søke elektronisk. Arbeidsoppgaver Selvstendig ansvar for utredning og behandling Gi faglig støtte, undervisning og veiledning TPH ansvar hvis man er kvalifisert. Veiledning kan gis. Tverrfaglig arbeid i team, samarbeid med 1.linje, pårørende og andre deler av spes.helsetjenesten  Kvalifikasjoner Interesse og erfaring med pasientgruppen psykoselidelser og kormobide tilstander TPH erfaring er ønskelig  Kompetanse på voldsrisikovurderinger (V-RISK-10, BVC, HCR-20) er ønskelig Ønskelig med erfaring fra tidlig intervensjonsarbeid  Personlige egenskaper Fleksibel og samarbeidsorientert Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner Strukturert, god arbeidskapasitet  Selvstendig Personlig egnethet Beherske godt norsk  Vi tilbyr Fleksitid, kjernetid  Utfordrende og varierte arbeidsoppgaver Godt sosialt miljø Dyktige kolleger  Lønn etter avtale Internundervisning og fagdager Støtte til kurs og vedlikehold av spesialiteten 4 måneders utdanningspermisjon hvert 5.år for godkjente spesialister Nær buss og T-bane Gratis parkering 
07.04.2020 Oslo
Gastrolab, Akershus universitetssykehus HF Gastrolab er en spesialpoliklinikk for diagnostisering og behandling av sykdommer i mage/tarm. Vi har drift både på Ski sykehus og på Nordbyhagen, og vi gjør ca 6600 endoskskopier pr år.   Er du fingernem og vant til å håndtere dyrt og avansert utstyr?Har du gode norskkunnskaper, gode samarbeidsevner og er effektiv og nøye.Da er vi på utkikk etter akkurat deg! Arbeidsoppgaver Vi trenger en til i teamet som har renhold av skopene våre som hovedoppgave, for å ivareta kravene om manuell vask og maskinvask etter gjeldende prosedyrer og hygieniske  retningslinjer. Kvalifikasjoner Vi ønsker deg som fortrinnsvis er helsearbeider med innsikt i sykehusdrift Vant til å håndtere utstyr på en korrekt måte i en hektisk hverdag. Det er en fordel å kjenne til hygieniske prinsipper på sykehus og ha gode samarbeidsevner Personlige egenskaper Nøyaktig Rask og effektiv Må kunne snakke godt norsk Gode samarbeidsevner  Kunne jobbe i team med både sykepleiere og leger  Du må kunne jobbe med teknisk avansert og dyrt utstyr  Personlig egnethet vektlegges  Vi tilbyr Gode velferdstilbud for ansatte, f.eks hytteutleie, teaterbilletter og mye annet Bedriftsidrettslag med et stort og variert tilbud Muligheter for hjelp med bolig og barnehageplass Sentral beliggenhet i landlige omgivelser kort reisevei fra Oslo 
07.04.2020 Lørenskog
Vis alle 20.815 ledige stillinger
Les mer om BIE Innovasjon DA

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Prosjektleder event og bemanning

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om BIE Innovasjon DA