<  
>  
Ledig stilling

Åpen søknad – VistatTEC VistatTEC

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
09.01.2019 Oslo
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Trondheim
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Bergen
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lene seg Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Stavanger
Vil du være med å digitalisere og effektivisere offentlig sektor?   Vi styrker teamene og skal ansette nye, sultne konsulenter. Som konsulent hos oss får du ansvar for rådgivning, løsningsdesign og implementering hos våre kunder og bidrar gjennom leveranser til å videreutvikle våre kunder. Vi ser etter deg som er systematisk og har evne til å se og omsette kundebehov til konkrete løsninger, er ambisiøs og er klar for nye utfordrende oppgaver som et neste skritt i karrieren. Dersom du blir motivert av å være med på å digitalisere og effektivisere hverdagen i offentlig sektor ønsker vi å snakke med deg.   Arbeidsoppgaver   Vi jobber prosjektbasert i team med dyktige kollegaer. Rollen som konsulent vil blant annet kunne innebære følgende arbeidsoppgaver: Rådgivning knyttet til informasjonsstrategi, arkivoppsett og effektivisering av informasjonshåndtering i arbeidsprosesser Konfigurering og oppsett av vår programvare Public360 i henhold til kundebehov og beste praksis Implementering av Sak arkiv løsninger Produktdemonstrasjoner, brukeropplæring og presale   Ønskede kvalifikasjoner Relevant utdanning på master eller bachelor nivå Faglig bakgrunn og eller arbeidserfaring med saksbehandling i eller mot offentlig sektor og eller arkiv, information management, ECM, BPM, eller lignende Meget gode kommunikasjonsevner på norsk både skriftlig og muntlig er et krav – gode kommunikasjonsevner på engelsk skritlig og muntelig;      Personlige egenskaper Faglig dyktig og effektiv God til å skape verdi for kunden Engasjert og løsningsorientert Teamorientert og evne til å samarbeide effektivt med kollegaer og kunder Innsikt i og interesse for ny teknologi Evne til å lære nye ting og løse utfordringer Fungere som kundens sparringspartner og forstå kundens behov, samt evne til å kunne omsette dette til løsninger   Vi tilbyr Et spennende arbeidsmiljø som preges av engasjerte, motiverte og dyktige medarbeider i et av Nordens største selskap innen IT tjenester Faglige utfordringer med store utviklings- og karrieremuligheter Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver basert på ledende teknologi Konkurransedyktige betingelser Moderne lokaler på IT Fornebu
07.10.2020 Oslo
Innsats, Skatteetaten Avdeling Innsikt skal følge med på trender, ny teknologi, forretningsmodeller og skal gjennom sine analyser bidra til at etaten identifiserer og får detaljert kunnskap om nye risikoer. Arbeidet er tverrfaglig og støttes av analytikere, data scientists og eksperter innenfor bruk av åpne kilder (OSINT). Til kontoret i Bodø søker vi tre kreative og nysgjerrige medarbeidere som har teft for å jobbe med komplekse data, og muliggjøre innsikt og verdiskapning ved å legge til rette for sammenstilling og analyse. Vi søker deg som holder deg oppdatert om de nyeste teknologiene, og ønsker å være med og forme hvordan Skatteetaten best kan nyttiggjøre seg av data og maskinlæring. For å ivareta vårt samfunnsansvar og bidra til å bekjempe Covid-19, følger Skatteetaten til enhver tid de nasjonale helsemyndighetenes råd. Vi gjennomfører derfor alle intervjuer på video inntil videre. Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden. Arbeidsoppgaver   utvikle nye løsninger og verktøy for å hente ut, strukturere og visualisere data/informasjon utarbeide analyser på ulike områder der Skatteetaten har behov for informasjon, herunder trendanalyser innhente data fra skatteetatens datakilder og åpne kilder, samt omsette de til innsikt og gjøre de tilgjengelig for andre i Skatteetaten gjennom for eksempel utvikle dashboards for sluttbrukere/fagmiljø formidle og holde foredrag og presentasjoner internt og eksternt samarbeide med kolleger fra andre fagfelt for å finne nye muligheter til å automatisere oppgaver og informasjonsinnhenting         Kvalifikasjoner   høyere utdanning minimum bachelorgrad innen samfunnsvitenskap, økonomi, finans, jus, statistikk og/eller IKT særlig relevant erfaring kan kompensere for kravet til utdanning fordel med mastergrad innen samme fagområder bør ha erfaring med et eller flere av følgende programmeringsspråk:     Python      R      SQL bør ha erfaring i bruk av Data Science verktøy, herunder også innhenting av data fordel med kjennskap til bruk av containerteknologi vi ønsker også at du har evner som gjør at du kan lede mindre analyseprosjekter god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk gode engelskkunnskaper, skriftlig og muntlig   Personlige egenskaper   gode samarbeids- og kommunikasjonsevner, med evne til å kommunisere på tvers av faggrupper evne til å selvstendig tilegne seg nye kompetanser gode problemløsningsevner og forståelse av hvordan man skal bryte ned et problem evne til å tenke kreativt og finne alternative løsninger på tilsynelatende umulige oppgaver Noe reisevirksomhet må påregnes    Vi tilbyr   muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger   Stillingen lønnes som rådgiver (kode 1434), fra kr 500 000 til kr 650 000 eller som seniorrådgiver (kode 1364), fra kr 600 000 til kr 800 000, avhengig av kvalifikasjoner.  De første seks månedene regnes som prøvetid.  
21.10.2020 Bodø
Statkraft’s strategy responds to the changes in the electricity markets. Flexible hydropower and intermittent onshore wind- and solar power will be combined to deliver reliable, renewable and cost competitive energy to customers. Statkraft is expanding onshore wind- and solar power capacities in South America, India as well as Europe.    Within in the Business Area Production the asset performance analysis team is responsible for providing fact-based analyses of asset performance, maintenance strategies and options; primarily covering hydro, wind and solar power technologies. As part of the analysis team you will take part in the development of continental performance excellence hubs across the world. In an international environment, you will be working close with technical personnel, project developers and strategic management. You will be exposed to multiple sources of data, exploratory data analysis and complex problem solving.  Your role: Based on experience from operations, develop and execute analyses of performance of power plants in operation. Cover Key account role / Operational support for Wind and Solar farms operated by Statkraft Support Wind/Solar development projects General improvement and development work Be an active contributor in developing the analysis function going forward. Develop, combine and use analytical tools and approaches across technologies, functions and markets  Your profile: Master’s degree within science, mechanics or electro-mechanics Experience from O&M organizations and/or power plants. Experience in data analytics, and experience with Python and VBA. Mobile, available for assignments at sites and local offices.   Experience from project development work Analytical, structured and commercially oriented. Preferably, good knowledge of the renewable energy industry. Very good knowledge of a Scandinavian language and English, both written and oral – other languages such as Spanish and Portuguese an advantage  Statkraft manages critical infrastructure and services in several countries. The applicant must be eligible for security clearance and –authorisation. Statkraft offers: Professional and personal development in an exciting company A positive working environment characterised by expertise, responsibility and innovation A diverse workplace with regards to gender, age and cultural background Competitive terms of employment and excellent benefit schemes Interested? Please apply via the provided link.  For more information of the position, please contact Senior Manager Hans Petter Sevang (HansPetter.Sevang@statkraft.com
21.10.2020 Oslo
Hvem søker vi? Vi søker konsulenter som trigges av å skape varige verdier for kunden. Realisering av gevinster er krevende, men med fokus, lidenskap, kunnskap og integritet – og en god dose hardt arbeid – har vi bidratt til dokumenterte gevinster hos våre kunder på over 6 milliarder siden 2011. Det er derfor vi kaller oss Norges ledende forbedringsmiljø! Vi er i sterk vekst, og vi trenger flere flinke kolleger som deler denne lidenskapen, og som vil bli med på vår forbedringsreise. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet, som er kjekke å jobbe sammen med! Hvis det er deg, ønsker vi at du legger inn en søknad! Typiske arbeidsoppgaver: Bidra i forbedringsprosjekter Rådgiver og diskusjonspartner for våre kunder Bistå med å bygge Karabin som selskap i vekst Bistå i implementering av etterlevelse hos kunden Etablere gevinstplaner og måleparametere for våre kunder Bidra til å utvikle kundeforholdet og sikre at kunden oppnår effekter Kvalifikasjoner og egenskaper: Nyutdannet på masternivå, med gode akademiske resultater God forståelse for metodikk, teknikker og beste praksis Pluss med et par års relevant arbeidserfaring Meget høy grad av logisk sans og forståelse Utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Takle en hektisk hverdag Nøyaktig og strukturert Kundefokusert Hva kan vi tilby? Hos oss får du jobbe med interessante og motiverende prosjekter på tvers av bransje og fag. Vi har en bred kundeportefølje, med spennende prosjekter i både offentlig og privat sektor. Du vil jobbe med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape målbare, dokumenterte effekter. Vi har en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk bedriftskultur. Dette gjør oss effektive. Vi belønner ansatte som arbeider hardt, og dette synliggjøres. Sist, men ikke minst, blir du en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner, profesjonelt og sosialt. Vi har en unik kultur i selskapet, og legger stor vekt på sosialt samvær. For oss er trivsel helt avgjørende for at vi skal kunne prestere og levere etter beste evne. Det er nemlig oss sammen, som utvikler Norges beste konsulentselskap!
23.01.2020 Trondheim
Vis alle 20.814 ledige stillinger
Les mer om VistatTEC

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Supply Chain Business Partner

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter