Ledig stilling

Åpen søknad – Terte Terte

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Region Innlandet har ansvar for salg, installasjon, drift og vedlikehold innenfor elektro og rør i regionen. Regionen består av syv avdelinger med ca. 310 ansatte og en omsetning på ca. 500 MNOK. Målsettingen for regionen er lønnsom vekst gjennom fokus på leveranser av gode prosjekter og tjenester til bestående og nye kunder.  Som regiondirektør vil du ha det overordnede ansvaret for regionen, med ansvar for å drifte og utvikle en effektiv prosjekt- og servicevirksomhet med fokus på kjerneverdiene i Bravida.   Sentrale arbeidsoppgaver vil være: Lede og utvikle regionens virksomhet og personale innen gitt geografisk område, med utgangspunkt i budsjetterte målsettinger og selskapets strategi Identifisere og selektere nye kunder og forretningsmuligheter Pleie og følge opp viktige bestående og potensielle kunder Bygge relasjoner og jobbe målrettet med å utvikle prosjekter sammen med viktige aktører og entreprenører Delta aktivt og være overordnet ansvarlig for ressursplanlegging og koordinering innen egen region Utarbeide budsjetter og mål for regionen Sikre at konsernets ledelsessystem innen bl.a. kvalitet, miljø, arbeidsmiljø og økonomi etterleves, og definerte prosesser følges Følge opp avdelingene relatert til deres måloppnåelse og jobbe tett på større tilbud som utarbeides Støtte og utvikle avdelingslederne innenfor deres ansvarsområder Overordnet ansvar for rekruttering og kompetanseutvikling i regionen   Vår nye regiondirektør har relevant ledererfaring som regionleder/-direktør, divisjonsdirektør, prosjektdirektør eller tilsvarende fra en anerkjent organisasjon innen teknisk service, facility management eller en prosjekttung organisasjon i bygge-bransjen. Det er viktig at du kan vise til gode økonomiske resultater, er salgs- og kundefokusert og har erfaring med komplekse forhandlinger. Det er ønskelig at du har høyere utdannelse, men dette kan kompenseres med relevant erfaring for å sikre nødvendig realkompetanse. Som person og leder er du kommersiell, strukturert og har en naturlig autoritet og gjennomføringskraft. Du er operativ, salgs- og resultatfokusert og setter deg ambisiøse mål og når dem sammen med en motivert organisasjon. Regiondirektør rapporterer til adm. direktør i Bravida Norge AS og inngår i selskapets toppledergruppe. Arbeidssted vil være der det er naturlig ut fra ditt bosted og regionens kontorer. Region Innlandet har kontorer på Hamar, Lillehammer, Raufoss, Moelv, Lillestrøm, Ski og Jessheim. Noe reisevirksomhet må påregnes. For mer informasjon om stillingen, ta gjerne konfidensiell og uforpliktende kontakt med våre rådgivere i BackerSkeie; Knut Ole Tande, tlf. 916 56 104, eller Mats Herman Hjelmtvedt, tlf. 958 84 959. Søknad med CV registreres snarest og senest innen 11. november 2019 via Din karriere på www.backerskeie.no   Lenke til denne sidenhttps://www.bravida.no/jobbe-hos-oss/ledige-stillinger/?rmpage=job&rmjob=4415&rmlang=NO
22.10.2019 Norge
Technogarden, et heleid datterselskap av Norconsult AS, er et av Norges ledende konsulent- og rekrutteringsselskap rettet mot IKT og teknisk sektor. Selskapet er representert med 15 kontorer i Norge og Sverige og har rundt 450 medarbeidere, primært ingeniører, IT konsulenter og prosjektadministrativt personell. Technogarden søker en dyktig leder til rollen som administrerende direktør. Rollen innebærer å ha det overordnede ansvaret for selskapets virksomhet, herunder realisering og utvikling av underliggende strategi og målsettinger. Selskapet ser etter en kandidat som er flink til å bygge sterke og gode relasjoner - i kundemarkedet, mot ansatte og mot hovedeier. Administrerende direktør rapporterer til konserndirektør Norden i Norconsult. Arbeidsoppgaver: Overordnet ansvar for selskapets mål, budsjetter og strategier Effektiv og målrettet ledelse av et selskap i vekst og utvikling Ansvar for strategisk og kommersiell videreutvikling av selskapet Sikre godt samarbeid med øvrige deler av Norconsult-konsernet Være en pådriver internt og eksternt for å sikre solide resultater Ønskede kvalifikasjoner og personlige egenskaper: Relevant høyere utdannelse på høyskole-/universitetsnivå Stort engasjement og evne til å bygge tillit både internt og eksternt Svært gode kommunikasjonsegenskaper, med evne til å dele kunnskap og innsikt Analytisk og med evne til å raskt sette seg inn i komplekse faglige problemstillinger Initiativrik, høy arbeidskapasitet og betydelig gjennomføringskraft Relasjonsbygger med både kommersiell og strategisk forretningsteft Relevant ledererfaring med evne til å skape motivasjon og entusiasme Technogarden er en ledende kompetanseleverandør innen engineering, telecom/digitalisering, IT og prosjektledelse. Technogarden er et heleid datterselskap av Norconsult AS - Norges største rådgivende ingeniørselskap og en av de ledende tverrfaglige rådgiverbedrifter i Norden. Våre medarbeidere jobber hovedsakelig i prosjektposisjoner ute hos våre kunder. Våre kunder - både innen rekruttering og konsulentutleie - spenner fra store, internasjonale konsern til små og mellomstore bedrifter og virksomheter innen offentlig sektor. Innsendelse av søknad: Søknad sendes via DN Jobb: https://www.dnjobb.no/jobb/2713457/administrerende-direkt%c3%b8r/ Ved spørsmål ta kontakt med; Knut Grotli 90251351 og Camilla Jansen 99378343
16.10.2019 Bærum
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
09.01.2019 Oslo
Arbeidsoppgaver: Bidra i forbedringsprosjekter Etablere gevinstplaner og måleparametere for Karabins kunder Bistå i implementering av etterlevelse hos kunden Rådgiver og diskusjonspartner for våre kunder rundt strategiske spørsmål Bidra til å utvikle kundeforholdet og sikre at kunden oppnår målbare effekter Kvalifikasjoner og egenskaper: Nyutdannet på masternivå, med gode akademiske resultater, eller et par års relevant arbeidserfaring God forståelse for metodikk, teknikker og beste praksis Meget høy grad av logisk sans og forståelse Utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Kundefokusert Nøyaktig og strukturert Takle en hektisk hverdag Vi tilbyr: Unik mulighet til å være med på å forme et selskap i vekst Du får jobbe med store anerkjente selskaper Du får være med på å skape synlige gevinster for våre kunder Gode betingelser og utviklingsmuligheter Hyggelige kollegaer og sosialt arbeidsmiljø Være utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Høy integritet
09.01.2019 Oslo
What You'll Do The new Customer Experience Renewal Manager (RM) role is a highly visible, strategic position to empower key customers to continue to transform their business and meet their objectives through Cisco solutions. You will be accountable for owning and executing a portfolio of renewal contracts of Cisco products and services across an assigned customer account. RM's work with customer executives, partners and across Cisco teams to develop a holistic, deep view of customer requirements and objectives and define a strategy to drive renewals to on-time closure, as well as minimize renewals risk and financial attrition. You will bring strong knowledge of negotiation strategies and orchestrates cross-functional resources across the company and with partners to provide a unified path to secure every renewal. Key responsibilities and activities include: Drives up-sell, upgrades, price adjustments and close on-time contracts for assigned accountsIncreases sales penetration at existing accountsBuilds relationships with customers and account teams to assist in acceleration of full adoption and renewals.Partners with the account teams to preserve and improve customer contract and relationships.Engage with key decision makers to identify requirements and uncover road blocks to ensure on-time commitments.Manage client needs independently. Able to trouble shoot non-standard concernsOwns and executes renewal contracts for products and services on medium accounts with moderate complexityBuilds quotes, review contract terms, negotiation pricing, identify up-sell opportunities and handle objections.Curates use case recommendations and educates customers on relevant features and opportunities.Leads renewal opportunities or support Account Manager in overall negotiation to ensure integrity of the renewal portion of the agreement.Maintain and report an accurate rolling 120 day forecast of renewals in assigned accounts.Assist Renewals team with ad hoc requests to meet customer needCommunicate risks timely and clearlyWho You'll Work With This role resides in the Customer Experience organization, one of Cisco’s fastest growing teams that delivers profitable growth throughout the customer lifecycle with a series of selling motions to drive higher value and an optimal experience from Cisco solutions. Who You Are Articulate the customer environment, industry and Cisco footprint.Implement policies for forecasting, data quality and accuracy.Build understanding of Customer and Partners procurement processesRequired experience: Experience with CRM tools i.e. SFDCDevelop basic consultative selling skillsExecutes win-back strategies for inactive customersEducation: Bachelor degree; Master’s degree preferred.Industry certifications preferred (e.g. ITIL, PMP, COBIT, Six Sigma)Proficient in Salesforce and Microsoft Office (Outlook, Excel, Word and PowerPoint)If you are looking for hands-on involvement in shaping the future direction of Cisco and Customer Experience, we have a place for you. Why Cisco At Cisco, each person brings their unique talents to work as a team and make a difference. Yes, our technology changes the way the world works, lives, plays and learns, but our edge comes from our people. We connect everything – people, process, data and things – and we use those connections to change our world for the better.We innovate everywhere - From launching a new era of networking that adapts, learns and protects, to building Cisco Services that accelerate businesses and business results. Our technology powers entertainment, retail, healthcare, education and more – from Smart Cities to your everyday devices.We benefit everyone - We do all of this while striving for a culture that empowers every person to be the difference, at work and in our communities.Colorful hair? Don’t care. Tattoos? Show off your ink. Like polka dots? That’s cool. Pop culture geek? Many of us are. Be you, with us! #WeAreCisco
04.02.2019 Bærum
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Trondheim
Arbeidsoppgaver: Bidra i forbedringsprosjekter Etablere gevinstplaner og måleparametere for Karabins kunder Bistå i implementering av etterlevelse hos kunden Rådgiver og diskusjonspartner for våre kunder rundt strategiske spørsmål Bidra til å utvikle kundeforholdet og sikre at kunden oppnår målbare effekter Kvalifikasjoner og egenskaper: Nyutdannet på masternivå, med gode akademiske resultater, eller et par års relevant arbeidserfaring God forståelse for metodikk, teknikker og beste praksis Meget høy grad av logisk sans og forståelse Utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Kundefokusert Nøyaktig og strukturert Takle en hektisk hverdag Vi tilbyr: Unik mulighet til å være med på å forme et selskap i vekst Du får jobbe med store anerkjente selskaper Du får være med på å skape synlige gevinster for våre kunder Gode betingelser og utviklingsmuligheter Hyggelige kollegaer og sosialt arbeidsmiljø Være utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Høy integritet
26.02.2019 Trondheim
Arbeidsoppgaver: Bidra i forbedringsprosjekter Etablere gevinstplaner og måleparametere for Karabins kunder Bistå i implementering av etterlevelse hos kunden Rådgiver og diskusjonspartner for våre kunder rundt strategiske spørsmål Bidra til å utvikle kundeforholdet og sikre at kunden oppnår målbare effekter Kvalifikasjoner og egenskaper: Nyutdannet på masternivå, med gode akademiske resultater, eller et par års relevant arbeidserfaring God forståelse for metodikk, teknikker og beste praksis Meget høy grad av logisk sans og forståelse Utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Kundefokusert Nøyaktig og strukturert Takle en hektisk hverdag Vi tilbyr: Unik mulighet til å være med på å forme et selskap i vekst Du får jobbe med store anerkjente selskaper Du får være med på å skape synlige gevinster for våre kunder Gode betingelser og utviklingsmuligheter Hyggelige kollegaer og sosialt arbeidsmiljø Være utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Høy integritet
26.02.2019 Bergen
Vis alle 19.134 ledige stillinger
Les mer om Terte

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Daglig leder

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Terte