Ledig stilling

Åpen søknad – Terte Terte

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

I Acando / CGI har vi som mål å hjelpe våre kunder med å utnytte sitt potensial gjennom bruk av moderne teknologi. Strategisk handler det nå om å sette kunden i sentrum, og koble de fysiske og digitale verdikjedene - det vi kaller unified commerce. Vi skal levere en kundeorientert og friksjonsfri kjøpsopplevelse – digital front-end koblet med relevante back-end-prosesser, både B2B og B2C. Vi bygger nå videre på vår satsning innen Retail, og søker deg som ønsker å videreutvikle vår eCommerce-avdeling. Om rollen: Vår nye direktør eCommerce vil ha få en sentral rolle i videreutvikling av avdelingen. I rollen får du overordnet ansvar for eCommerce, og vil eie og videreutvikle strategien. Du vil arbeide med forretningsutvikling, rådgivning og salg av prosjekter, samt videreutvikling av eksisterende kunder. Vi ser derfor for oss at du blir sentral i å synliggjøre CGI og vår Retail-satsning i markedet gjennom tilstedeværelse i relevante arenaer. I rollen får du personalansvar for en gjeng dyktige og engasjerte konsulenter – du skal bygge og utvikle teamet videre gjennom blant annet rekruttering, kompetanseheving og coaching. Du får også overordnet ansvar for å sikre leveranser av god kvalitet, samt resultater for avdelingen. Videre vil du samarbeide tett med øvrige leveranseområder for å sikre gode helhetlige kundeleveranser. Vi jobber i dag med leveranser på blant annet EPI, DynamicWeb og ulike PIM DAM, CRM og POS-løsninger. Stillingen rapporterer til Vice President for Retail, Magne Solberg.    Noe av hva vi kan tilby deg: Vi kan tilby deg en sentral rolle i et selskap i vekst, og muligheten til å sette ditt preg på vår Retail-satsning. Hos oss blir du en del av verdens femte største IT-konsulenthus, et sterkt fagmiljø og et godt sosialt miljø. Her har vi blant annet spennende prosjekter, internasjonale fagmiljøer, fagkvelder, interne kurs og andre sosiale arrangementer. Videre kan vi tilby markedslønn og mulighet for deltagelse i aksjonærprogram i CGI.   Vi ser for oss at du kjenner deg igjen i flere av følengende punkter: Høyere utdanning innen IT og/eller økonomi/ledelse/varehandel. Minimum 10 års arbeidserfaring med utvikling og leveranse av eCommerce-løsninger innen varehandel eller andre relevante bransjer. Ledererfaring fra konsulentvirksomhet. Erfaring med salg og leveranse av prosjekter, gjerne fra konsulentvirksomhet. Erfaring fra utvikling og leveranse av avanserte B2B- og/eller B2C- e-handelsløsninger. Kjennskap til relevante teknologier, fortrinnsvis EpiServer, DynamicWeb, SalesForce, inRiver PIM, Microsoft ERP-løsninger og mikrotjenester. God kjennskap til smidig metodikk og Scrum. Interesse for teknologi og utvikling av brukervennlige løsninger. Som person er du positiv, inspirerende og med stort engasjement for den digitale kundereisen. Du er en relasjonsbygger og en utpreget lagspiller som trives med å dele kunnskap og spille andre gode. Du er proaktiv, strukturert og resultatorientert med god kommersiell forståelse. Tilslutt er det viktig at du har gode kommunikasjonsevner både på norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig.   Er du klar til å sette ditt preg på vår Retail-satsning og å bygge CGI videre?
27.05.2019 Oslo
Gruppen Merverdiavgift i Juridisk avdeling har det overordnede ansvaret for etatens rettsanvendelse og regelutvikling innenfor merverdiavgift og merverdiavgiftskompensasjon, inklusive internasjonale spørsmål på områdene.   Arbeidsoppgavene er særlig knyttet til rettslige avklaringer av sentrale og prinsipielle problemstillinger, fastsettelse av instrukser, utarbeidelse av høringsnotat og lov- og forskriftsforslag, løpende bistand til Finansdepartementet og oppfølgning av rettssaker av prinsipiell karakter.   Du kommer til å arbeide sammen med engasjerte og kompetente kollegaer i et tverrfaglig miljø med spennende oppgaver med stor samfunnsmessig betydning. Oppgavene er varierte og utfordrende, og du vil få god anledning til å bruke og utvikle både dine faglige og personlige egenskaper.    Vi er en stor etat hvor våre ledere må evne å tenke helhetlig og trives med å samarbeide på tvers av ulike fagmiljø. Ledere i Skatteetaten motiveres av å være i en lederrolle, ønsker å bruke tid på lederskap og er villige til å utvikle eget lederskap. Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt.   Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.    Arbeidsoppgaver være ansvarlig for regelutvikling på gruppens ansvarsområder  ha fokus på etatens rettsanvendelse  avklare prinsipielle saker  ha tett dialog med Finansdepartementet og divisjonene i Skatteetaten  stor grad av samarbeid med andre i Juridisk avdeling delta aktivt i organisering og videreutvikling av avdelingens oppgaver med sikte på effektiv oppgaveløsning  personalansvar for ca 14 medarbeidere Kvalifikasjoner juridisk embetseksamen/master i rettsvitenskap  erfaring med faglig strategisk tenkning og god juridisk vurderingsevne  ønskelig med relevant erfaring fra og kjennskap til fagområdet du skal lede   god skriftlig og muntlig fremstillingsevne   god virksomhetsforståelse, forståelse for samfunnsutviklingen og potensiale for digitalisering  ønskelig med ledererfaring Personlige egenskaper gode samarbeids- og kommunikasjonsevner   evne til å skape engasjement og tilrettelegge for ulike behov har pågangsmot og gjennomføringsevne  tar initiativ og ansvar utover eget ansvarsområde imøtekommende  Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger Stillingen lønnes som stillingsbetegnelse Underdirektør (kode 1059), fra kr 850 000 – kr 950 000 avhengig av kvalifikasjoner. De første seks månedene regnes som prøvetid.
04.07.2019 Oslo
Oppdrag er en avdeling i Skatteetatens innkrevingsdivisjon og er lokalisert i Mo i Rana. Avdelingen har ca. 190 medarbeidere og har som hovedoppgave å gjøre innkreving av ulike krav på vegne av andre offentlige virksomheter. Oppdrag har tre seksjoner: Brukerkontakt, Tvangsinnfordring og Annen innfordring. Seksjonslederne utgjør sammen med avdelingsdirektør Oppdrags ledergruppe. Seksjon Annen innfordring består av tre grupper: Bobehandling, Lempning og Søknad og prosess, og her har vi 55 dyktige medarbeidere som jobber både med saksbehandling og juridiske utfordringer. Helhet og forståelse for brukernes behov er viktig for oss, og stadig forenkling, forbedring, og effektivisering står sentralt. Statlig innkreving ventes å ha en stor endringsagenda de nærmest årene og du vil kunne være med å påvirke dette.  Vi er en stor etat og våre ledere må evne å tenke helhetlig og trives med å samarbeide på tvers av fagmiljøer. Ledere i Skatteetaten motiveres av å være i en lederrolle, ønsker å bruke tid på lederskap og er villige til å utvikle eget lederskap. Skatteetatens verdier er profesjonell, imøtekommende og nytenkende. Vi ønsker at du kan identifisere deg med våre verdier.   Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.   Arbeidsoppgaver resultat- og fagansvar for oppgavene tilhørende seksjonen, inkludert rapportering og økonomioppfølging planlegge, koordinere og følge opp seksjonens produksjon og leveranser personalansvar for seksjonens ledere videreutvikle en kultur med endringskraft hvor ledere og medarbeidere tar ansvar og jobber mot felles mål   drive forbedrings- og endringsprosesser delta i ulike arenaer for å følge opp oppgaver, tiltak og prosjekter som berører arbeidsområdet   Kvalifikasjoner må ha høyere relevant utdannelse på masternivå, utenlandsk utdanning må være NOKUT-godkjent relevant erfaring kan erstatte utdanningskravet på masternivå, minimum bachelorgrad nivå du har minst 5 års relevant erfaring, gjerne fra offentlig sektor har erfaring med endrings- og forbedringsprosesser  du må ha god skriftlig og muntlig fremstillingsevne har god forståelse for samfunnsutviklingen og potensiale for digitalisering du må ha god virksomhetsforståelse, og forståelse av brukernes behov god forståelse for sammenhenger i produksjonsprosesser kan være en fordel Personlige egenskaper god samarbeids- og kommunikasjonsevne evne til å skape engasjement du er interessert i mennesker, involverer medarbeidere og tilrettelegger for ulike behov pågangsmot og gjennomføringsevne endringsorientert og tilpasningsdyktig stor arbeidskapasitet evne til å tenke helhetlig og se sammenhenger              Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse Stillingen lønnes som seksjonssjef (kode 1211), fra kr 730 000 – kr 880 000,- avhengig av kvalifikasjoner. De første seks månedene regnes som prøvetid. Noe reisevirksomhet må påregnes  
14.08.2019 Rana
We invite you to bring your management skills together with your motivation and put them into play as you head up our team in oil and gas for growth in Norway. To succeed in this role you must have experience from and network in the oil and gas industry. Are you our new Head of Department Oil & Gas? Click the apply-button to send your application.   Inviting bright minds Do you want to push the boundaries of your profession and develop your excellence in an open, collaborative and empowering culture? We work to create a sustainable future and our inspiring projects and innovative solutions aim to set the standard among our peers. You will join a global company that has been growing successfully since its founding in 1945. Together, we lead and leave a positive impact on societies, companies and people around the world.   You will join our Oil & Gas department As our new Head of Department Oil & Gas you will be part of our Energy division and will collaborate closely with Head of Energy in Norway. The oil & gas department is working with projects within the fields of Weight & Cost, Studies & FEED and Certification. The organisation has delivered positive results for the past 2 years, and the target is now to utilize the positive market to grow the business in the Norwegian market and through this the Norwegian organisation.   Our main clients are typically oil & gas companies and EPC contractors. Our projects range from Offshore Platform Concept and FEED studies over Offshore Weight Management to inspection and approval of lifting gear. We are and integrated part of a strong and global oil & gas organisation working across Norway, Denmark, Qatar, India, UK and the US.   Your key tasks and responsibilities will be: Delivery on strategy and results for the department Secure growth through client focus; responsible for tenders Strategic selling of all discipline services within Certification, Weight & Cost and Offshore Studies & FEED Leadership, employee development, new hires Change management   Your starting point for constant growth From the moment you join Ramboll, we will support your personal and professional development so that you grow with the company. For this role, we believe your starting point is: Experience with - and network within the oil/gas market in Norway Documented results in the Oil/Gas industry Entrepreneurship; strong business acumen Broad discipline knowledge 3-5 years of experience with people management, strong team player Fluent in Norwegian and English   Personal qualities that will help you succeed in this role include: Entrepreneurship, client focus and driven by empowerment and influence. You will need good communication skills and management experience.     Welcome to our Energy division Ramboll is at the forefront of addressing the green transition and offers a holistic approach to energy that supports the sector on the journey towards more sustainable solutions. With 1,800 experts in 14 countries, covering the full spectrum of technologies and all parts of the value chain from production and transmission to distribution, we plan, design and implement energy solutions all over the world.   Ramboll in Norway Ramboll is the 4th largest engineering, design and consultancy company in Norway. Here, you can apply your professional passion for high quality and innovation to services like Sustainable Cities Development, Planning, Buildings, Railroads, Roads and Environmental Consulting. Together, we strive to create the right solutions for our clients, always exploring and considering new concepts, methods and technologies to deliver more value.   How to apply Apply online. Attach your CV, cover letter and relevant documents showcasing why you are the right fit for the role, and when you are available to start. We look forward to receiving your application.   Want to know more? Please Tommy Amstrup Laursen, Vice Director Energy Field Development +45 51611635 or Lene Rutle, Recruiting Lead + 47 99203604 Deadline: 01.09.2019
13.08.2019 Oslo
Det er spennende tider i kraftbransjen. Ny, fornybar kraftproduksjon har for alvor gjort sitt inntog i kraftsystemet og ny teknologi gir nye forbruksmønstre og endrer kraftflyten i nettet. Ulike land og systemer har ulike behov for tiltak, men behovet for grundige, velfunderte kraftsystemanalyser er felles for alle som skal ta beslutninger. Vi søker nå etter en sivilingeniører (MSc.) med mer enn 7 års erfaring til å lede gruppen Kraftsystemanalyser. Gruppen er organisert under divisjon Energi, avdeling Kraftsystemer. Avdelingen består av 30 elektroingeniører som jobber med planlegging og prosjektering av kraftsystemet. Hos oss vil du få jobbe med et bredt spekter av problemstillinger, fra nettilknytning av småkraftverk i distribusjonsnettet, optimalisering av internt kabelnett i vindparker og elforsyning av sporvei, til store områdestudier for nettutvikling på nasjonalt og internasjonalt nivå. Våre analyser dokumenteres i reflekterende og konkluderende rapporter. Du vil raskt få en sentral rolle i våre analyseoppdrag, med mulighet for å utvikle din kompetanse i Norges største tverrfaglige rådgiverbedrift. For oss er det viktig at du: Har høyere utdanning (mastergrad eller doktorgrad) innen elkraftteknikk, energi- og miljø, fornybar energi Har minimum 7 års relevant erfaring Har gode språkkunnskaper, både på norsk og engelsk, og kan fremstille kompleks teknisk informasjon på en lettfattelig måte Kan vise til gode akademiske resultater og/eller gode resultater fra arbeidslivet Er kjent med lastflytanalyser og dynamiske nettanalyser Har erfaring med bruk av analyseverktøyet PSS/E eller tilsvarende Har kjennskap til produksjonsplanlegging Er målrettet og resultatorientert Er kreativ og engasjert og nysgjerrig på nye løsninger Bidrar til et godt sosialt og faglig miljø Kjennskap til programmering (Python), samfunnsøkonomi, andre språk som fransk, spansk eller portugisisk vil også kunne telle positivt. Hos oss får du: Spennende kompetansehevings- og karrieremuligheter innen marked, fag, linje og oppdrag Gode muligheter for å delta i planlegging av framtidsrettede og bærekraftige løsninger Sterk bedriftskultur preget av uformelle kommunikasjonslinjer på tvers av organisasjon og geografi Fleksibel arbeidstid Overskuddsdelingsordning der alle ansatte får direkte utbytte av selskapets resultat Mulighet for eierskap gjennom vårt aksjeprogram Konkurransedyktig lønns- og ansettelsesbetingelser Studieturer, interne fagsamlinger, ulike sosiale arrangementer, bedriftsidrettslag m.m. Søknadbrev med CV, vitnemål og attester sendes via vårt elektroniske søknadsskjema på våre internettsider. Som Norges største tverrfaglige rådgiverbedrift, ønsker vi å representere det mangfoldet som utgjør Norge, og oppfordrer alle kvalifiserte personer til å søke. Vi gjør oppmerksom på at det kun er elektroniske søknader som blir behandlet. Norconsult er Norges største rådgiverbedrift. Våre tjenester er rettet mot samfunnsplanlegging, prosjektering og arkitektur. Selskapet er eid av våre over 3 800 medarbeidere som er stasjonert på 96 kontorer i hele verden. Hovedkontoret ligger i Sandvika utenfor Oslo.
13.08.2019 Bærum
Position Description Utility har ledig stilling som leder av Kundesenteret for IS Suite i Haugesund med ansvar for følgende områder:- Leveranseansvar for kundesentertjenester til våre norske Utility kunder- Personalansvar for medlemmer som inngår i Kundesenteret- Sikre god kvalitet og kundetilfredshet på tjenesteleveransen til konkurransedyktige priser- Yte mersalg til våre kunderVi søker en person med erfaring fra å arbeide i et Kundesenter, vedkommende har høy arbeidskapasitet og er glad i å arbeide med kunder.Vedkommende er flink til å motivere medlemmer til å møte kundens forventninger i en hektisk hverdag. Resultater skapes gjennom et godt arbeidsmiljø med medlemmer som har høy kompetanse og som setter kunden i fokus. Det er en fordel med erfaring fra Utility-bransjen.Vedkommende vil inngå i ledergruppen og rapportere direkte til leder av Utility sektoren og inneha tittelen Direktør.Arbeidssted vil være HaugesundKontaktinfo ved spørsmål: mail, bjorn.tore.lund@cgi.com eller tel. 93 40 87 20.Frist for å søke stillingen er 23. august 2019. What you can expect from us Build your career with us.It is an extraordinary time to be in business. As digital transformation continues to accelerate, CGI is at the center of this change—supporting our clients’ digital journeys and offering our professionals exciting career opportunities. At CGI, our success comes from the talent and commitment of our professionals. As one team, we share the challenges and rewards that come from growing our company, which reinforces our culture of ownership. All of our professionals benefit from the value we collectively create.Be part of building one of the largest independent technology and business services firms in the world.Learn more about CGI at www.cgi.com.No unsolicited agency referrals please.CGI is an equal opportunity employer.
13.08.2019 Haugesund
I NCC er vi dristige nok til å tro at vi kan forandre verden til det bedre. En jobb hos oss krever at du bidrar til smarte løsninger, har gode samarbeidsevner og kan håndtere en rekke ulike utfordringer. Vi liker å se våre medarbeidere vokse og vi tror at man gjør det best i et kompetent og støttende miljø. Om du vil være med å bygge en bedre og mer bærekraftig fremtid er du velkommen til oss! NCC Industry AS er Nordens største aktør inne asfalt og steinmaterialer. NCC Industry legger hovedvekt på industriproduksjon – steinmateriale, asfalt, grunnarbeid og resirkulering av bygningsmaterialer. Vi er en proaktiv partner med ekspertise både innen produksjon og entreprenørvirksomhet, med hovedvekt på bærekraftige løsninger. Virksomheten er inndelt i tre sektorer: Steinmaterialer, Asfalt og Hercules. NCC Industry har virksomhet i hele landet. I løpet av de neste årene står Norge overfor store investeringer i infrastrukturprosjekter. Vi ser positivt på fremtiden og søker en erfaren økonom til vårt hovedkontor i Oslo for å jobbe tett på vår virksomhet og våre prosjekter. Stillingen som Økonomidirektør rapporterer til Direktør Asfalt Norge og inngår i ledergruppen. I tillegg til det totale økonomiansvaret for NCC Asfalt Norge har man det legale ansvar for NCC Industry Norge, for konsolideringen av de tre sektorene og for rapporteringen til konsern i Sverige. Sektor Hercules og Sektor Steinmaterialer har egne økonomiansvarlige som rapporterer til respektive Sektordirektører, men de har en stiplet rapportering til Økonomidirektør i Sektor Asfalt. ØKONOMIDIREKTØR Rollen som Økonomidirektør vil i stor grad bli å støtte ledelsen i forretningsenhetene med driftsrelatert analyse og utarbeidelse av nøkkeltall og rapporter. Fokus vil i hovedsak være på driften og ha til formål å avdekke forbedringspotensial og iverksette tiltak. Stillingen vil også være sentral i strategiske prosesser og i videreutvikling av virksomheten. Regnskapene føres ved et felles nordisk regnskapskontor i Stockholm. Direkte rapporterende til Økonomidirektør er regnskapssjef som i stor grad tar seg av det legale regnskapet og 2 controllere som er stasjonert ute i de største prosjektene. Sentrale oppgaver vil være: lede og videreutvikle økonomifunksjonen i selskapet sørge for riktig bemanning og organisering og gjennomføre kompetansehevende tiltak påse at regnskapene utarbeides i henhold til avtalt standard, gjeldende lovgivning og regnskapsprinsipper overvåke rapporteringen til konsern og påse at kvalitetsnormer og tidsfrister overholdes analyse av resultatavvik i forhold til budsjett og tidligere års resultater lede budsjettprosessen i selskapet tilrettelegge for at driftsorganisasjonen har tilstrekkelig finansiell informasjon slik at de kan ta strategisk riktige beslutninger delta i styremøter med ansvar for økonomiske rapportering  Ønsket bakgrunn: siviløkonom eller annen høyskole-/universitetsutdannelse innen økonomi/finans erfaring fra produksjonsvirksomhet eller prosjektorganisert virksomhet dokumenterte resultater fra en sentral rolle innen økonomistyring fra et større konsern erfaring fra strategiarbeid, god driftsforståelse og resultatfokus Personlige egenskaper: sterke analytiske evner gode kommunikasjonsevner skriftlig og muntlig, norsk og engelsk relasjons- og nettverksbygger et sterkt forretningsorientert fokus en inspirerende ledertype som spiller på lag og får mennesker med seg initiativrik og selvdreven med fokus både på helheten og detaljene naturlig autoritet, høy integritet og sterk resultatfokusering Arbeidssted er NCCs hovedkontor i Østensjøveien 27 på Brynseng.
30.07.2019 Oslo
Den raske utviklingen av informasjonsteknologi gir betydelige muligheter for modernisering av forretningsdriften i virksomheter. Skatteetaten skal ansette en IT-direktør som motiveres av å forstå og anvende avansert informasjonsteknologi til utvikling av nye, effektive og brukertilpassede tjenester for etatens brukere og samarbeidspartnere i offentlig og privat virksomhet. Du blir leder av divisjon IT og øverste ansvarlige for IT i Skatteetaten. Dette er en rolle som vil ha avgjørende betydning for hvordan Skatteetaten og det offentlige Norge skal realisere endringer gjennom digitalisering. Som medlem i skattedirektørens ledergruppe vil du både delta i og bidra til den strategiske nytenkingen og utviklingen av hele etaten. Divisjon IT har ca. 900 medarbeidere, og stillingen innebærer ledelse av et av Norges største IT-miljøer med fremtidsrettet og kompleks IT utvikling og drift.  Skatteetaten utvikler kontinuerlig måten vi jobber på og IT er en sentral driver og bidragsyter i utviklingen sammen med sterke og dyktige fagmiljøer i resten av Skatteetaten og andre deler av offentlig sektor. Samtidig stilles det økte krav til etatens effektivitet, profesjonalitet og ressursutnyttelse. Stillingen krever god innsikt i teknologileveranser innen utvikling, forvaltning og drift, og vi ser etter en nytenkende leder som kan bidra i etatens videre utvikling.  Vår nye IT-direktør må ha et godt helhetlig blikk, evne til innovasjon, solide lederegenskaper og høy gjennomføringsevne. Du må ønske å jobbe tett med fagmiljøene og divisjonene, ha god forretningsforståelse og utstrakt evne til kommunikasjon og samhandling.  Vi er en stor etat hvor ledere må evne å tenke helhetlig og trives med å samarbeide på tvers av ulike fagmiljøer. Ledere i Skatteetaten motiveres av å være i en lederrolle, ønsker å bruke tid på ledelse og er villige til å utvikle eget lederskap.  Arbeidsoppgaver Ansvar for fremtidsrettet organisering, styring og utvikling av IT-divisjonen Drive utviklings- og forbedringsarbeid og sikre at etaten er i front på optimal teknologiutnyttelse Være en sentral bidragsyter i toppledergruppen og aktivt bidra til strategisk utvikling av etaten Jobbe planmessig med bemanning, kompetanse og rekruttering for å møte morgendagens behov i IT-organisasjonen Bygge relasjoner og være rådgiver for fagmiljøer og ledere for å levere fremtidsrettede IT-løsninger Videreutvikle IT sourcing-strategi og sikre god samhandling med leverandører og samarbeidspartnere  Kvalifikasjoner Høyere utdanning på mastergradsnivå. Bred og relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet God innsikt i fremvoksende teknologier og de muligheter disse gir for innovasjon, digitalisering og ny forretningsutvikling God innsikt i informasjonssikkerhet og de trusler og muligheter som følger med teknologisk utvikling innenfor området. Kunnskap om alternative industrielle tjenestemodeller for leveranse av IT tjenester God kunnskap om og dialog med leverandørindustri for å danne gode partnerskap Bred ledererfaring med dokumenterbare resultater innenfor ansvarsområdet, fortrinnsvis innenfor en stor og kompleks virksomhet Erfaring fra å lede i større endrings- og omstillingsprosesser God organisatorisk og forretningsmessig forståelse Erfaring med å håndtere kompleksitet og bredde gjennom kombinasjon av drift og større og innovative utviklingsoppgaver Forstår samfunnsutviklingen og brukernes behov Personlige egenskaper Har evne til å tenke strategisk, helhetlig og langsiktig Har evne til å være tett på og samtidig lede gjennom visjonært og motiverende lederskap Oppnår resultater gjennom effektiv påvirkning og evnen til å bygge tillitsfulle relasjoner Er analytisk og evner å gå inn i komplekse problemstillinger Har god vurderingsevne, beslutningsevne og høy gjennomføringskraft Er god til å kommunisere og skape engasjement Har evne til konstruktiv samhandling og dialog internt og eksternt Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljøer kompetanseutvikling fleksitid arbeidstid trening i arbeidstiden• en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger Stillingen lønnes som direktør kode 1062, etter avtale. Skatteetaten har seks måneders prøvetid.  
04.07.2019 Oslo
Vis alle 23.184 ledige stillinger
Les mer om Terte

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Daglig leder

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Terte