Ledig stilling

Åpen søknad – Sannheten Norge AS Sannheten Norge AS

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Er du ute etter en spennende og utfordrende stilling der du kan bruke deg selv i et kreativt og positivt miljø, med både tøffe tak, godt arbeidsmiljø og faglige utviklingsmuligheter? Stendi AS søker miljøterapeuter til våre avdelinger i Møre og Romsdal. Vi ser etter miljøterapeuter som er trygge og tydelige voksenpersoner i en tøff og uforutsigbar hverdag. Vårt fagmiljø og organisasjon er preget av at vi alltid gir det lille ekstra for å løse våre oppdrag. På våre avdelinger har alle miljøterapeuter mye ansvar og det legges vekt på selvstendighet i jobben, dette er stillinger med mulighet for personlig og faglig vekst. Du vil jobbe med ulike ungdommer, noe som krever at du er fleksibel, åpen, ærlig, imøtekommende, nysgjerrig, tillitsbyggende og omsorgsfull. Du må videre være arbeidsvillig og faglig engasjert, og kunne jobbe selvstendig så vel som i team. Du må kunne snu deg raskt rundt for å møte utfordringer og behov hos våre ungdommer. Arbeidsoppgaver Individuell oppfølging som er tilpasset den enkelte brukers behov, ressurser og mål Aktivt miljøarbeid i institusjonene Saksoppfølging Dokumentasjon etter gjeldende lovverk og bruk av elektronisk journalføringssystem Være en trygg voksenperson i miljøet Lytte til ungdommen Motivere og være med ungdommen på aktiviteter Gi trøst, støtte og glede Kvalifikasjoner 3-årig helse og sosialfaglig høyskoleutdanning: barnevernspedagog, sosionom, vernepleier, evt. psykiatrisk sykepleier eller lærer med spesialpedagogikk Institusjonsarbeid, ruskompetanse og erfaring fra psykiatrifeltet er spesielt interessant Førerkort kl. B er et krav Egenskaper  Kreativ Faglig engasjert Fleksibel og arbeidsvillig, et "ja-menneske" Du kan jobbe selvstendig og i team God fysisk og psykisk helse En voksen, trygg omsorgsperson Det tilbys Lønn etter kvalifikasjoner/tariffavtale og pensjonsordning Veiledning/opplæring En fleksibel og variert arbeidsdag Muligheter for faglig utvikling i et stort konsern  Medleverturnus med 3 døgn arbeid – 7 døgn avspasering – 4 døgn arbeid – 7 døgn avspasering.  Grunnet sammensetning av team oppfordres menn til å søke. Arbeidssted er på våre avdelinger i Møre og Romsdal og turnusen tillater stor fleksibilitet i forhold til pendlig og bosted. Søknadsfrist er snarest. Alle søknader vil bli lest og behandlet fortløpende og aktuelle kandidater vil bli kontaktet   Vi gleder oss til å høre mer fra deg! Ønsker du å vite mer om stillingene kan du i uke 28 og 29 kontakte institusjonsleder Karianne Havnes på mob. 924 39 544. I uke 30 og 31 avvikles ferie. Fra uke 32 kan avdelingsleder Tone Kvammen kontaktes på mob. 934 66 344.
09.07.2019 Nord-Trøndelag, Sør-Trøndelag, Møre og Romsdal, Sogn og Fjordane, Oppland, Hedmark
 Er du ute etter en spennende og utfordrende stilling der du kan bruke deg selv i et kreativt og positivt miljø, der både tøffe tak, godt arbeidsmiljø og faglige utviklingsmuligheter er en del av arbeidshverdagen?. Vi søker deg som har et brennende engasjement for mennesker og er ikke redd for å stå i vanskelige situasjoner. Du gleder deg over "de små tingene" og er flink til å skape en relasjon med våre beboere! Du vil jobbe med ulike beboere, noe som krever at du er fleksibel, åpen, ærlig, imøtekommende, nysgjerrig, tillitsbyggende og omsorgsfull. Du må videre være arbeidsvillig og faglig engasjert, og kunne jobbe selvstendig så vel som i team. Du må ha god fysisk og psykisk helse. Kvalifikasjonerl evne til å jobbe målrettet formalkompetanse eller relevant erfaring fra arbeid med konflikthåndtering god muntlig fremstillingsevne i norsk og engelsk gode samarbeidsevner tidligere erfaring fra arbeid ved mottak er en fordel Personlige egenskaper du har gode relasjonelle ferdigheter du er målrettet, løsningsorientert og engasjert du skaper og bidrar til et godt arbeidsmiljø du har gode holdninger og verdier du er trygg, tydelig og omsorgsfull  Vi tilbyr fast stilling som nattevakt lønn etter avtale og kvalifikasjoner gode pensjonsordninger engasjerte kollegaer og et godt fagmiljø intern opplæring og kursing gode muligheter for personlig og profesjonell vekst i et selskap i fremgang tiltredelse etter avtale mulighet for hospitering i personalbolig i vaktperiodene Det er et krav til politiattest for å jobbe hos oss. Menn oppfordres til å søke. Vi tilbyr lønn etter kvalifikasjoner, veiledning og oppfølging - og en fleksibel og variert arbeidsdag. Har du spørsmål er du velkommen til å ta kontakt med avdelingsleder: Ronald Pedersen, tlf. 938 52 000
03.07.2019 Gratangen
I Acando / CGI har vi som mål å hjelpe våre kunder med å utnytte sitt potensial gjennom bruk av moderne teknologi. Strategisk handler det nå om å sette kunden i sentrum, og koble de fysiske og digitale verdikjedene - det vi kaller unified commerce. Vi skal levere en kundeorientert og friksjonsfri kjøpsopplevelse – digital front-end koblet med relevante back-end-prosesser, både B2B og B2C. Vi bygger nå videre på vår satsning innen Retail, og søker deg som ønsker å videreutvikle vår eCommerce-avdeling. Om rollen: Vår nye direktør eCommerce vil ha få en sentral rolle i videreutvikling av avdelingen. I rollen får du overordnet ansvar for eCommerce, og vil eie og videreutvikle strategien. Du vil arbeide med forretningsutvikling, rådgivning og salg av prosjekter, samt videreutvikling av eksisterende kunder. Vi ser derfor for oss at du blir sentral i å synliggjøre CGI og vår Retail-satsning i markedet gjennom tilstedeværelse i relevante arenaer. I rollen får du personalansvar for en gjeng dyktige og engasjerte konsulenter – du skal bygge og utvikle teamet videre gjennom blant annet rekruttering, kompetanseheving og coaching. Du får også overordnet ansvar for å sikre leveranser av god kvalitet, samt resultater for avdelingen. Videre vil du samarbeide tett med øvrige leveranseområder for å sikre gode helhetlige kundeleveranser. Vi jobber i dag med leveranser på blant annet EPI, DynamicWeb og ulike PIM DAM, CRM og POS-løsninger. Stillingen rapporterer til Vice President for Retail, Magne Solberg.    Noe av hva vi kan tilby deg: Vi kan tilby deg en sentral rolle i et selskap i vekst, og muligheten til å sette ditt preg på vår Retail-satsning. Hos oss blir du en del av verdens femte største IT-konsulenthus, et sterkt fagmiljø og et godt sosialt miljø. Her har vi blant annet spennende prosjekter, internasjonale fagmiljøer, fagkvelder, interne kurs og andre sosiale arrangementer. Videre kan vi tilby markedslønn og mulighet for deltagelse i aksjonærprogram i CGI.   Vi ser for oss at du kjenner deg igjen i flere av følengende punkter: Høyere utdanning innen IT og/eller økonomi/ledelse/varehandel. Minimum 10 års arbeidserfaring med utvikling og leveranse av eCommerce-løsninger innen varehandel eller andre relevante bransjer. Ledererfaring fra konsulentvirksomhet. Erfaring med salg og leveranse av prosjekter, gjerne fra konsulentvirksomhet. Erfaring fra utvikling og leveranse av avanserte B2B- og/eller B2C- e-handelsløsninger. Kjennskap til relevante teknologier, fortrinnsvis EpiServer, DynamicWeb, SalesForce, inRiver PIM, Microsoft ERP-løsninger og mikrotjenester. God kjennskap til smidig metodikk og Scrum. Interesse for teknologi og utvikling av brukervennlige løsninger. Som person er du positiv, inspirerende og med stort engasjement for den digitale kundereisen. Du er en relasjonsbygger og en utpreget lagspiller som trives med å dele kunnskap og spille andre gode. Du er proaktiv, strukturert og resultatorientert med god kommersiell forståelse. Tilslutt er det viktig at du har gode kommunikasjonsevner både på norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig.   Er du klar til å sette ditt preg på vår Retail-satsning og å bygge CGI videre?
27.05.2019 Oslo
Gruppen Merverdiavgift i Juridisk avdeling har det overordnede ansvaret for etatens rettsanvendelse og regelutvikling innenfor merverdiavgift og merverdiavgiftskompensasjon, inklusive internasjonale spørsmål på områdene.   Arbeidsoppgavene er særlig knyttet til rettslige avklaringer av sentrale og prinsipielle problemstillinger, fastsettelse av instrukser, utarbeidelse av høringsnotat og lov- og forskriftsforslag, løpende bistand til Finansdepartementet og oppfølgning av rettssaker av prinsipiell karakter.   Du kommer til å arbeide sammen med engasjerte og kompetente kollegaer i et tverrfaglig miljø med spennende oppgaver med stor samfunnsmessig betydning. Oppgavene er varierte og utfordrende, og du vil få god anledning til å bruke og utvikle både dine faglige og personlige egenskaper.    Vi er en stor etat hvor våre ledere må evne å tenke helhetlig og trives med å samarbeide på tvers av ulike fagmiljø. Ledere i Skatteetaten motiveres av å være i en lederrolle, ønsker å bruke tid på lederskap og er villige til å utvikle eget lederskap. Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt.   Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.    Arbeidsoppgaver være ansvarlig for regelutvikling på gruppens ansvarsområder  ha fokus på etatens rettsanvendelse  avklare prinsipielle saker  ha tett dialog med Finansdepartementet og divisjonene i Skatteetaten  stor grad av samarbeid med andre i Juridisk avdeling delta aktivt i organisering og videreutvikling av avdelingens oppgaver med sikte på effektiv oppgaveløsning  personalansvar for ca 14 medarbeidere Kvalifikasjoner juridisk embetseksamen/master i rettsvitenskap  erfaring med faglig strategisk tenkning og god juridisk vurderingsevne  ønskelig med relevant erfaring fra og kjennskap til fagområdet du skal lede   god skriftlig og muntlig fremstillingsevne   god virksomhetsforståelse, forståelse for samfunnsutviklingen og potensiale for digitalisering  ønskelig med ledererfaring Personlige egenskaper gode samarbeids- og kommunikasjonsevner   evne til å skape engasjement og tilrettelegge for ulike behov har pågangsmot og gjennomføringsevne  tar initiativ og ansvar utover eget ansvarsområde imøtekommende  Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger Stillingen lønnes som stillingsbetegnelse Underdirektør (kode 1059), fra kr 850 000 – kr 950 000 avhengig av kvalifikasjoner. De første seks månedene regnes som prøvetid.
04.07.2019 Oslo
Den raske utviklingen av informasjonsteknologi gir betydelige muligheter for modernisering av forretningsdriften i virksomheter. Skatteetaten skal ansette en IT-direktør som motiveres av å forstå og anvende avansert informasjonsteknologi til utvikling av nye, effektive og brukertilpassede tjenester for etatens brukere og samarbeidspartnere i offentlig og privat virksomhet. Du blir leder av divisjon IT og øverste ansvarlige for IT i Skatteetaten. Dette er en rolle som vil ha avgjørende betydning for hvordan Skatteetaten og det offentlige Norge skal realisere endringer gjennom digitalisering. Som medlem i skattedirektørens ledergruppe vil du både delta i og bidra til den strategiske nytenkingen og utviklingen av hele etaten. Divisjon IT har ca. 900 medarbeidere, og stillingen innebærer ledelse av et av Norges største IT-miljøer med fremtidsrettet og kompleks IT utvikling og drift.  Skatteetaten utvikler kontinuerlig måten vi jobber på og IT er en sentral driver og bidragsyter i utviklingen sammen med sterke og dyktige fagmiljøer i resten av Skatteetaten og andre deler av offentlig sektor. Samtidig stilles det økte krav til etatens effektivitet, profesjonalitet og ressursutnyttelse. Stillingen krever god innsikt i teknologileveranser innen utvikling, forvaltning og drift, og vi ser etter en nytenkende leder som kan bidra i etatens videre utvikling.  Vår nye IT-direktør må ha et godt helhetlig blikk, evne til innovasjon, solide lederegenskaper og høy gjennomføringsevne. Du må ønske å jobbe tett med fagmiljøene og divisjonene, ha god forretningsforståelse og utstrakt evne til kommunikasjon og samhandling.  Vi er en stor etat hvor ledere må evne å tenke helhetlig og trives med å samarbeide på tvers av ulike fagmiljøer. Ledere i Skatteetaten motiveres av å være i en lederrolle, ønsker å bruke tid på ledelse og er villige til å utvikle eget lederskap.  Arbeidsoppgaver Ansvar for fremtidsrettet organisering, styring og utvikling av IT-divisjonen Drive utviklings- og forbedringsarbeid og sikre at etaten er i front på optimal teknologiutnyttelse Være en sentral bidragsyter i toppledergruppen og aktivt bidra til strategisk utvikling av etaten Jobbe planmessig med bemanning, kompetanse og rekruttering for å møte morgendagens behov i IT-organisasjonen Bygge relasjoner og være rådgiver for fagmiljøer og ledere for å levere fremtidsrettede IT-løsninger Videreutvikle IT sourcing-strategi og sikre god samhandling med leverandører og samarbeidspartnere  Kvalifikasjoner Høyere utdanning på mastergradsnivå. Bred og relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet God innsikt i fremvoksende teknologier og de muligheter disse gir for innovasjon, digitalisering og ny forretningsutvikling God innsikt i informasjonssikkerhet og de trusler og muligheter som følger med teknologisk utvikling innenfor området. Kunnskap om alternative industrielle tjenestemodeller for leveranse av IT tjenester God kunnskap om og dialog med leverandørindustri for å danne gode partnerskap Bred ledererfaring med dokumenterbare resultater innenfor ansvarsområdet, fortrinnsvis innenfor en stor og kompleks virksomhet Erfaring fra å lede i større endrings- og omstillingsprosesser God organisatorisk og forretningsmessig forståelse Erfaring med å håndtere kompleksitet og bredde gjennom kombinasjon av drift og større og innovative utviklingsoppgaver Forstår samfunnsutviklingen og brukernes behov Personlige egenskaper Har evne til å tenke strategisk, helhetlig og langsiktig Har evne til å være tett på og samtidig lede gjennom visjonært og motiverende lederskap Oppnår resultater gjennom effektiv påvirkning og evnen til å bygge tillitsfulle relasjoner Er analytisk og evner å gå inn i komplekse problemstillinger Har god vurderingsevne, beslutningsevne og høy gjennomføringskraft Er god til å kommunisere og skape engasjement Har evne til konstruktiv samhandling og dialog internt og eksternt Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljøer kompetanseutvikling fleksitid arbeidstid trening i arbeidstiden• en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger Stillingen lønnes som direktør kode 1062, etter avtale. Skatteetaten har seks måneders prøvetid.  
04.07.2019 Oslo
Brukerkontakt er en av fire avdelinger i divisjon Brukerdialog og har som oppgave å ivareta kontakten med etatens brukere i alle kanaler som skranke, telefon, e-post, chat og Facebook mm. Avdelingen har også ansvar for ID-kontroll, forebyggende aktiviteter og saksbehandling på områder som er direkte relatert til brukerne.  Vi har nå ledig lederstilling i seksjon 2, gruppe 1 i Drammen. Seksjonene har fokus på førstelinje og håndterer brukere i alle kanaler.  Vi søker deg som ønsker å bidra til den spennende endringsreisen som Skatteetaten står foran. Vi er en stor etat hvor våre ledere må evne å tenke helhetlig og trives med å samarbeide på tvers av ulike fagmiljø og evne å se de muligheter digitalisering og nye kanaler gir. Ledere i Skatteetaten motiveres av å være i en lederrolle, ønsker å bruke tid på lederskap og er villige til å utvikle eget lederskap.    Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden. Arbeidsoppgaver delta aktivt i organisering og videreutvikling av avdelingens oppgaver med sikte på effektiv oppgaveløsning stor grad av samspill med de andre gruppene i seksjonen personalansvar for en gruppe på mellom 15-20 medarbeidere resultat og fagansvar for oppgavene i gruppen Kvalifikasjoner Du må ha høyere relevant utdanning på minimum bachelornivå. Internasjonale grader må være godkjent av Nokut. Du må ha relevant kunnskap om fagområdet du skal lede Du må har god forståelse for brukernes behov Du bør ha god forståelse for samfunnsutviklingen, og potensialet digitaliseringen gir Det er en fordel at du har ledererfaring på tilsvarende nivå Personlige egenskaper Du har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner og har evne til å skape engasjement Du har pågangsmot og gjennomføringsevne Du er endringsorientert og tilpasningsdyktig i forhold til etatens skiftende rammevilkår Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger. Stillingen lønnes som underdirektør (kode 1059), fra kr 630 000 – kr 760 000, avhengig av kvalifikasjoner. De første seks månedene regnes som prøvetid.
16.07.2019 Drammen
Brukerkontakt er en av fire avdelinger i divisjon Brukerdialog og har som oppgave å ivareta kontakten med etatens brukere i alle kanaler som skranke, telefon, e-post, chat og Facebook mm. Avdelingen har også ansvar for ID-kontroll, forebyggende aktiviteter og saksbehandling på områder som er direkte relatert til brukerne.  Vi har nå ledig lederstilling i seksjon 1, gruppe 5 i Oslo. Seksjonene har fokus på førstelinje og håndterer brukere i alle kanaler.  Vi søker deg som ønsker å bidra til den spennende endringsreisen som Skatteetaten står foran. Vi er en stor etat hvor våre ledere må evne å tenke helhetlig og trives med å samarbeide på tvers av ulike fagmiljø og evne å se de muligheter digitalisering og nye kanaler gir. Ledere i Skatteetaten motiveres av å være i en lederrolle, ønsker å bruke tid på lederskap og er villige til å utvikle eget lederskap.    Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden. Arbeidsoppgaver delta aktivt i organisering og videreutvikling av avdelingens oppgaver med sikte på effektiv oppgaveløsning stor grad av samspill med de andre gruppene i seksjonen personalansvar for en gruppe på mellom 15-20 medarbeidere resultat og fagansvar for oppgavene i gruppen Kvalifikasjoner Du må ha høyere relevant utdanning på minimum bachelornivå. Internasjonale grader må være godkjent av NOKUT. Du må ha relevant kunnskap om fagområdet du skal lede Du må har god forståelse for brukernes behov Du bør ha god forståelse for samfunnsutviklingen, og potensialet digitaliseringen gir Det er en fordel at du har ledererfaring på tilsvarende nivå Personlige egenskaper Du har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner og har evne til å skape engasjement Du har pågangsmot og gjennomføringsevne Du er endringsorientert og tilpasningsdyktig i forhold til etatens skiftende rammevilkår Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger. Stillingen lønnes som underdirektør (kode 1059), fra kr 630 000 – kr 760 000, avhengig av kvalifikasjoner. De første seks månedene regnes som prøvetid.
16.07.2019 Oslo
Multiconsult er et norsk kraftsenter med internasjonalt nedslagsfelt innen prosjektering og rådgivning. Gjennom flere kontorer i Norge og internasjonalt benytter vi 100 års erfaring til å skape ny historie. For oss handler muliggjøring om erfaring, rett kompetanse og riktig kompetansesammensetning blant våre nærmere 3000 medarbeidere.Multiconsult er notert på Oslo Børs og opererer innenfor følgende syv forretningsområder: Bygg & Eiendom, Industri, Olje & Gass, Samferdsel, Fornybar Energi, Vann & Miljø og By & Samfunn. Stillingstittel Seksjonsleder Geofag Ansettelsesforhold Stillingsbeskrivelse Vil du være med å lede og utvikle et av Norges fremste fagmiljøer innen geofag? Multiconsult søker ny seksjonsleder til vår seksjon geofag i Drammen. BLI LEDER FOR NOEN AV BRANSJENS FREMSTE GEO-RÅDGIVERE Dette er en spennende mulighet for deg som ønsker en rolle hvor du får brukt din fagkompetanse og dine lederegenskaper til å videreutvikle et av Norges sterkeste fagmiljøer innen geofag. Som seksjonsleder og rådgiver hos oss har du store muligheter til å påvirke din egen hverdag. Du vil ha direkte kontakt med oppdragsgivere, varierte arbeidsoppgaver innen ledelse og medarbeiderutvikling, kundekontakt og oppdragsledelse, tilbudsarbeid og administrasjon. Du vil samarbeide tett med vårt unike, nasjonale geofagmiljø, og også tverrfaglig med de andre fagmiljøene i Multiconsult. Vi har en lang rekke spennende prosjekter og kunder innen bygg, samferdsel og industri.Vi er opptatt av at du lykkes i ditt lederskap. Derfor får du også profesjonell lederstøtte i form av opplæring, karriereplanlegging og andre kurs som vil utvikle deg som leder. På den måten kan du og ditt team ha fokus på å håndtere faglige utfordringer, dele kunnskap og utvikle smarte løsninger for våre kunder.Relevante arbeidsoppgaver: Lede og utvikle seksjonen og medarbeidere innenfor geofag Lage tilbud, jobbe med marked og kunderelasjoner Bidra i ledergruppa i avd. Geo og for regionen Oppdragsledelse, rådgivning og prosjektering Overordnet ansvar for kvalitetssikring innenfor geofag i egen enhet Kvalifikasjoner HAR DU LEDEREGENSKAPER MED ET KOMMERSIELT TANKESETT, OG BRENNER FOR UTVIKLING AV FAGET? Vi søker deg som forstår at motiverte medarbeidere i stor grad skapes og utvikles av deg som nærmeste leder. Vi vektlegger din interesse for å utvikle mennesker, faglig kvalitet, fokus på samarbeid, fleksibilitet og evne til å dele kunnskap. Du er god til å skape relasjoner, bygge nettverk og generere de gode prosjektmulighetene for Multiconsult. For å lykkes i stillingen er det behov for geo- og anleggsfaglig kompetanse, med praksis fra rådgivningsvirksomhet, entreprenørvirksomhet eller offentlig virksomhet. Vi ser etter deg som har høyere teknisk utdannelse fra universitet eller høgskole, og minimum 5 års erfaring fra bransjen. Videre er det en fordel at du har:  Teknisk og praktisk oversikt og innsikt i fagområdet God forretningsforståelse og evne til å skape resultater God kontakt med markedet og trives i kunderommet Engasjert og løsningsorientert  Vi tilbyr Hva kan vi tilby deg? En spennende og utviklende jobb i landets største fagmiljø innen geotekniske fag Tett samarbeid med gode kollegaer i et godt lederteam – godt arbeidsmiljø er viktig, vi er rause og støtter hverandre Spennende kombinasjon av ledelse og faglig arbeid med systematisk kompetanseutvikling Fleksibel arbeidstid Gode ordninger og konkurransedyktige betingelser Fem ukers ferie samt fri mellom jul og nyttår og i påsken Kontorsted er Drammen i nye, flotte og sentralt plasserte lokaler Firmahytter og et aktivt bedriftsidrettslag Et ekspansiv og innovativ selskap kjennetegnet av et sterkt merkenavn og et multifaglig miljø Mange karrieremuligheter, både innen linjeledelse, prosjektledelse og fag Søknadsfrist 20/8/2019 Sted Drammen, NO (Primære) Generell informasjon I regionen BVT (Buskerud, Vestfold, Telemark) har vi kontorer i Drammen, Tønsberg og Skien. BVT har 100 engasjerte og innovative medarbeidere med tverrfaglig bakgrunn. Vår avdeling Geo har i dag 2 seksjoner, herunder seksjon geofag med 12 medarbeidere innenfor geoteknikk, ingeniørgeologi og bergteknikk samt grunnundersøkelser. Vi har 2 borerigger som utfører grunnundersøkelser. Seksjonens medarbeidere arbeider ut fra våre kontorer i Drammen og Skien.Høres dette spennende ut? Send oss en søknad i dag! Søknader vil bli behandlet fortløpende. For ytterligere informasjon om stillingen, ta kontakt med:Avdelingsleder GEO Stine Sæther, tlf: 9582399, epost: stine.saether@multiconsult.noDirektør BVT Heine Lund-Olsen, tlf: 90553491, epost: heine.lund.olsen@multiconsult.no
16.07.2019 Drammen
Vis alle 21.286 ledige stillinger
Les mer om Sannheten Norge AS

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

OppdragsAnsvarlig

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Sannheten Norge AS