Ledig stilling

Åpen søknad – Sannheten Norge AS Sannheten Norge AS

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Stendi søker miljøterapeuter til våre barnevernsavdelinger i Alta - er DU vår nye kollega? Er du ute etter en spennende og utfordrende stilling der du kan bruke deg selv i et kreativt og positivt miljø, der både tøffe tak, godt arbeidsmiljø og faglige utviklingsmuligheter er en del av arbeidshverdagen?. Vi søker deg som har et brennende engasjement for mennesker og er ikke redd for å stå i vanskelige situasjoner. Du gleder deg over "de små tingene" og er flink til å skape en relasjon med våre beboere! Du vil jobbe med ulike beboere, noe som krever at du er fleksibel, åpen, ærlig, imøtekommende, nysgjerrig, tillitsbyggende og omsorgsfull. Du må videre være arbeidsvillig og faglig engasjert, og kunne jobbe selvstendig så vel som i team. Du må ha god fysisk og psykisk helse. Kvalifikasjoner 3-årig helse- og sosialfaglig høyskoleutdanning; barnevernspedagog, sosionom, vernepleier, pedagog med relevant videreutdanning dvs. videreutdanning i spesialpedagogikk/sosialpedagogikk/famile,- nettverksterapi/kognitiv miljøterapi. Eller sykepleier med videreutdanning i psykiatri/familie, - nettverksterapi/kognitiv miljøterapi Ruskompetanse og traumekompetanse en fordel. Erfaring i arbeid med mennesker, institusjonsarbeid er en fordel Personlig egnethet vil bli vektlagt Førerkort kl. B er et krav Kreativ person med fokus på aktivitets- og ferdighetstrening Som miljøterapeut hos Stendi deltar du i et team som arbeider målrettet for å bedre beboers livssituasjon, skape utviklingsmuligheter og istandsette beboer til å mestre en selvstendig positiv tilværelse. Arbeidstid: Du vil inngå i en medleverturnus som innebærer 3 døgn arbeid – 7 døgn fri – 4 døgn arbeid – 7 døgn fri. Du jobber og bor på arbeidsstedet de døgnene du er på arbeid. Det er krav til politiattest for å jobbe hos oss. Menn oppfordres til å søke. Vi tilbyr lønn etter kvalifikasjoner. Har du spørsmål er du velkommen til å kontakte avdelingsleder Anette Pettersen, e-post: anette.pettersen@stendi.no
17.09.2019 Alta
Vi søker SEKSJONSLEDER (fortrinnsvis psykiater) til Seksjon for Akutte og Ambulante Tjenester (SAAT). Det pågår for tiden en endring med sikte på å styrke det akutte og ambulante tilbudet ved DPS Groruddalen. Seksjon for Akutte og Ambulante Tjenester (SAAT) er under etablering ved at vårt Akutteam styrkes med noen stillinger fra tidligere Ambulantteam (ACT) ved Spesialpoliklinikken for psykoselidelser. SAAT vil i løpet av høsten samlokaliseres med Spesialpoliklinikken med tilhold i Rosenbergveien på Grorud. Seksjonen vil etter endringen ha 12 årsverk bestående av 3 leger hvorav en LIS-lege, 4 psykologer/psykologspesialist, 5 spesialsykepleiere og 1 vernepleier med spes.utd. DPS Groruddalen gir spesialisthelsetjenester innen psykisk helsevern for voksne i bydelene Alna, Grorud og Stovner, samt Nittedal kommune. DPS Groruddalen består av 7 polikliniske enheter lokalisert i Jerikoveien (Alna) og Rosenbergveien (Grorud), i tillegg til døgnenhet lokalisert på Skytta. Seksjonen er tenkt å ha12 årsverk bestående av 2 overleger, 1 LIS, 4 psykologer/ psykologspesialist, 4 spesialsykepleiere og en spesial vernepleier. Vi søker nå etter seksjonsleder, fortrinnsvis psykiater, som vil lede og være med å videreutvikle denne seksjonen videre.   Arbeidsoppgaver Personal- og lederansvar Ansvar for kompetanse- og utviklingsplaner Møteledelse av enhetens faste møter Seksjonsleder inngår i DPS' ets ledergruppe 50 % klinisk arbeid. Kvalifikasjoner Ledererfaring/ lederutdannelse Norsk autorisasjon fortrinnsvis som psykiater (andre yrkesgrupper kan komme i betraktning) Erfaring fra DPS (erfaring fra akutt og ambulant arbeide vil bli vektlagt) Erfaring med vurdering av psykoser og vedtak om tvunget psykisk helsevern Personlige egenskaper Evne til å kommunisere godt med sine medarbeidere og samarbeidspartnere Nøyaktig, evne til å arbeide i team og selvstendig Personlig egnethet vektlegges Vi tilbyr Utfordrende arbeidsoppgaver Mulighet for å bidra til utvikling av tjenestetilbudet Positivt arbeidsmiljø med godt fagmiljø Lønn i samsvar med gjeldende overenskomst Gode velferdstilbud for ansatte, f.eks hytteutleie, teaterbilletter og mye annet Bedriftsidrettslag med et stort og variert tilbud Muligheter for hjelp med bolig og barnehageplass
27.08.2019 Oslo
I CGI/Acando har vi som mål å hjelpe våre kunder med å utnytte sitt potensial gjennom bruk av moderne teknologi. Vi vet at det å ha fokus på individer og organisasjoner er en kritisk suksessfaktor for å lykkes med å ta steget inn i fremtiden. DST bidrar til dette arbeidet, og sammen med våre kunder arbeider vi for å mobilisere organisasjonen, samt sikre vellykket og varig endring. Vi er nå på jakt etter en ny leder for vår avdeling innen Digital Strategi og Transformasjon (DST). Your future duties and responsibilities Vi søker Director for avdeling Digital Strategi og Transformasjon:Vår nye director DST vil ha få en sentral rolle i videreutvikling av avdelingen. I rollen får du overordnet ansvar for DST, og du vil eie og videreutvikle strategien. Du vil arbeide med forretningsutvikling, rådgivning og salg av prosjekter, samt videreutvikling av eksisterende kunder. Du får en sentral rolle i å synliggjøre CGI og vårt arbeid med digital strategi og transformasjon i markedet. I rollen får du personalansvar for en gjeng på ca. 15 dyktige og engasjerte konsulenter – du skal bygge og utvikle teamet videre gjennom blant annet rekruttering, kompetanseheving og coaching. Du får også overordnet ansvar for å sikre leveranser av god kvalitet, samt resultater for avdelingen. Videre vil du samarbeide tett med øvrige leveranseområder for å sikre gode helhetlige kundeleveranser. Vi jobber i dag med kunder i både privat og offentlig sektor, og på prosjekter av ulik størrelse. Leveransene våre omhandler strategiutvikling, transformasjons- og endringsledelse, systemimplementering, samt prosjekt- og programledelse. Stillingen rapporterer til Vice President for Business Consulting, Trygve Bjørnstad. Business Consulting består forøvrig av sterke fagmiljøer innen arkitektur, sikkerhet og prosessoptimalisering.Her er noe av hva vi kan tilby deg:-Vi kan tilby deg en sentral rolle i et selskap i vekst, og muligheten til å videreutvikle DST. Du vil også være en brobygger internt for å koble DST sammen med våre øvrige miljøer i tverrfaglige prosjekter. Hos oss blir du en del av et av verdens fem største IT-konsulenthus, et sterkt fagmiljø og et godt sosialt miljø. Her har vi blant annet spennende prosjekter, internasjonale fagmiljøer, fagkvelder, interne kurs og sosiale arrangementer. Videre kan vi tilby konkurransedyktige betingelser med blant annet aksjeprogram for alle ansatte og gode pensjons-, forsikrings- og velferdsordninger. Required qualifications to be successful in this role Vi ser for oss at du kjenner deg igjen i flere av følgende punkter:•Relevant høyere utdanning, for eksempel innen IT, ledelse, organisasjonspsykologi og/eller økonomi•10+ års arbeidserfaring med endrings- og omstillingsarbeid, og/eller prosjektledelse innen IT-bransjen.•Ledererfaring og erfaring med salg og leveranse av prosjekter, gjerne innen konsulentvirksomhet.•God kompetanse innen fagfeltet endringsledelse.•Lengre erfaring og sterk kompetanse innen strategi/analyse og forretningsutvikling.•Det er en forutsetning at du har nysgjerrighet, interesse og forståelse for teknologi, og ikke minst mulighetene dette gir for verdiskapning hos våre kunder. Som person er du positiv, inspirerende og med stort engasjement for faget; transformasjon som akselererer med teknologi, strategi som girer innovasjon, prosesser som dannes og støttes av teknologi. Du er en relasjonsbygger og en utpreget lagspiller som trives med å dele kunnskap og spille andre gode. Du er proaktiv, strukturert og resultatorientert med god kommersiell forståelse. Til slutt er det viktig at du har gode kommunikasjonsevner både på norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig.Vil du vite mer?For mer informasjon, kontakt Recruitment Lead Daniel Horn daniel.horn@acando.no eller via telefon 906 24 062Vi behandler søknader fortløpende, og aktuelle kandidater vil kontaktes i løpet av kort tid. Søknadsfrist: Snarest What you can expect from us Build your career with us.It is an extraordinary time to be in business. As digital transformation continues to accelerate, CGI is at the center of this change—supporting our clients’ digital journeys and offering our professionals exciting career opportunities. At CGI, our success comes from the talent and commitment of our professionals. As one team, we share the challenges and rewards that come from growing our company, which reinforces our culture of ownership. All of our professionals benefit from the value we collectively create.Be part of building one of the largest independent technology and business services firms in the world.Learn more about CGI at www.cgi.com.No unsolicited agency referrals please.CGI is an equal opportunity employer. I’m interested
04.09.2019 Oslo
Vi søker en innovativ, strategisk, trygg og drivende IT-direktør for å styrke digitalisering og IT i GK Gruppen. Du vil få budsjett- og personalansvar, egen ledergruppe og blir overordnet ansvarlig for ca. 25 medarbeidere i Oslo. Du blir en sentral bidragsyter i konsernets teknologiske og digitale utvikling og rapporterer til CFO. Som IT-direktør får du ansvar for å videreutvikle og implementere IT-strategien, med spesielt fokus på områder som effektiv drift, IT-sikkerhet, intern kompetanseutvikling, samt digitalisering av arbeidsprosesser og tjenester. Vi forutsetter høyere relevant utdanning og ser etter deg som har ledererfaring fra innovative bransjer der IT er virksomhetskritisk. Du har solid erfaring med både drift og utvikling. Du evner å sette strategisk retning, og har dyp kunnskap om og interesse for digitale trender og disruptive teknologier. Erfaring fra internasjonale matriseorganisasjoner er en fordel. Du kommuniserer godt på alle nivåer og har en lederstil som engasjerer og motiverer! Eventuelle spørsmål om stillingen kan rettes til Visindi AS ved Rune Hope, tlf. 450 75 000 eller Raluca Rohatin, tlf. 900 72 459. Søknad med CV sendes innen 6. oktober.
17.09.2019 Oslo
Om stillingen Du vil arbeide i en av budsjettseksjonene i avdelingen. En saksbehandler har normalt hovedansvar for alle saker under ett departement og vurderer økonomiske og samfunnsmessige konsekvenser av forslag om ny politikk fra dette departementet. Du vil arbeide med budsjettforslag, strukturpolitiske forslag som departementene utreder over lengre tid og dagsaktuelle saker som er oppe til beslutning. Vi arbeider ofte med korte tidsfrister og mange saker samtidig. Du må kunne bruke din fagbakgrunn til raskt å sette deg inn i, vurdere og presentere komplekse saker klart og kortfattet. Du jobber selvstendig med sakene tilknyttet ditt ansvarsområde. Samtidig vil du samarbeide tett med dine kollegaer og nærmeste leder og få nødvendig oppfølging. Du vil tidlig få være med på å legge frem faglige råd i møter med politisk ledelse. Utdanning Det kreves gode karakterer fra høyere økonomisk eller annen samfunnsvitenskapelig utdanning på mastergradsnivå og innsikt i samfunnsøkonomiske problemstillinger. Studenter som blir ferdige høsten 2019 eller våren 2020 kan også søke nå. Egenskaper og erfaring Analytisk tenkning og evne til å sette seg raskt inn i kompliserte problemstillinger Interesse for samfunnsspørsmål God språklig fremstillingsevne og evne til å argumentere godt for faglige vurderinger både muntlig og skriftlig Evne til å tenke kritisk og til kreativ problemløsning Gode samarbeidsevner og evne til å arbeide selvstendig Høy arbeidskapasitet og evne til å trives i en travel hverdag med mange oppgaver og høye krav til nøyaktighet Til stilling som rådgiver/seniorrådgiver vil god kjennskap til sentralforvaltningen vektlegges. Erfaring fra statlig budsjettarbeid og økonomisk analyse vil telle positivt. Vi tilbyr Samfunnsnyttige arbeidsoppgaver i et sterkt fagmiljø Faglig utvikling Nærhet til politiske beslutninger Et dynamisk og kunnskapsrikt arbeidsmiljø der man lærer mye Betalt overtid Annet Lønn: Lønn kr 470 000 – 700 000, pluss betalt overtid. Høyere lønn kan vurderes for særskilt kvalifiserte søkere. Stillingens referansenummer: 21/19 Kontakt: Avdelingsdirektør Rita Rix, tlf. 22 24 43 74, for nærmere opplysninger. Finansdepartementet er opptatt av mangfold og ønsker å være en arbeidsplass som gjenspeiler befolkningen. Vi oppfordrer alle kvalifiserte kandidater til å søke, uavhengig av alder, kjønn, funksjonshemming, hull i CV, nasjonal eller etnisk bakgrunn. Vi er en IA-bedrift, og i dette ligger det blant annet at vi vil sørge for tilrettelegging på arbeidsplassen dersom det er behov for det. Alle kvalifiserte søkere vil bli vurdert. Finansdepartementet ber kandidatene søke på stillingen elektronisk og laste opp vedlegg som karakterutskrifter, vitnemål og attester i søknadsportalen Jobbnorge innen 23. september 2019. Vi gjennomfører bakgrunnssjekk på kvalifiserte søkere før ansettelse. Den ansatte må kunne sikkerhetsklareres. I samsvar med offentlighetsloven § 25 gjør vi oppmerksom på at opplysninger om søkeren kan bli offentliggjort selv om søkeren har bedt om ikke å bli ført opp på søkerlisten. Søker vil bli orientert om dette på forhånd.
09.09.2019 Oslo
Er du interessert i personlig utvikling, og mulighet til å jobbe med spennende oppgaver i en av Norges mest attraktive offentlige virksomheter? Som trainee i Skatteetaten åpnes døren til en spennende karriere. Vi søker deg som ønsker å bli bedre kjent med hele vår organisasjon og som har potensiale til å få nøkkelposisjoner i Skatteetaten på sikt! Vil du være med på å gjøre Skatteetaten rustet for fremtiden? Vi tilbyr utfordrende og meningsfylte arbeidsoppgaver med muligheter for å påvirke karriereveien din.  Gjennom opphold i fire ulike divisjoner vil du i løpet av det to-årige programmet få en helhetlig forståelse av Skatteetaten, samtidig som du vil få et enestående nettverk i organisasjonen. Du får bruke kompetansen din og vil samtidig tilegne deg ny kunnskap gjennom ulike hospiteringer. Du motiveres av varierte oppgaver og vil få jobbe sammen med noen av de beste på ditt fagfelt.  Målet med traineeprogrammet er at du trer inn i en konkret stilling fra første dag etter endt traineeprogram, hvor du får utnytte erfaringene du har opparbeidet deg underveis. Gjennom programmet får du: Muligheten til å gjøre Skatteetaten bedre Et omfattende nettverk, og deltakelse i et godt traineemiljø Mulighet for å utforske ulike arbeidsformer i prosjekt og linje Mulighet for kurs og sertifiseringer underveis i traineeperioden, samt felles samlinger  Jobberfaring i fire ulike divisjoner i løpet av det to-årige programmet Personlig oppfølging av egen mentor og traineekoordinator Relevant jobb i Skatteetaten ved endt traineeprogram Kvalifikasjoner Du fullfører en masterutdanning med gode akademiske resultater (aktuelle fagområder er f.eks. økonomi, industriell økonomi, juss, forvaltningsinformatikk og samfunnsvitenskap ) våren 2020 du er rask til å tilegne deg ny kunnskap du har god forretningsforståelse du må kunne formulere deg godt på norsk, både muntlig og skriftlig Personlige egenskaper du liker skiftende arbeidsoppgaver og omgivelser du har lyst til å få en helhetlig innsikt i vår organisasjon du er nytenkende i måten du løser utfordringer på du like å bevege deg utenfor komfortsonen og ta initiativ du er gira på å lære nye ting du liker å samarbeide og skape nye relasjoner du har et ønske å arbeide med et av Norges viktigste samfunnsoppdrag med stor betydning for hele befolkningen Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker aktive ledere og gode utviklingsmuligheter utfordrende oppgaver og store fagmiljø kurs og samlinger fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger. Traineene ansettes i fast stilling og lønnes som førstekonsulenter (kode 1408) i kr. 500 000. De første seks månedene regnes som prøvetid Assessment-senter vil holdes 22-23 oktober, så hold av datoene allerede nå.  Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.    Generelt: Det gjelder spesielle regler for adgangen til å inneha bistillinger, bierverv og/eller næringsinteresser for ansatte i Skatteetaten. Vi vil at skatteetatens arbeidsstyrke i størst mulig grad skal gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Det er derfor et personalpolitisk mål å oppnå en balansert alders- og kjønnssammensetning samt å rekruttere personer med innvandrerbakgrunn og/eller nedsatt funksjonsevne. Derfor oppfordrer vi spesielt personer med innvandrerbakgrunn og/eller nedsatt funksjonsevne til å søke. Som IA-bedrift vil vi legge arbeidsforholdene til rette. Dersom du ønsker å reservere deg fra oppføring på offentlig søkerliste, må dette begrunnes i søknadskjema. Opplysninger kan bli offentliggjort selv om du har bedt om ikke å bli oppført på søkerlisten, men du vil bli varslet dersom ønsket om reservasjon ikke tas til følge.
10.09.2019 Oslo, Trondheim, Bergen, Stavanger
Skatteetaten søker ny sikkerhetsdirektør. Sikkerhetsdirektøren vil være en premissgiver innen utviklingen og implementeringen av sikkerhetsarbeidet i etaten. Sikkerhetsdirektøren leder sikkerhetsstab, og rapporterer direkte til Skattedirektøren. Sikkerhetsstab har et overordnet og helhetlig ansvar for sikkerhet og kriseberedskap i etaten, herunder ansvar for samfunnssikkerhet, informasjonssikkerhet, fysisk sikkerhet og personellsikkerhet. Sikkerhetsdirektøren vil ha personalansvar for staben på 10 personer, i tillegg til det faglige ansvaret. Skatteetaten er en stor etat hvor våre ledere må evne å tenke helhetlig og trives med å samarbeide på tvers av ulike fagmiljøer. Ledere i Skatteetaten motiveres av å være i en lederrolle, ønsker å bruke tid på lederskap og er villige til å utvikle eget lederskap. Arbeidsoppgaver Ansvar for å utarbeide, implementere og forvalte etatens sikkerhetsstrategi og styrende dokumenter Rådgiver for Skattedirektøren og ledergruppen i sikkerhetsspørsmål, herunder utvikle etatens mål for akseptabel risiko innen sikkerhetsområdene Samarbeide tett med enhetene i etaten på informasjonssikkerhet, i særdeleshet divisjonene IT og Informasjonsforvaltning Sørge for at etatens styring på sikkerhetsområdet inkorporeres og koordineres med etatens øvrige styringsparametere Utarbeide trusselvurderinger, hendelsesrapporter og oversikt over iverksatte sikringstiltak Utvikle etatens planer for krisehåndtering og beredskap, sørge for at ledelsen håndterer kriser på en god måte, og at etaten gjennomfører relevante øvelser Ansvar for å koordinere sikkerhetssamarbeidet med andre relevante myndigheter Aktivt drive holdningsskapende arbeid, spre kunnskap og være en pådriver for fagfeltet Kvalifikasjoner Ledererfaring fra Informasjonssikkerhet i stor organisasjon med omfattende og variert IT portefølje Solid kunnskap om sikkerhetsaspektet knyttet til skytjenester og skysikkerhetstematikk Kunnskap innen sikkerhetsrammeverk som bl. a. ISO/IEC 27001, ITIL, COBIT, NIST Kompetanse innen forebyggende sikkerhet, risikoanalyse eller beredskapsorganisering Kompetanse innen objekt-, personell- og personsikkerhet, samt kunnskap om relevante lover og forskrifter Må kunne sikkerhetsklareres på nivå Hemmelig Relevant utdanning fra universitet/høyskole på masternivå. Særlig relevant erfaring kan erstatte kravet til utdanning Personlige egenskaper Evne til å motivere og engasjere for å sikre gode beslutninger Være analytisk og ha god strategisk forståelse Evne til å bygge nettverk og skape gode relasjoner Ha gode samarbeids- og kommunikasjonsevner Være ansvarsbevisst og strukturert Være resultatorientert med god gjennomføringsevne Noe reisevirksomhet må påregnes. Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljøer kompetanseutvikling fleksitid arbeidstid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikkmedlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger   Stillingen lønnes som avdelingsdirektør kode 1060, etter avtale. Skatteetaten har seks måneders prøvetid.
10.09.2019 Oslo
Innovasjonsavdelingen i Utvikling søker nå medarbeidere som brenner for strategisk kunnskapsutvikling og risikostyring i en stor og spennende etat. Vi trenger deg som forstår nye trender og hvilken risiko dette kan skape for etatens oppgaveløsning fremover og kan fasilitere prosesser for å få frem et helhetlig grunnlag for prioritering av risiko. Innovasjonsavdelingen har ansvar for å bygge kunnskap om endringer i omverden, forstå nye risikoområder og være pådriver for nytenkning, innovasjon og utprøving av nye ideer. Avdelingen har løpende og tett samarbeid med interne og eksterne fagmiljøer for å kunne levere kunnskapsgrunnlag for sentrale veivalg i etaten. Arbeidsoppgaver Innhente, sammenstille og formidle kunnskap for å forbedre etatens evne til å levere på samfunnsoppdraget Fasilitere prosesser for helhetlige risikovurderinger på tvers av divisjonene i etaten Utvikle beslutningsgrunnlag for strategisk prioritering av risikoområder Bidra i mulighetsstudier Tett samarbeid med andre enheter internt og eksternt    Kvalifikasjoner Høyere utdanning på mastergradsnivå. Bred og relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet Forstår samfunnsutviklingen Evne til å sammenstille og formidle kunnskap, særlig skriftlig Gode norsk og engelskkunnskaper           Personlige egenskaper Er analytisk og evner å gå inn i komplekse problemstillinger Selvgående og initiativrik, men jobber gjerne i team Evne til å skape fremdrift  Vi tilbyr En utfordrende og spennende arbeidsplass for deg som vil være med på å forme framtidens skatteetat Muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker Utfordrende oppgaver og store fagmiljø Kompetanseutvikling Fleksitid og betalt overtid Trening i arbeidstiden En raus personalpolitikk Medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger  Stillingen lønnes som seniorrådgiver (kode 1364), fra kr 630.000 til 800.000 avhengig av kvalifikasjoner. For spesielt godt kvalifiserte søkere kan høyere avlønning vurderes. De første seks månedene regnes som prøvetid.   Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.
10.09.2019 Oslo
Vis alle 23.754 ledige stillinger
Les mer om Sannheten Norge AS

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

OppdragsAnsvarlig

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Sannheten Norge AS