Ledig stilling

Åpen søknad – ToHR AS ToHR AS

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Vi trenger vikarer både ved hjemmetjenesten, sykehjemmet og på hovedkjøkkenet fra 17.Juni - 12.August. Arbeidsoppgavene består av pleie, omsorg og miljøtiltak for våre brukere. For å søke hos oss må du : Ha gode norsk kunnskaper Være 18 år, positiv, omsorgsfull og ha gode samarbeidsegenskaper Fremlegge gyldig politiattest Dersom du vil søke i hjemmetjenesten må du ha sertifikat.
30.01.2019 Austevoll
Siemens Healthineers bidrar til verdiskapning for aktører i helsevesenet ved å være en partner innen områder som presisjonsmedisin, optimalisering av helsetjenester, forbedring av pasientopplevelser og innen digitalisering av helsevesenet. Som en ledende aktør innen medisinsk teknologi, jobber Siemens Healthineers kontinuerlig med innovasjon av produkt- og tjenesteporteføljen. Kjerneområdene våre er bildediagnostikk, bildeveiledet behandling, laboratoriediagnostikk og molekylærmedisin. Siemens Healthineers utvikler også digitale tjenester for helsesektoren. Siemens Healthineers har en sterk lokal tilstedeværelse for kundene med salgs- og servicekontorer i alle de nordiske landene. I Norge er vi 115 ansatte med hovedkontor i Oslo og med lokale kontorer i Trondheim og Bergen. Globalt har Siemens Healthineers ca. 50.000 ansatte med en omsetning på EUR 13,4 milliarder og et resultat på EUR 2,3 milliarder i forretningsåret 2018. Les mer om Siemens Healthineers på www.siemens.no/healthineers Vi søker nå etter en Servicekoordinator til vårt Customer Care Center (kundesenteret) ved vårt hovedkontor i Oslo Serviceavdelingen i Norge har ca. 60 ansatte og består blant annet av serviceingeniører og applikasjonsspesialister innen bildediagnostikk (MR, CT, ultralyd) og laboratoriediagnostikk. Våre kunder er offentlige sykehus og private institutter og legekontor. Vårt kundesenter har erfarne medarbeidere som alle arbeider for å tilrettelegge og tilby utmerket service til våre kunder. Kundesenteret er en sentral del av serviceavdelingen. Vi søker deg som liker å ha mange baller i luften, er strukturert, løsningsorientert og opprettholder oversikten. Du er klar for endring, er positiv, fremoverlent og proaktiv. Dette er viktig fordi vi er et selskap i kontinuerlig utvikling som krever ansatte med både endringsvilje og endringsevne. Er du serviceinnstilt og behersker god og effektiv kommunikasjon, så vel med kunder som egne kollegaer?  Har du evner og erfaring med koordineringsarbeid og håndterer delegering av oppdrag i en hektisk hverdag på en god og effektiv måte? Ønsker du å være med i et team og jobbe med å lede servicearbeid og tildele oppgaver i et stort internasjonalt selskap? Da kan du være den rette kandidaten til denne jobben. Hos Siemens Healthineers er du ansatt i et veletablert selskap hvor det er mye å gjøre og hvor to dager aldri er like.  Helsesektoren er i kontinuerlig endring når det gjelder teknologi og behov for støtte fra leverandører. Dette krever at vi som en sentral leverandør alltid har fokus på å være i forkant slik at våre kunder opplever oss som en partner de kan stole på. Stillingen som servicekoordinator rapporterer til leder for kundesenteret. Dine oppgaverSom ansatt på vårt kundesenter vil du bistå ingeniørene og applikasjonsspesialistene i deres daglige arbeid. Dette innebærer oppgaver som forberedelse, planlegging og bestilling av serviceingeniørenes og applikasjonsspesialistenes oppgaver på kundenes systemer. Våre oppdrag omhandler akutt service, vedlikehold, oppdateringer/oppgraderinger, installasjoner m.m. Formålet med rollen er å skape de beste forholdene for å yte den beste servicen til våre kunder. Dine oppgaver vil i hovedsak være: Motta, registrere og koordinere oppdrag fra våre kunder Forberede, overvåke og følge opp saker som pågår og som skal utføres frem i tid Sørge for at vi leverer service i henhold til avtalene vi har med våre kunder Bestille reservedeler til oppdragene Følge opp eskaleringer til vårt Regional Support Center i Tyskland Delta aktivt i å sikre at kundesenteret leverer sine tjenester til våre kunder Dine kvalifikasjoner Minimum 2 års erfaring med kundeservice eller fra servicebransjen Behersker norsk/skandinavisk og engelsk, skriftlig og muntlig God kunnskap i Office-pakken God evne til å lære og forstå tekniske og IT-baserte problemstillinger Stor interesse for service og IT Du som personSom person er du en lagspiller og god til å kommunisere både skriftlig og muntlig. Videre er du også fleksibel, ryddig og strukturert. Du er en problemløser, selvgående, proaktiv, serviceinnstilt og ser aktivt etter uløste oppgaver. Du er målrettet og ambisiøs og sørger for at alle oppgaver blir ivaretatt i henhold til gjeldende rutiner og prosesser. Vi benytter bakgrunnssjekk som en del av vår rekrutteringsprosess. Søknadsfrist: Snarest Jobbtype: Heltid Ved spørsmål, kontakt leder for Customer Care Center, Robert Sleipnes, tlf. 924 00 305.   Job ID: 114637 Organization: Siemens Healthineers Company: Siemens Healthcare AS Experience Level: Mid-level Professional Job Type: Full-time
27.06.2019 Oslo
Vi søker en Kundeservicemedarbeider til Aleris Helse på Lillestrøm. Du vil primært besvare og behandle innkommende kundehenvendelser på telefon. Det er ønskelig med snarlig oppstart (August 2019) i et vikariat som har varighet til 28. Februar 2020 Dine oppgaver vil bestå blant annet av: Primæroppgaven er å besvare innkommende pasienthenvendelser på telefon Booke timer til pasienter Informere pasientene om de valgmulighetene de har Kvalifikasjoner: Du må ha generelt gode dataferdigheter og evne til å lære nye systemer fort. Du har minimum generell studiekompetanse og erfaring fra sentralbord eller kundeservice. Du behersker norsk og engelsk flytende både skriftlig og muntlig, og trives med å bruke telefon og data som arbeidsverktøy. Du er nøyaktig, serviceorientert, pålitelig, selvstendig samt løsningsorientert og evner å ha mange baller i luften samtidig. Vi tilbyr: Du vil bli del av et team med hyggelige kolleger og teamledere Et godt arbeidsmiljø der det er mye humor og godt humør 100% stilling. Primær arbeidstid kl.08.00-15.30 med noen kveld og ettermiddagsvakter   Høres dette ut som en rolle for deg og du i tillegg kan identifisere deg med våre kjerneverdier Omtenksom, Profesjonell, Engasjert og Nytenkende, så ønsker vi veldig gjerne å høre fra deg!
14.08.2019 Skedsmo
Vi har behov for flere ringevikarer - timesbasert Vi søker deg som har et stort engasjement og har lyst til å utgjøre en forskjell for pasientene på Ahus.Studenter oppfordres til å søke, vi trenger fortrinnsvis hjelp i helger og ferier. For å tilstrebe en størst mulig fleksibilitet i organisasjonen er alle nyansatte i avdeling Mat & Drikke også ansatt i Divisjon Facilities Management. Dette betyr at du må være villig til å flytte deg innad i organisasjonen om det er behov for dette. Alle søkere må søke elektronisk. Arbeidsoppgaver Vi sørger for trygg, innbydende og korrekt mat til pasienten. Vi utfører daglig renhold. Vi bruker Nutshell som vårt bestillingsverktøy Vi jobber turnus og  helg, arbeidstiden er  kl 07:00-14:30 eller 11:00 - 18:30. Kvalifikasjoner Gode muntlige og skriftlige norskkunnskaper Matfaglig bakgrunn ønskes Interesse for faget og ønske om å gjøre en god jobb Det forventes at du tilegner deg de rutiner som følger med jobben, slik som HACCP og en del kunnskap om dietter og spesialkost Opplæring vil bli gitt Personlige egenskaper Du er ærlig og imøtekommende Du er en omsorgs person som vil det beste for pasienten  Du er fleksibel Du er blid og opptatt av å gi god service Du er en god kollega  Du er løsningsorientert Du er presis Du er lærevillig Vi tilbyr En hektisk arbeidsdag En interessant arbeidsdag Mange gode kolleger Sykehuset har gode velferdstilbud for ansatte, f. eks hytteutleie, teaterbilletter og mye annet. Bedriftsidrettslag med et stort og variert tilbud. Sentral beliggenhet i landlige omgivelser med kort reisevei til Oslo
14.08.2019 Lørenskog
En unik mulighet har åpnet seg, en av våre faste ansatte skal bytte jobb og vi har derfor en 100 % fast stilling ledig . Vi søker deg som har et stort engasjement og har lyst til å utgjøre en forskjell for pasientene på Ahus.For å tilstrebe en størst mulig fleksibilitet i organisasjonen er alle nyansatte i avdeling Mat & Drikke også ansatt i Divisjon Facilities Management. Dette betyr at du må være villig til å flytte deg innad i organisasjonen om det er behov for dette.Alle søkere må søke elektronisk. Arbeidsoppgaver Vi sørger for trygg, innbydende og korrekt mat til pasienten. Vi utfører daglig renhold. Vi bruker Nutshell som vårt bestillingsverktøy Vi jobber turnus og hver 3 helg, arbeidstiden er  kl 07:00-14:30 eller 11:00 - 18:30. Kvalifikasjoner Gode muntlige og skriftlige norskkunnskaper Matfaglig bakgrunn ønskes Interesse for faget og ønske om å gjøre en god jobb Det forventes at du tilegner deg de rutiner som følger med jobben, slik som HACCP og en del kunnskap om dietter og spesialkost Opplæring vil bli gitt Personlige egenskaper Du er ærlig og imøtekommende Du er en omsorgs person som vil det beste for pasienten  Du er fleksibel Du er blid og opptatt av å gi god service Du er en god kollega  Du er løsningsorientert Du er presis Du er lærevillig Vi tilbyr En hektisk arbeidsdag En interessant arbeidsdag Mange gode kolleger Sykehuset har gode velferdstilbud for ansatte, f. eks hytteutleie, teaterbilletter og mye annet. Bedriftsidrettslag med et stort og variert tilbud. Sentral beliggenhet i landlige omgivelser med kort reisevei til Oslo
14.08.2019 Oslo, Lørenskog
  I forbindelse med stadig økende oppdragsmengde søker vi etter flere erfarne Servicemontører til vår avdeling i Flekkefjord. Avdelingen har i dag 12 medarbeidere og en omsetning på ca. 18 millioner kroner. Oppdragene er i hovedsak i Lister regionen. Arbeidsoppgaver Som servicemontør i Bravida arbeider du selvstendig i ulike type serviceoppdrag for bedrifts- og privatmarkedet, store som små. I jobben får du både planlegge, samordne og utføre oppdrag. Arbeidet innebærer både teknisk problemløsning og kontakt med kunder. Du kommer også til å være ansvarlig for at ethvert oppdrag er i tråd med våre høye krav til kvalitet og sikkerhet. Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være: Planlegging og gjennomføring av ulike serviceoppdrag på en effektiv måte Utføre alle typer oppdrag faglig- og forskriftsmessig riktig Dokumentasjon av oppdragene Dokumentasjon av endringsarbeid og tilleggsarbeid Ansvar for fremdrift i ulike oppdrag Utredninger/feilsøking av tekniske systemer Mersalg mot kunder Kommunikasjon med kunder og serviceleder Vise ansvar for egen og andres sikkerhet - ha ansvar for god HMS-kultur  Kvalifikasjoner Fagbrev elektriker gr. L Minimum 4 års erfaring som elektriker Erfaring fra servicearbeid er en fordel Fordel med flere fagbrev innen elektro Førerkort klasse B God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne  Personlige egenskaper Du har faglig stolthet og holder kunnskap og evnene dine ved like Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk Du er serviceinnstilt og løsningsorientert Du er pålitelig og ansvarsbevisst Du samarbeider godt og er en lagspiller Du har gode kommunikasjonsevner på norsk   Bravida tilbyr Varierte oppdrag for ulike kunder En stilling i et solid selskap med høyt kvalifiserte kollegaer Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling Konkurransedyktige lønnsbetingelser Meget gunstige pensjons- og forsikringsordninger Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø   Interessert? Vi ser frem til å motta din søknad! Søknader vurderes fortløpende. Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe hos oss, kan du følge oss på sosiale medier og besøke vår hjemmeside.   Kontaktpersoner: Thomas Syvertsen Installatør +47 911 91 392   Kai Arne Arnesen Avdelingssjef + 47 905 47 379
08.07.2019 Flekkefjord
Position Description Utility har ledig stilling som leder av Kundesenteret for IS Suite i Haugesund med ansvar for følgende områder:- Leveranseansvar for kundesentertjenester til våre norske Utility kunder- Personalansvar for medlemmer som inngår i Kundesenteret- Sikre god kvalitet og kundetilfredshet på tjenesteleveransen til konkurransedyktige priser- Yte mersalg til våre kunderVi søker en person med erfaring fra å arbeide i et Kundesenter, vedkommende har høy arbeidskapasitet og er glad i å arbeide med kunder.Vedkommende er flink til å motivere medlemmer til å møte kundens forventninger i en hektisk hverdag. Resultater skapes gjennom et godt arbeidsmiljø med medlemmer som har høy kompetanse og som setter kunden i fokus. Det er en fordel med erfaring fra Utility-bransjen.Vedkommende vil inngå i ledergruppen og rapportere direkte til leder av Utility sektoren og inneha tittelen Direktør.Arbeidssted vil være HaugesundKontaktinfo ved spørsmål: mail, bjorn.tore.lund@cgi.com eller tel. 93 40 87 20.Frist for å søke stillingen er 23. august 2019. What you can expect from us Build your career with us.It is an extraordinary time to be in business. As digital transformation continues to accelerate, CGI is at the center of this change—supporting our clients’ digital journeys and offering our professionals exciting career opportunities. At CGI, our success comes from the talent and commitment of our professionals. As one team, we share the challenges and rewards that come from growing our company, which reinforces our culture of ownership. All of our professionals benefit from the value we collectively create.Be part of building one of the largest independent technology and business services firms in the world.Learn more about CGI at www.cgi.com.No unsolicited agency referrals please.CGI is an equal opportunity employer.
13.08.2019 Haugesund
Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater. Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss. Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.
07.11.2017 Oslo, Skien, Moss
Vis alle 22.066 ledige stillinger
Les mer om ToHR AS

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om ToHR AS