<  
>  
Ledig stilling

Åpen søknad – Sternblick AS Sternblick AS

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
09.01.2019 Oslo
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Trondheim
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Bergen
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lene seg Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Stavanger
You may apply to TietoEVRY by selecting Apply and fill your application details to the form. You may also Apply by using LinkedIn and populate details to your application from your LinkedIn profile.    EVRY Card Issuing, som inngår i Card Business Group i Financial Services Solutions, er ansvarlig for utvikling og forvaltning av verdensledende kortbetalingstjenester mot norske og internasjonale kunder. Vi opplever sterk vekst og skalerer organisasjonen tilsvarende for å møte nåværende og fremtidige markedskrav. Vil du være med og møte spennende kunder i Norden og Europa? Vil du jobbe med internasjonale betalingsgiganter som Mastercard og Visa eller de store, kule teknologi selskapene som Apple, Google og Amazon?   Vi er som følge av sterk vekst på jakt etter flinke og sultne konsulenter for å styrke vårt arbeid både eksternt, men også internt innenfor oppfølging av kvalitet, risikohåndtering og sikkerhet. Compliance fagområdet har en viktig rolle, og skal være rådgivende i forhold til krav fra bransje og myndigheter, nasjonalt og internasjonalt. I tillegg også ha en kontrollerende rolle i forhold til etterlevelse av de samme krav. Vil du være med å definere og følge opp kvalitetsarbeid innenfor området som er under rivende utvikling? Er du opptatt av god håndtering av risiko? Kjenner du til TietoEVRYs prosesser og rutiner?   Hvordan vi jobberVi i Card Issuing har høye ambisjoner, og er ledende på teknologi med rask leveranse og tilpasninger til markedskrav. Vi er lidenskapelig opptatt av robuste og fremtidsrettede tjenester og løsninger, og vi vil gjerne hjelpe våre kunder til å forstå, prioritere og håndtere risiko som følge av økt digitalisering. Vi skaper fremtidens vinnere gjennom rådgivning og rask implementering av verdensledende kortbetalingstjenester. Siden teknologien raskt fornyes må vi være smidige, tenke fremover og se løsninger. Ved å ta kontroll over usikkerhet, kan vi styre risiko, og dermed utnytte de digitale mulighetene som teknologien gir oss på en optimal måte. Vi søker etter konsulenter og fageksperter, og vi ønsker deg som har interesse for, og gjerne erfaring innenfor ulike områder, slik som: Passion-for-business Governance, Risk and Compliance (GRC) Personvern (GDPR) Sikkerhet og sårbarhetsanalyser Risikostyring Sikkerhetskultur, sikkerhetsforståelse og modenhet Informasjons- og Sikkerhetsarkitektur Kjenner til PCI standarden Beredskapsøvelser og kriseledelse   Er du den vi ser etter?I Card Issuing er vi svært opptatt av våre kunder, og du må derfor være serviceinnstilt, ha en positiv holdning og være opptatt av å levere kvalitet. Vi er i rask endring og dette krever at du er fleksibel, selvstendig og motiveres av gode resultater. Du må være åpen for ny kunnskap og være med på forskjellige kurs/konferanser og sertifiseringer. Vi ser for oss at du har en bakgrunn, interesse, lidenskap og kompetanse innenfor flere av følgende områder: Bransjespesifikke lovverk, samt etterlevelse av regulatoriske rammeverk for informasjonshåndtering, personvern, datalagring og sikkerhet, blant annet PCI DSS Styringssystemer og standarder for kvalitet (ISO 9001), informasjonssikkerhet (ISO 2700x) og kontinuitet (ISO 22301) Risikostyring Utdannelse eller erfaring innen relevant fagområde Er flytende i et skandinavisk språk, samt behersker engelsk på en fullverdig måte   Vi tilbyr: Vår størrelse er vår styrke. Som et av de ledende IT-selskapene i Norden kan vi tilby deg flere muligheter enn andre selskaper i bransjen.   I TietoEVRY vil du ha muligheten til å jobbe med varierte arbeidsoppgaver, ha stor fleksibilitet i stillingen og gode muligheter for karriereutvikling, gjennom TietoEVRY Academy og egne karriereprogrammer.   TietoEVRY har et stort indre jobbmarked som gir gode muligheter for jobbrotasjon, På denne måten kan du få erfaring fra ulike fag- og kundemiljøer uten å bytte arbeidsgiver.   TietoEVRY preges av et aktivt og inkluderende arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer. Du vil ha muligheten til å delta i flere faglige og sosiale nettverk som Young Professionals, Female@EVRY, Active@EVRY m.m. Vi bygger opp en av Nodens mest spennende konsulenthus og er i sterk vekst. Du kan være med å forme vår fremtid.   Arbeidssted Lokasjon: Fornebu/Oslo - Bergen Høres dette ut som en stilling for deg?Alle søknader behandles fortløpende, så derfor ber vi deg sende inn din søknad snarest, og senest innen 15.08.2020. Vi ser frem til å høre fra deg!
14.07.2020 Oslo, Bergen
Avdeling for Medisinsk teknologi og e-helse, søker etter engasjerte medarbeidere, som ønsker å utgjøre en forskjell innen e-helse området på Norges største sykehus. Dette er et området i sterk vekst med høy aktivitet, med en rekke spennende prosjekter og oppgaver. Avdelingen er også sentral i Helse Sør-Øst sitt arbeid med å modernisere infrastrukturen (plattform, nettverk og arbeidsflater) på alle helseforetak i regionen. Helsesektoren går i retning av mer integrerte helsetjenester der pasienten medvirker, og hvor behandlingen skjer på tvers av ulike aktører som spesialist- og primærhelsetjenesten samt andre ideelle og private aktører. Helsetilbudet kommer nå også hjem til pasientene i større grad enn tidligere. Nye prosesser og arbeidsmåter må derfor understøttes, og det må legges til rette for kommunikasjon mellom ulike aktører og tjenester som kan fungere helhetlig. Dette setter andre krav til fremtidig infrastruktur, tjenester og mobile løsninger. Vi har derfor behov for flere engasjerte medarbeidere som brenner for å ta del i denne utviklingen.En av de sentrale oppgavene i seksjonen, er å være en rådgiver som evner å oversette pasienten og klinikernes behov til funksjonelle krav og løsninger. Det er nødvendig med god infrastruktur- og arkitektur forståelse samt interesse for hvordan dette helhetlig henger sammen i foretaket.   Stillingen tilhører Seksjon for rådgivning og prosjektleveranse, som er en av fire seksjoner i avdelingen. Deter tett samarbeid med de andre seksjonene, som er Medisinsk teknikk, Behandlingshjelpemidler og Klinisk IKT.   Arbeidsoppgaver Være rådgiver innen infrastrukturområdet ut mot den kliniske virksomheten og i egen avdeling Bidra til problemløsning innen infrastruktur og applikasjonsporteføljen på Ahus Jobbe tett sammen med ulike fagmiljøer på Ahus for å identifisere nye eller endrede behov Bidra inn i regionale og/eller lokale prosjekter Dokumentere og sikre en god overgang fra prosjekt til drift i samarbeid med brukere og leverandører. Ivareta arbeidsoppgaver i henhold til enhetens strategi, planer og ansvarsområder Holde deg orientert om utvikling innen fagområdet og pågående initiativer ved andre helseforetak Kvalifikasjoner  Kunnskap om systemintegrasjon og informasjonssikkerhet i helseforetak  Kunnskap om og krav til innføring av nye tjenester og løsninger  Kjennskap til og erfaring med iterativ, smidig og prosessorientert arbeidsmetodikk    Erfaring fra sykehusdrift og infrastrukturområdet i spesialisthelsetjenesten   Erfaring med prosjektarbeid og prosjektledelse  Må beherske norsk og engelsk, muntlig og skriftlig Personlige egenskaper Du har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner og er pasient/brukerorientert Du er fleksibel, strukturert, og utnytter dine sosiale ferdigheter til å bygge gode relasjoner og nettverk Du er proaktiv og løsningsorientert Du er positiv og initiativrik  Du trives med å jobbe selvstendig, men også i team Personlig egnethet vil bli vektlagt ved ansettelse Vi tilbyr  Engasjerte kolleger og samarbeidspartnere  Ett spennende og viktig området med store muligheter for personlig utvikling  Ett tverrfaglig miljø  Gode velferdsordninger for ansatte  Eget Bedriftsidrettslag med treningsrom og variert tilbud
03.08.2020 Lørenskog
We are building for the future - can you help us re-draw the IT roadmap?  The construction industry is currently facing a development leap where the change agent is spelled digitalization. NCC is leading the way by developing our business and future proofing our IT platforms.   We are currently recruiting a senior position who thrives to become an important player in our digital transformation journey. We promise that you will face interesting challenges to be solved together with a team of smart colleagues in a rewarding work environment. You would join the Group function Development & Operations Services (DOS), which leads NCC’s strategy development and major change programs in the business. With 130+ employees, DOS also drives research and innovation and is NCC’s development and delivery function for IT and operations development.  NCC is hiring Senior IT Service Manager with focus on ITSM and ITAM(for this position you can live anywhere in the Nordic region)  Within our product areas “IT Support and Digital Workflows” and “IT Infrastructure”, we are looking for an experienced individual with key aspect of IT Asset Management (ITAM) and IT Service Management (ITSM based on Service Now Platform). This is a two folded role including duties as IT Asset Management Lead and IT Service Manager. NCC DOS I&T is a matrix organization, and the position is placed within our Competence Centre. In Your role as Senior IT Service Manager at NCC, you will... Have overall responsibility for the delivery of ServiceNow Platform (ITSM Tools Service) according to the defined service levels. This includes service availability and maintenance, process support, budgeting and tracking, as well as follow-up of SLA’s related to the service (internal and suppliers) ensuring compliance and IT security. Be accountable for the definition and continual improvement of your services. Work closely with key business stakeholders to understand their requirements and then deliver a plan to ensure these needs are met and in line with the strategy. Manage all incoming demands and requirements related to your services according to set policies, procedures and practices. Daily monitoring of indicators and parameters as cost of service, development costs, quality, capacity, continuity of managed processes, and security Communicate with relevant stakeholders to further improve your servicesIn the second part of your role related to ITAM, you will… In cooperation with our IT Practice Leads and IT Process Managers, be accountable for setting the direction and roadmap for Asset Management, developing and maintaining processes, policies, standards, systems and measurements that help us to effectively manage our IT asset portfolio (software and technology-related hardware) both on a daily basis and long-term with regards to cost, control, risk, compliance, business performance objectives, and established IT Governance. Have overall responsibility for managing the complete lifecycle planning, control and management of all IT assets, help to eliminate waste and increase efficiency by making the best use of existing IT asset resources and avoiding asset purchases that are unnecessary. Have overall responsibility for ensuring quality control throughout the lifecycle of all our IT assets by developing and together with external service providers implementing appropriate procedures to track and manage them. Have overall responsibility for the governance concerning the ITAM tools applied in managing, monitoring, and reporting on IT assets and inventory. Identify and report on breaches of ITAM policy and track remedial action. Have overall responsibility for ensuring compliance with vendor contracts by carrying out effective planning and monitoring and working with hardware assets and software license and supporting our IT Sourcing Lead in developing procurement strategies that optimizes our technology spend.You will be important for us in our strategic transformation why we like you to have: Strong knowledge in IT Service Management processes. At least 4 years of experience in ITSM (ServiceNow). Certification in ITIL V3 or ITIL4 (Foundation). Certification in IAITAM, such as CHAMP, CSAM, and CITAM. Experience (in-depth knowledge) in licensing strategies for various hardware / software is essential. Strong knowledge in IT software and hardware as well as several years’ experience working as an IT asset analyst, SAM analyst or similar. Proven ability and experience in executing strategic asset management processes successfully. Proven project management skills. Since the position involves international contacts, we also need you to have excellent written and oral communication skills in English and one other Nordic language. To be successful in this position you… Are a team player Strong ability to carry out assigned tasks independently with little supervision Excellent at performing multiple tasks at the same time without erring Have excellent communication skills and can present intensions also to non-technical personnel Are great at building relationships and can coordinate with all levels of stakeholders Work well under pressure with advanced level of self-organization and initiative; Are result driven and have the ability to engage, persuade and use follow-ups to ensure results. We offer    NCC offers an opportunity to be a part of a dynamic organization with great opportunities for personal development. In this position, you will be in the center of our digital transformation journey. NCC's vision is to renew our industry and offer the best sustainable solutions. Our work is guided by our values; honesty, trust, respect and pioneering spirit.  Welcome to apply!  Apply asap but no later than August 16. The selection is ongoing. Welcome with your questions to recruitment consultant oscar.nordstrom@ncc.se although because of summer holidays we won’t be able to get back to you until week 33.  Not of interest for you? - please feel free to recommend a friend   About NCC  NCC is one of the leading constructions and property development companies in the Nordic region, with sales of more than SEK 58 billion and 15,500 employees. NCC is active throughout the value chain in its efforts to create environments for work, living and communication. We’re building for the future.   Ad sellers and recruitment service providers are advised not to contact NCC for this assignment   
13.07.2020 Norge
We are building for the future - can you help us re-draw the IT roadmap?  The construction industry is currently facing a development leap where the change agent is spelled digitalization. NCC is leading the way by developing our business and future proofing our IT platform.   We are currently recruiting IT professionals who thrive on becoming important players in our digital transformation journey. We promise that you will face interesting challenges to be solved together with a team of smart colleagues in a rewarding work environment.  Successful candidates would join the Group function Development & Operations Services (DOS), which leads NCC’s strategy development and major change programs in the business. With 130+ employees, DOS also drives research and innovation and is NCC’s development and delivery function for IT and operations development.  NCC is hiring anIT Sourcing Lead(for this position you can live anywhere in the Nordic region)  As part of our IT transformation journey going agile, we are now strengthening our sourcing and purchasing capabilities within I&T Delivery Excellence function and are looking for an  IT Sourcing Lead to help us create, maintain and drive the complete IT Procurement practice area together with our senior team of purchasing specialists and legal support. This role has no direct reports. We are looking for a leader and a change driver that want to be part of our team of IT Improvement Leads and work with the whole spectrum of IT Procurement, taking functional leadership of all the IT Procurement practices. In this position, your responsibility will be to…  help us set the direction and create IT Sourcing roadmap as part of our IT Transition journey and lead the work to implement the improvements of sourcing capabilities and practices according to the agreed roadmap. act as Process Owner and gatekeeper for all IT procurement practices and drive continuous improvements of those together with key stakeholders guide and support our agreement and supplier responsible Service Owners to optimize the TCO of our products and services through best in class supply chain be the SPOC for all process and practice related activities within area of responsibility, provide sourcing, - and purchasing related training when needed with support from our IT purchasing specialists, lead the IT Sourcing tactical and strategic work and support initiatives on operational level when needed (supplier selection, negotiations, performance, - and supplier development mgmt.) serve as point of escalation, review and approval for key issues, significant projects and decisions within IT sourcing and purchasing area work closely together with NCC Group Purchasing to ensure we are aligned in our IT ways of working and common practices, tools, templates with rest of NCC etc.   You will be very important for us in our strategic journey why we need you to… have thorough knowledge of procurement area and several years’ experience of an equivalent role, especially working with IT software sourcing, SIAM, outsourcing, strategic partnerships or/and agile sourcing, will be considered as a strong merit have category experience in Information Technology categories of HW and SW have experience of performing in strategic sourcing roles from spend analysis to creation of sourcing strategy have knowledge, comfort and motivation in negotiating everything from standard legal terms to evaluating and driving complex software agreements to an end (when needed) have experience in managing sourcing in early stages of product-development projects where you are accustomed to being responsible for requirements handling, supplier selection and evaluation process or/and helped to create those practices have experience in managing or working with SIAM structures and SIAM eco-systems or/and outsourcing projects is a strong merit have deep interest in maintaining your knowledge regarding relevant standards​, trends and outlook within IT procurement area (incl. agile sourcing, outsourcing and SIAM etc.).Since the position involves international contacts, we also need you to have excellent written and oral communication skills in English and one other Nordic language. To be successful in this position you as a person need to… be a strong team player work well under pressure with advanced level of self-organization and structure be result driven and have the ability to engage, persuade and follow-up to ensure the results have ability to independently evaluate, assess and initiate action; recognition of positive and negative impacts of actions, decisions, other market forces on business, people, processes and tools. have strong people change management skills  In plain text, the 6 most important skills for this job we are looking for is: Functional expert – understands products, services and processesInfluencer – great at relationship building and managing, as well as negotiationResults seeker – driven by goals and deadlines, can-do-attitudeInnovator – always thinking ahead, anticipating change and reacting to thisAdaptor – handles pressure and criticism well, stays calm and collectedComplier – follows protocol and decided ways of working and encourages others to follow Who we are You will be part of a small team of 3 skilled IT Improvement Leads who all has one common mission: To act as gatekeepers for product lifecycle practices spanning; “from business demands to business results” and support our development and delivery teams to create and maintain an I&T culture of delivery accountability, delivery, - and process performance, knowledge sharing and continuous improvements.In our team responsibilities we also drive management of centralized / shared capabilities such as IT Service Desk delivery, IT delivery, - and process performance, ​KPI analytics and SLA Management​, IT Governance model ​(internal, business and suppliers) ​and IT Support, - and Operating model. What we offer    NCC offers an opportunity to be a part of a dynamic organization with great opportunities for personal development. In this position, you will be in the center of our digital transformation journey. NCC's vision is to renew our industry and offer the best sustainable solutions. Our work is guided by our values; honesty, trust, respect and pioneering spirit.  Welcome to apply!  Apply asap but no later than August 16. The selection is ongoing. Welcome with your questions to recruitment consultant oscar.nordstrom@ncc.se although because of summer holidays we won’t be able to get back to you until week 33. Not of interest for you? - please feel free to recommend a friend   About NCC  NCC is one of the leading constructions and property development companies in the Nordic region, with sales of more than SEK 58 billion and 15,500 employees. NCC is active throughout the value chain in its efforts to create environments for work, living and communication. We’re building for the future.   Ad sellers and recruitment service providers are advised not to contact NCC for this assignment   
13.07.2020 Norge
Vis alle 17.612 ledige stillinger
Les mer om Sternblick AS

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Daglig Leder

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Sternblick AS