Ledig stilling

Åpen søknad – SuperaNor SuperaNor

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Virksomhetsstyringsavdelingen (VSA) er en del av Skattedirektoratet. Avdelingen er skattedirektørens forlengede arm når det gjelder å fastsette mål og resultatkrav for etaten, og for oppfølgingen av etatens resultatenheter. Avdelingen har ansvar for å forvalte og utvikle strukturer og interne systemer for flerårig planlegging, budsjettering, rapportering og oppfølging. Seksjonens hovedoppgave er å arbeide for at Skatteetaten har et helhetlig system for virksomhetsstyring som skal bidra til fastsatt kvalitet i våre leveranser. Du vil, i tett samarbeid med divisjonene og fagnettverket, arbeide med å skape en felles forståelse for kontinuerlig forbedring/Lean og sammenhengen med prosessledelse Hvis du blir motivert av teamarbeid, virksomhetsstyring i store organisasjoner og med viktig samfunnsansvar, er dette stillingen for deg. Vi ber om at CV med vitnemål/karakterutskrifter og relevante attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden. Arbeidsoppgaver være en fagperson på kontinuerlig forbedring/Lean bidra til å videreutvikle kontinuerlig forbedring/Lean i Skatteetaten være et faglig kontaktpunkt mot divisjonene og ledelsen vedlikeholde og utbedre strukturkapitalen (tilnærminger, metoder og verktøy) utvikling og gjennomføringen av kurs innen Lean/kontinuerlig forbedring bistå i små og store forbedringsinitiativ i hele etaten bistå i arbeidet med å implementere prosessledelse Kvalifikasjoner høyere utdanning på masternivå, gjerne innenfor administrasjon og ledelse relevant erfaring og utdanning på bachelornivå kan kompensere for manglende utdanning på masternivå meget god kompetanse på Lean fordel med erfaring med offentlig virksomhet fordel med erfaring fra virksomheter innen tjenesteytende næringer meget god formidlingsevne både skriftlig og muntlig Personlige egenskaper analytisk og strukturert selvstendig med høy gjennomføringsevne involverende, og god til å samarbeide anerkjennende og nysgjerrig engasjerende og coachende    Vi tilbyr utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger   Stillingen lønnes som seniorrådgiver (kode 1364), fra kr 600 000 – 750 000 avhengig av kompetanse og erfaring. Stillingen har 6 måneders prøvetid.   Noen reiser kan forekomme
13.11.2019 Oslo
Join ABB and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy. ABB provides a full range of solutions to connect, protect, control and measure a wide range of electrical installations, enclosures, switchboards, electronics and electromechanical devices. The business improves the reliability and efficiency of its customers’ activities across all major industries including the residential sector Your responsibilities - Customer support related to reported non-conformities from customers internationally. - Ownership of selected customer quality issues. - Participate in problem solving and root cause analysis. - Manage cross organizational and cross functional quality improvement projects. - Analyze process-, product- and production deviations and initiate improvements. - Cooperate with ABBs global service organization. Your background - Electrical or Mechanical Engineer or similar relevant background with analytical skills. - Preferably be experienced in quality related work and have knowledge to “Lean” and “Six Sigma” principles. - Have good technical interest and understanding. - Be able to communicate verbally and in writing in Norwegian and English. - Have good personal relations and good ability to work in teams. - Be comfortable to work with people from several cultures globally. - Be service minded, positive and customer focused.   More about us Bring your very own sense of pride and purpose as you help us drive forward the Fourth Industrial Revolution – creating a sustainable future for our planet, and your career. Join ABB and harness the power of our diverse global network, as you collaborate with and learn from our world-class teams. Above all, challenge yourself every day. Let’s write the future, together.We offer:- On the job training, personal development and career opportunities- Competitive rewarding conditions- Flexible working hours- Retirement scheme and insurances- Working environment and culture that are appreciated by the colleagues- Positive, exciting and challenging every day- Ambitions for growth and successThe base for this position is Skien, Telemark.The application-deadline is 04.12.2019For more information about the position, please contact: Rune Heggekroken on e-mail rune.heggekroken@no.abb.comWe look forward to receiving your application and CV through our job portal.Please note that in cooperation with Meditor search we conduct a background screening on all candidates that receive an offer of employment in ABB Norway. This to ensure best quality in our recruitment process, according with ABBs company policy.
14.11.2019 Skien
Administrative tjenester ivaretar landsdekkende administrative tjenester som støtter og tilrettelegger for effektiv oppgaveløsing i Skatteetaten.Avdelingen er organisert med en stab og fire fagseksjoner/tjenesteområder: økonomi lønn eiendom og kontorservice dokumentforvaltning Skatteetaten har ambisjon om at kontinuerlig forbedring skal være en varig arbeids- og ledelsesform.  Administrative tjenester vil gjennom denne ambisjonen jobbe opp mot målsettingen om å være anerkjent for å være blant de beste innen våre tjenesteområder i offentlig sektor. Som seksjonssjef økonomi blir du en del av Administrative tjenester sin ledergruppe, og du skal bidra til utvikling av avdelingen og seksjonenes ansvarsområde. Seksjonen består av 17 medarbeidere i tillegg til leder. Seksjonens ansvarsområder er å levere økonomitjenester tilknyttet etatens driftsregnskap, utarbeide og publisere etatens økonomirapporter, årsavslutning og konsolidering av etatens årsregnskap. Videre jobber seksjonen med rådgivning innen sitt område til etatens ledere og økonomimedarbeidere i tillegg til operativ forvaltning av etatens økonomisystemer. Det medfølger også et ansvar for å følge opp Riksrevisjonen vedrørende etatens driftsregnskap, fag- og driftskontakt mot Direktoratet for økonomistyring, og intern informasjon i etaten tilknyttet seksjonens leveranser. Stillingen rapporterer personalmessig til leder av AT.   Arbeidsoppgaver resultat- og fagansvar for seksjonens oppgaver planlegge, koordinere og følge opp seksjonens produksjon og leveranser personalansvar for seksjonens medarbeidere videreutvikle en kultur med endringskraft hvor ledere og medarbeidere tar ansvar og jobber mot felles mål drive forbedrings- og endringsprosesser delta aktivt i organisering og videreutvikling av seksjonens oppgaver både strategisk og operativt tett samarbeid med andre miljøer i Skatteetaten Kvalifikasjoner Høyere utdanning innen økonomi og ledelse, minimum bachelor, fortrinnsvis mastergrad. Relevant erfaring kan i særskilte tilfeller kompensere for manglende formell utdanning. Kunnskap om økonomistyring i offentlig forvaltning Relevant erfaring fra fagområdet du skal lede Erfaring med praktisk regnskap, herunder statlige regnskapsstandarder Erfaring fra arbeid med endringsprosesser Gode resultater fra tidligere roller og prosjekter   Personlige egenskaper God forretningsforståelse Strukturert og analytisk Ansvarsfull og opptatt av kvalitet Relasjonsbygger Digital teft og utforsker muligheter Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner Er endringsorientert og tilpasningsdyktig i forhold til etatens skiftende rammevilkår  Personlige egenskaper vil tillegges vekt ved tilsetting.  Vi tilbyr utfordrende oppgaver kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger  Stillingen lønnes som seksjonssjef, stillingskode 1211, med lønn fra kr 750.000 – 850.000, avhengig av kvalifikasjoner. De første seks månedene regnes som prøvetid. Reisevirksomhet må påregnes.  Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden. 
29.10.2019 Lillehammer
Job Description Job ID: 180629 Location: Muenchen (preferably) Organisation: Financial Services Mode of Employment: Permanent / Full-time Knowledge for the world of tomorrow. We develop networks that power and heat our cities intelligently. And support NASA in their explorations of outer space. For these and many other future projects, we need smart thinkers who bring skill, creativity, and dedication to the table. People like you! Experienced researchers who boldly broaden horizons, true specialists, and clever minds who like to get to the bottom of things. In short, help us tackle the most exciting challenges and put into practice what really matters. We’ll give you the opportunity to really make a difference. So what are you waiting for? Take your next career step with us. Siemens Financial Services (SFS) provides business-to-business financial solutions. Around the globe, we support customer investments with project and structured financing as well as leasing and equipment finance.   This position is key for the transformation of the Commercial Business Risk Management function (Underwriting, Collections, Asset Management)  into a digitally thinking and operating organization.   What part will you play? You support the CRO for the Commercial Finance Region (responsible for Digital Transformation) in initiatives for digital credit decisions and country alignment You initiate and drive activities to use alternative information sources for ratings and credit decisions (e.g. social media, data crawling tools, text analytics) and methods (data analytics, machine learning, self learning algorithm) in close cooperation with specialists for data analytics at SFS Moreover, you work jointly with IT, screen the market for new technologies and analyze their potential benefit for Commercial Finance Risk Management You act as an intermediate between business and IT You actively propose measures to increase efficiency and speed of decisions, with focus on the small ticket business at Commercial Finance Additionally, you pro-actively manage a wide range of stakeholders on different hierarchy levels What you need to make real what matters. The foundation of your success is given by a profound theoretical basis, e.g. study of business IT, IT, mathematics, statistics or a relevant equal education You have experience in working in IT projects, preferably using agile project methods Advanced English skills are required (spoken and written) You have a self determined style of working and initiative Analytical skills as well as a creative and constructive personality are desirable You are customer focused and enjoy interaction with colleagues and business partners in an international environment The position makes occasional travelling to the different locations of SFS worldwide necessary Make your mark in our exciting world at Siemens.+49 (9131) 17-1717 - if you wish to discuss any initial questions with our recruitment team.www.siemens.com/careers - if you would like to find out more about jobs & careers at Siemens.As an equal-opportunity employer we are happy to consider applications from individuals with disabilities.   Job ID: 180629 Organization: Financial Services Company: Siemens AG Experience Level: Experienced Professional Job Type: Full-time
13.11.2019 Oslo
ob Description Would you like to be part of our journey and help our customers to shape the Energy Grid of tomorrow?  We are looking for sales-oriented  Head of Customer Service for Distribution Systems and Digital Grid, Nordic & Baltic.  This is a key development opportunity for a sales and service business professional with market knowledge of Power Distribution and Transmission. Siemens – Distribution Systems and Digital Grid The Distribution Systems and Digital Grid Business Units offers the full range of energy distribution systems and solutions for all markets and through all sales channels. We provide reliable power distribution grids of today while investing into our Future Grids portfolio to create the power distribution grid of the future. Our comprehensive portfolio meets the growing technical requirements of today’s and tomorrow’s power grid. Based on modular platform concepts all our systems are individually customized to meet customer specifications. With global competence we provide integrated solutions – from early consultancy via engineering to project management and all the way to installation & commissioning. Our broad service offering ranges from field service to consulting and training. What are my responsibilities? You will be responsible for Customer Services business including PL responsibility for Distribution Systems and Digital Grid service business in Nordic and Baltic. You will manage and execute service business strategy according to aligned approach with Headquarter. This will include managing daily service business and being operational active in the sales activities including opportunity generation/identification, lead management, clarification of customer requirements, pricing, contract negotiations and handover to delivery.  You will organize and execute marketing and communication related activities such as customer presentations, presentations at trade fairs, internal and external workshops. You will report to Business Unit head Nordic and Baltic.  Your background You have Technical/Engineering educational background (e.g. Electrical/Mechanical/Power Engineering). Additional education in management or business administration is considered as a plus. You have more than 5 years of experience in sales, customer relationship management or service business or in similar function and/or business area. In addition, we expect you to have strong knowledge of the power distribution and transmission markets in the Nordic. Experience of CRM in project execution phase is highly recommended.  You are driven and motivated to collaborate with customers seeking best possible business solutions. You have ability to influence and think “out of the box”. Excellent communication skills (verbal and written) in English is required, other Nordic or Baltic languages are considered as an advantage. This opportunity requires travel in Nordic & Baltic countries, including also overnight stays. What we offer We offer you a challenging position in an international environment and possibility to work flexible. In this role you will play a central role in our organization and you will get to work with skilled colleagues in the growing business area. You can be placed in Oslo, Trondheim, Stockholm, Copenhagen or Helsinki. If you’re excited to shape the innovations of tomorrow, we want to hear from you. You’ll join 372,000 of the smartest minds all working together to build a better future. Join us! Do not hesitate - Apply today and no later than 25st of November 2019. For questions about the role and recruitment process please contact, Lotta Lehmusvuori (Talent Acquisition) +46 70 728 1380 lotta.lehmusvuori@siemens.com   Job ID: 187950 Organization: Smart Infrastructure Company: Siemens Osakeyhtiö Experience Level: Mid-level Professional Job Type: Full-time
13.11.2019 Oslo
Seniorkonsulent finans Category: ERP/CRM/Tools City: Oslo, Oslo, Norway Position ID: J1019-2891 Employment Type: Full Time Position Description Har du erfaring fra finans og ønske om å utvikle din kompetanse i et ledende IT-konsulenthus?Da kan du være med å hjelpe våre kunder i digitalisering av deres virksomhet. Sammen med et stort kompetansemiljø innenfor Dynamics 365 vil du være en sentral rådgiver innenfor finansområdet. Din kompetanse er viktig for å forstå kundens prosesser og realisere gevinster gjennom endringer og ny teknologi.I CGI har vi mer enn 40 års erfaring med leveranse på forretningsapplikasjoner, og vi har bygget opp et av Nordens sterkeste Microsoft Dynamics-miljøer. Gjennom vårt brede utvalg av tjenester og applikasjoner hjelper vi våre kunder til å bli mer nyskapende, konkurransedyktige og lønnsomme. Vi arbeider med å optimalisere kundens forretningsprosesser og være en rådgiver gjennom digitaliseringen med fokus på implementering og forvaltning av Dynamics 365-plattformen. Your future duties and responsibilities Dine nye arbeidsoppgaver:Som seniorfagkonsulent finans får du muligheten til å jobbe med spennende prosjekter for Enterprise-segmentet og spesielt innen produksjon, eiendom og tjenesteytende virksomhet. Du blir en del av et forretningsområde som teller nærmere 50 medarbeidere, og vil jobbe med Norges ledende kunder innenfor disse segmentene. I rollen som fagkonsulent vil du bidra til merverdi hos våre kunder gjennom å forbedre deres eksisterende virksomhet. Dette gjør vi ved å implementere og forvalte nye eller eksisterende forretningsløsninger. Videre arbeider vi i tett sammen med øvrige deler av CGI for å kunne tilby markedsledende kompetanse og løsninger innen blant annet Master Data Management, Business Intelligence, robotikk, IoT, og skytjenester.Noe av hva vi kan tilby:- En utfordrende og spennende rolle i et selskap og avdeling i vekst.- Muligheten til å tilegne deg kompetanse som er fremtidsrettet og verdsatt av markedet.- En fleksibel arbeidshverdag med stor grad av frihet under ansvar.- Muligheten for personlig og faglig utvikling gjennom sertifiseringer, kurs, deltakelse på konferanser osv.- Å bli en del av et godt arbeidsmiljø som dyrkes gjennom blant annet Kick Off, sommerfester, fredagstreff, bedriftsidrettslag, Hackweekends med mer.- Konkurransedyktige betingelser.- Gode pensjons- og forsikringsordninger.- Deltakelse i CGIs aksjesparingsprogram. Required qualifications to be successful in this role Den vi søker kjenner seg igjen i flere av følgende punkter:- Høyere utdanning innen økonomi/finans og/eller IT/teknologi. Lang erfaring kan kompensere for høyere utdanning.- Minimum fem års arbeidserfaring etter studier hvor minimum 3 av disse årene har inkludert arbeid med ERP-systemer med fokus på Finans, og gjerne med koblingen mot prosjekt.- Erfaring med bruk av Microsoft Dynamics AX eller Dynamics 365 Finance and Operations er å foretrekke.- Gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig.Det en forutsetning at du har forståelse for forretningsprosesser og gjerne i kombinasjon med teknologi, samt mulighetene dette gir for verdiskapning for våre kunder. Du er komfortabel med å rådgi kunden i hvordan prosesser kan effektiviseres ved bruk av ERP-verktøy. Som person er du engasjert og initiativtakende, i tillegg til at du er en utstrakt team-player med evnen til å skape tillit. Tilslutt ser vi for oss at du er analytisk og jobber strukturert.Vil du vite mer?For mer informasjon, kontakt Director Consulting Services, Øivin Bilet på e-post: oivin.bilet@cgi.com eller via telefon 907 23 252. What you can expect from us Build your career with us.It is an extraordinary time to be in business. As digital transformation continues to accelerate, CGI is at the center of this change—supporting our clients’ digital journeys and offering our professionals exciting career opportunities.At CGI, our success comes from the talent and commitment of our professionals. As one team, we share the challenges and rewards that come from growing our company, which reinforces our culture of ownership. All of our professionals benefit from the value we collectively create.Be part of building one of the largest independent technology and business services firms in the world.Learn more about CGI at www.cgi.com.No unsolicited agency referrals please.CGI is an equal opportunity employer.
05.11.2019 Oslo
Skanska og Region Øst har i dag rundt 80 dyktige medarbeidere som utvikler og gjennomfører byggeprosjekter i Romerike-, Follo- og Østfold-taktene. Vi søker etter leder ettermarked til å følge opp garanti- og reklamasjonsarbeider i overleverte prosjekter. Leder Ettermarked | Region Øst Vi kan tilby: Spennende utfordringer og trivelige kolleger i et av verdens ledende prosjektutvikler- og entreprenørkonsern Et sterkt fagmiljø med store muligheter for personlig utvikling Konkurransedyktige betingelser, gode pensjons- og forsikringsordninger og mulighet for medeierskap gjennom vårt aksje-program Arbeidsoppgaver: Følge opp garanti-/reklamasjonsarbeider i overleverte prosjekter Kundekontakt og oppfølging av kunder i overleverte prosjekter Følge opp underentreprenører og leverandører i garanti- og reklamasjonssaker Koordinere og lede garanti- og reklamasjonsarbeider Systematisk dokumentasjonshåndtering av reklamasjonsarbeid Kvalifikasjoner: Fag-/svennebrev med meget god fagkunnskap vil være fortrukket Teknisk Fagskole/Mesterbrev vil være foretrukket God kunnskap om kontrakter, Norsk Standard, Bustadoppføringslova Gode IT-ferdigheter Erfaring med kundebehandling er en fordel, men ikke et krav   Egenskaper: Gode kommunikasjonsferdigheter – muntlig og skriftlig (norsk og engelsk) Samarbeide godt med andre, dele kunnskap, erfaringer og informasjon Håndtere pressede situasjoner Jobbe systematisk og gjøre klare prioriteringer Høy etisk standard er en selvfølge for oss. Du må også kunne identifisere deg med våre verdier; Vis ansvarlighet, Vær åpen og ærlig, Bli bedre – sammen og Skap kundeverdi. Ved spørsmål, ta kontakt med Regiondirektør Geir Olav Bjerkevoll på telefon 922 51 122 eller HR-sjef Dag Vanberg på telefon 911 34 156. Søknadsfrist er 01.12.2019 Tilleggsopplysninger Sted: Ski, Akershus, Norge Tidsplan: Heltid Ansattstatus: Fast Uttalelser Om Skanska: Skanska er et av verdens ledende prosjektutvikler- og entreprenørselskap med ekspertise innen bygg og anlegg, utvikling av kommersielle lokaler, boliger og prosjekt i offentlig-privat samarbeid. Basert på selskapets globale miljøkompetanse, sikter Skanska mot å bli førstevalget når det gjelder grønne prosjekt. Konsernet har i dag 38 000 medarbeidere i utvalgte hjemmemarkeder i Europa og USA.
06.11.2019 Ski
Seksjon Post, Transport og Miljø er organisert i avdelingen Logistikk og består av Sentralt postmottak,Transporttjenesten og Miljøsentralen med 18 medarbeidere. I Sentralt postmottak er vi tre medarbeidere som håndterer all post/små pakker inn og ut fra Akershus universitetssykehus (Ahus). Transporttjenesten utfører en rekke transporttjenester for Ahus. Som prøver, blodog post, leverer post og pakker til og fra legekontorer, sykehus, sykehjem og Ahus sine lokasjoner, i tillegg leverer vi Behandlingshjelpemidler og dialysevæsker hjem til pasienter. Miljøsentralen står for all avfallshåndtering og sortering av sykehusets avfall. Ahus er et grønt sykehus med et mål om så liten negativ miljøpåvirkning som mulig, det jobbes kontinuerlig med å øke sorteringsgraden. Stillingen som assisterende seksjonsleder er to-delt. Hovedoppgaven er å delta aktivt i sentralt postmottak sin daglige drift og utføre enkelte administrative oppgaver knyttet til sentralt postmottak. Ca. 40% av tiden brukes aktivt i sentralt postmottak, men dette kan variere mye etter sesong og ressursbehov. Tilleggsoppgaver vil være å bistå seksjonsleder i å forme, forbedre og implementere strategiske tiltak. Det betyr en tverrfaglig kontakt med andre avdelinger på Ahus. Seksjon post, transport og miljø er i endring og stillingen vil være med å påvirke seksjonens fremtid, dette kan også påvirke innholdet i stillingen på sikt.    Arbeidsoppgaver Arbeidsoppgaver i sentralt postmottak vi være innen posthandtering, porto og videre fakturering av portokostnader til avdelingene på sykehuset. Vi ønsker at du skal være en resursperson i arbeidet mot fremtidig digitalisering av sentralt postmottak. Strategiske oppgaver vil i stor grad være rettet mot sykehusets miljømål og bistå seksjonsleder i å videreutvikle seksjonen fremover. Det kan også være aktuelt med tverrfaglige prosjekter i avdeling for Logistikk. Kvalifikasjoner Utdanning på bachelor nivå, dokumentert relevant erfaring kan erstatte formell utdanning. Forvaltningskunnskap og forståelse for arkivverdighet i hht til lov og foretakets retningslinjer.   Prosjekt erfaring gjerne med prosjektledelse. Erfaring av miljø relatert arbeid er ønskelig. Personlige egenskaper Gode kommunikasjonsferdigheter  Fleksibel  Positiv framferd, serviceinnstilt og imøtekommende  God evne til å samarbeide med andre, også andre yrkesgrupper Selvstendig  Grunnleggende IT kunnskaper  Brennene engasjement for miljø. Omstillingsdyktig. Nøyaktig, punktlig og ansvarsbevisst Teamorientert. Vi tilbyr En krevende og spennende jobb, innenfor en virksomhet med stor offentlig interesse Mulighet til å bidra aktivt i vår interne fag- og kvalitetsutvikling  Et stimulerende og faglig sterkt arbeidsmiljø Å være en del av et ambisiøst team Vi kan tilby et godt arbeidsmiljø og samarbeid med dyktige kolleger Gode velferdstilbud for ansatte, f.eks. hytteutleie, teaterbilletter og mye annet Bedriftsidrettslag med et stort og variert tilbud Lønn etter overenskomst i Ahus 
05.11.2019 Lørenskog
Vis alle 19.228 ledige stillinger
Les mer om SuperaNor

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Administrerende Direktør / CEO

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter