Ledig stilling

Åpen søknad – SuperaNor SuperaNor

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Innovasjonsavdelingen i Utvikling søker nå medarbeidere som brenner for å få til innovasjon i en stor og spennende etat. Vi trenger deg som har lyst til å drive innovasjonsprosesser for å utnytte nye digitale muligheter, men også kunne bidra i utvikling av strategiske kunnskapsgrunnlag Innovasjonsavdelingen har ansvar for å bygge kunnskap om endringer i omverden, forstå nye risikoområder og være pådriver for nytenkning, innovasjon og utprøving av nye ideer. Avdelingen har løpende og tett samarbeid med interne og eksterne fagmiljøer for å kunne levere kunnskapsgrunnlag for sentrale veivalg i etaten. Arbeidsoppgaver Ledelse og design av innovasjonsprosesser og andre kreative tverrfaglige prosesser i tidlig fase Være pådriver og støtte i divisjonenes arbeid med nye ideer Samarbeide tett med andre internt og eksternt   Være oppdatert på endringer i næringslivet, nye trender og teknologiske muligheter Utarbeide kunnskapsgrunnlag for strategiske veivalg Kvalifikasjoner Høyere utdanning på mastergradsnivå Bred og relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet Forstår samfunnsutviklingen og brukernes behov Erfaring som prosessdriver/prosjektleder og god metodisk forståelse God innsikt i digitalisering Ønskelig med gode norsk og engelskkunnskaper  Personlige egenskaper Selvgående og initiativrik, men jobber gjerne i team   God til å bygge relasjoner og ta andres perspektiv Positiv utfordrer av etablerte tankesett Evne til å skape fremdrift Vi tilbyr En utfordrende og spennende arbeidsplass for deg som vil være med på å forme framtidens skatteetat Muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker Utfordrende oppgaver og store fagmiljø Kompetanseutvikling Fleksitid og betalt overtid Trening i arbeidstiden Raus personalpolitikk Medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger. Stillingen lønnes som seniorrådgiver (kode 1364), fra kr 630.000 til 800.000 avhengig av kvalifikasjoner. For spesielt godt kvalifiserte søkere kan høyere avlønning vurderes. De første seks månedene regnes som prøvetid.   Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.
10.09.2019 Oslo
Multiconsult er et norsk kraftsenter med internasjonalt nedslagsfelt innen prosjektering og rådgivning. Gjennom flere kontorer i Norge og internasjonalt benytter vi 100 års erfaring til å skape ny historie. For oss handler muliggjøring om erfaring, rett kompetanse og riktig kompetansesammensetning blant våre nærmere 3000 medarbeidere.Multiconsult er notert på Oslo Børs og opererer innenfor følgende syv forretningsområder: Bygg & Eiendom, Industri, Olje & Gass, Samferdsel, Fornybar Energi, Vann & Miljø og By & Samfunn. I forretningsenhet Vest har vi et innovativt arbeidsmiljø med ca. 300 medarbeidere. Til sammen representerer vi de fleste fagmiljøer, og jobber både enfaglig og tverrfaglig. Multiconsults regionskontor i Bergen ligger på Nesttun langs bybanetraséen, omtrent 10 minutters kjøretur fra Bergen sentrum. Forretningsenhet Vest har også kontorer på Voss og Stord. Avdeling Bygg og Industri omfatter ca. 80 rådgivere med kompetanse innen elektro, VVS, og konstruksjoner. Våre medarbeidere arbeider primært med rådgivning og prosjekteringsoppdrag fra tidligfaseutredninger til detaljprosjektering og oppfølging i byggefase innenfor bygg- og eiendomsmarkedet, industri og samferdsel. Til seksjonen VVS er vi er på jakt etter en ny medarbeider som har erfaring med sprinkler. VVS består i dag av 25 faglig dyktige medarbeidere, hvorav tre jobber med arbeidsoppgaver knyttet til sprinkler. Stillingen byr på varierte arbeidsoppgaver innen rådgivning, planlegging og prosjektering. Vi ønsker å legge til rette for at du får en arbeidshverdag med utviklende og interessante arbeidsoppgaver som bidrar til faglig og personlig utvikling. Vi jobber sammen med kunder over hele landet, innenfor privat og offentlig sektor. Våre oppdrag spenner fra leilighetsbygg til store, komplekse industriprosjekter. Oppdragene varierer fra enkeltfaglige til multidisiplin prosjekter. Multiconsult har blant flere målinger vist seg å være en av bransjens mest attraktive arbeidsgiver, både blant studenter og erfarne – er du nysgjerrig på hvorfor?   Arbeidsoppgaver: Prosjektering 3D Modellering (REVIT) Rådgivning Oppfølging Kvalifikasjoner Kompetanse, erfaring og interesse for prosjektering av tekniske systemer og installasjoner Du bør helst ha dokumentert erfaring med sprinkelanlegg, eller andre rørinstallasjoner Gode skriftlige og muntlige framstillingsevner på norsk og engelsk   Personlige egenskaper: Solid gjennomføringsevne Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner Strukturert og pliktoppfyllende Initiativrik og faglig engasjert Vi tilbyr En spennende stilling med varierte arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter En ekspansiv bedrift kjennetegnet av et sterkt merkenavn og et multifaglig miljø Gode pensjons- og forsikringsordninger Moderne lokale sentralt på Nesttun, rett ved Bybanen Fem uker ferie, samt fri i romjulen og i påsken, og fleksibel arbeidstid En rekke personalgoder; firmaturer, firmahytter og idrettslag En arbeidsgiver som er opptatt av en sunn balanse mellom jobb og fritid For ytterligere informasjon om stillingen, vennligst ta kontakt med:Seksjonsleder VVS Ole Døsvik, på epost: ole.dosvik@multiconsult.no eller telefon: 932 43 084EllerKjell Audun Flåten, på e-post: kjell.audun.flaten@multiconsult.no eller telefon: 911 96 053
10.09.2019 Bergen
Multiconsult er et norsk kraftsenter med internasjonalt nedslagsfelt innen prosjektering og rådgivning. Gjennom flere kontorer i Norge og internasjonalt benytter vi 100 års erfaring til å skape ny historie. For oss handler muliggjøring om erfaring, rett kompetanse og riktig kompetansesammensetning blant våre nærmere 3000 medarbeidere.Multiconsult er notert på Oslo Børs og opererer innenfor følgende syv forretningsområder: Bygg & Eiendom, Industri, Olje & Gass, Samferdsel, Fornybar Energi, Vann & Miljø og By & Samfunn. I Trondheim ønsker vi nå å styrke konstruksjonsmiljøet og søker deg med minimum fem års erfaring innen byggeteknisk prosjektering. Du liker å jobbe tverrfaglig og kunderettet, i en variert og utfordrende rolle. Dette er en spennende mulighet for deg som ønsker en jobb hvor du får brukt din fagkompetanse og personlige egenskaper til å videreutvikle et av Norges sterkeste fagmiljøer innen konstruksjonsteknikk. Det er mange gode grunner til å velge Multiconsult: Du får jobbe med spennende prestisjeprosjekter, for anerkjente kunder. Du har et sterkt faglig miljø rundt deg, hvor det er høyt fokus på kompetanseutvikling. Vårt mål er at hver enkelt medarbeider skal få vise det beste av seg selv, både faglig og menneskelig.   Typiske arbeidsoppgaver vil være: Kundekontakt Rådgivning Prosjektering Oppfølging på byggeplass Avhengig av bakgrunn, erfaring og egnethet, vil du i oppdragene tildeles rollen som faglig leder, disiplinleder eller oppdragsleder Kvalifikasjoner Vi søker deg som har noen års erfaring innen byggeteknisk prosjektering og med følgende kompetanse: Relevant utdanning fra høyskole / universitet innen fagområdet konstruksjonsteknikk Fem års relevant bransjeerfaring (fra for eksempel rådgiver- eller entreprenørbransjen) Generell god datakompetanse og erfaring i bruk av digitale verktøy som Revit Structure, Grprog, OS-prog og Focus Konstruksjon.   I tillegg er følgende momenter en fordel: Gode relasjoner i markedet Erfaring med FemDesign, ROBOT og/eller TEKLA (3D-modellering) Kompetanse på massivtre, limtre og stålknutepunkt Erfaring fra tverrfaglig samarbeid og ledelse av prosjekt   Personlige egenskaper: Vi søker en person som identifiserer seg med våre verdier; Motiverende, Ordentlig, Verdiskapende og Engasjert. Det betyr blant annet at du er: en lagspiller med gode kommunikasjons- og samarbeidsegenskaper strukturert og analytisk resultatorientert, initiativrik og opptatt av å levere løsninger på kundens behov engasjert, kreativ og nysgjerrig på ulike perspektiver Vi tilbyr Et godt arbeidsmiljø preget av kompetente og engasjerte medarbeidere En spennende stilling med varierte arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter Konkurransedyktige betingelser Gode pensjons- og forsikringsordninger Aksjeprogram for alle ansatte Fem ukers ferie, fri mellom jul og nyttår samt i påsken En ekspansiv bedrift kjennetegnet av et sterkt merkenavn og et multifaglig miljø Søknadsfrist 29/9/2019 Sted Trondheim, NO (Primære) Generell informasjon For ytterligere informasjon om stillingen, vennligst ta kontakt med avdelingsleder Ole Aksel Sivertsen +47 976 76 124 eller HR-rådgiver i Trondheim Pia Almaas +47 924 15 268. Vi vil behandle alle søknader konfidensielt.
03.09.2019 Trondheim
Innhenting er en av tre avdelinger i divisjon informasjonsforvaltning. Avdelingen har ca. 110 ansatte og hovedoppgave er å innhente, forvalte og kvalitetssikre informasjonskilder etaten har. Hovedansvaret for avdelingen er å sikre opplysninger av god kvalitet til rett tid, samt utvikle informasjonskildene i tråd med nye behov.   Aksjonærregisteret er et landsdekkende register som inneholder informasjon om selskapshendelser og aksjetransaksjoner i alle norske og noen utenlandske aksjeselskaper, og benyttes til manuell og maskinell saksbehandling.  Vi er to grupper på 27 medarbeidere, lokalisert i Haugesund, og du vil i hovedsak samarbeide med kollegaer på egen lokasjon og mot Skattedirektoratet i Oslo. Vi søker etter nye medarbeidere som ønsker å bidra med sine kunnskaper og erfaringer i den kommende utviklingen av Aksjonærregisteret. Arbeidsoppgaver bidra til utvikling av dagens Aksjonærregister analyse og forbedringsarbeid i tverrfaglige analyseteam bidra aktivt til utvikling av fagområdet og arbeidsoppgaver jobbe aktivt ut mot eksterne, eks. selskaper som kjøper eller selger aksjer, bank, finansinstitusjoner kontrollarbeid og produksjon i Aksjonærregisteret i faste tidsperioder     Kvalifikasjoner utdanning på masternivå innen revisjon, analyse eller finans relevant erfaring fra bank, revisjon eller finans, gjerne som konsulent analysekompetanse evne til å sette seg inn i regelverk   gode formuleringsevner god digital kompetanse ønskelig med erfaring med kjøp og salg av aksjer ønskelig med erfaring med selskapsrett og opprettelse av selskaper  Personlige egenskaper gode samarbeids- og kommunikasjonsevner er engasjert og tar initiativ utviklingsorientert   kan jobbe selvstendig   analytisk og evne til å tenke helhetlig Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger Stillingen lønnes som rådgiver (kode 1434) eller seniorrådgiver (kode 1364), fra kr 570 000 – kr 630 000, avhengig av kvalifikasjoner. De første seks månedene regnes som prøvetid. Noe reisevirksomhet må påberegnes.   Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.  
29.08.2019 Haugesund
What You'll Do The new Customer Experience Renewal Manager (RM) role is a highly visible, strategic position to empower key customers to continue to transform their business and meet their objectives through Cisco solutions. You will be accountable for owning and executing a portfolio of renewal contracts of Cisco products and services across an assigned customer account. RM's work with customer executives, partners and across Cisco teams to develop a holistic, deep view of customer requirements and objectives and define a strategy to drive renewals to on-time closure, as well as minimize renewals risk and financial attrition. You will bring strong knowledge of negotiation strategies and orchestrates cross-functional resources across the company and with partners to provide a unified path to secure every renewal. Key responsibilities and activities include: Drives up-sell, upgrades, price adjustments and close on-time contracts for assigned accountsIncreases sales penetration at existing accountsBuilds relationships with customers and account teams to assist in acceleration of full adoption and renewals.Partners with the account teams to preserve and improve customer contract and relationships.Engage with key decision makers to identify requirements and uncover road blocks to ensure on-time commitments.Manage client needs independently. Able to trouble shoot non-standard concernsOwns and executes renewal contracts for products and services on medium accounts with moderate complexityBuilds quotes, review contract terms, negotiation pricing, identify up-sell opportunities and handle objections.Curates use case recommendations and educates customers on relevant features and opportunities.Leads renewal opportunities or support Account Manager in overall negotiation to ensure integrity of the renewal portion of the agreement.Maintain and report an accurate rolling 120 day forecast of renewals in assigned accounts.Assist Renewals team with ad hoc requests to meet customer needCommunicate risks timely and clearlyWho You'll Work With This role resides in the Customer Experience organization, one of Cisco’s fastest growing teams that delivers profitable growth throughout the customer lifecycle with a series of selling motions to drive higher value and an optimal experience from Cisco solutions. Who You Are Articulate the customer environment, industry and Cisco footprint.Implement policies for forecasting, data quality and accuracy.Build understanding of Customer and Partners procurement processesRequired experience: Experience with CRM tools i.e. SFDCDevelop basic consultative selling skillsExecutes win-back strategies for inactive customersEducation: Bachelor degree; Master’s degree preferred.Industry certifications preferred (e.g. ITIL, PMP, COBIT, Six Sigma)Proficient in Salesforce and Microsoft Office (Outlook, Excel, Word and PowerPoint)If you are looking for hands-on involvement in shaping the future direction of Cisco and Customer Experience, we have a place for you. Why Cisco At Cisco, each person brings their unique talents to work as a team and make a difference. Yes, our technology changes the way the world works, lives, plays and learns, but our edge comes from our people. We connect everything – people, process, data and things – and we use those connections to change our world for the better.We innovate everywhere - From launching a new era of networking that adapts, learns and protects, to building Cisco Services that accelerate businesses and business results. Our technology powers entertainment, retail, healthcare, education and more – from Smart Cities to your everyday devices.We benefit everyone - We do all of this while striving for a culture that empowers every person to be the difference, at work and in our communities.Colorful hair? Don’t care. Tattoos? Show off your ink. Like polka dots? That’s cool. Pop culture geek? Many of us are. Be you, with us! #WeAreCisco
04.02.2019 Bærum
What You’ll Do We need a visionary who strives to innovate the world of offerings and solutions. If you want to inspire technical experts to invent new marketing opportunities and groundbreaking technology solutions, then we’re looking for you.Working in a pre-sales support role, you’ll handle deals through requirement gathering, Level of Effort analysis, and scoping through approvals and bookings. As part of this role, we’ll also expect you to: Seize new professional services business opportunities Position professional services strategies with account teams Build influential relationships with key business partners Build and lead opportunity pursuit teams Be the face of services to our Customers in major opportunities Who You’ll Work With When you join our team, you’ll partner closely with the Innovation and Deliver Team, Global Business Development Management, and service practice organizations to apply both Cisco’s dynamic range of capabilities as well as those of our partner organizations to meet customer requirements and exceed their expectations. Partnering with account teams, you’ll drive the business pipeline and consult on services solutions, technologies, and pricing mechanics. Who You Are You’re a born leader, and you want to help others unlock their potential. Decision-making is just one of your strong suits—you’ve got a closet full of them. Your passion for problem solving is unparalleled, making you an ideal liaison to our clients.You’re particularly articulate, so you communicate confidently at CxO or Senior Management levels, both within Cisco as well as with our clients. You use your charisma to build enduring relationships with key business partners internally and externally, and these relationships grant you influence.You have a winning track record of developing multi-million-dollar business opportunities. Your success is owed to your mastery of pricing structures, transactional and subscription proposals, external resource coordination, and immaculate record keeping. Required Skills several years’ experience delivering enterprise networking services several years in sales support/solution development/business development role Strong knowledge across a broad range of technology solutions such as Cloud, Security, IoT, Collaboration, Mobility, R&S, Data Center, Software etc. Demonstrated track record of pursuing and handling services engagements of $2M+ Why Cisco We connect everything: people, processes, data, and things. We innovate everywhere, taking bold risks to shape the technologies that give us smart cities, connected cars, and handheld hospitals. And we do it in style with unique personalities who aren’t afraid to change the way the world works, lives, plays and learns. We are thought leaders, tech geeks, pop culture aficionados, and we even have a few purple haired rock stars. We celebrate the creativity and diversity that fuels our innovation. We are dreamers and we are doers. We Are Cisco.#LI-EMEAHH1#LI-PRIORITY
29.08.2019 Norge
The Customer Success Specialist (CSS) role is a highly critical, strategic advisor and technical expert that engages with customers to accelerate their adoption of Cisco products & solutions that transform their business and drive business outcomes. The role resides within the Cisco Customer Experience (CX) organization, one of Cisco’s fastest growing teams. The CSS is a hands-on expert for the security architecture. This role owns delivery of targeted engagements intended to increase security product awareness, share industry best practices, and drive overall security product consumption and business value. The CSS brings strategic vision and tactical expertise to ensure every customer engagement is a success while also actively participating in the global CSS Community where they collaborate with their peers to share best practices and customer success stories. The CSS is able to effectively combine deep security technical knowledge with solid understanding of business priorities to provide consultative solutions pivotal to helping customers realize value faster. This is a technical role intended to help our customers with a myriad of their adoption challenges across the security product domain. Who You’ll Work With If you are looking for hands-on involvement in crafting the future direction of Cisco and Customer Experience, we have a place for you.  The CSS will build close relationships with customers, CX counterparts, architects, & engineers in achieving their goals. The role will: Deliver accelerators and ATX (Ask-the-Expert) to a diverse set of customers that qualify, tailoring deliverables and producing quantifiable business outcomes with scope and on-time engagement. Facilitate high impact, technology-specific workshops targeted at all levels of an organization to accelerate a business initiative, potentially in conjunction with the Customer Success Executive (CSE) Leverage domain specialization and expertise to expertly identify and proactively manage risk areas and customer expectations that could impact successful delivery Contribute to security product and offer improvement by providing lifecycle feedback to CX Security Product Management and CX Success Programs Teams Inspire customers to make tactical and strategic deployment decisions and track long term business outcomes Collaborate with Account teams, CX, and Partners to improve customer adoption, address product concerns, and drive incremental growth Be responsible for evangelizing the end-to-end CX offer strategy and roadmap to sales specialists, delivery teams, and customers Drive adoption and expansion of Cisco security products by highlighting feature opportunities, winning use cases, and relevant strategies to customers and the Success team Who You Are : Proactively understands customer needs and aligns architectural and vertical expertise to cross-functional teams to drive alignment on decisions that enhance customer value. : Deep technical knowledge with ability to understand and connect customer use cases/plans with Cisco solutions and how Cisco solutions can be optimally applied in a customer’s environment to accelerate customer value. A drive for continued learning in new technologies, functionality, and industry best practices  –work across internal and external teams of all levels to proactively inspire technical implementation decisions and work towards common goal. Ability to operate and interact with customers in a remote / virtual and face-to-face environment (varies by role). clear understanding of high-level business landscape including key strategic priorities, processes, and competitive marketplace : Interest in and proven execution ability with relevant technologies and customer outcomes. : Skilled at issue management and managing customer expectations. : Delivers complex information in a confident and convincing manner, appropriate to a diverse audience that produces clarity and impact. Technical Requirements An in depth understanding of Firepower Next Gen Firewall (NGFW), Identity Services Engine (ISE), Stealthwatch products (SWATCH), Advanced Malware Protection for Endpoints (AMP4E)/Email Security Appliance (ESA)/Web Security Appliance (WSA). This in depth understanding should allow you to be able to assist the customer with barriers that they experience as they onboard and implement Cisco Security Solutions. Ability to provide technical consultative support for the above to Cisco customers, partners, account teams and other internal technical support teams. Ability to communicate, demonstrate, and accelerate the proper utilization of Security technologies mentioned as you encourage the customer to engage in the daily use of the solution. Ability to provide technical guidance to help drive best practices for deployment, craft policies around configuration, automate features and utilize reporting capabilities to help accelerate adoption. Ability to navigate the customer’s mixed security environments and be able to migrate customers from legacy or competitive platforms to the latest Cisco platform. Ability to demonstrate strong communications skills and lead when engaging customers, partners, and account teams. Ability to utilize moderate to complex lab environments to demonstrate the resolution of barriers across the entire customer lifecycle for products & solutions including, but not limited to, Cisco NGFW, NGIPS, Advanced Threat Solutions, Email Security, and Web Security. Required Experience Bachelor's or foreign degree equivalent in Computer Science, Computer Engineering, Electrical Engineering or related field. 3-5 years of experience in technical consulting or direct customer interfacing/engagement role with a deep understanding of industry best practices related to domain. Practical experience in configuring, supporting and troubleshooting networks, network proxies, Linux/OSX and VMWare. Experience with Cisco NGFW, NGIPS, Advanced Threat Solutions, Email Security, Web Security. Understanding of security protocols - SSL, IPSE, ACL, SMTP, HTTP, HTTPS, IMAP, POP3 and security policies. Suggested Cisco technical Certifications: CCNA / CCNP / CCDP/ CCIE or equivalent strongly preferred.  CISM / CISSP or equivalent strongly preferred. Suggested Cisco Success Management certifications: Cisco Certified Success Specialist. Successful candidates should have strong written, verbal and listening skills. Fluent in English and also local country language where the role is based. *** Willingness and ability to travel 50% or more may be expected (pending role requirements) Desired Skills Prior experience with AMP/ESA/WSA/A4E/Firepower/Threat Grid/NGFW products or Cisco competitor equivalents. Experience managing/deploying network security (ACLs, whitelisting/blacklisting). Knowledge with Email security/Web Security/NGFW/Server deployments. Experience building a business around security solutions; Positive relationships with large security customers in Local market; In-depth understanding of security trends and evolution, market trends and challenges; Solid understanding of key Cisco competitors in security. Why Cisco #WeAreCisco, where each person is unique, but we bring our talents to work as a team and make a difference. Here’s how we do it. We embrace digital, and help our customers implement change in their digital businesses. Some may think we’re “old” (30 years strong!) and only about hardware, but we’re also a software company. And a security company. A blockchain company. An AI/Machine Learning company. We even invented an intuitive network that adapts, predicts, learns and protects. No other company can do what we do – you can’t put us in a box! But “Digital Transformation” is an empty buzz phrase without a culture that allows for innovation, creativity, and yes, even failure (if you learn from it.) Day to day, we focus on the give and take. We give our best, we give our egos a break and we give of ourselves (because giving back is built into our DNA.) We take accountability, we take bold steps, and we take difference to heart. Because without diversity of thought and a commitment to equality for all, there is no moving forward. So, you have colorful hair? Don’t care. Tattoos? Show off your ink. Like polka dots? That’s cool. Pop culture geek? Many of us are. Passion for technology and world changing? Be you, with us! Day to day, we focus on the give and take. We give our best, we give our egos a break and we give of ourselves (because giving back is built into our DNA.) We take accountability, we take bold steps, and we take difference to heart. Because without diversity of thought and a commitment to equality for all, there is no moving forward. So, you have colorful hair? Don’t care. Tattoos? Show off your ink. Like polka dots? That’s cool. Pop culture geek? Many of us are. Passion for technology and world changing? Be you, with us!  
29.08.2019 Norge
Vi søker engasjerte senior BI-konsulenter til vårt kontor i Oslo.Vi bygger videre på Analytics- og BI-satsningen, og søker dyktige konsulenter. Vi søker deg som ønsker å være «gründer» innenfor et innovativt fagområde i et solid selskap med sterk vekst!Digitalisering er den 4. industrielle revolusjon. Digitalisering bygger på informasjon og innsikt. Vår ambisjon er å levere framtidens analyseløsninger. Sammen omgjør vi data til innsikt og handling, og benytter Digitale Assistenter. Stikkord er maskinlæring (ML), Robotics Process Automation (RPA), CRM, IoT, Service Design og samhandling. Med oss på veien tar vi med Acando Groups internasjonale erfaring og referanser fra 200+ Analytics-konsulenter, inkludert egne software-akseleratorer og metodikk for raskt å bringe forretningsverdi. Vi har bygget et tungt seniorteam bestående av rådgivere og tekniske konsulenter (arkitekter og utviklere) som realiserer fremtidens innsiktsløsninger. Vil du bli del av teamet vårt? Your future duties and responsibilities Delta i spennende prosjekter med fokus på rådgivning, analyse, design, utvikling og kvalitetssikring av:•Analytics og Business Intelligence-løsninger, primært på Microsoft-plattformen.•Sette seg inn i kundens utfordringer og levere innovative tekniske løsninger som gir kunden økt forretningsverdi.•Sikre en helhetlig brukeropplevelse på tvers av brukerflater.•Jobbe i agile team med kunder og kollegaer for å tilrettelegge for innovasjon.Hva kan vi friste med?•En spennende jobb i et solid firma og en enhet i rask vekst•Spennende kundeportefølje og attraktive karrieremuligheter•Et godt og sterkt fagmiljø med fokus på deling•Stor takhøyde og aktivt sosialt miljø•Fokus på å bygge et sterkt kollektiv•Flotte lokaler midt i sentrum Required qualifications to be successful in this role •Høyere teknisk/økonomisk utdannelse.•Erfaring som Analytics/BI-konsulent (min 3-5 år) med dokumenterte resultater.•Praktisk erfaring med Microsoft-plattformen (Azure, Cortana Intelligence Suite, Power BI, SQL Server; SSIS/SSAS/SSRS). •Gode kommunikasjonsevner på norsk, både skriftlig og muntlig. Ønsket profil:•Du har stor interesse for faget og et ønske om å stadig videreutvikle din kompetanse.•Ønsker å jobbe med Big Data, IoT, ERP og CRM.•Du ønsker å dele din kunnskap både internt og eksternt.•Du er nysgjerrig og lærevillig, og blir giret av utfordringer.•Du er selvstendig og strukturert, med gode kommunikasjonsevner.•Du er en lagspiller som liker å jobbe med kunder og er opptatt av å se resultater.Vil du vite mer?For mer informasjon, kontakt Direktør Microsoft Snorre Meland snorre.meland@acando.no eller via telefon 92844993Vi behandler søknader fortløpende, og aktuelle kandidater vil kontaktes i løpet av kort tid. Søknadsfrist: Snarest What you can expect from us Build your career with us.It is an extraordinary time to be in business. As digital transformation continues to accelerate, CGI is at the center of this change—supporting our clients’ digital journeys and offering our professionals exciting career opportunities. At CGI, our success comes from the talent and commitment of our professionals. As one team, we share the challenges and rewards that come from growing our company, which reinforces our culture of ownership. All of our professionals benefit from the value we collectively create.Be part of building one of the largest independent technology and business services firms in the world.Learn more about CGI at www.cgi.com.No unsolicited agency referrals please.CGI is an equal opportunity employer.
04.09.2019 Oslo
Vis alle 22.881 ledige stillinger
Les mer om SuperaNor

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Administrerende Direktør / CEO

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter