<  
>  
Ledig stilling

Åpen søknad – SuperaNor SuperaNor

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Anestesiavdelingen vil ha ledig fast stilling som administrasjonskonsulent fra nyttår 2021. Anestesiavdelingen er en stor avdelingen med høyt faglig nivå og med ca 320 ansatte, bestående av 5 seksjoner - anestesi, postoperativ, intensiv, smertepoliklinikken og legeseksjonen.  Stillingen er allsidig og utfordrende. Arbeidsoppgavene vil hovedsakelig være knyttet til kontor, administrasjon og personal. Stillingen er variert og passer for deg som trives i et hektisk miljø med krav til nøyaktighet. Du er fleksibel og evner å snu deg når dette er påkrevet. Du vil ha nært samarbeid med ledergruppen i avdelingen.  Arbeidsoppgaver Administrativ bistand for avdelingsleder og dennes ledergruppe Daglig ajourhold av GAT og administrasjon av Personalportalen for leger  Bistå med dokumentbehandling i P360 Varebestilling i Oracle Ajourhold av oppgaver i DIPS Delta i administrative forberedelser av møter, seminarer og undervisning Skrive referat etter møter i avdelingsledelsen og avdelingsutvalg Stillingsbeskrivelsen er ikke begrensende i forhold til arbeidsoppgaver  som pålegges av overordnede Kvalifikasjoner Helsefaglig bakgrunn eller relevant utdanning på høyskole er ønskelig, men realkompetanse og god kjennskap til organisasjonen kan kompensere for kravet til formalkompetanse Det forutsettes at du har kjennskap til Personalportalen, GAT, DIPS og har gode kunnskaper i medisinsk terminologi  Erfaring fra administrativt arbeid innen relevant område er ønskelig Ønskelig med kjennskap til P360 og Oracle  Personlige egenskaper Vi ser etter en person med positiv innstilling og gode samarbeidsevner Du må evne å arbeide strukturert, nøyaktig, systematisk, selvstendig og være fleksibel Arbeidsoppgavene vil være i endring og du må se på nye oppgaver som utforende og spennende  Gode muntlig og skriftlig fremstillingsevner Personlig egnethet vektlegges  Vi tilbyr Hyggelig og inspirerende arbeidsmiljø Utfordrende og selvstendig arbeidsoppgaver Dagstilling
03.08.2020 Lørenskog
Avdeling Innland er en av fire avdelinger i divisjon Brukerdialog. Innland har som oppgave å sikre kvalitet på fastsetting av skatt og avgift, samt følge opp skattepliktige innen særskilte områder med risiko for manglende etterlevelse av skatte- og avgiftsreglene. Oppgaveløsningen i avdelingen er landsdekkende og gruppene utfører veiledning, informasjon, fastsettelse- og kontrollarbeid Vi har nå ledig stilling som gruppeleder ved Lyngdal skattekontor. Stillingen og gruppen er nyopprettet som blant annet følge av at kontoret i Lyngdal fra 1. november får tilført syv nye medarbeidere fra skatteoppkreverne. Etter endringen vil Lyngdal skattekontor ha over 30 medarbeidere fordelt på to grupper. Kontoret og gruppene får ansvar for kvalitetssikring og oppfølging av skattemeldingen for pensjonister, lønnstakere og næringsdrivende. Kontoret har også ansvar for publikumsveiledning og ID-kontroll. Gruppen vil bestå av 16-18 dyktige og engasjerte medarbeidere som deltar aktivt i etatens utviklings- og forbedringsarbeid. Vi søker deg som ønsker å bidra til den spennende endringsreisen som Skatteetaten står i. Vi er en stor etat hvor våre ledere må evne å tenke helhetlig og trives med å samarbeide på tvers av ulike fagmiljø. Ledere i Skatteetaten motiveres av å være i en lederrolle, ønsker å bruke tid på lederskap og er villige til å utvikle eget lederskap.  For å ivareta vårt samfunnsansvar og bidra til å bekjempe Covid-19, følger Skatteetaten til enhver tid de nasjonale helsemyndighetenes råd Arbeidsoppgaver Utvikle et godt fag- og arbeidsmiljø basert på medarbeiderinvolvering Resultat- og personalansvar for egen gruppe og delansvar for seksjonens samlede resultatkrav Bidra aktivt i seksjonens ledergruppe Samarbeide med andre miljøer både internt i Skatteetaten og eksternt Kvalifikasjoner Du må ha relevant utdanning fra universitet/høyskole, minimum på bachelornivå. Internasjonale gradermå være godkjent av NOKUT.  Du har god forståelse for samfunnsutviklingen, og ser potensiale for digitalisering Du har god virksomhetsforståelse, og forståelse av brukernes behov Det er en fordel om du har relevant kunnskap om fagområdet du skal lede Det er en fordel med erfaring fra omstillingsprosesser fra større organisasjoner/offentligevirksomheter. Personlige egenskaper Du har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner og har evne til å skape engasjement Du har pågangsmot og gjennomføringsevne Du er endringsorientert og tilpasningsdyktig i forhold til etatens skiftende rammevilkår Du er trygg i lederrollen og er opptatt av å utvikle dine medarbeidere. Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger. Stillingen lønnes som underdirektør (kode 1059), fra kr 630 000 – kr 760 000, avhengig av kvalifikasjoner. For særlig godt kvalifiserte søkere kan høyere lønn vurderes. De første seks månedene regnes som prøvetid. Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.
28.07.2020 Lyngdal
Norges kraftsystem er i endring; ny fornybar kraftproduksjon gjør seg gjeldende i stor skala og forbrukere eksporterer solkraft fra taket, batteribaserte energilager som alternativ til nettforsterkning nærmer seg realitet og transportsektoren elektrifiseres til lands og vanns. Samtidig som det legges til rette for teknologiutviklingen investeres det store summer i å fornye et stadig mer aldrende strømnett. I andre deler av verden legger land den fossile æraen bak seg ved å utvikle kraftsystemet ved bruk av konkurransedyktig og klimavennlig sol- og vindkraft. Dette må integreres med eksisterende og fremtidig produksjon og forbruk, og samordnes med nettutviklingen slik at stabilitet og forsyningssikkerhet ivaretas. Alle disse problemstillingene, og flere til, jobber vi med i Multiconsults seksjon for Elkraftsystemer. Vi samarbeider tett med våre seksjoner for vannkraft, vindkraft, og sol & smart grid, hvor vi ofte får bryne oss på utfordringer ved å knytte kraftverk til nettet. Vi samarbeider også med seksjon for Energianalyse, hvor vi for eksempel bistår med nettanalyser i forbindelse med store elektrifiseringsprogram i utviklingsland. Dine arbeidsoppgaver vil eksempelvis kunne bestå av: Prosjektering, analyse og rådgivning innen kraftsystem i inn- og utland Gjennomføring av systemanalyser, fagstudier og beregninger Rådgivning og prosjektering av nettløsninger relatert til ny fornybar energi Forretningsutvikling og problemløsning for kunder i Norge og internasjonalt Utarbeidelse og gjennomføring av elektrifiseringsplaner Oppdragsgjennomføring og -ledelse for våre energi- og elkraftprosjekter Utarbeidelse av tilbud og gjennomføring av salgsprosesser Utredninger av ulike alternativer til nettutbygging Hvem er du?  Vi tror at vår nye kraftsystemanalytiker er en teknolog, med et nært og kjært forhold til Ohm’s lov. Du har en analytisk tilnærming til problemer og setter pris på presisjon og kvalitet. I samtaler med kunder liker du å være den i rommet som regnet på det og har svaret, og du blir trigget av faglige spørsmål og slår deg ikke til ro med at «sånn pleier det å gjøres». Til slutt tror vi at du trives med å kunne veksle mellom dypdykk og fugleperspektiv for å finne frem til de gode løsningene som passer inn i helheten. Av formelle krav er vi på jakt etter deg som har:  Relevant Master/Sivilingeniør/PhD-utdanning Erfaring fra energibransjen Gode norsk og engelskkunnskaper Det er også en fordel om du har en eller flere av disse kvalifikasjonene: Kjent med lastflytanalyser og dynamiske analyser (PSS/E, Power Factory e.l.) Kjennskap til skripting/programmering (Python, Matlab, Octave e.l.). Erfaring med tidssteganalyser som isolasjonskoordinering, harmonisk analyse, innkoblingsstøt (PSCAD, ATP e.l.) · Erfaring med kraftelektronikk/frekvensomformere Hva kan vi tilby?  Spennende, varierte og utfordrende arbeidsoppgaver En mulighet til å utvikle spisskompetanse og bredde innen rådgiving og analyse Mange spennende nasjonale og internasjonale prosjekter som du kan bli en del av Konkurransedyktige betingelser Fleksibel arbeidstid Gode pensjons- og forsikringsordninger Moderne lokaler sentralt i Oslo eller Fredrikstad Fri mellom jul og nyttår samt i påsken i tillegg til fem uker ferie Et ungt og inkluderende arbeidsmiljø kjent for sine kompetente og engasjerte medarbeidere med studieturer, fagsamlinger, sosiale arrangementer og et rikt utvalg av bedriftsidrettslag Ble du litt nysgjerrig eller har lyst til å vite mer, vennligst ta kontakt med Seksjonsleder for Elkraftsystemer, Karen Nybakke Tlf: 93051189. Sjekk gjerne ut noen av våre spennende oppdrag: https://www.multiconsult.no/energiforsyning-etter-kullet/  https://www.multiconsult.no/aktuelt/pressesenter/pressemeldinger/multiconsult-vinner-viktig-fornybarkontrakt-i-zambia https://www.multiconsultgroup.com/services/renewable-energy-tender-services/?parent=65 https://www.multiconsult.no/markedsomrader/energi/ https://www.multiconsult.no/objekter/elkraftsystemer/?parent=65
13.07.2020 Oslo
Multiconsult Norge AS avdeling Bygg og industri er i vekst, og vi ønsker derfor å styrke vår kompetanse innen elektro i Trondheim. Vi ser i den forbindelse etter en proaktiv RIE. Som ansatt hos oss vil du bli en del av et veldrevet kompetansenettverk med samkjørte fagområder som er i front på alt fra digitale arbeidsprosesser til prosjektgjennomføring.     Multiconsult har i flere undersøkelser vist seg å være en av bransjens mest attraktive arbeidsgivere, både blant studenter og erfarne, er du nysgjerrig på hvorfor?     ARBEIDSHVERDAGEN I EN AV NORGES MEST ATTRAKTIVE RÅDGIVERBEDRIFTER  I rollen som RIE vil du få muligheten til å ta del i et bredt utvalg av prosjekter, fra enfaglige oppdrag til store, komplekse og tverrfaglige prosjekter. Vi har vunnet flere spennende oppdrag i det siste, og du vil gå rett inn i ett eller flere av våre pågående oppdrag. Av pågående oppdrag har vi blant annet Nytt studentsenter i Elgeseter gate 10 (Statsbygg/NTNU), Johan Bojer VGS (Trøndelag Fylkeskommune), Nidarvoll skoler og rehabsenter (Trondheim kommune), ny hoppbakke i Granåsen (Trondheim kommune) og flere ulike oppdrag på kampflybasen på Ørlandet (Forsvarsbygg) for å nevne noen.   Hos oss vil du få en viktig rolle i rådgiving og prosjektering av elektrotekniske løsninger innenfor bygg, anlegg og samferdsel. I tillegg til oppgaver knyttet til energi- og miljørådgiving, digital utvikling og kunderelasjoner. Videre ønsker vi å legge til rette for at du får en arbeidshverdag med utviklende og interessante arbeidsoppgaver som bidrar til faglig og personlig utvikling.     Dine arbeidsoppgaver vil hovedsakelig være knyttet til prosjektering og rådgiving, men basert på interesse og kompetanse er det også muligheter for å ta på seg oppgaver innen salgs og markedsarbeid, tilbudsledelse og oppdragsledelse.     BLI EN DEL AV MULIGGJØRINGSKULTUREN I MULTICONSULT  Muliggjøringskulturen i Multiconsult handler om erfaring, rett kompetanse og riktig kompetansesammensetning. Kanskje er det akkurat deg vi trenger på laget?   Er du en person med gode samarbeidsegenskaper, som drives av å finne innovative, kostnadsbesparende og miljømessig gode løsninger på våre kunders utfordringer? Har du et brennende faglig engasjement, samt interesse og forståelse for andre involverte fagområder? Da kan det være akkurat deg vi leter etter.   Videre ønsker vi at du har følgende kvalifikasjoner:  Relevant utdanning fra høyskole eller universitet Noen års relevant erfaring Gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner God kompetanse i relevante IT verktøy, deriblant Revit, Autocad, Novapoint og Febdok.   Du må også kunne identifisere deg med våre verdier Motiverende, Ordentlig, Verdiskapende og Engasjert.   HVA MER KAN VI TILBY DEG?  Spennende og langsiktige karrieremuligheter. Alle medarbeidere i Multiconsult har en egen mål- og utviklingsplan med tilpassede kompetanseutviklingstiltak i tråd med ønsket karrierevei og utvikling.   Et inkluderende og sosialt arbeidsmiljø. Vi mener at godt samhold og trivsel på arbeidsplassen er veien til effektive og motiverte medarbeider, derfor tilbyr vi blant annet bedriftsidrettslag med varierte tilbud, ulike sosiale arrangementer og avdelingsturer.  Konkurransedyktige betingelser, gode pensjons og forsikringsordninger samt aksjespareprogram Fem ukers ferie, fri i romjulen og i påsken samt fleksibel arbeidstid Firmahytter rundt omkring i hele landet LITT MER OM OSS Du vil inngå i seksjon Tekniske Systemer som består av 22 medarbeidere fordelt i to faggrupper Elektro og VVS. Multiconsult sitt kompetansenettverk innen elektro består av ca. 200 medarbeidere fordelt rundt om i landet. Arbeidssted for stillingen er i Trondheim og her er vi ca. 200 faglig dyktige medarbeidere med ulike kompetanse. Vi holder til i moderne lokaler på Sluppen.   Er du den rette for jobben? Ikke nøl med å sende inn en søknad | Vi behandler søknader løpende, og gleder oss til å høre fra deg!     For ytterligere informasjon om stillingen, ta kontakt med seksjonsleder tekniske systemer Steinar Spets på telefon + 47 92 25 37 21 eller epost steinar.spets@multiconsult.no.     Kontaktpersoner: Steinar Spets Seksjonsleder +4792253721 steinar.spets@multiconsult.no Ole Aksel Sivertsen Avdelingsleder +4773106281 Ole.Aksel.Sivertsen@multiconsult.no    
13.07.2020 Trondheim
Ønsker du å arbeide med brannteknikk innen områder som bygg og eiendom, samferdsel eller industri? Har du lyst på nye utfordringer og kunne tenkt deg å flytte til Molde? I så fall er Norconsult stedet for deg! Norconsult tilbyr brannrådgivertjenester over hele landet. Hovedtyngden av fagmiljøet, som teller ca. 70 medarbeidere ligger i Sandvika, men det har også vokst frem sterke fagmiljøer andre steder i landet. Vi har spisskompetanse innen alle relevante fagfelt.   Molde har etter hvert utviklet seg til å bli en meget spennende by med bl.a. ny flott sjøfront og tilhørende uteliv. Norconsult Molde teller ca. 70 medarbeidere og satsing på tverrfaglighet er et sentralt tema. Til det trenger vi nå brannrådgivere for å komplettere vårt allerede tverrfaglige miljø ytterligere. Derfor søker vi nå deg som ønsker å bli en del av dette knallsterke miljøet. Vi kan tilby interessante og utviklende roller i spennende oppdrag i et svært godt arbeidsmiljø med gode betingelser.Felles for de fleste av våre oppgaver er tverrfagligheten i oppdragene, som medfører at våre medarbeidere arbeider i team med andre fagområder for å komme fram til gode helhetsløsninger. Vi legger stor vekt på at den enkelte i størst mulig grad skal få holde på med oppgaver som vedkommende synes er interessante og motiverende.Dine arbeidsoppgaver vil være: Brannteknisk rådgivning og prosjektering Analyser og utredninger Utarbeidelse av brannkonsepter/strategier, branntegninger og beregninger Befaringer med utarbeidelse av tilstandsvurderinger og tiltaksplaner Oppfølging og kontroll av brannteknisk utførelse Prosjektledelse For oss er det viktig at du: Relevant utdannelse og minst 5 års erfaring som brannrådgiver Tilstrekkelig faglig kompetanse til å selvstendig analysere branntekniske problemstillinger og dokumentere alternative løsninger God kjennskap til relevante forskrifter, veiledninger og standarder Erfaring med verktøy for analyse og dimensjonering God muntlig og skriftlig formidlingsevne på norsk Gode evner til samarbeid og relasjonsbygging Kreativ og løsningsfokusert Hos oss får du:​ Spennende kompetansehevings- og karrieremuligheter innen marked, fag, linje og oppdrag Verdibasert og miljøbevisst samfunnsplanlegging med fokus på fremtidsrettede og bærekraftige løsninger Tilknytning til et nasjonalt, sterkt faglig nettverk Faglige utfordringer med utviklingsmuligheter i spennende prosjekter sammen med dyktige medarbeidere Sterk bedriftskultur preget av uformelle kommunikasjonslinjer på tvers av organisasjon og geografi Fleksibel arbeidstid Overskuddsdelingsordning der alle ansatte får direkte utbytte av selskapets resultat Eierskap i Norges største tverrfaglige rådgiverbedrift Konkurransedyktige lønns- og ansettelsesbetingelser Studieturer, interne fagsamlinger, ulike sosiale arrangementer, bedriftsidrettslag m.m. Innsendelse av søknad Søknad med CV, vitnemål og attester sendes via vårt elektroniske søknadsskjema på våre internettsider. Vi gjør oppmerksom på at det kun er de elektroniske søknadene som vil bli behandlet Synes du dette lyder interessant? Ring gjerne kontorleder Jo Sigurd Vold på mobil: 95 20 50 40. Norconsult er Norges største rådgiverbedrift. Våre tjenester er rettet mot samfunnsplanlegging, prosjektering og arkitektur. Selskapet er eid av våre over 4 400 medarbeidere som er stasjonert på 113 kontorer i hele verden. Hovedkontoret ligger i Sandvika utenfor Oslo
13.07.2020 Molde
Norconsult satser på akvakultur og i den sammenheng ser vi etter en ny fagressurs med erfaring fra rådgivningsvirksomhet mot akvakulturnæringen, spesielt innenfor industriell prosess og RAS teknologi. Ressursen vil trekkes inn som en del av vårt ‘Kunnskapsteam Akvakultur’ i Trondheim og dermed være sentral i konsernets satsing. Det pågår for tiden flere store og spennende prosjekter innenfor landbasert akvakultur og vedkommende kan vente seg en utfordrende og varierende hverdag. Vi ser etter deg som har en god del erfaring fra lignende virksomheter og som er faglig solid og selvkjørende. Vedkommende vil kunne få en unik mulighet til å være med å utvikle et miljø i sterk vekst og bidra med faglig kunnskapsutveksling internt og ut mot våre kunder. Dine arbeidsoppgaver kan være: Tidligfase konseptutvikling av nye landbaserte anlegg, inkludert konsesjonssøknader og søk Planlegging og prosjektering av landbaserte oppdrettsanlegg samt prosjektadministrasjon Tilstandsanalyser av eksisterende landbaserte oppdrettsanlegg og prosjektering av utbedringstiltak Oppdragsledelse av større tverrfaglige oppdrag For oss er det viktig at du: Har relevant høyere utdanning Har minst 5 års erfaring med prosjektering og rådgivning fra relevant fagmiljø og/eller entreprenørvirksomhet Har etablert nettverk og kundekontakt Er selvstendig og engasjert Har mulighet for snarlig tiltredelse Hos oss får du: Mulighet til å bli en sentral del av konsernets satsing innen akvakultur Spennende kompetansehevings- og karrieremuligheter innen marked, fag, linje og oppdrag Verdibasert samfunnsplanlegging med fokus på fremtidsrettede og bærekraftige løsninger Sterk bedriftskultur preget av uformelle kommunikasjonslinjer på tvers av organisasjon og geografi Fleksibel arbeidstid Overskuddsdelingsordning der alle ansatte får direkte utbytte av selskapets resultat Eierskap i Norges største tverrfaglige rådgiverbedrift Konkurransedyktig lønns- og ansettelsesbetingelser Studieturer, interne fagsamlinger, ulike sosiale arrangementer, bedriftsidrettslag m.m Innsendelse av søknad: Søknad med CV, vitnemål og attester sendes via vårt elektroniske søknadsskjema på våre internettsider. Vi gjør oppmerksom på at det kun er elektroniske søknader som vil bli behandlet. Norconsult er Norges største rådgiverbedrift. Våre tjenester er rettet mot samfunnsplanlegging, prosjektering og arkitektur. Selskapet er eid av våre over 4 400 medarbeidere som er stasjonert på 113 kontorer i hele verden. Hovedkontoret ligger i Sandvika utenfor Oslo.
13.07.2020 Trondheim
Norconsult satser på akvakultur og i den sammenheng ser vi etter en ny ressurs med erfaring fra rådgivningsvirksomhet mot akvakulturnæringen og markedsutvikling.   Ressursen vil trekkes inn som en del av vårt ‘Kunnskapsteam Akvakultur’ i Trondheim og dermed være sentral i konsernets satsing. Det pågår for tiden flere store og spennende prosjekter innenfor landbasert akvakultur og vedkommende kan vente seg en utfordrende og varierende hverdag. Vi ser etter deg som er fremoverlent og med erfaring innen markedsarbeid og et godt etablert nettverk i næringen. Kunnskapsteamet i Trondheim støtter opp våre mange lokale kontorer med spisskompetanse innen akvakultur, og det må derfor regnes med en del reisetid. Dette er en unik mulighet til å kunne være med på videreutvikling av et markedssegment i stor vekst for Norges største rådgiverfirma. Dine arbeidsoppgaver kan være: Tidligfase konseptutvikling av nye landbaserte anlegg, inkludert konsesjonssøknader og søk Planlegging og prosjektering av landbaserte oppdrettsanlegg samt prosjektadministrasjon Tilstandsanalyser av eksisterende landbaserte oppdrettsanlegg og prosjektering av utbedringstiltak Markeds og tilbudsarbeid inn mot næringen Oppdragsledelse av større tverrfaglige oppdrag Utvikling og oppfølging av nye markedsområder og strategiske satsinger For oss er det viktig at du: Har relevant høyere utdanning Har etablert nettverk og kundekontakt innen akvakulturnæringen Er selvstendig og engasjert Har mulighet for snarlig tiltredelse Hos oss får du: Mulighet til å bli en sentral del av konsernets satsing innen akvakultur Spennende kompetansehevings- og karrieremuligheter innen marked, fag, linje og oppdrag Verdibasert samfunnsplanlegging med fokus på fremtidsrettede og bærekraftige løsninger Sterk bedriftskultur preget av uformelle kommunikasjonslinjer på tvers av organisasjon og geografi Fleksibel arbeidstid Overskuddsdelingsordning der alle ansatte får direkte utbytte av selskapets resultat Eierskap i Norges største tverrfaglige rådgiverbedrift Konkurransedyktig lønns- og ansettelsesbetingelser Studieturer, interne fagsamlinger, ulike sosiale arrangementer, bedriftsidrettslag m.m. Innsendelse av søknad: Søknad med CV, vitnemål og attester sendes via vårt elektroniske søknadsskjema på våre internettsider. Vi gjør oppmerksom på at det kun er elektroniske søknader som vil bli behandlet. Norconsult er Norges største rådgiverbedrift. Våre tjenester er rettet mot samfunnsplanlegging, prosjektering og arkitektur. Selskapet er eid av våre over 4 400 medarbeidere som er stasjonert på 113 kontorer i hele verden. Hovedkontoret ligger i Sandvika utenfor Oslo.
13.07.2020 Trondheim
You may apply to TietoEVRY by selecting Apply and fill your application details to the form. You may also Apply by using LinkedIn and populate details to your application from your LinkedIn profile.    Head of Value Propositions and Conceptualization at TietoEVRY   Do you want to have a role with importance at the biggest IT and digitalization company in the Nordics? As a member of our global family, you will have a key role in keeping our modern world alive. With our innovative partnerships and customers within both private and public sector, you will contribute to shaping society’s digital future.    How we work At TietoEVRY, we are passionate about creative solutions and we are always curious to see what next digital break-through will be. Since technology is perishable, our way of working is agile, which requires you to be able to be forward thinking. Our workplace is characterized by flexibility, giving you the opportunity to influence where and when you work.    Are you the one we are looking for? Our employees are our greatest asset. Expectations to our leaders in setting direction, engaging people and achieving results are high. We are building a new company based on a long history and values rooted in the Nordics. The global Brand, Identity and Marketing function is currently in need of new colleagues, with specialist competence to strengthen our future footprint. We work in a rapid-changing environment, which requires you to be flexible, independent and motivated by results. To be able to continue on the exciting journey we have embarked on, it is important that you feel secure in making change. With your leadership skills and dedication, you support and inspire your co-workers to achieve the best results. You are service-minded, have a positive attitude and a good sense of quality.   The Head of Value Propositions and Conceptualization sits within the Brand, Identity and Marketing function and reports to the Head of Unit. In this role, Responsible for accelerating conceptualization based on best practice frameworks and proven experience fit for a global organization. You will be leading a dedicated team focused on developing and deploying attractive and targeted value propositions per service line and customer segment which position our brand and grow our business. This means that you have specialist knowledge within this field and can showcase concrete examples where your individual skills have contributed to the market success of similar B2B companies in the past.     We are looking for candidates with: Formal education in Marketing, Business Development or other relevant field Minimum 7-10 years of conceptualization experience from one of the main global consultancy or technology companies A proven track record of developing and deploying successful, revenue generating concepts towards different target groups A proven track record in establishing teams, implementing best practice conceptualization and design thinking frameworks and producing tangible business results Certified project manager change manager Strong business knowledge of the global IT and consultancy partner landscape Proven ability to create long lasting change in complex, global matrix in the intersection between strategy, business, development, marketing and digitalization In depth knowledge of effective digital marketing trends and deployment methods Strong leadership, interpersonal and communication skills fit for modern organizations   We offer you As one of the leading IT companies in the Nordics, we offer you more opportunities than other companies in the industry. You will have an important global role in a company with a wide geographical presence across the Nordics and beyond. Our broad competence areas, combined with a rapid pace of change, will give you the environment to develop. We strive to be a modern and attractive place to work. Therefore, we build working groups with large diversity to use the full potential of our competence and innovative thinking.   Location Oslo   Does it sound interesting? We welcome your application in the format of a personal letter and CV. Please go to “Send application”. We process applications from August onwards and would like you to send your application as soon as possible, at the latest August 17th. For more information about the position, please contact Thea Corwin Bristøl, phone +4793855663 or send an email to thea.corwin.bristol@tietoevry.com   We look forward to your application!
08.07.2020 Finland, Oslo
Vis alle 20.101 ledige stillinger
Les mer om SuperaNor

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Administrerende Direktør / CEO

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Flere muligheter
1 ledig stilling