Ledig stilling

Åpen søknad – SuperaNor SuperaNor

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Du kommer til å jobbe tett med ledelsen og få mulighet til å være med å utvikle en stor og viktig etat. Du får en nøkkelposisjon i den daglige driften av divisjonen ved å tilrettelegge arbeidet for ledelsen slik at den og divisjonen kan arbeide mer effektivt. Du får ansvar for mange av divisjonens leveranser. Du må derfor sette deg inn i divisjonenes ansvarsområder og ta et selvstendig ansvar for innholdet i leveransene. Divisjonsdirektøren trenger å styrke staben med en handlekraftig og engasjert medarbeider som skal støtte divisjonens ledelse med adminstrasjon, divisjonsinternt utviklingsarbeid, og samordning av aktiviteter.      Arbeidsoppgaver Eksempel på arbeidsoppgaver: delta aktivt i organisering og videreutvikling av divisjonens oppgaver med sikte på effektiv oppgaveløsning koordinere, planlegge, fasilitere og dokumentere møter og samlinger støtte og avlaste divisjonsdirektør og avdelingsdirektørene på ulike områder   andre administrative oppgaver Kvalifikasjoner høyere relevant utdanning på masternivå. God relevant erfaring kan i enkelte tilfeller oppveie kravet om høyere utdanning. erfaring fra oppgaver innen stillingens ansvarsområder erfaring med støtte til toppledere i en stor organisasjon, helst, offentlig forvaltning Personlige egenskaper gode samarbeids- og kommunikasjonsevner høy arbeidskapasitet for å kunne bistå både med adminstrative driftsoppgaver og utviklingsoppgaver evne til å ta initiativ og yte service Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger.              Stillingen lønnes som seniorrådgiver (kode 1364), fra kr 600 000 – kr 700 000 avhengig av kvalifikasjoner. De første seks månedene regnes som prøvetid.    Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.      
04.07.2019 Oslo
Vil du være del av avdeling Kulde Sør-Østlandet og tilby de beste energieffektive løsningene i bygg til et marked i vekst? GK Kulde avdeling Sør-Øst søker etter en strukturert og dyktig Serviceleder og Administrativ Saksbehandler til vårt kontorsted på Ryen i Oslo. Vi har et meget godt arbeidsmiljø og du vil hos oss møte mange med mye erfaring, bred kompetanse og stor lidenskap for sitt fagfelt. Bli med på laget for et bedre miljø! Stillingen er todelt mellom serviceledelse og administrative oppgaver knyttet til import av maskiner og utstyr. Arbeidsoppgaver: Styre og organisere serviceteknikerene så arbeidsdagen deres utnyttes så effektivt som mulig Planlegge utføring av servicekontrakter/tilleggsarbeider Gjennomgå alle serviceavtaler og bestille deler til disse før serviceavtalen påbegynnes Markedsføre GK gjennom positiv kundebehandling og ryddig og gjennomtenkt løsning av arbeidsoppgaver Rapportere og foreslå tiltak som er tjenlig for kunden Bestillinger, leverandørkontakt og annen administrativ støtte knyttet til import og salg av maskiner og utstyr Ønskede kvalifikasjoner: Serviceinnstilt, positiv og løsningsorientert Gode kommunikasjonsevner, god relasjonsbygger Evne til å jobbe strukturert og systematisk Generelt god IT kunnskap Kommunikasjon med leverandører foregår på engelsk Vi kan tilby: En interessant stilling i et selskap i utvikling, i et stort konsern med solid økonomi Utfordrende arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter Kurs og etterutdanning Gode pensjons-, lønns- og forsikringsforhold                         
08.07.2019 Oslo
Job Description Siemens Subsea is developing and delivering subsea power, communication, distribution and sensing products and systems to the global subsea industry. Subsea Systems is headquartered in Trondheim, Norway and provides customer-specific subsea systems and solutions for subsea applications within: Subsea power solutions with its brand Subsea Power Grid and infrastructure for subsea controls with its brand DigiGRID. Subsea Systems Trondheim consists of three main areas: Research and development (R&D), Manufacturing and Project business. After several years of R&D work our organization is moving into a new phase, where manufacturing and project deliveries will be in focus, although our R&D work will continue. We are looking for a Commercial Project Manager to join our project team, support the Project Manager in leading our projects to success and further develop our project business. As a Commercial Project Manager you will have full responsibility for all commercial/finance related matters in our projects. You will be supporting the Project Manager with the objective of executing the project within the defined targets (e.g. costs, time, quality) and ensuring customer satisfaction.   Main tasks: Responsibility of all commercial aspects of a project including Contract and Risk management Planning and forecasting Cost controlling and invoicing Monthly Reporting and ad hoc reporting Currency management Follow up of funding of R&D-projects General support on financial topics for the department   Qualifications: Masters degree with financial background SAP competency is beneficial Very good communication skills in English, beneficial with Scandinavian language A minimum of 5 years experience in projects is desirable Experience in controlling or accounting would be an asset Experience in leadership with intercultural teams would be an asset   To be able to succeed in this role you need to be proactive, efficient and flexible.   We offer good career- and development opportunities in Siemens, both domestically and abroad. You will get diverse work tasks and the opportunity to shape your own workday. Siemens also has flexible working hours which among other includes paid days off on bridge days. We offer a competitive benefit package. However, the most important reason for choosing Siemens is that you are eager to be part of an inspiring organization that gives you an opportunity to create innovate solutions for our projects and customers, and that you will influence peoples days, environment and future through technology.   Location: Trondheim Contact: Eirik Naalsund, Head of BA Subsea Systems, phone: +47 971 18 530   Application deadline:  Sunday 4th of August 2019 We use background check in our recruitment process.
04.07.2019 Trondheim
Vi ønsker en ny ambisiøs Leder for vedlikehold og driftsstøtte til AF Miljøbase Vats som deltar aktivt i virksomheten og med fokus på utvikling og forbedring. Personen vi søker vil få en sentral rolle i ledelsen på basen. Vedkommende vil ha det overordnede ansvaret for det generelle vedlikehold på basen, i tillegg til lager, verksted, renseanlegg, resepsjon, kantine og leir. Sentrale arbeidsoppgaver inkluderer blant annet: Lede og koordinere arbeidsaktiviteter knyttet til det fysiske vedlikeholdet og oppgraderingen av AF Miljøbase Vats inkludert verksted, lager og omliggende oppbevarings områder, kontorer og boenheter og andre eiendoms enheter Videreutvikling av rutiner, prosesser og systemer – herunder utvikling og vedlikehold av vedlikeholdsstyringsprogram Ansvarlig for å holde maskinparken i optimal tilstand for produksjon. Dokumentasjon over vedlikehold og bestilling av nødvendig reservedel for maskinparken Administrere og oppfølging av personell/operatører og ressurser innenfor ansvarsområde, f. eks sykefravær, opplæring, ferie planlegging etc Ansvarlig for å arbeide i henhold til gjeldende innkjøps matrise for AF Miljøbase Vats Operativ ledelse Budsjettansvar Fortløpende rapportering Kvalifikasjoner / Egenskaper: Bachelor eventuelt teknisk fagskole innen maskin eller elektro, eller beslektede fag Minimum 5 års erfaring med prosjekt koordinering arbeid i tungindustri eller lignende Lang erfaring med dokumenterte resultater kan erstatte formell utdanning Minimum 2 års erfaring med personaladministrasjon God kjennskap til lagerstyring Gode datakunnskaper for registrering og sporing av formål God økonomisk forståelse Vi søker deg som er strukturert, som ser muligheter, tar ansvar, er endringsvillig og har gode engelsk kunnskaper skriftlig og muntlig. Du kjennetegnes ved et høyt aktivitetsnivå og gode samarbeidsevner. Du er ambisiøs, direkte, kreativ, pågående og har gjennomslagskraft. Faglig tyngde og erfaring vektlegges. AF Offshore Decom tilbyr et godt arbeidsmiljø og spennende utfordringer på tvers av tradisjonelle faginndelinger. Stillingen byr på betydelige muligheter for kompetanseutvikling og personlig utvikling. Vi tilbyr konkurransedyktige, prestasjonsorienterte betingelser og gode forsikrings- og pensjonsordninger. I AF vil du også få anledning til å ha eierandeler i bedriften.   Søknadsfrist:  15. august
03.07.2019 Vindafjord
Vil du være med på å forme fremtidens digitale samfunn? Med våre innovative partnerskap er vi i EVRY med på å forme dagens samfunn og den digitale fremtiden. Er du en av de nytenkende drivkreftene vi ser etter? Hvis ja, så kan vi love deg en fleksibel stilling med høyt tempo som gir deg muligheten til å utvikle deg.   Financial Services (FS) i EVRY betjener 150 kunder i 12 land. Våre 1300 ansatte har dyp innsikt i de mulighetene og utfordringene som kjennetegner bank- og finansmarkedet. Bank- og finansbransjen gjennomgår nå en betydelig transformasjon. Nye lover og regler og den økte digitaliseringen setter press på bankene. Bankmarkedet blir stadig mer konkurranseutsatt, og den raske teknologiske utviklingen skaper helt nye forventninger hos bankenes kunder. For bankene er det avgjørende at de klarer å møte og tilpasse seg disse endringene. EVRY Card leverer tjenester i hele verdikjeden for betalingskort. Vi har markedsledende løsninger for direkte belastning av konto, for kontantkort og for kredittkort, med et bredt spekter av tilknyttede tilleggstjenester. På grunn av stor aktivitet og mange nye kunder, utvider vi våre tjenester innenfor kortreklamasjoner og vi søker derfor etter nye medarbeidere til vår Dispute seksjon. Dispute seksjonen er organisert innenfor Customer Support .   Dispute Analyst Card Issuing Som Dispute analyst i Card Issuing vil du jobbe med reklamasjonshåndtering for norske og utenlandske banker. Du vil være en del av Dispute teamet som består av kompetente medarbeidere. Teamets oppgave er å behandle kortreklamasjoner i henhold til gjeldende regelverk fra Visa/MasterCard. Rollen vil være saksbehandling, kundedialog og oppfølging av reklamasjonsaker. Som Dispute analyst vil du få ansvar for egne banker og jobbe tett med produktsjefen og systemansvarlig på området. Seksjonen jobber tett med andre enheter i Cards for å sikre en helhetlig forståelse og håndtering av kortjenesten for våre kunder.   Arbeidsoppgaver: Saksbehandling av reklamasjoner for nordiske og internasjonale banker. Tett samarbeid med våre kunder om problemstillinger knyttet til bankens reklamasjoner Delta i arbeidet med å videreutvikle tjenestene for reklamasjonshåndtering   Kvalifikasjoner: Kompetanse fra kortindustrien og / eller bank er nødvendig Erfaring med reklamasjonshåndtering/dispute er ønskelig Kjennskap til Visa og MasterCard sine produkter er en fordel God formidlingsevne både muntlig og skriftlig Behersker nordiske språk og engelsk   Personlige egenskaper: Du er utadvendt og sosial og har gode evner til samarbeid. Din evne til å lytte er god, og du er serviceinnstilt og liker kundekontakt. Du tenker helhet men liker også å sette deg inn i detaljer og nye problemstillinger. Du har en strukturert arbeidsform, god gjennomføringsevne og har fokus på kvalitet i leveransene dine.   Vi tilbyr Vår størrelse er vår styrke. Som et av de ledende IT-selskapene i Norden kan vi tilby deg flere muligheter enn andre selskaper i bransjen. I EVRY vil du ha muligheten til å jobbe med mange varierte arbeidsoppgaver, ha stor fleksibilitet i stillingen og gode muligheter for karriereutvikling, gjennom EVRY Academy og egne karriereprogrammer. EVRY har et stort indre jobbmarked som gir deg mulighet til å bytte jobb uten å bytte arbeidsgiver. EVRY preges av et aktivt og inkluderende arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer. Du vil ha muligheten til å delta i flere faglige og sosiale nettverk som Young Professionals, Female@EVRY, Active@EVRY m.m.   Arbeidssted: Oslo Høres dette ut som en stilling for deg? Alle søknader behandles fortløpende, så derfor ber vi deg sende inn din søknad snarest, og senest innen 01.08.2019. Vi ser frem til å høre fra deg! Spørsmål om stillingen rettes til: Oskar Elisson mob + 46 73-236 52 15 eller Birte Gammelgård Ekelund +47 958 20 557  
02.07.2019 Oslo
Multiconsult region Buskerud, Vestfold og Telemark har kontorer i Drammen, Tønsberg og Skien og er organisert på tvers av lokasjonene innenfor forretningsområdene Geo, Bygg & Eiendom, Samferdsel & Infrastruktur og Industri. Regionen består i dag av omlag 100 medarbeidere med multifaglig bakgrunn.Vi har stor oppdragsmengde samt vekstambisjoner, og søker nå etter Vegplanlegger til vår seksjon Areal og Samferdsel i Skien. Drammen og Tønsberg kan også være aktuelle kontorplasser. Arbeidsoppgaver Vegplanlegging og -prosjektering i tverrfaglige prosjekter innenfor alle planfaser Fagansvarlig i tverrfaglige prosjekter Kontakt med offentlige myndigheter Markedsføring Oppfølging av kunder Kvalifikasjoner Relevant utdanning fra universitet/høyskole Faglig bakgrunn innen vegplanlegging og prosjektering Ønskelig med minimum 5 års erfaring fra bransjen innen offentlig eller privat virksomhet God kjennskap til prosjektering med AutoCad/NovaPoint, G-prog/teknisk mengdebeskrivelse etter prosesskoden God kjennskap til Statens vegvesen håndbøker og andre relevante faglig standarder Gode kommunikasjonsferdigheter i norsk, skriftlig og muntlig  Personlige egenskaper Positiv og engasjert Strukturert God gjennomføringsevne Vi tilbyr Et meget godt arbeidsmiljø preget av kompetente og engasjerte medarbeidere Et stort faglig samferdselsnettverk internt i Multiconsult En spennende stilling med varierte arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter Konkurransedyktige betingelser med aksjeprogram og gode pensjons- og forsikringsordninger Fleksibel arbeidstid Fem ukers ferie i tillegg til fri i romjul og påske Firmahytter og et stort bedriftsidrettslag med mange muligheter En ekspansiv bedrift kjennetegnet av et sterkt merkenavn og et multifaglig miljø
28.02.2019 Skien, Tønsberg, Drammen
Gruppen Merverdiavgift i Juridisk avdeling har det overordnede ansvaret for etatens rettsanvendelse og regelutvikling innenfor merverdiavgift og merverdiavgiftskompensasjon, inklusive internasjonale spørsmål på områdene.   Arbeidsoppgavene er særlig knyttet til rettslige avklaringer av sentrale og prinsipielle problemstillinger, fastsettelse av instrukser, utarbeidelse av høringsnotat og lov- og forskriftsforslag, løpende bistand til Finansdepartementet og oppfølgning av rettssaker av prinsipiell karakter.   Du kommer til å arbeide sammen med engasjerte og kompetente kollegaer i et tverrfaglig miljø med spennende oppgaver med stor samfunnsmessig betydning. Oppgavene er varierte og utfordrende, og du vil få god anledning til å bruke og utvikle både dine faglige og personlige egenskaper.    Vi er en stor etat hvor våre ledere må evne å tenke helhetlig og trives med å samarbeide på tvers av ulike fagmiljø. Ledere i Skatteetaten motiveres av å være i en lederrolle, ønsker å bruke tid på lederskap og er villige til å utvikle eget lederskap. Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt.   Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.    Arbeidsoppgaver være ansvarlig for regelutvikling på gruppens ansvarsområder  ha fokus på etatens rettsanvendelse  avklare prinsipielle saker  ha tett dialog med Finansdepartementet og divisjonene i Skatteetaten  stor grad av samarbeid med andre i Juridisk avdeling delta aktivt i organisering og videreutvikling av avdelingens oppgaver med sikte på effektiv oppgaveløsning  personalansvar for ca 14 medarbeidere Kvalifikasjoner juridisk embetseksamen/master i rettsvitenskap  erfaring med faglig strategisk tenkning og god juridisk vurderingsevne  ønskelig med relevant erfaring fra og kjennskap til fagområdet du skal lede   god skriftlig og muntlig fremstillingsevne   god virksomhetsforståelse, forståelse for samfunnsutviklingen og potensiale for digitalisering  ønskelig med ledererfaring Personlige egenskaper gode samarbeids- og kommunikasjonsevner   evne til å skape engasjement og tilrettelegge for ulike behov har pågangsmot og gjennomføringsevne  tar initiativ og ansvar utover eget ansvarsområde imøtekommende  Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger Stillingen lønnes som stillingsbetegnelse Underdirektør (kode 1059), fra kr 850 000 – kr 950 000 avhengig av kvalifikasjoner. De første seks månedene regnes som prøvetid.
04.07.2019 Oslo
Vi søker deg som ønsker å bidra til den spennende endringsreisen divisjon IT står i. Divisjonen arbeider med IT strategiske tiltak som har fokus på å designe og levere effektiv organisering av fremtidig oppgaveløsning, som sikrer kompetanse, kapasitet og fleksibilitet innenfor IT i Skatteetaten. Det pågår også et stort moderniseringsarbeid med formål om å designe og utvikle nye løsninger for etatens samfunnsoppdrag, noe som også påvirker oppgaveløsningen i egen divisjon.  Skatteetaten er en av Norges mest attraktive IT-arbeidsplasser, med en omfattende utviklingsportefølje med samfunnskritiske og faglig utfordrende IT prosjekter. IT divisjonen skal sikre at Skatteetaten har en velfungerende IT-portefølje som understøtter etatens leveranser på samfunnsoppdraget på kort og lang sikt. IT er en stor divisjon og lederne må evne å tenke helhetlig og på tvers av fagområdene. Ledere i Skatteetaten motiveres av å være i en lederrolle, ønsker å bruke tid på lederskap og er villige til å utvikle eget lederskap. Stillingen inngår i divisjonens Styringsstab. Styringsstaben har bl.a. ansvar for HR, helhetlig økonomi- og virksomhetsstyring, virksomhetsutvikling, kvalitet, og lederstøtte for IT-direktøren og dennes ledergruppe. Staben har ansvar for å støtte IT direktør og dennes ledelse i helhetlig og effektiv styring av IT. HR og lederstøtte enheten har det utøvende arbeidsgiveransvaret for divisjon IT på vegne av IT-direktøren og leveranser på HR-området innen arbeidsrett, rekruttering, omstilling, arbeidsmiljø, HMS og lederstøtte. Leder av denne enheten ivaretar styringsdialogen med HR-avdelingen i skattedirektoratet og inngår i HR-ledergruppen i etaten. Gruppen har en svært sentral rolle i endringsprosessene og videreutviklingen av divisjonen. Stillingen rapporterer til leder av styringsstaben og er en del av dennes ledergruppe. Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og relevante attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.   Arbeidsoppgaver  ivareta divisjonens arbeid og prosesser knyttet til arbeidsrett, arbeidsmiljø, HMS, rekruttering og lederstøtte sikre at HR-faglige vurderinger er ivaretatt i tråd med etatens retningslinjer gjennomføre medvirkning og forhandling med divisjonens tillitsvalgte ivareta samarbeidet med vernetjenesten bidra inn i gjennomføring av omstillings- og endringsprosesser, samt strategisk bemannings- og kompetansestyring bidra til utvikling av en fremtidsrettet divisjon personalansvar for 8 medarbeidere Kvalifikasjoner relevant høyere utdannelse på masternivå. Særlig relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet bred operativ erfaring innen HRs ansvarsområder og oppgaver gjøre HR til en relevant service funksjon gjennom god forståelse og evne til å sette seg inn i virksomhetens suksessfaktorer erfaring fra større omstillingsprosesser og arbeid med leveransemodeller i større IT organisasjoner solid kjennskap til statlig regelverk fordel med kjennskap til hvordan skatteetaten leverer sitt samfunnsoppdrag fordel med erfaring fra ledelse av HR i større IT-virksomhet Personlige egenskaper gode samarbeids- og kommunikasjonsevner, samt evne til å skape engasjement blant medarbeiderene trygg i dialogene med ledere og tillitsvalgte nysgjerrig og proaktiv i et forbedrings- og utviklingsfokus analytisk med evner til å se helhet, og omsette dette inn i en relevant kontekst for enheten sterk gjennomføringsevne Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som har en av Norges beste pensjonsordninger  Stillingen lønnes som underdirektør (kode 1059), kr 800 000 – kr 950 000 avhengig av kvalifikasjoner. Stillingen har 6 måneders prøvetid. Noe reisevirksomhet må påregnes.  Refnr: 2019/10580 
16.07.2019 Oslo
Vis alle 20.808 ledige stillinger
Les mer om SuperaNor

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Administrerende Direktør / CEO

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter