Ledig stilling

Åpen søknad – SuperaNor SuperaNor

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Stillingstittel Senior bergtekniker Ansettelsesforhold Heltid Stillingsbeskrivelse Forretningsenhet Vest har kontorer på Nesttun, på Stord, på Voss og i Vik i Sogn.I Nesttunbrekka er vi i overkant av 220 medarbeidere, hvorav omkring 45 ansatte er tilknyttet vår avdeling for geofag. Av disse arbeider 10 personer med bergtekniske problemstillinger. Vi har et faglig miljø med høy kompetanse, geoteknisk borerigg, geoteknisk laboratorium og en egen båt for grunnundersøkelser til sjøs. Vi har stor oppdragsmengde og søker derfor etter en ekstra medarbeider. Til denne stillingen søker vi deg som har flere års relevant erfaring. Som medarbeider i Geoavdelingen i Region Vest vil du bli en del av et spennende miljø med bredde- og spisskompetanse innenfor fagfeltene miljøgeologi, geoteknikk, ingeniørgeologi/bergteknikk, grunnundersøkelser, måletjenester & Geolab. AnsvarsområderSom senior bergtekniker innen fagområdet bergteknikk vil du få varierte arbeidsoppgaver innen rådgivning og prosjektering av tunneler, bergrom og skjæringer. En viktig del av arbeidsoppgavene vil også være veiledning av yngre medarbeidere, først og fremst som faglig leder i oppdrag.I de større integrerte prosjektene vil du samarbeide med de andre fagmiljøene i Multiconsult. Typiske arbeidsoppgaver kan være:• Rådgivning, prosjektering, oppdragsledelse og kundeoppfølging• Geologisk feltkartlegging og oppfølging av geologiske grunnundersøkelser• Utarbeidelse av tilbudsgrunnlag• Prosjektering av byggegroper, tunneler og bergrom• Byggeplassoppfølging for bygg og eiendom, samferdsel, vannkraft og annen infrastruktur• Bergteknisk FE-modellering• Prosjektering og oppfølging av injeksjonsmetodikk for tunneler og dammer• Prosjektering av trykksjakter for vannkraft• Stabilitets- og sikringsvurderinger av naturlige og utsprengte skjæringer Vi har en variert kundebase med oppdrag for blant annet Statens vegvesen, Kystverket, Forsvarsbygg, kommuner og en lang rekke offentlige og private utbyggere. Hovedtyngden av oppdragene våre er i Hordaland, men vi har også kunder og oppdrag over store deler av Norge. Kvalifikasjoner • Siv.ing/Dr. Ing med spesialisering innen bergteknikk/teknisk geologi/ingeniørgeologi• Minst 5 års praksis som bergtekniker• Erfaring fra prosjektering i 3D er en fordel• Det kreves gode norskkunnskaper, både muntlig og skriftlig   Personlige egenskaper• Villige til å stå på• Liker å jobbe i tverrfaglige team• Tar ansvar• Trives med å jobbe med kunderSom rådgiver hos oss har du store muligheter til å påvirke din egen arbeidshverdag. Vi tilbyr • En ekspansiv bedrift kjennetegnet av et sterkt merkenavn• Et svært godt arbeidsmiljø preget av kompetente og engasjerte medarbeidere• Gode utviklingsmuligheter med kurs innen oppdrags- og linjeledelse• Fem uker ferie, samt fri i romjulen og i påsken• En rekke personalgoder; firmaturer, firmahytter og idrettslag• En arbeidsgiver som er opptatt av en sunn balanse mellom jobb og fritid Søknadsfrist 1/4/2019 Sted Bergen, NO (Primære) Generell informasjon Kandidater evalueres fortløpende.
28.02.2019 Bergen
Vi søker en førstekonsulent i ett vikariat ved sakarkivet. Enheten har 4,5 årsverk og er organisering i en egen seksjon under foretaksstab til viseadministrerende direktør. Ahus benytter Public 360 for elektronisk saksbehandling og arkiv. Det er mulighet for at vikariatet kan forlenges. Arbeidsoppgaver Elektroniske arkivfaglige oppgaver som søk, registrering, skanning og kontroll av saksdokumenter til foretaket. Aktiv bidragsyter til sikker drift og godt arbeidsmiljø Gi brukerstøtte på i Public 360 Være er rådgiver innen saksbehandling og arkiv         Kvalifikasjoner Arkivfaglig kompetanse på høyskolenivå eller tilsvarende (f.eks. grunnfag/bachelor arkivkunnskap) Solid IT kompetanse/-innsikt Erfaring fra arbeid med elektronisk arkiv i offentlig virksomhet God skriftlig og muntlig fremstillingsevne Profesjonelt forhold til informasjon  Personlige egenskaper Evne til å arbeide selvstendig, systematisk og nøyaktig. Være serviceinnstilt og fleksibel Ha god kommunikasjons- og samarbeidsevner      Stor arbeidskapasitet  Personlig egnethet tillegges vekt  Vi tilbyr Mulighet til å jobbe med trivelige kollegaer  i lyse fine lokaler En hektisk og utfordrende hverdag Sentral beliggenhet, kort reisevei fra Oslo Gode velferdstilbud for ansatte, hytteutleie, kulturtilbud og mye annet Bedriftsidrettslag med stort og varierende tilbud 
20.05.2019 Lørenskog
Position as Senior Consultant or Senior Researcher at Division of Mental Health Services, Akershus University Hospital, combined with Adjunct Professor /Associate Professor (20 % position) at the Institute of Clinical Medicine, University of Oslo. The Institute of Clinical Medicine has a vacant position as Adjunct Professor or Associate Professor of Psychiatry. The part-time professorship (20 %) is combined with a full-time (100 %) senior consultant or senior researcher position at Akershus University Hospital. The hospital has ongoing research within several fields, such as clinical research, population based health research and molecular biology research.  Relating to the main position: The 20 % position as professor is combined with a full time (100 %) position in the Division of Mental Health Services, either as a senior researcher at the Department of Research and Development or as a consultant in one of the clinical departments. The research milieu in psychiatry consists of eight researchers/senior researchers in the R&D Department (psychiatrists, psychologists, mental health nurse), five postdoctors, eight PhD candidates and four persons giving research support. Several clinicians and researchers in the clinical departments are associated with the R&D Department. From February 2019, the Division of Mental Health Services will serve a population of 575 000 and consists of five Community Mental Health Centres, Department for Children and Adolescent Mental Health, Department for Mental Health of Elderly, Department for Acute Psychiatry, Department for Special Psychiatry, Department for Addiction Services, Department for Adult Habilitation, and Department for Research and Development. There are three research groups: 1) child and adolescent mental health, 2) adult mental health, and 3) substance abuse and addiction. There is increasing emphasis on clinical and mainly treatment studies. The Division of Mental Health Services is increasing research in all clinical departments. The successful applicant will have an important role in developing research at the Division of Mental Health Services, and also in teaching of medical students. The appointee will have the opportunity to develop new ideas and studies and also develop collaboration with researchers nationally and internationally. Successful applications for funding of research will be expected. Broad clinical and research competence across age (children, adolescents and adults) and thematic areas will be an advantage. Applicants must hold an MD, be a certified specialist in psychiatry, child and adolescent psychiatry or addiction medicine and have sufficient clinical experience to teach medical students broadly within the area of psychiatry. Relating to the academic position: The academic position is part time 20 %. The university Department of Health Services Research and Psychiatry has a total of 9 academic positions. Strong interpersonal skills and the ability to create an attractive research environment will be emphasised. Active collaboration, also interdisciplinary and internationally is expected. For complete job description with qualification requirements and basis of evaluation, please see: www.med.uio.no/klinmed/om/jobb/stillingsbeskrivelser/2019-3655-stillingsbeskrivelse-psykiatri.pdf                   We offer: A challenging and friendly working environmentHigh academic standardsA favorable pension arrangement (Statens pensjonskasse)Advantageous welfare conditionsAn inclusive workplacePay grade depending on qualifications 
20.05.2019 Lørenskog
Dresser-Rand, A Siemens Business is one of the largest global suppliers of custom-engineered rotating equipment solutions for long-life, critical applications in the oil, gas, chemical, petrochemical, process, power, military, and other industries worldwide.  Kongsberg Norway is home to Dresser-Rand worldwide center of excellence for gas turbines and mechanical driven gas turbine packages. With a gas turbine power range from 1 to 55 MW Dresser-Rand AS supports the oil and gas industry on offshore and land based installations around the world.   Missions   - Establish and manage Inspection & Test Plan and Quality Plan for client projects.   - Verify sub-suppliers according to quality requirements/standards.   - Together with SCM execute external quality audits towards suppliers.   - Perform inspections of parts at supplier when required and verify the required documentation.   - Lead the "Mechanical Completion" process and contribute to the publication of "Manufacturing Record          Book" during hand over of an installation to the customer   - Coordinate the tear down process after testing of complete package.   - When required, contribute to the quality assurance work within the department.     Qualifications   - 2-3 years Technical school or Engineering college   - 5-10 years relevant experience   - Preferably experienced in quality work   - Good language skills in Norwegian and English, both orally and written. - Knowledge of quality managements systems.   - Generally good computer skills   - Problem solving capability.   - Able to handle periodically heavy workloads.   - Some duty travels may be necessary   - Well-structured and result-oriented.   - Collaboration capabilities.   Manager is Jan-Derek Skogen : +47 92663237 
30.11.2018 Kongsberg
Vi inviterer deg til å ta i bruk din/ditt kompetanse som prosjektleder, byggeleder eller prosjekteringsleder i en stilling hvor du vil få jobbe med prosjekter i alle størrelser gjennom alle faser.  For denne rollen trenger du høyere relevant utdanning og minimum 5 års erfaring fra BA-næringen, gjerne fra offentlig byggherre eller entreprenør. Er du vår nye Prosjektleder / byggeleder / prosjekteringsleder? Klikk på søkeknappen for å legge inn din søknad.   Inviting bright minds Vil du bli utfordret faglig og utvikle ekspertisen din i et åpent, fleksibelt og samarbeidsorientert arbeidsmiljø? I Rambøll får du brukt din kunnskap til å skape et bedre samfunn og øke livskvaliteten for menneskene som bor der. Du blir en del av et globalt selskap som har vært i vekst siden oppstarten i 1945. Vi jobber sammen på prosjekter som bidrar til bærekraftig endring, både sosialt, økonomisk og for miljøet.   Bli en del av vår Tromsø- avdeling Som vår nye Prosjektleder / byggeleder / prosjekteringsleder blir du en del av en avdeling som er sammensatt av prosjektledere, byggeledere, prosjekteringsledere og rådgivende ingeniører bygg. Faglig utvikling og sosialt samhold er viktig for oss på avdelingen slik at vi lærer av hverandre, stadig blir bedre, og har det gøy på jobb. Hos oss vil du kunne jobbe med prosjekter i alle størrelser gjennom alle faser. I våre oppdrag vil du kunne ivareta rolle både som prosjektleder, byggeleder, prosjekteringsleder eller byggherreombud for våre kunder i offentlig eller privat sektor. Du vil også ha mulighet til å lede Rambølls tverrfaglige prosjekteringsgrupper i prosjekteringsoppdrag.  Prosjektene våre er hovedsakelig i Troms, men med muligheter for å delta i interessante prosjekter i resten av Norge og i utlandet.   Dine hovedoppgaver og ansvarsområder vil være: Prosjektleder for byggherre Byggeleder/byggherreombud/KU Prosjekteringsleder for større tverrfaglige prosjekteringsoppdrag   Vi støtter den faglige utviklingen din Medarbeiderne våre er vår viktigste ressurs, og den faglige veksten din en forutsetning for vår suksess. Fra du starter hos oss får du støtten du trenger for å utvikle deg videre. I denne rollen vil det faglige utgangspunktet ditt for eksempel være: Erfaring fra bruk av BIM og lean i byggeprosjekter. Erfaring fra offentlige og private formålsbygg. Erfaring fra offentlig anskaffelse. Erfaring fra bygg med spesielle miljøkrav. God skriftlig og muntlig fremstillingsevne både på norsk og engelsk.   I denne rollen vil det være en fordel om du også: er ryddig, har integritet og er nysgjerrig på fag og nye løsninger. Du har gode kommunikasjonsevner og du setter deg inn i kundens problemstilling.   Velkommen til vår  divisjon for bygg & arkitektur  Vi er et av verdens ti ledende firma innen bygningsprosjektering, og jobber årlig på mer enn 10 000 byggeprosjekter. Våre 4000 fageksperter fra hele verden har spesialisert seg på å skape innovative og bærekraftige bygg som det er godt å bo og jobbe i. Vi legger ekstra vekt på å balansere de kulturelle, sosiale og fysiske aspektene ved byggene, for å skape verdi for kunden, sluttbrukeren og samfunnet.   Rambøll i Norge Rambøll er et av Norges ledende selskap innen rådgivende ingeniørtjenester, arkitektur og design. I Norge har vi 16 kontorer med tilsammen 1500 eksperter, som jobber tverrfaglig på store og små prosjekter. Hos oss kan du bidra til å skape innovative og bærekraftige løsninger til nytte for kunden, sluttbrukeren og samfunnet.
07.01.2019 Tromsø
Stillingstittel Senior miljøgeolog Ansettelsesforhold Heltid Stillingsbeskrivelse Forretningsenhet Vest har kontorer på Nesttun, på Stord, på Voss og i Vik i Sogn.I Nesttunbrekka er vi i overkant av 220 medarbeidere, hvorav omkring 45 ansatte er tilknyttet vår avdeling for geofag. Av disse arbeider 10 personer med miljørådgivning og miljøgeologiske problemstillinger. Til vår Geo-avdeling i Bergen søker vi etter en erfaren miljøgeolog. Vi har stor oppdragsmengde og søker derfor etter en ekstra medarbeider. Det er en forutsetning for stillingen at du har noen års relevant erfaring.Som medarbeider i Avdeling Geo i Region Vest vil du bli en del av et spennende miljø med bredde- og spisskompetanse innenfor fagfeltene miljøgeologi, geoteknikk, ingeniørgeologi/bergteknikk, grunnundersøkelser, måletjenester & geolab.  AnsvarsområderVåre miljøgeologiske oppdrag inkluderer ofte en eller flere av følgende arbeidsoppgaver:• Feltarbeid med kartlegging av forurensning i jord, grunnvann eller sjøbunns-sedimenter• Rapportering av miljøgeologiske grunnundersøkelser på land og sjø, ofte inkludert risiko- og spredningsvurderinger• Rådgiving vedrørende forurenset grunn og forurensede sedimenter• Planlegging og oppfølging av praktiske tiltaksarbeider vedrørende forurenset grunn• Miljøovervåking• Risiko- og konsekvensvurderinger Dine arbeidsoppgaver vil spenne fra feltarbeid, rådgivning og prosjektering til oppdragsledelse og kundeoppfølging. Veiledning av yngre medarbeidere, først og fremst gjennom rollen som faglig leder i oppdrag, kan også være aktuelt. Vi har en variert kundebase med oppdrag for blant annet Statens vegvesen, Kystverket, Forsvarsbygg, kommuner og en lang rekke offentlige og private utbyggere og problemeiere på land og sjø. Hovedtyngden av oppdragene våre er i Hordaland, men vi har kunder og oppdrag over store deler av Norge. Du må derfor påregne at det i perioder kan bli noe reising i jobben. Kvalifikasjoner • Minimum 5 års relevant erfaring• Høyere utdanning fra universitet eller høyskole innen miljøgeologi/miljøteknikk, hydrogeologi, kvartærgeologi eller jord- og vannkjemi• Personen vi ser etter er selvstendig, fleksibel og omgjengelig med evne til å jobbe i team• Det kreves gode norskkunnskaper, både muntlig og skriftlig• Erfaring med hydrogeologisk modellering, bruk av GIS og prosjektering i 3D vil være en fordel Personlige egenskaper• Villig til å stå på• Liker å jobbe i tverrfaglige team• Tar ansvar• Trives med å jobbe med kunderSom rådgiver hos oss har du store muligheter til å påvirke din egen arbeidshverdag. Vi tilbyr • En ekspansiv bedrift kjennetegnet av et sterkt merkenavn• Et svært godt arbeidsmiljø preget av kompetente og engasjerte medarbeidere• Gode utviklingsmuligheter med kurs innen oppdrags- og linjeledelse• Fem uker ferie, samt fri i romjulen og i påsken• En rekke personalgoder; firmaturer, firmahytter og idrettslag• En arbeidsgiver som er opptatt av en sunn balanse mellom jobb og fritid Søknadsfrist 1/2/2019 Sted Bergen, NO (Primære)
22.11.2018 Bergen
EVRY Information Logistics & Services leverer tjenester til mer enn 4000 kunder innen privat og offentlig sektor i Norge. Enheten består av ca 120 medarbeidere, og vi leverer samfunnskritiske løsninger gjennom våre data- og informasjonstjenester. Videre er vi markedsledende på dokumentproduksjon med markedsbudskap og elektronisk dokumentformidling, og leverer forretningskritisk infrastruktur og tjenester til store norske og internasjonale selskaper     Vi søker etter integrasjon/EDI konsulent til spennende stilling som involverer ulike tjenester vi tilbyr fra forretningsområdet eCommerce & Messaging. Tjenester som tilbys er bl.a. meldingsformidling via Peppol/aksesspunkt infrastrukturen og tradisjonelle integrasjoner EDI i ulike standarder som, EHF, ISO, EDI, samt andre meldingstjenester.     Vi søker deg med erfaring fra arbeid med kundeintegrasjoner og EDI, og som trives i en hektisk hverdag med flere baller i luften. Som Integrasjon/EDI konsulent vil du ha ansvar for kundeoppsett/implementering/design av integrasjoner på våre meldingssentraler. Vi trenger en løsningsorientert og serviceinnstilt senior konsulent, som sørger for å bidra til at EVRY kan tilby meldingstjenester markedet etterspør.     Arbeidsoppgaver  Implementering av integrasjoner for kunder på nye og eksisterende løsninger  Mapping/ implementering av elektroniske meldingsløsninger  Kundedialog og rådgivning   Deltakelse i prosjekter  Kompetansebyggende og varierte arbeidsoppgaver   Dokumentasjon og bistand til support  Koordinering og test  Rådgivende   Kvalifikasjoner  Kunnskap til et bredt spekter av filformater (EHF, e2b, EDIFACT, systemspesifikke formater)  Erfaring i meldingskonvertering innenfor ulike bransjer  Kunnskap om integrasjonsverktøy som MeC, XIB, Amtrix, B2Bi, BizTalk, og/eller andre relevante integrasjonsverktøy  Relevant bransjekunnskap for meldingsutveksling innen dagligvare, bank, logistikk eller liknende  Kjennskap til programmering og scripting  3-4 års arbeid med integrasjoner eller mer  Erfaring fra å jobbe etter smidige metoder, LEAN, Agile etc  God språk- og fremstillingsevne, muntlig og skriftlig på norsk og engelsk  Høyere utdannelse fra høyskole eller universitet   Personlige egenskaper  Sterkt engasjement for løsninger som effektiviserer kundens behov  Du må trives i et uformelt miljø hvor kompetanseutvikling og -deling er en forutsetning for å lykkes  Løsningsorientert, analytisk og metodisk  Initiativrik, kreativ og ansvarsfull  Selvstendig, men trives i prosjektteam både som deltaker og som drivende kraft  God til å kommunisere og skape langvarige kunderelasjoner  Bevisst på å levere tjenester av høy kvalitet til riktig tid    Vi kan tilby  Vår størrelse er vår styrke. Som et av de ledende IT-selskapene i Norden kan vi tilby deg flere muligheter enn andre selskaper i bransjen.     I EVRY vil du ha muligheten til å jobbe med mange varierte arbeidsoppgaver, ha stor fleksibilitet i stillingen og gode muligheter for karriereutvikling, gjennom EVRY Academy og egne karriereprogrammer. Vi tilbyr deg en selvstendig stilling i et sterkt fagmiljø, hvor vi jobber med fremtidens komplekse IT-løsninger.     EVRY har et stort indre jobbmarked som gir deg mulighet til å bytte jobb uten å bytte arbeidsgiver.    EVRY preges av et aktivt og inkluderende arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer. Du vil ha muligheten til å delta i flere faglige og sosiale nettverk som Young Professionals, Female@EVRY, Active@EVRY m.m.  
25.01.2019 Bærum
  What You'll Do The new Customer Experience Renewal Manager (RM) role is a highly visible, strategic position to empower key customers to continue to transform their business and meet their objectives through Cisco solutions.You will be accountable for owning and executing a portfolio of renewal contracts of Cisco products and services across an assigned customer account. RM's work with customers, partners and across Cisco teams to develop a holistic, deep view of customer requirements and objectives and define a strategy to drive renewals to on-time closure, as well as minimize renewals risk and financial attrition. You will bring strong knowledge of negotiation strategies and orchestrates cross-functional resources across the company and with partners to provide a unified path to secure every renewal. Key responsibilities and activities include: Develop knowledge base of end-to-end renewals cycle including up-sells and close on-time contracts for assigned accounts Learn customer’s industry/business Articulate Sales/BD/Renewals hand offs Aware of Cisco's technology and what differentiates our products from competitors. Guidance required on regular basis. Executes renewal contracts for products and services on small accounts with low complexity Builds quotes, review contract terms, negotiation pricing, identify up-sell opportunities and handle objections. Monitors quote creation progress to mitigate contract closure risks. Conduct analysis and provides recommendations to maximum value Conduct process management and financial assessments to support renewals process Supports Account Manager in negotiations to drive integrity of the renewal portion of the agreement Monitor and reports state of customer relationships, pipeline, forecasts and new prospects Assist Renewals team with ad hoc requests to meet customer need Initiates the start of cross-functional relationships with Sales, BD and Operations Who You'll Work With This role resides in the Customer Experience organization, one of Cisco’s fastest growing teams that delivers profitable growth throughout the customer lifecycle with a series of selling motions to drive higher value and an optimal experience from Cisco solutions. Who You Are Fluent in Norwegian & English You analyze the customer environment, industry, market impact and Cisco footprint You can implement policies for forecasting, data quality and accuracy You'll build an understanding of Customer and Partners procurement processes You will gain experience with CRM tools i.e. SFDC You'll develop basic consultative selling skills You love executing win-back strategies for inactive customers If you are looking for hands-on involvement in crafting the future direction of Cisco and Customer Experience, we have a place for you. Why Cisco At Cisco, each person brings their unique talents to work as a team and make a difference.Yes, our technology changes the way the world works, lives, plays and learns, but our edge comes from our people. We connect everything – people, process, data and things – and we use those connections to change our world for the better. We innovate everywhere - From launching a new era of networking that adapts, learns and protects, to building Cisco Services that accelerate businesses and business results. Our technology powers entertainment, retail, healthcare, education and more – from Smart Cities to your everyday devices. We benefit everyone - We do all of this while striving for a culture that empowers every person to be the difference, at work and in our communities. Colorful hair? Don’t care. Tattoos? Show off your ink. Like polka dots? That’s cool. Pop culture geek? Many of us are. Be you, with us! #WeAreCisco
04.02.2019 Bærum
Vis alle 24.678 ledige stillinger
Les mer om SuperaNor

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Administrerende Direktør / CEO

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter