<  
>  
Ledig stilling

Åpen søknad – SuperaNor SuperaNor

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Det er vi som løser de vanskeligste oppgavene! Derfor vokser vi videre og søker etter en faglig dyktig og markedsorientert leder for Norconsult i Tromsø. Vår nåværende leder skal fremover konsentrere seg fullt og helt om jobben som Regiondirektør Nord i Norconsult, og vi søker derfor etter en ny leder som vil være med å videreutvikle et veldrevet kontor med et godt arbeidsmiljø og høy kompetanse. Norconsult sitt kontor i Tromsø består i dag av nærmere 50 dyktige og motiverte medarbeidere innen flere fagområder. Vi arbeider med planlegging og prosjektering av både mindre en faglige og større, krevende og tverrfaglige prosjekter. Vi holder til i attraktive kontorer i Tromsø sentrum. Vi ser etter deg som er en dyktig leder og teambygger, har gode kommunikasjonsevner og liker godt samspillet med både kunder og kolleger. Du er opptatt av utvikling, og har et bevisst forhold til fag, ledelse og forretningsutvikling. Du har bred bransjeerfaring, solid faglig kompetanse i kombinasjon med gode sosiale ferdigheter, og du ser dine ansatte. Oppgavene løser du planmessig og strukturert, og du er opptatt av gode økonomiske leveranser både på topp- og bunnlinje. Dine viktigste arbeidsoppgaver være: Teambygging og teamutvikling Evne til å skape entusiasme og engasjement mot tydelige mål Strategi- og forretningsutvikling - langsiktig utvikling av virksomheten Resultatansvar Overordnet prosjektansvar og prosjektdeltakelse Markedsutvikling - planmessig bearbeiding av kunder for å sikre ønsket omsetning og vekst Ressursstyring og rekruttering Personalansvar - utvikle og ta vare på medarbeiderne, både mht. kompetanse og kapasitet Din erfaringsbakgrunn og personlige egenskaper er som følger: Utdannelse innen et eller flere av våre fagområder, gjerne på masternivå Bransjeerfaring og ledererfaring Motiverende, tillitsskapende og samarbeidsorientert Erfaring fra arbeid med tverrfaglige prosjekter Tydelig i kommunikasjon og lederstil Markedsorientering, evne å skape et godt kontaktnett og solid erfaring med kundekontakt Forretningsorientert og erfaring med forretningsutvikling Vi tilbyr en utfordrende og spennende lederposisjon i et fremgangsrikt selskap preget av høy kompetanse, dyktige medarbeidere, solid forretningsorientering og prosjektgjennomføring. Selskapet tilbyr gode betingelser og medeierskap. Stillingen inngår i den regionale ledergruppen. Synes du dette lyder interessant? Ring gjerne regiondirektør Roy Nyheim, tlf. 45404392 eller vår rekrutteringsrådgiver i Technogarden Bjørn Harald Aadne, tlf. 48076515. Søknad sendes innen 29. februar til stilling ledig www.norconsult.no eller til aadne@technogarden.no    
12.02.2020 Tromsø
Dagens aktører i betalingsbransjen står overfor store utfordringer i et marked som stadig er i endring. Nye forventninger blant forbrukere, omfattende myndighetskrav (f.eks. PSD2) og nye aktører (fintech) som utfordrer bankenes tradisjonelle tjenester er eksempler på slike utfordringer. For å møte trendene i markedet, gjennomgår EVRY en større fornyingsprosess innen betalingsområdet der vi bygger fremtidens betalingsplattform for det internasjonale markedet. Avdelingen Payment & Cash Management utvikler og forvalter disse avanserte betalingsløsningene som banker tilbyr sine kunder i privat- og bedriftsmarkedet. I dag er svært mange norske banker kunder av våre løsninger. Vi har nå ledig en stilling som fagspesialist innen betalingsløsninger. Vi søker fortrinnsvis etter en person med faglig interesse og erfaring fra betalingssystemer eller bank, som kan påta seg ansvar som fagspesialist for betalingstjenester og faste oppdrag (Payment Initiation and Standing Order) samt delta i vårt fornyingsarbeid og internasjonale satsing. Fagspesialistene arbeider i team med mål om å bli ekspert innen et tjenesteområde.  I starten vil den viktigste arenaen for kompetansebygging være våre prosjekter. På sikt er målsettingen at du skal bli fagspesialist innen tjenesteområdet betalingsformidling. Fagspesialistens ansvarsområder Å være fagekspert innen området Utarbeide tilbud til kunder Utarbeide kravspesifikasjoner og avstemme disse mot kunde Sikre at det er til enhver tid en oppdatert tjenestebeskrivelse og markedsmateriale for løsningen Da vi er midt i et større utviklingsprosjekt, vil det i tillegg være prosjektoppgaver knyttet til utrulling av løsningen til nye kunder Ønskede kvalifikasjoner og arbeidserfaring Fortrinnsvis minimum 3 års erfaring fra bank eller økonomifunksjon, eller tilsvarende erfaring med betalingstjenester Minimum bachelorgrad fra universitet/høyskole, gjerne studieretninger som økonomi/administrasjon, markedsføring, innovasjon, IT eller annet som kan være relevant Du må beherske norsk og engelsk flytende, både skriftlig og muntlig Personlige egenskaper Som person er du strukturert og selvstendig, og du trives i tett samarbeid med andre Du er initiativrik og liker å ta ansvar Du er positiv, engasjert og liker å skape resultater EVRY tilbyr Å bli en del av et meget sterkt fagmiljø Mulighet til å fordype seg i en bransje i stor endring med masse innovasjon og teknologiutvikling Gode forsikrings- og pensjonsordninger Interne nettverk: Young Professionals, Female@EVRY, bedriftsidrettslag Fleksibel arbeidstid EVRY Academy - Et eget akademi for faglig utvikling Stort og spennende indre jobbmarked Arbeidssted: Bergen Har du spørsmål til stillingen ta gjerne kontakt med Helene Rønnevik Wisnes, Head of Payments
29.01.2020 Bergen
Vil du jobbe i en norsk Tech-startup, og samtidig bo i pulserende og vakre Cape Town? Flexistore ser nå etter en ny Intern til vårt kontor i Cape Town, Sør-Afrika. Et internship i utlandet gir deg en unik mulighet til å opparbeide deg verdifull erfaring og få en fot innenfor arbeidslivet.  Tiltredelse: Snarest, etter avtale  Varighet: 6-12 måneder. Hva søker vi etter?Vi søker etter en nyutdannet person til en internship-stilling ved vår avdeling i Cape Town. Vi søker deg som er lærevillig, motivert og har god arbeidsmoral. Du har også gjerne et øye for design og detaljer. Du må kunne arbeide godt i team, men også selvstendig. Interesse for ny teknologi og utvikling er også en fordel.  Du må ha fullført høyere utdanning fra høyskole/universitet eller ha annen relevant utdanning. Det er også viktig at du har gode norskferdigheter, både skriftlig og muntlig, samt at du behersker engelsk godt. Det er også fordel om du har erfaring innen noen av feltene under. Arbeidsområder: Kundeservice og support Sosiale medier, innhold og kommunikasjon Markedsføring og kampanjer Grafisk design Hva tilbyr vi?Du vil få jobbe i et team med engasjerte, dyktige og imøtekommende kollegaer. Som en start-up og et selskap i rask vekst tilbyr vi et spennende arbeidsmiljø og utviklende arbeidsoppgaver. For ikke å nevne muligheten til å reise og utforske fantastisk Cape Town og Sør-Afrika, samtidig som du opparbeider deg verdifull arbeidserfaring. Praktisk informasjon.Vi dekker alt av utstyr du måtte trenge for å utføre dine arbeidsoppgaver. Lønn etter avtale. Vi hjelper deg med nødvendig informasjon og forberedelser i forkant, og henter deg gjerne på flyplassen og frakter deg trygt til leiligheten din når du ankommer Cape Town. Du vil få en personlig mentor du kan henvende deg til med hva du måtte lure på eller trenger hjelp til, både i og utenfor jobb. Høres dette ut som noe for deg? Send inn søknad og CV til info@flexistore.no innen 15. mars 2020, og gå ikke glipp av årets kuleste jobbmulighet!     Spørsmål om stillingen Kontaktperson: Mia Strand, Epost: info@flexistore.no
20.02.2020 Sør-Afrika
CGI er et av verdens ledende selskaper innen IT- og forretningsutvikling. Med overkant av 77.000 ansatte på 400 lokasjoner i 40 land, betjener CGI nærmere 5.000 kunder verden over. Dette er innenfor et bredt spekter av løsnings- og tjenestetilbud, som blant annet design, programmering, applikasjonsutvikling, systemintegrasjon, arkitektur, infrastruktur, strategi- og forretningsutvikling. I CGI har vi en egen avdeling som arbeider tett opp mot prosjekter tilknyttet industribransjen. På grunn av økt etterspørsel av våre tjenester og ambisjoner, søker vi nå en ny senior fagkonsulent prosjekt til denne avdelingen. Arbeids- og ansvarsområder:I Manufacturing arbeider vi med innovative strategier og løsninger som bistår industribedrifter med å bli mer kundesentriske. Våre ansatte har lang erfaring innen levering av forretningsapplikasjoner, og er stolte av å ha bygget opp et av Nordens sterkeste Microsoft Dynamics 365-miljøer. Her tilbyr vi tjenester innen bl.a. ERP, CRM, Office 365 og sharepoint, for å nevne noen. Som senior fagkonsulent prosjekt vil du jobbe med kunder i prosjekt og forvaltning som har behov for bistand med prosjektmodulen i Dynamics 365 Operations. Du vil jobbe tett med konsulentene fra øvrige fagområder, som eksempelvis finans, lager & logistikk m.m. Det forventes også at du evner å ta rollen som track-lead i prosjektet.Vi kan tilby deg:I CGI er vi opptatt av at våre medarbeidere skal trives og kunne utvikle seg, både personlig og faglig. Vi tilbyr derfor kurs, sertifiseringer og deltakelse på faglige arrangementer. Det er også mulighet for å delta på andre interne fagkvelder, workshops, hackweekends osv. – alt for å sikre deg en sterk faglig kompetanse. Du vil selvfølgelig få konkurransedyktige betingelser med gode pensjon- og forsikringsordninger, aksjespareprogram for alle våre ansatte, samt andre goder som blant annet dekket mobilabonnement og bredbånd. Den vi søker kjenner seg igjen i flere av følgende punkter:- Høyere utdannelse innen IT/teknologi eller andre relevante fagområder. Lang erfaring kankompensere for manglende høyere utdannelse.- Minimum 3-5 års erfaring med ERP systemer, fortrinnsvis innen Microsoft Dynamics AX,Dynamics 365 for Finance and Operations, M3 eller IFS.- God forståelse for forretningsprosesser tilknyttet prosjekt, innkjøp og salg rettet mot finans.- Sterke kommunikasjonsevner, og evner å være rådgiver for kunden i hvordan effektivisereprosesser ved bruk av ERP-verktøy. Gjerne også praktisk erfaring fra å arbeide påkundesiden.- Fordel om du har kjennskap til DevOps og erfaring innen CE/CRM – PSA/FieldServices, meningen krav.- Behersker godt norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig.Som person trives du med å samarbeide innad i team, samtidig som du evner å arbeide selvstendig innenfor egne ansvarsområder. Du er engasjert og tar initiativ i din arbeidshverdag, samt jobber strukturert, analytisk og proaktivt med dine oppgaver. Ettersom stillingen innebærer samarbeid innad i leveranseteam og med kunder, er det viktig at du samarbeid godt med andre mennesker og evner å skape tillit blant de du omgås.Vil du vite mer om stillingen?Ta kontakt med undertegnede for mer informasjon om stillingen: Director Consulting Services, Jan-Richard Bjerkås, på tlf: 469 50 005 eller mail: jan-richard.bjerkas@cgi.com  
14.01.2020 Oslo
CGI Stavanger søker Service Development Consultants!CGI ble grunnlagt i 1976 og er verdens femte største uavhengige leverandør av tjenester innen IT- og forretningsprosesser. Med mer enn 77 000 medarbeidere over hele verden, leverer CGI en portefølje av ende-til-ende løsninger innen avanserte IT- og forretningskonsulenttjenester, systemintegrasjon og utsetting av IT- og forretningsprosesser. CGIs modell med kundenærhet, et globalt leveransenettverk og egne løsninger bidrar til at kundene hurtigere oppnår resultater og bidrar til deres digitale transformasjon.I CGI har vi en egen avdeling som bistår kunder innenfor sektoren olje- og gass. De siste 20 årene har CGI opparbeidet seg verdifull kunnskap om rammebetingelser, programvareløsninger, problemer og forventninger innad i denne sektoren. På bakgrunn av stor etterspørsel av våre tjenester i avdelingen, søker vi nå etter service development consultants for å styrke vår avdeling ytterligere. Våre nye service development consultants vil arbeide med service management rettet mot et av selskapets største kunder. Her vil du arbeide med å identifisere og drive forbedringsinitiativ både internt og ut mot kunden. Du vil jobbe med kontinuerlig forbedring av tjenesten, samt identifisere automatiseringskandidater.Vi kan tilby deg ...... en spennende rolle i en avdeling i vekst. Som medlem i CGI får du ta del av et sosialt fagmiljø der kunnskapsdeling, kompetanseutvikling og personlig vekst er i fokus. Vi tilbyr muligheten til å bli med på en rekke sosiale aktiviteter, kurs, sertifiseringer og faglige arrangementer. Det er også muligheter for å delta på interne fagkvelder, workshops med mer – her er det mye å engasjere seg i! Vi tilbyr selvfølgelig også konkurransedyktig lønn, gode pensjons- og forsikringsordninger, samt muligheten til å bli medeier i CGI gjennom vårt unike aksjesparingsprogram.Den vi søker kjenner seg igjen i flere av følgende punkter:• Bachelorgrad fra universitet eller høgskole innen IT og/eller administrasjon/ledelse.• 2-3 års relevant erfaring, gjerne fra en tilsvarende rolle.• Erfaring med Service Management og ITIL er en fordel.• Erfaring fra LEAN/Agile arbeidsmetoder.• Erfaring med tjenesteutvikling.• Erfaring med å lede og delta i prosjekter.Vi søker deg som er en strukturert, ambisiøs og løsningsorientert person. Du er komfortabel i møte med andre mennesker og har gode samarbeidsevner. Du har samtidig høy gjennomføringsevne og er resultatorientert i ditt arbeid, også under tidspress. Ettersom arbeidet innebærer direkte kontakt med nasjonale og internasjonale kunder, er det også viktig at du har gode kommunikasjonsevner på både norsk og engelsk, skriftlig og muntlig.Vil du vite mer?For mer informasjon om stillingen ta kontakt med Director Consulting Services, Øyvind Feed, på mail: oyvind.feed@cgi.com eller på telefon: 994 59 450.
29.01.2020 Stavanger
Vil du være med å forme fremtidens digitale samfunn, og optimalisere arbeidsprosesser? Med våre innovative partnerskap og kunder innenfor både offentlig og privat sektor, er vi i TietoEVRY med på å forme dagens samfunn og den digitale fremtiden. Innen ERP er TietoEVRY en komplett leverandør, med kompetanse på alle områder av ERP-tjenester med tilstøtende teknologier. Er du en av de nytenkende drivkreftene vi ser etter? Hvis ja, så kan vi love deg en fleksibel stilling med høyt tempo som gir deg store muligheter til å utvikle deg videre.   Hvordan vi jobber  TietoEVRY har Norges ledende Oracle ERP Cloud-miljø. Vi er lidenskapelig opptatt av kreative løsninger, og vi er alltid nysgjerrige på utviklingen i ERP-området. Vår arbeidsplass karakteriseres av fleksibilitet, noe som gir deg muligheten til å påvirke din arbeidshverdag. I denne stillingen vil du kunne jobbe innenfor en rekke ulike områder, slik som: Være rådgiver for å gi våre kunder optimale løsninger Implementering av løsninger knyttet til for eksempel økonomi, prosjektstyring, E-handel, budsjettering, rapportering og innkjøp Har du teknisk kompetanse kan du spesialiserer deg som teknisk konsulent med fokus på utvidelser og integrasjon, sikkerhet, database, rapportering og Cloud Være med å videreutvikle våre leveranser etter endringer i ERP Cloud-markedet   Er du den vi ser etter?  I TietoEVRY er vi svært opptatt av våre kunder, og du må derfor være serviceinnstilt, ha en positiv holdning og være opptatt av å levere kvalitet. Du evner å analysere behov og krav, og konvertere dette til vellykkede strategier og løsninger. Vi er i rask endring, og dette krever at du er fleksibel, selvstendig og motiveres av gode resultater. Du evner å jobbe strukturert, kommuniserer og samarbeider godt med andre, og har kapasitet til å jobbe på flere parallelle prosjekter.   Vi ser også for oss at du har følgende bakgrunn:  Høyere utdannelse innen relevant fagområde; som økonomi, revisjon, logistikk eller IT Erfaring med regnskap, økonomiprosesser og/eller logistikk Flytende skriftlig og muntlig i norsk og engelsk I tillegg er det en fordel, men ikke nødvendig, med kompetanse på eller erfaring med: Konsulentarbeid Oracle ERP Cloud eller Oracle E-Business Suite Andre ERP-systemer Oracle Integration Cloud Oracle PAAS løsninger Relevante sertifiseringer er ønskelig, men nødvendig utvikling og sertifisering vil bli gitt    Vi tilbyr Vår størrelse er vår styrke. Som et av de ledende IT-selskapene i Norden kan vi tilby deg flere muligheter enn andre selskaper i bransjen. Du får jobbe både selvstendig og tett med andre kolleger, med mulighet til å møte mange ulike mennesker, bedrifter og bransjer. Vi kjennetegnes av flotte kolleger, hvor ulik bakgrunn og innfallsvinkler, humor og stor takhøyde står sentralt. TietoEVRY preges av et aktivt og inkluderende arbeidsmiljø, hvor du har mulighet til å delta i flere faglige og sosiale nettverk.  I TietoEVRY vil du ha muligheten til å jobbe i fokusområdet du kan best, med mange varierte arbeidsoppgaver. Du får stor fleksibilitet i stillingen og gode muligheter for karriereutvikling, gjennom blant annet mentorordning, EVRY Academy, sertifiseringer og egne karriereprogrammer.  Vi tilbyr konkurransedyktige lønnsbetingelser og andre fordeler som gjør livet lettere og bedre: solide forsikringsordninger, rabatter på alt fra leasingavtaler til treningssentre, samt tilgang til firmahytter der du vil ønske å ta med venner og familie.  
18.02.2020 Oslo
Vil jobbe for et bedre miljø? Hvis du er strukturert, liker å ha mange baller i luften og ser som et mål å yte god service i alle ledd, da passer du som Serviceleder/administrativ saksbehandler hos oss. Du vil være nøkkelen for at alt vårt arbeid skal gå på skinner og må ikke være redd for å ta i et tak når det trengs. Du vil være med å forme din egen hverdag og dine oppgaver vil i hovedsak være å sørge for at laget fungerer og at våre teknikere får utført sitt arbeid. Vi er 55 engasjerte kollegaer på Hamar kontoret hvorav 12 på service/rehab avdelingen på Hamar og Elverum, som du vil jobbe tettest med. Vi ser etter deg som vil bli en del av laget og vil jobbe for et bedre miljø. Arbeidsoppgaver: Styre og organisere serviceteknikerne så arbeidsdagen deres utnyttes så effektivt som mulig Planlegge utføring av servicekontrakter/tilleggsarbeider Gjennomgå alle serviceavtaler og bestille deler til disse før serviceavtalen påbegynnes Markedsføre GK gjennom positiv kundebehandling og ryddig og gjennomtenkt løsning av arbeidsoppgaver Rapportere og foreslå tiltak som er tjenlig for kunden Fakturering og økonomisk oppfølging iht. til bedriftens rutiner og kvalitetssystemer. Forefallende kontorarbeid Ønskede kvalifikasjoner: God økonomisk forståelse er en stor fordel Gode kommunikasjonsevner     God til å bygge relasjoner Positiv, ryddig og løsningsorientert Kremmerånd Generelt god IT kunnskap Vi kan tilby: En interessant stilling i en offensiv bedrift i vekst og med solid økonomi Utfordrende arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter Kurs og etterutdanning Gode datasystemer for prosjekt- og økonomistyring Gode pensjons-, lønns- og forsikringsforhold Bil- og telefonordning 
11.02.2020 Hamar
Ønsker du å jobbe for et verdensledende teknologiselskap med et konsept du vil bli stolt av å representere? Vil du ha påvirkningskraft fra dag én? Er du nysgjerrig og ønsker å lære mer om teknologi? Da kan du være den rette til å ta del i den videre utviklingen av Intility.  Intility er en komplett teknologiplattform som benyttes av over 600 selskaper. Vi består av mer enn 350 medarbeidere som bidrar til å digitalisere morgendagens selskaper. Med en snittalder på 28 år, jobber vi sammen for å skape noe som er større enn summen av den enkelte.  Intility er i sterk vekst, og vi søker flere dyktige Business Consultants til Intilitys Workplace-plattform. Intility Workplace omfatter flere avdelinger som sammen bygger og utvikler den moderne arbeidsplassen for alle selskaper på Intility. Som Business Consultant vil du få bratt lærekurve og muligheten til å få innsikt og påvirkning i flere av våre virksomhetsområder. Vi jobber i dynamiske team med flerfoldig kompetanse, med mål om å gi selskaper de beste forutsetningene for å utnytte teknologi til å øke egen produktivitet og konkurransekraft.   Vi stiller ingen krav til digitale forkunnskaper, men håper du tar med deg mye nysgjerrighet og ikke minst et sterkt ønske om å lære mer om teknologi. Nyutdannede så vel som kandidater med noen års erfaring oppfordres til å søke.  Ansvarsområder kan være:  Kunderådgivning og utvikling av Intilitys plattform for kjøp av IT-utstyr  Jobbe med tjenesteproduserende teams for operativ leveranse og videreutvikling  Prosjektledelse ved onboarding av nye selskaper til Intility, eller oppgradere eksisterende selskapers Workplace-miljøer  Analyse av datastrømmer og jobbe med tiltak for å bedre tjenester og sluttbrukeropplevelsen  Vi ser etter deg som:       Har mastergrad  Har gode kommunikasjonsevner i et skandinavisk språk, og engelsk  Har gode analytiske egenskaper og forretningsforståelse   Interesseres av skjæringspunktet mellom teknologi og business  Hjelper kollegaene dine, ikke fordi du må men fordi du har lyst  Liker organisering og planlegging fordi det gjør hverdagen så mye enklere  Evner å få med deg andre for å løse utfordringer     Blir motivert når du får en arbeidsoppgave du ikke helt vet hvordan du skal løse Ønsker å være med på å skape noe og få noe ut av din arbeidskarriere  Hos oss:  Representerer du et konsept du er stolt av   Får du utfordrende arbeidsoppgaver fra dag én    Får du kontinuerlig faglig påfyll gjennom Intility Academy  Blir du kastet rett ut i det, riktignok med god hjelp fra de hyggelige kollegaene dine Betyr det noe at du kommer på jobb for vi er avhengig av din kunnskap  Vil du bli en del av et energisk miljø med mange sosiale happenings   Må du jobbe hardt, men du kommer til å glede deg til å gå på jobb  I Intility er vi opptatt av at de ansatte trives på jobb og sammen med hverandre. Vi har ulike treningsgrupper som løpegruppe med profesjonell løpetrener og et fotballag i bedriftsligaen. I helgene kan man dra på fotballkamp på Intility Arena med familie, venner og kollegaer, eller på fjellet på en av våre firmahytter på Norefjell Ski og Spa Resort. I tillegg arrangeres det flere sosiale og faglige arrangementer gjennom året. For at du skal være i flyt i hverdagen serverer Intility frokost, lunsj og ettermiddagsmat til alle ansatte. I tillegg lager vi middag til alle som ønsker å ta det med hjem til seg og sin familie.   Send inn søknad, CV, og karakterutskrifter fra vgs. og høyere utdanning som vedlegg.  Søknader behandles fortløpende.   Vi er fleksible på oppstartsdato, og tar gjerne inn kandidater med oppstart snarlig eller lenger frem i tid.  Vi gleder oss til å lese søknaden din!
26.02.2020 Oslo
Vis alle 34.893 ledige stillinger
Les mer om SuperaNor

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Administrerende Direktør / CEO

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter