Ledig stilling

Åpen søknad – Thomas Simonsen Radon Solutions

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater. Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss. Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.
07.11.2017 Oslo, Skien, Moss
Fantastisk mulighet i Trondheims mest spennende IT-selskap Med våre kunder innen både privat og offentlig virksomhet former EVRY både dagens samfunn og vår digitale fremtid. Vi utvider nå salgsteamet i vår markedsenhet i Trondheim og har ledig stilling som Sales Executive. Hovedfokus vil være å selge konsulenttjenester og prosjekter som omhandler Digital Transformasjon. Er du den nytenkende drivkraften vi er på jakt etter, kan vi love deg en fleksibel jobb der vår endringstakt gir deg gode muligheter for faglig og personlig utvikling.   Hva innebærer rollen som Sales Exceutive? Som Sales Executive får du ansvar for å skaffe, forvalte og videreutvikle en kundeportefølje og du får en svært viktig rolle i forhold til å identifisere og utvikle markedsmuligheter for EVRY Ansvar for å selge inn hele bredden av EVRY sine tjenester til definerte kunder Sammen med våre forretningsutviklere og fageksperter skal du gi råd til virksomheter om å prioritere kundeopplevelser, innovasjon og automatisering Kommunisere verdien av å smelte sammen forretnings- og IT-strategi, samt utnytte moderne metoder og teknologi for å kjøre suksessfylte digitale satsninger Salg av prosjekter og konsulenttjenester innen digital forretningsutvikling, virksomhetskritiske løsninger, applikasjonsutvikling, arkitektur, samt moderne plattformtjenester Sammen med leveranseledere sikre ressurser og løsninger som gir våre kunder digitale konkurransefortrinn Utvikle salgs- og kundeplaner og aktivt gjennomføre disse Gjennomføre salgsprosesser og forhandlinger som fører frem til signerte kontrakter Etablere og videreutvikle relasjoner til beslutningstakere, påvirkere og øvrige sentrale personer Slik jobber vi Vi har høye ambisjoner og skal alltid ligge i teknologisk forkant. Vi brenner for kreative løsninger og er alltid nysgjerrig på det neste digitale gjennombrudd. Ettersom teknologi er en ferskvare, jobber vi smidig, hvilket krever at du evner å se fremover. Vår arbeidsplass er preget av fleksibilitet, hvilket gir deg mulighet til å selv påvirke hvor og når du jobber. Som kundeansvarlig har du det overordnede ansvaret for EVRY sine leveranser. Du har en rolle som teknisk rådgiver mot våre kunder. Med strategiske samarbeidspartnere som Microsoft, Google, Amazon, IBM, Apple og Facebook får du mulighet til å jobbe med noen av Norges mest innovative digitaliseringsprosjekt.   Er du den vi søker? Med vårt sterke kundefokus må du være serviceminded, ha kremmerånd, ha en positiv innstilling, og stor sans for kvalitet Erfaring fra IT-bransjen er en fordel og du bør kunne vise til gode resultater fra salg av komplette IT-løsninger Vi ser gjerne at du har jobbet med konsulent- prosjekt- eller tjenestesalg Høy endringstakt krever at du er fleksibel, selvstendig og at du motiveres av gode resultater Du har stor interesse for forretning, innovasjon og teknologi som kan skape gevinster for kundene Det forutsettes at du har svært gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner, og behersker både norsk og engelsk skriftlig/muntlig på en svært god måte Utdanning på minimum Bachelornivå innen økonomi/ledelse og/eller IT eller relevant erfaring som kompenserer for dette EVRY tilbyr Vår størrelse er vår styrke. Som et av Nordens ledene it-selskap tilbyr vi deg flere muligheter enn tilsvarende selskaper. Vi har stor geografisk spredning i Norge og i verden. Våre kunder er små som store, velkjente som ukjente, lokale som globale. Vår bredde sammen med høy endringstakt gir deg mulighet for utvikling. Vi streber etter å være en moderne og attraktiv arbeidsplass. Derfor setter vi sammen team med stort mangfold, som skal sikre utvikling av kompetanse og nytenkning.   Arbeidssted: Trondheim   Interessert i en prat? Velkommen til å sende en kort søknad sammen med din CV - søkere vil bli vurdert fortløpende. For mer informasjon, ta kontakt med Ulf Dahl Ryen / mobil 92226777.
15.08.2019 Trondheim
Do you want to help create the future of healthcare? Our name, Siemens Healthineers, was selected to honor our people who dedicate their energy and passion to this cause. It reflects their pioneering spirit combined with our long history of engineering in the ever-evolving healthcare industry. We offer you a flexible and dynamic environment with opportunities to go beyond your comfort zone in order to grow personally and professionally. We are looking for Lab Digitalization Sales Consultants, located across Europe and willing to travel in designated areas, reporting to Siemens Healthineers Headquarters. Sound interesting? Then come and join our global team as Lab Digitalization Sales Consultant to help clinical laboratories improve patient care and reduce operational costs through digitalization. Your tasks and responsibilities: You will lead diagnostics IT sales process, through customer consulting engagements and workflow studies, in order to architect and sell a winning customer-centric IT solution, based on Siemens Healthineers’ lab diagnostics IT portfolio and complementary partners if neededYou will conduct effective customized solution presentations and needs-based product demos showcasing clinical, operational and financial benefits of the total solution specific to the customerYou will coach the broader local sales teams for designing an effective joint sales approach in order to retain existing customers and grow in prospect accountsYou will establish customer contact and credentials with appropriate levels such as technical, strategic, and financial buyers from end user to C-suite decision makers where appropriateYou will act as a conduit between Headquarter and countries to drive sales and marketing strategies in the regionYou will monitor local competitive market trends, government regulations and policies, along with identification of local partners to effectively address the customer needsTo find out more about the specific business, have a look at Lab Diagnostics, Atellica® Diagnostics IT portfolio, and the overall Healthcare IT offerings. Your qualifications and experience: You hold a university degree with preference in the field of engineering, computer science or business administration or in a related disciplineYou have at least 5 years of industry experience in sales, consulting, or servicesYou already gained experience in workflow consulting, professional services or sales in enterprise IT, covering network solution architecture and system designYou have deep understanding of the clinical lab’s workflow as well as the role of IT in improving processes (such as patient result verification, lab inventory management, process analytics, decision support)Further, experience with one or more of the following technologies would be considered a plus: EHR/ EMR/ HIS, LIS, Middleware, HL7/ ASTM, Data Analytics etc.Your attributes and skills: You possess excellent cross-cultural and interpersonal skills; ability to develop strong relationships with customers, advisory boards, and potential or existing business partnersYou are fluent in English. Another European language would be requiredApproximately 50-75% travelling to customers all over the world, mainly Europe is a mustOur global team:Siemens Healthineers is a leading global medical technology company. 50,000 dedicated colleagues in over 70 countries are driven to shape the future of healthcare. An estimated 5 million patients across the globe benefit every day from our innovative technologies and services in the areas of diagnostic and therapeutic imaging, laboratory diagnostics and molecular medicine, as well as digital health and enterprise services. Our culture:Our culture embraces different perspectives, open debate, and the will to challenge convention. Change is a constant aspect of our work. We aspire to lead the change in our industry rather than just react to it. That’s why we invite you to take on new challenges, test your ideas, and celebrate success.Check our Careers Site at www.healthcare.siemens.de/careersAs an equal opportunity employer, we welcome applications from individuals with disabilities. Applications from individuals with disabilitiesWish to find out more before applying? Contact us: +49 (9131) / 17 – 1717, if you wish to discuss any initial questions with our recruitment team. The contact person handling this job ad is Marlena Maier.We care about your data privacy and take compliance with GDPR as well as other data protection legislation seriously. For this reason, we ask you not to send us your CV or resume by email. We ask instead that you create a profile in our talent community where you can upload your CV. Setting up a profile lets us know you are interested in career opportunities with us and makes it easy for us to send you an alert when relevant positions become open. Click here to get started. To all recruitment agencies:Siemens Healthineers does not accept agency resumes. Please do not forward resumes to our jobs alias, employees, or any other company location. Siemens Healthineers is not responsible for any fees related to unsolicited resumes.
28.05.2019 Oslo
Vi inviterer deg til å ta i bruk din erfaring og nysgjerrighet i en stilling hvor du har som mål å bringe det beste ut av Rambøll til våre kunder gjennom å vinne flere store oppdrag. For denne rollen trenger du helhetstankegang, evnen til å lede og koordinere tilbudsprosesser og samtidig lede det lokale markedsarbeidet for Trondheimskontoret. Det vil være en fordel å ha god kjennskap til byggebransjen i Trondheim og omegn. Er du vår nye Tilbudsleder (Tender Manager)? Klikk på søkeknappen for å legge inn din søknad.   Inviting bright minds Vil du bli utfordret faglig og utvikle ekspertisen din i et åpent, fleksibelt og samarbeidsorientert arbeidsmiljø? I Rambøll får du brukt din kunnskap til å skape et bedre samfunn og øke livskvaliteten for menneskene som bor der. Du blir en del av et globalt selskap som har vært i vekst siden oppstarten i 1945. Vi jobber sammen på prosjekter som bidrar til bærekraftig endring, både sosialt, økonomisk og for miljøet.   Lokal nøkkelperson med nasjonal påvirkningskraft! Som vår nye Tilbudsleder (Tender Manager) blir du en del av vår enhet for Salg - og Forretningsutvikling. Enheten er nasjonal og du får engasjerte kollegaer i hele landet og du blir en sentral brikke i Rambølls forretningsutvikling i Norge. Du rapporterer til Markedssjef region Midt og Nord. Som tilbudsleder vil du primært jobbe i markedet i Trondheim, men vil også samarbeide tett med Rambølls øvrige markedsorganisasjon nasjonalt og internasjonalt, juridiske ressurser og fagspesialister. Du vil ha hovedansvar for hele prosessen fra det besluttes å utarbeide tilbud til kontrakt er tildelt og prosessen evaluert. Vi leverer tilbud på mange forskjellige flerfaglige byggeprosjekter fra skoler, sykehus til boliger og kontorer. Det vil her være en stor fordel om du har forståelse for sammenhengen mellom fag- og tjenesteområder. Du må håndtere mange tilbud samtidig, både store og mindre prosjekter. Rollen forutsetter en stor grad av selvstendighet og sosiale ferdigheter for å lede ressurser på tvers av selskapet i spesifikke tilbudsprosesser. I stillingen ligger det også å ha rollen som lokal markedskoordinator for Trondheimskontoret, som innebærer mye kundekontakt i ditt eget og Rambøll sitt kundenettverk.   Dine hovedoppgaver og ansvarsområder vil være: Hovedansvar for hele prosessen, fra det besluttes å utarbeide et tilbud til kontraktstildeling og evaluering av tilbudsprosessen Lede tilbudsteam, møter og fremdrift i tilbudsprosesser Videreutvikle tilbudsarbeidet/ - prosessen og sørge for opplæring av organisasjonen Styre- og delta aktivt i markedsarbeid lokalt, både eksternt og internt Håndtere henvendelser fra våre kunder og samarbeidspartnere Lede salg og markedsmøter for Trondheim Bidra til å finne de rette prosjektmulighetene for Rambøll Være oppdatert på Rambølls strategier, tjenester og ressurser   Vi støtter den faglige utviklingen din / Våre tanker om din bakgrunn Medarbeiderne våre er vår viktigste ressurs, og den faglige veksten din en forutsetning for vår suksess. Fra du starter hos oss får du støtten du trenger for å utvikle deg videre. I denne rollen vil det faglige utgangspunktet ditt for eksempel være: Høyere utdannelse innen økonomi, jus eller ingeniørfag Erfaring fra salg eller tilbudsarbeid Ønskelig med bransjekunnskap innen bygg / arkitektur / arealplanlegging / byutvikling Ønskelig med kjennskap til regelverket for offentlige anskaffelser, kontraktstandarder og entrepriseformer   I denne rollen vil det være en fordel om du også motiveres av utfordringer, er ansvarsbevisst og evner å fokusere på kundens behov og mål. Vi tenker at du er initiativrik og strukturert. Du er strategisk og evner å formidle innholdet i Rambølls rolle som samfunnsrådgiver til kunden. Du kommuniserer godt både på norsk og engelsk.   Rambøll i Norge Rambøll er et av Norges ledende selskap innen rådgivende ingeniørtjenester, arkitektur og design. I Norge har vi 16 kontorer med tilsammen 1500 eksperter, som jobber tverrfaglig på store og små prosjekter. Hos oss kan du bidra til å skape innovative og bærekraftige løsninger til nytte for kunden, sluttbrukeren og samfunnet.   I Trondheim er Rambøll det største og mest komplette rådgiver og arkitektmiljøet. Vi har nettopp flyttet inn i nye og sentrumsnære lokaler på Nyhavna med meget god tilgang til kollektivtilbud og parkeringsplasser til våre ansatte.   Slik søker du Søk via nett, ved å trykke på søkeknappen og laste opp CV, søknad og annen relevant dokumentasjon. Vi ser frem til å høre fra deg. Søknadsfrist: 05.08.2019   Vi oppfordrer alle kandidater til å søke snarest, da vi innkaller til intervju kontinuerlig.   Har du spørsmål?Kontakt Even Brobak, Markedssjef Midt og Nord, 97597568
27.06.2019 Trondheim
Job DescriptionSiemens er et av Norges og verdens ledende teknologiselskaper som utvikler innovative teknologiske løsninger innenfor industri, olje&gass, kraftforsyning, byer og infrastruktur. Med 380.000 medarbeidere i mer enn 190 land jobber Siemens med å løse fremtidens utfordringer gjennom elektrifisering, automatisering og digitalisering.Siemens er verdens største leverandør av bærekraftige løsninger, og har i snart 170 år utviklet ny teknologi for hele verden. Den norske virksomheten har cirka 1700 medarbeidere og hovedkontor i Oslo. Siemens har også kontorer i blant annet Trondheim, Bergen og Stavanger.Siemens Smart Infrastructure (SI) leverer produkter og løsninger til beskyttelse og styring av distribusjons- og transmisjonsnett, koblingsanlegg og transformere, ladere til elektriske busser samt løsninger til batterilagring. Vi leverer også produkter og løsninger til bygninger for styring av lys, varme og ventilasjon, og som øker komforten og gir energibesparelser. Vi leverer også byggløsninger for sikkerhet som beskytter mennesker og verdier. Les mer på  siemens.no/energi Sales Manager - relevern og lokalkontroll Arbeidsoppgaver: Salg av våre produkter innenfor vern og lokalkontroll basert på Siemens’ innovative og markedsledende produktportefølje, samt Omicron testutstyr i til våre kunder. Sammen med et team av spesialister vil du sørge for utarbeidelse av løsningsvalg, kalkulasjon, tilbudsdokumenter, forhandlinger med kunde, kontraktsinngåelse. Innenfor ditt ansvarsområde vil du ha ansvar for markedsovervåking og –analyse, samt utarbeide salgsstrategier for de enkelte produkter og kunder. Du lever i grensesnittet mellom salg, tekniske løsninger, kundedialog, fabrikkdialog, tekniske spesifikasjoner, kommersielle forhold og kalkulasjoner. Du vil ha en proaktiv dialog med kunder for promotering av våre løsninger i samarbeid med Teamleder.  Din dialog med kundene vil spenne fra salgsarbeid til rådgiving, opplæring, kundemøter samt planlegge, og gjennomføre kundearrangement. Markedsovervåking og -analyse er også en viktig del av dine oppgaver. Gjennom det daglige arbeidet vil du få kjennskap til hendelser og trender i markedet, og følge opp og videreutvikle våre forretningsstrategier. Det kan også være aktuelt at du deltar i eksterne fagfora på vegne av Siemens. Du vil være en del av Siemens’ salgsseksjon for energiløsninger og produkter i Norge, og nyte godt av et nettverk av kolleger i Norden og i våre hovedkvarter i Tyskland. Vi har medarbeidere i Bergen, Oslo og Trondheim. Seksjonen innehar stor erfaring og er kjent som det mest kompetente salgsmiljøet innen energibransjen i Norge. Våre kunder er typisk Statnett, nettselskaper, kraftselskaper, entreprenører, olje & gass-selskaper, industri og andre divisjoner i Siemens AS. Vi leter etter deg som: har utdannelse som ingeniør eller sivilingeniør innen Energi & Miljø (elkraft). har noen års erfaring fra kraftbransjen som for eksempel oppdragsgiver, salg, konsulent, engineering, prosjekteringsledelse, prosjektledelse. har inngående kunnskap om vern og kontrollanleggsløsninger i kraftsystemer. liker å være i kontakt med ulike mennesker hos kunder og hos interne og eksterne leverandører. liker å ha mange baller i luften, er strukturert og kan stå på i perioder for å rekke frister for tilbud og leveranser. Du liker å jobbe både selvstendig og i team. har ambisjoner om å skape fornøyde kunder og levere gode resultater. har gode kommunikasjonsevner, både skriftlig og muntlig. har gode kunnskaper i norsk og engelsk. er villig til å reise på kundebesøk og til våre samarbeidspartnere i Norge og Europa.  Vi tilbyr deg: en interessant og utfordrende stilling i en dynamisk og framtidsrettet divisjon som legger vekt på faglige og personlige utviklingsmuligheter og som endrer seg etter behov i markedet. mulighet til å påvirke videreutvikling av våre markedsledende løsninger og produkter gjennom tett samarbeid med vårt utviklingsmiljø og våre fabrikker i Tyskland. en solid innføring i aktuelle arbeidsoppgaver varierte arbeidsoppgaver og muligheten til å forme din egen hverdag. muligheten til å jobbe i et av landets mest komplette bransjemiljø muligheten til å jobbe sammen med erfarne kollegaer som kan mye om våre kunder, tekniske løsninger, og hva som skal til for å lykkes i markedet. Vi bruker bakgrunnssjekk som en del av vår rekrutteringsprosess. Arbeidssted: Fortrinnsvis Oslo, men Trondheim eller Bergen også mulig. Kontaktperson: Bjarne Pedersen, telefon 971 47 709 Søknadsfrist: Snarest og senest 1. september
14.08.2019 Oslo, Trondheim, Bergen
 Ledig fast stilling som kodekonsulent i Medisinsk divisjon Kodekonsulentens hovedoppgave er å kvalitetssikre divisjonens diagnose - og prosedyreregistrering basert på informasjon registrert i pasientens journal. Dette for å sikre korrekte data for sykdomsstatistikk og økonomi. Kodekonsulentene har ansvar for egne avdelinger innen divisjonen og samarbeider med avdelingsledere og kodeansvarlig leger. Kodekonsulentene i Medisinsk divisjon er sentral organisert i divisjonsdirektørens sekretariat som en av 16 avdelinger i divisjonen. Kodekonsulentene sitter i felles kontorlandskap sammen med kodekonsulentene fra de fleste andre divisjonene på sykehuset. Dette bidrar til et godt faglig - og sosialt miljø. Stillingen krever god struktur, kompetanse innen medisinsk klassifikasjon og medisinsk terminologi og journalføring, samt DIPS kompetanse. Vi søker deg som er selvstendig, trygg, har relevant erfaring og kompetanse innen området og som er bekvem i en rolle hvor du har en aktiv arbeidsdag.   Høres dette spennende ut, så oppfordrer vi deg til å søke !  Arbeidsoppgaver Systematisk gjennomgang av journaldokumentasjon for alle pasientopphold Kontrollere at kodesetting av diagnoser og prosedyrer er korrekt  etter gjeldende lover og regler  Bidra til at virksomhetsrapporter knyttet til statistikk, finansiering og planlegging er bygget på korrekt datagrunnlag Bidra til økt DRG - kompetanse i Medisinsk divisjon  ved bl.a. opplæring i samarbeid med kodeansvarlig lege Kvalifikasjoner Helsesekretær eller tilsvarende Kurs i medisinsk klassifikasjon, Nirvaco eller tilsvarende DIPS kompetanse Kjennskap til sykehusfunksjoner, medisinsk terminologi og journalføring Basal kunnskap i anatomi, fysiologi og sykdomslære  Personlige egenskaper Systematisk og resultatorientert Evne til å arbeide selvstendig Evne og vilje til samarbeid Gode IKT -  kunnskaper  Personlig egnethet vektlegges   Vi tilbyr En aktiv og spennende jobb, innenfor en arbeidsplass med stor samfunnsmessig betydning Gode muligheter for personlig og faglig utvikling Sykehuset har gode velferdstilbud, pensjon og forsikringsordninger for ansatte 
14.08.2019 Lørenskog
What You'll Do The new Customer Experience Renewal Manager (RM) role is a highly visible, strategic position to empower key customers to continue to transform their business and meet their objectives through Cisco solutions. You will be accountable for owning and executing a portfolio of renewal contracts of Cisco products and services across an assigned customer account. RM's work with customer executives, partners and across Cisco teams to develop a holistic, deep view of customer requirements and objectives and define a strategy to drive renewals to on-time closure, as well as minimize renewals risk and financial attrition. You will bring strong knowledge of negotiation strategies and orchestrates cross-functional resources across the company and with partners to provide a unified path to secure every renewal. Key responsibilities and activities include: Drives up-sell, upgrades, price adjustments and close on-time contracts for assigned accountsIncreases sales penetration at existing accountsBuilds relationships with customers and account teams to assist in acceleration of full adoption and renewals.Partners with the account teams to preserve and improve customer contract and relationships.Engage with key decision makers to identify requirements and uncover road blocks to ensure on-time commitments.Manage client needs independently. Able to trouble shoot non-standard concernsOwns and executes renewal contracts for products and services on medium accounts with moderate complexityBuilds quotes, review contract terms, negotiation pricing, identify up-sell opportunities and handle objections.Curates use case recommendations and educates customers on relevant features and opportunities.Leads renewal opportunities or support Account Manager in overall negotiation to ensure integrity of the renewal portion of the agreement.Maintain and report an accurate rolling 120 day forecast of renewals in assigned accounts.Assist Renewals team with ad hoc requests to meet customer needCommunicate risks timely and clearlyWho You'll Work With This role resides in the Customer Experience organization, one of Cisco’s fastest growing teams that delivers profitable growth throughout the customer lifecycle with a series of selling motions to drive higher value and an optimal experience from Cisco solutions. Who You Are Articulate the customer environment, industry and Cisco footprint.Implement policies for forecasting, data quality and accuracy.Build understanding of Customer and Partners procurement processesRequired experience: Experience with CRM tools i.e. SFDCDevelop basic consultative selling skillsExecutes win-back strategies for inactive customersEducation: Bachelor degree; Master’s degree preferred.Industry certifications preferred (e.g. ITIL, PMP, COBIT, Six Sigma)Proficient in Salesforce and Microsoft Office (Outlook, Excel, Word and PowerPoint)If you are looking for hands-on involvement in shaping the future direction of Cisco and Customer Experience, we have a place for you. Why Cisco At Cisco, each person brings their unique talents to work as a team and make a difference. Yes, our technology changes the way the world works, lives, plays and learns, but our edge comes from our people. We connect everything – people, process, data and things – and we use those connections to change our world for the better.We innovate everywhere - From launching a new era of networking that adapts, learns and protects, to building Cisco Services that accelerate businesses and business results. Our technology powers entertainment, retail, healthcare, education and more – from Smart Cities to your everyday devices.We benefit everyone - We do all of this while striving for a culture that empowers every person to be the difference, at work and in our communities.Colorful hair? Don’t care. Tattoos? Show off your ink. Like polka dots? That’s cool. Pop culture geek? Many of us are. Be you, with us! #WeAreCisco
04.02.2019 Bærum
Bravida i Oslo vokser og søker etter de som er glad i faget sitt! Vi er på jakt etter deg med noen års erfaring innen servicearbeid.  Om avdelingen Bravida Oslo Elektro Service er en av største avdelingene i Bravida Norge med over 160 montører, og vi trenger flere! Avdelingen utfører alle typer serviceoppdrag for både store og små kunder i Oslo-området. Avdelingen får stadig flere oppdrag innen intern kontroll elektro og termografering, som gjør at vi trenger montører med kompetanse og interesse for faget. Vi trenger også dyktige servicemontører som har erfaring fra både privat og næringskunder. Hos oss får muligheten til å velge din egen vei! I tillegg til service påtar også avdelingen seg mindre prosjekter, og samarbeider på tvers av fagområder og avdelinger i Bravida. Arbeidsoppgaver Jobben som servicemontør i Bravida innebærer frihet under ansvar og du får jobbe selvstendig i ulike typer oppdrag. Arbeidet inneholder både teknisk problemløsning, mersalg og dokumentasjon av oppdragene. En viktig del av jobben er å opprettholde en god kontakt og kommunikasjon mot våre kunder.  Planlegging og gjennomføring av ulike serviceoppdrag på en effektiv måte Utføre alle typer oppdrag faglig- og forskriftsmessig riktig Dokumentasjon av oppdragene Dokumentasjon av endringsarbeid og tilleggsarbeid Ansvar for fremdrift i ulike oppdrag Utredninger/feilsøking av tekniske systemer Mersalg mot kunder Kommunikasjon med kunder og serviceleder Vise ansvar for egen og andres sikkerhet - ha ansvar for god HMS-kultur Hvorfor skal du jobbe i Bravida? Mange karrieremuligheter Du får egen servicebil Du får mobil/nettbrett Du får jobbe i en stor avdeling med et sosialt og uformelt arbeidsmiljø Vi har et bredt spekter av spennende kunder Vi har gode pensjons- og forsikringsordninger Vi tilbyr konkurransedyktige lønnsbetingelser Vi har gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Kvalifikasjoner Fagbrev gr. L Minimum 3 års erfaring fra servicearbeid Interesse for elektrofaget og salg/kunderservice  Førerkort klasse B God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne Personlige egenskaper  Du har faglig stolthet og holder kunnskap og evnene dine ved like Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk Du er serviceinnstilt og løsningsorientert Du er pålitelig og ansvarsbevisst Du samarbeider godt og er en lagspiller Du har gode kommunikasjonsevner på norsk
08.02.2019 Oslo
Vis alle 23.184 ledige stillinger
Les mer om Radon Solutions

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Daglig leder

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter