Ledig stilling

Åpen søknad – Privat Sikkerhetsorganisasjon (PSO) Privat Sikkerhetsorganisasjon (PSO)

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Trives du i rollen som rådgiver mellom teknologi og forretning?  Vi søker etter deg som er vant med å arbeide i større organisasjoner og er opptatt av å finne gode løsninger. Vi ser for oss at du kan håndtere krav fra bruker, forretning og teknologi, har bred erfaring fra ulike bransjer og kan arbeide både i det funksjonelle og tekniske grensesnittet. Skatteetaten søker en erfaren og engasjert fagperson som inspireres av utfordringer og muligheter som oppstår i møtet mellom virksomhetsprosesser og informasjonsteknologi. Brenner du for å utvikle en moderne offentlig sektor i tråd med endringer i samfunnet og den teknologiske utviklingen? Vi ser etter deg som evner å skape entusiasme og å inspirere andre. Personlig egnethet vil bli vektlagt.  Har du stor interesse for å kunne se helheten innenfor strategisk digitalisering? Etaten har store ambisjoner om å videreutvikle våre digitale tjenester til publikum og næringsliv. Vi ønsker å kunne spille en viktig rolle i en felles offentlig digitaliseringsprosess i tråd med Regjeringens program på dette området. For å oppnå dette må våre produksjonsprosesser kontinuerlig moderniseres og tilpasses en digital hverdag. Som del av Strategi-seksjonen i Skattedirektoratet får du en ledende rolle i dette arbeidet som vil skje i nær kontakt med våre operative arkitektur-, teknologi- og virksomhetsfaglige miljøer.  Seksjon Strategi i avdeling Virksomhetsstyring i Skattedirektoratet er en nyopprettet seksjon. Avdeling for Virksomhetsstyring består av rundt 90 årsverk, der 20 av disse jobber i seksjon Strategi. Seksjonen har ansvar for å støtte skattedirektøren i forvaltningen av etatens langsiktige planverk og realiseringen av etatens langsiktige målsettinger. Dette innebærer en helhetlig forvaltning av etatens overordnede strategiarbeid, langtidsplanlegging, virksomhetsarkitektur og porteføljestyring. Dette betyr blant annet tett samarbeid med etatens IT-divisjon.   Arbeidsoppgaver videreutvikle Skatteetatens virksomhetsarkitektur sørge for at etaten har oppdaterte plan- og styringsprodukter innenfor virksomhetsarkitektur (herunder målbilder og veikart), og påse at disse understøtter etatens strategier og fremtidsbilder koble sammen planverk på ulike nivåer, kvalitetssikre at planer fra ulike deler av organisasjonen henger sammen bidra i arbeidet med og følge opp realiseringen av strategier og målbilder samarbeide tett med relevante fagmiljøer gi råd, følge opp beslutninger og foreslå tiltak bidra i sentrale programmer og prosjekter, så vel som mindre tverrfaglige team Kvalifikasjoner høyere utdanning på masternivå, relevant erfaring kan kompensere for kravet til utdanning solid teknisk kompetanse og forståelse ønskelig med minimum fem års erfaring som virksomhetsarkitekt /relevant arbeidserfaring med dokumenterte resultater god forretningsforståelse og erfaring med samarbeid mellom forretning og IT god forståelse av samspillet mellom teknologi, arkitektur og virksomhetsutviklingen fordel med erfaring med styring og ledelse av større prosjekter med mange ulike aktører kjennskap til og/eller erfaring fra offentlig sektor vil bli vektlagt Personlige egenskaper svært gode samarbeids- og kommunikasjonsevner initiativrik og du motiveres av komplekse problemstillinger strukturert og beslutningsdyktig Vi tilbyr muligheten til å jobbe i en stor offentlig etat med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikkmedlemsskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger  Stillingen lønnes som seniorrådgiver (kode 1364), årslønn fra 690 000 – 950 000 avhengig av kvalifikasjoner. Skatteetaten har seks måneders prøvetid.
26.06.2019 Oslo
What You'll Do The new Customer Experience Renewals Manager (RM) role is a highly visible, strategic position to empower key customers to continue to transform their business and meet their objectives through Cisco solutions.You will be accountable for owning and executing a portfolio of renewal contracts of Cisco products and services across an assigned customer account. RMs work with customer executives, partners and across Cisco teams to develop a holistic, deep view of customer requirements and objectives and define a strategy to drive renewals to on-time closure, as well as minimize renewals risk and financial attrition. You will bring strong knowledge of negotiation strategies and orchestrates cross-functional resources across the company and with partners to provide a unified path to secure every renewal. Key responsibilities and activities include: Drive CX Renewals motion with the customer and manage a team of Cisco resources for all renewal activities from opportunity identification to negation to close Focus on selling the existing portfolio and new offers Renew, up-sell and close on-time contracts in assigned territory Increase sales penetration at existing accounts Understand customers’ and partners’ procurement process Maintain internal and external relationships in support of closing the sale Build deep relationships with customer executives and partners to understand objectives and accelerate their path to value Utilize data and insights from the Customer Experience Executive (CXE) and cross-functional resources to co-create the customer renewal sales strategy with the account team; play a key role in developing the integrated account plan and success plan Conduct quarterly onsite visits with specific customers, partners and account teams to ensure continued satisfaction Understand the overall industry environment Attend and present at internal meetings with other company organizations that are necessary to perform duties; aid business development Monitor and report on market and competitor activities and provide relevant reports and information Analyze data and trends to identify growth opportunities Who You'll Work With This role resides in the Customer Experience organization, one of Cisco’s fastest growing teams that delivers profitable growth throughout the customer lifecycle with a series of selling motions to drive higher value and an optimal experience from Cisco solutions.Knowledge and Experience: Have a proven track record in delivering excellent results against pre-defined goals and targets Excellent communications skills (both written and verbal) and the ability/affinity for building new relationships Process Expert: Strong process management skills and financial acumen with the ability to effectively develop and implement policies for forecasting, data quality and accuracy 7+ years of experience with subscription and software offers Education: Bachelor degree; Master’s degree preferred. Industry certifications preferred (e.g. ITIL, PMP, COBIT, Six Sigma) Proficient in Salesforce and Microsoft Office (Outlook, Excel, Word and PowerPoint) If you are looking for hands-on involvement in shaping the future direction of Cisco and Customer Experience, we have a place for you. Why Cisco #WeAreCisco, where each person is unique, but we bring our talents to work as a team and make a difference. Here’s how we do it.We embrace digital, and help our customers implement change in their digital businesses. Some may think we’re “old” (30 years strong!) and only about hardware, but we’re also a software company. And a security company. A blockchain company. An AI/Machine Learning company. We even invented an intuitive network that adapts, predicts, learns and protects. No other company can do what we do – you can’t put us in a box!But “Digital Transformation” is an empty buzz phrase without a culture that allows for innovation, creativity, and yes, even failure (if you learn from it.)Day to day, we focus on the give and take. We give our best, we give our egos a break and we give of ourselves (because giving back is built into our DNA.) We take accountability, we take bold steps, and we take difference to heart. Because without diversity of thought and a commitment to equality for all, there is no moving forward.So, you have colorful hair? Don’t care. Tattoos? Show off your ink. Like polka dots? That’s cool. Pop culture geek? Many of us are. Passion for technology and world changing? Be you, with us!
09.07.2019 Bærum
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
09.01.2019 Oslo
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Trondheim
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Bergen
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lene seg Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Stavanger
Do you want to shape our story with your personality, expertise and ambitions? At Hydro we are a global family of 35.000 people that extract, produce, shape and reuse the world’s most flexible and sustainable metal into infinite innovations and applications. Information Systems in Hydro consist of 70 employees supporting all business areas in shaping the digital future through application innovation, piloting and implementation projects. We are in an exciting period of technological transformation, as our IT landscape is changing rapidly with the use of cloud technologies. Big things are happening with SAP and S/4HANA, as our teams will transform the SAP landscape globally over the next few years. S/4HANA will be developed as the digital ERP core and be a key enabler for the bigger digital transformation in Hydro. Our SAP users will leverage new HANA optimized functionality within core processes, enjoy new and greatly improved user experience, and experience in-memory reporting and analysis. We are now looking to hire a Solution Architect for SAP Sales and Distribution, to join us in realizing Hydro’s ambitious SAP roadmap! Area of Responsibility As a member of our very experienced SAP team, you will have a unique opportunity to work closely with the business in developing innovative solutions for best practice use of SAP in Hydro. Some key tasks: Develop and govern the future global SAP solution design and required standards in your field Work closely with the business to define ‘to be’ target design for global processes in your field Plan and govern global SAP Sales initiatives to converge the design in underlying SAP systems towards a global design Through architecture and design development, enable end-to-end processes and analytics across SAP and non-SAP platforms to support the overall digitalization agenda SAP exploration stream for idea generation and scoping of improvements and implementations SAP upgrade streams for ECC 6.0 to S/4 1809 or higher and other landscape optimizations (QA and design) Qualifications Minimum five years’ experience with the SAP logistics functionality Sales and Distribution Solid experience in leading SAP Sales implementations and/or S/4HANA migration projects Excellent knowledge of Order-to-Cash process and Integration to Production Experience with Transport Planning & Execution Proven ability to work closely with the end-user to define best practice use Higher education in a relevant field As a person, you should have a proactive and structured approach to activities and projects, and you manage to combine hands-on work with an understanding of the big picture. You are a collaborative team player with good communication skills, the ability to pass on competence to others and to build relationships with different parts of Hydro, partners, and external vendors. Additional Information Information Systems has been a front-runner in Hydro in promoting diversity. You will be a part of a dynamic and international team, well balanced in age, gender, geography, and cultural backgrounds. Some business travel should be expected. Please enclose all relevant transcripts with your application (academic records/diplomas, certificates etc.). Only applications received through our online system will be considered, not via e-mail. As part of our recruitment process, we use Semac for background check.
02.07.2019 Oslo
Do you want to shape our story with your personality, expertise and ambitions? At Hydro we are a global family of 35.000 people that extract, produce, shape and reuse the world’s most flexible and sustainable metal into infinite innovations and applications. Information Systems in Hydro consist of 70 employees supporting all business areas in shaping the digital future through application innovation, piloting and implementation projects. We are in an exciting period of technological transformation, as our IT landscape is changing rapidly with the use of cloud technologies. Big things are happening with SAP and S/4HANA, as our teams will transform the SAP landscape globally over the next few years. S/4HANA will be developed as the digital ERP core and be a key enabler for the bigger digital transformation in Hydro. Our SAP users will leverage new HANA optimized functionality within core processes, enjoy new and greatly improved user experience, and experience in-memory reporting and analysis. We are now looking to hire a Solution Architect for SAP Procurement, to join us in realizing Hydro’s ambitious SAP roadmap! Area of Responsibility As a member of our very experienced SAP team, you will have a unique opportunity to work closely with the business in developing innovative solutions for best practice use of SAP in Hydro. Some key tasks: Develop and govern the future global SAP solution design and required standards in your field Work closely with the business to define ‘to be’ target design for global processes in your field Plan and govern global SAP procurement initiatives to converge the design in underlying SAP systems towards a global design Through architecture and design development, enable end-to-end processes and analytics across SAP and non-SAP platforms to support the overall digitalization agenda SAP exploration stream for idea generation and scoping of improvements and implementations SAP upgrade streams for ECC 6.0 to S/4 1809 or higher and other landscape optimizations (QA and design) Qualifications Minimum five years’ experience with SAP in the procurement area, e.g. Materials Management and other integrated modules Solid experience in leading SAP procurement implementations and/or S/4HANA migration projects Proven ability to work closely with the end-user to define best practice use Higher education in a relevant field As a person, you should have a proactive and structured approach to activities and projects, and you manage to combine hands-on work with an understanding of the big picture. You are a collaborative team player with good communication skills, the ability to pass on competence to others and to build relationships with different parts of Hydro, partners, and external vendors. Additional Information Information Systems has been a front-runner in Hydro in promoting diversity. You will be a part of a dynamic and international team, well balanced in age, gender, geography, and cultural backgrounds. Some business travel should be expected. Please enclose all relevant transcripts with your application (academic records/diplomas, certificates etc.). Only applications received through our online system will be considered, not via email. As part of our recruitment process, we use Semac for background check.
02.07.2019 Oslo
Vis alle 20.898 ledige stillinger

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Søknadsinformasjon

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Operativ leder