Ledig stilling

Åpen søknad – Eidsiva bredbånd AS Eidsiva bredbånd AS

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Ønsker du å jobbe som prosjektleder i et av Nordens største IT-selskaper, med mulighet til å forme fremtidens digitale samfunn? Business Consulting er en av spydspissene innen EVRYs konsulentmiljø, hvor vi daglig jobber med de mest spennende og innovative oppdragene i både privat og offentlig sektor. Våre konsulenter har en sterk kombinasjon av forretnings- og IT kompetanse, og vi får stadig fornyet tillit blant våre eksisterende kunder, samt mange nye og spennende prosjekter. For å fortsette den positive utviklingen i selskapet er vi derfor på utkikk etter flere dyktige og erfarne konsulenter som behersker et eller flere av fagområdene: prosjektledelse, programledelse, ledelse av systemutviklingsprosjekter, prosessforbedring, risikostyring, porteføljestyring eller governance. Hvordan jobber vi? Vi har høye ambisjoner - og vi ønsker å være i forkant av teknologien. I EVRY er vi lidenskapelige opptatt av å skape kreative løsninger, og vi er alltid nysgjerrige på hva som kommer til å bli det neste digitale gjennombruddet. Ettersom teknologi er ferskvare har vi en fleksibel tilnærming, og med vårt store nettverk av andre prosjektledere kan vi tilby deg mye støtte og inspirasjon. Vi tilbyr våre kunder en rekke løsninger som dekker både forbrukernes, leverandørenes og kundens eget behov for sikre og tilgjengelige produkter og tjenester. Som prosjektleder hos oss får du muligheten til å delta i eller drive prosjekter som skaper positive endringer, sammen med erfarne og engasjerte kolleger.   Din rolle vil bli å: Lede og delta i store strategiske endringsprogrammer, og/eller større implementerings-, migrerings- og utviklingsprosjekter. Konkret vil du bidra i både interne og eksterne oppdrag, hvor du vil inneha ansvar for å sikre fremdrift, engasjere og veilede prosjektmedarbeidere, ivareta kvalitetsstyring, sikre optimal ressursallokering, håndtere forventningsavklaringer, samt sørge for presis rapportering Bidra aktivt til, videreutvikle og fronte faglig utvikling og beste praksis innen program- og prosjektledelse internt og eksternt Ta aktivt del i videreutviklingen av avdelingen og fungere som en mentor, slik at mindre erfarne kolleger får utnyttet sitt fulle potensiale Aktivt bidra til kundeutvikling og salg   Du vil bli en del av et ambisiøst og godt sammensatt miljø med forretingskonsulenter, som i hovedsak har teknologisk-, økonomisk- og samfunnsvitenskapelig bakgrunn. Du vil få muligheten til å jobbe med noen av Nordens heftigste kunder, i tillegg til spennende og utfordrende arbeidsoppgaver kombinert med faglig utvikling og et bredt og inkluderende miljø. Vi søker deg som: Har høyere utdannelse på masternivå innen IT, økonomi eller ingeniørfag (lengre relevant erfaring kan kompensere for formell utdanning) Har minst to års erfaring innen prosjektledelse, hvorpå du har skapt gode resultater i endrings-, utviklings- og implementeringsprosjekter. Det er en fordel om du har en eller flere av følgende sertifiseringer: MOP, MSP, PRINCE2, PMP, CMP, SCRUM, ITIL, Lean Six Sigma, TOGAF, eller PROSCI Behersker norsk/skandinavisk og engelsk på et avansert nivå, både skriftlig og muntlig Som person er du løsningsorientert, fleksibel, samarbeidsorientert og god til å skape engasjement hos kunder og kolleger. Med vårt store kundefokus må du i tillegg være serviceinnstilt, og ha en positiv fremtoning, med fokus på detaljer og kvalitet. Du forstår både de tekniske og forretningsmessige sidene av et prosjekt, arbeider strukturert, og takler både å jobbe selvstendig og i team. Hva kan vi tilby deg? Vår størrelse er vår styrke. Som en av Nordens ledende IT-selskaper tilbyr vi flere muligheter enn våre konkurrenter. Vi har en stor geografisk spredning i Norge og verden - våre kunder er små og store, kjente som ukjente, lokale og globale. Bredden vår, sammen med en høy endringstakt og diverse karriere- og kompetanseprogrammer, gir deg gode utviklingsmuligheter. Vi streber etter å være en moderne og attraktiv arbeidsplass. Derfor bygger vi arbeidsgrupper og fagmiljøer med stort mangfold for å kunne utnytte og utvikle kompetanse og innovasjon. Noe vi tar som en selvfølge: Lønn som gjør deg glad hver måned Fordeler som gjør livet lettere og bedre: solide forsikringsordninger og rabatter på alt fra leasingavtaler til treningssentre Bra folk å jobbe med, der ulik bakgrunn og innfallsvinkler, humor og stor takhøyde står sentralt Fleksibel arbeidstid Høres dette interessant ut? Er du interessert oppfordrer vi deg til å sende oss din søknad og CV via vårt rekrutteringssystem. Vi vurderer søknader fortløpende og stillingene kan bli besatt før søknadsfristen. PS: Ettersom vi søker konsulenter til flere av kontorene våre (Fornebu, Trondheim, Kristiansand, Bergen og Stavanger), ønsker vi at du spesifiserer hvilken lokasjon som er aktuell for deg. For mer informasjon om stillingen eller andre spørsmål, ta kontakt med Sebastian C. Johansen på e-post: sebastian.johansen@evry.com. Vi gleder oss til søknaden din!
05.09.2019 Oslo, Trondheim, Bergen, Stavanger, Kristiansand
Senior Digital Advisor – Siemens Healthineers Norway Siemens Healthineers enables healthcare providers worldwide to increase value by empowering them on their journey towards expanding precision medicine, transforming care delivery, improving patient experience and digitalizing healthcare. A leader in medical technology, Siemens Healthineers is constantly innovating its portfolio of products and services in its core areas of diagnostic and therapeutic imaging and in laboratory diagnostics and molecular medicine. Siemens Healthineers is also actively developing its digital health services and enterprise services. In fiscal 2018, which ended on September 30, 2018, Siemens Healthineers generated revenue of €13.4 billion and adjusted profit of €2.3 billion and has about 50,000 employees worldwide. Further information is available at www.siemens-healthineers.com In the Nordic and Baltic countries Siemens Healthineers has sales and service personnel close to our local customers. With approx. 550 employees across the region, we strive to be a trusted partner for healthcare providers, with in-depth knowledge on their specific challenges and opportunities.   Digital Services is presently seeking a Digital Advisor. You will be a key part of our core team in the Nordics working with areas like population health management, remote patient monitoring, ehealth solutions, different cloud offerings and new innovative pathway companions. All our solutions are transforming care delivery and have high impact on pathways for both patients and physicians.  Key responsibilities Strategy and business development Product- ownership and development Solution design and development Internal enablement and training Marketing and pre-sales activities Sales and management of sales processes Project- enablement and participation External and internal reporting   Competencies Bachelor/master degree in computer science Competence from software development and IT different architecture areas Competence from the healthcare industry and the hospital domain (diagnostics, treatment) Competence from primary- and/or secondary care Programming experience, especially web applications. Fluent in Norwegian and English Excellent communication and team player skills   Experience Experience from the healthcare and/or life science sector (diagnostics, clinical IT systems). Experience with business-, service- and application development (web development), integration and security. Experience with delivery of complex use-cases and IT projects. Own experience with business development, project management and/or different  architecture roles. Working in teams, conducting and coordinating internal projects, communicating efficiently within organization; Working in the interface between local organization and Zone / Region. Approx. 5-15 years of work experience The position reports to Head of Digital Services Norway.   ContactIf you have further questions regarding this job offer, please feel free to contact our HR business partner, Hilde Johnsrud (hilde.johnsrud@siemens-healthineers.com) or Head of Digital Services, Lars Houge (lars.houge@siemens-healthineers.com) Deadline as soon as possible and latest August 14.    
27.06.2019 Oslo
Siemens AS Siemens en global aktør som utvikler høyteknologiske og innovative løsninger for elektrifisering, automatisering og digitalisering. Selskapet er verdens største leverandør av bærekraftige og miljøvennlige løsninger, og over 40 prosent av omsetningen på 71,9 milliarder euro kommer fra virksomhetens grønne bærekraftsportefølje.I over 160 år har Siemens satt tydelige spor i utvikling av nye teknologiløsninger for hele verden, og med 360.000 medarbeidere i mer enn 190 land spiller selskapet en viktig rolle også når det gjelder fremtidens utfordringer. Den norske virksomheten til Siemens har cirka 2000 medarbeidere fordelt på 12 lokasjoner og omsetter for om lag 5 milliarder kroner. Det norske hovedkontoret ligger i Oslo.Digital Industries er en totalleverandør av løsninger innen elektro, automatisering og digitalisering til landbasert industri. Vi skaper smarte energieffektive løsninger og bidrar til økt produktivitet hos våre kunder. Industriell digitaliseringsingeniør  Siemens Digital Industries, Expert House i Bergen søker deg som er nysgjerrig og fremoverlent - og som ønsker å bidra med digitalisering av norsk industri. Siemens leverer smarte digitale løsninger som gjør at norske industribedrifter er i stand å produsere produkter og tjenester med høyere kvalitet, er mer fleksibel og produserer med et lavere energiforbruk. Løsninger Siemens tilbyr er ofte basert på en kombinasjon av «edge» teknologi og industriell IoT for datafangst og AI-drevet analyse, i tillegg leverer vi digitale tvillinger og simuleringsmiljø som gjenspeiler hele produksjonsprosessen.Sammen med våre kunder identifiserer vi muligheter for forbedringer - videre bistår vi både med implementering og optimalisering av løsningene. Har du et ønske om å jobbe med cutting edge teknologi og være en del av et verdensledende miljø innenfor Industriell IoT og automatisering blant bransjer som næringsmiddelproduksjon, metall, kjemi, maskinproduksjon, akvakultur, infralogistikk med mer? Vi leter etter ny kollega med utdannelse og erfaring innen automasjon og softwareutvikling! Arbeidsoppgaver: Planlegging, konfigurering, oppkobling og idriftsettelse av løsninger innenfor Industriell IoT Oppkobling av eksisterende anlegg (PLS, HMI, industrielle nettverk med mer) til vår IoT plattform Implementere hardware, software og komponenter fra Siemens Digital Enterprise porteføljen Serviceoppdrag og prosjektarbeid Kvalifikasjoner: Bachelor- eller Mastergrad i kybernetikk, informatikk, automasjon eller tilsvarende. Erfaring med PLS og HMI programmering, fortrinnsvis Siemens teknologi er en fordel Erfaring og innsikt innenfor industriell produksjon og teknologi tilknyttet dette er en fordel Kunnskap om industrielle feltbusser og IoT protokoller som Profinet, OPC UA og MQTT Erfaring med objektorientert programmering, WEB utvikling og databaser er en fordel Erfaring med og forståelse av industrielle nettverk og nettverkssikkerhet er en fordel Erfaring eller kunnskap innenfor drives/likerettere/frekvensomformere, energi og energimåling kan være en fordel. Personlige egenskaper: Utadvendt og serviceinnstilt av natur, og motiveres av utfordrende oppgaver Pedagogisk og samarbeidsorientert med gode kommunikative evner Selvstendig, strukturert og systematisk Resultat- og kvalitetsorientert Salgsorientert Motivert til å ta imot ny kunnskap Gode norsk og engelsk kunnskaper både muntlig og skriftlig  Vi tilbyr: En meget spennende mulighet for den rette person til å bli en del av et etablert og kompetent fagmiljø. Stillingen innebærer en unik sjanse til å utvikle deg faglig og personlig gjennom utfordrende og varierte arbeidsoppgaver. I tillegg får du varierte arbeidsoppgaver og muligheten til å være med å forme din egen hverdag. En viktig grunn til å velge Siemens er at du lar deg engasjere. Siemens vil gi deg muligheten til å være en del av et inspirerende og utfordrende arbeidsmiljø, hvor moderne teknologi påvirker menneskers hverdag, miljø og fremtid. Vi har selvsagt gode arbeidstidsordninger og konkurransedyktige betingelser. Kontaktpersoner: Team Leader Expert House Bergen: Martijn Tol: +47 41424240 Faglige spørsmål om stillingen: Frank Rørtvedt: +47 99772527 Arbeidssted: Bergen Søknadsfrist  28.09.2019 Vi bruker bakgrunnssjekk i alle våre rekrutteringsprosesser.
03.09.2019 Bergen
Position Description Morgendagens utfordringer krever morgendagens hoder, og for å ligge i forkant av utviklingen trenger vi de beste og mest motiverte medarbeiderne. Er du en av dem? CGI opplever økende etterspørsel og søker nå etter flere senior prosjektledere. Vi er et av Nordens sterkeste miljøer innenfor Microsoft Dynamics og ønsker å komplettere vårt allerede sterke faglige miljø med flere dedikerte medarbeidere. Det er viktig for oss at du har erfaring fra å lede implementering av forretningsløsninger basert på Microsoft Dynamics. CGI kan tilby spennende prosjekter og kunder i et meget sterkt faglig miljø hvor vi deler kunnskap og erfaring med hverandre, og hvor vi har gode utviklingsmuligheter. Arbeids - og ansvarsområder: • Lede og inspirere til gevinstskapende prosjekter. • Sikre prosjektgjennomføring i henhold til tid, kost og kvalitet. • Endrings- og kontraktshåndtering. • Koordinere og kommunisere med ressurser på tvers av organisasjon og avdelinger på et tverrfaglig plan, for best mulig samhandlingsprosess. • Være en pådriver til prosessforbedringer i et sterkt faglig miljø med stort fokus på kunnskapsdeling. Erfaring, kompetanse: • 5 års erfaring med prosjektledelse av implementering av forretningsløsninger basert på Microsoft Dynamics. • God evne til å få team til å jobbe mot felles mål. • Sterke kommunikasjonsevner med fokus på å finne løsninger på komplekse problemstillinger. • Behersker norsk og engelsk flytende, muntlig og skriftlig. • Relevant høgskole eller universitetsutdannelse. • God forståelse for ledelse av prosjekter og ressurser. • God kunnskap om prosjektestimering. • God teknisk- og/eller forretningsforståelse. • Stor gjennomføringsevne kombinert med dokumenterte resultater. • Bred erfaring innen utviklingsprosesser. • En fordel med erfaring med smidige prosjekter. Personlige egenskaper: • Ser på deg selv som en leder. • Engasjert, initiativrik og inspirerende. • Gode kommunikasjonsevner, samt evne til å skape fokus og entusiasme for prosjektets mål. • En strukturert og systematisk tilnærmingsmåte. • Flink til å planlegge, og definere klare prioriteringer, samt effektivt fordele ressurser. • Har lyst og evne til å gi ditt bidrag for å gjøre oss bedre. Hva CGI kan tilby deg: • Store og spennende kunder, både i Norge og internasjonalt • Faglig sterkt miljø, der man er villig til å dele med andre • Mye å gjøre, og en trygg arbeidsplass i vekst • Meget gode utviklingsmuligheter både faglig, karrieremessig nasjonalt og internasjonalt • Gode forsikrings- og pensjonsordninger, aksjespareprogram Synes du dette virker interessant – velkommen med din søknad! Aktuelle kandidater vil bli kontaktet fortløpende. Alle søknader behandles konfidensielt. For spørsmål om stillingen, kontakt rebecka.kristoffersson.traaen - tel. 22 57 70 00. What you can expect from us Build your career with us.It is an extraordinary time to be in business. As digital transformation continues to accelerate, CGI is at the center of this change—supporting our clients’ digital journeys and offering our professionals exciting career opportunities. At CGI, our success comes from the talent and commitment of our professionals. As one team, we share the challenges and rewards that come from growing our company, which reinforces our culture of ownership. All of our professionals benefit from the value we collectively create.Be part of building one of the largest independent technology and business services firms in the world.Learn more about CGI at www.cgi.com.No unsolicited agency referrals please.CGI is an equal opportunity employer.
03.07.2019 Oslo
What You'll DoAs our newest Services Sales Specialist, you will join a high energy team of top performers, to focus on selling the Cisco services portfolio to customers in the Norwegian market. This position requires relationships with a diverse group of internal and external stakeholders, to ensure transactions are completed accurately and timely. You will also focus on crafting account plans; developing a pipeline of opportunities; forecasting and achieving revenue goals. In other words: you will need to grow the business in your customer portfolio and create customer satisfaction. ·       You engage with your customers at all levels to sustain and build deep relationships to become a trusted advisor to help drive the customer’s digitalization agenda·       You will position and sell solutions based on our existing and new portfolio of service offers, including support and professional services.·       You will lead all aspects of the customer account with respect to services deal transactions·       You'll drive the execution of customer facing activities to conclusion in a quality, timely, and correct manner and manage the service pricing and margins·       You will facilitate sales transactions by understanding customers' and partners' procurement process.  Who You'll Work With ·       You will collaborate cross functionally (product sales, inside sales, technology specialists, services delivery, partners) to build credibility and earn trust. Who You Are A team player that has at least 5 years’ experience in technology service sales, software sales or equivalent; Fluent in Norwegian and English (preferred). Excellent at executive level communication with great presentation skills Able to manage and influence through persuasion, negotiation, and consensus building Highly empathic for customers and passionate about revenue and growth A strong relationship builder with a focus on aligning and collaborating with key stakeholders - internal and external - to drive an integrated, consistent customer-centric approach Gifted with strategic business planning, business & financial acumen skills A curious mind with desire for continuous learning and improvement, that is deeply knowledgeable on Cisco services offerings, software portfolio, data & analytics, security and industry trends An adult. Someone who knows great freedom comes with great responsibility. Someone who is not afraid to take risks and is willing to own up to their mistakes.  Why CiscoWe connect everything: people, processes, data, and things. We innovate everywhere, taking bold risks to shape the technologies that give us smart cities, connected cars, and handheld hospitals. And we do it in style with unique personalities who aren't afraid to change the way the world works, lives, plays and learns.We are thought leaders, tech geeks, pop culture aficionados, and we even have a few purple haired rock stars. We celebrate the creativity and diversity that fuels our innovation. We are dreamers and we are doers.
17.09.2019 Bærum
Cognizant is looking for graduate talent with a background in Computer Sciences and Information Technology to join our Quality Engineering & Assurance team servicing clients across Denmark, Sweden, Norway and Finland.  We offer an international, results driven and fun environment in which to grow, learn and build your own professional network. An introduction to our practice - Quality Engineering & Assurance Cognizant has the world's largest independent testing practice with more than 540+ clients across the globe and over 32,000 people working in our practice within consultancy, (non)- functional testing and test environment.  Our associates are specialists because they have specific sector knowledge or because they are working in one of our specialized Centers of Excellence. These centers deliver industry-leading solutions in the areas of performance, mobility, automation and test data. We have named our practice Quality Engineering and Assurance as we not only focus on defect detection, but also on prevention by pushing quality up the software development lifecycle. This way we help our clients by preventing defects before it becomes costly and time consuming to solve them. Your role: As a Junior Test Consultant, you will focus on Quality Assurance, Testing and Quality Compliance of Digital Systems and Technologies in collaboration with client stakeholders and with support from Cognizant experts along the way.   About the graduate program: The Nordics are recruiting new talent for our graduate program. The Graduate Program offers an 18 month targeted training program and Comprehensive Cognizant Academy training, including a two-week onboarding in Spain. All graduates are mentored by Cognizant experts throughout program. Key Requirements: ·         Higher academic education. Relevant Bachelor / Master’s degree or equivalent in Engineering, Computer Science, Business or related. Interest in Software Testing and Quality Assurance Knowledge of banking, financial services or insurance industry Knowledge in IT/Software Lifecycle, and emerging areas such as Agile/DevOps Personal attributes we are looking for in our graduates:        You are curious and self-driven with a willingness to learn           You have an ability to prioritize and manage deadlines in a fast paced environment ·      You have an eye for detail and are focused on quality standards           You take initiative and proactively identify opportunities for improvement     You are able to implement structure and process         You enjoy building relationships and networking in a highly matrixed environment           You will work in a mix of team-based and individual roles and your ability to be self motivated and self driven will be as crucial for success as your ability to collaborate and work in a truly team-oriented environment.   With Cognizant you will get: The opportunity to be part of a rapidly expanding global organization with an outstanding reputation ·         A global and multicultural work environment, with the possibility to work on projects abroad      Access to top ranked learning and development opportunities       Competitive salary and pension  A social environment with frequent activities such as monthly Pay Day Club, seasonal holiday parties, weekly group fitness training, and much more Important:         All candidates must be fluent in English and the local Scandinavian language, both oral and written          Applications must be submitted with academic transcripts from Higher Education (applications without transcripts will not be considered). ·         Please apply for the position in English (Transcripts may be in a Scandinavian Language)        We will evaluate applications on an ongoing basis and therefore recommend submitting your application as soon as possible          Applications will not be accepted after the deadline Apply online now: If you want to work in a genuinely entrepreneurial environment and be challenged and inspired as part of a highly competent team, join us and apply now! Deadline:  02.10.19  
10.09.2019 Danmark, Finland, Sverige, Oslo
Siemens Healthineers er et eget selskap i Siemens-konsernet. Vi ønsker å hjelpe helsepersonell i hele verden med deres utfordringer innen helse. Våre produkter og tjenester kombinerer vitenskap og teknologi med brukervennlighet for å gi helsepersonell de viktige opplysningene de trenger for en bedre pasientbehandling. Produktporteføljen blir hele tiden utviklet innen diagnostiske- og terapeutiske bilder, laboratoriediagnostikk, molekylærmedisin og digitale løsninger. Vi gir råd om nye forretningsmodeller og inngår gjerne innovative partnerskap med våre kunder.   Siemens Healthineers har en sterk lokal tilstedeværelse for kundene med salgs- og servicekontorer i alle de nordiske landene. I Norge er vi 120 ansatte med hovedkontor i Oslo. Globalt har Siemens Healthineers 50.000 ansatte. I 2018 hadde selskapet en omsetning på EUR 13,4 milliarder og et resultat på over EUR 2,3 milliarder. Les mer om Siemens Healthineers på www.siemens.no/healthineers  Vil du være med å utvikle fremtidens helsevesen? Vi søker serviceingeniør til Siemens Healthineers løsninger innen laboratorieutstyr og bildediagnostikk. Denne stillingen vil være stasjonært i Bodø.Siemens Healthineers effektive løsninger og analyser innen laboratoriediagnostikk kombinerer vitenskap, teknologi og funksjonalitet. Målet er at kundene skal kunne teste smartere, slik at pasientene kan få en bedre og mer tilpasset behandling. Vårt serviceteam har i dag bred erfaringsbakgrunn og vi ønsker å komplementere teamet. I tillegg til laboratorieutstyr vil også fagområdene Røntgen, CT og MR innenfor bildediagnostikk også bli ansvarsområder. Våre kunder består av både private institusjoner og offentlige sykehus og du vil være en viktig bidragsyter for å oppnå størst mulig kundetilfredshet innenfor disse fagområdene.   Arbeidsoppgavene vil blant annet innebære følgende arbeid på våre laboratorieløsninger: Idriftsettelse Forebyggende vedlikehold Akutte serviceoppdrag Feilsøking   Våre kunder er svært dyktige på sine fagfelt, og du vil være en viktig bidragsyter for å oppnå best mulig kundetilfredshet med våre installerte produkter. Den rette kandidaten er nysgjerrig, selvgående, initiativrik person som liker å jobbe i team.   Hvem er du? Vi ønsker en person med en god kombinasjon av følgende egenskaper/bakgrunn: Teknisk utdannelse, minimum bachelorgrad og med minst 3 års relevant arbeidserfaring Bioingeniør med teknisk interesse og IT forståelse Elektroingeniør, automasjon og annen relevant teknisk bakgrunn gjerne med erfaring fra medisinsk tekniske avdelinger Erfaring IT systemer og medisinsk teknisk utstyr, gjerne bransjekunnskap   I denne jobben er du helt avhengig av å ha et godt samarbeid med kunden og internt i organisasjonen, i tillegg må du må være praktisk anlagt og fleksibel.  Du er ikke redd for å ta i et tak, og du jobber best når du kan ta ansvar for egne arbeidsoppgaver. Du holder et høyt faglig nivå og behersker engelsk godt – både skriftlig og muntlig.   Vi tilbyr gode utviklingsmuligheter i Siemens Healthineers. Full opplæring på systemene gis ved vårt kurssenter og lokalt, og du har varierte og utfordrende arbeidsoppgaver med mulighet til å forme din egen hverdag. Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser med en god arbeidstidsordning.   Vi benytter bakgrunnssjekk som en del av vår rekrutteringsprosess.   Kontaktperson: Serviceleder Arne Hygen, tlf. 918 89 556   Søknadsfrist: 30.september Arbeidssted er Bodø. 
03.09.2019 Bodø
Som et av Nordens største IT-selskaper er det viktig å utnytte det interne mangfoldet vårt best mulig. Vi i EVRY satser spesielt på to ting: faglig utvikling og sosialt samhold I EVRY er læring i fokus og hos oss skal alle bli bedre enn de var før. Vår størrelse er vår styrke, så hos oss er det alltid er noen med rett spisskompetanse du kan diskutere, sparre og lære av. Gjennom et individuelt tilpassede karriereløp er vi opptatt av at du skal få videreutvikle deg både faglig og personlig. I tillegg til vår mentorordning, tilbyr vi faglig utvikling som kursing, sertifisering, konferanser og månedlige kompetansesamlinger. Du tar egne valg og får rom til å påvirke din egen retning, men kan alltid være trygg på det er alltid noen som du kan støtte deg på. Her får du mulighet til å bygge din egen fremtid. Vi er engasjerte, nysgjerrige og fokuserer mye på at jobben skal være mer enn bare en jobb. Det skal også være gøy og et sted du gleder deg til å komme til! Vår sosialklubb tar dette på alvor og har som mål å inkludere alle. Derfor arrangerer vi ulike aktiviteter som Lysefjorden-Safari, familiedag på Soma Gård og kinokvelder for hele familien, i tillegg til bedriftssport og friluftsaktiviteter for de aktive – har du en lidenskap eller interesse, finner du den her!   Vårt systemutviklingsmiljø i Norge teller mer enn 300 ansatte og huser fageksperter innen design, forvaltning og utvikling. Oppdragsmengden i Stavanger øker stadig og vi søker derfor flere talenter som nettopp deg til vårt DevOps-team! Som en del av DevOps-teamet til EVRY vil du jobb i grensesnittet mellom drift og utvikling. Du vil bidra til å videreutvikle vår egne DevOps-plattform og kunne påvirke retningen plattformen skal ta i fremtiden. Du vil også bidra med å hjelpe vår kunder med design, automatisering og drift av deres samfunnskritiske oppgaver. Og hvem er du? Jo, vi håper du er en som med drivkraft og entusiasme kan bidra til å skape økte verdier for våre kunder og sikre vårt teknologiske fortrinn. Ideelt sett har du to-tre års erfaring etter endt utdanning og er nå klar for et nytt og spennende kapittel i livet. Du har en brenner interesse for bl.a. DevOps, Cloud Native, Kubernetes, automatisert testing og Infrastructure as Code (IoC), og ønsker å vokse i fagfeltet. Helst har du relevant erfaring fra større organisasjoner og prosjekter i privat eller offentlig sektor. Og du må være god i norsk, både muntlig og skriftlig. Hva vi kan tilby? En mulighet til å bygge din egen fremtid ved å videreutvikle din faglige kompetanse i selskap med gode, erfarne og kunnskapsrike kollegaer. I tillegg får du selvfølge en lønn som gjør deg glad hver måned, gode bonus- og forsikringsordninger, god balanse mellom jobb og fritid, og foreldrepermisjon dekket utover NAVs betingelser. Høres dette ut som en stilling for deg? Ta gjerne kontakt med oss for en uforpliktende prat med vår Team Leader, Harald Blikø på +47 986 84 197. Keyworks: DevOps, Microservices, Kubernetes, Docker, Continuous Integration, CI, Continuous Deployment, CD, Infrastructure as Code, IoC, Terraform, Prometheus, Grafana, Jenkins, Helm, Vault, Istio, Træfik, Kong, NGINX, AWS, Azure, Google Cloud Platform, GCP, VMware, Site Reliability Engineer, SRE  
29.08.2019 Stavanger
Vis alle 21.348 ledige stillinger

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter