Ledig stilling

Åpen søknad – Gail Kenny Executive Recruitment Gail Kenny Executive Recruitment

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Den raske utviklingen av informasjonsteknologi gir betydelige muligheter for modernisering av forretningsdriften i virksomheter. Skatteetaten skal ansette en IT-direktør som motiveres av å forstå og anvende avansert informasjonsteknologi til utvikling av nye, effektive og brukertilpassede tjenester for etatens brukere og samarbeidspartnere i offentlig og privat virksomhet. Du blir leder av divisjon IT og øverste ansvarlige for IT i Skatteetaten. Dette er en rolle som vil ha avgjørende betydning for hvordan Skatteetaten og det offentlige Norge skal realisere endringer gjennom digitalisering. Som medlem i skattedirektørens ledergruppe vil du både delta i og bidra til den strategiske nytenkingen og utviklingen av hele etaten. Divisjon IT har ca. 900 medarbeidere, og stillingen innebærer ledelse av et av Norges største IT-miljøer med fremtidsrettet og kompleks IT utvikling og drift.  Skatteetaten utvikler kontinuerlig måten vi jobber på og IT er en sentral driver og bidragsyter i utviklingen sammen med sterke og dyktige fagmiljøer i resten av Skatteetaten og andre deler av offentlig sektor. Samtidig stilles det økte krav til etatens effektivitet, profesjonalitet og ressursutnyttelse. Stillingen krever god innsikt i teknologileveranser innen utvikling, forvaltning og drift, og vi ser etter en nytenkende leder som kan bidra i etatens videre utvikling.  Vår nye IT-direktør må ha et godt helhetlig blikk, evne til innovasjon, solide lederegenskaper og høy gjennomføringsevne. Du må ønske å jobbe tett med fagmiljøene og divisjonene, ha god forretningsforståelse og utstrakt evne til kommunikasjon og samhandling.  Vi er en stor etat hvor ledere må evne å tenke helhetlig og trives med å samarbeide på tvers av ulike fagmiljøer. Ledere i Skatteetaten motiveres av å være i en lederrolle, ønsker å bruke tid på ledelse og er villige til å utvikle eget lederskap.  Arbeidsoppgaver Ansvar for fremtidsrettet organisering, styring og utvikling av IT-divisjonen Drive utviklings- og forbedringsarbeid og sikre at etaten er i front på optimal teknologiutnyttelse Være en sentral bidragsyter i toppledergruppen og aktivt bidra til strategisk utvikling av etaten Jobbe planmessig med bemanning, kompetanse og rekruttering for å møte morgendagens behov i IT-organisasjonen Bygge relasjoner og være rådgiver for fagmiljøer og ledere for å levere fremtidsrettede IT-løsninger Videreutvikle IT sourcing-strategi og sikre god samhandling med leverandører og samarbeidspartnere  Kvalifikasjoner Høyere utdanning på mastergradsnivå. Bred og relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet God innsikt i fremvoksende teknologier og de muligheter disse gir for innovasjon, digitalisering og ny forretningsutvikling God innsikt i informasjonssikkerhet og de trusler og muligheter som følger med teknologisk utvikling innenfor området. Kunnskap om alternative industrielle tjenestemodeller for leveranse av IT tjenester God kunnskap om og dialog med leverandørindustri for å danne gode partnerskap Bred ledererfaring med dokumenterbare resultater innenfor ansvarsområdet, fortrinnsvis innenfor en stor og kompleks virksomhet Erfaring fra å lede i større endrings- og omstillingsprosesser God organisatorisk og forretningsmessig forståelse Erfaring med å håndtere kompleksitet og bredde gjennom kombinasjon av drift og større og innovative utviklingsoppgaver Forstår samfunnsutviklingen og brukernes behov Personlige egenskaper Har evne til å tenke strategisk, helhetlig og langsiktig Har evne til å være tett på og samtidig lede gjennom visjonært og motiverende lederskap Oppnår resultater gjennom effektiv påvirkning og evnen til å bygge tillitsfulle relasjoner Er analytisk og evner å gå inn i komplekse problemstillinger Har god vurderingsevne, beslutningsevne og høy gjennomføringskraft Er god til å kommunisere og skape engasjement Har evne til konstruktiv samhandling og dialog internt og eksternt Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljøer kompetanseutvikling fleksitid arbeidstid trening i arbeidstiden• en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger Stillingen lønnes som direktør kode 1062, etter avtale. Skatteetaten har seks måneders prøvetid.  
04.07.2019 Oslo
I Acando / CGI har vi som mål å hjelpe våre kunder med å utnytte sitt potensial gjennom bruk av moderne teknologi. Strategisk handler det nå om å sette kunden i sentrum, og koble de fysiske og digitale verdikjedene - det vi kaller unified commerce. Vi skal levere en kundeorientert og friksjonsfri kjøpsopplevelse – digital front-end koblet med relevante back-end-prosesser, både B2B og B2C. Vi bygger nå videre på vår satsning innen Retail, og søker deg som ønsker å videreutvikle vår eCommerce-avdeling. Om rollen: Vår nye direktør eCommerce vil ha få en sentral rolle i videreutvikling av avdelingen. I rollen får du overordnet ansvar for eCommerce, og vil eie og videreutvikle strategien. Du vil arbeide med forretningsutvikling, rådgivning og salg av prosjekter, samt videreutvikling av eksisterende kunder. Vi ser derfor for oss at du blir sentral i å synliggjøre CGI og vår Retail-satsning i markedet gjennom tilstedeværelse i relevante arenaer. I rollen får du personalansvar for en gjeng dyktige og engasjerte konsulenter – du skal bygge og utvikle teamet videre gjennom blant annet rekruttering, kompetanseheving og coaching. Du får også overordnet ansvar for å sikre leveranser av god kvalitet, samt resultater for avdelingen. Videre vil du samarbeide tett med øvrige leveranseområder for å sikre gode helhetlige kundeleveranser. Vi jobber i dag med leveranser på blant annet EPI, DynamicWeb og ulike PIM DAM, CRM og POS-løsninger. Stillingen rapporterer til Vice President for Retail, Magne Solberg.    Noe av hva vi kan tilby deg: Vi kan tilby deg en sentral rolle i et selskap i vekst, og muligheten til å sette ditt preg på vår Retail-satsning. Hos oss blir du en del av verdens femte største IT-konsulenthus, et sterkt fagmiljø og et godt sosialt miljø. Her har vi blant annet spennende prosjekter, internasjonale fagmiljøer, fagkvelder, interne kurs og andre sosiale arrangementer. Videre kan vi tilby markedslønn og mulighet for deltagelse i aksjonærprogram i CGI.   Vi ser for oss at du kjenner deg igjen i flere av følengende punkter: Høyere utdanning innen IT og/eller økonomi/ledelse/varehandel. Minimum 10 års arbeidserfaring med utvikling og leveranse av eCommerce-løsninger innen varehandel eller andre relevante bransjer. Ledererfaring fra konsulentvirksomhet. Erfaring med salg og leveranse av prosjekter, gjerne fra konsulentvirksomhet. Erfaring fra utvikling og leveranse av avanserte B2B- og/eller B2C- e-handelsløsninger. Kjennskap til relevante teknologier, fortrinnsvis EpiServer, DynamicWeb, SalesForce, inRiver PIM, Microsoft ERP-løsninger og mikrotjenester. God kjennskap til smidig metodikk og Scrum. Interesse for teknologi og utvikling av brukervennlige løsninger. Som person er du positiv, inspirerende og med stort engasjement for den digitale kundereisen. Du er en relasjonsbygger og en utpreget lagspiller som trives med å dele kunnskap og spille andre gode. Du er proaktiv, strukturert og resultatorientert med god kommersiell forståelse. Tilslutt er det viktig at du har gode kommunikasjonsevner både på norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig.   Er du klar til å sette ditt preg på vår Retail-satsning og å bygge CGI videre?
27.05.2019 Oslo
We invite you to bring your management skills together with your motivation and put them into play as you head up our team in oil and gas for growth in Norway. To succeed in this role you must have experience from and network in the oil and gas industry. Are you our new Head of Department Oil & Gas? Click the apply-button to send your application.   Inviting bright minds Do you want to push the boundaries of your profession and develop your excellence in an open, collaborative and empowering culture? We work to create a sustainable future and our inspiring projects and innovative solutions aim to set the standard among our peers. You will join a global company that has been growing successfully since its founding in 1945. Together, we lead and leave a positive impact on societies, companies and people around the world.   You will join our Oil & Gas department As our new Head of Department Oil & Gas you will be part of our Energy division and will collaborate closely with Head of Energy in Norway. The oil & gas department is working with projects within the fields of Weight & Cost, Studies & FEED and Certification. The organisation has delivered positive results for the past 2 years, and the target is now to utilize the positive market to grow the business in the Norwegian market and through this the Norwegian organisation.   Our main clients are typically oil & gas companies and EPC contractors. Our projects range from Offshore Platform Concept and FEED studies over Offshore Weight Management to inspection and approval of lifting gear. We are and integrated part of a strong and global oil & gas organisation working across Norway, Denmark, Qatar, India, UK and the US.   Your key tasks and responsibilities will be: Delivery on strategy and results for the department Secure growth through client focus; responsible for tenders Strategic selling of all discipline services within Certification, Weight & Cost and Offshore Studies & FEED Leadership, employee development, new hires Change management   Your starting point for constant growth From the moment you join Ramboll, we will support your personal and professional development so that you grow with the company. For this role, we believe your starting point is: Experience with - and network within the oil/gas market in Norway Documented results in the Oil/Gas industry Entrepreneurship; strong business acumen Broad discipline knowledge 3-5 years of experience with people management, strong team player Fluent in Norwegian and English   Personal qualities that will help you succeed in this role include: Entrepreneurship, client focus and driven by empowerment and influence. You will need good communication skills and management experience.     Welcome to our Energy division Ramboll is at the forefront of addressing the green transition and offers a holistic approach to energy that supports the sector on the journey towards more sustainable solutions. With 1,800 experts in 14 countries, covering the full spectrum of technologies and all parts of the value chain from production and transmission to distribution, we plan, design and implement energy solutions all over the world.   Ramboll in Norway Ramboll is the 4th largest engineering, design and consultancy company in Norway. Here, you can apply your professional passion for high quality and innovation to services like Sustainable Cities Development, Planning, Buildings, Railroads, Roads and Environmental Consulting. Together, we strive to create the right solutions for our clients, always exploring and considering new concepts, methods and technologies to deliver more value.   How to apply Apply online. Attach your CV, cover letter and relevant documents showcasing why you are the right fit for the role, and when you are available to start. We look forward to receiving your application.   Want to know more? Please Tommy Amstrup Laursen, Vice Director Energy Field Development +45 51611635 or Lene Rutle, Recruiting Lead + 47 99203604 Deadline: 01.09.2019
13.08.2019 Oslo
Group Development Operations & Services is a Nordic organization with resources in four countries under one common management. The aim is to deliver values for NCC as a whole by focusing on optimized benefits delivered to the business as well as by being innovative and drive digital transformation. The main objective is to ensure that NCCs business areas can deliver expected value to our end customers. We are seeking an IT Service Manager for our integrations and our robotics process automation (RPA) management in NCC Group DOS. The role at NCCAs IT Service Manager for Integrations and RPA management you will have overall responsibility for the delivery of defined service according to the service levels agreed with the Business. This includes service availability and maintenance, process support, budgeting and follow-up of SLA’s related to the service, as well as ensuring compliance and IT security. NCC Group DOS is currently in a transformation process to start delivering IT as a service towards the Business and as an IT Service Manager you will have a key position in delivering services and lead the continual improvement of these as well as manage the governance towards the Business. You will also act as a process specialist where you participate in the development of your services and manage/coordinate administrative tasks related to these services. You will have close cooperation with the NCC Business units in Sweden, Norway, Denmark and Finland. We are currently in a hybrid integration environment undergoing a transition to a more cloud based and consolidated companywide integration platform. Join NCC on our journey to become a more data driven company that will require a very agile and modern integration landscape. As an IT Service Manager for Integrations you will have a key role in this change. Job location can be in one of our four Nordic headquarters (Stockholm, Helsinki, Oslo or Copenhagen). Experience At least 5 Years of working experience with integrations Experience of Microsoft integration technologies is an advantage Proven experience working collaboratively in a team-oriented environment Proven experience of managing and operating IT services at an enterprise level Relevant industry experience (construction industry) is an advantage Knowledge, competencies and skills Understanding of different integration patterns and best practices Agile development methodologies A communicative person with great presentation skills Robotic Process Automation (RPA) knowledge Highly self-motivated and self-directed in the pursuit of excellence Service Management ITIL knowledge, certification is an advantage Knowledge of working with ITSM tools, ServiceNow knowledge is an advantage Fluent in written and spoken English and another Nordic language  We offerNCC offers an opportunity to be a part of a dynamic organization with great opportunities for personal development. You will work in a company, which strives to be the forerunner in its industry and you will be a member of a team with engaged and positive colleagues. Our work is guided by our values; honesty, trust, respect and pioneering spirit. Do you want to know more? As we are interviewing on an ongoing basis, please apply as soon as possible. Last day to apply is September 2nd. If you have any questions regarding this position, please contact HR Specialist Recruiting, Karin Österman de Wall, Karin.osterman.de.wall@ncc.se or Heresh Eskandari, heresh.eskandari@ncc.se, Manager Cloud and platform services. NCC is one of the leading construction and property development companies in the Nordic region, with sales of nearly SEK 57 billion and 16,300 employees 2018. NCC is active throughout the value chain – developing commercial properties and constructing housing, offices, industrial facilities and public buildings, roads, civil engineering structures and other types of infrastructure.     Sellers of ads and recruitment services are kindly asked not to contact NCC for this recruitment.    
13.08.2019 Oslo
Vi søker en engasjert og initiativrik seksjonsleder til vårt lederteam i Medisinsk teknologi og e-helse  Avdeling for Medisinsk teknologi og e-helse ivaretar virksomhetsnære områder innen IKT, medisinsk teknisk utstyr og behandlingshjelpemidler. Seksjon for Klinisk IKT er en av fire seksjoner i avdelingen. Hovedoppgavene til seksjonen er innen applikasjoner som EPJ/DIPS, ris/pacs, og applikasjoner knyttet til laboratorieavdelingene. I tillegg til forvaltning av lokale løsninger, har vi også oppgaver ifm innføring og forvaltning av regionale løsninger. En viktig oppgave for stillingen er å rigge seksjonen for å ivareta eksisterende, nye og endrede oppgaver. Du har evne til å gjennomføre til det beste for virksomheten og helheten. Du evner å lede og motivere medarbeidere til å utnytte sitt potensiale både som enkeltindivid og gruppe. Det er tett samarbeid med de øvrige seksjonene i avdelingen, og med Sykehuspartner som vår tjenesteleverandør. Seksjonen har pr i dag 16 ansatte.  Arbeidsoppgaver Ansvar for seksjonens drift og fagutvikling Ansvar for å legge til rette for ett godt arbeidsmiljø Budsjett og personalansvar for egen seksjon På vegne av seksjonen, bidra i avdelingens- og virksomhetens strategiske planlegging  Samarbeids med andre seksjoner/avdelinger på sykehuset og aktuelle eksterne samarbeidspartnere (bl.a Sykehuspartner) Delta aktivt i avdelingens ledergruppe Utøve lederansvar iht Ahus lederkrav  Kvalifikasjoner Relevant utdanning fra høyskole eller universitet Må ha ledererfaring Ønskelig med lederutdanning Må ha kunnskap om de lover og krav som regulerer arbeidsgiver- og arbeidstakerområdet Må ha erfaring med IKT innen klinisk bruk Gode norskkunnskaper både muntlig og skriftlig   Personlige egenskaper Må være ambisiøs på seksjonens og avdelingens vegne  Evne til å motivere medarbeidere Gode kommunikasjonsevner Evne til godt samarbeid og nytekning Interesse for forskning og fagutvikling Fokus på forbedringsarbeid Personlig egnethet vektlegges.  Vi tilbyr Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver i ett spennende og tverrfaglig miljø Dyktige og engasjerte kollegaer Gode muligheter for faglig kompetanseutvikling Gode velferdstilbud til ansatte, for eksempel hytteutleie, teaterbilletter mm  Bedriftsidrettslag med et stort og variert tilbud 
13.08.2019 Lørenskog
Vi søker deg som er eller ønsker utvikle deg til å bli en helhetlig IT løsningsarkitekt.  Vi leverer og drifter løsninger til en av Norges mest fremoverlente kunder i offentlig sektor. Her utvikler og forvalter vi apper, integrasjoner, portaler og administrasjonsløsninger basert på .NET, Azure og Office 365. Vi er også ansvarlig for device management av alle typer enheter, både Apple og Windows baserte. Løsningene driftes i vår hybride cloud-løsning. Vi har et helhetlig team med kunnskap innen alle områder som dekker rådgiving, utvikling, forvaltning og drift. Som løsningsarkitekt skal du forstå de forretningsmessige og tekniske mulighetene, samarbeide med kundeteamet og bygge gode relasjoner med beslutningstakere hos kundene. Hovedansvarsområder vil blant annet være: • Samarbeide med kunden om strategiske tiltak innen digital transformasjon.• Analysere og forstå kundens behov og mål, og være rådgiver for å kunne realisere disse.• Utvikle systemkonsepter, logiske arkitekturer og løsningsalternativer, samt se og kommunisere fordeler og ulemper med alternativene• Ha god oversikt over løsningsdesign, teknisk arkitektur, sikkerhetsarkitektur, infrastrukturarkitektur, databasearkitektur og design, system- og applikasjonsdesign, utvikling, systemintegrasjon og testaktiviteter.• Være mentor og etablere relasjoner på tvers av tekniske- og arkitekturteam.Vi tilbyr: • God fastlønn.• Aksjesparingsprogram• Gode pensjonsordninger og helseforsikring.• Godt og inkluderende fagmiljø.• Fine kontorlokaler sentralt på Helsfyr. Ditt arbeidssted er på kontoret og prosjektene er iOslo. • Fleksible arbeidstider og svært sjelden forventninger om kvelds eller helgearbeid. Det er viktig for oss at hverdagen må fungere både på jobb og hjemme.Søknader vurderes fortløpende. What you can expect from us Build your career with us.It is an extraordinary time to be in business. As digital transformation continues to accelerate, CGI is at the center of this change—supporting our clients’ digital journeys and offering our professionals exciting career opportunities. At CGI, our success comes from the talent and commitment of our professionals. As one team, we share the challenges and rewards that come from growing our company, which reinforces our culture of ownership. All of our professionals benefit from the value we collectively create.Be part of building one of the largest independent technology and business services firms in the world.Learn more about CGI at www.cgi.com.No unsolicited agency referrals please.CGI is an equal opportunity employer.
03.07.2019 Oslo
Brenner du for gode brukeropplevelser? Vil du være med på å forme fremtidens digitale samfunn, bli en del av et dynamisk designmiljø og ha en sentral rolle i utviklingen av banker og andre finansielle aktørers digitale tjenester? Hvis ja, så kan vi love deg en fleksibel stilling som gir deg muligheten til å utvikle deg. Vi leter etter deg som har erfaring og kompetanse fra UX- og/eller andre designfag, som er fremoverlent og som ønsker å skape de aller beste brukeropplevelsene.   Hvordan vi jobber: Som designer i EVRY Financial Services vil du jobbe i tverrfaglige team med hele kundereisen fra innsiktsarbeid via wireframing og validering, utvikling av prototyper og overlevering til utviklerteam til testing og oppfølging. Ofte vil du ha mulighet til å jobbe med eksperter innen bl.a. Blockchain og AI. Enheten din, Design Consulting, er et veletablert designmiljø bestående av 11 UI- og UX-designere. Deres ansvar er å holde sluttbrukerens behov i hevd, og sammen med resten av teamet skape brukervennlige løsninger innen bank og finans.   Om deg: Du er selvstendig, kreativ og løsningsorientert, du er ikke redd for en utfordring og holder gjerne workshops eller leder innsiktsarbeid. I tillegg til å jobbe med konsepter fra begynnelse til slutt, tar du også gjerne et dykk i eksisterende produkter der ditt bidrag kan gjøre brukeropplevelsen enda bedre. Du strekker deg for å finne den optimale balansen mellom kundeverdi, forretningsverdi og mulighetene teknologien gir. I EVRY har vi et sterkt kundefokus, og du må derfor være serviceinnstilt, ha en positiv holdning og være opptatt av å levere kvalitet.   Kvalifikasjoner: Bachelor- eller mastergrad i UX-design, interaksjonsdesign eller andre relevante felt God skriftlig og muntlig fremstillingsevne både på norsk (skandinavisk) og engelsk God erfaring med å planlegge og å fasilitere workshops og sprinter Kunne benytte verktøy som Sketch/Axure/Figma og Invision/Zeplin Kjennskap til arbeidsmetoder som Design Thinking og Google Sprint Erfaring med interaksjons- og tjenestedesign er en fordel   Vi tilbyr Vår størrelse er vår styrke. Som et av de ledende IT-selskapene i Norden kan vi tilby deg flere muligheter enn andre selskaper i bransjen. I EVRY vil du ha muligheten til å jobbe med mange varierte arbeidsoppgaver, ha stor fleksibilitet i stillingen og gode muligheter for karriereutvikling, gjennom EVRY Academy og egne karriereprogrammer. EVRY har også et stort indre jobbmarked som gir deg mulighet til å bytte jobb uten å bytte arbeidsgiver. Ulike bakgrunner og innfallsvinkler, humor og stor takhøyde er noe vi liker. EVRY preges av et aktivt og inkluderende arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer, hvor du vil ha muligheten til å delta i flere faglige og sosiale nettverk som Young Professionals,  Female@EVRY, Active@EVRY  m.m.   Arbeidssted: Snarøyveien 30 A, 1360 Fornebu Høres dette ut som en stilling for deg? Alle søknader behandles fortløpende, så derfor ber vi deg sende inn din søknad snarest, og senest innen 15. september 2019. Vi ser frem til å høre fra deg!
15.08.2019 Oslo
I Stendi føler vi et stort engasjement for samfunnet vi lever i. Vi ønsker å medvirke til et bedre, tryggere og friskere liv. Vi gjør verden til et bedre sted, et menneske av gangen. Omsorgsbransjen er dynamisk og i stadig endring. Det gir oss mulighet til å tenke om igjen og tenke nytt. Det liker vi, og er noe som kjennetegner oss. Raske og gode beslutninger, fleksibilitet og muligheten til å påvirke og tenke nytt. Nå søker vi kokk i fast helgestilling til Gabels Park. Om stedet:  Gabels Park er seniorboliger i Gabels gate 38 på Frogner. Bygget har 80 selvstendige leiligheter, resepsjon og restaurant i første etasje. Vi har trening med fysioterapeut, tilbud om felles lunsj og middager alle dager i uken. Vi lager all mat fra bunnen av og legger vekt på å servere god og tradisjonell husmannskost. Vi spesialtilpasser måltider til kundene. Til lunsj serverer vi en varmrett, et utvalg av smørbrød og croissanter med pålegg. Kjøkkenet, restauranten og felleslokalene våre er selve hjertet i bygget. Utover god mat i hyggelige omgivelser har vi til enhver tid helsefaglig personell på huset. Alle som bor hos oss får trygghetsalarm tilknyttet vårt eget personell. Husvert, helsepersonell og kokker bidrar til å gi alle våre beboere en trygg og sosial hverdag. Vi legger vekt på høy grad av service og tilstedeværelse. Nå trenger vi en dedikert kokk til fast helgestilling. Arbeidsoppgaver: Følge opp IK-mat rutiner. Lage og servere lunsj. Lage og servere middag. Varebestilling og oppfølging av varelager i henhold til rutiner. Bidra til utarbeidelse av meny. Bidra med servering om nødvendig. Være bidragsyter til et sosialt og trygt bo- og arbeidsfellesskap. Kvalifikasjoner: Fagbrev (2 år) som kokk. Du har relevant erfaring fra restaurantkjøkken. Gode norskkunnskaper muntlig og skriftlig. Du har inngående matinteresse.  Engasjement i å gi våre beboere gode matopplevelser. Sosialt interessert og kompetent. Personlig egnethet vil bli vektlagt. Gode IT kunnskaper. Språk krav: Søkere må beherske gode språkferdigheter i norsk både skriftlig og muntlig. Personlig egnethet: Postiv Serviceinnstilt Løsningsorientert Engasjert Effektiv Trygg og tillitsskapende Voksen og pålitelig Vi tilby: Stilling som kokk i en fast helgestilling. Mulighet å påvirke din egen hverdag og arbeidsoppgaver. Mulighet til å utvikle deg i samarbeid med hyggelige og kompetente kolleger i et godt arbeidsmiljø preget av omtenksomhet, profesjonell holdning, engasjement og nytenkning. Mulighet til å delta på kurs og internundervisning. Mulighet for hyggelige sosiale sammenkomster med andre kolleger i bedriften (f.eks. hytteturer, julebord, sommerfest, lønningspils, bedriftsmaraton etc).
21.08.2019 Oslo
Vis alle 22.825 ledige stillinger

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Recruitment Executive

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Gail Kenny Executive Recruitment