Ledig stilling

Åpen søknad – Gail Kenny Executive Recruitment Gail Kenny Executive Recruitment

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Skytjenesteansvarlig til IT-avdelingens infrastrukturseksjon Tolletaten skal styrke kompetansen i vårt Microsoft 365-team for å kunne levere i henhold til etatens skystrategi, samt generelt styrke vår forvaltnings- og leveringskraft innen IT-infrastruktur og -plattformtjenester. I stillingen vil du få ansvaret for den helhetlige driften og forvaltningen av etatens skyløsning levert av Microsoft (Azure og Microsoft 365).    Oppgaver:  drift og forvaltning av vår Microsoft 365-plattform, samt integrasjoner mot interne og eksterne tjenester  ansvar for videreutvikling av etatens team for Microsoft 365  planlegging, gjennomføring og dokumentasjon i samsvar med strategi- og arkitekturbeslutninger  gjøre kostnadsestimater og “what-if”-analyser i forbindelse med innføring av nye tjenester og endringer på eksisterende tjenester  lage gode beslutningsunderlag   delta i utviklingsprosjekter som ekspert innenfor fagområdet og samtidig på vegne av hele driftsorganisasjonen.     Kvalifikasjoner:  høyere relevant utdanning fra høyskole/universitet på bachelor- eller mastergradsnivå. Manglende formell utdanning kan delvis kompenseres for ved lang relevant erfaring   minimum 3 års erfaring med drift og forvaltning av Office365 og Microsoft serverteknologi, fortrinnsvis i større miljøer og/eller organisasjoner  minimum 1-2 års erfaring med hybride skyløsninger  erfaring med Microsoft Active Directory og ADFS  erfaring med automatisering/scripting i PowerShell   erfaring med kostnadsestimering av infrastruktur  god muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk    Du bør også ha erfaring innen ett eller flere av disse områdene:  virtualiseringsteknologier  PKI og sertifikater  automatisering av levering av utviklingsmiljøer  jobbe i team basert på smidige metoder  integrasjon med eksterne parter    Vi ser etter deg som:  kan formidle krevende temaer enkelt og med faglig tyngde, resultatorientert og med god gjennomføringsevne   kan tenke langsiktig midt i en operativ hverdag   er brukerorientert og med god forretningsforståelse  har evne til å forstå helhet innen IT-infrastruktur   har evne til å ta ansvar og lede team   er en tillitsvekkende person som fungerer godt som rådgiver i brukermøter med faglige presentasjoner av løsninger    Vi tilbyr:   lønn som rådgiver/seniorrådgiver etter statens regulativ kr 605 500 – 765 000 avhengig av kvalifikasjoner. For særlig godt kvalifiserte søkere kan høyere lønn vurderes.   mulighet til faglig utvikling og jobbe med spennende teknologi  utfordrende oppgaver i et innovativt fagmiljø  gode kollegaer og et sosialt miljø  sentral beliggenhet rett ved Oslo S  gode pensjons-, forsikrings- og låneordninger i Statens pensjonskasse  fleksitid, sommertid og mulighet for trening i arbeidstiden    I Tolletaten er vi opptatt av mangfold. Vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. Arbeidsplassen tilrettelegges ved behov. Tolletaten er en IA-bedrift.     Vi benytter SEMAC bakgrunnssjekk på aktuelle kandidater.  Det vil kunne bli nødvendig å måtte sikkerhetsklareres.   For nærmere informasjon om stillingen kan du kontakte underdirektør Morten Karterud, tlf 959 19 693/ morten.karterud@toll.no eller seniorrådgiver Jo Årnes, tlf 932 33 119/ jo.kjetil.arnes@toll.no.   Søknadsfristen er 01.12.2019.  Stillingsnummer 38/2019 
13.11.2019 Oslo
Vi søker inspirerende og engasjerte prosjektledere:Acando leverer tjenester til et bredt spekter av teknologifokuserte kunder. Vi bidrar til å levere et komplett tjenestetilbud av løsningsleveranser innen design, utvikling og test. Vi tilbyr også prosjektledelse og rådgivning. God prosjektledelse på dette gir våre kunder trygghet for at leveransene kommer til rett tid, til avtalt kostnad og med god kvalitet. Vi er nå på jakt etter flere prosjektledere som ønsker å bistå våre kunder med å oppnå vellykkede prosjekter. Your future duties and responsibilities Som prosjektleder i Acando vil du jobbe med prosjektledelse av IT-prosjekter, herunder estimering, planlegging, gjennomføring og oppfølging. Arbeidsoppgavene inkluderer ledelse av utviklingsteam, og tett samarbeid med prosjekteiere og andre prosjektdeltakere. Du vil være en viktig sparringspartner for våre kunder ved strategiske spørsmål og teknologiske veivalg. Samtidig vil du spille en viktig brikke knyttet til å sikre framdrift i prosjektet, og for kvalitetssikringen av våre leveranser. I tillegg til å arbeide med rådgivning og prosjektledelse for våre kunder, ønsker vi deg som vil bistå i videreutviklingen av vår prosjektmetodikk, samt å delta i tilbudsarbeid ved behov. Required qualifications to be successful in this role •høyere utdanning innen IT eller økonomi•minimum 5 års erfaring som prosjektleder. Det er ønskelig med erfaring fra utviklingsprosjekter, og/eller større prosjekter fra offentlig sektor.•erfaring som konsulent, men dette er ikke et krav•sertifisering innen Prince2 practitioner eller PMI•kjennskap til smidig utvikling/SCRUM eller annen relevant metodikk•god IT- og forretningsforståelse med gode lederegenskaperDu har sterk interesse for innovativ og utviklende ledelse, og nysgjerrighet for teknologi. Som person er du selvstendig og strukturert, men samtidig teamorientert og engasjerende. Du har høy gjennomføringsevne og er resultatorientert, også under tidspress. Da du vil arbeide med kunder i privat og offentlig sektor er det en forutsetning at du har gode kommunikasjonsevner på norsk, både skriftlig og muntlig. Noe av hva vi kan tilby:Vi kan tilby deg en ansvarsfull og viktig rolle i et selskap i vekst, og som ligger langt fremme i hvilke muligheter teknologi gir samfunnet gjennom områder som AI, IoT, robotics, virksomhetsarkitektur og digital transformasjon. Acando Gruppen er et solid selskap, og vinner stadig nytt terreng både faglig og markedsmessig. Du vil inngå i et sterkt fagmiljø med fokus på kunnskapsdeling, og som stimulerer til faglig og personlig utvikling. Vi tilbyr også et sosialt miljø og arrangementer som eksempelvis bedriftsidrettslag, hackweekends, fjellturer m.m. Vil du vite mer?For mer informasjon, kontakt Avdelingsleder Delivery Vibeke Bassøe vibeke.bassoe@acando.no eller via telefon 92621717Vi behandler søknader fortløpende, og aktuelle kandidater vil kontaktes i løpet av kort tid. Søknadsfrist: Snarest What you can expect from us Build your career with us.It is an extraordinary time to be in business. As digital transformation continues to accelerate, CGI is at the center of this change—supporting our clients’ digital journeys and offering our professionals exciting career opportunities. At CGI, our success comes from the talent and commitment of our professionals. As one team, we share the challenges and rewards that come from growing our company, which reinforces our culture of ownership. All of our professionals benefit from the value we collectively create.Be part of building one of the largest independent technology and business services firms in the world.Learn more about CGI at www.cgi.com.No unsolicited agency referrals please.CGI is an equal opportunity employer.
04.09.2019 Oslo
Position Description Har du erfaring med teknisk testing av IT-systemer og brenner for tekniske utfordringer?CGI er et av verdens ledende selskaper innen IT- og forretningsutvikling. Med overkant av 77.000 ansatte på 400 lokasjoner i 40 land, betjener CGI nærmere 5.000 kunder verden over. Dette er innenfor et bredt spekter av løsnings- og tjenestetilbud, som blant annet design, programmering, applikasjonsutvikling, systemintegrasjon, arkitektur, infrastruktur, strategi- og forretningsutvikling. I CGI har vi en egen avdeling med spesialister på automatiserte tester og datasikkerhet. På grunn av økt etterspørsel av våre tjenester og ambisjoner innen tjenesteleveranser, søker vi nå en ny testleder til vårt CGI Testing Services Team (CTS). Your future duties and responsibilities I CTS bistår vi våre kunder med blant annet kostnadsoptimalisering, kvalitetsheving, økt effektivitet og produktivitet. Som testleder i avdelingen CTS vil du bli en del av et team av kompetente testspesialister, og du vil få en sentral rolle i leveranser av testtjenester for våre kunder, både i privat og offentlig sektor. Hos oss vil du få ansvar for å påvirke og utarbeide teststrategier for og sammen med våre kunder. Vi har mange kunder som benytter ulik teknologi i sine løsninger, eksempelvis Java, Go, Python, Dynamics 365, Azure osv. Du vil vurdere og innføre ny testmetodikk og nye testverktøy på tvers av team og produkter, samt lede og rapportere testarbeidet. På samme tid vil du være sentral i kvalitetssikring og eksemplifisering av krav, brukerhistorier og spesifikasjoner, samt i konstruksjonen og vedlikehold av testdata.Vår nye testleder vil være et faglig fyrtårn med ansvar for både funksjonelle og ikke-funksjonelle testere, og sørge for at arbeidet utføres i henhold til etablerte rammeverk. En viktig oppgave blir å sikre tett dialog internt i avdelingen, samt med øvrige enheter i CGI.Vi kan tilby deg ...... muligheten til å ta en sentral rolle i den videre oppbyggingen av vår satsing på testtjenester. I CGI er vi opptatt av at våre medarbeidere skal trives og kunne utvikle seg, både personlig og faglig. Vi tilbyr våre medarbeidere kurs, sertifiseringer og deltakelse på faglige arrangementer. Det er også mulighet for å delta på andre interne fagkvelder, workshops, hackweekends osv. – alt for å sikre deg en sterk faglig kompetanse. Du vil selvfølgelig få konkurransedyktige betingelser med gode pensjon- og forsikringsordninger, aksjespareprogram for alle våre ansatte, samt andre goder som blant annet dekket mobilabonnement og bredbånd. Required qualifications to be successful in this role Den vi søker kjenner seg igjen i flere av følgende punkter:- Minimum bachelorgrad innen IT/teknologi eller andre relevante fagområder.- Solid erfaring med testing innen smidig utviklingsmetodikk eller iterative prosesser.- Kompetanse og erfaring innen bl.a. testautomatisering, testverktøy, testmiljøer, systemutvikling, test av mobile flater, samt erfaring med komplekse og virksomhetskritiske applikasjoner.- Gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig.Som person trives du med å arbeide i team, samtidig som du evner å arbeide godt selvstendig innenfor egne ansvarsområder. Du er ansvarsbevisst, analytisk og proaktiv, og trives derfor i et miljø med høyt arbeidstempo.Vil du vite mer om stillingen?Ta kontakt med undertegnede for mer informasjon om stillingen.Leder for CGI Testing Services Bernt, Magne Krokedal på mail: bernt.krokedal@cgi.com eller tlf. 924 44 255.Director International Client, Christian Grødum på mail: christinan.grodum@cgi.com eller tlf. 934 08 757. What you can expect from us Build your career with us.It is an extraordinary time to be in business. As digital transformation continues to accelerate, CGI is at the center of this change—supporting our clients’ digital journeys and offering our professionals exciting career opportunities.At CGI, our success comes from the talent and commitment of our professionals. As one team, we share the challenges and rewards that come from growing our company, which reinforces our culture of ownership. All of our professionals benefit from the value we collectively create.Be part of building one of the largest independent technology and business services firms in the world.Learn more about CGI at www.cgi.com.No unsolicited agency referrals please.CGI is an equal opportunity employer.
22.10.2019 Oslo
Vil du være med å forme fremtiden for en av Norges viktigste felleskomponenter? Vi søker etter deg som har erfaring fra daglig operativ oppfølgingen av tjenester som leveres til mange brukere. Du har god teknisk innsikt og har til enhver tid en helhetsoversikt over driftssituasjonen og er vant til å være eskaleringspunkt ved eventuelle avvik i forhold til avtalte leveranser. Du har erfaring fra å lede et produksjonsteam samt samarbeide med utviklingsteam, for å ivareta SLA'er. Du har også erfaring fra å inngå i beredskapsteam. Folkeregisteret utgjør en svært viktig del av samfunnets infrastruktur og har bidratt til store effektiviseringsgevinster for hele det norske samfunn. Registeret er sentralt i offentlig personrelatert saksbehandling og planlegging, men også for store deler av privat sektor er Folkeregisteret en nødvendig informasjonskilde for å utføre lovpålagte oppgaver. I 2016 ble det igangsatt et prosjekt som ivaretar moderniseringen. Prosjektet varer til og med 2020 og parallelt med dette skal en forvaltningsorganisasjon etableres. Du vil jobbe i prosjektet inntil oppgavene overføres til linjeorganisasjonen. Forvaltning og videreutvikling av Folkeregisteret vil skje i tverrfaglige team som jobber iht. prinsipper for smidig utvikling og DevOps. Arbeidsoppgaver være bindeleddet mellom de tverrfaglige teamene og øvrig produksjonsoppgaver ansvar for daglig drift og produksjon for Folkeregisteret koordinering med eksterne tjenesteleverandører (Difi, Altinn m.fl)  ansvar for tilstrekkelig bemanning for daglig drift og produksjon følge opp, dokumentere og analysere hendelser  leder driftsmøter og møter med produsenter og konsumenter sørge for nødvendige driftsvarslinger sørge for at produksjonssettingsplaner etableres og følges opp utarbeide, vedlikeholde og effektuere beredskapsplaner for Folkeregisteret  rapportere månedlig SLA til Tjenestekontakt i Divisjon IT følge opp og bidra inn i avviksbehandlingen  være produkteier for egenutviklet produksjonsoppfølgingsverktøy for Folkeregisteret gi innspill til applikasjonsforbedringer Kvalifikasjoner høyere relevant utdanning på bachelornivå. Relevant erfaring kan kompensere for kravet til utdanning god teknisk innsikt med erfaring fra systemutvikling erfaring fra løsninger basert på hendelsesorientert mikroarkitektur, utviklet med java-rammeverk med testdrevet utvikling erfaring og dokumenterte resultater som serviceleder eller lignende funksjon som ivaretar oppfølging av applikasjoner med høye oppetidskrav erfaring med produksjonsoppfølging og oppgaver nevnt over  god kjennskap til ITIL og tilhørende prosesser gode skriftlige og muntlige formidlingsevner på norsk erfaring med ledelse av produksjonsteam er en fordel  Personlige egenskaper god gjennomføringsevne tar initiativ og er proaktiv gode kommunikasjonsevner gode samarbeidsevner Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger Stillingen rapporterer til underdirektør for gruppe Verdikjede og vil samhandle tett med gruppen som videreutvikler og forvalter Folkeregisteret. Stillingen lønnes som senioringeniør (kode 1181) eller seniorrådgiver (kode 1364), fra kr 720 000 – kr 850 000 avhengig av kvalifikasjoner. Stillingen har 6 måneders prøvetid. Noe reisevirksomhet må påregnes.  Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.  Refnr:  2019/11836
30.10.2019 Oslo
EVRY Financial Services er en ledende leverandør av løsninger og tjenester til bank og finansvirksomheter. EVRY leverer en total verdikjede innen forretningsområdet Cards og våre kunder er fra store internasjonale selskaper og Fintech til mindre lokale banker. EVRY har styrket sin posisjon innen kortområdet og basert på økt kundetilgang og stor etterspørsel, søker vi en Business Manager til å ta del i vår vekst og ivareta både nåværende og nye kunder. Vi er i dag 500 ansatte innenfor kortområde og dekker det nordiske markedet samt UK og Irland. Du vil jobbe tett med høyt kompetente medarbeidere fra flere andre områder, for eksempel Kortproduksjon, Fraud Prevention, fakturering, kortadministrasjon og andre tilhørende tjenester   Hvordan vi jobberVi har høye ambisjoner, og vi vil være ledende på teknologi. Vi er lidenskapelig opptatt av kreative løsninger, og vi er alltid nysgjerrige på å se hva det neste digitale gjennombruddet blir. Siden teknologien raskt fornyes må vi være smidige, tenke fremover og se løsninger. Vår arbeidsplass karakteriseres av fleksibilitet, noe som gir deg muligheten til å påvirke når og hvor du jobber. I denne stillingen vil du kunne jobbe innenfor en rekke ulike områder. Ha det totale salgsansvaret for en utvalgt kundeportefølje Ansvar for oppfølging og gjennomføring av nødvendige kunde og salgsaktiviteter Delta i RFP og BID prosesser Som Business Manager (BM) er du bindeleddet mellom kunden og EVRY Card Services og EVRY`s sine ulike leveranseenheter. Som BM jobber du i grenselandet mellom leverende enheter med mål om å optimalisere kundeopplevelsen og EVRYs leveranse. Dette medfører at du jobber aktivt med oppfølging av kundeleveranser, kvalitet samt være kundens rådgiver for utvikling av deres portefølje.   Er du den vi ser etter? I EVRY er vi svært opptatt av våre kunder, og du må derfor være serviceinnstilt, ha en positiv holdning og være opptatt av å levere kvalitet. Vi er i rask endring og dette krever at du er fleksibel, selvstendig og motiveres av gode resultater. Vi ser også for oss at du har følgende bakgrunn: Universitets- eller høyskoleutdanning. el. tilsvarende Dokumentert erfaring kan i noen tilfeller kompensere for manglende utdanning. Er flytende i et skandinavisk språk, samt behersker engelsk på en fullverdig måte Erfaring og kunnskap fra kortselskaper eller bank er en fordel Erfaring fra å arbeide med kundekontakt/konsulentarbeidet Relasjonsbygger internt/eksternt   Vi tilbyr Vår størrelse er vår styrke. Som et av de ledende IT-selskapene i Norden kan vi tilby deg flere muligheter enn andre selskaper i bransjen. I EVRY vil du ha muligheten til å jobbe med mange varierte arbeidsoppgaver, ha stor fleksibilitet i stillingen og gode muligheter for karriereutvikling, gjennom EVRY Academy og egne karriereprogrammer. EVRY har også et stort indre jobbmarked som gir deg mulighet til å bytte jobb uten å bytte arbeidsgiver.  Ulike bakgrunner og innfallsvinkler, humor og stor takhøyde er noe vi liker. EVRY preges av et aktivt og inkluderende arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer, hvor du vil ha muligheten til å delta i flere faglige og sosiale nettverk som Young Professionals, Female@EVRY, Active@EVRY m.m.   ArbeidsstedOslo/Fornebu   Høres dette ut som en stilling for deg?Alle søknader behandles fortløpende, så vi anbefaler deg å sende inn din søknad snarest.  Vi ser frem til å høre fra deg!
14.11.2019 Oslo
EVRY Financial Services er en ledende leverandør av løsninger og tjenester til bank og finansvirksomheter. EVRY leverer en total verdikjede innen forretningsområdet Cards og våre kunder er fra store internasjonale selskaper og Fintech til mindre lokale banker. EVRY har styrket sin posisjon innen kortområdet og basert på økt kundetilgang og stor etterspørsel, søker vi en Senior Sales Manager til å ta del i vår vekst og ivareta både nåværende og nye kunder. Vi er i dag 500 ansatte innenfor kortområde og dekker det nordiske markedet samt UK og Irland. Du vil jobbe tett med høyt kompetente medarbeidere fra flere andre områder, for eksempel Kortproduksjon, Fraud Prevention, fakturering, kortadministrasjon og andre tilhørende tjenester   Hvordan vi jobberVi har høye ambisjoner, og vi vil være ledende på teknologi. Vi er lidenskapelig opptatt av kreative løsninger, og vi er alltid nysgjerrige på å se hva det neste digitale gjennombruddet blir. Siden teknologien raskt fornyes må vi være smidige, tenke fremover og se løsninger. Vår arbeidsplass karakteriseres av fleksibilitet, noe som gir deg muligheten til å påvirke når og hvor du jobber. I denne stillingen vil du kunne jobbe innenfor en rekke ulike områder. Ansvaret for innsalg av nye kunder samt mersalg til egen kundeportefølje innen tradisjonell Bank og Finans samt Fintechs. Å være rådgiver og tett samarbeidspartner for våre kunder Identifisere nye forretningsmuligheter hos eksisterende og nye kunder Planlegge og gjennomføre salgs- og markedsaktiviteter Fremme EVRY som den foretrukne samarbeidspartner Ansvar for RFP og BID prosesser Gjennomføre kontraktsforhandlinger for aktuelle kunder   Er du den vi ser etter? I EVRY er vi svært opptatt av våre kunder, og du må derfor være serviceinnstilt, ha en positiv holdning og være opptatt av å levere kvalitet. Vi er i rask endring og dette krever at du er fleksibel, selvstendig og motiveres av gode resultater. Vi ser også for oss at du har følgende bakgrunn: Universitets- eller høyskoleutdanning på Mastergradsnivå, siv.øk. el.tilsvarend Dokumentert erfaring kan i noen tilfeller kompensere for manglende utdanning. Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner, og evne til å skape tillit og gode relasjoner både med kunden, samarbeidspartnere og internt i EVRY Snakker og skriver flytende norsk og har gode engelskkunnskaper Er utadvendt og engasjert, har god forretningsforståelse og et sterkt ønske om å forstå kundens behov Minimum 10 års erfaring innen systemsalg  Vi tilbyrVår størrelse er vår styrke. Som et av de ledende IT-selskapene i Norden kan vi tilby deg flere muligheter enn andre selskaper i bransjen.I EVRY vil du ha muligheten til å jobbe med mange varierte arbeidsoppgaver, ha stor fleksibilitet i stillingen og gode muligheter for karriereutvikling, gjennom EVRY Academy og egne karriereprogrammer. EVRY har også et stort indre jobbmarked som gir deg mulighet til å bytte jobb uten å bytte arbeidsgiver. Ulike bakgrunner og innfallsvinkler, humor og stor takhøyde er noe vi liker. EVRY preges av et aktivt og inkluderende arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer, hvor du vil ha muligheten til å delta i flere faglige og sosiale nettverk som Young Professionals, Female@EVRY, Active@EVRY m.m. Arbeidssted Oslo/Fornebu  Høres dette ut som en stilling for deg?Alle søknader behandles fortløpende, så vi anbefaler deg å sende inn din søknad snarest.  Vi ser frem til å høre fra deg!   
14.11.2019 Oslo
The Construction Industry is facing a transformation driven by digitalization. Within VDC, mobility, cloud, Internet of things, Smart Buildings, Smart Cities, Sustainability, the Sharing economy, Helpful homes there is great potential to develop NCC further. NCC is focusing on taking a leading role in this transformation, through developing our existing business and through innovation to find new competitive advantages. Information Security is a founding pillar in this transformation, and we are now expanding our Nordic team looking for a Group Information Security Architect with the ability to form solutions with the correct level of security in relation to user experience, business value and business risk. Information security is becoming a competitive advantage as our customers are putting higher requirements and also due to that working in joint ventures and partnering is successful ways to deliver in construction projects. Your role A matching profile for this position will get the opportunity to develop the roadmap and the target architecture for the information security area and to initiate change initiatives to realize and share the IT Security responsibility. The person we are looking for will, together with our Enterprise Architecture-team and our IT-services organization, lead this journey of change at Group level, together with our Business Areas and Group Functions. The position is placed at the Information Security function of the Enterprise Architecture & IT Strategy, a Nordic Group Function at NCC. This person is also responsible for securing that the initiatives of development are being realized according to the NCC guidelines of Information Security and to create solution architecture when developing new security functions.  Your experience and qualifications We believe that you are motivated by proactive work together with our both the business and with IT. You are driven by understanding complex information security matters from non-technical stakeholders within the business and suggest good solutions that balance effort with business risk. To be successful in this role, we believe you have work experience from the information security area at a midsized or larger organization, with a proven track record from both acting at an operative level and in an advising role to the organization as well as IT, in designing and performing information- and IT Security controls and risk analysis. Knowledge in GDPR is also required. A merit would be if you have a certificate in CISSP, CISM, CRISC or equivalent since you will be a key player in our operative IT Security work and the transformation journey that is currently going on.   Personal Qualities Selling approach regarding Information- and IT Security Experience in working at an operative level with IT-Security and change Analytical strength and ability to use that strength in risk management processes and control framework Excellent in building relations and in communicating at all levels within an organization Ability to perform and deliver value-adding solutions at a high level Excellent presentations- and communications skills in English and in Swedish  In this role we are looking for a person with good communication qualities, integrity and who is used to challenge existing models. You are structured, analytical with a good ability to work with others in teams. If you find energy in change, are open minded and like being given responsibility, maybe this position is the one for you. We offerNCC offers an opportunity to be a part of a dynamic organization with great opportunities for personal development. You will work in a company, which strives to be the forerunner in its industry, and you will be a member of a team with engaged and positive colleagues. NCC's vision is to renew our industry and offer the best sustainable solutions. Our work is guided by our values; honesty, trust, respect and pioneering spirit. Are you interested?This is a permanent position located in one of our offices in Helsinki, Solna, Copenhagen, Oslo, Malmö or Gothenburg. Some traveling is a natural part of the role. Please register your application and CV in English below. Selection is ongoing, so please apply as soon as possible but no later than 2020-01-07. For further information on this position, please contact Tomas Elfving, Head of Enterprise Architecture & IT Strategy, 070-670 74 20 or Karin Österman de Wall, HR Recruitment Specialist, karin.osterman.de.wall@ncc.se. NCC is one of the leading construction and property development companies in the Nordic region, with sales of nearly SEK 57 billion and 16,300 employees 2018. NCC is active throughout the value chain – developing commercial properties and constructing housing, offices, industrial facilities and public buildings, roads, civil engineering structures and other types of infrastructure.
14.11.2019 Oslo
Statkraft is Europe’s largest generator of renewable energy. As a major player in the energy wholesale market, we are developing green power solutions for renewable energy producers and companies from trade and industry. We support our customers on the way to a 100% renewable electricity supply. Join the team and take part in creating tomorrow’s energy world! What we do: Advanced use of IT is the foundation for Statkraft’s present and future position as one of the most competitive players in the renewable energy industry. Statkraft’s internal IT organization provides reliable IT services to all of Statkraft, with a combination of own production, sourcing and integration. The IT organization in Statkraft consists of more than 140 employees delivering services to 85 locations in 16 countries, ensuring economy of scale and competitive advantages, and a common IT security platform for Statkraft. The IT operational model cater for a common set of operational processes, a common support model and a global infrastructure capable to carry out corporate wide and local IT systems. Statkraft has a genuine belief in the value of the best possible cooperation between business and IT. Your role: Statkraft is looking for a Murex System Specialist to strengthen the team responsible for the system portfolio of the trading and risk management department. You will be placed in an environment with highly skilled colleagues and will be expected to take a leading role in the further development of the system portfolio. Murex is chosen as the main trading and risk management system in Statkraft. The system is used at our offices in Oslo, Trondheim, Stockholm, London, Düsseldorf and Amsterdam. As Murex System Specialist you will have responsibilities including, but not limited to the following: Murex Support for all relevant business processes in Front-, Middle- and Back Office Develop technical solutions based on our business requirements Perform functional configurations Cooperate closely with the business and the vendor Your profile: Higher education, preferably a degree in finance / science / computer science Proven Murex Skills Broad understanding and interest in the financial or commodity markets A significant understanding of trading and risk management systems Genuine interest in system support, configuration and development Programming experience is an advantage SQL knowledge (preferable ORACLE DB) Fluent in English Statkraft offers: Professional and personal development in an exciting company A positive working environment characterised by competence, responsibility and innovation A diverse workplace with regard to gender, age and cultural background Competitive terms of employment and excellent benefit schemes Challenged? For us the ideas of our committed and ambitious colleagues make the difference. If you want to share our passion for renewable energy and be a part of tomorrow’s energy world, please apply through our online application form.
14.11.2019 Tyskland, Oslo
Vis alle 22.330 ledige stillinger

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Recruitment Executive

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Gail Kenny Executive Recruitment