Ledig stilling Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Helseveileder - Prosjekt STOLT (Ref.nr: 3108758728) Oslo Kommune

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

S.T.O.L.T. prosjektet søker en helseveileder som ønsker om å jobbe med ressursmuligheter for unge voksne med oppfølgingsbehov. Stillingens oppgaver vil være å fremme helhetlig fysisk og psykisk helse hos deltagere i S.T.O.L.T. Arbeidet vil omfatte planarbeid, kartlegging og oppfølgning av behov både individuelt og i gruppe, koordinering tilknyttet helseperspektiv, undervisning, rapportering og videreutvikling av prosjektet. Det skal gjennomføres en pilot for å teste og implementere IPS metoden (Individual Placement and Support) for å øke sysselsetting og inkludering av unge voksne i arbeidsmarkedet. Helseveileder med øvrig team vil få kurs i karriereveiledning og jobbspesialist via Fylkesmannen i Oslo og Akershus. Det er kun tre andre tiltak i Oslo kommune med innretning IPS for ungdom. Prosjektet er et kriminalitetsforebyggende, sysselsettings- og integreringsprosjekt som jobber med ungdom og unge voksne i Groruddalen. Prosjektet består av et omfattende 6 måneders opplæringsprogram i barne- og ungdomsarbeid hvor man arbeider med tett individuell oppfølging av 16 deltagere fra de 4 Grorudalsbydelene. Programmet gir fagkompetanse gjennom undervisning i teori og praksis samt øker den sosiale kompetansen. I tillegg består prosjektet av et team av miljøarbeidere som jobber sosialt oppsøkende opp mot yngre risikoungdom. S.T.O.L.T. er et Groruddalsprosjekt bestående av bydelene Alna, Bjerke, Grorud og Stovner og er administrativt plassert under Enhet for kultur, møteplasser og frivillighet i Bydel Alna. Prosjektet ble etablert i 2008 og samarbeider tett med et bredt spekter av aktører innen fagfelt tilknyttet barne- og ungdomsarbeid. Vennligst ta med orginale attester og CV på et eventuelt intervju. Oppgi to referanser i søknaden som kan kontaktes i ansettelsesprosessen. Kun e-søknader blir vurdert.

Arbeidsoppgaver

  • Ansvar for individuell oppfølgning, veiledning og koordinering tilknyttet helseperspektiv
  • Etablere tverrfarlig samarbeid rundt deltagers oppfølgningsbehov
  • Planlegge og gjennomføre kurs innenfor avtalte temaer
  • Videreutvikle og implimentere gode samtale – og støtteverktøy
  • Bidra til å videreutvikle faglig og pedagogisk tilnæring i prosjektet, samt utvikle fagspesifikt undervisningsmateriell knyttet til pysisk og fyskisk helse
  • Bidra med videreutvikling og systematisering av det tverrfaglige- og tverrsektorielle samarbeidet
  • Informasjonsformidling
  • Mål og resultatoppfølging for de arbeidsoppgaver prosjektleder delegerer
  • Arbeider fortrinnsvis dag. Noe kvelds- og helgearbeid må påberegnes

Kvalifikasjoner
  • Minimum tre års utdanning fra universitet- eller høyskole (gjerne masternivå og utdanningsretning innenfor helse-, sosial-, samfunns- og idrettsfag, pedagogikk eller lærerutdanninger). Svært relevant erfaring kan veie opp for kravet til utdanningskrav
  • Erfaring fra arbeid med unge voksne (gjerne tilknyttet ulik metodikk)
  • God relasjonskompetanse og flerkulturell forståelse
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Kjennskap til Groruddalens befolkning og miljø
  • Fordel med erfaring fra tverrfaglig prosjektarbeid
  • Fordel med erfaringer med kommunalt arbeid
  • Fordel med kompetanse på og praktisk arbeid med personlig ledelse
  • Personlig egnethet vektlegges

Utdanningsnivå
  • Høyskole/Universitet

Personlige egenskaper
  • Må kunne jobbe godt selvstendig og i team
  • Tilpasningsdyktig
  • Åpen, trygg og tolerant
  • Analystisk
  • Stor arbeidskapasitet
  • Initiativrik, strukturert og med god gjennomføringsevne
  • Personlig egnethet vektlegges

Språk
  • Norsk

Vi tilbyr
  • Unik mulighet til å være med å teste inkluderingskompetanse og IPS inn i et omfattende opplæringsprogram
  • En utfordrende stilling i et prosjekt med høy grad av tverrfaglig samarbeid og utvikling
  • En arbeidsplass med god takhøyde og kollegaer med godt humør
  • En mulighet til å gjøre en forskjell for enkeltpersoner, jobbe med prosjekt- og samfunnsutvikling
  • Lønnstrinn 42
  • Midlertidig ansettelse med muligheter for forlengelse
  • Gode tjenestepensjons- og forsikringsordninger i Oslo pensjonsforsikring

Andre opplysninger
  • Reisevirksomhet: Ingen reiseaktivitet

Sted: Gransdalen 29, 1054 Oslo

Kontaktperson(er):
Christina Dalia Skalstad, Prosjektleder, 90855343 For mer informasjon og elektronisk søknadsskjema: [Klikk her]



Adresse: 1051 OSLO


Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Flere stillinger

Job Description Dresser-Rand Kongsberg is looking for 1 Project Manager who are the single point of contact to the client and responsible for managing the scope, schedule, and budget of assigned client orders for the supply of gas turbine generator and compressor sets. Qualifications Commercially and Technically familiar to packaging business – 5 to 10 years experience Good listener with Client focus Organized personality Knows common terms and conditions expressions and terms used in this business Team Leader Tenacious Good communicator Fluent to an academic level in English orally and in writing, Norwegian language will be an advantage Responsibilities Single point of contact to the client Responsible for managing the scope, schedule, and budget of assigned client orders for the supply of gas turbine generator and compressor packages including related auxiliary systems, controls and testing for, primarily, the oil and gas industry Project execution in accordance with contract Responsible for ensuring successful technical and commercial project execution from order entry through the end of warranty period
19.11.2018 Kongsberg
Dresser-Rand, A Siemens Business is one of the largest global suppliers of custom-engineered rotating equipment solutions for long-life, critical applications in the oil, gas, chemical, petrochemical, process, power, military, and other industries worldwide.  Kongsberg Norway is home to Dresser-Rand worldwide center of excellence for gas turbines and mechanical driven gas turbine packages. With a gas turbine power range from 1 to 55 MW Dresser-Rand AS supports the oil and gas industry on offshore and land based installations around the world.   Missions   - Establish and manage Inspection & Test Plan and Quality Plan for client projects.   - Verify sub-suppliers according to quality requirements/standards.   - Together with SCM execute external quality audits towards suppliers.   - Perform inspections of parts at supplier when required and verify the required documentation.   - Lead the "Mechanical Completion" process and contribute to the publication of "Manufacturing Record          Book" during hand over of an installation to the customer   - Coordinate the tear down process after testing of complete package.   - When required, contribute to the quality assurance work within the department.     Qualifications   - 2-3 years Technical school or Engineering college   - 5-10 years relevant experience   - Preferably experienced in quality work   - Good language skills in Norwegian and English, both orally and written. - Knowledge of quality managements systems.   - Generally good computer skills   - Problem solving capability.   - Able to handle periodically heavy workloads.   - Some duty travels may be necessary   - Well-structured and result-oriented.   - Collaboration capabilities.   Manager is Jan-Derek Skogen : +47 92663237 
30.11.2018 Kongsberg
Dresser-Rand Kongsberg is looking for a Cost Estimator. POSITION OBJECTIVE / SCOPE:• Cost estimation for new equipment proposals• Maintain master cost for new equipment PRINCIPAL RESPONSIBILITIES: • Cost estimation as part of the demand organization coordinated by Team Lead Demand • Follow global rules for GSP/LTO (Lead To Order) and follow other processes (locally/globally) related to cost estimation. • Perform cost estimating functions for a variety of units, components, parts and service, based on customer and/or marketing specifications or requirements • Generate cost estimates for products from a cost request or price book file • Generate cost estimates for special items not covered by price books or cost files • Support project management with cost estimates for changes and modifications • Update cost files by comparing recent contract cost and market data • Create/maintain and distribute price books and cost files for products • Align cost calculation programs and databases with what is used by D-R world wide • Review and provide improvements and necessary changes for policies and processes used as part of the function • Work closely with SCM, engineering & planning to align scope, cost and delivery schedules • Support other organizations to create engineering, manufacturing & purchasing targets KNOWLEDGE / FORMAL EDUCATION REQUIREMENT:   • Bachelor degree in Engineering or College/university degree in Economics and Business Administration (long experience can compensate for formal education) • 5 years’ experience from the oil and gas industry is preferred• Experience with project and product cost calculations or cost reporting is preferred • Product knowledge of rotating equipment and associated systems is preferred Job ID: 101745 Organisation: Power and Gas Experience Level: Experienced Professional Job Type: Full-time
18.02.2019 Kongsberg
Dresser-Rand Kongsberg is looking for Field Services Technicians specialized in rotating equipment to provide technical assistance and support to our customers worldwide.     Missions :   - Installation and commissioning of delivered generator and compression sets worldwide.   - Perform inspection and repairs and document in accordance with applicable procedures and regulations   - Give feedback on operational situations on Dresser-Rand products   -  Promote Dresser-Rand products and activities in the field   - Report and document changes done in the field   - Follow the Dresser-Rand EHS guidelines as a minimum in addition to site specific regulations   Qualifications :   - Bachelor in Engineering or equivalent within the field of Electronics/Controls. -     1-3 Years of experience in similar position -     Familiar with reporting tools / General IT competences -     Fluent written and spoken English and Norwegian language -     Flexibility to travel extensively worldwide Soft Skills:   - Self-driven, positive attitude to solve problem and find solutions - Excellent communication and collaboration skills - Focus on customer satisfaction - Flexibility to work in a hectic environment     Manager is Eirik Sturlasson Mæhre  +47 97665239   Job ID: 102898 Organization: Power and Gas Experience Level: Experienced Professional Job Type: Full-time
14.03.2019 Kongsberg
Job Description About the company Dresser-Rand, A Siemens Business is one of the largest global suppliers of custom-engineered rotating equipment solutions for long-life, critical applications in the oil, gas, chemical, petrochemical, process, power, military, and other industries worldwide.  Kongsberg Norway is home to Dresser-Rand worldwide center of excellence for gas turbines and mechanical driven gas turbine packages. With a gas turbine power range from 1 to 55 MW Dresser-Rand AS supports the oil and gas industry on offshore and land based installations around the world.   About the role What are my responsibilities? Quality Manager position is responsible for successful leadership and management of quality department according to the directions and objectives set by Kongsberg management team • Overall responsible for Quality value stream to ensure processes are in place and being maintained • Responsible for Quality Management system, Quality control and ISO-9001 certificate for the legal entity • Responsible for quality inspections of all products from internal and external sources   Missions • Manage team to secure that objectives and targets meet the expectations • Ensure that all employees are fully trained and have competences to perform the work tasks with high quality and effectively tools, systems and processes. • Coach and mentor staff to improve performance.  • Oversee the efficient day-to-day operations and service • Secure that the departments KPI’s are well defined, follow-up performance, and make corrective and preventive measures when needed. • Responsible for schedule, budgeted hours, capacity and cost within the department • Contribute to development of the Kongsberg organization and operations. • Foster team work, cooperation and interactions with colleagues and other teams to ensure optimized work processes within the organization • Be a role model for the organization, maintain ethical behavior and secure compliance to laws, procedures and guidelines. • Maintain quality service by enforcing quality and customer service standards • Develop and maintain work processes, instructions and tools as required.     About you What do I need to qualify for this job?   • Minimum bachelor’s degree within Engineering discipline or Business administration • Technical knowledge of rotating equipment from the oil and gas industry is preferred • Minimum 5 years relevant work experience from a Managerial position • Good business understanding • Structured and able to do hands-on work and deliver • Ability to handle multiple tasks in a fast-paced environment • Strong leadership and communication skills. • Strong peer relationships and work well up and down in the organization • Proactive and resourceful • Result driven • Well-structured and result-oriented • Analytic mindset • Strong verbal and written communication skills • Safety and HSE mindset Manager is Bjørn-Erik Egeland +47 92887152
03.05.2019 Kongsberg
Job Description We are seeking an Expeditor to join our procurement team in Kongsberg, Norway. In this role you will work in a schedule driven environment where timing is a critical function. As a member of the procurement department you will work in a collaborative multi-discipline environment and report into the Procurement Lead. This is a full-time position with our company. Your primary duties will include responsibility for the performance and completion of assigned expediting or other procurement activities for projects you are assigned to provide support. You will coordinate with Procurement staff on inquiry preparation for the procurement of strategical equipment and materials, you will actively perform field expediting to vendors to ensure timely delivery .   Additional Responsibilities & Expectations:   • Coordinate vendor meetings to review vendor progress including engineering/drawing status and issues, critical document status, suborders and critical suborder status, material availability, purchase order delivery date, production fabrication status and issues, delivery status and issues, final inspection and preparation for delivery   • Analyze production schedules and progress reports closely to ensure schedules/timelines are being met. This includes the mitigation of any issues/problems with corrective action   • Analyze expediting reports; identify gaps and take corrective action   • Coordinate inspection and logistic activities   • Track shipments and resolved overage, short and damaged material in a timely manner   • Coordinate and perform purchase order close outs, including supplier performance evaluation   • Participate in pre-award discussions with Buyer and kick-off meetings to review purchase order terms, drawing requirements and delivery dates   • Demonstrate awareness and commitment to health, safety and environmental issues and addresses those issues as necessary to ensure zero harm to self all employees, clients, contractors with zero environmental incidents   • Consistently achieves job goals set by self and others, meets timelines, pushes to achieve stretch goals, and demonstrates enthusiasm, persistence and tenacity   • Possesses strong interpersonal skills and interacts effectively with all levels of employees to achieve company and project goals   • Committed to building enduring relationships and delivering optimal customer solutions   • Demonstrates flexibility and an ability to remain on point when experiencing major changes in work tasks or environment     Requirements:   • High school diploma or general education degree, and at least 5 years industrial experience from expediting and/or QS,QC jobs   • Certified welder or inspection background is an advantage   • General knowledge of industrial equipment, and materials; methods used for expediting; and/or contractor requirements for providing technical services.   • Possess strong oral and written communication skills.   • Expediting experience working in an industrial environment such as oil and gas, construction, Engineering, Procurement and Construction Management (EPCM).   Manager is Svein Ole Grøterud +47 93241467  
06.05.2019 Kongsberg
What are the responsibilities? The Cost and Value Engineering Project Lead is the driver of cost-out projects from idea creation to full implementation within specific timeline and budget, ensuring cost savings are available to be used by the cost estimating and sales/proposal organizations during the bidding process.The tactical responsibilities of this position include developing market driven cost structures for new opportunities and cost and/or cycle time improvement on critical projects being executed. As well as evaluation of which in progress cost-out projects could be implemented for a potential project.The strategic responsibilities include participating in the overall R&D Product Development Process (PDP) to ensure new products are designed at optimal cost while meeting quality targets.  Activities include productivity project creation and report management, innovation team leadership, design for manufacturing methodology leadership, and voice of the customer analysis. Some of the key tasks will consist of: Deliver Cost & Value Engineering projects within budget and schedule, sorting obstacles as well as internal/external stresses, having full accountability. Working closely with the Product Management team and cross-functional teams to drive cost reduction in identified R&D programs and projects while maintaining or improving critical to Quality performance functionality, following the Product Development Process. Create and gather new cost-out ideas for the relevant product line, participating in cross-functional workshop. Evaluate feasibility of cost-out ideas preparing business cases, including implementation cost and return of investment. Ensure that product Cost & Value Engineering initiatives are being properly input and tracked in the relevant product cost tracking software (Prioneer). Support proposals teams to ensure all relevant cost-out projects are being considered if appropriate, to guarantee the most cost-effective solutions. Support baseline maintenance of product cost tracking tools. Provide the figures aimed at maintaining and reporting monthly World-Wide Cost & Value Engineering savings workbooks by assuring continued alignment with project leads Facilitating and participating meetings at all levels of management up to and including the executive leadership team. About the candidateWhat are the qualifications? BS in Engineering - Mechanical, Electrical, Chemical, or Petroleum. Minimum of 5 years of industry experience as Application Engineer, Maintenance Engineer, Process Engineer, Design Engineer, Product Engineer or similar Experience with turbomachinery or related rotating equipment and associated auxiliary systems Knowledge of product design and its interface to process design Working knowledge of how design, technical, automation, sourcing, and logistics decisions affect cost and/or schedule. Self-driven, proactivity and willingness to do the extra-mile Hands-on spirit, willing to get into the details and deliver engineering tasks Creative thinking and the ability to drive cross-functional teams to achieve technical and commercial objectives Proven skills to influence internal and external stakeholders (sales, marketing, design and process teams) Flexibility to travel at least 20% globally MS Office Suite proficiency About the company Dresser-Rand, A Siemens Business is one of the largest global suppliers of custom-engineered rotating equipment solutions for long-life, critical applications in the oil, gas, chemical, petrochemical, process, power, military, and other industries worldwide. Kongsberg Norway is home to Dresser-Rand worldwide center of excellence for gas turbines and mechanical driven gas turbine packages. With a gas turbine power range from 1 to 55 MW Dresser-Rand AS supports the oil and gas industry on offshore and land-based installations around the world. Manager is Bjørn-Erik  Egeland +47 92887152   
13.05.2019 Kongsberg
Elhub er en sentral aktør i et marked som bidrar til å sikre hele Norge sikker og kostnadseffektiv strøm. Vår visjon er å bidra til utviklingen av Europas mest innovative og effektive kraftmarked. Vi har over mange år utviklet IT-systemer som gjennom automatiserte prosesser støtter opp under denne visjonen. Elhub er selve bærebjelken i informasjonsutvekslingen i det norske kraftmarkedet og skal fungere som en katalysator for innovasjon ved å gjøre informasjon lett tilgjengelig på en nøytral måte for alle. Dette skal bygge opp under den videre elektrifiseringen av Norge og dermed veien mot et nullutslippssamfunn. Vi er på jakt etter flere som brenner for automatisering av infrastrukturprovisjonering. Dere vil bli en del av plattformteamet vårt som skal jobbe med å tilby Elhub sine ansatte muligheten til å enkelt sette opp nye miljøer for produksjon, test, utvikling eller PoC. Vi bygger opp et inhouse utviklingsteam og ser etter både nyutdannede og dere som husker da Altavista var den beste søkemotoren. Dere får vært med å sette premissene for hvordan vi skal skape en mest mulig effektiv og enkel hverdag for våre utviklere. Les mer om hvem vi er og hvordan vi jobber . Sentrale arbeidsoppgaver: Være med å bestemme hvordan Elhub skal automatisere infrastrukturprovisjonering og bygging av miljøer. Være med i kryssfunksjonelle team for å se hvordan automasjon kan videre effektivisere Elhub. Være ansvarlig for verktøykjeden som muliggjør en raskere utvikling og testing i Elhub. Kvalifikasjoner: Utdannelse på masternivå innen matematikk, informatikk/IT/ingeniørfag (Relevant arbeidserfaring kan erstatte utdanningskravet) Kan programmere og/eller har lang erfaring med scripting (python, shell, java). Har erfaring med RDBMS og NoSQL databaser (erfaring med Oracle er et pluss) Operasjonell erfaring med linuxsystemer. Interesse/Erfaring med automatisering av infrastruktur og applikasjon (ansible containere,terraform osv) Interesse/Erfaring med bygging av CI/CD pipelines. Personlige egenskaper: Analytisk og løsningsorientert Selvstendig og initiativrik Gode samarbeidsevner Gode norsk- og engelskkunnskaper, muntlig og skriftlig For mer informasjon om stillingen, ta kontakt med Christian Haugen Matvik, 92 46 96 94 For utfyllende informasjon om Elhub AS, se elhub.no Vi behandler kun søknader som registreres elektronisk med relevante vedlegg og vi foretar bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater. Vi gjennomfører rekrutteringen fortløpende. Elhub forvalter person- og bedriftssensitive opplysninger og følger retningslinjer og lovpålagte sikkerhetskrav fra norske myndigheter i våre ansettelsesprosesser. Vi foretar også sikkerhetsklarering av kandidater der det er aktuelt. Hvorfor velge å jobbe i Elhub:          Fleksibel arbeidstid og god pensjonsordning Kontor i åpent landskap i lyse og trivelige lokaler i Oslo Sterkt fokus på egenutvikling gjennom kurs, konferanser etc. Et godt fagmiljø innen IT, kraftmarkedsforståelse og prosjektmetodikk En kunnskapsrik organisasjon, utfordrende arbeidsoppgaver og et hyggelig og uformelt miljø Sentrale posisjoner i det norske kraftmarkedet, med kontaktflater mot mange aktører i bransjen
07.08.2019 Oslo
Vis alle 22.187 ledige stillinger
Bydel Alna er en av 15 bydeler i Oslo. Bydelen er dynamisk og utviklingsorientert, har ca 48 000 innbyggere og ca. 1320 årsverk. Det er stor variasjon i levekår. Bydel Alna har det økonomiske og administrative ansvar for tjenester og tilbud innen pleie og omsorg, lokalsamfunnsutvikling, helse, barnehager, barnevern, sosialtjeneste, bolig, fritid og kultur.
Bydel Alna ønsker å være en attraktiv arbeidsplass for kompetente, selvstendige, kvalitetsbevisste og engasjerte medarbeidere.

Les mer om
Bydel Alna

Lønnstabell for Oslo Kommune
Les mer om Oslo Kommune

Stillingsbeskrivelse

S.T.O.L.T. prosjektet søker en helseveileder som ønsker om å jobbe med ressursmuligheter for unge voksne med oppfølgingsbehov. Stillingens oppgaver vil være å fremme helhetlig fysisk og psykisk helse hos deltagere i S.T.O.L.T. Arbeidet vil omfatte planarbeid, kartlegging og oppfølgning av behov både individuelt og i gruppe, koordinering tilknyttet helseperspektiv, undervisning, rapportering og videreutvikling av prosjektet. Det skal gjennomføres en pilot for å teste og implementere IPS metoden (Individual Placement and Support) for å øke sysselsetting og inkludering av unge voksne i arbeidsmarkedet. Helseveileder med øvrig team vil få kurs i karriereveiledning og jobbspesialist via Fylkesmannen i Oslo og Akershus. Det er kun tre andre tiltak i Oslo kommune med innretning IPS for ungdom. Prosjektet er et kriminalitetsforebyggende, sysselsettings- og integreringsprosjekt som jobber med ungdom og unge voksne i Groruddalen. Prosjektet består av et omfattende 6 måneders opplæringsprogram i barne- og ungdomsarbeid hvor man arbeider med tett individuell oppfølging av 16 deltagere fra de 4 Grorudalsbydelene. Programmet gir fagkompetanse gjennom undervisning i teori og praksis samt øker den sosiale kompetansen. I tillegg består prosjektet av et team av miljøarbeidere som jobber sosialt oppsøkende opp mot yngre risikoungdom. S.T.O.L.T. er et Groruddalsprosjekt bestående av bydelene Alna, Bjerke, Grorud og Stovner og er administrativt plassert under Enhet for kultur, møteplasser og frivillighet i Bydel Alna. Prosjektet ble etablert i 2008 og samarbeider tett med et bredt spekter av aktører innen fagfelt tilknyttet barne- og ungdomsarbeid. Vennligst ta med orginale attester og CV på et eventuelt intervju. Oppgi to referanser i søknaden som kan kontaktes i ansettelsesprosessen. Kun e-søknader blir vurdert.

Arbeidsoppgaver

  • Ansvar for individuell oppfølgning, veiledning og koordinering tilknyttet helseperspektiv
  • Etablere tverrfarlig samarbeid rundt deltagers oppfølgningsbehov
  • Planlegge og gjennomføre kurs innenfor avtalte temaer
  • Videreutvikle og implimentere gode samtale – og støtteverktøy
  • Bidra til å videreutvikle faglig og pedagogisk tilnæring i prosjektet, samt utvikle fagspesifikt undervisningsmateriell knyttet til pysisk og fyskisk helse
  • Bidra med videreutvikling og systematisering av det tverrfaglige- og tverrsektorielle samarbeidet
  • Informasjonsformidling
  • Mål og resultatoppfølging for de arbeidsoppgaver prosjektleder delegerer
  • Arbeider fortrinnsvis dag. Noe kvelds- og helgearbeid må påberegnes

Kvalifikasjoner
  • Minimum tre års utdanning fra universitet- eller høyskole (gjerne masternivå og utdanningsretning innenfor helse-, sosial-, samfunns- og idrettsfag, pedagogikk eller lærerutdanninger). Svært relevant erfaring kan veie opp for kravet til utdanningskrav
  • Erfaring fra arbeid med unge voksne (gjerne tilknyttet ulik metodikk)
  • God relasjonskompetanse og flerkulturell forståelse
  • Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner
  • Kjennskap til Groruddalens befolkning og miljø
  • Fordel med erfaring fra tverrfaglig prosjektarbeid
  • Fordel med erfaringer med kommunalt arbeid
  • Fordel med kompetanse på og praktisk arbeid med personlig ledelse
  • Personlig egnethet vektlegges

Utdanningsnivå
  • Høyskole/Universitet

Personlige egenskaper
  • Må kunne jobbe godt selvstendig og i team
  • Tilpasningsdyktig
  • Åpen, trygg og tolerant
  • Analystisk
  • Stor arbeidskapasitet
  • Initiativrik, strukturert og med god gjennomføringsevne
  • Personlig egnethet vektlegges

Språk
  • Norsk

Vi tilbyr
  • Unik mulighet til å være med å teste inkluderingskompetanse og IPS inn i et omfattende opplæringsprogram
  • En utfordrende stilling i et prosjekt med høy grad av tverrfaglig samarbeid og utvikling
  • En arbeidsplass med god takhøyde og kollegaer med godt humør
  • En mulighet til å gjøre en forskjell for enkeltpersoner, jobbe med prosjekt- og samfunnsutvikling
  • Lønnstrinn 42
  • Midlertidig ansettelse med muligheter for forlengelse
  • Gode tjenestepensjons- og forsikringsordninger i Oslo pensjonsforsikring

Andre opplysninger
  • Reisevirksomhet: Ingen reiseaktivitet

Sted: Gransdalen 29, 1054 Oslo

Kontaktperson(er):
Christina Dalia Skalstad, Prosjektleder, 90855343 For mer informasjon og elektronisk søknadsskjema: [Klikk her]



Adresse: 1051 OSLO


Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Rekrutteringskalender

  • SEP 18
    2019
    1 STILLING UTLØPER I DAG (SISTE SØKNADSFRIST)

Fakta om Oslo Kommune