Ledig stilling

Åpen søknad – Clear Channel Clear Channel

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

EVRY Financial Services er en ledende leverandør av løsninger og tjenester til bank og finansvirksomheter. EVRY leverer en total verdikjede innen forretningsområdet Cards og våre kunder er fra store internasjonale selskaper og Fintech til mindre lokale banker. EVRY har styrket sin posisjon innen kortområdet og basert på økt kundetilgang og stor etterspørsel, søker vi en Senior Sales Manager til å ta del i vår vekst og ivareta både nåværende og nye kunder. Vi er i dag 500 ansatte innenfor kortområde og dekker det nordiske markedet samt UK og Irland. Du vil jobbe tett med høyt kompetente medarbeidere fra flere andre områder, for eksempel Kortproduksjon, Fraud Prevention, fakturering, kortadministrasjon og andre tilhørende tjenester   Hvordan vi jobberVi har høye ambisjoner, og vi vil være ledende på teknologi. Vi er lidenskapelig opptatt av kreative løsninger, og vi er alltid nysgjerrige på å se hva det neste digitale gjennombruddet blir. Siden teknologien raskt fornyes må vi være smidige, tenke fremover og se løsninger. Vår arbeidsplass karakteriseres av fleksibilitet, noe som gir deg muligheten til å påvirke når og hvor du jobber. I denne stillingen vil du kunne jobbe innenfor en rekke ulike områder. Ansvaret for innsalg av nye kunder samt mersalg til egen kundeportefølje innen tradisjonell Bank og Finans samt Fintechs. Å være rådgiver og tett samarbeidspartner for våre kunder Identifisere nye forretningsmuligheter hos eksisterende og nye kunder Planlegge og gjennomføre salgs- og markedsaktiviteter Fremme EVRY som den foretrukne samarbeidspartner Ansvar for RFP og BID prosesser Gjennomføre kontraktsforhandlinger for aktuelle kunder   Er du den vi ser etter? I EVRY er vi svært opptatt av våre kunder, og du må derfor være serviceinnstilt, ha en positiv holdning og være opptatt av å levere kvalitet. Vi er i rask endring og dette krever at du er fleksibel, selvstendig og motiveres av gode resultater. Vi ser også for oss at du har følgende bakgrunn: Universitets- eller høyskoleutdanning på Mastergradsnivå, siv.øk. el.tilsvarend Dokumentert erfaring kan i noen tilfeller kompensere for manglende utdanning. Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner, og evne til å skape tillit og gode relasjoner både med kunden, samarbeidspartnere og internt i EVRY Snakker og skriver flytende norsk og har gode engelskkunnskaper Er utadvendt og engasjert, har god forretningsforståelse og et sterkt ønske om å forstå kundens behov Minimum 10 års erfaring innen systemsalg  Vi tilbyrVår størrelse er vår styrke. Som et av de ledende IT-selskapene i Norden kan vi tilby deg flere muligheter enn andre selskaper i bransjen.I EVRY vil du ha muligheten til å jobbe med mange varierte arbeidsoppgaver, ha stor fleksibilitet i stillingen og gode muligheter for karriereutvikling, gjennom EVRY Academy og egne karriereprogrammer. EVRY har også et stort indre jobbmarked som gir deg mulighet til å bytte jobb uten å bytte arbeidsgiver. Ulike bakgrunner og innfallsvinkler, humor og stor takhøyde er noe vi liker. EVRY preges av et aktivt og inkluderende arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer, hvor du vil ha muligheten til å delta i flere faglige og sosiale nettverk som Young Professionals, Female@EVRY, Active@EVRY m.m. Arbeidssted Oslo/Fornebu  Høres dette ut som en stilling for deg?Alle søknader behandles fortløpende, så vi anbefaler deg å sende inn din søknad snarest.  Vi ser frem til å høre fra deg!   
14.11.2019 Oslo
Virksomhetsstyringsavdelingen (VSA) er en del av Skattedirektoratet. Avdelingen er skattedirektørens forlengede arm når det gjelder å fastsette mål og resultatkrav for etaten, og for oppfølgingen av etatens resultatenheter. Avdelingen har ansvar for å forvalte og utvikle strukturer og interne systemer for flerårig planlegging, budsjettering, rapportering og oppfølging. Seksjonens hovedoppgave er å arbeide for at Skatteetaten har et helhetlig system for virksomhetsstyring som skal bidra til fastsatt kvalitet i våre leveranser. Du vil, i tett samarbeid med divisjonene og fagnettverket, arbeide med å skape en felles forståelse for kontinuerlig forbedring/Lean og sammenhengen med prosessledelse Hvis du blir motivert av teamarbeid, virksomhetsstyring i store organisasjoner og med viktig samfunnsansvar, er dette stillingen for deg. Vi ber om at CV med vitnemål/karakterutskrifter og relevante attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden. Arbeidsoppgaver være en fagperson på kontinuerlig forbedring/Lean bidra til å videreutvikle kontinuerlig forbedring/Lean i Skatteetaten være et faglig kontaktpunkt mot divisjonene og ledelsen vedlikeholde og utbedre strukturkapitalen (tilnærminger, metoder og verktøy) utvikling og gjennomføringen av kurs innen Lean/kontinuerlig forbedring bistå i små og store forbedringsinitiativ i hele etaten bistå i arbeidet med å implementere prosessledelse Kvalifikasjoner høyere utdanning på masternivå, gjerne innenfor administrasjon og ledelse relevant erfaring og utdanning på bachelornivå kan kompensere for manglende utdanning på masternivå meget god kompetanse på Lean fordel med erfaring med offentlig virksomhet fordel med erfaring fra virksomheter innen tjenesteytende næringer meget god formidlingsevne både skriftlig og muntlig Personlige egenskaper analytisk og strukturert selvstendig med høy gjennomføringsevne involverende, og god til å samarbeide anerkjennende og nysgjerrig engasjerende og coachende    Vi tilbyr utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger   Stillingen lønnes som seniorrådgiver (kode 1364), fra kr 600 000 – 750 000 avhengig av kompetanse og erfaring. Stillingen har 6 måneders prøvetid.   Noen reiser kan forekomme
13.11.2019 Oslo
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
09.01.2019 Oslo
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Trondheim
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Bergen
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lene seg Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Stavanger
Please note this posting is to advertise potential job opportunities. This exact role may not be open today, but could open in the near future. When you apply, a Cisco representative may contact you directly if a relevant position opens.This role is not open to external agencies. Join a team of record breakers and progress more than you’ve ever done before - helping customers transform themselves into digital first companies. At AppDynamics, our sales team is the heartbeat of the EMEA business. We’ve grown from 6 people achieving $5m revenue to 350 people in 5 years, and we are not slowing down.  With our aggressive growth plans, we are always seeking the top enterprise sales talent to drive our continued growth and launch our business in the Nordics market. We hire only the best - those who strive to push boundaries, to think bigger and act smarter, to face challenges without fear and take every opportunity to hone their craft. A sales career at AppDynamics is not for everyone. We hire less than 1% of the people who walk through our door. If that doesn’t put you off - you might just have what it takes. Some of what’s on offer:  Access to our scientific, leading indicator and metric driven sales methodology which guarantees quota retirement.  World class education and mentoring from the best in the business. Just to get you started, we budget $37,000 for your first round of new hire onboarding. Massive earning potential with uncapped plans and generous kickers for new logos and over achievement.  Endless career opportunities. We have a culture of promoting from within.  Only apply if: You have a great degree from a great university. You have a proven track record in enterprise technology - smashing your field sales quota, quarter on quarter.  You’re ready to think differently, learn, and embrace new methodologies   You constantly look for solutions to problems, and how to solve business pains. You’re a natural champion builder and go the extra mile to add real value. You’re an entrepreneur - you run your patch like a business and know that owning your own pipeline generation is fundamental to your success. You don’t cut corners, even with SFDC hygiene. Must be able to do hard things.   About us: AppDynamics is an application performance monitoring solution that uses machine learning and artificial intelligence (AI) to provide real-time visibility and insight into IT environments. With our unique AIOps solution, you can take the right action at exactly the right time with automated anomaly detection, rapid root-cause analysis, and a unified view of your entire application ecosystem, including private and public clouds. Using AppDynamics, you’ll finally align IT, DevOps, and the business around the information that helps you protect your bottom line and deliver flawless customer experiences at scale. #appd_jobs 
17.09.2019 Norge
Are you looking for an inspiring and positive company? Are you wanting to work with smart, creative and collaborative colleagues? At Cisco Meraki is becoming known as the most successful acquisition in Cisco’s history (and certainly the most fun). What do we do? We craft 100% cloud managed IT that simply works. Cisco Meraki has grown to become an industry leader in the IT space, with over 350,000 customers and almost 2 million active networks and counting around the world. We have a comprehensive set of solutions which allows customers to seize new business opportunities and reduce operational costs. Meraki is known for simplifying powerful technology through our products and services - and for the people behind them. As the fastest growing cloud-managed networking team in the world, our products and technology architecture are changing the face of enterprise networking and making cloud-managed IT a reality. As a Product Sales Specialist at Meraki, you will be responsible for driving Cisco Meraki Commercial and Public Sector revenue in Norway. You will ideally be based in Oslo, with the ability to travel across a large part of the country. Through prospecting, finding opportunities, and collaborating with Cisco account teams and partners, you will drive deals through close, delivering on and exceeding your quarterly quota. Your success will be dependent not only on your ability to sell, but also on the relationships you develop with all involved in the business. This is a high-energy position requiring an individual to be deeply motivated and results-driven with a hunter mentality; it will also require someone who is equally comfortable working in a strategic and tactical capacity.   What you will do:   Develop a predictable pipeline of short, mid, and long-term business for our corporate customers Practice consultative selling to solve business problems You will ask the right questions and build relationships Close deals and consistently remain highly competitive in the market space Work in highly collaborative environments to team with Cisco Account Managers, Sales Engineers, Marketing, and Channel Partners in the region to drive revenue and contribute to impressive YoY growth rates Help to exceed customer expectations by identifying impactful user cases that enable people to transform their businesses with Meraki solutions Maintain and lead detailed and accurate quarterly forecasting Evangelise your customers and ecosystem around you on the concept of cloud-managed networking for digital business Motivate and build extended teams around you to unlock the power of Cisco’s Sales organisation, customer base and partner organisation   Who you are:   Open and Trustworthy – you think the best of those around you, ask questions to confirm this and avoid jumping to conclusions. You treat others with respect. Self-aware – you understand how others perceive you, and have the ability to understand a situation from the perspective of others. Results Oriented – you identify areas where we can improve as a team, and raise and address them directly. Accountable – you take ownership of yourself and your circumstances Collaborative - you share early and often to engage those around you   You will have:   Bachelor's degree or equivalent (not a necessity) 5+ years technology sales experience with at least 3 years demonstrated success in a field sales capacity Proven ability to build new relationships, navigate complex organizations and influence multiple stakeholders Fluency in Norwegian and English Consistent track record of shown success Extraordinary relationship building skills and validated decision-making ability The ability to travel up to 50% A willingness to learn, a real passion for customer delight, and a desire to have an absolute blast while improving the lives of others At Cisco Meraki, we don’t just accept difference – it’s one of our key values. Everybody in means we listen to each other’s opinions. Everybody is accepted and valued here, and we are a team that works as one towards our goals. We recognize that diverse teams make the strongest teams, and we encourage people from all backgrounds to apply. Cisco is an Affirmative Action and Equal Opportunity Employer and all qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, colour, religion, gender, sexual orientation, national origin, genetic information, age, disability, veteran status, or any other legally protected basis. Cisco will consider for employment, on a case by case basis.
08.10.2019 Norge
Vis alle 21.492 ledige stillinger
Les mer om Clear Channel

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Montasje og Logistikksjef

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Clear Channel