Barnevernet har nærmere 11 årsverk fordelt på undersøkelsesteam, tiltaksteam, miljøterapeuter, foreldreveiledere og merkantile funksjoner.
En pågående prosess om mulig sammenslåing av barneverntjenestene i Kragerø og Drangedal avgjøres politisk iløpet av høsten 2016, og kan bli en realitet fra januar 2017.
Vi ser etter en erfaren saksbehandler som er blid og utadrettet, som er faglig trygg, selvstendig og reflektert. Du må ha evne til å jobbe systematisk og målrettet og ha gode samarbeidsevner.
Evne til å skape tillit og gode relasjoner både i forhold til barn, foreldre og øvrige samarbeidende aktører vektlegges særskilt.
Arbeidsoppgaver
Arbeidsoppgavene består av generell saksbehandling etter barnevernloven.
Krav til kompetanse
- Minimum 3 års relevant høyskoleutdanning
- God muntlig og skriftlig formidlingsevne
- Allment gode datakunnskaper
- Førerkort klasse B
- Det kreves politiattest for stillingen
Det er ønskelig med erfaring med fagprogrammet Familia.
Søker må disponere egen bil.
Vi tilbyr
- Et godt, spennende og tverrfaglig arbeidsmiljø, med mange faglige utfordringer.
- Lønn etter gjeldende avtaleverk.
- Pliktig medlemskap i KLP med 2 % av brutto lønn.
Søknad
Søknad fremmes elektrinisk via våre hjemmesider: www.kragero.kommune.no - ledige stillinger
Kopier av vitnemål og attester tas med ved et eventuelt intervju/forespørsel.
Dersom du har problemer med registreringen kan du henvende deg til vårt servicesenter.
Spørsmål? Konst. barnevernleder Ole Ivar Luggens på tlf. 35 98 62 81 eller mail ole.i.luggens@kragero.kommune.no
Søknadsfrist01.08.2016Utlyst dato04.07.2016Vårref802
Kontaktperson
Anny Skaug Grøgaard, Helsesjef, tlf: 35986287, mobil: 99205796, Anny.S.Grogaard@kragero.kommune.no
Adresse: Personal- og lønnsavdelingen Postboks 128 3791 KRAGERØ