Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsbeskrivelse
1 års vikariat fra oktober 2016, 100% stilling
Til vår Shopper Marketing avdeling søker vi en Shopper Marketing konsulent. Shopper Marketing avdelingen er en del av salgsavdelingen i Orkla Home & Personal Care («OHPC») og er ansvarlig for blant annet utvikling av salgsutløsende materiell, innhenting og formidling av shopperinnsikt og har et tett samarbeid med marketing og kjedeansvarlige.
Viktigste arbeidsoppgaver:
Utvikle salgsutløsende tiltak og kampanjer som gir mersalg i butikk, fra idè til gjennomføring
Utforming av salgsutløsende materiell som displayløsninger og annet butikkmateriell, i samarbeid med designbyrå
Følge opp tidsplan og kostnader for kampanjer og salgsmateriell
Kampanjeevaluering
Aktiv initiativtager og pådriver for hvordan OHPC skal vinne kjøpsøyeblikket
Ønskede kvalifikasjoner:
Høyskoleutdanning innen økonomi/markedsføring
Fortrinnsvis noe erfaring fra dagligvarebransjen
Kreativ, selvstendig, initiativrik og gode samarbeidsevner
Systematisk og serviceorientert, kan holde flere baller i luften samtidig
God forretningsmessig forståelse og analytiske evner
Orkla Home & Personal Care (OHPC) er 100% eid av Orkla ASA og inngår i forretningsområdet Orkla Care. OHPC er en av Nordens ledende leverandører av vaskemidler og produkter til personlig pleie. Blant våre mest kjente merkevarer er Zalo, OMO, Jif, Define, Solidox, Dr Greve og Lano. Salget er i hovedsak gjennom dagligvaresektoren, faghandel og apotek. Virksomheten har ca. 550 ansatte og omsetningen i 2016 vil være i størrelsesorden 2,5 mrd norske kroner. De fleste av produktene er produsert ved våre fabrikker i Kristiansund, Ski, Falun og Flisa.