Ledig stilling

Åpen søknad – Expedia, Inc Expedia, Inc

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Dresser-Rand Kongsberg is looking for Field Services Technicians specialized in rotating equipment to provide technical assistance and support to our customers worldwide.     Missions :   - Installation and commissioning of delivered generator and compression sets worldwide.   - Perform inspection and repairs and document in accordance with applicable procedures and regulations   - Give feedback on operational situations on Dresser-Rand products   -  Promote Dresser-Rand products and activities in the field   - Report and document changes done in the field   - Follow the Dresser-Rand EHS guidelines as a minimum in addition to site specific regulations   Qualifications :   - Bachelor in Engineering or equivalent within the field of Electronics/Controls. -     1-3 Years of experience in similar position -     Familiar with reporting tools / General IT competences -     Fluent written and spoken English and Norwegian language -     Flexibility to travel extensively worldwide Soft Skills:   - Self-driven, positive attitude to solve problem and find solutions - Excellent communication and collaboration skills - Focus on customer satisfaction - Flexibility to work in a hectic environment     Manager is Eirik Sturlasson Mæhre  +47 97665239   Job ID: 102898 Organization: Power and Gas Experience Level: Experienced Professional Job Type: Full-time
14.03.2019 Kongsberg
Norconsult Region Vest består av rundt 450 dyktige medarbeidere fordelt på 10 kontorer i Rogaland, Hordaland og Sogn & Fjordane. Vi arbeider med planlegging og prosjektering innen en rekke disipliner av alt fra store, krevende og tverrfaglige prosjekter – til mindre enfaglige oppdrag. Vår nåværende regiondirektør går over i ny stilling i selskapet, og vi søker derfor etter en ny regionsdirektør for Region Vest i Norconsult:             Du er forretningsorientert, har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner og er dyktig til å skape samspill både med kunder og kolleger. Du er opptatt av utvikling, og har et bevisst forhold til fag, ledelse og forretningsutvikling. Du har bred bransjeerfaring, solid faglig kompetanse i kombinasjon med gode sosiale ferdigheter, og ser dine ansatte. Du er en flink lagbygger, samtidig som du trives i lederrollen og er opptatt av gode økonomiske leveranser både på topp/- og bunnlinje. Dine viktigste arbeidsoppgaver vil være: Overordnet resultatansvar for regionen Videreutvikle et godt regionalt samarbeide mellom enhetene i regionen og ellers til den øvrige virksomheten i Norconsult Være en god støttespiller og coach for lederne av avdelingskontorene, og skape et godt regionalt lederteam Strategi- og forretningsutvikling - langsiktig utvikling av virksomheten Bidra i nettverksarbeid og markedsarbeid mot nøkkelkunder Din erfaringsbakgrunn og personlige egenskaper er som følger: Utdannelse innen et eller flere av våre fagområder, gjerne på masternivå Bransjeerfaring og ledererfaring Motiverende, tillitsskapende og samarbeidsorientert Gjerne erfaring fra arbeid med store, tverrfaglige prosjekter Tydelig i kommunikasjon og lederstil Markedsorientering, godt kontaktnett og erfaring med kunder Forretningsorientert og erfaring med forretningsutvikling Vi tilbyr en utfordrende og spennende lederposisjon i et fremgangsrikt selskap preget av høy kompetanse, dyktige medarbeidere, solid forretningsorientering og prosjektgjennomføring. Selskapet tilbyr gode betingelser og medeierskap. Stillingen rapporterer til konserndirektør Regioner Norge, og inngår i ledergruppen for regionene i Norge. Synes du dette lyder interessant? Ring gjerne vår rekrutteringsrådgiver i Technogarden Bjørn Harald Aadne, tlf. 48076515 eller konserndirektør Janicke Garmann, tlf. 45401103 eller. Søknad sendes innen 22. november via vår hjemmeside norconsult.no eller til aadne@technogarden.no   Norconsult er Norges største rådgiverbedrift. Våre tjenester er rettet mot samfunnsplanlegging, prosjektering og arkitektur. Selskapet er eid av våre over 3 800 medarbeidere som er stasjonert på 96 kontorer i hele verden. Hovedkontoret ligger i Sandvika utenfor Oslo.
06.11.2019 Førde, Bergen, Haugesund, Stavanger, Voss, Sogndal
Søkes til Skien Innkjøpssjef er en del av ledergruppen i Bygg Øst, som består av Region Oslo, Region Telemark Vestfold Buskerud, Region Østfold og Region Innlandet. Innkjøpssjef vil ha et overordnet ansvar for innkjøpsfunksjonen i Peab AS, og det overordnede målet er å skape verdier gjennom arbeid med innkjøpsprosesser og leverandører. Denne stillingen vil ha en fordeling på 80% for Bygg Øst, og 20% for Bygg Norge. Innkjøpssjefen rapporterer til Adm. Direktør i Bygg Øst, kontorsted blir Skien, men reisevirksomhet må påregnes. Arbeidsoppgaver: Overordnet ansvar og utvikling for innkjøpsfunksjonen i Peab AS  Koordinering av innkjøp i Bygg Norge, herunder samarbeid med konsernets innkjøpsfunksjon Innkjøpsstøtte til regioner/prosjekter og kalkulasjon Utvikle postive leverandørralasjoner, og forhandle og forvalte avtaler Forbedring av innkjøpsprosesser -og rutiner Personalansvar for innkjøpere  Egenskaper: Gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner Analytisk resultatorientert Utadvendt og kontaktskapende Evne til å arbeide godt, både i team og selvstendig Ønskede kvalifikasjoner: Ingeniør -eller sivilingeniørutdannelse Stort kontaktnett og gode relasjoner i bransjen Erfaringer fra forhandlinger Vi tilbyr: Et solid firma i vekst og utvikling Konkurransedyktig lønn / betingelser Gode pensjons -og forsikringsordninger Kompetente medarbeidere   Søknadsfrist 04.12.2019
06.11.2019 Skien
Vi inviterer deg til å ta i bruk din erfaring og nysgjerrighet  i en stilling hvor du har som mål å bringe det beste ut av Rambøll til våre kunder gjennom å vinne flere store oppdrag. For denne rollen trenger du helhetstankegang og evne til å lede prosessen fra tilbud til kontrakt. Er du vår nye Tilbudsleder (Tender Manager)? Klikk på søkeknappen for å legge inn din søknad.   Inviting bright minds Vil du bli utfordret faglig og utvikle ekspertisen din i et åpent, fleksibelt og samarbeidsorientert arbeidsmiljø? I Rambøll får du brukt din kunnskap til å skape et bedre samfunn og øke livskvaliteten for menneskene som bor der. Du blir en del av et globalt selskap som har vært i vekst siden oppstarten i 1945. Vi jobber sammen på prosjekter som bidrar til bærekraftig endring, både sosialt, økonomisk og for miljøet.   Bli en del av vår enhet for salg og forretningsutvikling Som vår nye Tilbudsleder (Tender Manager) blir du en del av vår enhet for Salg - og Forretningsutvikling. Enheten er nasjonal og du vil inngå i et team av erfarne og dyktige tilbudsledere. Du vil jobbe både lokalt, nasjonalt og globalt med kollegaer i hele landet. Du rapporterer til Markedssjef Samferdsel & Byutvikling.   Som tilbudsleder vil du primært jobbe for Samferdsel & Byutvikling, men vil også samarbeide tett med Rambølls øvrige markedsorganisasjon nasjonalt og internasjonalt, juridiske ressurser og fagspesialister.   Du vil ha hovedansvar for hele prosessen fra det besluttes å utarbeide tilbud til kontrakt er tildelt og prosessen evaluert. I dette ligger også ansvaret for å lede, koordinere og utvikle tilbudsarbeidet og –prosesser i selskapet.   Vi leverer tilbud på mange forskjellige flerfaglige samferdselsprosjekter innen veg, bane og konstruksjoner. Du må derfor håndtere flere tilbud samtidig, både store og mindre prosjekter. Rollen forutsetter en stor grad av selvstendighet og sosiale ferdigheter for å lede ressurser på tvers av selskapet i spesifikke tilbudsprosesser.   Dine hovedoppgaver og ansvarsområder vil være: Hovedansvar for hele tilbudsprosessen, fra det besluttes å utarbeide et tilbud til kontraktstildeling og evaluering av prosessen Lede tilbudsteam, møter og fremdrift i tilbudsprosesser Videreutvikle tilbudsarbeidet / - prosessen og sørge for opplæring av organisasjonen Styre- og delta aktivt i markedsarbeid Være oppdatert på Rambølls strategier, tjenester og ressurser   Vi støtter den faglige utviklingen din Medarbeiderne våre er vår viktigste ressurs, og den faglige veksten din en forutsetning for vår suksess. Fra du starter hos oss får du støtten du trenger for å utvikle deg videre. I denne rollen vil det faglige utgangspunktet ditt for eksempel være: Høyere utdannelse innen økonomi, jus eller ingeniørfag Erfaring fra salg eller tilbudsarbeid Ønskelig med bransjekunnskap innen samferdsel / byutvikling Ønskelig med kjennskap til regelverket for offentlige anskaffelser, kontraktstandarder og entrepriseformer   I denne rollen vil det være en fordel om du også motiveres av utfordringer, er ansvarsbevisst og evner å fokusere på kundens behov og mål. Vi tenker at du er initiativrik, strukturert og kvalitetsbevisst. Du er strategisk, har god forretningsforståelse og evner å formidle innholdet i Rambølls rolle som samfunnsrådgiver til kunden. Du kommuniserer godt både på norsk og engelsk.     Rambøll i Norge Rambøll er et av Norges ledende selskap innen rådgivende ingeniørtjenester, arkitektur og design. I Norge har vi 15 kontorer med tilsammen 1500 eksperter, som jobber tverrfaglig på store og små prosjekter. Hos oss kan du bidra til å skape innovative og bærekraftige løsninger til nytte for kunden, sluttbrukeren og samfunnet.   Slik søker du Søk via nett, ved å trykke på søkeknappen og laste opp CV, søknad og annen relevant dokumentasjon. Vi ser frem til å høre fra deg. Søknadsfrist: 20.11.2019.   Har du spørsmål?Kontakt gjerne Inger Anne Tho Bjørvik, Markedssjef Samferdsel & Byutvikling +47 952 36 477
06.11.2019 Oslo, Tønsberg, Drammen
Vi inviterer deg til å ta i bruk din energi og erfaring  i en stilling hvor du bidrar med å synliggjøre unike muligheter ovenfor våre kunder og utvikle våre medarbeidere. For denne rollen trenger du gode evner til å bygge gode relasjoner til våre medarbeidere og kunder og at du har en bachelorgrad eller mastergrad innen VVS-teknikk eller automasjon eller annen relevant erfaring og utdannelse. Er du vår nye Seksjonsleder Industri (Tekniske Systemer VVS)? Klikk på søkeknappen for å legge inn din søknad.   Inviting bright minds Vil du bli utfordret faglig og utvikle ekspertisen din i et åpent, fleksibelt og samarbeidsorientert arbeidsmiljø? I Rambøll får du brukt din kunnskap til å skape et bedre samfunn og øke livskvaliteten for menneskene som bor der. Du blir en del av et globalt selskap som har vært i vekst siden oppstarten i 1945. Vi jobber sammen på prosjekter som bidrar til bærekraftig endring, både sosialt, økonomisk og for miljøet.   Bli en del av vår Tekniske Systemer- avdeling Som vår nye Seksjonsleder Industri (Tekniske Systemer VVS) blir du en del av et fagmiljø med en god sammensetning av kompetanse, erfaring og mangfold. Du vil bli gitt mulighet til å utvikle fagmiljøet ytterligere og å arbeide med spennende og innovative prosjekter. Vi kan tilby et godt arbeidsmiljø, med fokus på faglig og personlig utvikling for våre medarbeidere. Vi ser etter en person med faglig kompetanse innen prosjektgjennomføring og med kjennskap til VVS-tekniske anlegg, samt lederegenskaper som bringer frem det beste hos våre medarbeidere. Stillingen vil være i kombinasjon med faglig prosjektarbeid, tilføre relevante prosjekter til avdelingen og bidra til utvikling av våre medarbeidere. Som seksjonsleder vil du inngå i ledergruppen til avdeling Tekniske Systemer og rapportere til avdelingsleder. Avdelingen består av 4 seksjoner og innehar 40 medarbeidere. I seksjon for industri er det pr nå 8 medarbeidere som for tiden arbeider i prosjekter i tilknytning til oppdrettsnæring og annen næringsmiddelindustri   Dine hovedoppgaver og ansvarsområder vil være: Sørge for faglig utvikling av våre medarbeidere Daglig oppfølging av medarbeidere i seksjonen Bidra med tilbudsarbeid, markedsarbeid og relasjonsbygging til våre kunder Rådgivning og prosjektering av VVS-tekniske anlegg Bidra med å bringe andre fagområder i Rambøll til våre kunder   Vi støtter den faglige utviklingen din Medarbeiderne våre er vår viktigste ressurs, og den faglige veksten din en forutsetning for vår suksess. Fra du starter hos oss får du støtten du trenger for å utvikle deg videre. I denne rollen vil det faglige utgangspunktet ditt for eksempel være: Bachelorgrad eller mastergrad innen VVS-teknikk eller automasjonsteknikk Ledererfaring fra entreprenør eller rådgivervirksomhet Evne til å tenke strategisk og har god forretningsforståelse Evne til å se medarbeidere både faglig og personlig Gode lederegenskaper gjennom tillitsbasert og relasjonsbasert samarbeid God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på både norsk og engelsk   I denne rollen vil det være en fordel om du også evner å tenke tverrfaglig og se det store bildet, samt evner å samarbeide med kunder, samarbeidspartnere og medarbeidere på en god måte.   Velkommen til vår  divisjon for bygg & arkitektur  Vi er et av verdens ti ledende firma innen bygningsprosjektering, og jobber årlig på mer enn 10 000 byggeprosjekter. Våre 4000 fageksperter fra hele verden har spesialisert seg på å skape innovative og bærekraftige bygg som det er godt å bo og jobbe i. Vi legger ekstra vekt på å balansere de kulturelle, sosiale og fysiske aspektene ved byggene, for å skape verdi for kunden, sluttbrukeren og samfunnet.   Rambøll i Norge Rambøll er et av Norges ledende selskap innen rådgivende ingeniørtjenester, arkitektur og design. I Norge har vi 16 kontorer med tilsammen 1500 eksperter, som jobber tverrfaglig på store og små prosjekter. Hos oss kan du bidra til å skape innovative og bærekraftige løsninger til nytte for kunden, sluttbrukeren og samfunnet.   Slik søker du Søk via nett, ved å trykke på søkeknappen og laste opp CV, søknad og annen relevant dokumentasjon. Vi ser frem til å høre fra deg. Søknadsfrist: 02.12.2019.   Har du spørsmål?Kontakt [Avdelingsleder Trondheim Lasse Zahl-Johansen mob: 932 80 237 mail: lasse.zahl.johansen@ramboll.no ]
06.11.2019 Trondheim
Vi inviterer deg til å ta i bruk din kompetanse innen geoteknisk prosjektering, kundepleie, planlegging og lederegenskaper   i en stilling hvor du vil få være med på å utvikle avdeling Geoteknikk Midt og Nord videre.. For denne rollen trenger du erfaring fra faget geoteknikk samt ett ønske om å utvikle deg som leder.Er du vår nye Seksjonsleder avdeling Geoteknikk Midt og Nord? Klikk på søkeknappen for å legge inn din søknad.   Inviting bright minds Vil du bli utfordret faglig og utvikle ekspertisen din i et åpent, fleksibelt og samarbeidsorientert arbeidsmiljø? I Rambøll får du brukt din kunnskap til å skape et bedre samfunn og øke livskvaliteten for menneskene som bor der. Du blir en del av et globalt selskap som har vært i vekst siden oppstarten i 1945. Vi jobber sammen på prosjekter som bidrar til bærekraftig endring, både sosialt, økonomisk og for miljøet.   Bli en del av vår avdeling for Geoteknikk Midt og Nord Som vår nye Seksjonsleder avdeling Geoteknikk Midt og Nord blir du en del av et flerfaglig miljø av ingeniører, arkitekter og planleggere og du vil bli engasjert i mange interessante og krevende prosjekter. Geomiljøet i Rambøll er bygd opp av 5 avdelinger som jobber med geoteknikk, ingeniørgeologi, tunnel og grunnundersøkelser. Dette inkluderer også et eget geoteknisk laboratorium. Vi er i dag ca 80 medarbeidere fordelt på kontorer i Trondheim, Oslo, Tønsberg, Kristiansand, Bergen, Finnsnes, og Longyearbyen. Arbeidssted for seksjonslederstillingene er Trondheim. I avdeling Geoteknikk Midt og Nord er vi i dag 19 geoteknikere som er fordelt på to seksjoner. Seksjon for Konstruksjoner og for Infrastruktur, og vi søker nå å besette begge seksjonslederstillingene. Som seksjonsleder vil du få lederansvar for ca 8 medarbeidere, men vi har ett ønske om å videreutvikle og øke i antall på sikt. Våre medarbeideres erfaring spenner fra 0 til over 40 års erfaring. Og du vil bli en del av ett etablert miljø både faglig og sosialt. Våre prosjekter spenner fra små eneboligprosjekter til store veg/bane og byggeprosjekter, så vår hverdag er veldig variert   Dine hovedoppgaver og ansvarsområder vil være: Personalansvar for seksjonens ansatte Delta i markeds og tilbudsarbeid i avdelingen og på divisjonen Oppdragsansvarlig for seksjonens oppdrag Oppdragsledelse og oppdragsgjennomføring Planlegging, gjennomføring og rapportering av grunnundersøkelser Prosjektering og rådgivning Videreutvikling av faget geoteknikk ved våre kontorer   Vi støtter den faglige utviklingen din Medarbeiderne våre er vår viktigste ressurs, og den faglige veksten din en forutsetning for vår suksess. Fra du starter hos oss får du støtten du trenger for å utvikle deg videre. I denne rollen vil det faglige utgangspunktet ditt for eksempel være: Du er sivilingeniør/dr.ing innen geoteknikk Du har god teknisk innsikt og erfaring innen geoteknikkfaget i Norge Du har minimum 7 års relevant erfaring Du har ønske om å få god kjennskap til BIM prosjektering Det er ønskelig med ledererfaring, men dette er ikke ett krav God skriftlig og muntlig fremstillingsevne på både norsk og engelsk   I denne rollen vil det være en fordel om du også evner å samarbeide med oppdragsgivere, tverrfaglige team og egne kollegaer på en god måte. Du trives også med å utvikle andre. Rambøll i Norge Rambøll er et av Norges ledende selskap innen rådgivende ingeniørtjenester, arkitektur og design. I Norge har vi 16 kontorer med tilsammen 1500 eksperter, som jobber tverrfaglig på store og små prosjekter. Hos oss kan du bidra til å skape innovative og bærekraftige løsninger til nytte for kunden, sluttbrukeren og samfunnet.   Slik søker du Søk via nett, ved å trykke på søkeknappen og laste opp CV, søknad og annen relevant dokumentasjon. Vi ser frem til å høre fra deg. Søknadsfrist: 10.12.2019.   Har du spørsmål?Kontakt Inger J. M. Søreide på telefon 90147916 eller e-post inger.soreide@ramboll.no
06.11.2019 Trondheim
What are my responsibilities? Quality Manager position is responsible for successful leadership and management of quality department according to the directions and objectives set by Kongsberg management team • Overall responsible for Quality value stream to ensure processes are in place and being maintained • Responsible for Quality Management system, Quality control and ISO-9001 certificate for the legal entity • Responsible for quality inspections of all products from internal and external sources   Missions • Manage team to secure that objectives and targets meet the expectations • Ensure that all employees are fully trained and have competences to perform the work tasks with high quality and effectively tools, systems and processes. • Coach and mentor staff to improve performance.  • Oversee the efficient day-to-day operations and service • Secure that the departments KPI’s are well defined, follow-up performance, and make corrective and preventive measures when needed. • Responsible for schedule, budgeted hours, capacity and cost within the department • Contribute to development of the Kongsberg organization and operations. • Foster team work, cooperation and interactions with colleagues and other teams to ensure optimized work processes within the organization • Be a role model for the organization, maintain ethical behavior and secure compliance to laws, procedures and guidelines. • Maintain quality service by enforcing quality and customer service standards • Develop and maintain work processes, instructions and tools as required.     About you What do I need to qualify for this job?   • Minimum bachelor’s degree within Engineering discipline or Business administration • Technical knowledge of rotating equipment from the oil and gas industry is preferred • Minimum 5 years relevant work experience from a Managerial position • Good business understanding • Structured and able to do hands-on work and deliver • Ability to handle multiple tasks in a fast-paced environment • Strong leadership and communication skills. • Strong peer relationships and work well up and down in the organization • Proactive and resourceful • Result driven • Well-structured and result-oriented • Analytic mindset • Strong verbal and written communication skills • Safety and HSE mindset Manager is Bjørn-Erik Egeland +47 92887152   Job ID: 107189 Organization: Gas and Power Company: Dresser-Rand AS Experience Level: Experienced Professional Job Type: Full-time
06.11.2019 Kongsberg
Job Description Dresser-Rand Kongsberg is looking for a Cost Estimator. POSITION OBJECTIVE / SCOPE: • Cost estimation for new equipment proposals• Maintain master cost for new equipment PRINCIPAL RESPONSIBILITIES: • Cost estimation as part of the demand organization coordinated by Team Lead Demand • Follow global rules for GSP/LTO (Lead To Order) and follow other processes (locally/globally) related to cost estimation. • Perform cost estimating functions for a variety of units, components, parts and service, based on customer and/or marketing specifications or requirements • Generate cost estimates for products from a cost request or price book file • Generate cost estimates for special items not covered by price books or cost files • Support project management with cost estimates for changes and modifications • Update cost files by comparing recent contract cost and market data • Create/maintain and distribute price books and cost files for products • Align cost calculation programs and databases with what is used by D-R world wide • Review and provide improvements and necessary changes for policies and processes used as part of the function • Work closely with SCM, engineering & planning to align scope, cost and delivery schedules • Support other organizations to create engineering, manufacturing & purchasing targets   KNOWLEDGE / FORMAL EDUCATION REQUIREMENT:   • Bachelor degree in Engineering or College/university degree in Economics and Business Administration (long experience can compensate for formal education) • 5 years’ experience from the oil and gas industry is preferred • Experience with project and product cost calculations or cost reporting is preferred • Product knowledge of rotating equipment and associated systems is preferredManager is Bjørn-Erik  Egeland +47 92887152 Job ID: 101745 Organization: Gas and Power Company: Dresser-Rand AS Experience Level: Experienced Professional Job Type: Full-time
06.11.2019 Kongsberg
Vis alle 21.960 ledige stillinger
Les mer om Expedia, Inc

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Talent Advisor

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Expedia, Inc