Ledig stilling

Åpen søknad – Safejob Bergen AS Safejob Bergen AS

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Har du lyst på utfordringer i et av Nordens ledende installasjonsselskap? Vil du alltid bli litt bedre og ønsker en bratt læringskurve? I så fall bør du søke på denne stillingen! Sammen kan vi ta på oss spennende og teknisk krevende oppdrag som få andre selskaper klarer.  Vi søker etter deg som ønsker å bli vår nye serviceleder i Follo. Elektroavdelingen i Follo har rundt 40 medarbeidere og en omsetning på ca.50 millioner kroner. Således er vi en betydelig aktør i vårt markedsområde.   Arbeidsoppgaver Som serviceleder i Bravida får du frihet under ansvar. Vi tror på din evne til å overgå kundenes forventninger gjennom din kunnskap, driv og interesse. Rollen som serviceleder innebærer ansvar for hele serviceoppdrag, både små og store, fra kundebearbeiding til salg og leveranse. Du kommer også til å være ansvarlig for at ethvert oppdrag er i tråd med våre høye krav til kvalitet og sikkerhet. Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være:  Oppdragsoppfølging; økonomi, personal, innkjøp, kvalitet og HMS Planlegge ressursbehov, administrere og bemanne oppdragene med riktig kompetanse Lede og engasjere medarbeidere Tilbudsregning og oppfølging av serviceoppdrag Aktivt salg mot nye og eksisterende kunder Oppfølging av kunder og leverandører Utvikle og bevare kunderelasjoner Deltakelse i kundemøter Ansvar for mersalg Rapportering til avdelingssjef Tydelig kommunikasjon med kunder og medarbeidere Kvalifikasjoner: Teknisk utdannelse på høyskole/fagskole Ingeniørutdanning Minimum 2 års erfaring i tilsvarende rolle Fagbrev gr. L er ønskelig Rett erfaring kan veie opp for manglende utdanning Gode salgsevner God kompetanse innen elektro God kjennskap til bransjen God økonomiforståelse God IT-kunnskap God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne Førerkort klasse B  Bravida tilbyr: Spennende og varierte oppgaver hos Norges ledende totalteknisk entreprenør En stilling i et solid selskap med høyt kvalifiserte kollegaer Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling Konkurransedyktige lønnsbetingelser Meget gunstige pensjons- og forsikringsordninger Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø   Den rette kandidaten beskrives slik: Selvstendig og systematisk Fleksibel Målrettet Gode samarbeidsevner Pålitelig og høflig fremtreden   I Bravida ønsker vi å utvikle medarbeiderne slik at vi kan øke nytten for kunden. Vi regner derfor med at du som søker hos oss ønsker å videreutvikle deg.   Interessert? Vi ser frem til å motta din søknad! Søknadsfrist er satt til 11.09.2019. Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe hos oss, kan du følge oss på sosiale medier og besøke vår hjemmeside.    Kontaktpersoner: Kim Hedemann Brenn Avdelingssjef +47 476 19 095 kim.hedemann.brenn@bravida.no
13.08.2019 Ski
Har du gode lederevner og et stort engasjement for SHA? Da kan du være den vi ser etter!   Vi er på jakt etter ny avdelingsleder for SHA som kan lede og videreutvikle dette spennende og sterke fagmiljøet. SHA-avdelingen er kompetansesenter for og har fagansvar for SHA i Statnetts prosjekter, både  i plan-/prosjekteringsfasen og i utførelsesfasen.   Avdelingen leverer SHA rådgivning til prosjektene, både i form av dedikerte SHA rådgivere, men også som oppdragsbaserte leveranser. SHA-rådgiver er prosjektets faglige ressurs for å støtte prosjekt-og byggeledelsen i deres ivaretagelse av Statnetts ansvar og plikter i henhold til Byggherreforskriften for å sikre at prosjektet oppnår sine HMS mål. Du vil få  ansvar for videreutvikling og effektivisering av prosess, metodikk og støtteverktøy for SHA styring i prosjektene,  levere oppdrag innen revisjoner, beredskap, granskninger,  bygging av sikkerhetskultur samt videreutvikle SHA kompetansen til hele organisasjonen. Stillingen har organisatorisk tilhørighet i enhet for Byggeledelse og beredskap i divisjon Bygg og Anlegg og du vil være en del av ledergruppen i Byggeledelse og beredskap. Divisjon Bygg og Anlegg har som hovedoppgave å gjennomføre byggeprosjekter som selskapets operative byggherre, samt sikre at de valgte prosjektene bygges riktig mht. HMS, kvalitet, kostnad, tid og risiko. Sentrale arbeidsoppgaver: Videreutvikle avdelingen og medarbeiderne i tråd med Prosjektmodell 2.0 Effektiv ressursstyring til prosjektene Utvikle byggherreteamene ihht "den klare linjen" Effektivisere  SHA prosessen, metoder og verktøy gjennom bl.a. digitalisering Bidra i BB ledergruppe med utvikling og forbedringsarbeid på tvers av avdelingene Kvalifikasjoner: Høyere teknisk eller administrativ utdannelse Kunnskap og erfaring innen fagområdene som er underlagt avdelingen Ledererfaring Erfaring med utbyggingsprosjekter og prosjektarbeid Kjennskap til byggherreforskriften samt aktuelle lover og forskrifter Personlige egenskaper: Strategisk tenkning og planlegging med et helhetsperspektiv for Statnett Strukturert og systematisk Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner Personlig autoritet og gjennomføringskraft Utvikle og inspirere medarbeidere i et høyt kvalifisert fagmiljø Vi søker kandidater som gjenspeiler våre lederforventninger; ledere i Statnett er tydelige, utvikler og tenker helhet. For mer informasjon om stillingen, ta kontakt med Odd Egil Nisja, direktør Byggeledelse og beredskap, tlf. 92283392.For utfyllende informasjon om Statnett SF, se www.statnett.no. Vi behandler kun søknader som registreres elektronisk med relevante vedlegg og vi foretar bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater. Statnett forvalter kritisk infrastruktur og følger retningslinjer og lovpålagte sikkerhetskrav fra norske myndigheter i våre ansettelsesprosesser. Vi foretar også sikkerhetsklarering av kandidater der det er aktuelt. Hvorfor velge å jobbe i Statnett:          Vi setter helse, miljø og sikkerhet foran alt Vi forvalter landets kanskje viktigste infrastruktur Vi gjennomfører store utbyggingsprosjekter for 35-45 milliarder de neste fem år Vi tilbyr utviklende og interessante arbeidsoppgaver med jobbmuligheter over hele landet Vi har gode karrieremuligheter og utvikler ledere internt Vi er en organisasjon preget av verdiene langsiktighet, fellesskap og respekt Vi har et bredt sosialt tilbud og gode ordninger for våre medarbeidere    
08.07.2019 Oslo
Vi ser etter en person som ønsker å være med å utvikle styringen i Skatteetaten. Du har helhetsblikk, og kan se der verktøy og prosesser kan understøtte hverandre, og du får formidlet dette godt til resten av organisasjonen.   Virksomhetsstyringsavdelingen (VSA) er en del av Skattedirektoratet. Avdelingen er skattedirektørens forlengede arm når det gjelder å fastsette mål og resultatkrav for etaten, og for oppfølgingen av etatens resultatenheter. Avdelingen har ansvar for å forvalte og utvikle strukturer og interne systemer for flerårig planlegging, budsjettering, rapportering og oppfølging.   Seksjonens hovedoppgave er å arbeide for at Skatteetaten har et helhetlig system for virksomhetsstyring som skal bidra til fastsatt kvalitet i våre leveranser. I gruppen Kvalitetssystemer har vi bl. ansvar for kvalitetsstyring og mål- og resultatstyring.   Du skal ha ansvar for drift og utvikling av vårt styringsverktøy (Corporater) og lede et nettverk av superbrukere/administratorer. Du skal samarbeide med andre i avdelingen om styringen og oppfølgingen av etatens divisjoner. Du vil få stor påvirkning og varierte arbeidsoppgaver.   Hvis du blir motivert av muligheten til å forme fremtidige oppgaver og arbeidsplass, både med selvstendig oppgaver og sammen i team, er dette stillingen for deg.   Vi ber om at CV med vitnemål/karakterutskrifter og relevante attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.  Arbeidsoppgaver være en fagperson på mål- og resultatstyring (balansert målstyring) være Skatteetatens ekspert på målstyringsverktøyet Corporater overordnet forvaltningsansvar for Corporater (innhold, opplæring, utvikling og bruk) bidra i arbeidet med resultatavtalen for avdeling for virksomhetsstyring  Kvalifikasjoner høyere utdanning på mastergradnivå gjerne innenfor administrasjon og ledelse relevant erfaring og utdanning på bachelornivå kan kompensere for manglende utdanning på masternivå erfaring med bruk av Corporater eller lignende system kjennskap til ulike styringsprosesser/-metoder, og erfaring fra målstyring ønskelig med kjennskap til offentlig virksomhet. meget god formidlingsevne både skriftlig og muntlig  Personlige egenskaper analytisk, strukturert og nøyaktig høy gjennomføringsevne involverende og god til å samarbeide selvstendig  Vi tilbyr utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger   Stillingen lønnes som seniorrådgiver (kode 1364), fra kr 600 000 – 720 000 avhengig av kompetanse og erfaring. Stillingen har 6 måneders prøvetid.
22.08.2019 Oslo
Er du glad i faget ditt og ønsker en stilling i et stort og solid selskap? Da kan Bravida være rett arbeidsgiver for deg! I forbindelse med økende ordrepågang søker vi etter flere medarbeidere til vår avdeling i Follo. Avdelingen utfører både tradisjonelle elektroinstallasjoner, men har også et stort fagmiljø på sikkerhetsanlegg som adgangssystemer og overvåkingssystemer. Bravida Follo har i dag 34 medarbeidere og en omsetning på ca. 50 millioner kroner. Oppdragene har et geografisk spenn fra Follo til Østfold regionen. De fleste av kundene finnes i det private næringsliv eller i det offentlige markedet.  Derfor skal du jobbe hos oss: Bravida er en stor arbeidsgiver - faktisk størst innen elektro, rør og ventilasjon i Norden. Det gjør at vi kan tilby mye til deg som medarbeider. Her er du av en gjengen! En stilling i et solid selskap med høyt kvalifiserte kollegaer Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling Konkurransedyktige lønnsbetingelser Gunstige pensjons- og forsikringsordninger Mobil/nettbrett Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø med flere fellesaktiviteter i avdelingen   Dine arbeidsoppgaver vil være: Som elektriker Bravida arbeider du selvstendig i mange ulike typer oppdrag, store som små. I jobben får du både planlegge, samordne og utføre oppdrag. Arbeidet innebærer både teknisk problemløsning og kontakt med kunder. Du kommer også til å være ansvarlig for at ethvert oppdrag er i tråd med våre høye krav til kvalitet og sikkerhet. Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være: Små og store elektroinstallasjoner for bygg og anlegg Serviceoppdrag for bedrifts- og privatmarkedet Utredninger/feilsøking av tekniske systemer Mersalg Dokumentasjon av oppdragene Kommunikasjon mot kunder og service/prosjektleder Kvalifikasjoner for stillingen er: Fagbrev elektriker Erfaring fra servicearbeid er en fordel Førerkort klasse B God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevneVidere ønsker vi deg som: .. er pålitelig. I Bravida gjør vi jobben ordentlig. Da er det viktig å komme til rett tid, være ærlig, lojal og holde det man lover. .. er en lagspiller. I Bravida jobber vi gjerne i team. En lagspiller for oss betyr at du involverer de rundt seg, og gjerne deler kunnskap og erfaringer med andre. .. er selvstendig og strukturert. I Bravida kan jobbhverdagen til tider være hektisk. Da er det viktig at du kan jobbe systematisk og at du kan være fleksibel når det trengs. .. er lærevillig. I Bravida er det medarbeidernes kunnskap og driv som gjør oss til et vinnende lag. Vår drivkraft til å hele tiden bli bedre gjennomsyrer arbeidet vårt hver dag, og vi jobber for å alltid bli bedre på det vi gjør. Vi forventer derfor at du ønsker å bidra til egen utvikling. Interessert? Vi ser frem til å motta din søknad! Søknader behandles fortløpende.       
04.06.2019 Ski
I forbindelse med stor arbeidsmengde ved vår elektroavdeling i Fredrikstad søker vi etter flere erfarne elektrikere innen service. Avdelingen har i dag hele 80 medarbeidere og en omsetning på ca. 100 millioner kroner. Oppdragene er i hovedsak i området Østfold og primært i Nedre Glomma-regionen. Avdelingen holder til i Øraveien 2, 1630 Gamle Fredrikstad.    Arbeidsoppgaver Som servicemontør i Bravida arbeider du selvstendig i ulike type serviceoppdrag for bedrifts- og privatmarkedet, store som små. I jobben får du både planlegge, samordne og utføre oppdrag. Arbeidet innebærer både teknisk problemløsning og kontakt med kunder. Du kommer også til å være ansvarlig for at ethvert oppdrag er i tråd med våre høye krav til kvalitet og sikkerhet. Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være: Planlegging og gjennomføring av ulike serviceoppdrag på en effektiv måte Utføre alle typer oppdrag faglig- og forskriftsmessig riktig Dokumentasjon av oppdragene Dokumentasjon av endringsarbeid og tilleggsarbeid Ansvar for fremdrift i ulike oppdrag Utredninger/feilsøking av tekniske systemer Mersalg mot kunder Kommunikasjon med kunder og serviceleder Vise ansvar for egen og andres sikkerhet - ha ansvar for god HMS-kultur  Kvalifikasjoner Fagbrev elektriker gr. L Minimum 2 års erfaring som elektriker Erfaring fra servicearbeid er en fordel Fordel med flere fagbrev innen elektro Førerkort klasse B God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne   Personlige egenskaper Du har faglig stolthet og holder kunnskap og evnene dine ved like Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk Du er serviceinnstilt og løsningsorientert Du er pålitelig og ansvarsbevisst Du samarbeider godt og er en lagspiller Du har gode kommunikasjonsevner på norsk   Bravida tilbyr En stilling i et solid selskap med høyt kvalifiserte kollegaer Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling Konkurransedyktige lønnsbetingelser Meget gunstige pensjons- og forsikringsordninger Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Et uformelt og sosialt arbeidsmiljøInteressert? Vi ser frem til å motta din søknad! Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe hos oss, kan du følge oss på sosiale medier og besøke vår hjemmeside.     
12.06.2019 Fredrikstad
Er du glad i faget ditt og ønsker en stilling i et stort og solid selskap? Da kan Bravida være rett arbeidsgiver for deg! I forbindelse med økende oppdragsmengde søker vi etter flere montører / service-elektrikere til vår avdeling i Sarpsborg. Avdelingen har 50 dyktige medarbeidere og en omsetning på ca. 80 millioner kroner. Flesteparten av våre oppdrag er i Østfold og Akershus. Serviceavdelingen vår består i dag av 10 ansatte. Våre største kunder er Fortum, offentlige virksomheter og privat næringsliv. Vi opplever for tiden stor pågang og har som mål å ansette flere service-elektrikere for å styrke avdelingen!  Vi ønsker å rekruttere medarbeidere med interesse og kompetanse innen følgende områder: service og installasjon av el-anlegg i boliger, industri og næringsbygg, samt KNX-anlegg og svakstrømsinstallasjoner. Arbeidsoppgaver Som servicemontør i Bravida arbeider du selvstendig i mange ulike typer serviceoppdrag, store som små. I jobben får du både planlegge, samordne og utføre oppdrag. Arbeidet innebærer både teknisk problemløsning og kontakt med kunder. Du kommer også til å være ansvarlig for at ethvert oppdrag er i tråd med våre høye krav til kvalitet og sikkerhet. Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være: Planlegging og gjennomføring av ulike serviceoppdrag på en effektiv måte Utføre alle typer oppdrag faglig- og forskriftsmessig riktig Dokumentasjon av oppdragene Dokumentasjon av endringsarbeid og tilleggsarbeid Ansvar for fremdrift i ulike oppdrag Utredninger/feilsøking av tekniske systemer Aktivt Mersalg mot kunder Kommunikasjon med kunder og serviceleder Vise ansvar for egen og andres sikkerhet - ha ansvar for god HMS-kulturKvalifikasjoner for stillingen er Vi ønsker servicemontører som har erfaring både fra industri og installasjonsvirksomhet. Vi ser gjerne at du har interesse og kompetanse innen følgende områder: service og installasjon av el-anlegg i boliger, industri og næringsbygg, samt KNX-anlegg og svakstrømsinstallasjoner. Forutsetninger for ansettelse er: Fagbrev elektriker (gr. L) Førerkort klasse B God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne Personlige egenskaper  Du har faglig stolthet og holder kunnskap og evnene dine ved like Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk Du er serviceinnstilt og løsningsorientert Du er pålitelig og ansvarsbevisst Du samarbeider godt og er en lagspiller Du har gode kommunikasjonsevner på norsk Hos oss får du En stilling i et solid selskap med høyt kvalifiserte kollegaer Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling Konkurransedyktige lønnsbetingelser Meget gunstige pensjons- og forsikringsordninger Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø Interessert? Vi ser frem til å motta din søknad! Søknader behandles fortløpende. Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe hos oss, kan du følge oss på sosiale medier og besøke vår hjemmeside.   Lenke til denne sidenhttps://www.bravida.no/jobbe-hos-oss/ledige-stillinger/?rmpage=job&rmjob=3737&rmlang=NO
12.06.2019 Sarpsborg
I forbindelse med økt oppdragsmengde søker vi etter flere serviceteknikere og elektrikere til vår avdeling, både innen service og industi. Avdelingen har 70 medarbeidere og er lokalisert i Skien og Notodden. Våre oppdrag er stort sett lokalt i Grenland, men kan ha noen oppdrag utenfor dette. Avdelingen har oppdrag for private kunder, næringskunder og offentlige kunder. Vi jobber blant annet med installasjonstjenester, bygningsautomasjon/KNX, smarthusteknologi, internkontroll/termografering, elbillading, solcelleanlegg og energilagring. Bravida har nylig gjort oppkjøp av Oras (VVS) og vil med det også bli en teknisk totalleverandør i Telemark. Arbeidsoppgaver Som elektriker/tekniker i Bravida arbeider du selvstendig i ulike type oppdrag for industri, bedrifts- og privatmarkedet. I jobben får du både planlegge, samordne og utføre oppdrag. Arbeidet innebærer både teknisk problemløsning og kontakt med kunder. Du kommer også til å være ansvarlig for at ethvert oppdrag er i tråd med våre høye krav til kvalitet og sikkerhet. Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være: • Planlegging og gjennomføring av ulike serviceoppdrag på en effektiv måte• Utføre alle typer oppdrag faglig- og forskriftsmessig riktig• Dokumentasjon av oppdragene• Dokumentasjon av endringsarbeid og tilleggsarbeid• Ansvar for fremdrift i ulike oppdrag• Utredninger/feilsøking av tekniske systemer• Mersalg mot kunder• Kommunikasjon med kunder og serviceleder/prosjektleder• Vise ansvar for egen og andres sikkerhet – ha ansvar for god HMS-kultur   Kvalifikasjoner • Fagbrev som elektriker• Førerkort klasse B• God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne  Service• Erfaring fra servicearbeid er en fordel, men ikke ett krav• Kjennskap til byggautomasjon som KNX, Dali• Erfaring med elbillading er en fordel  Industri• Erfaring fra Industri• EX kompetanse er en fordel   Personlige egenskaper • Du har faglig stolthet og holder kunnskap og evnene dine ved like• Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk• Du er serviceinnstilt og løsningsorientert• Du er pålitelig og ansvarsbevisst • Du samarbeider godt og er en lagspiller• Du har gode kommunikasjonsevner på norsk   Bravida tilbyr • En stilling i et solid selskap med høyt kvalifiserte kollegaer• Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling• Konkurransedyktige lønnsbetingelser• Meget gunstige pensjons- og forsikringsordninger • Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen • Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø
28.06.2019 Skien
I forbindelse med økt oppdragsmengde søker vi etter prosjektrørleggere til vår avdeling. Avdelingen har i dag en omsetning på ca. 75 millioner kroner. Våre oppdrag er primært i hele Østfold fylke og består av både serviceoppdrag og prosjekt. Vi har ambisjoner om å vokse og målet er å bli den ledende aktøren i Østfold innen VVS. Som rørlegger i Bravida arbeider du selvstendig i mange ulike typer oppdrag for bedrifts- og privatmarkedet. I jobben får du både planlegge, samordne og utføre oppdrag. Arbeidet innebærer både teknisk problemløsning og kontakt med kunder. Du kommer også til å være ansvarlig for at ethvert oppdrag er i tråd med våre høye krav til kvalitet og sikkerhet. Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være: Planlegging og gjennomføring av rørinstallasjoner Utføre alle typer oppdrag faglig- og forskriftsmessig riktig Allsidig arbeid med kjøling, varme, sprinkler og sanitæranlegg Dokumentasjon av oppdragene Mersalg mot kunde Kommunikasjon med kunder prosjektleder/serviceleder  Kvalifikasjoner Svennebrev Minimum 2 års erfaring innen faget Gode kunnskaper innen VVS Førerkort klasse B God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne  Personlige egenskaper Du har faglig stolthet og holder kunnskap og evnene dine ved like Du har gode kommunikasjonsevner på norsk Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk Du er serviceinnstilt og løsningsorientert Du er pålitelig og ansvarsbevisst Du samarbeider godt og er en lagspiller  Bravida tilbyr En stilling i et solid selskap med høyt kvalifiserte kollegaer Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling Konkurransedyktige lønnsbetingelser Meget gunstige pensjons- og forsikringsordninger Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø
17.07.2019 Østfold
Vis alle 23.263 ledige stillinger
Les mer om Safejob Bergen AS

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Søknadsinformasjon

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktpersoner

Daglig leder Safejob Bergen AS
Bemanningskonsulent

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter