Ledig stilling

Åpen søknad – NovaVista AS NovaVista AS

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

I JM er du med og driver utviklingen fremover, og sammen bygger vi fremtidens samfunn.   Er du en SoMe-entusiast med gode evner innen grafikk og design? Motiveres du av fornøyde kunder, kvalitetsprodukter og trivelige kollegaer? Vi har ledig et 12 måneders engasjement som Grafikk- og SoMe-ansvarlig. I denne stillingen vil du bli vår hovedstemme på Facebook, Instagram og LinkedIN og sørge for at vi publiserer godt innhold i våre SoMe-kanaler. I tillegg vil du få oppgaver innen annonseplanlegging og -utforming, trendspotting, analyser og intern rådgivning. Til stillingen ligger også forvaltning av grafisk profil og rammeverk, grafisk produksjon av trykksaker, roll-ups og lignende. Det kan også bli aktuelt med produksjon og innkjøp av video. Stillingen hører til avd. Markedskommunikasjon i JM Norge ved vårt hovedkontor på Lysaker. Du vil ha en faglig tilknytning våre boligprosjekter, og derfor samarbeide tett med gode kollegaer både i Oslo, Bergen, Tønsberg, Trondheim og Stockholm. KVALIFIKASJONER For å lykkes i rollen ønsker vi at du Har erfaring med produksjon og publisering av organisk innhold på Facebook, Instagram og LinkedIN Har Bachelorgrad i markedsføring/grafisk design eller annen relevant utdanning Er godt kjent med bruk av ulike formater i SoMe, herunder video Har noe erfaring med grafisk annonseutforming Har jobbet med Facebook Business Manager og Ad Manager Kan bruke programmer som Adobe InDesign, Photoshop og Illustrator. Er en erfaren bruker av Windows Office-programmer. Kjenner til metodikk for kontinuerlige forbedringer Vi ser etter deg som Er metodisk og strukturert Utfordres av å jobbe kreativt innenfor et rammeverk Har evne til å jobbe selvstendig i jobbutførelsen Er pedagogisk anlagt og god til å prioritere Liker en uforutsigbar hverdag med mange ad-hoc oppgaver og konkurrerende behov VI KAN TILBY Et kompetent fagmiljø i et selskap med vekstambisjoner og sunn økonomi. Hyggelige kollegaer i et sosialt og uformelt arbeidsmiljø Konkurransedyktige betingelser Gode pensjons- og forsikringsordninger Firmaleilighet på fjellet og andre velferdsaktiviteter INFORMASJON OG SØKNAD For nærmere informasjon, ta gjerne kontakt med sjef markedskommunikasjon Alina Krogstad, alina.krogstad@jm.no Søknadsfrist: snarest - søknader behandles fortløpende      
07.10.2019 Bærum
I JM er du med og driver utviklingen fremover, og sammen bygger vi fremtidens samfunn. Er du brennende opptatt av web og digital kommunikasjon? Liker du å skape engasjerende innhold i digitale kanaler? Motiveres du av fornøyde kunder, kvalitetsprodukter og trivelige kollegaer? Vi søker nå en initiativrik SEO og webansvarlig som skal ha ansvar for webredigering for våre boligprosjekter, samt statistikk og analyser av webaktiviteter og SoMe. Til stillingen ligger også ansvar for kampanjeplanlegging, -utforming og publisering, redaktøransvar for bildebank, utstyrsforvaltning, samt kontakt og oppfølging av byråer. Stillingen hører til avd. Markedskommunikasjon i JM Norge, med hovedkontor på Lysaker. Du vil ha en faglig tilknytning og fungere som intern rådgiver mot alle JM Norges boligprosjekter, og derfor samarbeide tett med gode kollegaer både i Oslo, Bergen, Tønsberg, Trondheim og Stockholm. KVALIFIKASJONER For å lykkes i rollen ønsker vi at du har Bred erfaring med webredigering God kunnskap med SEO og analyse av trafikk og presentasjon av statistikk Erfaring med bilde, film- og videoproduksjon for web Selvstendighet i jobbutførelsen Utpreget lydhørhet og lagånd Gode kunnskaper i bruk av verktøyer som EpiServer, Google Analytics, Search Console, Facebook Business Manager og Ad Manager, Adobe InDesign og Photoshop, samt Qbank Erfaring med bruk av Windows Office-programmer. Vi ser etter deg som Er tålmodig og har evne til å jobbe langsiktig med endringer Er pedagogisk anlagt og komfortabel i rådgiverrollen Har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner Er analytisk og strukturert Ser «utfordringene» før de dukker opp Er nøyaktig, selvsikker og overbevisende VI KAN TILBY Et kompetent fagmiljø i et selskap med vekstambisjoner og sunn økonomi. Hyggelige kollegaer i et sosialt og uformelt arbeidsmiljø Konkurransedyktige betingelser Gode pensjons- og forsikringsordninger Firmaleilighet på fjellet og andre velferdsaktiviteter INFORMASJON OG SØKNAD For nærmere informasjon, ta gjerne kontakt med sjef markedskommunikasjon Alina Krogstad, alina.krogstad@jm.no Søknadsfrist: snarest – søknader behandles forløpende  
07.10.2019 Bærum
Bli med ABB og jobb i et team som er dedikert til å skape en fremtid hvor innovative, digitale teknologier gir bedre tilgang til renere energi. ABB er markedsleder på mange produktområder innen lavspenning som bidrar til økt effektivitet og lønnsomhet for våre kunder. I dagens marked er dette budskapet mer aktuelt enn noensinne og vi søker en Product Marketing Specialist med ansvar for våre DIN-modulære produkter og løsninger.Vi skal styrke vår produktgruppe for Smart Buildings med en ny Product Marketing Spesialist for våre DIN-modulære produkter, med ansvaret for support, prosjektering og salg av disse.I hovedsak innebærer stillingen å:- Sikre sunn forretningsmessig kvalitet og riktig markedstilpasning av DIN-modulære produkter fra ABB.- Sikre informasjonsflyt i hele organisasjonen slik at produktkunnskap og varemerke oppnår maksimal prioritering.- Generere aktiviteter ut mot markedet for en god og effektiv markedsføring.Aktuell kandidat vil jobbe i tett samarbeid med det øvrige produktapparatet som jobber både mot industri og installatør/grossistsegmentABB er et anerkjent varemerke. Trives du med salg og har et sterkt resultatfokus? Da er det kanskje nettopp deg vi søker! Ditt ansvar • Budsjettansvar for DIN-modulære produkter • Diverse og varierte salgs- og markedsaktiviteter • Kommunikasjon med distributører • Produktopplæring av selgere og kunder. • Salgssupport – bistå selgerne ved kundebesøk • Kommunikasjon med leverandører i Europa • Tilrettelegge for inn/utfasing av produkter • Definere standard/lagerført sortiment samt oppfølging av dette • Utarbeide/vedlikeholde FDV dokumentasjon samt oppdatering av diverse databaser • Teknisk support – bistå kundeservice/support • Behandle reklamasjoner Du vil samarbeide og jobbe tett med salgsorganisasjonen. Din bakgrunn Dine kvalifikasjoner: • Ingeniør/fagskole elektro/elektronikk eller høyere • Erfaring fra elektrobransjen, grossistsegment eller installasjonsbedrift • Erfaring innen markedsføring/salg er positivt • God kjennskap til Excel som arbeidsverktøy Personlige egenskaper: • Målrettet og resultatorientert • Utadvendt med god kommunikasjonsevne • Ryddig og strukturert • Stor arbeidskapasitet • Et ønske om å utvikle deg i jobben • Godt humør • Gode engelskkunnskaper • Må beherske norsk både skriftlig og muntlig • Interesse for teknologi   Mer om oss Vi kan tilby :• Grundig opplæring – både lokalt og på våre fabrikker• Tekniske og personlige utfordringer i et positivt og innovativt miljø• Ulike og utfordrende arbeidsoppgaver i et internasjonalt miljø• Fleksibel arbeidstid• Entusiastiske kolleger som er ivrige etter å dele sin kunnskap med deg• Arbeidsted er Billingstad.• Det må påregnes noe reising i jobben (ca 20-30 dager pr år).• Stillingen har ordning for bilgodtgjørelse.For mer informasjon om stillingen, vennligst kontakt Manuel Carreno på mobil +47 45280895 eller e-post manuel.carreno@no.abb.comSøknadsfrist; 27.10.2019Vi ser frem til å motta din CV og søknadsbrev gjennom ABB's jobbsøkerportalVi gjør oppmerksom på at i samarbeid med Meditor gjennomfører vi bakgrunnsundersøkelse på alle kandidater som mottar tilbud om ansettelse i ABB Norge. Dette for å sikre best mulig kvalitet i rekrutteringsprosessen, i henhold til ABBs selskapspolicy.   ReferansenummerNO69372332_E5 Publication date2019-10-09
17.10.2019 Oslo
Multiconsult er et norsk kraftsenter med internasjonalt nedslagsfelt innen prosjektering og rådgivning. Gjennom flere kontorer i Norge og internasjonalt benytter vi 100 års erfaring til å skape ny historie. For oss handler muliggjøring om erfaring, rett kompetanse og riktig kompetansesammensetning blant våre nærmere 3000 medarbeidere.Multiconsult er notert på Oslo Børs og opererer innenfor følgende syv forretningsområder: Bygg & Eiendom, Industri, Olje & Gass, Samferdsel, Fornybar Energi, Vann & Miljø og By & Samfunn. Forretningsenhet Sør har kontorer i Kristiansand, Sandnes, Egersund og Grimstad og består av omlag 190 engasjerte medarbeidere med kompetanse innen et bredt fagspekter.  Eksempler på spennvidden i oppdrag i vår portefølje er fra prosjektering og rådgivning knyttet til Ryfast, Bussveien i Stavanger, Sykkelstamveien, Sandnes Rådhus, Mosby oppvekstsenter, Finansparken, Baneheia Park næringsbygg, transformatorstasjonene Tronsholen og Opstad, til løpende rådgivning for industrikunder som Glencore mfl. Forretningsenhet Sør ønsker å styrke prosjekteringsledelse og tverrfaglig oppdragsledelse som fag og skape et attraktivt fagmiljø.  Vi leter etter deg som drives av de nye trendene i teknologi og metodikk i bransjen, og som skaper motiverte team. Stillingen som Seksjonsleder Prosjektstyring er en spennende mulighet for deg som ønsker å bruke og utvikle din kompetanse innen prosjektadministrative oppgaver i et godt tverrfaglig miljø, der vi sammen med våre kunder utvikler gode løsninger i spennende prosjekter. Vi tar i bruk moderne teknologi, jobber i et tverrfaglig miljø med høy faglig kompetanse og kapasitet. Du får muligheten til å samarbeide med mange ulike typer mennesker, både internt i Multiconsult og eksternt med kunder og samarbeidspartnere. Multiconsult Sør har satt seg et mål om å være best på oppdragsgjennomføring. Utøvelse av denne stillingen blir sentral for å realisere målet. Arbeidsoppgaver Være med å etablere seksjonen, herunder jobbe med strategi, kultur og marked internt og eksternt Bidra aktivt til organisasjonsutvikling Være en pådriver for markeds- og tilbudsarbeid for seksjonen og enheten Sør Være en pådriver for at seksjonen er i front på PS-tjenester, teknologi og prosessledelse i bransjen Være et kompetansesenter for prosjekterings-, oppdrags- og prosessledelse i Sør Personalansvar for seksjonen, herunder sørge for riktig og individuelt tilpasset arbeidsmengde og oppgaver for den enkelte medarbeider Sørge for at tverrfaglige oppdrag bemannes med riktig kompetanse på prosjektstyring og -ledelse  Økonomisk oppfølging av enheten Kontorsted for medarbeiderne vil være ved flere av våre kontorer i Agder og Rogaland og noe reisevirksomhet må påregnes Kvalifikasjoner Minimum 10 års erfaring fra bygg og anleggsbransjen, helst innen rådgivning, ledelse og tverrfaglig koordinering Bachelor eller Mastergrad fra bygg eller annen relevant fagområde, tilleggsutdanning innen økonomi og/eller ledelse kan være fordelaktig Tverrfaglig forståelse, ha kjennskap til eller kunne sette seg inn i flere av Multiconsults forretningsområder Erfaring innen ledelse Kjenner til samtidig prosjektering, VDC og LEAN, erfaring med digital samhandling, internt og eksternt mot kunde og samarbeidspartner God kjennskap til lover og forskrifter knyttet til rådgivning og prosjektering, inkl. plan og bygningsloven med tilhørende forskrifter, samt kontraktstandarder for rådgivning, prosjektering og entrepriser God forståelse for prosjektutvikling, roller og ansvar i byggeprosjekter God økonomisk forståelse God skriftlig og muntlig formuleringsevne på norsk Personlige egenskaper God på relasjonsbygging, du trives i kunderommet og har et etablert nettverk i bransjen Vilje og evne til tverrfaglig samarbeid i team, god på kommunikasjon og mellommenneskelige relasjoner til teknisk fagpersonell Nysgjerrig på ny metodikk, teknologi og prosjekteringsverktøy Selvstendig og initiativrik Ansvarsbevisst og fokusert på gode leveranser - stor gjennomføringsevne og kvalitetsbevisst   Vi tilbyr Et godt arbeidsmiljø preget av kompetente og engasjerte medarbeidere i et tverrfaglig miljø Deltakelse i aktive kompetansenettverk som deler kunnskap og utvikler fagmiljøet Delta i lederutviklingsprogram og gode muligheter for personlig utvikling   Konkurransedyktig betingelser og aksjesparingsprogram og gode pensjons- og forsikringsordninger Fleksibel arbeidstid og fri mellom jul og nyttår samt i påsken Kantine ordning og moderne lokaler sentralt på Forus eller i Kristiansand  Et arbeidsmiljø med fokus på det gode liv, med et aktivt bedriftsidrettslag, bedriftshytter, firmaturer og mange sosiale aktiviteter Søknadsfrist 27/10/2019 Sted Kristiansand, NOSandnes, NO (Primære) Generell informasjon Kontorsted: Sandnes eller Kristiansand. Noe reisevirksomhet mellom våre kontorsteder i Agder/Rogaland må påregnes. Dersom du har tatt hele eller deler av utdanningen i utlandet, anbefales det at vitnemål godkjennes av NOKUT (www.nokut.no). For ytterligere informasjon om stillingen, vennligst ta kontakt med avdelingsleder Torill Sande Nygård, på tlf. 905 72 624 eller e-post tsn@multiconsult.no
02.10.2019 Sandnes, Kristiansand
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
09.01.2019 Oslo
Arbeidsoppgaver: Bidra i forbedringsprosjekter Etablere gevinstplaner og måleparametere for Karabins kunder Bistå i implementering av etterlevelse hos kunden Rådgiver og diskusjonspartner for våre kunder rundt strategiske spørsmål Bidra til å utvikle kundeforholdet og sikre at kunden oppnår målbare effekter Kvalifikasjoner og egenskaper: Nyutdannet på masternivå, med gode akademiske resultater, eller et par års relevant arbeidserfaring God forståelse for metodikk, teknikker og beste praksis Meget høy grad av logisk sans og forståelse Utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Kundefokusert Nøyaktig og strukturert Takle en hektisk hverdag Vi tilbyr: Unik mulighet til å være med på å forme et selskap i vekst Du får jobbe med store anerkjente selskaper Du får være med på å skape synlige gevinster for våre kunder Gode betingelser og utviklingsmuligheter Hyggelige kollegaer og sosialt arbeidsmiljø Være utadvendt, inspirerende og tillitsskapende Høy integritet
09.01.2019 Oslo
What You'll Do The new Customer Experience Renewal Manager (RM) role is a highly visible, strategic position to empower key customers to continue to transform their business and meet their objectives through Cisco solutions. You will be accountable for owning and executing a portfolio of renewal contracts of Cisco products and services across an assigned customer account. RM's work with customer executives, partners and across Cisco teams to develop a holistic, deep view of customer requirements and objectives and define a strategy to drive renewals to on-time closure, as well as minimize renewals risk and financial attrition. You will bring strong knowledge of negotiation strategies and orchestrates cross-functional resources across the company and with partners to provide a unified path to secure every renewal. Key responsibilities and activities include: Drives up-sell, upgrades, price adjustments and close on-time contracts for assigned accountsIncreases sales penetration at existing accountsBuilds relationships with customers and account teams to assist in acceleration of full adoption and renewals.Partners with the account teams to preserve and improve customer contract and relationships.Engage with key decision makers to identify requirements and uncover road blocks to ensure on-time commitments.Manage client needs independently. Able to trouble shoot non-standard concernsOwns and executes renewal contracts for products and services on medium accounts with moderate complexityBuilds quotes, review contract terms, negotiation pricing, identify up-sell opportunities and handle objections.Curates use case recommendations and educates customers on relevant features and opportunities.Leads renewal opportunities or support Account Manager in overall negotiation to ensure integrity of the renewal portion of the agreement.Maintain and report an accurate rolling 120 day forecast of renewals in assigned accounts.Assist Renewals team with ad hoc requests to meet customer needCommunicate risks timely and clearlyWho You'll Work With This role resides in the Customer Experience organization, one of Cisco’s fastest growing teams that delivers profitable growth throughout the customer lifecycle with a series of selling motions to drive higher value and an optimal experience from Cisco solutions. Who You Are Articulate the customer environment, industry and Cisco footprint.Implement policies for forecasting, data quality and accuracy.Build understanding of Customer and Partners procurement processesRequired experience: Experience with CRM tools i.e. SFDCDevelop basic consultative selling skillsExecutes win-back strategies for inactive customersEducation: Bachelor degree; Master’s degree preferred.Industry certifications preferred (e.g. ITIL, PMP, COBIT, Six Sigma)Proficient in Salesforce and Microsoft Office (Outlook, Excel, Word and PowerPoint)If you are looking for hands-on involvement in shaping the future direction of Cisco and Customer Experience, we have a place for you. Why Cisco At Cisco, each person brings their unique talents to work as a team and make a difference. Yes, our technology changes the way the world works, lives, plays and learns, but our edge comes from our people. We connect everything – people, process, data and things – and we use those connections to change our world for the better.We innovate everywhere - From launching a new era of networking that adapts, learns and protects, to building Cisco Services that accelerate businesses and business results. Our technology powers entertainment, retail, healthcare, education and more – from Smart Cities to your everyday devices.We benefit everyone - We do all of this while striving for a culture that empowers every person to be the difference, at work and in our communities.Colorful hair? Don’t care. Tattoos? Show off your ink. Like polka dots? That’s cool. Pop culture geek? Many of us are. Be you, with us! #WeAreCisco
04.02.2019 Bærum
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Trondheim
Vis alle 19.134 ledige stillinger
Les mer om NovaVista AS

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om NovaVista AS