Ledig stilling

Åpen søknad – Hera Bemanning AS Hera Bemanning AS

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

I JM er du med og driver utviklingen fremover, og sammen bygger vi fremtidens samfunn. I Produksjon Oslo ansetter vi stadig vekk nye betongarbeidere, og da ser vi etter deg som har fagbrev og som gjerne har erfaring fra byggeprosjekter innenfor nyproduksjon av boliger.Vi har nødvendigvis ingen ledige stillinger akkurat nå, men sender du inne en søknad blir du liggende i vår kandidatdatabase, som vi gjennomgår jevnlig og ved behov. Din profil   Du er nordisk statsborger, statsborger innen EU/EØS med registreringsbevis eller annet statsborgerskap med permanent oppholdstillatelse Du kommuniserer norsk både muntlig og skriftlig på minimum nivå B1 Du arbeider strukturert & effektivt.  Du ser viktigheten av å levere et godt produkt, både til nestemann i produksjon og til sluttkunden - rett fra meg, rett fra start!   Du liker struktur og orden Du har fokus på forbedringer og ønsker å lære og lære bort.  Du kan dele og formidle kunnskap gjennom ord og handling.  Du er samarbeidsvillig og bidrar med din positivitet og gode lagånd til å unngå konflikter.  Du er pålitelig, engasjert og løsningsorientert. Du er lojal til beslutninger og retningslinjer.  Du har grunnleggende kunnskap om helse, miljø og sikkerhet og du har god kunnskap innen byggeteknikk og tegningsforståelse.    Vi tilbyr    Et kompetent fagmiljø hos en av Nordens største boligbygger.   Store muligheter for videreutvikling for riktige personer.  Hyggelige kollegaer i et sosialt og uformelt arbeidsmiljø.   Konkurransedyktige betingelser med gode pensjons- og forsikringsordninger.    Boligene, bydelene og bomiljøene vi skaper skal bestå i minst 100 år, og derfor er bærekraft vårt ansvar og vår ambisjon. Vi har inkludert FNs globale mål for bærekraftig utvikling i vår virksomhet, og det innebærer tiltak som for eksempel at JMs klimapåvirkende utslipp i år 2030 skal være nesten lik null og at 20% av våre håndverkere skal være kvinner.  Når du jobber hos oss, er du med på å forandre bransjen.  Se jm.no for mer informasjon om oss.   Velkommen til å skrive historie med oss! 
11.12.2019 Oslo
Har du jobbet lenge i offentlig sektor, men ønsker å bli del av et smidigere miljø med raskere tempo? Karabin ser etter kandidater med bred erfaring fra offentlig sektor, som er nysgjerrig på konsulenttilværelsen. Kunne du tenkt deg å ta steget over som konsulent innen samme sektor? Har du lang eller kort fartstid som konsulent innen offentlig sektor er vi naturligvis også interessert i å komme i kontakt med deg. Karabin har eksistert i 15 år, og er spesialisert på gevinstrealisering. Vi har kontorer i: Bergen Oslo Stavanger Trondheim Vi er i vekst Vi er for tiden i gang med en kraftig ekspansjon i Oslo, og vi trenger mange dyktige kolleger fremover. Spesielt trenger vi kompetanse fra seniornivå innen offentlig sektor. Vi ser spesielt etter deg med lang fartstid innen statlig eller kommunal virksomhet. Vi tror du ønsker å jobbe i et mindre og mer dynamisk miljø, hvor du får jobbe med mange ulike problemstillinger på tvers av offentlig virksomhet. Trygg «oppstartsbedrift» Vi tror du trigges av muligheten til å være med på å bygge et lite konsulentselskap til noe større. Selv om Oslo-kontoret i dag kan sammenlignes med en start-up bedrift, så har vi fortsatt et solid firma i ryggen, med økonomisk sikkerhet. Det skjer ellers mye på utviklingsfronten i Karabin. Vi har nylig etablert vårt første datterselskap innen UX og tjenestedesign, og det vil komme flere datterselskap etter hvert. Hvis du synes dette virker som en spennende mulighet, ta kontakt med oss! SEND SØKNAD
16.10.2019 Oslo, Trondheim, Bergen, Stavanger
CGI er et av verdens ledende selskaper innen IT- og forretningsutvikling. Med overkant av 77.000 ansatte på 400 lokasjoner i 40 land, betjener CGI nærmere 5.000 kunder verden over. Dette er innenfor et bredt spekter av løsnings- og tjenestetilbud, som blant annet design, programmering, applikasjonsutvikling, systemintegrasjon, arkitektur, infrastruktur, strategi- og forretningsutvikling. I CGI har vi en egen avdeling som arbeider tett opp mot prosjekter tilknyttet industribransjen. På grunn av økt etterspørsel av våre tjenester og ambisjoner, søker vi nå en ny senior fagkonsulent prosjekt til denne avdelingen. Your future duties and responsibilities Arbeids- og ansvarsområder:I Manufacturing arbeider vi med innovative strategier og løsninger som bistår industribedrifter med å bli mer kundesentriske. Våre ansatte har lang erfaring innen levering av forretningsapplikasjoner, og er stolte av å ha bygget opp et av Nordens sterkeste Microsoft Dynamics 365-miljøer. Her tilbyr vi tjenester innen bl.a. ERP, CRM, Office 365 og sharepoint, for å nevne noen. Som senior fagkonsulent prosjekt vil du jobbe med kunder i prosjekt og forvaltning som har behov for bistand med prosjektmodulen i Dynamics 365 Operations. Du vil jobbe tett med konsulentene fra øvrige fagområder, som eksempelvis finans, lager & logistikk m.m. Det forventes også at du evner å ta rollen som track-lead i prosjektet.Vi kan tilby deg:I CGI er vi opptatt av at våre medarbeidere skal trives og kunne utvikle seg, både personlig og faglig. Vi tilbyr derfor kurs, sertifiseringer og deltakelse på faglige arrangementer. Det er også mulighet for å delta på andre interne fagkvelder, workshops, hackweekends osv. – alt for å sikre deg en sterk faglig kompetanse. Du vil selvfølgelig få konkurransedyktige betingelser med gode pensjon- og forsikringsordninger, aksjespareprogram for alle våre ansatte, samt andre goder som blant annet dekket mobilabonnement og bredbånd. Required qualifications to be successful in this role Den vi søker kjenner seg igjen i flere av følgende punkter:- Høyere utdannelse innen IT/teknologi eller andre relevante fagområder. Lang erfaring kankompensere for manglende høyere utdannelse.- Minimum 3-5 års erfaring med ERP systemer, fortrinnsvis innen Microsoft Dynamics AX,Dynamics 365 for Finance and Operations, M3 eller IFS.- God forståelse for forretningsprosesser tilknyttet prosjekt, innkjøp og salg rettet mot finans.- Sterke kommunikasjonsevner, og evner å være rådgiver for kunden i hvordan effektivisereprosesser ved bruk av ERP-verktøy. Gjerne også praktisk erfaring fra å arbeide påkundesiden.- Fordel om du har kjennskap til DevOps og erfaring innen CE/CRM – PSA/FieldServices, meningen krav.- Behersker godt norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig.Som person trives du med å samarbeide innad i team, samtidig som du evner å arbeide selvstendig innenfor egne ansvarsområder. Du er engasjert og tar initiativ i din arbeidshverdag, samt jobber strukturert, analytisk og proaktivt med dine oppgaver. Ettersom stillingen innebærer samarbeid innad i leveranseteam og med kunder, er det viktig at du samarbeid godt med andre mennesker og evner å skape tillit blant de du omgås.Vil du vite mer om stillingen?Ta kontakt med undertegnede for mer informasjon om stillingen: Director Consulting Services, Jan-Richard Bjerkås, på tlf: 469 50 005 eller mail: jan-richard.bjerkas@cgi.com What you can expect from us Build your career with us.It is an extraordinary time to be in business. As digital transformation continues to accelerate, CGI is at the center of this change—supporting our clients’ digital journeys and offering our professionals exciting career opportunities.At CGI, our success comes from the talent and commitment of our professionals. As one team, we share the challenges and rewards that come from growing our company, which reinforces our culture of ownership. All of our professionals benefit from the value we collectively create.Be part of building one of the largest independent technology and business services firms in the world.Learn more about CGI at www.cgi.com.No unsolicited agency referrals please.CGI is an equal opportunity employer.
05.11.2019 Bergen
I JM er du med og driver utviklingen fremover, og sammen bygger vi fremtidens samfunn. I Produksjon Oslo ansetter vi stadig vekk nye tømrere, og da ser vi etter deg som har tømrerfagbrev og som gjerne har erfaring fra byggeprosjekter innenfor nyproduksjon av boliger.Vi har nødvendigvis ingen ledige stillinger akkurat nå, men sender du inn en søknad blir du liggende i vår kandidatdatabase, som vi gjennomgår jevnlig og ved behov. Din profil   Du er nordisk statsborger, statsborger innen EU/EØS med registreringsbevis eller annet statsborgerskap med permanent oppholdstillatelse Du kommuniserer norsk både muntlig og skriftlig på minimum nivå B1 Du arbeider strukturert & effektivt.  Du ser viktigheten av å levere et godt produkt, både til nestemann i produksjon og til sluttkunden - rett fra meg, rett fra start!   Du liker struktur og orden Du har fokus på forbedringer og ønsker å lære og lære bort.  Du kan dele og formidle kunnskap gjennom ord og handling.  Du er samarbeidsvillig og bidrar med din positivitet og gode lagånd til å unngå konflikter.  Du er pålitelig, engasjert og løsningsorientert. Du er lojal til beslutninger og retningslinjer.  Du har grunnleggende kunnskap om helse, miljø og sikkerhet og du har god kunnskap innen byggeteknikk og tegningsforståelse.    Vi tilbyr    Et kompetent fagmiljø hos en av Nordens største boligbygger.   Store muligheter for videreutvikling for riktige personer.  Hyggelige kollegaer i et sosialt og uformelt arbeidsmiljø.   Konkurransedyktige betingelser med gode pensjons- og forsikringsordninger.  Boligene, bydelene og bomiljøene vi skaper skal bestå i minst 100 år, og derfor er bærekraft vårt ansvar og vår ambisjon. Vi har inkludert FNs globale mål for bærekraftig utvikling i vår virksomhet, og det innebærer tiltak som for eksempel at JMs klimapåvirkende utslipp i år 2030 skal være nesten lik null og at 20% av våre håndverkere skal være kvinner. Når du jobber hos oss, er du med på å forandre bransjen.  Se jm.no for mer informasjon om oss.   Velkommen til å skrive historie med oss! 
11.12.2019 Oslo
Du vil være en sentral ressurs for at vi skal lykkes med vår endringsagenda!     Administrative tjenester ivaretar landsdekkende administrative tjenester som støtter og tilrettelegger for effektiv oppgaveløsing i Skatteetaten.Avdelingen er organisert med en stab og fire fagseksjoner/tjenesteområder:økonomi (Lillehammer)lønn (Lillehammer)eiendom og kontorservice (Oslo og tilstedeværelse på andre lokasjoner)dokumentforvaltning (Tromsø og tilstedeværelse på andre lokasjoner) Skatteetaten har ambisjon om at kontinuerlig forbedring skal være en varig arbeids- og ledelsesform og AT legger listen høyt: vi har ambisjoner om å være anerkjent for å være blant de beste innen våre tjenesteområder i offentlig sektor. Nå trenger vi å styrke avdelingens endringskapasitet og søker i den sammenheng etter seniorrådgiver for organisasjonsutvikling. Personen blir sentral i arbeidet med å realisere strategisk destinasjon, målkart og løpende oppdrag fra organisasjonen. Du vil arbeide tett med avdelingsdirektør og ledergruppen i AT, og rapportere personalmessig til leder av AT stab. Staben til AT er i hovedsak plassert i Tromsø. Arbeidsoppgaver Lede og gjennomføre analyser og utredninger Prosjekt-/ og workshopledelse i forbindelse med prosessforbedring, problemløsing, ledersamlinger, organiseringstemaer, veikart og planarbeid etc. Bistå med å implementere nye måter å jobbe på gjennom å være tett på prosessene Planlegge og gjennomføre kurs innen ansvarsområdet for stillingen Støtte ledere i deres arbeid for å utvikle en kultur for kontinuerlig forbedring, herunder koordinere og videreutvikle et team med forbedringsloser som er organisert i hver seksjon Kvalifikasjoner Du må ha høyere utdanning, minimum bachelor. Internasjonale grader må være godkjent av NOKUT Det er ønskelig at du har kunnskap om kontinuerlig forbedring og Lean- metodikk Du må ha god skriftlig og muntlig fremstillingsevne Du må ha erfaring fra prosjekt- og forbedringsarbeid Du har gode digitale ferdigheter Personlige egenskaper Du har god forretningsforståelse med teft for å finne løsninger som gjør øker produktiviteten samtidig som våre brukere blir fornøyd Du har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner og kan skape engasjement Du er utviklingsorientert og tar ansvar utover eget ansvarsområde  Du er strukturert, analytisk og har stor gjennomføringsevne Du er nysgjerrig og optimistisk av natur Personlige egenskaper vil vektlegges ved tilsetting.  Vi tilbyr Utfordrende oppgaver Kompetanseutvikling Fleksitid og betalt overtid Trening i arbeidstiden En raus personalpolitikk Medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger    Stillingen lønnes som seniorrådgiver, med lønn fra kr 600.000 – 750.000, - avhengig av kvalifikasjoner. De første seks månedene regnes som prøvetid.Arbeidssted: TromsøReisevirksomhet må påregnes for aktivt å kunne lede og delta i møter og endringsarbeid.
07.01.2020 Tromsø
Doktorgradsstipendiat – Randomisert kontrollert studie av ny behandlingsmodell for pasienter med hepatitt C. Prosjektbevilgning fra Helse Sør-Øst - Akershus universitetssykehus HFAkershus universitetssykehus (Ahus) er Norges største akuttsykehus, og lokal- og områdesykehus for nær 10 % av Norges befolkning. Vi har et raskt voksende forskningsmiljø innen medisin og helsefag.Klinisk studie hepatitt C behandlingInfeksjonsmedisinsk avdeling har ledig et doktorgradsstipend (PhD) i forskningsprosjektet “Opportunistic Treatment of Hepatitis C Virus Infection. A Pragmatic Clinical Trial of Immediate versus Delayed Treatment Initiation Among Hospitalized People Who Inject Drugs”. Studien gjennomføres i samarbeid med Oslo Universitetssykehus og Lovisenberg Diakonale Sykehus.Prosjektbeskrivelse kan fås tilsendt fra nasjonal prosjektleder ved Ahus.Stipendiaten blir ansatt ved Ahus, men vil i perioder ha sin arbeidsplass ved Senter for eliminasjon av hepatitt C (SELIHEP) ved Lovisenberg Diakonale Sykehus. Ansettelsen er 3-årig i 100 % stilling.Olav Dalgard er prosjektleder. Hovedveileder vil være Håvard Midgard.Stipendiaten vil bli tilknyttet UiO.Alle må søke elektronisk. Søknadsfrist:26. januar 2020   Arbeidsoppgaver Delta i rekruttering av studiedeltakere, datainnsamling, tilrettelegging og analyser av innhentede data fraprosjektet. Stipendiaten er forpliktet til å følge et doktorgradsprogram for PhD-kandidater.  PhD-graden innebærer å skrive tre vitenskapelige artikler og en sammenfatning av det vitenskapelige arbeidet, og å forsvare avhandlingen i en offentlig  disputas. Tema for artikler avtales under arbeidet med publiseringsplanen for prosjektet.   Kvalifikasjoner Utdanning på mastergradsnivå innen medisin (lege) Erfaring fra deltakelse i kliniske forskningsprosjekter og klinisk erfaring fra rusbehandling og infeksjonsmedisin vil vektlegges Gode muntlige og skriftlige kunnskaper i norsk og engelsk Erfaring med skriftlig vitenskapelig framstilling er ønskelig   Personlige egenskaper Evne til å arbeide strukturert og selvstendig God gjennomføringsevne Trives med å jobbe i et tverrfaglig team Er positiv og har gode samarbeidsevner Personlig egnethet vil bli vektlagt   Vi tilbyr Et spennende, aktuelt og klinisk relevant doktorgradsarbeid Veiledning fra erfarne forskere Samarbeid med andre stipendiater og forskere Et trivelig og entusiastisk arbeidsmiljø Tiltredelse etter avtale Lønn som doktorgradsstipendiat
14.01.2020 Oslo, Lørenskog
Om utrykningstjenesten:  Stendi startet sin utrykningstjeneste i februar 2018, og har allerede ansvar for nærmere 3000 brukere av trygghetsalarm. Nå skal vi styrke teamet vårt med flere dyktige sykepleiere. Teamet består i dag av kompetente sykepleiere, spesialsykepleiere, ambulansepersonell og helsefagarbeidere. Tjenesten er bemannet av helsepersonell hele døgnet. Alarmsentralen vår ligger i Sandvika og betjener brukere i Asker og Bærum kommune. Alle transportmuligheter finnes like utenfor våre lokaler, og det er kun 12 minutters reisetid med tog til Oslo sentrum.   Se gjerne vår kortfilm om Utrykningstjenesten i Asker og Bærum som er laget i samarbeid med NHO, Telenor og Stendi: Klikk her Arbeidsoppgaver:  Du vil hovedsakelig reise ut på ulike utrykningsoppdrag når alarmen går. Ingen dager er like i denne tjenesten, og du vil møte på både små og store oppgaver i løpet av en arbeidsvakt. Det skal gjøres medisinske vurderinger, brukeren skal få den bistanden som trengs, og øvrige helseinstanser kontaktes om nødvendig. Videre vurderes brukerens status for bistandsbehov og om vedtak eventuelt bør endres. Faglig samhandling og dialog med kollegaer, og god ivaretakelse av den som trenger vår omsorg, står sentralt i ethvert oppdrag.     Om deg:  Vi ønsker oss helsepersonell som er faglig sterk. Du kan kommunisere tydelig og håndtere ulike medisinske behov på nøyaktig vis. Samtidig er du omsorgsfull og tålmodig. I vår tjeneste er det viktig å beholde roen i akutte situasjoner og gjennom en til tider hektisk arbeidsdag. Kanskje har du erfaring fra akuttmedisin eller liknende arbeid? Vi jobber som et team, og tror profesjonalitet og omtanke skaper gode relasjoner til brukere, pårørende, kollegaer og andre samarbeidspartnere. I Stendi er det gode muligheter for utvikling og kompetanseheving, og du får jobbe med kompetente og hyggelige kollegaer i et miljø som preges av våre verdier: Respekt, enkelthet, kunnskap og ansvar.   Kvalifikasjoner:  Sykepleier, vernepleier, paramedic, lege Førerkort klasse B Må ha bestått norskkurs B2 Krav om politiattest Kjennskap til kommunikasjonssystemene Gerica og Profil er en fordel Personlige egenskaper:  Du har gode kommunikasjonsferdigheter Du motiveres av høyt tempo Du er løsningsorientert og evner å ta ansvar Du har gode holdninger og verdier Du er trygg, tydelig og omsorgsfull Du har evne til selvstendighet, så vel som samarbeid  Vi tilbyr:  Godt arbeidsmiljø og gode utviklingsmuligheter Mulighet til å påvirke egen arbeidshverdag Spennende arbeidssted i utvikling Gunstige pensjons- og forsikringsordninger Konkurransedyktig lønn Tiltredelse etter avtale     Øvrig:  Nattevaktsstilling 71% Nattevaktsstilling 54% Nattevaktsstilling med høyere prosent kan være aktuelt for en god kandidat.   Søknadsinformasjon Stendi kan tilby en innholdsrik og variert arbeidshverdag i en spennende organisasjon med et godt fagmiljø. Vi håper at dette høres ut som en arbeidsplass for deg, og at du er nysgjerrig på å vite mer om oss. Vi ansetter forløpende, og aktuelle kandidater vil bli kontaktet innen kort tid. Har du spørsmål om stillingen, må du gjerne ta kontakt med oss. Informasjon til deg som søker jobb: Dersom du blir innkalt til intervju kreves det at du har med CV, godkjente attester og andre relevante dokumenter eller at du har opplastet dette direkte i Karrierestart. CV og søknad kan videresendes til andre avdelinger innad i Stendi Senior ved behov. Dersom du ikke ønsker videresending av din CV og søknad, bes dette informeres om i søknad.
14.01.2020 Oslo, Bærum, Asker
Norconsult Informasjonssystemer AS utvikler, markedsfører og leverer helhetlige IKT-løsninger for prosjektering, bygging og forvaltning av infrastruktur og eiendom. Selskapet er i dag en ledende leverandør av programvare innen Geografiske Informasjonssystemer (GIS), Nettinformasjonssystemer (NIS), Kommunaltekniske løsninger, Forvaltning, Drift og Vedlikehold (FDV), og løsninger innen prosjektadministrasjon, prosjektstyring, kostnadsanalyser, byggeteknisk konstruksjon og BIM. Våre løsninger under merkevaren ISY blir benyttet i over 3.000 virksomheter i Norge. Selskapet har 240 ansatte med kontorer i Sandvika, Trondheim, Bergen, Stavanger, Kristiansand, Grimstad, Larvik, Lillehammer og Hamar, samt 2 kontorer i Sverige. Har du erfaring med kalkulasjon og produksjonsoppfølging i bygg- eller anleggsprosjekter? Norconsult Informasjonssystemer AS satser på å bli ledende aktør i det skandinaviske markedet for løsninger innen prosjektstyring, kalkulasjon og produksjonsoppfølging for bygg- og anleggsbransjen. Vi søker derfor etter fagkonsulenter/ prosjektledere som vil jobbe med rådgivning og implementering av våre løsninger i entreprenørmarkedet. Vårt fokus er å være ledende på gode arbeidsprosesser, BIM, digitalisering og samhandling i bygg- og anleggsbransjen. Vi lever av brukernes tilfredshet, og søker personer som er strukturerte, løsningsorienterte og har evne til å se ting fra brukernes ståsted. ISY ByggOffice er markedsledende kalkyleverktøy for entreprenører. Løsningen er i vekst og inne i en rivende utvikling. Du vil jobbe tett på kundene og ut ifra kundenes behov og kravspesifikasjon implementere løsninger som møter, eller aller helst, overgår kundenes forventninger.  Som person er du nysgjerrig, serviceinnstilt, fremoverlent, og tar gjerne ansvar. Du trives med å ha mange baller i luften, og motiveres av fornøyde kunder og moderne løsninger. Gjennom rollen får du bred kontaktflate, og derfor må du ha gode kommunikasjonsevner og like å ha struktur og oversikt. Vi søker etter kvalifiserte kandidater til vårt hovedkontor i Sandvika.   Dine arbeidsoppgaver vil være: Prosjektledelse og rådgivning ved implementering av løsningene. Opplæring og veiledning i bruk av løsningene Konsulentoppdrag knyttet til tilpasninger av løsningene Brukeropplæring, testing og dokumentasjon Delta i tilbudsarbeid og støtte salgs- og markedsapparat ved salg til nye og eksisterende kunder Ha en god dialog med våre kunder om forbedringer og videreutvikling av våre løsninger For oss er det viktig at du:   Har bransjeerfaring fra bygg og anlegg, gjerne fra entreprenørmarkedet Er fremoverlent og med interesse for hvordan løsningen skal brukes og klarer å sette deg inn brukeren sin arbeidshverdag Har generelt god systemforståelse, god muntlig og skriftlig fremstillingsevne og gode kommunikasjonsegenskaper Er engasjert, positiv, initiativrik og resultatorientert Er lærevillig og nysgjerrig Kan arbeide selvstendig, men liker og verdsetter teamarbeid Har relevant utdannelse på universitet eller høgskolenivå Hos oss får du: En spennende arbeidsplass med mange kunnskapsrike, engasjerte og hyggelige medarbeidere. Store faglige utfordringer der du har mulighet til å kunne utvikle deg videre. Et utfordrende, godt faglig og sosialt miljø der medarbeidere trives. En stor kundemasse som er sulten på moderne og brukervennlig programvare Fleksibel arbeidstid Overskuddsdelingsordning der alle ansatte får direkte utbytte av selskapets resultat Konkurransedyktig lønns- og ansettelsesbetingelser Søknad med CV, vitnemål og attester sendes via vårt elektroniske søknadsskjema på våre internettsider. Vi gjør oppmerksom på at det er kun de elektroniske søknadene som blir behandlet. Norconsult er Norges største rådgiverbedrift. Våre tjenester er rettet mot samfunnsplanlegging, prosjektering og arkitektur. Selskapet er eid av våre over 3 800 medarbeidere som er stasjonert på 96 kontorer i hele verden. Hovedkontoret ligger i Sandvika utenfor Oslo.
09.01.2020 Bærum
Vis alle 24.138 ledige stillinger
Les mer om Hera Bemanning AS

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Daglig leder

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Hera Bemanning AS