Ledig stilling

Åpen søknad – Hera Bemanning AS Hera Bemanning AS

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

I JM er du med og driver utviklingen fremover, og sammen bygger vi fremtidens samfunn. JM Norge, Produksjon Oslo, søker deg som har fagbrev innen betong og som gjerne har erfaring fra byggeprosjekter innenfor nyproduksjon av boliger. Din profil   Du er nordisk statsborger, statsborger innen EU/EØS med registreringsbevis eller annet statsborgerskap med permanent oppholdstillatelse Du kommuniserer norsk både muntlig og skriftlig på minimum nivå B1 Du arbeider strukturert & effektivt.  Du ser viktigheten av å levere et godt produkt, både til nestemann i produksjon og til sluttkunden - rett fra meg, rett fra start!   Du liker struktur og orden Du har fokus på forbedringer og ønsker å lære og lære bort.  Du kan dele og formidle kunnskap gjennom ord og handling.  Du er samarbeidsvillig og bidrar med din positivitet og gode lagånd til å unngå konflikter.  Du er pålitelig, engasjert og løsningsorientert. Du er lojal til beslutninger og retningslinjer.  Du har grunnleggende kunnskap om helse, miljø og sikkerhet og du har god kunnskap innen byggeteknikk og tegningsforståelse.   Vi tilbyr    Et kompetent fagmiljø hos en av Nordens største boligbygger.   Store muligheter for videreutvikling for riktige personer.  Hyggelige kollegaer i et sosialt og uformelt arbeidsmiljø.   Konkurransedyktige betingelser med gode pensjons- og forsikringsordninger.    Boligene, bydelene og bomiljøene vi skaper skal bestå i minst 100 år, og derfor er bærekraft vårt ansvar og vår ambisjon. Vi har inkludert FNs globale mål for bærekraftig utvikling i vår virksomhet, og det innebærer tiltak som for eksempel at JMs klimapåvirkende utslipp i år 2030 skal være nesten lik null og at 20% av våre håndverkere skal være kvinner.    Når du jobber hos oss, er du med på å forandre bransjen.  Se jm.no for mer informasjon om oss.   Har du spørsmål er du velkommen til å kontakte driftsplanlegger Thomas Borgenvik på telefon 934 18 589 eller mail thomas.borgenvik@jm.no    Velkommen til å skrive historie med oss! 
17.06.2019 Oslo
Trives du i rollen som rådgiver mellom teknologi og forretning?  Vi søker etter deg som er vant med å arbeide i større organisasjoner og er opptatt av å finne gode løsninger. Vi ser for oss at du kan håndtere krav fra bruker, forretning og teknologi, har bred erfaring fra ulike bransjer og kan arbeide både i det funksjonelle og tekniske grensesnittet. Skatteetaten søker en erfaren og engasjert fagperson som inspireres av utfordringer og muligheter som oppstår i møtet mellom virksomhetsprosesser og informasjonsteknologi. Brenner du for å utvikle en moderne offentlig sektor i tråd med endringer i samfunnet og den teknologiske utviklingen? Vi ser etter deg som evner å skape entusiasme og å inspirere andre. Personlig egnethet vil bli vektlagt.  Har du stor interesse for å kunne se helheten innenfor strategisk digitalisering? Etaten har store ambisjoner om å videreutvikle våre digitale tjenester til publikum og næringsliv. Vi ønsker å kunne spille en viktig rolle i en felles offentlig digitaliseringsprosess i tråd med Regjeringens program på dette området. For å oppnå dette må våre produksjonsprosesser kontinuerlig moderniseres og tilpasses en digital hverdag. Som del av Strategi-seksjonen i Skattedirektoratet får du en ledende rolle i dette arbeidet som vil skje i nær kontakt med våre operative arkitektur-, teknologi- og virksomhetsfaglige miljøer.  Seksjon Strategi i avdeling Virksomhetsstyring i Skattedirektoratet er en nyopprettet seksjon. Avdeling for Virksomhetsstyring består av rundt 90 årsverk, der 20 av disse jobber i seksjon Strategi. Seksjonen har ansvar for å støtte skattedirektøren i forvaltningen av etatens langsiktige planverk og realiseringen av etatens langsiktige målsettinger. Dette innebærer en helhetlig forvaltning av etatens overordnede strategiarbeid, langtidsplanlegging, virksomhetsarkitektur og porteføljestyring. Dette betyr blant annet tett samarbeid med etatens IT-divisjon.   Arbeidsoppgaver videreutvikle Skatteetatens virksomhetsarkitektur sørge for at etaten har oppdaterte plan- og styringsprodukter innenfor virksomhetsarkitektur (herunder målbilder og veikart), og påse at disse understøtter etatens strategier og fremtidsbilder koble sammen planverk på ulike nivåer, kvalitetssikre at planer fra ulike deler av organisasjonen henger sammen bidra i arbeidet med og følge opp realiseringen av strategier og målbilder samarbeide tett med relevante fagmiljøer gi råd, følge opp beslutninger og foreslå tiltak bidra i sentrale programmer og prosjekter, så vel som mindre tverrfaglige team Kvalifikasjoner høyere utdanning på masternivå, relevant erfaring kan kompensere for kravet til utdanning solid teknisk kompetanse og forståelse ønskelig med minimum fem års erfaring som virksomhetsarkitekt /relevant arbeidserfaring med dokumenterte resultater god forretningsforståelse og erfaring med samarbeid mellom forretning og IT god forståelse av samspillet mellom teknologi, arkitektur og virksomhetsutviklingen fordel med erfaring med styring og ledelse av større prosjekter med mange ulike aktører kjennskap til og/eller erfaring fra offentlig sektor vil bli vektlagt Personlige egenskaper svært gode samarbeids- og kommunikasjonsevner initiativrik og du motiveres av komplekse problemstillinger strukturert og beslutningsdyktig Vi tilbyr muligheten til å jobbe i en stor offentlig etat med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikkmedlemsskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger  Stillingen lønnes som seniorrådgiver (kode 1364), årslønn fra 690 000 – 950 000 avhengig av kvalifikasjoner. Skatteetaten har seks måneders prøvetid.
26.06.2019 Oslo
I JM er du med og driver utviklingen fremover, og sammen bygger vi fremtidens samfunn. Godt arbeidsmiljø er nøkkelen til vår suksess. I JM er det plass til alle typer mennesker og hver eneste én av oss spiller en like viktig rolle for laget. Vi vet at ulike individer sammen skaper en bedre helhet. Til våre byggeplasser i Oslo og Akershus ønsker vi å øke kvinneandelen blant våre fagarbeidere og søker etter flere kvinner som er interessert i boligbygging og som vil være med å styrke laget vårt enda mer! Ønsker du som har fagbrev nye utfordringer? Da kan en jobb som tømrer eller betongfagarbeider hos oss være riktig. Kanskje er du lei av midlertidige stillinger, lav stillingsprosent, skiftarbeid, farlige kjemikalier eller kjeder deg i en stillesittende kontorjobb? Da kan en lærlingestilling hos oss være nettopp det du trenger for å få en bedre arbeidshverdag.   Vi tilbyr 100% stilling som tømrer- eller betongfagarbeider / alternativt lærling frem til bestått fagbrev. God fast årslønn. Betalt reise hjem/arbeid i henhold til Fellesoverenskomsten for byggfag. Helseforsikring Fast og forutsigbar arbeidstid. Gode forsikrings- og pensjonsordninger. Variert arbeidsdag. Kompetente kollegaer. Arbeidsoppgaver Du får være med å skape et hjem fra grunnen, ett hjem hvor våre boligkjøpere vil få en bedre livskvalitet. Starter du hos oss som lærling sørger vi, i samarbeid med opplæringskontoret Byggopp og JMs lærlingeansvarlig, for at du får utvikle deg faglig og personlig på din vei til ditt fagbrev. Vi har dedikerte og faglig dyktige faddere som hjelper deg å lykkes. Du får lønn i hele perioden. Som ferdig utdannet innehar du et svennebrev som tømmer- eller betongarbeider. Kvalifikasjoner Tømrer-/betongfagarbeider: Fag-/svennebrev (eller relevant praksis). Som lærling trenger du ikke å ha utdannelse eller erfaring innen tømmer eller betong. Det sørger vi for at du får. Men du må ha interesse for byggfaget og vilje til å lære. Vi ser etter deg som er hendig og som trives når du får være med å skape noe. Du er gjerne den i familien som fikser ting. Du liker å reparere ting selv, og har kanskje funnet på noen egne løsninger hjemme som du er stolt av? Du synes det er gøy å montere IKEA-møbler, og du er typen som alltid leser monteringsanvisningen. Du har kanskje ikke den største verktøyssamlingen, men vet godt hvordan du bruker hammer og skrujern. Høres dette ut som deg? Eller kanskje du har andre kvalifikasjoner som er interessante for oss?   Personlige egenskaper Det viktigste for oss er at du er en lagspiller som bryr deg om dine kollegaer. Vi ser ikke etter noen spesiell mennesketype da vi har størst tro på mangfoldet, men det er ingen ulempe om du er nøyaktig og metodisk, positiv og engasjert, trives med tidvis høyt tempo, driftig og ønsker å oppnå resultater Kontakt Har du spørsmål om stillingen som fagarbeider eller lærling er du velkommen til å kontakte vår driftsplanlegger og opplæringsansvarlig Thomas Borgenvik på telefon 934 18 589 eller mailadresse thomas.borgenvik@jm.no.   Vi imøteser din søknad snarest mulig da utvelgelse og intervjuer vil skje løpende.   Vi gleder oss til å motta din søknad!
08.07.2019 Norge
Vil du jobbe i et selskap som utvikler fremtidens kraftnett?   Statnett har ansvaret for å legge til rette for elektrifisering av samfunnet. Teknologiutvikling gir økt interesse for å koble seg til kraftnettet og de siste to årene har vi opplevd en kraftig økning i henvendelser. Vi søker medarbeidere til to nye avdelinger for å være med på håndteringen av den stadig økende interessen og planlegge den langsiktige utviklingen av kraftnettet. Medarbeidere til Nettilknytning Til vår nyopprettede avdeling Nettilknytning søker vi kundeorienterte medarbeidere som tilknytningsansvarlige til ulike regioner i landet. Du vil få en nøkkelrolle i utviklingen av kraftsystemet og skal være med å løfte vår førstelinje kundekontakt til et nytt nivå. Vi skal sikre raskere og bedre saksbehandling av et økende volum av saker, og sørge for mer fornøyde kunder. Nettilknytning har som sitt hovedansvar å sørge for en driftsmessig forsvarlig tilknytning av forbruk og produksjon til nettet, og ved behov initiere utredning av tiltak. Avdelingen er også ansvarlig for å behandle høringssaker om planer for ny produksjon, forbruk og nett som berører kraftsystemet. Digitalisering av tilknytningsprosessen er et viktig satsingsområde hvor avdelingen har en sentral rolle. Avdelingen vil bestå av 5-6 medarbeidere når den er fullt oppbemannet. Sentrale arbeidsoppgaver: Være første-linje kundekontakt i tilknytningssaker Behandle tilknytningssaker og følge opp kundene gjennom hele tilknytningsprosessen Lede tilknytningsteam med medarbeidere fra ulike avdelinger i Statnett Behandle høringssaker om kraftproduksjon, forbruk og nett Fange opp utredningsbehov i tilknytningssaker og høringssaker Kvalifikasjoner: Relevant høyere utdanning på masternivå God kunnskap om og forståelse av kraftsystemet Erfaring fra kunderettet arbeid er en fordel Erfaring med å lede prosjekter eller team er en fordel Personlige egenskaper: Gode analytiske evner Løsningsorientert og med god gjennomføringsevne Gode samarbeidsegenskaper og evne til å skape tillit på tvers i og utenfor Statnett Medarbeidere til Nettutvikling Til vår avdeling for Nettutvikling søker vi medarbeidere som skal bidra til å styrke det langsiktige og helhetlige arbeidet med utviklingen av kraftnettet. Sentrale tema er elektrifisering, økt forbruk fra for eksempel datasentre, ny produksjon, reinvesteringer og generell forbruksutvikling. Vi er kontaktpunktet mot de regionale nettselskapene og skal fange opp planer og behov. Når behov er identifisert og konkretisert har vi ansvar for å initiere utbyggingsprosjekter. Vi har derfor en bred kontaktflate både internt i Statnett og eksternt. Avdelingen leder også arbeidet med å utarbeide Statnetts Nettutviklingsplan (NUP), Kraftsystemutredning (KSU) og vår utredningsporteføljeplan (UPP). Avdelingen vil bestå av 7 medarbeidere når den er fullt oppbemannet. Sentrale arbeidsoppgaver: Være oppdatert på sentrale utviklingstrekk i kraftsystemet nasjonalt og regionalt Holde oversikt over analysebehov i de ulike regioner, og foreslå prioritering av utredningsbehov. Fungere som regionalt planansvarlig i Statnett og utarbeide regionale planer for nettutviklingen Fange opp og koordinere behov fra driftsorganisasjonen, regionale nettselskaper og eksterne kunder som grunnlag for den helhetlige langsiktige nettutviklingen Besvare eksterne og interne henvendelser relatert til nettutvikling Delta i håndtering av tilknytning av ny produksjon og nytt forbruk Kvalifikasjoner: Teknisk og/eller økonomisk utdanning på Masternivå God kunnskap om og forståelse av kraftsystemet Fordel med erfaring av kraftsystemanalyser og nettplanlegging Gode IKT-kunnskaper Erfaring med analyser av kraftsystemet er en fordel Personlige egenskaper: Gode analytiske evner Løsningsorientert og med god gjennomføringsevne Gode samarbeidsegenskaper og evne til å skape tillit på tvers i og utenfor Statnett For mer informasjon om stilling i Nettilknytning, ta kontakt med avdelingsleder Halvor Lie (tlf. 482 60 357). For mer informasjon om stilling i Nettutvikling, ta kontakt med avdelingsleder Harris Utne (tlf. 416 84 263). Avdelingene Nettilknytning og Nettutvikling er en del av enheten Kraftsystemplanlegging i divisjonen Teknologi og utvikling. Kraftsystemplanlegging har som oppgave å planlegge for en rasjonell utvikling av det norske kraftsystemet. Enheten skal planlegge for tilstrekkelig kapasitet og forsyningssikkerhet for våre kunder. Videre har enheten ansvaret for å levere analyser og rådgivning til andre deler av Statnett. Vi består av ca. 40 medarbeidere fordelt på fem avdelinger. Enheten er i vekst på grunn av økende oppgavemengde. Enheten er delegert å ivareta en av Statnetts kjerneoppgaver - utredningsansvaret for transmisjonsnettet som blant annet innebærer å levere våre eksterne planprodukter som Kraftsystemutredningen (KSU) og den offentlige nettutviklingsplanen (NUP). Enheten behandler alle søknader om nettilknytning til transmisjonsnettet. Kraftsystemplanlegging har konsernansvar som leverandør av tekniske kraftsystemanalyser og samfunnsøkonomiske investeringsanalyser. For utfyllende informasjon om Statnett SF, se www.statnett.no. Vi behandler kun søknader som registreres elektronisk med relevante vedlegg og vi foretar bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater. Statnett forvalter kritisk infrastruktur og følger retningslinjer og lovpålagte sikkerhetskrav fra norske myndigheter i våre ansettelsesprosesser. Hvorfor velge å jobbe i Statnett:          Vi setter helse, miljø og sikkerhet foran alt Vi forvalter landets kanskje viktigste infrastruktur Vi gjennomfører store utbyggingsprosjekter for 35-45 milliarder de neste fem år Vi tilbyr utviklende og interessante arbeidsoppgaver med jobbmuligheter over hele landet Vi har gode karrieremuligheter og utvikler ledere internt Vi er en organisasjon preget av verdiene langsiktighet, fellesskap og respekt Vi har et bredt sosialt tilbud og gode ordninger for våre medarbeidere    
16.07.2019 Oslo
Er du ute etter en spennende og utfordrende stilling der du kan bruke deg selv i et kreativt og positivt miljø, der både tøffe tak, godt arbeidsmiljø og faglige utviklingsmuligheter er en del av arbeidshverdagen?. Vi søker deg som har et brennende engasjement for mennesker og er ikke redd for å stå i vanskelige situasjoner. Du gleder deg over "de små tingene" og er flink til å skape en relasjon med våre beboere! Du vil jobbe med ulike beboere, noe som krever at du er fleksibel, åpen, ærlig, imøtekommende, nysgjerrig, tillitsbyggende og omsorgsfull. Du må videre være arbeidsvillig og faglig engasjert, og kunne jobbe selvstendig så vel som i team. Du må ha god fysisk og psykisk helse. Kvalifikasjoner  Helsefagarbeider/miljøarbeider Helsefaglig kompetanse innenfor demensomsorg er ønskelig Erfaring i arbeid med mennesker, institusjonsarbeid er en fordel Førerkort kl. B er et krav Kreativ person med fokus på aktivitets- og ferdighetstrening Som miljøterapeut hos Stendi deltar du i et team som arbeider målrettet for å bedre beboers livssituasjon, skape utviklingsmuligheter og istandsette beboer til å mestre en selvstendig positiv tilværelse. Arbeidstid: Du vil inngå i en nattevaktturnus som innebærer 3 netter arbeid – 7 døgn fri – 4 netter arbeid – 7 døgn fri (2300-0800, 9 timers nattevakt) - stillingsprosent vil være 59,15. Det er krav til politiattest for å jobbe hos oss. Vi tilbyr lønn etter kvalifikasjoner, veiledning og oppfølging – og en fleksibel og variert arbeidsdag. Har du spørsmål er du velkommen til å kontakte virksomhetsleder: Knut Anton Karlsen, 90 05 55 00
11.07.2019 Storfjord
 Er du ute etter en spennende og utfordrende stilling der du kan bruke deg selv i et kreativt og positivt miljø, der både tøffe tak, godt arbeidsmiljø og faglige utviklingsmuligheter er en del av arbeidshverdagen?. Vi søker deg som har et brennende engasjement for mennesker og er ikke redd for å stå i vanskelige situasjoner. Du gleder deg over "de små tingene" og er flink til å skape en relasjon med våre beboere! Du vil jobbe med ulike beboere, noe som krever at du er fleksibel, åpen, ærlig, imøtekommende, nysgjerrig, tillitsbyggende og omsorgsfull. Du må videre være arbeidsvillig og faglig engasjert, og kunne jobbe selvstendig så vel som i team. Du må ha god fysisk og psykisk helse. Kvalifikasjonerl evne til å jobbe målrettet formalkompetanse eller relevant erfaring fra arbeid med konflikthåndtering god muntlig fremstillingsevne i norsk og engelsk gode samarbeidsevner tidligere erfaring fra arbeid ved mottak er en fordel Personlige egenskaper du har gode relasjonelle ferdigheter du er målrettet, løsningsorientert og engasjert du skaper og bidrar til et godt arbeidsmiljø du har gode holdninger og verdier du er trygg, tydelig og omsorgsfull  Vi tilbyr fast stilling som nattevakt lønn etter avtale og kvalifikasjoner gode pensjonsordninger engasjerte kollegaer og et godt fagmiljø intern opplæring og kursing gode muligheter for personlig og profesjonell vekst i et selskap i fremgang tiltredelse etter avtale mulighet for hospitering i personalbolig i vaktperiodene Det er et krav til politiattest for å jobbe hos oss. Menn oppfordres til å søke. Vi tilbyr lønn etter kvalifikasjoner, veiledning og oppfølging - og en fleksibel og variert arbeidsdag. Har du spørsmål er du velkommen til å ta kontakt med avdelingsleder: Ronald Pedersen, tlf. 938 52 000
03.07.2019 Gratangen
Stendi er Norges største omsorgsaktør og driver landsdekkende virksomhet innen barnevern, brukerstyrt personlig assistanse (BPA), bo- og omsorgstjenester, eldreomsorg og hjemmetjenester. I april inngikk Stendi en avtale med UDI om drift av særskilt bo- og omsorgsløsning for asylsøkere. I den forbindelse er vi i behov av våkne nattvakter til vår bolig for asylsøkere i Nannestad i Akershus. Vår ambisjon er å være best på tilrettelegging av individuelle tjenester gjennom høyt faglig fokus i alle ledd. Vi tilbyr en spennende arbeidshverdag med ulike utfordringer og sammensatte arbeidsoppgaver. Forefallende oppgaver på natt må påregnes. Verdiene respekt, ansvar, enkelhet og kunnskap danner grunnlaget for arbeidet og tjenesten vi tilbyr, og vi forventer at vårt personell etterlever disse. Avdelingen består av fire hus/boliger med plass til inntil 12 brukere. Ved tiltaket arbeider det omlag 30 personer med ulik bakgrunn og kompetanse. Som ansatt hos oss vil du få opplæring, kursing samt kontinuerlig veiledning. Kvalifikasjoner Evne til å jobbe målrettet og strukturert etter miljøterapeutiske tiltak Relevant erfaring fra arbeid med konflikthåndtering God muntlig og skriftlig fremstillingsevne i norsk og engelsk Gode samarbeidsevner Tidligere erfaring fra arbeid ved mottak er en fordel Personlige egenskaper  Du har gode relasjonelle ferdigheter Du ønsker å gjøre en forskjell i brukernes liv Du er målrettet, løsningsorientert og engasjert Du skaper og bidrar til et godt arbeidsmiljø Du har gode holdninger og verdier Du er trygg, tydelig og omsorgsfull Vi tilbyr 65,73 % fast stilling som nattvakt Lønn etter avtale og kvalifikasjoner Gode pensjonsordninger Engasjerte kollegaer og et godt fagmiljø Intern opplæring og kursing Gode muligheter for personlig og profesjonell vekst i et selskap i fremgang Tiltredelse etter avtale Det kreves politiattest ihht til gjeldene lovverk. Personlig egnethet vil bli vektlagt. Stendi kan tilby en innholdsrik og variert arbeidshverdag i en spennende organisasjon med et godt fagmiljø.
27.06.2019 Nannestad
The business area Market Operations and IT (M) has more than 600 employees  located in Europe. About 20 nationalities make up our teams, working in 12 different locations. Our working language  is English and we teach each other cultural awareness every day. M aims to be a leading provider of market solutions for renewable energy – integrating Statkraft’s and our customers’ production and consumption into the market. Statkraft has almost 20 000 MW of renewable energy, and most of this is highly flexible hydropower. Therefore, optimization of power generation is part of M’s core business. This is based on solid analyses of all market drivers, including developments in fuel markets and hydrology. Further, Statkraft has a substantial Trading and Origination business across Europe and a growing business internationally, with thousands of power trades executed daily from the trading offices. The trading and customer business are one of the big growth areas in Statkraft’s strategy going forward. One part of Trading and Origination is focused on developing quantitative and algorithmic trading solutions. This department is part of front office and is expected to be profitable while digitalizing the trading environment from the inside. We want to strengthen our team by offering a highly motivated young person a 12 months Internship, based at our office in Trondheim.  Internship Your role: As an intern in quantitative and algorithmic trading you will be able to work on advanced topics within automation, portfolio management and applied machine learning. You will be developing new trading strategies in energy markets and will have a unique opportunity to be part of the future of trading. The tasks will be tailored to the candidate’s specific background and interests. Experience with machine learning and handling big data is seen as an advantage. Keen interest can compensate for formal education and work experience. Your profile:  You have a university degree (Master or PhD) in a quantitative field like Econometrics, Mathematics, Finance, Natural Science or Engineering Very strong analytical and programming skills in Python or similar You are fluent in English You are a team player and enjoy a high pace of work You are interested, motivated and want to be a part of Statkraft’s future development Statkraft offers: Professional and personal development in a company experiencing strong growth A positive working environment characterized by expertise, responsibility and innovation A diverse workplace with regards to gender, age and cultural background Competitive terms of employment and excellent benefit schemes Statkraft manages critical infrastructure and services in several countries. We conduct background checks on qualified applicants before hire. Challenged? Please apply on-line via the provided link! For more information about the role, please contact Trader Marius Blomlie, mob. +47 97 85 78 72 - marius.blomlie@statkraft.com
26.06.2019 Trondheim
Vis alle 20.840 ledige stillinger
Les mer om Hera Bemanning AS

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Daglig leder

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Hera Bemanning AS