Ledig stilling

Åpen søknad – Hera Bemanning AS Hera Bemanning AS

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Søkes til Romerike Peab Anlegg AS søker Veivokter til driftskontrakt på Romerike Øst (Aurskog-Høland, Fet, Sørum og Nes kommune) Peab sin nordiske anleggsvirksomhet er blant de ledende i Norden. Vi har både vilje og kapasitet til å være en betydelig anleggsaktør på infrastrukturprosjekter og innen drift og vedlikehold. Peab Anlegg AS har drift og vedlikehold kontrakten Romerike Øst og i den forbindelse søker vi etter 2 stk. veivokter. Arbeidsoppgaver Produksjonsoppgaver innen veivedlikehold Rapportere mangler og avvik ihht. kontrakt med byggherre. Oppfølging av underentreprenør og anleggsarbeid som foregår langs veinettet og andre oppgaver delegert av leder Delta i beredskapsvakt ordning, må derfor være bosatt i nærområde Personlige egenskaper Utadvendt, selvstendig og strukturert Opptatt av detaljer Trives med å stå på litt ekstra i perioder Erfaring fra tilsvarende bransje. Evne til å kunne samarbeide med andre Kjenne deg igjen i våre verdier- jordnær, utviklende, personlig og pålitelig  Ønsket erfaring Fagbrev- gjerne som anleggsgartner/gartner og/eller som anleggsmaskinfører. Beherske bruk av IT som rapporteringsverktøy Førerkort klasse B, BE, C G8 Lastebilkran Maskinførerbevis Beherske bruk av IT som rapporteringsverktøy Vi kan tilby Fast stiling, med godt miljø Varierte arbeidsoppgaver Konkurransedyktige betingelser   Søknadsfrist 12.01.2020 Søk stillingen Joakim Mortensen, Prosjektleder   Telefon: +47 906 33 203 Roger Kristoffersen, Personalleder   Telefon: +47 91853575
19.11.2019 Aurskog-Høland, Sørum, Fet, Nes i Akershus
CGI er et av verdens ledende selskaper innen IT- og forretningsutvikling. Med overkant av 77.000 ansatte på 400 lokasjoner i 40 land, betjener CGI nærmere 5.000 kunder verden over. Dette er innenfor et bredt spekter av løsnings- og tjenestetilbud, som blant annet design, programmering, applikasjonsutvikling, systemintegrasjon, arkitektur, infrastruktur, strategi- og forretningsutvikling. I CGI har vi en egen avdeling som arbeider tett opp mot prosjekter tilknyttet industribransjen. På grunn av økt etterspørsel av våre tjenester og ambisjoner, søker vi nå en ny senior fagkonsulent prosjekt til denne avdelingen. Your future duties and responsibilities Arbeids- og ansvarsområder:I Manufacturing arbeider vi med innovative strategier og løsninger som bistår industribedrifter med å bli mer kundesentriske. Våre ansatte har lang erfaring innen levering av forretningsapplikasjoner, og er stolte av å ha bygget opp et av Nordens sterkeste Microsoft Dynamics 365-miljøer. Her tilbyr vi tjenester innen bl.a. ERP, CRM, Office 365 og sharepoint, for å nevne noen. Som senior fagkonsulent prosjekt vil du jobbe med kunder i prosjekt og forvaltning som har behov for bistand med prosjektmodulen i Dynamics 365 Operations. Du vil jobbe tett med konsulentene fra øvrige fagområder, som eksempelvis finans, lager & logistikk m.m. Det forventes også at du evner å ta rollen som track-lead i prosjektet.Vi kan tilby deg:I CGI er vi opptatt av at våre medarbeidere skal trives og kunne utvikle seg, både personlig og faglig. Vi tilbyr derfor kurs, sertifiseringer og deltakelse på faglige arrangementer. Det er også mulighet for å delta på andre interne fagkvelder, workshops, hackweekends osv. – alt for å sikre deg en sterk faglig kompetanse. Du vil selvfølgelig få konkurransedyktige betingelser med gode pensjon- og forsikringsordninger, aksjespareprogram for alle våre ansatte, samt andre goder som blant annet dekket mobilabonnement og bredbånd. Required qualifications to be successful in this role Den vi søker kjenner seg igjen i flere av følgende punkter:- Høyere utdannelse innen IT/teknologi eller andre relevante fagområder. Lang erfaring kankompensere for manglende høyere utdannelse.- Minimum 3-5 års erfaring med ERP systemer, fortrinnsvis innen Microsoft Dynamics AX,Dynamics 365 for Finance and Operations, M3 eller IFS.- God forståelse for forretningsprosesser tilknyttet prosjekt, innkjøp og salg rettet mot finans.- Sterke kommunikasjonsevner, og evner å være rådgiver for kunden i hvordan effektivisereprosesser ved bruk av ERP-verktøy. Gjerne også praktisk erfaring fra å arbeide påkundesiden.- Fordel om du har kjennskap til DevOps og erfaring innen CE/CRM – PSA/FieldServices, meningen krav.- Behersker godt norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig.Som person trives du med å samarbeide innad i team, samtidig som du evner å arbeide selvstendig innenfor egne ansvarsområder. Du er engasjert og tar initiativ i din arbeidshverdag, samt jobber strukturert, analytisk og proaktivt med dine oppgaver. Ettersom stillingen innebærer samarbeid innad i leveranseteam og med kunder, er det viktig at du samarbeid godt med andre mennesker og evner å skape tillit blant de du omgås.Vil du vite mer om stillingen?Ta kontakt med undertegnede for mer informasjon om stillingen: Director Consulting Services, Jan-Richard Bjerkås, på tlf: 469 50 005 eller mail: jan-richard.bjerkas@cgi.com What you can expect from us Build your career with us.It is an extraordinary time to be in business. As digital transformation continues to accelerate, CGI is at the center of this change—supporting our clients’ digital journeys and offering our professionals exciting career opportunities.At CGI, our success comes from the talent and commitment of our professionals. As one team, we share the challenges and rewards that come from growing our company, which reinforces our culture of ownership. All of our professionals benefit from the value we collectively create.Be part of building one of the largest independent technology and business services firms in the world.Learn more about CGI at www.cgi.com.No unsolicited agency referrals please.CGI is an equal opportunity employer.
05.11.2019 Oslo
Seniorkonsulent finans Category: ERP/CRM/Tools City: Oslo, Oslo, Norway Position ID: J1019-2891 Employment Type: Full Time Position Description Har du erfaring fra finans og ønske om å utvikle din kompetanse i et ledende IT-konsulenthus?Da kan du være med å hjelpe våre kunder i digitalisering av deres virksomhet. Sammen med et stort kompetansemiljø innenfor Dynamics 365 vil du være en sentral rådgiver innenfor finansområdet. Din kompetanse er viktig for å forstå kundens prosesser og realisere gevinster gjennom endringer og ny teknologi.I CGI har vi mer enn 40 års erfaring med leveranse på forretningsapplikasjoner, og vi har bygget opp et av Nordens sterkeste Microsoft Dynamics-miljøer. Gjennom vårt brede utvalg av tjenester og applikasjoner hjelper vi våre kunder til å bli mer nyskapende, konkurransedyktige og lønnsomme. Vi arbeider med å optimalisere kundens forretningsprosesser og være en rådgiver gjennom digitaliseringen med fokus på implementering og forvaltning av Dynamics 365-plattformen. Your future duties and responsibilities Dine nye arbeidsoppgaver:Som seniorfagkonsulent finans får du muligheten til å jobbe med spennende prosjekter for Enterprise-segmentet og spesielt innen produksjon, eiendom og tjenesteytende virksomhet. Du blir en del av et forretningsområde som teller nærmere 50 medarbeidere, og vil jobbe med Norges ledende kunder innenfor disse segmentene. I rollen som fagkonsulent vil du bidra til merverdi hos våre kunder gjennom å forbedre deres eksisterende virksomhet. Dette gjør vi ved å implementere og forvalte nye eller eksisterende forretningsløsninger. Videre arbeider vi i tett sammen med øvrige deler av CGI for å kunne tilby markedsledende kompetanse og løsninger innen blant annet Master Data Management, Business Intelligence, robotikk, IoT, og skytjenester.Noe av hva vi kan tilby:- En utfordrende og spennende rolle i et selskap og avdeling i vekst.- Muligheten til å tilegne deg kompetanse som er fremtidsrettet og verdsatt av markedet.- En fleksibel arbeidshverdag med stor grad av frihet under ansvar.- Muligheten for personlig og faglig utvikling gjennom sertifiseringer, kurs, deltakelse på konferanser osv.- Å bli en del av et godt arbeidsmiljø som dyrkes gjennom blant annet Kick Off, sommerfester, fredagstreff, bedriftsidrettslag, Hackweekends med mer.- Konkurransedyktige betingelser.- Gode pensjons- og forsikringsordninger.- Deltakelse i CGIs aksjesparingsprogram. Required qualifications to be successful in this role Den vi søker kjenner seg igjen i flere av følgende punkter:- Høyere utdanning innen økonomi/finans og/eller IT/teknologi. Lang erfaring kan kompensere for høyere utdanning.- Minimum fem års arbeidserfaring etter studier hvor minimum 3 av disse årene har inkludert arbeid med ERP-systemer med fokus på Finans, og gjerne med koblingen mot prosjekt.- Erfaring med bruk av Microsoft Dynamics AX eller Dynamics 365 Finance and Operations er å foretrekke.- Gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig.Det en forutsetning at du har forståelse for forretningsprosesser og gjerne i kombinasjon med teknologi, samt mulighetene dette gir for verdiskapning for våre kunder. Du er komfortabel med å rådgi kunden i hvordan prosesser kan effektiviseres ved bruk av ERP-verktøy. Som person er du engasjert og initiativtakende, i tillegg til at du er en utstrakt team-player med evnen til å skape tillit. Tilslutt ser vi for oss at du er analytisk og jobber strukturert.Vil du vite mer?For mer informasjon, kontakt Director Consulting Services, Øivin Bilet på e-post: oivin.bilet@cgi.com eller via telefon 907 23 252. What you can expect from us Build your career with us.It is an extraordinary time to be in business. As digital transformation continues to accelerate, CGI is at the center of this change—supporting our clients’ digital journeys and offering our professionals exciting career opportunities.At CGI, our success comes from the talent and commitment of our professionals. As one team, we share the challenges and rewards that come from growing our company, which reinforces our culture of ownership. All of our professionals benefit from the value we collectively create.Be part of building one of the largest independent technology and business services firms in the world.Learn more about CGI at www.cgi.com.No unsolicited agency referrals please.CGI is an equal opportunity employer.
05.11.2019 Oslo
Stendi AS omsorgstjenester, avlastning og barnebolig i Ålesund søker nattevakter. Vi bistår våre brukere med tett oppfølging, positive opplevelser, mestringsfølelse i hverdagen og veiledning i det daglige. Vi søker trygge og varme omsorgspersoner som evner å sette grenser og se løsninger i utfordrende situasjoner. Hos oss står alltid barna i fokus, og vi skal alle sørge for å gi dem en meningsfull hverdag.  Kvalifikasjoner  Erfaring fra lignende omsorgstjenester er en fordel Det er flott om du har utdanning som barnevernspedagog, sosionom, eller vernepleier Evner å jobbe målrettet og systematisk etter miljøterapeutiske tiltak Personlige egenskaper  Vi søker målrettet og strukturerte nattevakter. Du må kunne jobbe selvstendig og samtidig har gode samarbeidsevner. Stå-på-vilje og personlig egnethet vil vektlegges. Bidra til et godt arbeidsmiljø. Holde deg oppdatert innen eget fagområde og delta i faglig utviklende samarbeid. Vi tilbyr  Engasjerte kollegaer og et godt fagmiljø. Intern opplæring og kursing. Gode muligheter for personlig og profesjonell vekst i et selskap i fremgang.  Lønn etter tariff. Det kreves politiattest ihht til gjeldene lovverk.   Informasjon til deg som søker jobb: Dersom du blir innkalt til intervju kreves det at du har med CV, godkjente attester og andre relevante dokumenter eller at du har opplastet dette direkte i Karrierestart. 
02.12.2019 Ålesund
UCO Kjeller søker servicemekaniker Synes du det er spennende å reparere maskiner og samtidig være ute hos kundene og yte god service? Trives du med høyt tempo og en variert arbeidsdag med stor grad av selvstendighet? Da kan du være vår nye kollega. Vi ser nå etter en ny servicemekaniker til vårt verksted. Her vil du bli en del av et team på 20 personer, som bistår med reparasjoner, service og vedlikehold av våre maskiner. UCO Driftsgaranti garanterer kundene våre uavbrutt drift på alt vi leverer, og din evne til å være fleksibel og klar til å rykke ut til kundene ved behov, vil derfor være viktig. Vi har etikk og HMS som ledende retningslinjer i alt vi foretar oss og dette gjenspeiles i våre interne rutiner og krav. Målet er null skader på arbeidsplassen. Som ansatt hos oss må du alltid ha fokus på egen og andres sikkerhet. Arbeidsoppgaver: Service, vedlikehold, reparasjon og produktopplæring ute hos kundene Klargjøring av maskiner til utleie Taksering av skader og samarbeid med våre leverandører Dokumentasjon av utført arbeid Vi ønsker følgende kvalifikasjoner: Fagbrev innen mekaniske fag Erfaring med vedlikehold og reparasjon av maskiner og utstyr Førerkort BE eller C1 er en fordel Truckførerbevis (T1-T4) og maskinførerbevis er en fordel Gode muntlige og skriftlige norsk og engelsk kunnskaper Grunnleggende datakunnskaper  Vi ser etter deg som er: Serviceinnstilt Nøyaktig Selvstendig Løsningsorientert Lærevillig Fleksibel Positiv  Vi tilbyr: Profesjonelt fagmiljø Faglig utviklingsmuligheter Et selskap i vekst Konkurransedyktige betingelser Gode pensjons- og forsikringsordninger Aksjespareprogram Firmahytter Bonusordning Søknadsfrist: 01.01.2020 Dersom dette høres interessant ut, ser vi frem til å motta din CV og søknad snarest. Søknadene håndteres fortløpende.  Kontakt Martin Skårer, Avdelingsleder verksted - tlf 982 10 857 Jolita Asak, HR-sjef - tlf 915 47 239 UCO er en utleie- og serviceleverandør, etablert i 2002. Vi leier ut maskiner og utstyr, leverer komplette riggtjenester og tilbyr sikkerhetsopplæring gjennom UCO-skolen. Våre kunder er de profesjonelle brukerne og vi har en bred kundeportefølje innen BA-markedet, industri og offentlige virksomheter. UCO er en av Norges største og mest fremtidsrettede aktører innen utleiebransjen med årlig omsetning på NOK 1 mrd.(2018) og 245 serviceorienterte medarbeidere. Vi jobber for å finne kundens beste løsning og for å yte det lille ekstra.
02.12.2019 Skedsmo
I NCC er vi dristige nok til å tro at vi kan forandre verden til det bedre. En jobb hos oss krever at du bidrar til smarte løsninger, har gode samarbeidsevner og kan håndtere en rekke ulike utfordringer. Vi liker å se våre medarbeidere vokse og vi tror at man gjør det best i et kompetent og støttende miljø. Om du vil være med å bygge en bedre og mer bærekraftig fremtid er du velkommen til oss! NCC Industry er en av Norges største asfaltentreprenører. Virksomheten er inndelt i tre sektorer: Steinmaterialer, Asfalt og Hercules. NCC Industry har virksomhet fra Trøndelagsfylkene og sørover.NCC Industry Asfalt i Norge har asfaltproduksjon i både stasjonære og mobile asfaltverk. Enheten produserer årlig 1,5 mill tonn asfalt, det meste til større veianlegg for Statens Vegvesen og kommunale/fylkeskommunale prosjekter. Spriderlag utfører alle mulige oppdrag for private, kommuner, entreprenører og Statens Vegvesen. I tillegg legges asfalt på veier, plasser og i parkeringshus for et stort antall private og offentlige kunder. For sesongen 2020 har Asfalt Entreprise Øst behov for to dyktige formenn til å lede spriderlag til små og mange asfaltoppdrag i Oslo og omegn. Vi søker også etter en formann til et medium maskinlag. FORMENN TIL SPRIDERLAG OG MEDIUM MASKINLAG Stillingene er selvstendige og krever forståelse for effektiv og lønnsom drift,sikkerhet og kvalitet i arbeidet. Stillingen rapporterer til distriktssjef. Ønskede kvalifikasjoner og egenskaper: relevant fagbrev erfaring fra asfaltarbeid førerkort klasse BE datakunnskaper ledelsesegenskaper forstå og snakke norsk er en forutsetning gode samarbeidsevne Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser og et dynamisk, engasjert og faglig sterkt arbeidsmiljø. NCC gir gode muligheter for egenutvikling og verdsetter medarbeidere som tar initiativ og viser ansvar. For ytterligere informasjon om stillingen, ta gjerne kontakt med oss. Se kontaktdetaljer. Søknadsfrist 15. desember 2019   Søk her Kontaktpersoner: Runar ByeSite Manager+47 482 33 743 Øistein Jordet BekkenSite Manager+47 452 37 838
02.12.2019 Oslo
Er du ute etter en spennende og utfordrende stilling der du kan bruke deg selv i et kreativt og positivt miljø, der både tøffe tak, godt arbeidsmiljø og faglige utviklingsmuligheter er en del av arbeidshverdagen?. Vi søker deg som har et brennende engasjement for mennesker og er ikke redd for å stå i vanskelige situasjoner. Du gleder deg over "de små tingene" og er flink til å skape en relasjon med våre beboere! Du vil jobbe med ulike beboere, noe som krever at du er fleksibel, åpen, ærlig, imøtekommende, nysgjerrig, tillitsbyggende og omsorgsfull. Du må videre være arbeidsvillig og faglig engasjert, og kunne jobbe selvstendig så vel som i team. Du må ha god fysisk og psykisk helse. Kvalifikasjoner  Helsefagarbeider/miljøarbeider Helsefaglig kompetanse innenfor demensomsorg er ønskelig Erfaring i arbeid med mennesker, institusjonsarbeid er en fordel Førerkort kl. B er et krav Kreativ person med fokus på aktivitets- og ferdighetstrening Som helsefagarbeider/miljøarbeider hos Stendi deltar du i et team som arbeider målrettet for å bedre beboers livssituasjon, skape utviklingsmuligheter og istandsette beboer til å mestre en selvstendig positiv tilværelse. Arbeidstid: Du vil inngå i en nattevaktturnus som innebærer 3 netter arbeid – 7 døgn fri – 4 netter arbeid – 7 døgn fri (2300-0800, 9 timers nattevakt) - stillingsprosent vil være 59,15. Det er krav til politiattest for å jobbe hos oss. Vi tilbyr lønn etter kvalifikasjoner, veiledning og oppfølging – og en fleksibel og variert arbeidsdag. Har du spørsmål er du velkommen til å kontakte virksomhetsleder: Knut Anton Karlsen, 90 05 55 00
11.07.2019 Storfjord
il du være med på å forme vår historie med dine personlige egenskaper, kompetanse og ambisjoner? Hydro har 35.000 ansatte verden over som utvinner, produserer, former og resirkulerer verdens mest fleksible og bærekraftige metall og leverer et utall nyskapende produkter og løsninger.  Hydro Karmøy er en av verdens ledende aluminiumprodusenter, og har som ambisjon å produsere verdens mest energieffektive aluminium. Hydro Karmøy har rundt 700 ansatte og er i en sterk vekstposisjon.  Vi har nå en ledig stilling som Automatiker/Elektriker ved logistikkavdelingen ved Karmøy Metallverk. Som Automatiker/Elektriker har du ansvar for at det i enheten blir utviklet og vedlikeholdt et operatørvedlikehold som gjør det mulig å oppnå en produksjon uten driftsforstyrrelser, og at kunnskap overføres fra vedlikeholdspersonell til driftspersonell.Ansvarsområde Som Automatiker/Elektriker ved avdeling Logistikk utfører du forebyggende, planlagt og korrektivt vedlikehold på driftsutstyr. Arbeidsoppgaver vil blant annet være: Planlegge og utføre vedlikehold og inspeksjoner Feilsøke, teste og verifisere Bidra til å utvikle og automatisere, digitalisere og optimalisere produksjonsutstyr Holde deg faglig oppdatert, dele kunnskap og erfaringer i organisasjonen Støtte drifts- og vedlikeholdsmiljøet med fagkompetanse, samt delta i forbedringsarbeid Bidra til et aktivt og forebyggende HMS-arbeid Kvalifikasjoner Fagbrev Automatiker / Elektriker gruppe L Vilje og evne til å gjennomføre endringer og forbedringer Evne til å utføre jobben i henhold til Hydro sine verdier Forståelse for teknisk dokumentasjon Bilsertifikat klasse B Erfaring med bruk av SAP er ønsket  Vi ser etter deg som er initiativrik, nysgjerrig og innehar gode samarbeids- og kommunikasjonsevner. For å lykkes i jobben må du trives med å arbeide forebyggende. Hos oss vil du bli en del av et godt arbeidsmiljø som er preget av høy kompetanse og tett samarbeid på tvers i organisasjonen.  Annen informasjon Helse, miljø og sikkerhet (HMS) er integrerte deler av Hydro’s daglige virke. Det er vårt ansvar å beskytte våre ansattes helse og sikkerhet, og bidra til en bærekraftig utvikling i de nærmiljøene vi har vårt virke i. Vi søker derfor ansatte som vil bidra positivt til dette, gjennom sunne og bevisste HMS-holdninger og -handlinger. Ansettelsen fordrer også helsegodkjenning av vår bedriftshelsetjeneste. Vi ber deg vennligst legge ved alle relevante vitnemål og karakterutskrifter med din søknad. Vi aksepterer kun elektroniske søknader. Søknadsbrev og CV mottas ikke på e-post.   I vår rekrutteringsprosess benytter vi oss av Semac bakgrunnssjek
27.11.2019 Karmøy
Vis alle 20.225 ledige stillinger
Les mer om Hera Bemanning AS

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Daglig leder

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Hera Bemanning AS