Mulighetene for vekst og framgang har aldri vært større. Som medarbeider i Jollyroom får du en unik mulighet til utvikling i arbeidslivet og til ta nye steg på karrierestigen. Sammen skal vi nå vårt mål: Ledende aktør i Norden.
Ansvar:
Vi søker en serviceinnstilt, norsktalende kundeserviceagent til vårt norske team. Teamet består i dag av tre personer, og med en til i rekkene håper vi å kunne gi våre norske kunder enda bedre service og support.
Arbeidsoppgaver:
- Svare på kundehenvendelser per telefon og epost.
- Håndtering av retur og reklamasjon.
- Demonstrere produkter og svare på kundespørsmål i vår hentebutikk.
- Være delaktig i arbeidet med å skape rutiner og utvikle avdelingen.
- Oversettingsarbeid i nært samarbeid med markedsføringsavdelingen.
Kvalifikasjoner:
- Flytende norsk, både skriftlig og muntlig.
- God i svensk.
- Erfaring fra serviceyrke, gjerne kundeservice. Godt vant med kundekontakt.
- Meget god datavane.
- Gode evner til å lære nye forretnings- og kundebehandlingssystemer.
Personlige egenskaper:
- Serviceinnstilt.
- Pedagogisk.
- Løsningsorientert.
- Strukturert.
- Selvgående.
Vi kan tilby:
- Entreprenørdrevet virksomhet.
- Høyt utviklingstempo.
- Spennende bransje.
- Stort egetansvar og varierte arbeidsoppgaver.
- Ungdommelig og pulserende miljø.
- Friskvårdsbidrag (økonomisk bidrag til trening/aktiviteter).
- Kollektivavtale for alle ansatte.
- Plassering nær Göteborg (15 minutter med bil til sentrum).
Opplegg og søknad:
- Start: Snarest mulig.
- Stilling: Heltid (6 måneders prøveansettelse).
- Arbeidssted: Hisings Kärra.
- Arbeidstid: hverdager 08-17.
- Søknad: epost med CV og personlig brev til jobb@jollyroom.se
For å sikre høy kvalitet på ansettelsesarbeidet foretar vi bakgrunns- og referansesjekk.
Vi arbeider fortløpende med ansettelsene og kan komme til å fylle stillingen før søknadsfrist, så send gjerne din søknad så fort som mulig.
Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantörer.
Adresse: Hisings Kärra Sverige