Konsulent - Økonomi- og administrasjonsavdelingen
Økonomi- og administrasjonsavdelingen har ansvaret for å tilby støttefunksjoner innen blant annet personal, økonomi, budsjett, regnskap, IKT og arkiv.
Økonomi- og administrasjonsavdelingen har ledig midlertidig stilling som konsulent i 100% stilling. Stillingen vil innebære å jobbe med arkiv, drift, post og dokumentforvalting. For stillingen kreves arkiverfaring. Kjennskap til arkivsystemet DocuLive Noark er en fordel.
Arbeidsoppgaver
- Daglig arkivarbeid som papirbasert og elektronisk poståpning, journalføring, skanning, fordeling av post, avskriving og offentlig journal
- Håndtere innsynsbegjæringer
- Kvalitetssikring og rydding av arkivbasen
- Oversikt over tilganger/avganger i fjernarkiv
- Bidra i arbeidet med å utvikle og vedlikeholde prosedyrer
- Brukerstøtte, veiledning og opplæring i bydelen innenfor fagområdet
- Forefallende arkivoppgaver på oppdrag fra arkivleder
- Forefallende driftsoppgaver
- Betjening av sentralbordet i bydelen ved behov
Kvalifikasjoner- Høyere relevant utdanning, eller bakgrunn fra arkivarbeid
- God kjennskap til lover, forskrifter og retningslinjer som regulerer arkivarbeid
- Systemforståelse og god kunnskap innenfor arkiv og dokumenthåndtering, samt gode IKT kunnskaper
- God muntlig og skriftlig formulerings- og fremstillingsevne
- Erfaring fra kommunal/statlig forvaltning er en fordel
- Erfaring fra bruken av DocuLive Noark er en fordel
- Erfaring med brukerstøtte/veiledning er en fordel
Utdanningsretning- Økonomiske og administrative fag
UtdanningsnivåPersonlige egenskaper- Du trives med rutinearbeid og arbeider selvstendig
- Du er nøyaktig, strukturert og systematisk
- Du har gode kommunikasjonsferdigheter, muntlig og skriftlig
- Du er serviceinnstilt og løsningsorientert
- Du har god samarbeidsevne
- Det vil bli lagt stor vekt på personlig egnethet
SpråkVi tilbyr- Spennende oppgaver og godt arbeidsmiljø
- Fleksibel arbeidstid
- Medlemskap i Oslo pensjonsforsikring
- Stillingen lønnes som konsulent, lønnstrinn 33
- Tiltredelse snarest mulig
Andre opplysninger- Reisevirksomhet: Ingen reiseaktivitet
Arbeidssted:Stensberggata 25, 0130 Oslo
Kontaktinfo:Ole Kristian Brastad, avdelingsdirektør for Økonomi- og administrasjonsavdelingen,
ole.brastad@bsh.oslo.kommune.noSteinar Nøstan, arkivleder, 48248079, steinar.nø
stan@bsh.oslo.kommune.noNøkkelinformasjon:Annonsør: Oslo kommune, Bydel St. Hanshaugen
Ref. nr.: 3270259240
Stillingsbrøk: 100%
Vikariat
Sluttdato: 31.12.2017
Antall stillinger: 1
For elektronisk søknadsskjema:
[Klikk her]Adresse: 0130 OSLO