Ledig stilling

Kontor medarbeidert Bemanning og Konsulenttjenester AS

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Aleris søker dyktig og engasjert innkjøpsrådgiver til vårt hovedkontor i Norge, som er lokalisert sentralt på Frogner i Oslo. Stillingen vil få ansvar for både sykehus- og røntgendivisjon, og rapporterer til innkjøpssjef i Norge.  Arbeidsoppgaver: Arbeide sammen med innkjøpsteamet i strategiske prosjekt, med fokus på å redusere innkjøpskostnader og sikre synergier på tvers av Aleris' enheter i Skandinavia Strategisk og operativt ivareta og utvikle samarbeid med eksterne leverandører Samarbeide tett, støtte og sikre god dialog med driftsenhetene for å innhente informasjon om behov, erfaringer og utfordringer Bidra i arbeidet med å sikre effektive innkjøpsprosesser i virksomheten Arkivere avtaler og følge opp avtaleportefølje Forvalte innkjøpssystemer Delta i relevante utviklingsprosjekter (forretningsutvikling/bygg/innovasjon/systemer)   Kvalifikasjoner: Relevant høyere utdanning, gjerne innen økonomi, jus eller lignende Minimum 3 års arbeidserfaring innen innkjøp eller andre kommersielle stillinger med relevans Meget god skriftlig og muntlig fremstillingsevne Erfaring fra helsesektoren en fordel   Personlige egenskaper: Nysgjerrig og lærevillig Serviceminded Strukturert arbeidsmetodikk og god evne til å prioritere Motiveres av en hektisk hverdag med høy aktivitet God evne til å bygge relasjoner både internt og eksternt   Vi tilbyr: Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver hos en viktig samfunnsaktør Et tverrfaglig og dynamisk arbeidsmiljø hvor vi jobber sammen for å utvikle selskapet og kollegaer Konkurransedyktige betingelser Ved spørsmål kan du kontakte innkjøpssjef Camilla Hetland på mobil 976 58 828 / camilla.hetland@aleris.no.
11.10.2019 Oslo
Aleris Helse søker en dyktig regnskapsmedarbeider til vår regnskapsavdeling, som holder til i trivelige lokaler i tilknytning til Oslo City. Regnskapsavdelingen inngår i vår økonomifunksjon.  Arbeidsoppgaver Registrering og oppfølging av inngående faktura Føring av banktransaksjoner/remittering Fakturering, kreditering og oppfølging av inkassosaker Generell bilagsføring Delta i månedsavslutning/ avstemminger av balanse Behandle henvendelser fra intern og eksternt pr tlf og e-post Andre ad hoc oppgaver Kvalifikasjoner Minimum 3 års erfaring med regnskapsarbeid Har utdanning innen regnskap, men god erfaring kan kompensere for utdanning Gode Excel-kunnskaper, og god IT-forståelse generelt Erfaring med prosessering av store mengder inngående fakturaer vil være en fordel God kjennskap til norsk kontoplan og mva koder er viktig i rollen God systemkompetanse, fordel med erfaring fra Visma Global og Visma dokumentsenter. Gode språkkunnskaper, både på norsk og engelsk, muntlig og skriftlig Flink til å kommunisere med andre, både på tlf og e-post Personlige egenskaper Positiv, strukturert og nøyaktig. Fleksibel og løsningsorientert Nysgjerrig og alltid åpen for læring og utvikling Du har gode samarbeidsevner, bidrar til et trygt og godt arbeidsmiljø og er service innstilt Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser og faglige utfordringer i et dynamisk arbeidsmiljø. Tiltredelse etter avtale. Spørsmål til stillingen kan rettes til regnskapssjef Thao Pham, mobil 970 65744.  
10.10.2019 Oslo
Cognizant is looking for graduate talent with a background in human centric design, visual communication and associated disciplines to join our Interactive department in Oslo.  We offer an international, results driven, fun environment in which to grow, learn and build your own professional network. As part of the team you will be able to develop and apply your skills and experience in various multi-disciplinary facets of design such as user research, service design, product design and customer experience strategy. You will work with global, multidisciplinary teams on diverse projects spanning several industry domains, both in B2C and B2B markets. Your role as a UX Designer You will be working as a designer and strategist in various projects which can range from new product initiatives to digital transformation. As an advocate for end users, you will bring the customer experience to the core of our approach.  You will help us use design thinking and human centric perspectives to create leading customer experiences and cutting-edge usability. Your tasks may range from planning and conducting qualitative and quantitative research to user journey and experience mapping and from design conceptualization to detailed product designs and feedback-driven iterations.   About the graduate program: The Nordics are recruiting new talent for our graduate program. The Graduate Program offers an 18 month targeted training program and Comprehensive Cognizant Academy training, including a two-week onboarding in Spain. All graduates are mentored by Cognizant experts throughout program.   Key Requirements: Masters or Bachelor’s degree in Design or other relevant disciplines Good portfolio and previous work demonstrating sound knowledge and application of human-centric design principles towards design of services or digital products Hands-on experience conducting research, insights gathering, and synthesis is an advantage Strong and confident communication skills – written, spoken, and presented   Personal attributes we are looking for in our graduates: You are curious and self-driven with a willingness to learn You have an ability to prioritize and manage deadlines in a fast paced environment You have an eye for detail and are focused on quality standards You take initiative and proactively identify opportunities for improvement You are able to implement structure and process You enjoy building relationships and networking in a highly matrixed environment   With Cognizant you will get: The opportunity to be part of a rapidly expanding global organization with an outstanding reputation A global and multicultural work environment, with the possibility to work on projects abroad Access to top ranked learning and development opportunities Competitive salary and pension A social environment with frequent activities such as monthly Pay Day Club, seasonal holiday parties, weekly group fitness training, and much more Important: All candidates must be fluent in English and fluency in the local Scandinavian language is an advantage.           Applications must be submitted with academic transcripts from Higher Education (applications without transcripts will not be considered). Please apply for the position in English (Transcripts may be in a Scandinavian Language) We will evaluate applications on an ongoing basis and therefore recommend submitting your application as soon as possible   Applications will not be accepted after the deadline Apply online now: If you want to work in a genuinely entrepreneurial environment and be challenged and inspired as part of a highly competent team, join us and apply now! Deadline:  20.10.19  
10.09.2019 Oslo
Vår visjon er "Menneskelig nær - faglig sterk" Avdeling for lederrådgiving søker etter HR Rådgiver innen området ressurs- og bemanningsplanlegging. Avdelingen er en av fire avdelinger i sykehusets HR-enhet som skal levere tjenester basert på kjernevirksomhetens behov og foretakets strategiske satsninger. Avdelingen skal bidra til en velfungerende ledelse som tar ansvar for fag, personell og økonomi. Vi skal ha solide og standardiserte prosesser og rutiner innenfor arbeidsgiverpolitikk, ressursstyring og arbeidsmiljø.   God ressurs - og arbeidstidsplanlegging er et viktig satsningsområde for foretaket. Det er en sentral oppgave for avdelingen å understøtte dette og bidra til å sikre at ressurser styres best mulig ut fra lov - og avtaleverk, økonomiske rammer og aktivitet i kjernevirksomheten. Dette gjøres gjennom utvikling og implementering av rutiner, gjennomføring av kurs, rådgivning, deltakelse i og ledelse av ulike prosesser og prosjekter, utvikling av verktøy og støtte til bemannings - og aktivitetsanalyser. Avdelingen gir rådgivende støtte i områdene: ressursstyring og bemanningsplanlegging, arbeidsrett, omstilling og generell lederrådgivning. Avdelingen består i tillegg til deg av leder og 10 rådgivere som hver dag jobber med å gi ledere på Ahus støtte og hjelp innen områdene nevnt over. Vi søker etter deg som har erfaring innen områdene ressurs- og bemanningsplanlegging, har meget god kunnskap om arbeidstidsplanleggingssystemet GAT, gode pedagogiske og kommunikative ferdigheter, i tillegg til gode evner til å samarbeide med andre. Det er en fordel med erfaring fra sykehus. Arbeidsoppgaver Være med å utvikle, arrangere og gjennomføre opplæring i arbeidstidsplanleggingssystemet GAT. Gi lederstøtte innen arbeidstidsplanlegging, ressursplanlegging og GAT. Utarbeide prosedyrer og veiledere i samarbeid med fagansvarlig for GAT. Bidra til at Ahus sitt behov innen ressursstyring og planlegging blir ivaretatt av GAT.  Bidra i utviklingen av GAT i samarbeid med Sykehuspartner (leverandør av HR tjenester). Prosjektrelaterte oppgaver og prosessveileder, Kvalifikasjoner Svært god kompetanse på arbeidstidsplanleggingsverktøyet GAT. Erfaring med arbeidstidsplanlegging. Det er en fordel med erfaring fra sykehus. Kjennskap til lov- og avtaleverk. Det er en fordel med kjennskap til avtaleverk som gjelder i sykehus. Gode IT- ferdigheter, spesielt Excel. Erfaring med å undervise og utforme presentasjonsmateriell. Erfaring med ledelse og/eller lederrådgivning. Personlige egenskaper Meget god muntlig og skriftlig fremstillingsevne. Gode pedagogiske og – og kommunikative ferdigheter. Høy grad av evne til å samarbeide med andre og kunne jobbe selvstendig. Analytisk og evne til å sette oppgaver i en helhetlig sammenheng. Evne til å ta initiativ og aktivt være med å utvikle fagområde. Vi tilbyr Utfordrende og interessante arbeidsoppgaver. Engasjerte og dyktige kollegaer. Et sterkt fagmiljø innenfor HR - og bemanningsanalyser. God pensjonsordning. Lønn etter avtale. Ulike velferdstilbud til ansatte som for eksempel hytteutleie, arrangerte turer, rabatterte billetter til teater / konserter / Tusenfryd, arranger fester, fritidskurs og mye mer.
09.10.2019 Lørenskog
Urologisk sengepost søker seksjonsleder med kunnskap om urologiske sykdommer og erfaring i å lede et aktivt kirurgisk sengeområde. Vi kan tilby en spennende og krevende lederstilling i et hektisk miljø med høy fagkompetanse, og et godt kollegialt samarbeid. Avdelingen er veldrevet, med en god struktur og har 28 senger fordelt på 4 sengetun.Seksjonen gir behandling og pleie til pasienter med sykdommer i urinveiene og mannlige genitalia, og gir også undervisning og veiledning til ulike faggrupper. Man har fokus både på pasient og pårørende, og har et nært samarbeid med andre seksjoner, avdelinger og primærhelsetjenesten. Det er 32,5 stillinger fordelt på hjelpepleiere/helsefagarbeidere og sykepleiere. Arbeidsoppgaver Personalansvar Fagansvar  Økonomi/budsjett Driftsansvar HMS  Kvalifikasjoner Sykepleier med norsk autorisasjon Lederutdanning og/eller dokumentert ledererfaring Du må være resultatorientert og målrettet, og ha fokus på fag- og kompetanseutvikling Det vil bli lagt vekt på erfaring fra drift av urologisk døgninstitusjon, og evne til å skape gode prosesser  Ønskelig med  gode IKT kunnskaper Kjennskap til DIPS, GAT, Personalportalen  Personlig egnethet vektlegges Personlige egenskaper Søker må tåle å jobbe under press og i en travel hverdag. Gode samarbeidsevner. Fleksibilitet og evne til nytenkning. Evne til å jobbe selvstendig, ta ansvar og være løsningsorientert  Vi tilbyr Sykepleiere, hjelpepleiere og leger med høy faglig kompetanse Fagsykepleier, kreftsykepleier og stomisykepleier Kursdager og seminar Gode velferdstilbud for ansatte som for eksempel hytteutleie og teaterbilletter Bedriftsidrettslag med et stort og variert tilbud Mulighet for hjelp med bolig og barnehageplass  Sentral beliggenhet i landlige omgivelser med kort reisevei fra Oslo og god offentlig kommunikasjon
09.10.2019 Lørenskog
What You'll Do The new Customer Experience Renewal Manager (RM) role is a highly visible, strategic position to empower key customers to continue to transform their business and meet their objectives through Cisco solutions. You will be accountable for owning and executing a portfolio of renewal contracts of Cisco products and services across an assigned customer account. RM's work with customer executives, partners and across Cisco teams to develop a holistic, deep view of customer requirements and objectives and define a strategy to drive renewals to on-time closure, as well as minimize renewals risk and financial attrition. You will bring strong knowledge of negotiation strategies and orchestrates cross-functional resources across the company and with partners to provide a unified path to secure every renewal. Key responsibilities and activities include: Drives up-sell, upgrades, price adjustments and close on-time contracts for assigned accountsIncreases sales penetration at existing accountsBuilds relationships with customers and account teams to assist in acceleration of full adoption and renewals.Partners with the account teams to preserve and improve customer contract and relationships.Engage with key decision makers to identify requirements and uncover road blocks to ensure on-time commitments.Manage client needs independently. Able to trouble shoot non-standard concernsOwns and executes renewal contracts for products and services on medium accounts with moderate complexityBuilds quotes, review contract terms, negotiation pricing, identify up-sell opportunities and handle objections.Curates use case recommendations and educates customers on relevant features and opportunities.Leads renewal opportunities or support Account Manager in overall negotiation to ensure integrity of the renewal portion of the agreement.Maintain and report an accurate rolling 120 day forecast of renewals in assigned accounts.Assist Renewals team with ad hoc requests to meet customer needCommunicate risks timely and clearlyWho You'll Work With This role resides in the Customer Experience organization, one of Cisco’s fastest growing teams that delivers profitable growth throughout the customer lifecycle with a series of selling motions to drive higher value and an optimal experience from Cisco solutions. Who You Are Articulate the customer environment, industry and Cisco footprint.Implement policies for forecasting, data quality and accuracy.Build understanding of Customer and Partners procurement processesRequired experience: Experience with CRM tools i.e. SFDCDevelop basic consultative selling skillsExecutes win-back strategies for inactive customersEducation: Bachelor degree; Master’s degree preferred.Industry certifications preferred (e.g. ITIL, PMP, COBIT, Six Sigma)Proficient in Salesforce and Microsoft Office (Outlook, Excel, Word and PowerPoint)If you are looking for hands-on involvement in shaping the future direction of Cisco and Customer Experience, we have a place for you. Why Cisco At Cisco, each person brings their unique talents to work as a team and make a difference. Yes, our technology changes the way the world works, lives, plays and learns, but our edge comes from our people. We connect everything – people, process, data and things – and we use those connections to change our world for the better.We innovate everywhere - From launching a new era of networking that adapts, learns and protects, to building Cisco Services that accelerate businesses and business results. Our technology powers entertainment, retail, healthcare, education and more – from Smart Cities to your everyday devices.We benefit everyone - We do all of this while striving for a culture that empowers every person to be the difference, at work and in our communities.Colorful hair? Don’t care. Tattoos? Show off your ink. Like polka dots? That’s cool. Pop culture geek? Many of us are. Be you, with us! #WeAreCisco
04.02.2019 Bærum
Do you want to be part of changing and improving the way people work together?   Cisco Norway is a world leader in developing collaboration and video conferencing technology. We are 350 engineers who design all parts of our products – from hardware to software to industrial design. We take pride in our culture of innovation, inclusion and diversity. And now, we are growing!We are looking for our new Graduate Product Manager to strengthen and add to our team.We are a diverse team with backgrounds within UX, business, industrial design, sales, software engineering and more, who lead our portfolio which generates over $1BN every year! We are in the middle of market demands and product development. It’s our mission to be able to read what the market needs, wants and to identify the position to attack and develop the right products for that space. This will include product design, user experience, go to market, supply chain, marketing and other cross functional projects. Every part of the process is an integral part of the products lifecycle, working with every other team across the world. What you will do: You will be a part of our Webex Devices Product Management team, where you will be responsible for services and features, from the “why” it was made, through its lifecycle. Define, analyze and execute on key product success metrics. Sometimes this is on a strategic level, sometimes it means engaging on immediate tactical problems Conduct studies, research and market analysis to define feature prioritization and requirements Support a team of world-class engineers and designers throughout product execution and drive high-priority features to launch Our dream candidate: A recent Master graduate or due to graduate in 2020 with a relevant degree A flexible mindset and ability to thrive in a dynamic environment An interest in data driven product design Enjoy taking initiatives and are driven by making real progress and change Analytical in your approach and have a mindset for continuous improvement A good listener and enjoy working with people from different teams and disciplines You communicate clearly and effectively and have good English verbal and written skills You are happy with some travelling and working across different time zones You complement our team with your background and experience You can live and work in Norway with no additional visa sponsorship from Cisco  Why Cisco:You will join a world-class team with over 60% market share for our collaboration products. You will learn our business with the whole value chain of delivering a valuable solution to our customers You will get the opportunity to influence the way we operate and learn how to best implement changes and improvements You will also "get your fingers dirty" by solving tactical problems - a very concrete opportunity for learning You will get the freedom to explore the role You will work across cultures and geographies with a truly cross-functional team You will enjoy a varied and flexible work-day We can offer a competitive combination of compensation and benefits; including 6 weeks of vacation, 5 days off for doing voluntary work, a day off on your birthday, good pension benefits, insurances and - of course - free ice cream during warm summer days. Have a closer look at the products we have developed at Lysaker: https://projectworkplace.cisco.com/#/en-us/product, and apply now! Start date: August 2020 but this can be discussed Work Location: Lysaker, just outside of Oslo Application deadline: 1st October 2019, however we review applications as and when they come in Upon applying please upload your cover letter, CV and university grade transcript. For any questions you can reach us on jobs-lysaker@cisco.com
03.09.2019 Bærum
Er du rådgiveren som skal hjelpe våre kunder med vellykkede endringsprosesser?I CGI/Acando har vi som mål å hjelpe våre kunder med å utnytte sitt potensial gjennom bruk av moderne teknologi. Vi vet at det å ha fokus på individer og organisasjoner er en kritisk suksessfaktor for å lykkes med å ta steget inn i fremtiden. Avdeling Digital strategi og transformasjon (DST) bidrar til dette arbeidet, og sammen med våre kunder arbeider vi for å mobilisere organisasjonen, samt sikre vellykket og varig endring. For å kunne møte en betydelig økning i etterspørsel etter våre konsulenter, og for å bygge videre på vår strategiske satsning innen endringsledelse, søker vi nå en ny seniorrådgiver innen endringsledelse.Få muligheten til å påvirke!Som seniorrådgiver i avdeling DST får du muligheten til å bidra til å videreutvikle vår satsning innen endringsledelse. Avdelingen tilbyr tjenester innen strategiutvikling, transformasjons- og endringsledelse, systemimplementering, samt prosjekt- og programledelse. Hos oss vil du arbeide med oppdrag hos store offentlige og private virksomheter, og du vil i tett samarbeid med kunden sørge for at ønskede effekter oppnås og vedlikeholdes over tid. Vår nye rådgiver vil være den operative endringsleder i systeminnføringsprosjekter eller strategiprosjekter. I rollen vil du også få muligheten til å være intern mentor for en av våre traineer. Den vi søker, kjenner seg igjen i flere av følgende punkter: • Mastergrad innen økonomi, ledelse og organisasjonspsykologi og/eller IT. Lang erfaring kan kompensere for høyere utdanning. • Minimum fem års arbeidserfaring innen endrings- og omstillingsarbeid.• Erfaring fra konsulentvirksomhet eller tilsvarende. • Du er gjerne sertifisert innen endrings- og prosjektledelse, eks. PROCI, Prince2, PMI eller tilsvarende. • Du har kjennskap til smidige metoder.• Gode kommunikasjonsevner på norsk, både skriftlig og muntlig. Det en forutsetning at du har forståelse for teknologi og digitalisering, og mulighetene dette gir for verdiskapning for våre kunder. Som rådgiver er du en relasjonsbygger med gode kommunikasjonsevner, samtidig som du er analytisk og løsningsorientert.Vi kan tilby deg ...En utfordrende og spennende rolle i et selskap og avdeling i vekst. Hos oss får du muligheten til å ta en sentral rolle i den videre oppbyggingen av avdelingens satsning på endringsledelse. Vi er opptatt av at våre medarbeidere skal trives hos oss og kunne utvikle seg gjennom å ta sertifiseringer, delta på konferanser osv., eller gjennom vårt fagforum Center of Excellence som går på tvers av landegrensene. Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser med gode pensjons- og forsikringsordninger, samt aksjesparingsprogram. Bli en del av et godt sosialt fellesskap hvor faglig utvikling står i sentrum!Vil du vite mer?Ta kontakt med Dan Vigeland, Director Digital Strategy and Transformation, på tlf. 932 48 286 eller e-post: dan.vigeland@cgi.comVi behandler søknader fortløpende, og aktuelle kandidater vil kontaktes i løpet av kort tid. Søknadsfrist: Snarest What you can expect from us   Build your career with us.It is an extraordinary time to be in business. As digital transformation continues to accelerate, CGI is at the center of this change—supporting our clients’ digital journeys and offering our professionals exciting career opportunities. At CGI, our success comes from the talent and commitment of our professionals. As one team, we share the challenges and rewards that come from growing our company, which reinforces our culture of ownership. All of our professionals benefit from the value we collectively create.Be part of building one of the largest independent technology and business services firms in the world.Learn more about CGI at www.cgi.com.No unsolicited agency referrals please.CGI is an equal opportunity employer.
04.09.2019 Oslo
Vis alle 21.284 ledige stillinger

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Personal sjef

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Bemanning og Konsulenttjenester AS