Ledig stilling

Kontor medarbeidert Bemanning og Konsulenttjenester AS

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Ved avdeling for Skattekriminalitet, seksjon 3, gruppe 2 Bodø er det ledig fast stilling på 60 % som konsulent (kode 1065), med funksjon som administrativ støtte ved a-krimsenteret i Nordland. Kampen mot arbeidslivskriminalitet er et høyt prioritert område. Arbeidslivskriminaliteten er sammensatt, og felles innsats fra Skatteetaten, politiet, Arbeidstilsynet, NAV og andre offentlige etater vil være nødvendig for å bekjempe denne formen for kriminalitet. Et virkemiddel mot arbeidslivskriminalitet er blant annet etableringen av tverretatlige senter. Målet for det tverretatlige samarbeidet er å benytte de mest effektive virkemidler og sanksjoner som etatene samlet sett kan benytte, for å forebygge og bekjempe arbeidslivskriminalitet. A-krimsenteret i Nordland ble opprettet 23. mai 2017 og er stedsplassert i lokalene til Skatteetaten i Bodø sentrum. Senteret består i dag av 17 medarbeidere, herav politiet (5), Arbeidstilsynet (3), NAV (2) og Skatteetaten (7). A-krimsenteret er organisert med en gruppe for kunnskapsbygging og en gruppe for forebygging og kontroll. Hovedoppgavene til administrativ medarbeider vil være støtte og tilrettelegging for det daglige arbeidet i a-krimsenteret. Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og relevante attester lastes opp som vedlegg til denne elektroniske søknaden. Arbeidsoppgaver støtte og legge til rette for arbeidet i a-krimsenteret bistå i arbeidet med utarbeidelse av planer og årsrapporter utarbeide møteinnkallinger og møtereferat ta seg av praktiske oppgaver knyttet til drift av senteret, bestilling av varer og tjenester mottak av eksterne forespørsler om foredrag, besøk, møter etc. logistikk knyttet til kurs, samlinger, møter og reiser Kvalifikasjoner relevant utdanning på minimum videregående nivå relevant erfaring vil bli vektlagt god IT- og systemkunnskap gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig god kjennskap og erfaring fra kontrolletatene og offentlig forvaltning er en fordel Personlige egenskaper gode samarbeids- og kommunikasjonsevner være serviceinnstilt og ha stor arbeidskapasitet arbeide selvstendig og nøyaktig godt humør og evne til å skape et godt arbeidsmiljø   Personlige egenskaper vil tillegges vekt . Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle sakerutfordrende oppgaver og stort fagmiljøkompetanseutviklingfleksitid og betalt overtiden raus personalpolitikktrening i arbeidstidenmedlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger Stillingen lønnes som konsulent (kode 1065) fra kr 400.000,- – kr 460.000,-, avhengig av kvalifikasjoner. De første seks måneder regnes som prøvetid. Noe reisevirksomhet må påregnes.
02.12.2019 Bodø
What You'll Do At Cisco, we are building the world's best Customer Experience (CX) Team to accelerate the company transition to a recurring revenue software-centric model. We are looking for an amazing Director to lead the Customer Success function for the North theatre.In this high-visibility and high-impact role, you will: Engage with Sales, Partners and customers to drive the value proposition of Cisco’s Customer Success motion. Set the overall vision and strategic plan for the North theatres to choose, use and love cisco technology. Build a very strong interlock with Sales, CX Delivery and Renewals to provide an industry leading customer experience for Cisco customers on their adoption journey. Build and scale an integrated Customer Success organisation within region that could grow to 25+ employees. Drive increases in usage, health scores, and NPS leading to significant increases in annual recurring revenue and renewal rates. Empower and inspire the organization through effective communication and leadership. Advocate innovation and effectively lead through change. Be an inspirational role model by challenging and maximizing the strength of the Customer Success teams and aligning their efforts to the mission and vision of the organization. Ensure close collaboration with Sales and Renewals teams to build a pipeline of Renewals and Expansion opportunities. Use quantitative and qualitative analysis to drive operational excellence in customer and/or partner engagement.  Who You'll Work With When you work with us, you'll regularly influence our EMEAR CX Leadership Team and your North Sales leadership colleagues, enabling them to make effective and informed decisions on CX lifecycle and offers while we transform Cisco's overall sales and go-to-market approach. You'll build a strong network of cross-functional partners across CX, and Cisco to help our business grow profitably.You will form and lead a high-performing, well-respected team within the Customer Experience organization which exists to make Cisco's customers successful across the customer life cycle. You will know your customers’ needs well and can help develop your team so they delight our customers.  Who You Are With strong experience of both leading teams through transformation and a passion for customer delight, you have proven ability to set a vision, excite, and lead a cross-functional team to deliver strong outcomes.  You know your customers and you excel at translating their business requirements into a successful and profitable business. You passionately advocate for customers, and you have an obsession with customer success. You are an excellent teacher and mentor to your team. You can convey the most complex concepts in the simplest of terms. You thrive in a fast-paced, dynamic and multi-cultural business environment and you can work with a range of sensitive and confidential issues. At minimum, we require: 8+ or more years of successful customer facing experience in the IT industry 5+ years in a leadership role Excellent executive level communication and presentation skills in English plus local language, including experience of presenting in front of large audiences Why Cisco #WeAreCisco, where each person is unique, but we bring our talents to work as a team and make a difference. Here’s how we do it. We embrace digital, and help our customers implement change in their digital businesses. Some may think we’re “old” (30 years strong!) and only about hardware, but we’re also a software company. And a security company. A blockchain company. An AI/Machine Learning company. We even invented an intuitive network that adapts, predicts, learns and protects. No other company can do what we do – you can’t put us in a box! But “Digital Transformation” is an empty buzz phrase without a culture that allows for innovation, creativity, and yes, even failure (if you learn from it.)Day to day, we focus on the give and take. We give our best, we give our egos a break and we give of ourselves (because giving back is built into our DNA.) We take accountability, we take bold steps, and we take difference to heart. Because without diversity of thought and a commitment to equality for all, there is no moving forward. So, you have colorful hair? Don’t care. Tattoos? Show off your ink. Like polka dots? That’s cool. Pop culture geek? Many of us are. Passion for technology and world changing? Be you, with us! #LI-MW1
11.09.2019 Danmark, Nederland, Sverige, Bærum
AF Byggfornyelse er en av de største aktørene i markedet innenfor rehabilitering, ombygging og påbygging. Vi rehabiliterer og utbedrer kjøpesentre, skoler, sykehjem, borettslag, næringsbygg og har også spesialisert oss på modernisering av baderom i borettslag. Som et viktig ledd i utviklingen av vår våtromsportefølje søker vi nå en erfaren kundeansvarlig.   Som kundeansvarlig har du en viktig rolle med ansvar for oppfølging av kunder og gjennomføring av våre våtromsprosjekter. Dine ansvarsområder vil være: Være med på førbefaring på prosjekter Tilvalg og bestillingsansvarlig Ansvar for leverandører (tilvalg) Ansvarlig for fakturering Ansvarlig for internettbasert tilvalgssystem (Viscenario)   Du vil få en viktig rolle med stor kontaktflate mot prosjekter, leverandører og ikke minst våre kunder. Du trives godt med å skape gode relasjoner, er positiv og trives med å ha mange baller i luften samtidig. Du er strukturert, løsningsorientert og har gode formuleringsevner. Vi ser helst at du har erfaring fra tilsvarende roller i andre selskaper med mye kundekontakt. Det er en fordel om du har noe teknisk forståelse. Vi tilbyr et godt arbeidsmiljø og spennende utfordringer på tvers av tradisjonelle faginndelinger. Stillingen byr på betydelige muligheter for kompetanseutvikling og personlig utvikling. Vi tilbyr konkurransedyktige, prestasjonsorienterte betingelser og gode forsikringsordninger. I AF vil du også få anledning til å ha eierandeler i bedriften i form av et aksje- og opsjonsprogram.
26.11.2019 Oslo
Personalavdelingen har blant annet ansvar for HRs driftsoppgaver innen organisasjonsforvaltning,personalforvaltning, herunder support på og systemansvar for Personalportalen og rekrutteringsstøtte til lederne. Avdelingen er hovedkontakt mot Sykehuspartner for de ulike HR-systemene. Vi søker deg som har du lyst til å jobbe i et miljø som gir rom for faglig utvikling. Arbeidsoppgaver Gi råd til ledere om lov, forskrift, overenskomst og annet regelverk som omhandler   personaladministrasjon Saksbehandling av saker innen avdelingens ansvarsområde, samt deltakelse/ledelse av prosjekter og arbeidsgrupper Utarbeide arbeidsavtaler, tjenestebevis, ansiennitetsberegninger og andre HR-oppgaver Kontrollere skjemaer i Personalportalen før disse oversendes Sykehuspartner, samt sørge for atskjemaene arkiveres forskriftsmessig i arkivsystemet P360 Betjene HRs brukerstøttetelefon og epost, og gi bistand på henvendelser om ansettelser,stillingsendringer, ferie, feriepenger, forsikringer, lønn og lønnsberegning, godtgjøringer, pensjon, permisjoner, tjenestebevis/attest og andre relaterte tema Kvalifikasjoner Utdanning fra Bachelornivå innen HR eller personaladministrasjon Gode IKT-kunnskaper Ønskelig med erfaring fra HR-avdeling Personlige egenskaper Vi søker deg som er god til å få ting til å skje sammen med andre Du er ansvarsbevisst, engasjert, evne til å iverksette, gjennomføre og sluttføre prosesser God muntlig og skriftlig fremstillingsevne Vi tilbyr Et spennende fagfelt med faglig og personlig utvikling Fleksibel arbeidstidsordning Gode velferdstilbud for ansatte, hytteutleie, teaterbilletter og mye annet Bedriftsidrettslag med stort og variert tilbud Muligheter for leie av bolig og barnehageplas
04.12.2019 Lørenskog
Position Description Har du erfaring fra finans og ønske om å utvikle din kompetanse i et ledende IT-konsulenthus?Da kan du være med å hjelpe våre kunder i digitalisering av deres virksomhet. Sammen med et stort kompetansemiljø innenfor Dynamics 365 vil du være en sentral rådgiver innenfor finansområdet. Din kompetanse er viktig for å forstå kundens prosesser og realisere gevinster gjennom endringer og ny teknologi.I CGI har vi mer enn 40 års erfaring med leveranse på forretningsapplikasjoner, og vi har bygget opp et av Nordens sterkeste Microsoft Dynamics-miljøer. Gjennom vårt brede utvalg av tjenester og applikasjoner hjelper vi våre kunder til å bli mer nyskapende, konkurransedyktige og lønnsomme. Vi arbeider med å optimalisere kundens forretningsprosesser og være en rådgiver gjennom digitaliseringen med fokus på implementering og forvaltning av Dynamics 365-plattformen. Your future duties and responsibilities Dine nye arbeidsoppgaver:Som seniorfagkonsulent finans får du muligheten til å jobbe med spennende prosjekter for Enterprise-segmentet og spesielt innen produksjon, eiendom og tjenesteytende virksomhet. Du blir en del av et forretningsområde som teller nærmere 50 medarbeidere, og vil jobbe med Norges ledende kunder innenfor disse segmentene. I rollen som fagkonsulent vil du bidra til merverdi hos våre kunder gjennom å forbedre deres eksisterende virksomhet. Dette gjør vi ved å implementere og forvalte nye eller eksisterende forretningsløsninger. Videre arbeider vi i tett sammen med øvrige deler av CGI for å kunne tilby markedsledende kompetanse og løsninger innen blant annet Master Data Management, Business Intelligence, robotikk, IoT, og skytjenester.Noe av hva vi kan tilby:- En utfordrende og spennende rolle i et selskap og avdeling i vekst.- Muligheten til å tilegne deg kompetanse som er fremtidsrettet og verdsatt av markedet.- En fleksibel arbeidshverdag med stor grad av frihet under ansvar.- Muligheten for personlig og faglig utvikling gjennom sertifiseringer, kurs, deltakelse påkonferanser osv.- Å bli en del av et godt arbeidsmiljø som dyrkes gjennom blant annet Kick Off, sommerfester,fredagstreff, bedriftsidrettslag, Hackweekends med mer.- Konkurransedyktige betingelser.- Gode pensjons- og forsikringsordninger.- Deltakelse i CGIs aksjesparingsprogram. Required qualifications to be successful in this role Den vi søker kjenner seg igjen i flere av følgende punkter:- Høyere utdanning innen økonomi/finans og/eller IT/teknologi. Lang erfaring kan kompenserefor høyere utdanning.- Minimum fem års arbeidserfaring etter studier hvor minimum 3 av disse årene har inkludertarbeid med ERP-systemer med fokus på Finans, og gjerne med koblingen mot prosjekt.- Erfaring med bruk av Microsoft Dynamics AX eller Dynamics 365 Finance and Operations.- Gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig.Det en forutsetning at du har forståelse for forretningsprosesser og gjerne i kombinasjon med teknologi, samt mulighetene dette gir for verdiskapning for våre kunder. Du er komfortabel med å rådgi kunden i hvordan prosesser kan effektiviseres ved bruk av ERP-verktøy. Som person er du engasjert og initiativtakende, i tillegg til at du er en utstrakt team-player med evnen til å skape tillit. Tilslutt ser vi for oss at du er analytisk og jobber strukturert.Vil du vite mer?For mer informasjon, kontakt Director Consulting Services, Morten Kvernbråten, på e-post: morten.kvernbraaten@cgi.com eller via telefon 907 27 000 What you can expect from us Build your career with us.It is an extraordinary time to be in business. As digital transformation continues to accelerate, CGI is at the center of this change—supporting our clients’ digital journeys and offering our professionals exciting career opportunities.At CGI, our success comes from the talent and commitment of our professionals. As one team, we share the challenges and rewards that come from growing our company, which reinforces our culture of ownership. All of our professionals benefit from the value we collectively create.Be part of building one of the largest independent technology and business services firms in the world.Learn more about CGI at www.cgi.com.No unsolicited agency referrals please.CGI is an equal opportunity employer.
04.12.2019 Bergen
Er du rådgiveren som skal hjelpe våre kunder med vellykkede endringsprosesser?I CGI/Acando har vi som mål å hjelpe våre kunder med å utnytte sitt potensial gjennom bruk av moderne teknologi. Vi vet at det å ha fokus på individer og organisasjoner er en kritisk suksessfaktor for å lykkes med å ta steget inn i fremtiden. Avdeling Digital strategi og transformasjon (DST) bidrar til dette arbeidet, og sammen med våre kunder arbeider vi for å mobilisere organisasjonen, samt sikre vellykket og varig endring. For å kunne møte en betydelig økning i etterspørsel etter våre konsulenter, og for å bygge videre på vår strategiske satsning innen endringsledelse, søker vi nå en ny seniorrådgiver innen endringsledelse.Få muligheten til å påvirke!Som seniorrådgiver i avdeling DST får du muligheten til å bidra til å videreutvikle vår satsning innen endringsledelse. Avdelingen tilbyr tjenester innen strategiutvikling, transformasjons- og endringsledelse, systemimplementering, samt prosjekt- og programledelse. Hos oss vil du arbeide med oppdrag hos store offentlige og private virksomheter, og du vil i tett samarbeid med kunden sørge for at ønskede effekter oppnås og vedlikeholdes over tid. Vår nye rådgiver vil være den operative endringsleder i systeminnføringsprosjekter eller strategiprosjekter. I rollen vil du også få muligheten til å være intern mentor for en av våre traineer. Den vi søker, kjenner seg igjen i flere av følgende punkter: • Mastergrad innen økonomi, ledelse og organisasjonspsykologi og/eller IT. Lang erfaring kan kompensere for høyere utdanning. • Minimum fem års arbeidserfaring innen endrings- og omstillingsarbeid.• Erfaring fra konsulentvirksomhet eller tilsvarende. • Du er gjerne sertifisert innen endrings- og prosjektledelse, eks. PROCI, Prince2, PMI eller tilsvarende. • Du har kjennskap til smidige metoder.• Gode kommunikasjonsevner på norsk, både skriftlig og muntlig. Det en forutsetning at du har forståelse for teknologi og digitalisering, og mulighetene dette gir for verdiskapning for våre kunder. Som rådgiver er du en relasjonsbygger med gode kommunikasjonsevner, samtidig som du er analytisk og løsningsorientert.Vi kan tilby deg ...En utfordrende og spennende rolle i et selskap og avdeling i vekst. Hos oss får du muligheten til å ta en sentral rolle i den videre oppbyggingen av avdelingens satsning på endringsledelse. Vi er opptatt av at våre medarbeidere skal trives hos oss og kunne utvikle seg gjennom å ta sertifiseringer, delta på konferanser osv., eller gjennom vårt fagforum Center of Excellence som går på tvers av landegrensene. Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser med gode pensjons- og forsikringsordninger, samt aksjesparingsprogram. Bli en del av et godt sosialt fellesskap hvor faglig utvikling står i sentrum!Vil du vite mer?Ta kontakt med Dan Vigeland, Director Digital Strategy and Transformation, på tlf. 932 48 286 eller e-post: dan.vigeland@cgi.comVi behandler søknader fortløpende, og aktuelle kandidater vil kontaktes i løpet av kort tid. Søknadsfrist: Snarest What you can expect from us   Build your career with us.It is an extraordinary time to be in business. As digital transformation continues to accelerate, CGI is at the center of this change—supporting our clients’ digital journeys and offering our professionals exciting career opportunities. At CGI, our success comes from the talent and commitment of our professionals. As one team, we share the challenges and rewards that come from growing our company, which reinforces our culture of ownership. All of our professionals benefit from the value we collectively create.Be part of building one of the largest independent technology and business services firms in the world.Learn more about CGI at www.cgi.com.No unsolicited agency referrals please.CGI is an equal opportunity employer.
04.09.2019 Oslo
Start Date: June 2020 Location: Amsterdam Why You'll Love Cisco  Everything is converging on the Internet, making networked connections more relevant than ever before in our lives. Our employees' revolutionary ideas impact everything imaginable - from entertainment, retail, healthcare, and education, to public and private sectors, smart cities, smart cars, and everyday devices in our homes. Here, that means you'll take creative ideas from the drawing board to powerful solutions that have real world impact. You'll interface with Cisco leaders, partner with experienced mentors, and develop incredible relationships with colleagues who share your interest in connecting the unconnected. You'll be part a team that cares about its customers, enjoys having fun, and you'll take part in changing the lives of those in our local communities. Come prepared to be inspired.  Team description:  At Cisco our team is dedicated to attracting, developing and retaining top university talent to shape our future and we want you! Opportunity to learn, gain sales experience and grow within Cisco. The purpose of this program is to expose students to Cisco's technology and customers while providing hands-on training and group project experience. Become Cisco's next generation of sales leaders through an accelerated early in career development path. Join us and explore how Cisco changes the way the world works, lives, plays, and learns.  What You'll Do:  The Worldwide Sales internship program is specifically designed for university students and offers the opportunity to learn and gain sales and consulting experience within Cisco. Students will be exposed to Cisco's technology and customers while gaining hands-on training and group project experience. Upon completion of the internship, opportunities exist to become Cisco's next generation of sales leaders through an accelerated early in career development path.  Your responsibilities may include:  Gather data on the IT industry and our top competitors from open sources of intelligence. The intern will be expected to explore non-traditional sources of information utilizing various tools  Analysis of customer and business insights, market intelligence function, and support of transformational projects and strategic initiatives which may encompass elements of go-to-market strategy, competitive strategy, and operational improvement projects  Utilize MS Office to create reports that will impact the business  Shadow and learn from field account teams  What you need to be eligible:  Currently in penultimate year studies pursuing a bachelor's or Master's degree in Business, Sales, Marketing, Communications, Data Science, Information Technology, Computer Science, Finance, or a related area  Strong academic background with excellent written and verbal communication skills  Strong teamwork, communication, influencing, organization skills, self-motivated, enthusiastic and positive attitude  Adaptability, flexibility, and ability to work in collaborative environment  Ability to manage multiple projects simultaneously, leadership and interpersonal skills, creative thinking and problem solving  Must be willing to relocate to the location of the internship program for the duration of the ten-week program  Fluent in English (written and verbal), as well as Norwegian  Must be able to legally live and work in Norway, without visa support or sponsorship. (Student visas or visas obtained on your own are not applicable for the program.)  About Cisco:  The Internet of Everything is a phenomenon driving new opportunities for Cisco and it's transforming our customers' businesses worldwide. We are pioneers and have been since the early days of connectivity. Today, we are building teams that are expanding our technology solutions in the mobile, cloud, security, IT, and big data spaces, including software and consulting services. As Cisco delivers the network that powers the Internet, we are connecting the unconnected. Imagine creating unprecedented disruption. Collaborate with like-minded innovators in a fun and flexible culture that has earned Cisco global recognition as a Great Place To Work. With roughly 10 billion connected things in the world now and over 50 billion estimated in the future, your career has exponential possibilities at Cisco.  Are you ready to change the World?  Make your mark on the businesses of the future and apply now.  Visit and join the Cisco Sales Associates Program page https://www.facebook.com/CSAPINFO
11.09.2019 Bærum
We are looking for a highly skilled and ambitious visual designer to join our Webex Devices Design team in Oslo. We are building workplace transformation with our award-winning hardware and software solutions for team collaboration. Our goal is to transform the connections between people and the information they need to share, between the physical and digital, - locally and globally.  What you will do  • Join an enthusiastic, high-performing team • Create high quality visual designs from concept to specs to final product • Lead/contribute to our design process and principles, and coordinate design work in larger groups • Work closely with other visual designers, UX designers, service designers, industrial designers, product managers and engineers in the process of building the right user experiences • Understand our customers and end users across the world, and preserve their perspective working in a multidisciplinary team • Contribute to a consistent visual experience within Cisco’s Webex brand   Who you are  • An experienced digital and/or graphic designer who loves to make the complex simple, and have the ability to effortlessly flex between the bigger picture, concrete problems and attention to detail • You have a deep understanding of visual system methodologies, principles and process  • You are able to create, adapt and follow design principles and guidelines • You have a stunning portfolio of visual design for mobile, web, desktop, embedded system applications or print that demonstrates end-to-end thinking from insight to concept sketches to finished shipped product • Able to explain your design choices intelligently and iterate efficiently • Proficient in Sketch, the Adobe suite and the like • You are a real team player who communicates clearly and effectively, engage people around you and promote a constructive environment for creative exploration and designs to become real  • You are up to date on trends and theory within the profession, and passionate about design, technology and human collaboration  • You aim high, but can be pragmatic when needed Who you will work with You will be a part of the Webex Devices Design team. We are dreamers and doers who aren’t afraid to challenge, and we work closely with software developers and product managers in our Oslo office.   In Cisco, design is its own global organization and represented in our Business Leadership team. We have every breed of designers in The Design Group, and run several cross-team activities, workshops, trainings and events with our design peers in San Francisco, Seattle, Galway-Ireland and Shanghai. Check us out at webex.design   Your opportunities - why Cisco • Have your design efforts reach millions of users around the world, and simplify their everyday work life • Build unique experiences in a Fortune 500 company • Reach for a level of perfection you only get when hardware and software is designed together • Broaden your design perspective by working with users in any industry, such as energy, fashion, education, finance, social media, car industry and IT • Pursue a career path either as a domain expert or as a design leader • Grow as a designer through our mentoring program, internal and external training events and attend conferences  • Work in a climate-friendly business, sharply reducing the need for business air travel • Have a flexible work-life balance, our job is to create the tools for that   Required qualifications • 3-5+ years of experience designing for user interfaces • Relevant education (bachelor or higher) in graphic or digital design or related field • Proficient in visualization and prototyping tools such as Sketch, Adobe suite, InVision, etc.  • Ability to live and work in Norway • Must be fluent in English
17.09.2019 Oslo
Vis alle 20.347 ledige stillinger

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Personal sjef

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Bemanning og Konsulenttjenester AS