Ledig stilling

Markedsanalytiker Gasellefarmen AS

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Vår visjon er å utvikle markedets beste IT- og Management-konsulenter! Vi søker derfor deg som er nyutdannet eller har inntil 2 års arbeidserfaring. I løpet av programmets tre år vil du jobbe i team hos flere av våre spennende kunder samtidig som vi trener opp dine ferdigheter innen konsulent- og prosjektarbeid samt generell forretningsvirksomhet. For deg som starter hos oss venter en variert arbeidsdag, en bratt læringskurve og spennende utfordringer. Business eller techI talentprogrammet vil du ved oppstart gå i en av to retninger: Business eller Tech.Business er for deg som brenner for innovasjon, brukeropplevelse og digital transformasjon, og som ønsker å endre verden ved bruk av teknologi. Det er den lidenskap og drivkraft vi er på utkikk etter i Business!Tech er for deg som elsker å løse krevende utfordringer ved hjelp av programmering. Det er den lidenskap og drivkraft vi er på utkikk etter i Tech!Ved begge retninger vil du få noen av Norges absolutt beste talenter som kolleger. Hos oss utvikles du både faglig og personlig sammen med en gjeng herlige mennesker. Vi tror på samhold og fellesskap i et åpent miljø hvor ingen utfordring er for stor og ingen ide er for liten. Slik leverer vi vellykkede prosjekter i felleskap. Slik akselererer vi utvikling og talent best i CGI. Gode karrieremuligheter i CGIFor å fremme den enkeltes utvikling, tilbyr programmet både interne og eksterne kurs og opplæringsløp. Alle i programmet vil samtidig delta i ulike kundeprosjekt. Sammensetningen av prosjekterfaring og opplæring er unikt for CGI sitt talentprogram, og gjør at du kan benytte dine nyervervede kunnskaper i praksis etter hvert kurs. Dette er en trygg tilnærming til arbeidslivet for en nyutdannet.I løpet av tre år bygger du kompetanse på ulike verktøy, metoder, teknologier, utviklingsmetodikker, prosjektledelse, samt forretningsvirksomhet. Du vil opparbeide deg erfaring underveis som gir muligheter i forskjellige retninger; enten du ønsker å jobbe med utvikling og teknologi, eller på et mer strategisk og forretningsmessig plan. Etter endt program vil du ha anskaffet deg bred kompetanse, relevant prosjekterfaring, ett uvurderlig nettverk og mange gode karrieremuligheter i Acando. Mentor, fadder og veilederVed oppstart tildeles du en mentor som støtter og coacher deg gjennom programmet. Sammen med din mentor kan du fremme idéer og diskutere spørsmål som dukker opp underveis, i tillegg til at du vil få verdifulle råd.Du vil også få støtte fra en fadder som har gjennomført talentprogrammet tidligere, samt ha en veileder i hvert kundeoppdrag. På denne måten sikrer vi din individuelle og yrkesmessige utvikling, og du kan føle deg trygg i det daglige arbeidet. Mangfold og engasjerte kollegerI programmet møter du ambisiøse, dyktige og engasjerte konsulenter med ulik bakgrunn og utdannelse. Utveksling av kompetanse og erfaringer på tvers av fag vil stå i fokus, noe som fremmer at man vokser som individ og konsulent. Mangfoldet avspeiler seg også i de ulike prosjektene du kommer til å bli involvert i, de varierte arbeidsoppgavene og ikke minst alle de ulike bransjene CGI samarbeider med. Vi søker deg med:  Master fra høyskole eller universitet med svært gode resultater Nyutdannet eller inntil 2 års arbeidserfaring Skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk Interesse for ett eller flere av områdene:- Digital Transformasjon / Management Consulting- Brukeropplevelse og Design- Systemutvikling- Analytics- Industrial Internet of Things (IIOT) Søknads- og oppstartstidspunktSøknadsfristen for oppstart i januar og august 2020 er 18. oktober. RekrutteringsprosessenAlle som søker til talentprogrammet vil å få tilsendt en mail der man blir bedt om å gjennomføre tester som vi anser som relevante for konsulentrollen. Din søknad kommer ikke til å bli vurdert før du har gjennomført testene.Rekrutteringsprosessen vil bestå av tre deler: en assessment day som første steg, et personlig caseintervju som andre steg og tredje steget vil være et sluttintervju. Kontaktperson: Christine Lundtalent@acando.noTlf: +47 982 22 188 Velkommen med din søknad!
17.09.2019 Norge
Business strategies for growth Core for the strategic development team will be to identify growth opportunities and develop the strategies for the Business Unit to execute and deliver on these opportunities. will be responsible for identifying growth opportunities and contribute to the development over the overall business strategy for the Business Unit together with the Strategic development team and BU leadership team. will be to contribute to the Product Management team with insight to develop the right portfolio and product strategies and roadmap. Strategic partnership  A key activity for the strategic development team is to develop partnerships and alliances to strength the solution around our own Webex Devices to meet customer needs and to grow market awareness of our solutions and capabilities through the development and management of strategic partnerships incl. development of joint technical solutions, joint marketing and commercial solutions, joint channels and sales strategies. The team will be responsible for driving specified business results through partnerships. will be responsible for structuring our portfolio of strategic partnerships globally. Keep track of who we are engaged with, what is current status (stage/level) of the partnership and what are planned next steps/activities. will be responsible for execution and program management of specified partnership opportunities to bring them to the desired level of commercial solution and offer which can be launched and implemented by customers. will contribute to drive the vision and strategy of the Business Unit through the strategic partnerships. Our strategy is to develop our Webex Devices as a platform for the meeting rooms/spaces with rich open API’s for 3rd party integrations to deliver business outcomes and user values. Customer engagements The Strategic development team will be responsible to collect customer information and assess trends and developments in customer needs and plans to help develop the right strategies for the BU in terms of product, solutions and commercial offers. , as part of the BU Strategic Development team, will contribute to deliver presentation and demos at customer visits at our CXC in Lysaker. will contribute to train and facility successful adoption of our product and solutions at lighthouse customers and partners. will be an ambassador for driving the message to the market around workplace transformation and smart/connected spaces and the customer value of this. Competitive landscape One of the responsibilities of the strategic development team is to track the competitive landscape and provide insight to the rest of the business on competitors- their strategy, solutions and offers, business development and customer and channel tactics. will be contribute to monitoring and analyze the competitive landscape. Together with the rest of the strategic development team provide competitive updates and make sure to communicate this out to all relevant stakeholders within BU, CTG and Sales. will be responsible for creating collateral (videos, presentations, etc) which can highlight how our Webex Devices and partnership integrations compare to competitors solutions.
17.09.2019 Bærum
Cisco Customer Experience (CX) is a global multi-billion dollar business that supplies both fast-growing and high-margins to Cisco's overall financial performance, provides customers with solutions to their most challenging technical problems. The culture is customer first, creative and dynamic to deliver business results that matter.We deliver curriculum role-based training, education and enablement to EMEAR CX Organizations, Sales and Partners through a multitude of innovative forums, platforms and multi-media vehicles to establish a globally consistent CX journey with Cisco. We will be the building blocks for accelerating a culture where our customers choose Cisco, use Cisco and love Cisco.What You'll Do: Align to CX, Sales & Partner segments & build strong partnership with Segment Leads as well as engage with multiple functional teams to meet training calendar timelines & deliverables Your responsibility will be to closely collate, maintain & track an enablement roadmap & calendar of events aligned to CX initiatives and Segment Lead priorities You will be accountable for the communication plan, which entails 1) developing the plan with input from the segment leads 2) developing required communications or messaging to support the plan 3) Maintaining and tracking the plan and following up with the Segment leads to ensure execution 4) creating comms campaigns to drive ongoing interest and adoption 5) Developing and managing  all team email and newsletter templates You will lead and execute on all event logistics and tracking for digital, virtual & live trainings You will be a facilitator in our virtual webinars, leading the conversation along subject matter expert speakers to transfer knowledge in an innovative and conversational way You will conduct postmortem discussions to close out big initiatives and or events ·       You will be responsible for developing new or leveraging global communications and messaging for newsletter articles, blogs and community pages. You will coordinate with different teams to articulate and report data from our enablement activities Skills Required: You love planning & managing multiple projects simultaneously – attention to detail and meeting deadlines is a given You feel comfortable presenting various learning topics live or virtually with small and large audiences, so you leave your attendees with strong messages and key actions to take You are a born communicator, owning and feeding your newsletter, blog posts with crisp messaging adapted to your sales audiences, CX colleagues and partners too You facilitate training sessions, you are video & media savvy; behind & in front of screen. You own your audience & you know how to capture their attention You have a creative flair and deliver an amazing learning experience for your target audience Customer/partner focused and passionate about meeting attendees’ expectations Goal oriented with desire to meet high customer satisfaction scores for all learning sessions Flexibility, adaptability & agility are essential as environment & agendas change in real-time Excellent time management with attention to detail, using right terminology internally & externally with partners Presenting performance data to demonstrate business impact is key to constantly improve on delivery of trainings to our audiences Maintain relationships with cross functional teams, vendors and global teams Ability to deal with complex problems; identify workaround & make solid recommendations May require travel at times to orchestrate events onsite Strong collaboration & negotiation skills. Ability to gain consensus & drive projects forward. ·       You are able to present ideas and content in a simple and engaging way including compelling powerpoint design, OneMob video creation & other innovative tools to our target audiences Marketing and communication skills Educational Background Recommended: Bachelor's Degree with at least 10+ years of industry experience We Are Cisco #WeAreCisco, where each person is unique, but we bring our talents to work as a team and make a difference. Here's how we do it.We embrace digital, and help our customers implement change in their digital businesses. Some may think we're "old" (30 years strong!) and only about hardware, but we're also a software company. And a security company. A blockchain company. An AI/Machine Learning company. We even invented an intuitive network that adapts, predicts, learns and protects. No other company can do what we do - you can't put us in a box!But "Digital Transformation" is an empty buzz phrase without a culture that allows for innovation, creativity, and yes, even failure (if you learn from it.)Day to day, we focus on the give and take. We give our best, we give our egos a break and we give of ourselves (because giving back is built into our DNA.) We take accountability, we take bold steps, and we take difference to heart. Because without diversity of thought and a commitment to equality for all, there is no moving forward. So, you have colorful hair? Don't care. Tattoos? Show off your ink. Like polka dots? That's cool.
17.09.2019 Bærum
Vi inviterer deg til å ta i bruk din kompetanse innen prosjektering av bygg i en stilling hvor du blir engasjert i spennende byggeprosjekter i regionen. For denne rollen trenger du utdannelse innen bygg og konstruksjonsfag. Erfaring fra prosjektgjennomføring og bygningsteknisk prosjektering er en fordel. Er du vår nye Rådgivende Ingeniør / Sivilingeniør byggeteknikk? Klikk på søkeknappen for å legge inn din søknad.   Inviting bright minds Vil du bli utfordret faglig og utvikle ekspertisen din i et åpent, fleksibelt og samarbeidsorientert arbeidsmiljø? I Rambøll får du brukt din kunnskap til å skape et bedre samfunn og øke livskvaliteten for menneskene som bor der. Du blir en del av et globalt selskap som har vært i vekst siden oppstarten i 1945. Vi jobber sammen på prosjekter som bidrar til bærekraftig endring, både sosialt, økonomisk og for miljøet.   Bli en del av vår Drammens avdeling Som vår nye Rådgivende Ingeniør / Sivilingeniør byggeteknikk blir du en del av Rambøll Norge AS, avdeling Drammen som består av ca. 150 dyktige medarbeidere innenfor fagområdene Byggeteknikk, Bro og anlegg, Plan- og arkitektur, Veg, Tekniske systemer, Prosjektledelse, Urban water, Miljø og helse, Risk management og Treatment. Kontoret vårt er sentralt plassert i Drammen sentrum med moderne fasiliteter. Vi har et godt arbeidsmiljø og vi har mål om kontinuerlig vekst innen etablerte fagområder. Vi samarbeider med flerfaglige Rambøll-miljøer på tvers av landet og i Norden, og vi er engasjert i flere store byggeprosjekter og planoppdrag i Drammen og i Norge for øvrig.   Dine hovedoppgaver og ansvarsområder vil være: Byggteknisk prosjektering Oppdragsledelse Rådgivning og uavhengig controller 3D-modellering og tegninger 3D-analyser og beregninger   Vi støtter den faglige utviklingen din Medarbeiderne våre er vår viktigste ressurs, og den faglige veksten din en forutsetning for vår suksess. Fra du starter hos oss får du støtten du trenger for å utvikle deg videre. I denne rollen vil det faglige utgangspunktet ditt for eksempel være: Mastergrad i konstruksjonsteknikk Gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk Erfaring med modelleringsverktøy som eksempelvis Revit, FEM-design eller Tekla.   I denne rollen vil det være en fordel om du også er selvstendig og initiativrik og trives med faglige utfordringer. Du innehar god teknisk innsikt og evne til å se helhet og samspill mellom alle fag og aktører i et prosjekt.     Velkommen til vår  divisjon for bygg & arkitektur  Vi er et av verdens ti ledende firma innen bygningsprosjektering, og jobber årlig på mer enn 10 000 byggeprosjekter. Våre 4000 fageksperter fra hele verden har spesialisert seg på å skape innovative og bærekraftige bygg som det er godt å bo og jobbe i. Vi legger ekstra vekt på å balansere de kulturelle, sosiale og fysiske aspektene ved byggene, for å skape verdi for kunden, sluttbrukeren og samfunnet.   Rambøll i Norge Rambøll er et av Norges ledende selskap innen rådgivende ingeniørtjenester, arkitektur og design. I Norge har vi 16 kontorer med tilsammen 1500 eksperter, som jobber tverrfaglig på store og små prosjekter. Hos oss kan du bidra til å skape innovative og bærekraftige løsninger til nytte for kunden, sluttbrukeren og samfunnet.   Slik søker du Søk via nett, ved å trykke på søkeknappen og laste opp CV, søknad og annen relevant dokumentasjon. Vi ser frem til å høre fra deg. Søknadsfrist: 22.09.2019.   Har du spørsmål?Kontakt Avdelingsleder Nina Merethe Wiley, nina.wiley@ramboll.no, 91 14 07 07
20.08.2019 Drammen, Kongsberg
Seksjon Strategi i avdeling Virksomhetsstyring i Skattedirektoratet er en nyopprettet seksjon som har hovedansvarsområder innen strategi, langtidsplanlegging og porteføljestyring. Avdeling for Virksomhetsstyring består av rundt 90 årsverk, der 22 av disse jobber i Strategi. Vi er på jakt etter en ny medarbeider for å styrke porteføljeteamet vårt. Det å jobbe hos oss vil gi deg muligheten til å jobbe med helheten i Skatteetaten, og du vil få jobbe med en av de største prosjektporteføljene i offentlig sektor. I tillegg får du en unik sjanse til å bidra i arbeidet med å bygge den nye Skatteetaten gjennom ansvarsområdene lagt til seksjonen. Er du nysgjerrig og fremoverlent? Har du god forretningsforståelse og erfaring fra arbeid med strategi og porteføljestyring? Da er dette stillingen for deg! Arbeidsoppgaver delta i arbeidet med å videreutvikle porteføljestyringsprosessen i Skatteetaten jobbe for å heve kvaliteten på prioriteringsgrunnlaget med utgangspunkt i Skatteetatens mål og strategier, herunder balansere porteføljen basert på knappe innsatsfaktorer sammenstille materiale til og forberede diskusjoner i ledergruppen og organisasjonen være prosessdriver for å sikre fremdrift i prosessene og sørge for god og tydelig kommunikasjon rundt etatens utviklingsportefølje utviklingsoppgaver innen metodikk, prosesser, rutiner og maler bidra med intern opplæring og støtte i etatens porteføljestyringsprosess delta i seksjonens arbeidet med strategi og langtidsplanlegging i Skatteetaten bidra i dialogen med Finansdepartementet på ansvarsområdene lagt til seksjonen Kvalifikasjoner relevant utdanning på bachelor eller masternivå erfaring fra arbeid på relevante områder kan kompensere for utdannelseskravet god teknisk forståelse – digitalisering erfaring fra å lede arbeidsgrupper eller workshops kjennskap til beslutnings- og styringsprosesser i en stor organisasjon meget god skriftlig og muntlig fremstillingsevne – kunne fremstille og formidle komplekse data- og informasjonsgrunnlag på en enkel måte fordel med kompetanse og erfaring innen økonomistyring fordel med kjennskap til offentlig forvaltning Personlige egenskaper evne til å tenke helhetlig og strukturert strategisk og analytisk tenkning og vurderingsevne høy arbeidskapasitet og leveranseevne svært gode samarbeids- og kommunikasjonsevner engasjert og endringsorientert          Vi tilbyr muligheten til å jobbe i en stor offentlig etat med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger Noe reisevirksomhet må påregnes? Stillingen lønnes som rådgiver (kode 1434) eller seniorrådgiver (kode 1364), fra kr 500 000 – kr 650 000 avhengig av kvalifikasjoner. De første seks månedene regnes som prøvetid.   Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.
12.09.2019 Oslo
Cognizant is looking for graduate talent to join our Consulting team in Oslo and Copenhagen. We offer an international, results driven and fun environment in which to grow, learn and build your own professional network. Our ambition is to develop future world-class consultants who will work across industries and over time have the opportunity to specialize in functional or industry skillsets. Your role as Graduate Consultant:     As Graduate Consultant you will contribute from day one on real projects. You can expect to be part of a team of more experienced consultants working together to solve complex challenges for key clients. Your role could typically be to perform primary and secondary research, gather requirements, perform analysis, facilitate workshops and develop presentations, reports and business cases. You will frequently interact with colleagues across Cognizant and leverage an international network of subject matter experts. In addition to your project role, you can expect to be part of other teams who are working on business development activities and you will also be encouraged to contribute towards development of Cognizant local and global thought leadership. Key Requirements:          Higher academic education. Relevant Master’s degree or equivalent in business, finance, engineering, organizational psychology, strategy etc.        Genuine motivation for building industry skills sector, with special focus on industries like Energy, Utilites, Renewables, Insurance and Banking as well as Retail and Consumer Goods.  An understanding of business processes and structure.        Commercial understanding and able to act professional in client facing situations           Analytical mindset (i.e. solid quantitative skills, ability to think strategically, good attention to detail, etc.)       Interest and capability to work with basic finance, strategy development and execution, process improvement, change management, and digitalization       Strong and confident communication skills – written, spoken, and presented About the graduate program: The Nordics are recruiting new talent for our graduate program. The Graduate Program offers an 18 month targeted training program and comprehensive Cognizant Academy training, including a two-week onboarding in Spain. All graduates are mentored by Cognizant experts throughout program.   Personal attributes we are looking for in our graduates:        You are curious and self-driven with a willingness to learn           You have an ability to prioritize and manage deadlines in a fast paced environment ·      You have an eye for detail and are focused on quality standards           You take initiative and proactively identify opportunities for improvement     You are able to implement structure and process         You enjoy building relationships and networking in a highly matrixed environment           You will work in a mix of team-based and individual roles and your ability to be self motivated and self driven will be as crucial for success as your ability to collaborate and work in a truly team-oriented environment.   With Cognizant you will get: The opportunity to be part of a rapidly expanding global organization with an outstanding reputation ·         A global and multicultural work environment, with the possibility to work on projects abroad      Access to top ranked learning and development opportunities       Competitive salary and pension  A social environment with frequent activities such as monthly Pay Day Club, seasonal holiday parties, weekly group fitness training, and much more Important:         All candidates must be fluent in English and the local Scandinavian language, both oral and written          Applications must be submitted with academic transcripts from Higher Education (applications without transcripts will not be considered). ·         Please apply for the position in English (Transcripts may be in a Scandinavian Language)        We will evaluate applications on an ongoing basis and therefore recommend submitting your application as soon as possible           Applications will not be accepted after the deadline Apply online now: If you want to work in a genuinely entrepreneurial environment and be challenged and inspired as part of a highly competent team, join us and apply now! Deadline:  02.10.19  
04.09.2019 Danmark, Oslo
Skatteetaten har ansvar for forvaltning og utvikling av Folkeregisteret, som en rekke aktører i privat virksomhet og offentlig forvaltning, er brukere av. Et folkeregister med høy kvalitet er en forutsetning for at alle borgere skal motta informasjon fra offentlige myndigheter, og for at deres rettigheter og plikter blir ivaretatt. Folkeregisterområdet har en betydelig endringsagenda med nytt lovverk og modernisering av registeret. Folkeregisterkontorene jobber med landsdekkende oppgaveløsning, og kontoret i Hammerfest har ansvar for blant annet navn/navnendringer, prøving/vigsel, separasjon/skilsmisse, fødested, sivilstandsendringer og utlevering av folkeregisteropplysninger. Vi søker deg som vil være en aktiv bidragsyter til utvikling av fagmiljøet, og som er opptatt av å levere god kvalitet i en hektisk hverdag. Arbeidsoppgavene vil være varierte og utfordrende, og du vil få god anledning til å bruke din faglige kompetanse. Du vil samarbeide tett med saksbehandlere og andre fagpersoner i folkeregisteravdelingen. Arbeidsoppgaver registrere, behandle og følge opp meldinger saksbehandling og vedtak innen fagområdet kvalitetssikre og kontrollere opplysninger være en aktiv bidragsyter til utvikling av fagmiljøet og gruppens oppgaveløsning stor grad av samspill med interne og eksterne samarbeidsaktører Kvalifikasjoner høyere utdanning fra høyskole/universitet på bachelornivå, fortrinnsvis innen administrasjon /offentlig forvaltning eller samfunnsfag relevant erfaring kan kompensere for kravet til utdanning god forståelse og interesse for bruk av digitale verktøy god muntlig og skriftlig formidlingsevne på norsk fordel med erfaring fra tilsvarende oppgaver fordel med gode engelskkunnskaper Personlige egenskaper gode samarbeids- og kommunikasjonsevner strukturert og nøyaktig kvalitets- og løsningsorientert jobber selvstendig, effektivt og har høy gjennomføringsevne imøtekommende og serviceinnstilt Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som har en av Norges beste pensjonsordninger Stillingene lønnes som førstekonsulent (kode 1408), fra kr 428 500 – kr 480 600 avhengig av kvalifikasjoner. De første seks månedene regnes som prøvetid. Hammerfest ligger i tiltakssonen med blant annet skattelettelse og nedskriving av studielån (inntil 25.000,- per år).   Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.   
10.09.2019 Hammerfest
Innovasjonsavdelingen i Utvikling søker nå medarbeidere som brenner for strategisk kunnskapsutvikling og risikostyring i en stor og spennende etat. Vi trenger deg som forstår nye trender og hvilken risiko dette kan skape for etatens oppgaveløsning fremover og kan fasilitere prosesser for å få frem et helhetlig grunnlag for prioritering av risiko. Innovasjonsavdelingen har ansvar for å bygge kunnskap om endringer i omverden, forstå nye risikoområder og være pådriver for nytenkning, innovasjon og utprøving av nye ideer. Avdelingen har løpende og tett samarbeid med interne og eksterne fagmiljøer for å kunne levere kunnskapsgrunnlag for sentrale veivalg i etaten. Arbeidsoppgaver Innhente, sammenstille og formidle kunnskap for å forbedre etatens evne til å levere på samfunnsoppdraget Fasilitere prosesser for helhetlige risikovurderinger på tvers av divisjonene i etaten Utvikle beslutningsgrunnlag for strategisk prioritering av risikoområder Bidra i mulighetsstudier Tett samarbeid med andre enheter internt og eksternt    Kvalifikasjoner Høyere utdanning på mastergradsnivå. Bred og relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet Forstår samfunnsutviklingen Evne til å sammenstille og formidle kunnskap, særlig skriftlig Gode norsk og engelskkunnskaper           Personlige egenskaper Er analytisk og evner å gå inn i komplekse problemstillinger Selvgående og initiativrik, men jobber gjerne i team Evne til å skape fremdrift  Vi tilbyr En utfordrende og spennende arbeidsplass for deg som vil være med på å forme framtidens skatteetat Muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker Utfordrende oppgaver og store fagmiljø Kompetanseutvikling Fleksitid og betalt overtid Trening i arbeidstiden En raus personalpolitikk Medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger  Stillingen lønnes som seniorrådgiver (kode 1364), fra kr 630.000 til 800.000 avhengig av kvalifikasjoner. For spesielt godt kvalifiserte søkere kan høyere avlønning vurderes. De første seks månedene regnes som prøvetid.   Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.
10.09.2019 Oslo
Vis alle 22.548 ledige stillinger
Les mer om Gasellefarmen AS

Stillingsbeskrivelse

Vi søker etter markedsanalytiker som vil være med i tidlig fase i etablering av Gasellefarmen AS.

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Gasellefarmen AS