<  
>  
Ledig stilling

Åpen søknad – Easylet Easylet

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
09.01.2019 Oslo
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Trondheim
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Bergen
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lene seg Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Stavanger
Er du vår nye ERP-konsulent med bakgrunn innen logistikk/Supply Chain?CGI er et av landets ledende IT- og teknologiselskaper, og har i over 40 år bistått utvalgte kunder med leveranse av forretningsapplikasjoner. I denne perioden har vi bygget opp et av Nordens sterkeste Microsoft Dynamics-miljøer, og gjennom vårt brede utvalg av tjenester og applikasjoner hjelper vi våre kunder med å bli mer nyskapende, konkurransedyktige og lønnsomme. CGI er i stadig vekst, og i den anledning ønsker vi å styrke vår avdeling og satsing på Microsoft Dynamics 365 i Oslo. Geografisk tilhørighet og kunnskap om kunder i regionen er viktig for både oss og våre kunder. Vi søker derfor etter en senior fagkonsulent innen logistikk og Supply Chain.Bli med å bygge videre på vårt miljø i Oslo!Som senior fagkonsulent i CGI får du en viktig rolle i leveranseprosjekter hos nye og eksisterende kunder i Oslo og omegn. Du vil få ansvar for å bistå i nye kundeprosjekter innen området logistikk/Supply Chain. Ansvaret inkluderer innsalg, analyse og implementering, overlevering til forvaltning, og deretter bistand til forvaltning for utvalgte kunder. Du vil også kunne ta et utvidet ansvar som lead i større prosjekter på prosesser innen logistikk/Supply Chain. Du vil jobbe i tett samarbeid med kunde og prosjektteam på prosessforbedringer og i implementering av nye innovative løsninger. Basen er i Oslo by.Vi kan tilby deg ...Som fagkonsulent logistikk/Supply Chain i CGI vil du få muligheten til å videreutvikle vår avdeling innen Microsoft Dynamics 365 i Oslo. Du vil få muligheten til å bli en del av Norges største og mest kompetente miljø innenfor Dynamics, og gå inn i noen av de største og mest spennende prosjektene på Microsoft teknologi. Vi er opptatt av at våre medarbeidere skal trives hos oss, og tilbyr derfor muligheten til å utvikle seg gjennom å ta sertifiseringer, kurs, delta på konferanser osv. Samtidig vil man bli en del av et godt arbeidsmiljø som dyrkes gjennom blant annet Kick Off, sommerfester, fredagstreff, bedriftsidrettslag, med mer. Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser med gode pensjons- og forsikringsordninger, samt fordelaktig aksjesparingsprogram. Bli en del av et godt sosialt fellesskap hvor faglig utvikling står i sentrum!Den vi søker kjenner seg igjen i flere av følgende punkter:• Høyre utdanning innen logistikk, økonom, administrasjon og/eller IT. Lang erfaring kankompensere for høyere utdanning.• Minimum fem års arbeidserfaring innen ERP, primært med Microsoft Dynamics AX ellerDynamics 365. Alternativt erfaring fra andre løsninger som M3 eller IFS eller SAP• Solid erfaring innen forretningsprosesser knyttet til logistikk og Supply Chain.• Du har gjerne erfaring fra kundesiden på større implementeringsprosjekter.• Erfaring med WMS-løsninger, eks. Tolncrease• Du har gjerne erfaring med DevOps, og smidig metodikk.• Gode kommunikasjonsevner på norsk, både skriftlig og muntlig.• Du har god prosessmessig forståelse og gjennomføringsevne.• Du er en utstrakt "team-player" – Vi jobber sammen i leveranseteam og er avhengig avgodt lagspill• Gode analytiske evner.• Du har evne til å rådgi kunden i hvordan effektivisere prosesser ved bruk av ERP verktøyDet en forutsetning at du har forståelse for teknologi og digitalisering, og mulighetene dette gir for verdiskapning for våre kunder. Vår nye fagkonsulent bygger relasjoner, er tillitsvekkende og evner å rådgi våre kunder i hvordan effektivisere prosesser ved bruk av ERP. Du er en utstrakt lagspiller og bidrar inn i våre leveranseteam, samtidig som du evner å jobbe selvstendig og levere på egne oppgaver.Vil du vite mer?Ønsker du mer informasjon om stillingen kan du ta kontakt med Director Consulting Services, Morten Kvernbråten, på mail: morten.kvernbraten@cgi.com eller telefon: 977 27 000.
08.07.2020 Oslo
You may apply to TietoEVRY by selecting Apply and fill your application details to the form. You may also Apply by using LinkedIn and populate details to your application from your LinkedIn profile.   I TietoEVRY er vi svært opptatt av våre kunder, og du må derfor være serviceinnstilt, ha en positiv holdning og være opptatt av å levere kvalitet. Vi er i rask endring og dette krever at du er fleksibel, selvstendig og motiveres av gode resultater. Du vil forvalte en stor nordisk kortkunde og en omfattende avtale. Det forventes at du har erfaring og kjennskap til kontrakter innen bransjen og har evnen til å sette deg inn i komplekse problemstillinger.   Vi ser også for oss at du har følgende bakgrunn:   Hoved ansvars- og arbeidsoppgaver Du vil være bindeleddet mellom kunden og TietoEVRY card sine ulike leveranseenheter. Du vil jobbe i grenselandet mellom leverende enheter med mål om å optimalisere kundeopplevelsen og TietoEVRY card sine leveranser Contract Management Være rådgiver og tett samarbeidspartner for kunden Identifisere nye forretningsmuligheter Planlegge og gjennomføre salgs- og markedsaktiviteter Ansvar for planlegging og gjennomføring av Governance aktiviteter   Krav til formal kompetanse Universitets- eller høyskoleutdanning. el. tilsvarende Dokumentert erfaring kan i noen tilfeller kompensere for manglende utdanning. Dokumentert forretningskunnskap kan i noen tilfeller kompensere for manglende utdanning. Er flytende i et skandinavisk språk, samt god forståelse generelt for skandinavisk språk. Du må også beherske engelsk på en fullverdig måte   Krav til erfaring: Kunnskap om kortbransjen, bank og finanssektor og generell forretningsforståelse. Erfaring fra å arbeide med større caser gjennom hele prosessen fra analyse til ferdig konsept. Betydelig erfaring og dokumenterte gode resultater innen kompetanseområdet Generell IT-forståelse Erfaring med å jobbe på tvers av nordiske land og flere kulturer. Minimum 10 års erfaring innen systemsalg eller som kundeansvarlig innen bransjen   Personlige egenskaper: Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner, og evne til å skape tillit og gode relasjoner både med kunden, samarbeidspartnere og internt i TietoEVRY card Strukturert, analytisk og med gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsegenskaper. Evne å dykke i data, analyser og erfaringsgrunnlag, hente ut hoved essensen og kommunisere strategiske implikasjoner tydelig. Jobber målrettet og systematisk. Kan vise til dokumenterte resultater innen rådgivningsfunksjon, leveranse eller andre relevante oppgaver innen forretningsområdet Cards. Evner å jobbe selvstendig, samtidig fungere godt i team. Er utadvendt og engasjert, har god forretningsforståelse og et sterkt ønske om å forstå kundens behov   Rapportering: Stillingen rapporterer til Salgsdirektør Card Issuing Arbeidssted: Stockholm/Oslo Tiltredelse: Snarest                                                               Søknadsfrist: 17.08.2019   Spørsmål om stillingen rettes til: Tord-Rune Larsen, Telefon +47 41627908 eller e-post: tord.rune.larseno@tietoevry.com    
08.07.2020 Sverige, Oslo
I forbindelse med at vår serviceleder skal flytte, søker vi etter en ny serviseleder på rør til vår avdeling i Bodø. Avdelingen har mange dyktige medarbeidere og en omsetning på ca. 14 millioner kroner. Oppdragene er i hovedsak i området rundt Bodø. Avdelingen vår vokser, og vi satser på serviceavtaler og det private markedet. Vi har mange faste kunder som våre rørleggere har opparbeidet en god relasjon til over flere år.   Arbeidsoppgaver Som serviceleder i Bravida får du frihet under ansvar. Vi tror på din evne til å overgå kundenes forventninger gjennom din kunnskap, driv og interesse. Rollen innebærer ansvar for hele serviceoppdrag, både små og store, fra kundebearbeiding, til salg og leveranse. Du kommer også til å være ansvarlig for at ethvert oppdrag er i tråd med våre høye krav til kvalitet og sikkerhet. Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være: Oppdragsoppfølging; økonomi, personal, innkjøp, kvalitet og HMS Planlegge ressursbehov, administrere og bemanne oppdragene med riktig kompetanse Lede og engasjere medarbeidere Tilbudsregning og oppfølging av serviceoppdrag Aktivt salg mot nye og eksisterende kunder Oppfølging av kunder og leverandører Utvikle og bevare kunderelasjoner Deltakelse i kundemøter Ansvar for mersalg Rapportering til avdelingssjef Tydelig kommunikasjon med kunder og medarbeidere Kvalifikasjoner Teknisk utdannelse på høyskole/fagskole, eller annen relevant bakgrunn Ingeniørutdanning Minimum 2 års erfaring i tilsvarende rolle Svennebrev innen rørfaget er ønskelig Tverrfaglig kompetanse er ønskelig Rett erfaring kan veie opp for manglende utdanning Gode salgsevner God kompetanse innenfor VVS og bransjen generelt God økonomiforståelse God IT-kunnskap God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne Førerkort klasse B Personlige egenskaper Du har faglig stolthet og holder kunnskap og evnene dine ved like Du har gode kommunikasjonsevner Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk Du er serviceinnstilt og løsningsorientert Du er en initiativtaker og tar ansvar for resultater Du er pålitelig og ansvarsbevisst Du samarbeider godt og er en lagspiller Du jobber effektivt under press og håndterer mange oppgaver samtidig Bravida tilbyr Spennende og varierte oppgaver hos Norges ledende VVS entreprenør En stilling i et solid selskap med høyt kvalifiserte kollegaer Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling Konkurransedyktige lønnsbetingelser Meget gunstige pensjons- og forsikringsordninger Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø Interessert? Vi ser frem til å motta din søknad! Søknadsfrist er satt til 05.08.2020. Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe hos oss, kan du følge oss på sosiale medier og besøke vår hjemmeside.   Kontaktpersoner: Bent Braseth Avdelingsleder prosjekt +47 95297134 Bent.braseth@bravida.no Rune Imingen Avdelingssjef +47 920 99 050 rune.imingen@bravida.no      
29.06.2020 Bodø
I NCC er vi dristige nok til å tro at vi kan forandre verden til det bedre. En jobb hos oss krever at du bidrar til smarte løsninger, har gode samarbeidsevner og kan håndtere en rekke ulike utfordringer. Vi liker å se våre medarbeidere vokse og vi tror at man gjør det best i et kompetent og støttende miljø. Om du vil være med å bygge en bedre og mer bærekraftig fremtid er du velkommen til oss! NCC Industry er en av Norges største asfaltentreprenører. Virksomheten er inndelt i tre sektorer: Steinmaterialer, Asfalt og Hercules.  NCC Industry Asfalt i Norge har asfaltproduksjon i både stasjonære og mobile asfaltverk. Enheten produserer årlig 1,5 mill tonn asfalt, det meste til større veianlegg for Statens Vegvesen og kommunale/fylkeskommunale prosjekter. I tillegg legges asfalt på veier, plasser og i parkeringshus for et stort antall private og offentlige kunder. Til Asfalt Entreprise Øst i område Vestfold og Telemark søkes det etter: ARBEIDSLEDERVi søker deg som har kompetanse til å være leder for utleggerlag i Vestfold/ Telemark. Du vil få ansvar for planlegging og oppfølging av jobber samt oppfølging av eksisterende og nye kunder. Du vil sammen med gode kollegaer sitte på lyse og moderne kontorer på Lierstranda.   For å trives hos oss i NCC, må du ha et positivt engasjement, våge å tenke nytt, inneha gode samarbeidsevner og være tydelig på egne meninger. Du er løsningsorientert, og vet at struktur og planmessighet sammen med teamfokus fører til gode resultater. Dine arbeidsoppgaver: salg og kundeoppfølging kommunikasjon mot fabrikk, transportører og koordinering med andre arbeidsleder påvirke effektivitet og kvalitet med å følge lagene i daglig drift bistå Site Manager i vurdering av fremdrift på jobber bistå kalkyle og tilbudsarbeid Det er en fordel om du har: driftserfaring fra asfalt eller anlegg erfaring med håndtering av anbud/forespørsler kunde- og markedsforståelse gode leder- og kommunikasjonsegenskaper gode IT-kunnskaper erfaring med håndtering av anbud/forespørsler og utforming av tilbud Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser og et dynamisk, engasjert og faglig sterkt arbeidsmiljø. NCC gir gode muligheter for egenutvikling og verdsetter medarbeidere som tar initiativ og viser ansvar.   Har du spørsmål vedrørende stillingen, ta gjerne kontakt med oss - se kontaktdetaljer. Vi imøteser en kortfattet søknad med CV via vårt søknadssystem.   Søknadsfrist: 02.08.2020, men søknader vil bli vurdert fortløpende.   Søk her Kontaktpersoner: Runar ByeSite Manager, Vestfold/Telemark+47 482 33 743
29.06.2020 Vestfold og Telemark
Vis alle 21.031 ledige stillinger
Les mer om Easylet

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Easylet