Ledig stilling

Åpen søknad – Easylet Easylet

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Position Description Er du trygg i dialog med fremmede og ønsker å være vår match maker mellom CGI og kandidat?Da er kanskje du vår nye Talent Acquisition Specialist.Som medarbeider i CGI blir du en del av et globalt konsern og verdens fremste IT-konsulentselskaper. Med CGI sine ambisjoner om videre vekst har vi nå behov for en dedikert rekrutteringsrådgiver som kan identifisere aktuelle kandidater, bygge relasjoner og profilere CGI som en attraktiv arbeidsgiver. Hos oss får du en sentral rolle i å bygge selskapet videre, og blir en del av et sterkt rekrutteringsteam i vekst. Teamet inngår i HR-avdelingen, og teller per i dag 8 personer.Vi kan tilby deg en viktig rolle i et selskap i vekst, og muligheten til å arbeide med rekruttering i et sterkt fagmiljø innen moderne teknologi og digitale transformasjoner. Vi er opptatt at våre ansatte trives og får handlingsrom for å utfolde seg både faglig og personlig. Dette gjør vi gjennom fagkvelder, interne og eksterne kurs og sertifiseringer, men også gjennom sosiale arrangementer; KickOffs, bedriftsidrettslag, årlige hytteturer, lønningspils med mer. Videre tilbyr vi fine kontorer midt i Oslo sentrum med kort avstand til kollektiv transport. Du får selvfølgelig det du måtte trenge av arbeidsutstyr, og kort avstand til kaffemaskinen. Hos oss vil du få konkurransedyktig lønn, samt en god pensjons- og forsikringspakke. I tillegg får du muligheten til å bygge framtiden for CGI, både gjennom ditt bidrag i rollen, men også som potensiell medeier i selskapet gjennom vår unike aksjespareplan. Your future duties and responsibilities Som Talent Acquisition Specialist vil du jobbe med følgende oppgaver:- Rekruttering A-Å med hovedvekt på search.- Søk og kontaktarbeid ut i markedet for å finne og attrahere kandidater og talenter som kanpasse CGI sine behov og målsetninger.- Kommunisere med ulike type mennesker, og sørge for at budskapet fremstilles på en tydeligmåte.- Sette deg inn i og ha oversikt over rekrutteringsbehovet i de ulike forretningsområdene ogavdelingen, samt delta i behovsavklaring og i utforming av jobbanalyser.- Oppfølging av kandidater og rekrutterende ledere for å sikre gode prosesser og at vi nårvåre mål.- Foreta analyser av virksomheter og konkurrerende miljøer som er interessante for CGI, samtholde deg oppdatert på kandidatmarkedet, næringsliv og samfunnsliv for øvrig.- Følge opp prosesser for innledende møter med aktuelle kandidater og rekrutterende leder.- Assessment/testgjennomgang med aktuelle kandidater.- Referansesamtaler.- Andre potensielle oppgaver på sikt:- Få ansvar for egne rekrutteringsprosjekter i selskapet avhengig av behov, samt dittinteressefelt.- Delta på ulike arrangementer hvor rekruttering og Employer Branding er i fokus- Være med på å videreutvikle HR-avdelingen, herunder prosesser og metodikk. Required qualifications to be successful in this role Vår nye kollega kjenner seg igjen i følgende punkter:- Du har fullført høyere utdanning innen HR/økonomi/IT/salg og/eller markedsføring.- Du har minimum to års arbeidserfaring etter studier innen headhunting/research,rekruttering/bemanning, og/eller salg.- Du er en relasjonsbygger som er nysgjerrig på andre mennesker.- Du er ikke redd for oppsøkende kontaktarbeid og å bygge relasjon; telefon, mail og fysiske . møter.- Du er nysgjerrig på hva som rører på seg i næringslivet.- Du har kommersiell sans og interesse for forretning, prosesser og IT.- Kjennskap til rekrutteringsplattformer og sosiale medier er en fordel.Videre ser vi for oss at vår nye Talent Acquisition Specialist er selvgående, strukturert og resultatorientert. Du evner å sette deg inn i, sammenstille og forstå kompleks informasjon og problemstillinger. Det er en forutsetning at du har gode kommunikasjonsevner, både på norsk og engelsk, og evner å tilpasse deg den du er i dialog med.Vil du vite mer?Ta gjerne kontakt med oss dersom du har spørsmål om stillingen:- Fagansvarlig rekruttering, Daniel Horn på e-post: daniel.horn@cgi.com eller tlf: 906 24 062- Talent Acquisition Advisor, Marthe Skogly på e-post: marthelorentzen.skogly@cgi.com eller på tlf. 452 36 831Søknadsfrist er ,15.desember, men søknader behandles fortløpende. Aktuelle kandidater vil inviteres til innledende samtale. Alle søkere vil motta svar på sin søknad. What you can expect from us Build your career with us.It is an extraordinary time to be in business. As digital transformation continues to accelerate, CGI is at the center of this change—supporting our clients’ digital journeys and offering our professionals exciting career opportunities.At CGI, our success comes from the talent and commitment of our professionals. As one team, we share the challenges and rewards that come from growing our company, which reinforces our culture of ownership. All of our professionals benefit from the value we collectively create.Be part of building one of the largest independent technology and business services firms in the world.Learn more about CGI at www.cgi.com.No unsolicited agency referrals please.CGI is an equal opportunity employer.
19.11.2019 Oslo
EVRY Financial Services er en ledende leverandør av løsninger og tjenester til bank og finansvirksomheter. EVRY leverer en total verdikjede innen forretningsområdet Cards og våre kunder er fra store internasjonale selskaper og Fintech til mindre lokale banker. EVRY har styrket sin posisjon innen kortområdet og basert på økt kundetilgang og stor etterspørsel, søker vi en Senior Sales Manager til å ta del i vår vekst og ivareta både nåværende og nye kunder. Vi er i dag 500 ansatte innenfor kortområde og dekker det nordiske markedet samt UK og Irland. Du vil jobbe tett med høyt kompetente medarbeidere fra flere andre områder, for eksempel Kortproduksjon, Fraud Prevention, fakturering, kortadministrasjon og andre tilhørende tjenester   Hvordan vi jobberVi har høye ambisjoner, og vi vil være ledende på teknologi. Vi er lidenskapelig opptatt av kreative løsninger, og vi er alltid nysgjerrige på å se hva det neste digitale gjennombruddet blir. Siden teknologien raskt fornyes må vi være smidige, tenke fremover og se løsninger. Vår arbeidsplass karakteriseres av fleksibilitet, noe som gir deg muligheten til å påvirke når og hvor du jobber. I denne stillingen vil du kunne jobbe innenfor en rekke ulike områder. Ansvaret for innsalg av nye kunder samt mersalg til egen kundeportefølje innen tradisjonell Bank og Finans samt Fintechs. Å være rådgiver og tett samarbeidspartner for våre kunder Identifisere nye forretningsmuligheter hos eksisterende og nye kunder Planlegge og gjennomføre salgs- og markedsaktiviteter Fremme EVRY som den foretrukne samarbeidspartner Ansvar for RFP og BID prosesser Gjennomføre kontraktsforhandlinger for aktuelle kunder   Er du den vi ser etter? I EVRY er vi svært opptatt av våre kunder, og du må derfor være serviceinnstilt, ha en positiv holdning og være opptatt av å levere kvalitet. Vi er i rask endring og dette krever at du er fleksibel, selvstendig og motiveres av gode resultater. Vi ser også for oss at du har følgende bakgrunn: Universitets- eller høyskoleutdanning på Mastergradsnivå, siv.øk. el.tilsvarend Dokumentert erfaring kan i noen tilfeller kompensere for manglende utdanning. Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner, og evne til å skape tillit og gode relasjoner både med kunden, samarbeidspartnere og internt i EVRY Snakker og skriver flytende norsk og har gode engelskkunnskaper Er utadvendt og engasjert, har god forretningsforståelse og et sterkt ønske om å forstå kundens behov Minimum 10 års erfaring innen systemsalg  Vi tilbyrVår størrelse er vår styrke. Som et av de ledende IT-selskapene i Norden kan vi tilby deg flere muligheter enn andre selskaper i bransjen.I EVRY vil du ha muligheten til å jobbe med mange varierte arbeidsoppgaver, ha stor fleksibilitet i stillingen og gode muligheter for karriereutvikling, gjennom EVRY Academy og egne karriereprogrammer. EVRY har også et stort indre jobbmarked som gir deg mulighet til å bytte jobb uten å bytte arbeidsgiver. Ulike bakgrunner og innfallsvinkler, humor og stor takhøyde er noe vi liker. EVRY preges av et aktivt og inkluderende arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer, hvor du vil ha muligheten til å delta i flere faglige og sosiale nettverk som Young Professionals, Female@EVRY, Active@EVRY m.m. Arbeidssted Oslo/Fornebu  Høres dette ut som en stilling for deg?Alle søknader behandles fortløpende, så vi anbefaler deg å sende inn din søknad snarest.  Vi ser frem til å høre fra deg!   
14.11.2019 Oslo
Virksomhetsstyringsavdelingen (VSA) er en del av Skattedirektoratet. Avdelingen er skattedirektørens forlengede arm når det gjelder å fastsette mål og resultatkrav for etaten, og for oppfølgingen av etatens resultatenheter. Avdelingen har ansvar for å forvalte og utvikle strukturer og interne systemer for flerårig planlegging, budsjettering, rapportering og oppfølging. Seksjonens hovedoppgave er å arbeide for at Skatteetaten har et helhetlig system for virksomhetsstyring som skal bidra til fastsatt kvalitet i våre leveranser. Du vil, i tett samarbeid med divisjonene og fagnettverket, arbeide med å skape en felles forståelse for kontinuerlig forbedring/Lean og sammenhengen med prosessledelse Hvis du blir motivert av teamarbeid, virksomhetsstyring i store organisasjoner og med viktig samfunnsansvar, er dette stillingen for deg. Vi ber om at CV med vitnemål/karakterutskrifter og relevante attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden. Arbeidsoppgaver være en fagperson på kontinuerlig forbedring/Lean bidra til å videreutvikle kontinuerlig forbedring/Lean i Skatteetaten være et faglig kontaktpunkt mot divisjonene og ledelsen vedlikeholde og utbedre strukturkapitalen (tilnærminger, metoder og verktøy) utvikling og gjennomføringen av kurs innen Lean/kontinuerlig forbedring bistå i små og store forbedringsinitiativ i hele etaten bistå i arbeidet med å implementere prosessledelse Kvalifikasjoner høyere utdanning på masternivå, gjerne innenfor administrasjon og ledelse relevant erfaring og utdanning på bachelornivå kan kompensere for manglende utdanning på masternivå meget god kompetanse på Lean fordel med erfaring med offentlig virksomhet fordel med erfaring fra virksomheter innen tjenesteytende næringer meget god formidlingsevne både skriftlig og muntlig Personlige egenskaper analytisk og strukturert selvstendig med høy gjennomføringsevne involverende, og god til å samarbeide anerkjennende og nysgjerrig engasjerende og coachende    Vi tilbyr utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger   Stillingen lønnes som seniorrådgiver (kode 1364), fra kr 600 000 – 750 000 avhengig av kompetanse og erfaring. Stillingen har 6 måneders prøvetid.   Noen reiser kan forekomme
13.11.2019 Oslo
Join ABB and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy. The Motion Business provides products, solutions and related services that increase industrial productivity and energy efficiency. Its motors, generators and drives provide power, motion and control for a wide range of automation applicationsABB offers a comprehensive range of reliable and highly efficient motors, generators and drives for all applications. ABB has what it takes to help every industry reach new levels of productivity and energy savings even under the most demanding conditions. Combining the best available materials with superior technology, our electric motors, generators and drives are designed to operate reliably no matter how challenging the process or application, and to have low life cycle costs Your responsibilities This position is a part of a team working with electrical motors & drives. We serve customers with a global footprint. Your primary job will be indoor sales and handling of orders for ABB´s motors, drives and system solutions to existing and in particular new customers in all segments, with a focus on Low Voltage Motors and low voltage drives Your background College / University (Bachelor) engineer or other relevant education / experience. Fluent English required. Ability to build good business relationships. Self-reliance, responsibility and timeliness of work. Negotiation skills. Ability to work in a team and excellent organization of own work. Language skills: Fluent Norwegian and English   More about us - On job training, personal development and career opportunities.- Competitive rewarding conditions.- Flexible working hours.- Retirement scheme and insurances.- Good working environment and culture.- Positive, exciting and challenging every day.- Clear ambitions for growth and success.The position is located in Bergen or OsloFor more information, please contact: jan-erling.kleppe@no.abb.com, mobil +47 95291499We are looking forward to receiving your CV through our jobportal. The application-deadline is 30.11.2019Please note that in cooperation with Meditor search we conduct a background screening on all candidates that receive an offer of employment in ABB Norway. This to ensure best quality in our recruitment process, according with ABBs company policy.  
12.11.2019 Oslo, Bergen
Join ABB and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy. ABB is a pioneering technology leader in electrification products, robotics and motion, industrial automation and power grids, serving customers in utilities, industry and transport & infrastructure globally. Continuing more than a 125-year history of innovation, ABB today is writing the future of industrial digitalization and driving the Energy and Fourth Industrial Revolutions. To the shipping industry, ABB offers an extensive portfolio of integrated marine systems and solutions that improve the flexibility, reliability and energy efficiency of vessels. By coupling power, automation and marine software, proven fuel-efficient technologies and services that ensure maximum vessel uptime, ABB is in a unique position to improve the profitability of customers' business throughout the entire lifecycle of a fleet.ABB Marine Norway is expanding with new positions in our Service Operations Team.We are looking for a professional within Project Management who is also familiar with Sales Your responsibilities Project Management. - Handle ABB Marine Service preventive maintenance projects. This ranging from large scopes in connection with dry dockings, to smaller upgrade deliveries. - Keep a dialogue with the customer, sub suppliers and service engineers. - Planning and scheduling of site work. - HSE responsible for projects. - Order handling and invoicing. - Reporting. Prepare quotes within ABB Marine preventive maintenance scope. - Cooperate with and support Marine Service Sales Team - Respond to customer specifications. - Negotiate with the customer. - Agree on final delivery. Your background - College / University (Bachelor) / Technical College. - Project management experience. - Knowledge of electrical power systems is an advantage. - Must be fluent in both written and verbal English. We emphasis; - Pro-active attitude. - The ability to understand and find practical solutions to problems. - Initiative and cooperative, ability to work both independently and as part of a team. - Ability to perform tasks under pressure.   More about us As your employer, ABB can offer:• Professional and personal challenges in a positive and innovative environment.• Informal and good work relations between co-workers and managers.• Positive and exciting work environment in a global organization with future career opportunities.• Professional growth.• Various company benefits.For any questions regarding the position please contact Project Team Manager Ole Vemund Soug, email: ole-vemund.soug@no.abb.com or phone +47 928 28 744.The application-deadline is 30.11.2019We are looking forward to receiving your applicationletter and CV through the ABB jobportalABB Marine & Ports is located at Billingstad in Asker today, but will be moving office to Fornebu in early 2020. This position will therefore be based at Fornebu.Please note that in cooperation with Meditor Search we conduct a background screening on all candidates that receive an offer of employment in ABB Norway. This to ensure best quality in our recruitment process, according with ABBs company policy.  
12.11.2019 Bærum, Asker
Skanska og Region Øst har i dag rundt 80 dyktige medarbeidere som utvikler og gjennomfører byggeprosjekter i Romerike-, Follo- og Østfold-taktene. Vi søker etter leder ettermarked til å følge opp garanti- og reklamasjonsarbeider i overleverte prosjekter. Leder Ettermarked | Region Øst Vi kan tilby: Spennende utfordringer og trivelige kolleger i et av verdens ledende prosjektutvikler- og entreprenørkonsern Et sterkt fagmiljø med store muligheter for personlig utvikling Konkurransedyktige betingelser, gode pensjons- og forsikringsordninger og mulighet for medeierskap gjennom vårt aksje-program Arbeidsoppgaver: Følge opp garanti-/reklamasjonsarbeider i overleverte prosjekter Kundekontakt og oppfølging av kunder i overleverte prosjekter Følge opp underentreprenører og leverandører i garanti- og reklamasjonssaker Koordinere og lede garanti- og reklamasjonsarbeider Systematisk dokumentasjonshåndtering av reklamasjonsarbeid Kvalifikasjoner: Fag-/svennebrev med meget god fagkunnskap vil være fortrukket Teknisk Fagskole/Mesterbrev vil være foretrukket God kunnskap om kontrakter, Norsk Standard, Bustadoppføringslova Gode IT-ferdigheter Erfaring med kundebehandling er en fordel, men ikke et krav   Egenskaper: Gode kommunikasjonsferdigheter – muntlig og skriftlig (norsk og engelsk) Samarbeide godt med andre, dele kunnskap, erfaringer og informasjon Håndtere pressede situasjoner Jobbe systematisk og gjøre klare prioriteringer Høy etisk standard er en selvfølge for oss. Du må også kunne identifisere deg med våre verdier; Vis ansvarlighet, Vær åpen og ærlig, Bli bedre – sammen og Skap kundeverdi. Ved spørsmål, ta kontakt med Regiondirektør Geir Olav Bjerkevoll på telefon 922 51 122 eller HR-sjef Dag Vanberg på telefon 911 34 156. Søknadsfrist er 01.12.2019 Tilleggsopplysninger Sted: Ski, Akershus, Norge Tidsplan: Heltid Ansattstatus: Fast Uttalelser Om Skanska: Skanska er et av verdens ledende prosjektutvikler- og entreprenørselskap med ekspertise innen bygg og anlegg, utvikling av kommersielle lokaler, boliger og prosjekt i offentlig-privat samarbeid. Basert på selskapets globale miljøkompetanse, sikter Skanska mot å bli førstevalget når det gjelder grønne prosjekt. Konsernet har i dag 38 000 medarbeidere i utvalgte hjemmemarkeder i Europa og USA.
06.11.2019 Ski
CGI er et av verdens ledende selskaper innen IT- og forretningsutvikling. Med overkant av 77.000 ansatte på 400 lokasjoner i 40 land, betjener CGI nærmere 5.000 kunder verden over. Dette er innenfor et bredt spekter av løsnings- og tjenestetilbud, som blant annet design, programmering, applikasjonsutvikling, systemintegrasjon, arkitektur, infrastruktur, strategi- og forretningsutvikling. I CGI har vi en egen avdeling som arbeider tett opp mot prosjekter tilknyttet industribransjen. På grunn av økt etterspørsel av våre tjenester og ambisjoner, søker vi nå en ny senior fagkonsulent prosjekt til denne avdelingen. Your future duties and responsibilities Arbeids- og ansvarsområder:I Manufacturing arbeider vi med innovative strategier og løsninger som bistår industribedrifter med å bli mer kundesentriske. Våre ansatte har lang erfaring innen levering av forretningsapplikasjoner, og er stolte av å ha bygget opp et av Nordens sterkeste Microsoft Dynamics 365-miljøer. Her tilbyr vi tjenester innen bl.a. ERP, CRM, Office 365 og sharepoint, for å nevne noen. Som senior fagkonsulent prosjekt vil du jobbe med kunder i prosjekt og forvaltning som har behov for bistand med prosjektmodulen i Dynamics 365 Operations. Du vil jobbe tett med konsulentene fra øvrige fagområder, som eksempelvis finans, lager & logistikk m.m. Det forventes også at du evner å ta rollen som track-lead i prosjektet.Vi kan tilby deg:I CGI er vi opptatt av at våre medarbeidere skal trives og kunne utvikle seg, både personlig og faglig. Vi tilbyr derfor kurs, sertifiseringer og deltakelse på faglige arrangementer. Det er også mulighet for å delta på andre interne fagkvelder, workshops, hackweekends osv. – alt for å sikre deg en sterk faglig kompetanse. Du vil selvfølgelig få konkurransedyktige betingelser med gode pensjon- og forsikringsordninger, aksjespareprogram for alle våre ansatte, samt andre goder som blant annet dekket mobilabonnement og bredbånd. Required qualifications to be successful in this role Den vi søker kjenner seg igjen i flere av følgende punkter:- Høyere utdannelse innen IT/teknologi eller andre relevante fagområder. Lang erfaring kankompensere for manglende høyere utdannelse.- Minimum 3-5 års erfaring med ERP systemer, fortrinnsvis innen Microsoft Dynamics AX,Dynamics 365 for Finance and Operations, M3 eller IFS.- God forståelse for forretningsprosesser tilknyttet prosjekt, innkjøp og salg rettet mot finans.- Sterke kommunikasjonsevner, og evner å være rådgiver for kunden i hvordan effektivisereprosesser ved bruk av ERP-verktøy. Gjerne også praktisk erfaring fra å arbeide påkundesiden.- Fordel om du har kjennskap til DevOps og erfaring innen CE/CRM – PSA/FieldServices, meningen krav.- Behersker godt norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig.Som person trives du med å samarbeide innad i team, samtidig som du evner å arbeide selvstendig innenfor egne ansvarsområder. Du er engasjert og tar initiativ i din arbeidshverdag, samt jobber strukturert, analytisk og proaktivt med dine oppgaver. Ettersom stillingen innebærer samarbeid innad i leveranseteam og med kunder, er det viktig at du samarbeid godt med andre mennesker og evner å skape tillit blant de du omgås.Vil du vite mer om stillingen?Ta kontakt med undertegnede for mer informasjon om stillingen: Director Consulting Services, Jan-Richard Bjerkås, på tlf: 469 50 005 eller mail: jan-richard.bjerkas@cgi.com What you can expect from us Build your career with us.It is an extraordinary time to be in business. As digital transformation continues to accelerate, CGI is at the center of this change—supporting our clients’ digital journeys and offering our professionals exciting career opportunities.At CGI, our success comes from the talent and commitment of our professionals. As one team, we share the challenges and rewards that come from growing our company, which reinforces our culture of ownership. All of our professionals benefit from the value we collectively create.Be part of building one of the largest independent technology and business services firms in the world.Learn more about CGI at www.cgi.com.No unsolicited agency referrals please.CGI is an equal opportunity employer.
05.11.2019 Oslo
Seniorkonsulent finans Category: ERP/CRM/Tools City: Oslo, Oslo, Norway Position ID: J1019-2891 Employment Type: Full Time Position Description Har du erfaring fra finans og ønske om å utvikle din kompetanse i et ledende IT-konsulenthus?Da kan du være med å hjelpe våre kunder i digitalisering av deres virksomhet. Sammen med et stort kompetansemiljø innenfor Dynamics 365 vil du være en sentral rådgiver innenfor finansområdet. Din kompetanse er viktig for å forstå kundens prosesser og realisere gevinster gjennom endringer og ny teknologi.I CGI har vi mer enn 40 års erfaring med leveranse på forretningsapplikasjoner, og vi har bygget opp et av Nordens sterkeste Microsoft Dynamics-miljøer. Gjennom vårt brede utvalg av tjenester og applikasjoner hjelper vi våre kunder til å bli mer nyskapende, konkurransedyktige og lønnsomme. Vi arbeider med å optimalisere kundens forretningsprosesser og være en rådgiver gjennom digitaliseringen med fokus på implementering og forvaltning av Dynamics 365-plattformen. Your future duties and responsibilities Dine nye arbeidsoppgaver:Som seniorfagkonsulent finans får du muligheten til å jobbe med spennende prosjekter for Enterprise-segmentet og spesielt innen produksjon, eiendom og tjenesteytende virksomhet. Du blir en del av et forretningsområde som teller nærmere 50 medarbeidere, og vil jobbe med Norges ledende kunder innenfor disse segmentene. I rollen som fagkonsulent vil du bidra til merverdi hos våre kunder gjennom å forbedre deres eksisterende virksomhet. Dette gjør vi ved å implementere og forvalte nye eller eksisterende forretningsløsninger. Videre arbeider vi i tett sammen med øvrige deler av CGI for å kunne tilby markedsledende kompetanse og løsninger innen blant annet Master Data Management, Business Intelligence, robotikk, IoT, og skytjenester.Noe av hva vi kan tilby:- En utfordrende og spennende rolle i et selskap og avdeling i vekst.- Muligheten til å tilegne deg kompetanse som er fremtidsrettet og verdsatt av markedet.- En fleksibel arbeidshverdag med stor grad av frihet under ansvar.- Muligheten for personlig og faglig utvikling gjennom sertifiseringer, kurs, deltakelse på konferanser osv.- Å bli en del av et godt arbeidsmiljø som dyrkes gjennom blant annet Kick Off, sommerfester, fredagstreff, bedriftsidrettslag, Hackweekends med mer.- Konkurransedyktige betingelser.- Gode pensjons- og forsikringsordninger.- Deltakelse i CGIs aksjesparingsprogram. Required qualifications to be successful in this role Den vi søker kjenner seg igjen i flere av følgende punkter:- Høyere utdanning innen økonomi/finans og/eller IT/teknologi. Lang erfaring kan kompensere for høyere utdanning.- Minimum fem års arbeidserfaring etter studier hvor minimum 3 av disse årene har inkludert arbeid med ERP-systemer med fokus på Finans, og gjerne med koblingen mot prosjekt.- Erfaring med bruk av Microsoft Dynamics AX eller Dynamics 365 Finance and Operations er å foretrekke.- Gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig.Det en forutsetning at du har forståelse for forretningsprosesser og gjerne i kombinasjon med teknologi, samt mulighetene dette gir for verdiskapning for våre kunder. Du er komfortabel med å rådgi kunden i hvordan prosesser kan effektiviseres ved bruk av ERP-verktøy. Som person er du engasjert og initiativtakende, i tillegg til at du er en utstrakt team-player med evnen til å skape tillit. Tilslutt ser vi for oss at du er analytisk og jobber strukturert.Vil du vite mer?For mer informasjon, kontakt Director Consulting Services, Øivin Bilet på e-post: oivin.bilet@cgi.com eller via telefon 907 23 252. What you can expect from us Build your career with us.It is an extraordinary time to be in business. As digital transformation continues to accelerate, CGI is at the center of this change—supporting our clients’ digital journeys and offering our professionals exciting career opportunities.At CGI, our success comes from the talent and commitment of our professionals. As one team, we share the challenges and rewards that come from growing our company, which reinforces our culture of ownership. All of our professionals benefit from the value we collectively create.Be part of building one of the largest independent technology and business services firms in the world.Learn more about CGI at www.cgi.com.No unsolicited agency referrals please.CGI is an equal opportunity employer.
05.11.2019 Oslo
Vis alle 21.375 ledige stillinger
Les mer om Easylet

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Easylet