Ledig stilling

Åpen søknad – GSPEED Norge GSPEED Norge

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Vi ser etter deg som har interesse og erfaring med små motorer og maskiner. 

Erfaring og kompetanse med service, salg, kjøp, vedlikehold og reparasjoner av små motor- og maskiner.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Vil du være med på å bygge Norges sterkeste konsulentmiljø innen maskinlæring og kunstig intelligens? Fundator er en avdeling i Norconsult Informasjonssystemer AS (NoIS) som leverer konsulenttjenester innen maskinlæring, kunstig intelligens, systemutvikling, systemintegrasjon, prosjektledelse, rådgivning og arkitektur. Vi er et konsulenthus med meget dyktige ansatte og tungt fokus på faglig utvikling. Våre konsulenter bruker 10% av tiden sin på kurs, konferanser, hobbyprosjekter, sertifiseringer, og andre fagaktiviteter. Vi søker deg med en lidenskap for maskinlæring og kunstig intelligens. Du verdsetter et sterkt faglig miljø hvor trivsel og egenutvikling står i sentrum. Du ønsker å jobbe med maskinlæringsprosjekter innen offentlig og privat virksomhet hvor du får muligheten til å skape verdi og samfunnsnytte. Vi har spennende prosjekter innen energi, olje/gass, bygg og konstruksjon, samferdsel, digital læring og finans. Våre kunder er ofte de mest betydningsfulle og tankeledende innen sine respektive bransjer. Vi arbeider med både store og mindre store datamengder, alt fra tidsserier og sensordata til kontobevegelser og fysiske bevegelser i geodata. Vi opererer både on-premise og i skyen, og er med hele veien fra idé og konseptfase til deployment og operasjonalisering av maskinlæringsmodeller. Ta kontakt, så skal vi fortelle deg om både tidligere, pågående og kommende prosjekter. Ta gjerne en titt på våre websider også for mer detaljer om hva vi gjør innen maskinlæring og kunstig intelligens. For oss er det viktig at du: Er nyutdannet i 2020 innen datateknologi, informatikk, kybernetikk, IKT & Ingeniørvitenskap eller tilsvarende med hovedprofil innen maskinlæring og kunstig intelligens. Har sterke akademiske resultater. Er utadvendt og glad i å jobbe med mennesker. Har sterk muntlig og skriftlig fremstillingsevne på både norsk og engelsk. Hos oss får du: Et ledende konsulentmiljø med svært kompetente medarbeidere. Varierte, utfordrende og innflytelsesrike arbeidsoppgaver hos engasjerte kunder. Spennende kompetansehevings- og karrieremuligheter innen marked, fag, linje og oppdrag Verdibasert samfunnsplanlegging med fokus på fremtidsrettede og bærekraftige løsninger Sterk bedriftskultur preget av uformelle kommunikasjonslinjer på tvers av organisasjon og geografi Eget fora for yngre medarbeidere med direkte tilgang til konsernets toppledelse (Yngres Råd) Fleksibel arbeidstid Overskuddsdelingsordning der alle ansatte får direkte utbytte av selskapets resultat Eierskap i Norges største tverrfaglige rådgiverbedrift Konkurransedyktig lønns- og ansettelsesbetingelser Studieturer, interne fagsamlinger, ulike sosiale arrangementer, bedriftsidrettslag m.m. Vi gjør oppmerksom på at det kun er elektroniske søknader som blir behandlet. Norconsult er Norges største rådgiverbedrift. Våre tjenester er rettet mot samfunnsplanlegging, prosjektering og arkitektur. Selskapet er eid av våre over 3 800 medarbeidere som er stasjonert på 936kontorer i hele verden. Hovedkontoret ligger i Sandvika utenfor Oslo.
10.09.2019 Bærum
What You'll Do The new Customer Experience Renewal Manager (RM) role is a highly visible, strategic position to empower key customers to continue to transform their business and meet their objectives through Cisco solutions. You will be accountable for owning and executing a portfolio of renewal contracts of Cisco products and services across an assigned customer account. RM's work with customer executives, partners and across Cisco teams to develop a holistic, deep view of customer requirements and objectives and define a strategy to drive renewals to on-time closure, as well as minimize renewals risk and financial attrition. You will bring strong knowledge of negotiation strategies and orchestrates cross-functional resources across the company and with partners to provide a unified path to secure every renewal. Key responsibilities and activities include: Drives up-sell, upgrades, price adjustments and close on-time contracts for assigned accountsIncreases sales penetration at existing accountsBuilds relationships with customers and account teams to assist in acceleration of full adoption and renewals.Partners with the account teams to preserve and improve customer contract and relationships.Engage with key decision makers to identify requirements and uncover road blocks to ensure on-time commitments.Manage client needs independently. Able to trouble shoot non-standard concernsOwns and executes renewal contracts for products and services on medium accounts with moderate complexityBuilds quotes, review contract terms, negotiation pricing, identify up-sell opportunities and handle objections.Curates use case recommendations and educates customers on relevant features and opportunities.Leads renewal opportunities or support Account Manager in overall negotiation to ensure integrity of the renewal portion of the agreement.Maintain and report an accurate rolling 120 day forecast of renewals in assigned accounts.Assist Renewals team with ad hoc requests to meet customer needCommunicate risks timely and clearlyWho You'll Work With This role resides in the Customer Experience organization, one of Cisco’s fastest growing teams that delivers profitable growth throughout the customer lifecycle with a series of selling motions to drive higher value and an optimal experience from Cisco solutions. Who You Are Articulate the customer environment, industry and Cisco footprint.Implement policies for forecasting, data quality and accuracy.Build understanding of Customer and Partners procurement processesRequired experience: Experience with CRM tools i.e. SFDCDevelop basic consultative selling skillsExecutes win-back strategies for inactive customersEducation: Bachelor degree; Master’s degree preferred.Industry certifications preferred (e.g. ITIL, PMP, COBIT, Six Sigma)Proficient in Salesforce and Microsoft Office (Outlook, Excel, Word and PowerPoint)If you are looking for hands-on involvement in shaping the future direction of Cisco and Customer Experience, we have a place for you. Why Cisco At Cisco, each person brings their unique talents to work as a team and make a difference. Yes, our technology changes the way the world works, lives, plays and learns, but our edge comes from our people. We connect everything – people, process, data and things – and we use those connections to change our world for the better.We innovate everywhere - From launching a new era of networking that adapts, learns and protects, to building Cisco Services that accelerate businesses and business results. Our technology powers entertainment, retail, healthcare, education and more – from Smart Cities to your everyday devices.We benefit everyone - We do all of this while striving for a culture that empowers every person to be the difference, at work and in our communities.Colorful hair? Don’t care. Tattoos? Show off your ink. Like polka dots? That’s cool. Pop culture geek? Many of us are. Be you, with us! #WeAreCisco
04.02.2019 Bærum
Vi inviterer deg til å ta i bruk din kompetanse innen prosjektering av bygg i en stilling hvor du blir engasjert i spennende byggeprosjekter i regionen. For denne rollen trenger du utdannelse innen bygg og konstruksjonsfag. Erfaring fra prosjektgjennomføring og bygningsteknisk prosjektering er en fordel. Er du vår nye Rådgivende Ingeniør / Sivilingeniør byggeteknikk? Klikk på søkeknappen for å legge inn din søknad.   Inviting bright minds Vil du bli utfordret faglig og utvikle ekspertisen din i et åpent, fleksibelt og samarbeidsorientert arbeidsmiljø? I Rambøll får du brukt din kunnskap til å skape et bedre samfunn og øke livskvaliteten for menneskene som bor der. Du blir en del av et globalt selskap som har vært i vekst siden oppstarten i 1945. Vi jobber sammen på prosjekter som bidrar til bærekraftig endring, både sosialt, økonomisk og for miljøet.   Bli en del av vår Drammens avdeling Som vår nye Rådgivende Ingeniør / Sivilingeniør byggeteknikk blir du en del av Rambøll Norge AS, avdeling Drammen som består av ca. 150 dyktige medarbeidere innenfor fagområdene Byggeteknikk, Bro og anlegg, Plan- og arkitektur, Veg, Tekniske systemer, Prosjektledelse, Urban water, Miljø og helse, Risk management og Treatment. Kontoret vårt er sentralt plassert i Drammen sentrum med moderne fasiliteter. Vi har et godt arbeidsmiljø og vi har mål om kontinuerlig vekst innen etablerte fagområder. Vi samarbeider med flerfaglige Rambøll-miljøer på tvers av landet og i Norden, og vi er engasjert i flere store byggeprosjekter og planoppdrag i Drammen og i Norge for øvrig.   Dine hovedoppgaver og ansvarsområder vil være: Byggteknisk prosjektering Oppdragsledelse Rådgivning og uavhengig controller 3D-modellering og tegninger 3D-analyser og beregninger   Vi støtter den faglige utviklingen din Medarbeiderne våre er vår viktigste ressurs, og den faglige veksten din en forutsetning for vår suksess. Fra du starter hos oss får du støtten du trenger for å utvikle deg videre. I denne rollen vil det faglige utgangspunktet ditt for eksempel være: Mastergrad i konstruksjonsteknikk Gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk Erfaring med modelleringsverktøy som eksempelvis Revit, FEM-design eller Tekla.   I denne rollen vil det være en fordel om du også er selvstendig og initiativrik og trives med faglige utfordringer. Du innehar god teknisk innsikt og evne til å se helhet og samspill mellom alle fag og aktører i et prosjekt.     Velkommen til vår  divisjon for bygg & arkitektur  Vi er et av verdens ti ledende firma innen bygningsprosjektering, og jobber årlig på mer enn 10 000 byggeprosjekter. Våre 4000 fageksperter fra hele verden har spesialisert seg på å skape innovative og bærekraftige bygg som det er godt å bo og jobbe i. Vi legger ekstra vekt på å balansere de kulturelle, sosiale og fysiske aspektene ved byggene, for å skape verdi for kunden, sluttbrukeren og samfunnet.   Rambøll i Norge Rambøll er et av Norges ledende selskap innen rådgivende ingeniørtjenester, arkitektur og design. I Norge har vi 16 kontorer med tilsammen 1500 eksperter, som jobber tverrfaglig på store og små prosjekter. Hos oss kan du bidra til å skape innovative og bærekraftige løsninger til nytte for kunden, sluttbrukeren og samfunnet.   Slik søker du Søk via nett, ved å trykke på søkeknappen og laste opp CV, søknad og annen relevant dokumentasjon. Vi ser frem til å høre fra deg. Søknadsfrist: 22.09.2019.   Har du spørsmål?Kontakt Avdelingsleder Nina Merethe Wiley, nina.wiley@ramboll.no, 91 14 07 07
20.08.2019 Drammen, Kongsberg
Siemens Healthineers er et eget selskap i Siemens-konsernet. Vi ønsker å hjelpe helsepersonell i hele verden med deres utfordringer innen helse. Våre produkter og tjenester kombinerer vitenskap og teknologi med brukervennlighet for å gi helsepersonell de viktige opplysningene de trenger for en bedre pasientbehandling. Produktporteføljen blir hele tiden utviklet innen diagnostiske- og terapeutiske bilder, laboratoriediagnostikk, molekylærmedisin og digitale løsninger. Vi gir råd om nye forretningsmodeller og inngår gjerne innovative partnerskap med våre kunder.  Siemens Healthineers har en sterk lokal tilstedeværelse for kundene med salgs- og servicekontorer i alle de nordiske landene. I Norge er vi 120 ansatte med hovedkontor i Oslo. Globalt har Siemens Healthineers 50.000 ansatte. I 2018 hadde selskapet en omsetning på EUR 13,4 milliarder og et resultat på over EUR 2,3 milliarder. Les mer om Siemens Healthineers på www.siemens.no/healthineers  Produktansvarlig Pasientnære Analyseinstrumenter Siemens Healthineers er inne i en spennende fase og skal lansere flere nye pasientnære analyseinstrumenter (PNA). I den forbindelse ønsker vi å ansette en person som skal jobbe med produkter og løsninger innen pasientnær laboratoriediagnostikk. Arbeidet vil kreve tett kontakt og god kommunikasjon med ulike representanter hos kunden, samt god kunnskap om våre løsninger og produkter. I denne stillingen vil hovedfokus være nysalg, oppfølging og utvikling av eksisterende kunder. Du forstår kunden og kjenner deres behov, og sikrer sterk kundetilfredshet ved å være kundens forlengede arm inn i Siemens Healthineers. Oppgaver: Salg av PNA analyseinstrumenter til eksisterende og nye kunder Oppfølging, produktopplæring og bistå kunder i faglig utvikling Budsjett- og resultatansvar Utarbeide kundeplaner og gjennomføre salgs- og markedsaktiviteter Utvikle produktpresentasjoner og opplæringsmateriell Ha ansvar for tilbud og anbud, samt forhandle og fornye avtaler   Hvem er du? Du må være autorisert bioingeniør Du har erfaring fra laboratorium og laboratoriedrift Erfaring med og kunnskap om blodgass er en fordel Har du salgserfaring er dette et pluss, men ingen forutsetning. I denne stillingen vektlegges faglig kompetanse Det er en forutsetning at du trives i en kommersiell og kundeorientert rolle, samt at du er nysgjerrig, lærevillig, fleksibel og arbeidsom Du har gode kommunikasjonsevner, er tillitsvekkende og arbeider strukturert og planmessig Rett kandidat bygger sterke nettverk både internt og eksternt, og er både initiativrik og innovativ med hensyn til nye måter å møte markedets utvikling på  Du er uredd og våger å utfordre   Hvorfor jobbe i Siemens Healthineers? I Siemens Healthineers vil du jobbe i et uformelt miljø sammen med hyggelige og kompetente kollegaer. Vi vil bidra til å øke din kompetanse og personlig utvikling Du får stor innvirkning på hvordan vi utvikler PNA virksomheten fremover.  Konkurransedyktige betingelser   Arbeidssted vil være Oslo.   Kontaktinformasjon Ta gjerne kontakt med Vibeke Lind-Nilsen, Team Lead PNA hos Siemens Healthineers dersom du ønsker mer informasjon om stillingen. Vibeke nås på telefon 90820535. Vi ser frem til din søknad så snart som mulig og senest innen 15.09.2019. Søknader vil bli behandlet fortløpende.   Job ID: 177911 Organization: Siemens Healthineers Company: Siemens Healthcare AS, dARE. Oslo, NOR Experience Level: Experienced Professional Job Type: Full-time
03.09.2019 Oslo
Seksjon Strategi i avdeling Virksomhetsstyring i Skattedirektoratet er en nyopprettet seksjon som har hovedansvarsområder innen strategi, langtidsplanlegging og porteføljestyring. Avdeling for Virksomhetsstyring består av rundt 90 årsverk, der 22 av disse jobber i Strategi. Vi er på jakt etter en ny medarbeider for å styrke porteføljeteamet vårt. Det å jobbe hos oss vil gi deg muligheten til å jobbe med helheten i Skatteetaten, og du vil få jobbe med en av de største prosjektporteføljene i offentlig sektor. I tillegg får du en unik sjanse til å bidra i arbeidet med å bygge den nye Skatteetaten gjennom ansvarsområdene lagt til seksjonen. Er du nysgjerrig og fremoverlent? Har du god forretningsforståelse og erfaring fra arbeid med strategi og porteføljestyring? Da er dette stillingen for deg! Arbeidsoppgaver delta i arbeidet med å videreutvikle porteføljestyringsprosessen i Skatteetaten jobbe for å heve kvaliteten på prioriteringsgrunnlaget med utgangspunkt i Skatteetatens mål og strategier, herunder balansere porteføljen basert på knappe innsatsfaktorer sammenstille materiale til og forberede diskusjoner i ledergruppen og organisasjonen være prosessdriver for å sikre fremdrift i prosessene og sørge for god og tydelig kommunikasjon rundt etatens utviklingsportefølje utviklingsoppgaver innen metodikk, prosesser, rutiner og maler bidra med intern opplæring og støtte i etatens porteføljestyringsprosess delta i seksjonens arbeidet med strategi og langtidsplanlegging i Skatteetaten bidra i dialogen med Finansdepartementet på ansvarsområdene lagt til seksjonen Kvalifikasjoner relevant utdanning på bachelor eller masternivå erfaring fra arbeid på relevante områder kan kompensere for utdannelseskravet god teknisk forståelse – digitalisering erfaring fra å lede arbeidsgrupper eller workshops kjennskap til beslutnings- og styringsprosesser i en stor organisasjon meget god skriftlig og muntlig fremstillingsevne – kunne fremstille og formidle komplekse data- og informasjonsgrunnlag på en enkel måte fordel med kompetanse og erfaring innen økonomistyring fordel med kjennskap til offentlig forvaltning Personlige egenskaper evne til å tenke helhetlig og strukturert strategisk og analytisk tenkning og vurderingsevne høy arbeidskapasitet og leveranseevne svært gode samarbeids- og kommunikasjonsevner engasjert og endringsorientert          Vi tilbyr muligheten til å jobbe i en stor offentlig etat med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger Noe reisevirksomhet må påregnes? Stillingen lønnes som rådgiver (kode 1434) eller seniorrådgiver (kode 1364), fra kr 500 000 – kr 650 000 avhengig av kvalifikasjoner. De første seks månedene regnes som prøvetid.   Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.
12.09.2019 Oslo
The Customer Success Specialist (CSS) role is a highly critical, strategic advisor and technical expert that engages with customers to accelerate their adoption of Cisco products & solutions that transform their business and drive business outcomes. The role resides within the Cisco Customer Experience (CX) organization, one of Cisco’s fastest growing teams. The CSS is a hands-on expert for the security architecture. This role owns delivery of targeted engagements intended to increase security product awareness, share industry best practices, and drive overall security product consumption and business value. The CSS brings strategic vision and tactical expertise to ensure every customer engagement is a success while also actively participating in the global CSS Community where they collaborate with their peers to share best practices and customer success stories. The CSS is able to effectively combine deep security technical knowledge with solid understanding of business priorities to provide consultative solutions pivotal to helping customers realize value faster. This is a technical role intended to help our customers with a myriad of their adoption challenges across the security product domain. Who You’ll Work With If you are looking for hands-on involvement in crafting the future direction of Cisco and Customer Experience, we have a place for you.  The CSS will build close relationships with customers, CX counterparts, architects, & engineers in achieving their goals. The role will: Deliver accelerators and ATX (Ask-the-Expert) to a diverse set of customers that qualify, tailoring deliverables and producing quantifiable business outcomes with scope and on-time engagement. Facilitate high impact, technology-specific workshops targeted at all levels of an organization to accelerate a business initiative, potentially in conjunction with the Customer Success Executive (CSE) Leverage domain specialization and expertise to expertly identify and proactively manage risk areas and customer expectations that could impact successful delivery Contribute to security product and offer improvement by providing lifecycle feedback to CX Security Product Management and CX Success Programs Teams Inspire customers to make tactical and strategic deployment decisions and track long term business outcomes Collaborate with Account teams, CX, and Partners to improve customer adoption, address product concerns, and drive incremental growth Be responsible for evangelizing the end-to-end CX offer strategy and roadmap to sales specialists, delivery teams, and customers Drive adoption and expansion of Cisco security products by highlighting feature opportunities, winning use cases, and relevant strategies to customers and the Success team Who You Are : Proactively understands customer needs and aligns architectural and vertical expertise to cross-functional teams to drive alignment on decisions that enhance customer value. : Deep technical knowledge with ability to understand and connect customer use cases/plans with Cisco solutions and how Cisco solutions can be optimally applied in a customer’s environment to accelerate customer value. A drive for continued learning in new technologies, functionality, and industry best practices  –work across internal and external teams of all levels to proactively inspire technical implementation decisions and work towards common goal. Ability to operate and interact with customers in a remote / virtual and face-to-face environment (varies by role). clear understanding of high-level business landscape including key strategic priorities, processes, and competitive marketplace : Interest in and proven execution ability with relevant technologies and customer outcomes. : Skilled at issue management and managing customer expectations. : Delivers complex information in a confident and convincing manner, appropriate to a diverse audience that produces clarity and impact. Technical Requirements An in depth understanding of Firepower Next Gen Firewall (NGFW), Identity Services Engine (ISE), Stealthwatch products (SWATCH), Advanced Malware Protection for Endpoints (AMP4E)/Email Security Appliance (ESA)/Web Security Appliance (WSA). This in depth understanding should allow you to be able to assist the customer with barriers that they experience as they onboard and implement Cisco Security Solutions. Ability to provide technical consultative support for the above to Cisco customers, partners, account teams and other internal technical support teams. Ability to communicate, demonstrate, and accelerate the proper utilization of Security technologies mentioned as you encourage the customer to engage in the daily use of the solution. Ability to provide technical guidance to help drive best practices for deployment, craft policies around configuration, automate features and utilize reporting capabilities to help accelerate adoption. Ability to navigate the customer’s mixed security environments and be able to migrate customers from legacy or competitive platforms to the latest Cisco platform. Ability to demonstrate strong communications skills and lead when engaging customers, partners, and account teams. Ability to utilize moderate to complex lab environments to demonstrate the resolution of barriers across the entire customer lifecycle for products & solutions including, but not limited to, Cisco NGFW, NGIPS, Advanced Threat Solutions, Email Security, and Web Security. Required Experience Bachelor's or foreign degree equivalent in Computer Science, Computer Engineering, Electrical Engineering or related field. 3-5 years of experience in technical consulting or direct customer interfacing/engagement role with a deep understanding of industry best practices related to domain. Practical experience in configuring, supporting and troubleshooting networks, network proxies, Linux/OSX and VMWare. Experience with Cisco NGFW, NGIPS, Advanced Threat Solutions, Email Security, Web Security. Understanding of security protocols - SSL, IPSE, ACL, SMTP, HTTP, HTTPS, IMAP, POP3 and security policies. Suggested Cisco technical Certifications: CCNA / CCNP / CCDP/ CCIE or equivalent strongly preferred.  CISM / CISSP or equivalent strongly preferred. Suggested Cisco Success Management certifications: Cisco Certified Success Specialist. Successful candidates should have strong written, verbal and listening skills. Fluent in English and also local country language where the role is based. *** Willingness and ability to travel 50% or more may be expected (pending role requirements) Desired Skills Prior experience with AMP/ESA/WSA/A4E/Firepower/Threat Grid/NGFW products or Cisco competitor equivalents. Experience managing/deploying network security (ACLs, whitelisting/blacklisting). Knowledge with Email security/Web Security/NGFW/Server deployments. Experience building a business around security solutions; Positive relationships with large security customers in Local market; In-depth understanding of security trends and evolution, market trends and challenges; Solid understanding of key Cisco competitors in security. Why Cisco #WeAreCisco, where each person is unique, but we bring our talents to work as a team and make a difference. Here’s how we do it. We embrace digital, and help our customers implement change in their digital businesses. Some may think we’re “old” (30 years strong!) and only about hardware, but we’re also a software company. And a security company. A blockchain company. An AI/Machine Learning company. We even invented an intuitive network that adapts, predicts, learns and protects. No other company can do what we do – you can’t put us in a box! But “Digital Transformation” is an empty buzz phrase without a culture that allows for innovation, creativity, and yes, even failure (if you learn from it.) Day to day, we focus on the give and take. We give our best, we give our egos a break and we give of ourselves (because giving back is built into our DNA.) We take accountability, we take bold steps, and we take difference to heart. Because without diversity of thought and a commitment to equality for all, there is no moving forward. So, you have colorful hair? Don’t care. Tattoos? Show off your ink. Like polka dots? That’s cool. Pop culture geek? Many of us are. Passion for technology and world changing? Be you, with us! Day to day, we focus on the give and take. We give our best, we give our egos a break and we give of ourselves (because giving back is built into our DNA.) We take accountability, we take bold steps, and we take difference to heart. Because without diversity of thought and a commitment to equality for all, there is no moving forward. So, you have colorful hair? Don’t care. Tattoos? Show off your ink. Like polka dots? That’s cool. Pop culture geek? Many of us are. Passion for technology and world changing? Be you, with us!  
29.08.2019 Norge
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
09.01.2019 Oslo
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Trondheim
Vis alle 22.187 ledige stillinger
Les mer om GSPEED Norge

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Vi ser etter deg som har interesse og erfaring med små motorer og maskiner. 

Erfaring og kompetanse med service, salg, kjøp, vedlikehold og reparasjoner av små motor- og maskiner.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Søknadsinformasjon

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson