B
  • Abonner på stillinger
  • Følg
  • Les mer om Brukerklagenemnda for elektronisk kommunikasjon
Registrer deg i CV-database
Brukerklagenemnda er en nøytral og uavhengig bransjenemnd som skal sikre rimelig, rettferdig og hurtig behandling av tvister mellom brukere og tilbydere av elektroniske kommunikasjonstjenester.

Brukerklagenemnda ble opprettet 1. februar 2006 etter avtale mellom ekomtilbydere og Forbrukerrådet på bakgrunn av EUs direktiv om universelle tjenester og forbrukerrettigheter art. 34. Fra 15. januar 2008 ble alle tilbydere pliktige å la nemnda behandle tvister.
Saksbehandler
Viktig melding: Denne stillingen har utlopt / er ikke aktiv
Om stillingen

Om stillingen

Det er ledig en fast stilling som saksbehandler i Brukerklagenemndas sekretariat, med ønske om snarlig tiltredelse. Sekretariatets primære oppgave er å registrere og forberede klagesaker i Brukerklagenemnda, hertil sikre at alle saker som skal behandles av nemnda er tilstrekkelig opplyst.

Arbeidsoppgaver
Registrering og oppfølging av innkomne klagesaker
Forberede saker for nemnda, herunder utarbeide sakssammendrag og vedtaksforslag
Besvare telefon- og e-posthenvendelser
Øvrige oppgaver som faller inn under sekretariatets ansvarsområde

Kvalifikasjoner
Det stilles krav om høyere utdanning, Høyskole/Universitet, bachelorgrad (minimum 3 års høyere utdanning, fortrinnsvis innen juridisk/samfunnsvitenskapelig studieretning)
God muntlig og skriftlig fremstillingsevne

Relevant erfaring er ønskelig, men nyutdannede oppfordres også til å søke

Det er en fordel med kunnskap om fagområdet

Personlige egenskaper
Vi ser etter en person som har interesse for saksområdet, god rolleforståelse, stor arbeidskapasitet, arbeider strukturert og selvstendig, og har gode gjennomførings- og samarbeidsevner. Personlig egnethet vil bli tillagt vekt

Vi tilbyr
Utfordrende og spennende arbeidsoppgaver i et tverrfaglig miljø
Et godt og tilrettelagt arbeidsmiljø
Sentrale lokaler på Lysaker
Fleksibel arbeidstid
Lønn etter avtale
Stillingsbrøk: 100%

Søknadsfrist: 15. februar 2017

Aktuelle kandidater vil bli vurdert og innkalt til intervju fortløpende.

Spørsmål om stillingen kan rettes til sekretariatsleder Aneta Duric tlf. 907 72 655.

Søknad kan sendes tilsaksbehandler@brukerklagenemnda.no. Vi ber om at søknaden merkes med "Saksbehandler". CV, samt kopi av vitnemål og attester må vedlegges søknaden.


Lønn etter avtale

Epost: saksbehandler@brukerklagenemnda.no

Adresse: Lilleakerveien 4a 0283 OSLO

Web: http://www.brukerklagenemnda.no

Søknadsinformasjon

Se stillingsteksten ovenfor for informasjon om hvordan du søker på stillingen. Om du ikke skulle finne denne informasjonen der, besøk firmaets hjemmeside.

Internett: https://karrierestart.no/ledig-stilling/779155
Søknadsfrist : 15.02.2017

Fakta om stillingen og søknadsprosess

Antall stillinger: 1

Tiltredelse Stillingstype Arbeidstid Arbeidssted
Etter avtale Fast ansettelse, Heltid Dagtid Oslo