Om stillingen
Det er ledig en fast stilling som saksbehandler i Brukerklagenemndas sekretariat, med ønske om snarlig tiltredelse. Sekretariatets primære oppgave er å registrere og forberede klagesaker i Brukerklagenemnda, hertil sikre at alle saker som skal behandles av nemnda er tilstrekkelig opplyst.
Arbeidsoppgaver
Registrering og oppfølging av innkomne klagesaker
Forberede saker for nemnda, herunder utarbeide sakssammendrag og vedtaksforslag
Besvare telefon- og e-posthenvendelser
Øvrige oppgaver som faller inn under sekretariatets ansvarsområde
Kvalifikasjoner
Det stilles krav om høyere utdanning, Høyskole/Universitet, bachelorgrad (minimum 3 års høyere utdanning, fortrinnsvis innen juridisk/samfunnsvitenskapelig studieretning)
God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
Relevant erfaring er ønskelig, men nyutdannede oppfordres også til å søke
Det er en fordel med kunnskap om fagområdet
Personlige egenskaper
Vi ser etter en person som har interesse for saksområdet, god rolleforståelse, stor arbeidskapasitet, arbeider strukturert og selvstendig, og har gode gjennomførings- og samarbeidsevner. Personlig egnethet vil bli tillagt vekt
Vi tilbyr
Utfordrende og spennende arbeidsoppgaver i et tverrfaglig miljø
Et godt og tilrettelagt arbeidsmiljø
Sentrale lokaler på Lysaker
Fleksibel arbeidstid
Lønn etter avtale
Stillingsbrøk: 100%
Søknadsfrist: 15. februar 2017
Aktuelle kandidater vil bli vurdert og innkalt til intervju fortløpende.
Spørsmål om stillingen kan rettes til sekretariatsleder Aneta Duric tlf. 907 72 655.
Søknad kan sendes tilsaksbehandler@brukerklagenemnda.no. Vi ber om at søknaden merkes med "Saksbehandler". CV, samt kopi av vitnemål og attester må vedlegges søknaden.
Lønn etter avtale
Epost: saksbehandler@brukerklagenemnda.no
Adresse: Lilleakerveien 4a 0283 OSLO
Web: http://www.brukerklagenemnda.no