Ledig stilling

Åpen søknad – Devold Consulting AS Devold Consulting AS

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige autoriserte regnskapsfører, revisor eller evt. kombinert jurist kandidater. 

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om regnskapskontoret i Bergenvåre verdierregnskaps- og konsulenttjenesterøkonomisystemer og vår regnskap blogg.

 

 

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Senior Controller stillingen er en sentral rolle innenfor konsernfunksjonen i Statnett. Du vil bidra til at Statnett lykkes med sine ambisiøse mål som krever bedre samhandling, tydeligere prioritering og økt kundefokus for å lykkes. Ambisjonen er å være ETT effektivt, smart og sikkert Statnett i 2022. Vi leter nå derfor etter deg som brenner for fremtidens økonomirådgivning der digitalisering, effektivisering og robotisering står i fokus. Senior Controller rollen inngår i et team med 11 medarbeidere. Teamet har det faglige ansvaret for regnskap, skatt og avgift i konsernet, og eier den finansielle rapporteringsprosessen. Regnskapet rapporteres etter IFRS.   Statnetts regnskap er preget av en betydelig anleggsmasse, en stor portefølje av utbyggingsprosjekter, oppkjøp av nettanlegg og en portefølje av finansielle instrumenter. Implementeringen av nytt ERP-system, IFS, skal ytterligere legge til rette for god styringsinformasjon. Det forventes at Controlleren opparbeider seg god forståelse av selskapets ansvarsområder og strategi, og er proaktiv i forhold til å se regnskapsmessige konsekvenser av aktiviteten i foretaket samt de krav som stilles fra regulator. Konsernet har også en strategi for digitalisering, og vi ser etter deg som er prosessorientert, fremtidsrettet og ser mulighetene for å forbedre den finansielle rapporteringen ved å effektivt benytte selskapets støttesystemer, herunder konsolideringsverktøyet Cognos. Det vil være et tett samarbeid innenfor økonomienheten og med sentrale personer i divisjonene og konsernstaben. Controller stillingen rapporterer til konsernregnskapssjef. Sentrale ansvarsområder og oppgaver vil være Bidra med beslutningsstøtte til interne kunder Ansvar for regnskapsmessig oppfølging av divisjoner og datterselskaper Bidra til digitalisering og effektivisering av regnskaps- og rapporteringsrutiner Bidra i utarbeidelse av kvartals og årsregnskap med noter, etter IFRS Videreutvikle internkontrollen knyttet til finansiell rapportering Oppfølging av endringer i regnskaps- og øvrig relevant lovgivning, samt beste praksis Bidra med tilrettelegging av regnskapet for god økonomisk oppfølging og regulators rapporteringskrav Deltakelse i relevante fag- og bransjeforum Realkompetanse og erfaring Høyere økonomisk utdannelse; Master, siviløkonom, statsautorisert revisor eller tilsvarende Minimum 5 års relevant erfaring Solid regnskapskompetanse, inkludert IFRS Erfaring med rapporteringsverktøy, Cognos er en fordel Erfaring fra og/eller interesse for energibransjen er en fordel Om deg Du er prosessorientert, endringsvillig og har interesse for digitale verktøy Du er analytisk og ser praktiske løsninger på regnskapsteoretiske problemstillinger Du skaper tillit og samarbeider på tvers av organisasjonen Du deler våre visjoner om digitalisering og ny teknologi, og er en pådriver for digitalisering og effektivisering Du er en naturlig initiativtaker, arbeider strukturert, effektivt og skaper resultater Du er service orientert og har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner Du er pålitelig og tar eierskap til leveranser og frister Vi søker kandidater som kan identifisere seg med våre verdier; felleskap, respekt og langsiktighet. IKT-løsninger spiller en stadig større rolle i utviklingen av et mer effektivt, smartere og sikrere kraftsystem, og vi etterspør derfor digital kompetanse i alle våre stillinger.For mer informasjon om stillingen, ta kontakt med avdelingsleder Gøran Schytte, 414 72 485. For utfyllende informasjon om Statnett SF, se www.statnett.no. Vi behandler kun søknader som registreres elektronisk med relevante vedlegg og vi foretar bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater. Statnett forvalter kritisk infrastruktur og følger retningslinjer og lovpålagte sikkerhetskrav fra norske myndigheter i våre ansettelsesprosesser. Vi foretar også sikkerhetsklarering av kandidater der det er aktuelt. Vi kan tilby En sentral stilling med utfordrende arbeidsoppgaver Gode muligheter for faglig og personlig utvikling i et selskap i vekst Godt arbeidsmiljø med fleksible ordninger Nye moderne lokaler i Nydalen, Oslo Konkurransedyktige betingelser
13.11.2019 Oslo
Bli med ABB og jobb i et team som er dedikert til å skape en fremtid hvor innovative, digitale teknologier gir bedre tilgang til renere energi. Bli med ABB og jobb i et team som er dedikert til å skape en fremtid hvor innovative, digitale teknologier gir bedre tilgang til renere energi.ABB Electrification leverer produkter og løsninger til både lav- og mellomspenningsanlegg, som sikrer en mer pålitelig kraftforsyning til hele den elektriske verdikjeden, fra transformatorstasjon til sluttbruker. Vi har en produktportefølje med ti-talls tusen produkter, noe som gjør det mulig å tilby løsninger som benyttes i alt fra små leiligheter og boliger, industri- og næringsbygg, til båter, oljeplattformer og infrastruktur som for eksempel tunneler.Vi leverer med andre ord alt du trenger av lav- og mellomspenningsprodukter fra energiselskaper til siste stikkontakt. Produktkvalitet, -bredde og kompetanse er våre viktigste fokusområder. Ditt ansvar Åpne og distribuere firmapostkasse Registrere skriftlige ordre Behandle innkommende EDI ordre Oppfølging av alle egne ordre mot kunde Oppfølging av ordre mot lager Oppfølging av forsendelser mot transportører Være tilgjengelig for kunden på mail/telefon Din bakgrunn Kompetanse og erfaring: Elektroteknisk kompetanse/bakgrunnIngeniør Minimum 5 års relevant arbeidserfaring. Erfaring fra teknisk salg eller produktansvar er en fordel Flytende Norsk og Engelsk; Skriftlig og verbalt. Personlige egenskaper: Evne til å arbeide både i team og selvstendig Du er strukturert, nøyaktig og etterrettelig Du behersker å jobbe med flere samtidige prosjekter Gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsegenskaper Stor arbeidskapasitet Det aller viktigste; en genuine interesse for teknologi   Mer om oss Bidra ved å bruke dine egenskaper og ferdigheter til å fremme den fjerde industrielle revolusjon gjennom å skape en bærekraftig fremtid. Bli med ABB og ta del i vårt globale nettverk hvor du kan samarbeide og være del av våre ledende fagmiljøer og team. Let's write the future, together.Vi kan tilby;• Kurs og opplæring, personlig utvikling og karrieremulighet• Teknisk og personlig utfordringer et positivt og innovativt miljø• Et godt stabilt arbeidsmiljø der både medarbeidere og ledere bryr seg• God opplæring, med kollegaer som ønsker å dele sin kompetanse med deg• Fleksibel arbeidstidsordning• Konkurransedyktige betingelserSøknadsfrist; 8.12.2019Vi ser frem til å motta din CV og søknadsbrev gjennom ABB's jobbsøkerportalABB er i dag lokalisert på Billingstad, men vi kommer til å flytte til Fornebu i løpet av første kvartal 2020.Hvis du har noen spørsmål eller trenger mer informasjon så ta kontakt med: Tom Heggum, e-post tom.heggum@no.abb.com eller telefon +47 24 16 55 07Vi gjør oppmerksom på at i samarbeid med Meditor gjennomfører vi bakgrunnsundersøkelse på alle kandidater som mottar tilbud om ansettelse i ABB Norge. Dette for å sikre best mulig kvalitet i rekrutteringsprosessen, i henhold til ABBs selskapspolicy.  
20.11.2019 Asker
Join ABB and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy. Join ABB and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy.ABB Motion offers a comprehensive range of reliable and highly efficient drives, motors and generators for all applications. ABB has what it takes to help every industry reach new levels of productivity and energy savings even under the most demanding conditions. Combining the best available materials with superior technology, our electric drives, motors and generators are designed to operate reliably no matter how challenging the process or application, and to have low life cycle costs. Your responsibilities You are part of our team working with electrical drives & motors. We serve customers with a global footprint. Your primary job functions will be: Customer support for ABB Low Voltage Drives and Motors Indoor sales and order handling related to ABB Drives, Motors, and System solutions. Backoffice support for the front-end sales team, covering customers in all segments, with focus on Low Voltage Drives and Motors. Your background College / University (Bachelor) electrical engineer or other relevant education / experience. Ability to build good business relationships. Negotiation skills. Self-reliance, responsibility and timeliness of work. Ability to work in a team and excellent organization of own work. Good computer skills Language skills: Fluent Norwegian and English   More about us Bring your very own sense of pride and purpose as you help us drive forward the Fourth Industrial Revolution – creating a sustainable future for our planet, and your career. Join ABB and harness the power of our diverse global network, as you collaborate with and learn from our world-class teams. Above all, challenge yourself every day. Let’s write the future, together.As your employer ABB can offer;- Clear ambitions for growth and success.- On job training, personal development and career opportunities.- Competitive conditions.- Flexible working hours.- Retirement scheme and insurances.- Good working environment and culture.- Good social benefits such as company sports and company cabins.- A positive, exciting and challenging environment.The position is located in Bergen or OsloFor more information, please contact: frank-robert.fauskanger@no.abb.com, mobile +47 99272112 or lars-fredrik.mathiesen@no.abb.com, +47 91627013We are looking forward to receiving your CV through our job portal. The application-deadline is 15.12.2019Please note that in cooperation with Meditor search we conduct a background screening on all candidates that receive an offer of employment in ABB Norway. This to ensure best quality in our recruitment process, according with ABBs company policy.
20.11.2019 Oslo, Bergen
Join ABB and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy. Join ABB and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy.ABB Motion offers a comprehensive range of reliable and highly efficient drives, motors and generators for all applications. ABB has what it takes to help every industry reach new levels of productivity and energy savings even under the most demanding conditions. Combining the best available materials with superior technology, our electric drives, motors and generators are designed to operate reliably no matter how challenging the process or application, and to have low life cycle costs. Your responsibilities You are part of our team working with electrical drives & motors. We serve customers with a global footprint. Your primary job functions will be: Customer support for ABB Low Voltage Drives and Motors Indoor sales and order handling related to ABB Drives, Motors, and System solutions. Backoffice support for the front-end sales team, covering customers in all segments, with focus on Low Voltage Drives and Motors. Your background College / University (Bachelor) electrical engineer or other relevant education / experience. Ability to build good business relationships. Negotiation skills. Self-reliance, responsibility and timeliness of work. Ability to work in a team and excellent organization of own work. Good computer skills Language skills: Fluent Norwegian and English   More about us Bring your very own sense of pride and purpose as you help us drive forward the Fourth Industrial Revolution – creating a sustainable future for our planet, and your career. Join ABB and harness the power of our diverse global network, as you collaborate with and learn from our world-class teams. Above all, challenge yourself every day. Let’s write the future, together.As your employer ABB can offer;- Clear ambitions for growth and success.- On job training, personal development and career opportunities.- Competitive conditions.- Flexible working hours.- Retirement scheme and insurances.- Good working environment and culture.- Good social benefits such as company sports and company cabins.- A positive, exciting and challenging environment.The position is located in Bergen or OsloFor more information, please contact: frank-robert.fauskanger@no.abb.com, mobile +47 99272112 or lars-fredrik.mathiesen@no.abb.com, +47 91627013We are looking forward to receiving your CV through our job portal. The application-deadline is 15.12.2019Please note that in cooperation with Meditor search we conduct a background screening on all candidates that receive an offer of employment in ABB Norway. This to ensure best quality in our recruitment process, according with ABBs company policy.  
20.11.2019 Oslo
Seksjon Logistikk drifter tekstilservice, pasientportør, vareforsyning og avfallshåndtering ved Ahus Kongsvinger. Vi skal nå ansette en person med hovedvekt av stillingen innenfor tekstilservice. Vi er stadig i utvikling og endring, og stillingen vil derfor også innbefatte enkelte oppgaver innenfor avfallshåndtering og pasientportør. Arbeid på tvers av seksjonens fagområder ved behov må påberegnes. Stillingen er i utgangspunktet en dagstilling mandag til fredag, men ved ekstra behov og eventuelle endringer kan det være aktuelt å bistå i enkelte helger. Det kan på hverdager også bli aktuelt å bistå med noe utkjøring av dialysevarer med bil. Seksjonen driftes fra mandag til fredag 07 - 17, og fra 11-14 lørdag og søndag.  Arbeidsoppgavene i helg vil i første omgang være avfallshåndtering og påfylling av gasskolber og tekstil til avdelingene. Arbeidsoppgaver Husøkonomiassistent  har driftsansvar for enheten som forvalter følgende oppgaver: Bestilling av tekstiler for alle avdelinger på Akershus universitetssykehus Kongsvinger Pakking og påfylling av tekstiler til avdelingene Kundeoppfølging internt ved Akershus universitetssykehus Kongsvinger Garderobeforvaltning Holde orden Drift og forvaltning  Kvalifikasjoner Gode IT kunnskaper Gode norsk kunnskaper, skriftlig og muntlig Gode engelskkunnskaper, skriftlig og muntlig Førerkort klasse B Personlige egenskaper Positiv framferd, serviceinnstilt og imøtekommende Nøyaktig, punktlig og ansvarsbevisst Evne til å arbeide selvstendig å i team Endringsvillig og løsningsorientert Samarbeider godt med andre Skaper en stabil og bekreftende atmosfære Initiativrik og omsorgsfull Takler høy arbeidsbelastning i perioder Vi tilbyr Vi tilbyr av spennende og variert jobb i ett mangfoldig arbeidsmiljø
20.11.2019 Kongsvinger
Regnskapsavdelingen ved Akershus Universitetssykehus HF er en profesjonell og moderne serviceavdeling med integrert økonomi- og logistikksystem. Avdelingen har 15 erfarne og kompetente medarbeidere og kjennetegnes av god intern kontroll.  Til å være med i videreutviklingen av avdelingen og de tjenester den yter til foretaket søker vi en dyktig og målbevisst regnskapskonsulent.  Arbeidsoppgaver Ansvar for regnskapsmessig oppfølging av lønn mot ekstern lønnspartner Oppfølging av egne definerte ansvarsområder innen avdelingen Generelle regnskapsoppgaver, herunder bilagsregistrering og svare på telefonhenvendelser Avstemminger Deltakelse i regnskapsavslutninger  Kvalifikasjoner Solid regnskaps- og lønnserfaring God kjennskap til lønnsområdet God Regnskapsforståelse Gode excel-kunnskaper Erfaring fra bruk av Oracle vil være en fordel, men ikke et absolutt krav  Personlige egenskaper Faglig sterk, målrettet og løsningsorientert Evne til selv å finne fram i gjeldende lovverk God gjennomføringsevne og høy arbeidskapasitet Fleksibilitet Godt humør  Vi tilbyr En spennende jobb med gode muligheter for personlig utvikling i en kunnskapsbasert organisasjon Samarbeid innen en stor økonomienhet med bredt fagmiljø og gode kollegaer Lønn etter avtale   
20.11.2019 Lørenskog
Er du vår nye kollega? Vi søker etter engasjert og dyktig seksjonsleder for seksjon MR!Bildediagnostisk avdeling er organisert under Divisjon for diagnostikk og teknologi. Avdelingen har en moderne maskinpark som kontinuerlig oppdateres og opprettholdes. Avdelingen er pr i dag seksjonert i ni seksjoner; Radiologi overleger, Radiologi LIS, Radiografi, Intervensjon, Nukleærmedisin, Brystdiagnostikk, Kontor, Seksjon Ski og Seksjon Kongsvinger.   Vår avdeling er i stadig utvikling, og de siste årene har vi vært gjennom en stor bemannings- og utstyrsøkning. Av den grunn ønsker vi nå å utvide ledergruppen på avdelingen. Dette for å sikre god ivaretagelse av både fag og ansatte. Vi søker derfor etter en ny leder for seksjon MR. Seksjonen består pr i dag av ca. 20 svært faglig engasjerte medarbeidere som jobber på 4 MR-maskiner, tre 1,5 T og én 3 T. Det er ansatt tre fagradiografer i seksjonen. Som seksjonsleder på MR inngår du i ledergruppen ved Bildediagnostisk avdeling. Du vil få en spennende hverdag med stor variasjon i arbeidsoppgaver. Du må være løsningsorientert og fleksibel person som liker å lede og som er glad i å jobbe med og motivere andre mennesker. Faget er i stadig utvikling, så du må også ha evne til nytenkning og være komfortabel med endringer.Alle søkere må søke elektronisk Arbeidsoppgaver Seksjonsleder har samlet fag-, budsjett-, personal- og resultatansvar for seksjonens samlede virksomhet, herunder ansvar for seksjonens planlagte aktivitetsnivå og iverksettelse av tiltak for måloppnåelse Ansvar for at seksjonen følger forskrifter og andre gjeldende lovverk og prosedyre knyttet til virksomheten Sørge for at seksjonens personell innehar nødvendig kompetansenivå gjennom aktiv fagutvikling og rekruttering Jobbe for et godt arbeidsmiljø og være brobygger mellom seksjon intervensjon og avdelingen for øvrig  Samarbeide med andre seksjoner i avdelingen Lede og engasjere medarbeidere Kvalifikasjoner Minimum 4 års erfaring som radiograf/radiolog Erfaring fra MR.  Klinisk driftsforståelse Personlig egnethet i stillingen Lederutdanning/ledererfaring er en fordel, men ikke et krav Personlige egenskaper Initiativrik  og ansvarlig Evne til konstruktivt samarbeid Effektive og gode kommunikasjonsevner Evne til god personalledelse Evne til god veiledning og motivasjon av medarbeidere Interesse for forskning og fagutvikling Resultatorientert  Vi tilbyr Gode velferdstilbud for ansatte, for eksempel hytteutleie, teaterbilletter og mye annet Bedriftsidrettslag med et stort og variert tilbud Muligheter for bolig og barnehageplass i nær tilknytning til sykehusområdet Sentral beliggenhet med kort reisevei fra Oslo
20.11.2019 Lørenskog
Er du vår nye kollega? Vi søker etter engasjert og dyktig seksjonsleder for seksjon CTBildediagnostisk avdeling er organisert under Divisjon for diagnostikk og teknologi. Avdelingen har en moderne maskinpark som kontinuerlig oppdateres og opprettholdes. Avdelingen er pr i dag seksjonert i ni seksjoner; Radiologi overleger, Radiologi LIS, Radiografi, Intervensjon, Nukleærmedisin, Brystdiagnostikk, Kontor, Seksjon Ski og Seksjon Kongsvinger. Vår avdeling er i stadig utvikling, og de siste årene har vi vært gjennom en stor bemannings- og utstyrsøkning. Av den grunn ønsker vi nå å utvide ledergruppen på avdelingen. Dette for å sikre god ivaretagelse av både fag og ansatte. Vi søker derfor etter en ny leder for seksjon CT. Seksjonen består pr i dag av ca. 25 svært faglig engasjerte medarbeidere som jobber på 5 CT-maskiner. Inkludert i maskinparken har vi blant annet Philips IQon spektral CT som gir helt nye diagnostiske muligheter. Det er ansatt fire fagradiografer i seksjonen, og det er i tillegg planlagt å ansatte en enhetsleder (50 % klinisk drift, 50 % ledelse). Du vil selv få delta i denne rekrutteringen. Som seksjonsleder på CT inngår du i ledergruppen ved Bildediagnostisk avdeling. Du vil få en spennende hverdag med stor variasjon i arbeidsoppgaver. Du må være løsningsorientert og fleksibel person som liker å lede og som er glad i å jobbe med og motivere andre mennesker. Faget er i stadig utvikling, så du må også ha evne til nytenkning og være komfortabel med endringer.Alle søkere må søke elektronisk Arbeidsoppgaver Seksjonsleder har samlet fag-, budsjett-, personal- og resultatansvar for seksjonens samlede virksomhet, herunder ansvar for seksjonens planlagte aktivitetsnivå og iverksettelse av tiltak for måloppnåelse Ansvar for at seksjonen følger forskrifter og andre gjeldende lovverk og prosedyre knyttet til virksomheten Sørge for at seksjonens personell innehar nødvendig kompetansenivå gjennom aktiv fagutvikling og rekruttering Jobbe for et godt arbeidsmiljø og være brobygger mellom seksjon intervensjon og avdelingen for øvrig Samarbeide med andre seksjoner i avdelingen Lede og engasjere medarbeidere Kvalifikasjoner Minimum 4 års erfaring som radiograf/radiolog Erfaring fra CT.  Klinisk driftsforståelse Personlig egnethet i stillingen Lederutdanning/ledererfaring er en fordel, men ikke et krav Personlige egenskaper Initiativrik  og ansvarlig Evne til konstruktivt samarbeid Effektive og gode kommunikasjonsevner Evne til god personalledelse Evne til god veiledning og motivasjon av medarbeidere Interesse for forskning og fagutvikling Resultatorientert  Vi tilbyr Gode velferdstilbud for ansatte, for eksempel hytteutleie, teaterbilletter og mye annet Bedriftsidrettslag med et stort og variert tilbud Muligheter for bolig og barnehageplass i nær tilknytning til sykehusområdet Sentral beliggenhet med kort reisevei fra Oslo
20.11.2019 Lørenskog
Vis alle 20.237 ledige stillinger

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige autoriserte regnskapsfører, revisor eller evt. kombinert jurist kandidater. 

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om regnskapskontoret i Bergenvåre verdierregnskaps- og konsulenttjenesterøkonomisystemer og vår regnskap blogg.

 

 

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Kontaktperson

Autorisert regnskapsfører

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Devold Consulting AS