<  
>  
Ledig stilling

Åpen søknad – Devold Consulting AS Devold Consulting AS

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige autoriserte regnskapsfører, revisor eller evt. kombinert jurist kandidater. 

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om regnskapskontoret i Bergenvåre verdierregnskaps- og konsulenttjenesterøkonomisystemer og vår regnskap blogg.

 

 

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Skatteetatens samfunnsoppdrag er å sikre det finansielle hovedgrunnlaget for offentlig sektor. Divisjon Innkreving har hovedansvaret for regnskap og innfordring på vegne av Staten. Divisjonen skal forvalte og utvikle ordninger for innkreving av skatt, merverdiavgift, særavgifter og andre krav. Stillingene inngår i avdeling regnskap som fra 1 november 2020 vil bestå av ca. 150 medarbeidere. Vi søker seksjonssjefer til avdelingens to nyopprettede seksjoner. Du vil i stor grad kunne forme din stilling og arbeidshverdag, samtidig som du blir en del av et sterkt fagmiljø. Divisjonen har over tid fått tilført stadig nye oppgaver og ansvarsområder, og har et sterkt fokus på forretningsutvikling. Avdeling Regnskap vil være sentral i arbeidet med forretningsutvikling og det ligger til rette for at flere medarbeidere vil få mulighet til å jobb med det store løftet som Innkreving forventes å skulle ta de nærmeste årene. Seksjon 1 får ansvar for fellesfunksjoner med et koordineringsansvar for hele avdelingen. Seksjonen har fagansvaret for Innkrevingsregnskapene med overordnet ansvar for regnskapsavleggelse og analysearbeid innen blant annet skatteinngangen og annen service til kommunene. Seksjonen har ansvar for regnskapsføring av Skatteregnskapet. Seksjonen består av fem grupper fordelt på tre lokasjoner. Seksjon 2 har ansvar for regnskapsføring og avstemming av fem innkrevingsregnskap som sorterer under Skatteetatens innkrevingsportefølje. Dette er Merverdiregnskapet, Petroleumsskattregnskapet, Innkrevingsregnskapet for oppdrag og særavgifter, Innkrevingsregnskapet for bidrag og tilbakebetaling og Inntektsregnskapet for skatt og folketrygd. Seksjonen vil bestå av fire grupper fordelt på fire lokasjoner Stillingene inngår i avdelingens ledergruppe. Statlig innkreving forventes å ha en stor endringsagenda de nærmeste årene og riktig kandidat vil være med på å påvirke dette.  Skatteetatens verdier er profesjonell, imøtekommende og nytenkende. Vi ønsker at du identifiserer deg med våre verdier.   For å ivareta vårt samfunnsoppdrag og bidra til bekjempelse av Covid-19 følger Skatteetaten til enhver tid de nasjonale helsemyndighetenes råd. Vi gjennomfører derfor intervju på video inntil videre.  Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden. Arbeidsoppgaver aktivt bidra til utvikling av egen ledergruppe og avdelingens ledergruppe jobbe strategisk med mål og satsninger i avdelingen og divisjonen faglig oppfølging og effektivisering av prosessene i egen seksjon jobbe målrettet for modernisering, digitalisering og robotisering av Innkrevingsregnskapet jobbe med god samhandling og samordning i avdelingen helhetlig rapportering og resultatansvar for egen portefølje Kvalifikasjoner høyere utdanning på masternivå innen økonomi og regnskap. Søkere med lang relevant erfaring kan kompensere for deler av utdanningskravet. Internasjonale grader må være godkjent av NOKUT minimum 3 års arbeidserfaring innen økonomi og/eller regnskap minimum 5 års ledererfaring med å videreutvikle og lede kompetansemiljø må ha god regnskapsforståelse og god kunnskap innen bruk av Office produkter god forståelse for digitalisering og robotisering innen regnskapsfaget god skriftlig og muntlig fremstillingsevne   gjerne erfaring med å lede andre ledere fordel med erfaring fra fjernledelse gjerne erfaring med analyse og rapportering Personlige egenskaper strategisk og analytisk du er resultatbevisst effektiv, strukturert og selvstendig gode samarbeids- og kommunikasjonsevner ha en klar og samlende lederstil  stor arbeidskapasitet og leveranseevne   Vi tilbyr mulighet for å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse Stillingene lønnes som Seksjonssjef (kode 1211), fra kr. 820 000 – kr. 950 000, avhengig av kvalifikasjoner. De første seks månedene regnes som prøvetid.  Noe reisevirksomhet må påregnes.     
29.06.2020 Grimstad
Hovedoppgaver i stillingen vil være: Planlegging av rapportering sammen med kunde Ansvarlig for regnskapsavleggelsen til kunde, inkludert koordinering av oppgaver i gruppen bestående av ytterligere to ressurser samt fra andre ressurser som bidrar i regnskapsavslutningen Personalansvar for to ressurser (regnskap og fakturering) Månedsavslutning inkludert periodiseringer og avstemminger Føring av regnskap ved behov Identifisere og kontinuerlig arbeide med forbedringer i systemer og prosesser Vi ønsker at kandidaten: Er siviløkonom eller lignende innen økonomi, regnskap eller tilsvarende Har god kjennskap til lover og regler innen fagområdet regnskap Har arbeidserfaring innen regnskap Erfaring med ERP systemet X-ledger vil bli vektlagt Er selvstendig, strukturert og nøyaktig Har gode kommunikasjonsevner Er serviceinnstilt Har god norsk og engelsk skriftlig og muntlig fremstillingsevne Har god systemforståelse, og har interesse for sammenhengen mellom system og fag Liker å jobbe sammen med andre og er opptatt av kunnskapsdeling Innsendelse av søknad: Søknad med CV, vitnemål og attester sendes via vårt elektroniske søknadsskjema på våre internettsider. Vi gjør oppmerksom på at det kun er de elektroniske søknadene som vil bli behandlet. Norconsult er Norges største rådgiverbedrift. Våre tjenester er rettet mot samfunnsplanlegging, prosjektering og arkitektur. Selskapet er eid av våre over 4 400 medarbeidere som er stasjonert på 113 kontorer i hele verden. Hovedkontoret ligger i Sandvika utenfor Oslo
22.06.2020 Oslo
Intility er i sterk vekst, og vi fortsetter å styrke vår satsning på Intilitys Workplace-plattform. I Workplace Technologies jobber vi for at selskaper skal kunne utnytte kraften i hver enkelt medarbeider, ved å ta et ende-til-ende-ansvar for plattformen til den moderne arbeidsplassen. Som Advisor i Workplace Technologies vil du sammen med trivelige kollegaer få en viktig rolle som digital rådgiver for alle våre kunder ved innkjøp og utskiftning av IT- og produktivitetsutstyr, som PC-er og mobile enheter. Du vil også få muligheten til å opparbeide deg sterk faglig kompetanse innenfor ulike teknologier. I tillegg til å hjelpe selskaper med å gjøre informerte innkjøpsvalg, vil du kunne bli en viktig bidragsyter til å videreutvikle Intilitys digitale innkjøpsplattform, som står for over 10 000 årlige anskaffelser. Intility tar et helhetlig ansvar fra teknisk device-administrasjon til data-dreven support og utstyrsrådgivning. Dette gjør at du vil bli en del av et kompetent og sammensatt miljø, der kunnskapsdeling står i fokus. Med et unikt, tverrfaglig samarbeid på toppen av en industrialisert tjenesteplattform, håper vi at du sammen med oss vil være stolt av å kunne gi gode brukeropplevelser som gjør en forskjell i hverdagen. Du vil ha en bratt læringskurve, samtidig som du har muligheten til å hjelpe selskaper å ta i bruk teknologi for å øke egen konkurransekraft. Stillingen krever ingen tekniske forkunnskaper, men vi håper du tar med deg nysgjerrighet og ikke minst et sterkt ønske om å lære mer om teknologi. Vi ser etter deg som: Har bachelor- eller mastergrad Er nyutdannet eller har opptil 2 års erfaring Interesseres av skjæringspunktet mellom teknologi og business Får energi av å hjelpe kunder med din kompetanse Har gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk Er strukturert og har stor arbeidskapasitet Hjelper kollegaene dine, ikke fordi du må, men fordi du har lyst Er nysgjerrig og ønsker faglige utfordringer Hos oss: Representerer du et konsept du er stolt av Får du utfordrende arbeidsoppgaver fra dag én Får du kontinuerlig faglig påfyll gjennom Intility Academy Blir du kastet rett ut i det, riktignok med god hjelp fra de hyggelige kollegaene dine Betyr det noe at du kommer på jobb for vi er avhengig av din kunnskap Vil du bli en del av et energisk miljø med mange sosiale happenings Må du jobbe hardt, men du kommer til å glede deg til å gå på jobb Hvordan er det å jobbe i Intility? I Intility er vi opptatt av at de ansatte trives på jobb og sammen med hverandre. Vi har ulike treningsgrupper som løpegruppe med profesjonell løpetrener og et fotballag i bedriftsligaen. I helgene kan man dra på fotballkamp på Intility Arena med familie, venner og kollegaer, eller på fjellet på en av våre firmahytter på Norefjell Ski og Spa Resort. I tillegg arrangeres det flere sosiale og faglige arrangementer gjennom året. For at du skal være i flyt i hverdagen serverer Intility frokost, lunsj og ettermiddagsmat til alle ansatte. I tillegg lager vi middag til alle som ønsker å ta det med hjem til seg og sin familie.Last opp søknad, CV, samt karakterutskrifter fra vgs. og høyere utdanning som vedlegg.
02.07.2020 Oslo
Strategi -    ledelse -   utviklingAnestesiavdelingen er en avdeling i stor utvikling. Avdelingen er i ferd med å utvide sitt intensivtilbud, vi bygger opp nye og utvidede anestesitjenester til en rekke av sykehusets ulike fagavdelinger, utvikler en samarbeidsmodell med anestesimiljøet på Kongsvinger sykehus, og skal satse på mer poliklinikkvirksomhet gjennom blant annet økt kapasitet på smertepoliklinikken. Som universitetssykehus ønsker vi å styrke forskning og fagutviklingen, og jobber med ny forskningsstrategi.Anestesiavdelingen er en av landets største med ca 330 ansatte og 14 intensivsenger. Den siste tiden har avdelingen figurert i media i forbindelse med covid-pandemien, hvor man på det meste håndterte 23 intuberte pasienter samtidig og med meget gode behandlingsresultater.Avdelingen har et ungt og dynamisk arbeidsmiljø med 65 leger og rundt 250 sykepleiere og spesialsykepleiere som jobber for et best mulig tilbud for pasientene i et opptaksområde på rundt 570.000 mennesker. I tillegg har avdelingen en professor II-stilling, en amanuensis og flere stipendiatstillinger.Anestesiavdelingen består av seksjonene: anestesileger, anestesisykepleiere, intensiv, postoperativ og smerteklinikken. Avdelingen betjener hele sykehuset med anestesitjenester. I tillegg til oppgaver på operasjonsavdelingen og dagkirurgisk senter, gis det anestesiservice ved undersøkelse av barn, på barneintensiv, ved PCI og trombectomi-behandling, ved ECT ved psykiatrisk sengeavsnitt, ved traumeteam og andre utkall til akuttmottaket etc. Det er etablert en ordning med akutt-team fra anestesiavdelingen som rykker ut til sengepostene ved definert behov.Vi tilbyr en spennende lederstilling, med en sentral plassering i divisjonens ledergruppe.  Vi søker en engasjert, nytenkende, motiverende, tydelig og samlende leder som liker å jobbe målrettet og strategisk for å skape resultater sammen med sine medarbeidere og samarbeidspartnere. Som avdelingsleder for anestesiavdelingen vil du ha en viktig rolle i å videreutvikle avdelingen, slik at tjenestene holder høy kvalitet og er i tråd med sykehusets strategi og verdier. Gjennom helhetlig og strategisk tenkning og god faglig forståelse, vil du legge til rette for gode beslutningsprosesser og gjøre nødvendige prioriteringer. Akershus Universitetssykehus ønsker å videreutvikle og styrke sin universitetsfunksjon, og som avdelingsleder har du ansvar for å legge til rette for og videreutvikle også forskning og undervisning.  Kortfattet søknad med CV sendes senest 15. august. Arbeidsoppgaver Strategisk ledelse og videreutvikling av avdelingen med vekt på fag, kvalitet og kvalitetsforbedring  Ansvar for daglig drift, personaloppfølging, budsjett, fag og kvalitet i avdelingen Deltagelse i kirurgisk divisjons ledergruppe og medansvar for kirurgisk divisjon Sikre kompetanseutvikling i alle yrkesgrupper og jobbe for et godt arbeidsmiljø  Sikre god spesialistutdanning og forskningsaktivitet Bidra til pasient- og brukerfokus i tjenesteutviklingen Kvalifikasjoner Spesialist anestesi eller annen relevant helsefaglig utdanning  Erfaring fra og interesse for ledelse, formell lederkompetanse vil være en fordel Erfaring med arbeid med mål- og resultatstyring og dokumenterte resultater Kunnskap om målrettet pasientsikkerhet og HMS arbeid  Erfaring fra og innsikt i sammensatt kirurgisk og anestesiologisk virksomhet Forskningskompetanse er en fordel Personlige egenskaper Ønske om og motivasjon for å være leder  Evne til tydelig og inspirerende ledelse, samhandling og motivasjon i en kunnskapsbedrift Evne til å løse mellommenneskelige utfordringer  Gode kommunikasjons- og formidlingsevner, og god til å jobbe i team Tydelig kommunikasjon av faglige visjoner og retninger  God organisasjonsforståelse, med evne til å se og tenke helhetlig og fremtidsrettet God gjennomføringsevne, resultat og løsnings-orientert  Budsjett- og økonomiforståelse   Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt Vi tilbyr Spennende og utfordrende lederstilling, med mulighet for stor påvirkning av avdelingens og divisjonens utvikling  Kompetent og faglig sterk organisasjon  En organisasjon som satser på forskning, innovasjon og utvikling for å sikre høy kvalitet på dagens og fremtidens helsetjenester  Mulighet for lederutvikling gjennom sykehusets lederutviklingsprogram  Gode velferdstilbud for ansatte, blant annet hytteutleie, treningstilbud, kulturarrangementer, mulighet for bolig og barnehageplass
30.06.2020 Lørenskog
DPS Groruddalen utfører spesialisthelsetjenester innen psykisk helse. DPS Groruddalen er en del av Akershus universitetssykehus, og har som opptaksområde bydelene Alna, Grorud og Stovner samt Nittedal kommune. Totalt har disse et folketall på ca. 130 000. DPS Groruddalen består av Helse & Arbeid-klinikken, Seksjon for akutte og ambulante tjenester (SAAT), fire Allmennpsykiatriske poliklinikker, Seksjon for gruppeterapi, Spesialpoliklinikk samt Døgnseksjon. Poliklinikkene og administrasjonen er lokalisert i Rosenbergveien 15 i bydel Grorud og Jerikoveien 28 i bydel Alna, og døgnseksjonen er lokalisert i Brennaveien 18 i Nittedal.  Vi søker en engasjert og positiv person som kan bidra til gjennomføring og videreutvikling av arbeidet med kvalitetssikring av våre oppgaver.Stillingen inngår i avdelingsleders stab. Arbeidsoppgaver Systematisere, organisere og administrere avdelingens kvalitetsarbeid, Bistå med lederstøtte og utarbeiding av styringsdokumentasjon, herunder implementering av prosedyrer, utarbeidelse av tiltaksplaner og rapporter, Bistå i arbeidet med avviksbehandling, klagesaker og internrevisjon, Bidra i arbeidet med kompetanseutvikling Kvalifikasjoner Relevant utdanning og erfaring innen kvalitetssystem og kvalitetsledelse, Erfaring med saksbehandling og god skriftlig fremstillingsevne, Erfaring med arbeid i spesialisthelsetjenesten eller helseinstitusjon, Det er ønskelig med erfaring i bruk av administrative datasystemer som P360, EQS, Qliklis og DIPS, Erfaring fra, og forståelse for arbeidet i DPS vil bli vektlagt Personlige egenskaper Vi ønsker oss en medarbeider som kan arbeide selvstendig, nøyaktig, løsningsorientert og resultatorientert, Initiativrik og fleksibel, Gode samarbeidsevner, Beherske norsk skriftlig og muntlig Vi tilbyr Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver i et spennende og hyggelig arbeidsmiljø med høy faglig kompetanse, Gode muligheter for faglig utvikling og kompetanseheving
30.06.2020 Oslo
Avdeling for Kvalitet og pasientsikkerhet er en avdeling i Enhet for medisin og helsefag.Avdelingen skal bidra til god pasientsikkerhet og at foretaket utvikler en kultur for forbedring og læring. Avdelingen har systemansvar for å etablere, strukturere, koordinere og understøtte systematisk og kontinuerlig arbeid med kvalitetsforbedring og pasientsikkerhet, herunder også hvordan foretaket kan lære av feil. Avdelingen skal understøtte og være pådriver for strategiske mål og aktiviteter på området kvalitet og pasientsikkerhet i foretaket og utvikle og ivareta rådgivnings- og støttefunksjoner innenfor avdelingens fagområder. Arbeidsoppgaver Saksbehandling innenfor avdelingens ansvarsområder Systematisk kvalitetsforbedring og håndtering av pasientrelaterte hendelser Deltakelse i utvikling av prosedyrer/rutiner Undervisning, råd og veiledning Deltakelse i prosjekt- og utviklingsarbeid   Kvalifikasjoner Helsefaglig utdanning på universitets- eller høyskolenivå IT kompetanse God skriftlig og muntlig framstillingsevne Relevant arbeidserfaring fra helseinstitusjon Kompetanse innen rådgivning, veiledning og forbedringsarbeid Godt faglig skjønn Personlige egenskaper Evne til å arbeide selvstendig, målrettet og løsningsorientert Evne til å samarbeide med andre faggrupper om oppgaveløsningen Stor arbeidskapasitet Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner Vi tilbyr  Spennende faglige utfordringer Tverrfaglig teamarbeid Hyggelig arbeidsmiljø Fleksibel arbeidstid Lønn etter avtale Gode velferdstilbud for ansatte Bedriftsidrettslag  
30.06.2020 Lørenskog
Vi søker flere løsningsarkitekter! CGI bidrar til å levere et komplett tjenestetilbud av løsningsleveranser innen design, utvikling og test, til små og store kunder. Avdelingen har et sterkt fagmiljø bestående av konsulenter med spisskompetanse innen systemarkitektur. På grunn av flere tilbudsforespørsler søker vi nå en erfaren løsningsarkitekt som ønsker å bli med på laget. Your future duties and responsibilities Hva er dine oppgaver som løsningsarkitekt?Som løsningsarkitekt i hos oss vil du ha en sentral rolle på prosjekter hos våre kunder, og fungere som et bindeledd mellom fagmiljøer, utviklingsteam og andre arkitekter. Du må være en prosessdriver og ha tett og løpende kontakt med både kravstillere, fagansvarlige, applikasjonsarkitekter og andre interessenter. I rollen vil du være ansvarlig for at de teknologiske føringene gitt av kunden opprettholdes gjennom prosjektgjennomføringen. Arbeidet inkluderer også at du både strukturerer og definerer teknologiske og arkitektoniske behov i samarbeid med kunden og andre prosjektdeltakere. Vår nye løsningsarkitekt har ...•høyere utdannelse innen IT eller økonomi•minimum 7 års arbeidserfaring, hvor minst 3 av disse årene er innen arkitektur•erfaring med større prosjekter, gjerne fra offentlig sektor, og arbeidet med funksjonell eller teknisk løsningsdesign•evner til å se helheten, og har kjennskap til alle faser i et utviklingsprosjekt•god forståelse for forretningsprosesser, og erfaring med smidige prosessrammeverk•SCRUM master- eller product owner-sertifisering, men dette er ikke et krav•har kompetanse innen JavaSom person har du stor interesse for teknologi, og interesse for utvikling av webløsninger. Du er strukturert og analytisk, samt kvalitets- og resultatbevisst. På samme tid er du tillitsvekkende og teamorientert. Da du i rollen som løsningsarkitekt vil jobbe med kunder i offentlig og privat sektor, er det en forutsetning at du har gode kommunikasjonsevner på norsk, både skriftlig og muntlig.Noe av hva vi kan tilby:Vi kan tilby deg en kreativ og viktig rolle i et selskap i vekst, og som ligger langt fremme i hvilke muligheter teknologi gir samfunnet gjennom områder som AI, IoT, robotics, virksomhetsarkitektur og digital transformasjon. Acando Gruppen er et solid selskap, og vinner stadig nytt terreng både faglig og markedsmessig. Du vil inngå i et sterkt fagmiljø med fokus på kunnskapsdeling, og som stimulerer til faglig og personlig utvikling. Vi tilbyr også et sosialt miljø og arrangementer som eksempelvis bedriftsidrettslag, hackweekends, fjellturer m.m.Vil du vite mer?For mer informasjon ta kontakt med Avdelingsleder Delivery, Vibeke Bassøe, på e-post:vibeke.bassoe@cgi.no eller via telefon 92621717.Vi behandler søknader fortløpende, og aktuelle kandidater vil kontaktes i løpet av kort tid.Søknadsfrist: Snarest  
25.09.2019 Oslo
Synes du offentlig sektor er spennende og ønsker å jobbe i prosjekter med stor samfunnsnytte? Som prosjektleder i CGI kan du være med på digitaliseringen av offentlig sektor! Vi bidrar til å levere et komplett tjenestetilbud av løsningsleveranser innen design, utvikling og test til våre kunder. God prosjekt- og teamledelse er det som gjør at våre leveranser lykkes og gir våre kunder trygghet for at leveransene våre kommer til rett tid, avtalt kostnad og med god kvalitet. Vi er nå på jakt etter flere prosjektledere som vil bistå våre kunder med å oppnå vellykkede prosjekter. Your future duties and responsibilities I CGI vil du jobbe med prosjektledelse av IT-prosjekter, estimering, planlegging, gjennomføring og oppfølging av ulike prosjekter, teams og løsninger. Arbeidsoppgavene inkluderer ledelse av utviklingsteam, og tett samarbeid med prosjekteiere og andre prosjektdeltakere. Du vil være en viktig sparringspartner for våre kunder ved strategiske spørsmål og teknologiske veivalg. Samtidig er du viktig for å sikre framdrift i prosjektet, og for kvalitetssikringen av våre leveranser. I tillegg til å arbeide med rådgivning og prosjektledelse for våre kunder, ønsker vi deg som vil bistå i videreutviklingen av vår prosjektmetodikk og faggruppe, samt delta i tilbudsarbeid ved behov. Required qualifications to be successful in this role - høyere utdanning innen IT eller økonomi- minimum fem års erfaring som prosjektleder- erfaring fra IT-utviklingsprosjekter og helst fra prosjekter innen offentlig sektor- gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig (minimum nivå C)- sertifisering innen Prince2 Practitioner eller PMI og gjerne som Scrum master- kjennskap til smidig utvikling; som Scrum, Kanban, Devops og annen relevant metodikk- god IT- og forretningsforståelse med gode lederegenskaper- har konsulentgenetDu har en sterk interesse for innovativ og utviklende ledelse, og nysgjerrighet for teknologi. Som person er du selvstendig og strukturert, men samtidig teamorientert og engasjerende. Du har høy gjennomføringsevne og er resultatorientert, også under tidspress. Da du vil arbeide tett med kundene våre, er det en forutsetning at du kommuniserer godt på norsk, både skriftlig og muntlig.Noe av hva vi kan tilby:CGI er et solid selskap i vekst, med fokus på kompetanseutvikling og en god balanse mellom jobb og fritid. Du vil få en ansvarsfull og viktig rolle i et selskap som øyner å se mulighetene teknologi gir samfunnet. Du vil inngå i et sterkt fagmiljø med fokus på kunnskapsdeling, og som stimulerer til faglig og personlig utvikling. Vi tilbyr et sosialt miljø, med mange ulike arrangementer som avdelingsmøter, fagkvelder, hackweekends, bedriftsidrettslag og fjellturer.Vil du vite mer?For mer informasjon, kontakt Director - Vibeke Bassøe, på e-post: vibeke.bassoe@cgi.com eller Recruitment - Daniel Horn, daniel.horn@cgi.com - telefon +47 90624062.Vi behandler søknader fortløpende, og aktuelle kandidater vil kontaktes i løpet av kort tid.Søknadsfrist: Snarest
08.06.2020 Oslo
Vis alle 15.843 ledige stillinger

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige autoriserte regnskapsfører, revisor eller evt. kombinert jurist kandidater. 

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om regnskapskontoret i Bergenvåre verdierregnskaps- og konsulenttjenesterøkonomisystemer og vår regnskap blogg.

 

 

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Kontaktperson

Autorisert regnskapsfører

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Devold Consulting AS