Ledig stilling

Åpen søknad – Brødboksen TWD AS Brødboksen TWD AS

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Vi inviterer deg til å ta i bruk din kompetanse innen prosjektering av bygg i en stilling hvor du blir engasjert i spennende byggeprosjekter i regionen. For denne rollen trenger du utdannelse innen bygg og konstruksjonsfag. Erfaring fra prosjektgjennomføring og bygningsteknisk prosjektering er en fordel. Er du vår nye Rådgivende Ingeniør / Sivilingeniør byggeteknikk? Klikk på søkeknappen for å legge inn din søknad.   Inviting bright minds Vil du bli utfordret faglig og utvikle ekspertisen din i et åpent, fleksibelt og samarbeidsorientert arbeidsmiljø? I Rambøll får du brukt din kunnskap til å skape et bedre samfunn og øke livskvaliteten for menneskene som bor der. Du blir en del av et globalt selskap som har vært i vekst siden oppstarten i 1945. Vi jobber sammen på prosjekter som bidrar til bærekraftig endring, både sosialt, økonomisk og for miljøet.   Bli en del av vår Drammens avdeling Som vår nye Rådgivende Ingeniør / Sivilingeniør byggeteknikk blir du en del av Rambøll Norge AS, avdeling Drammen som består av ca. 150 dyktige medarbeidere innenfor fagområdene Byggeteknikk, Bro og anlegg, Plan- og arkitektur, Veg, Tekniske systemer, Prosjektledelse, Urban water, Miljø og helse, Risk management og Treatment. Kontoret vårt er sentralt plassert i Drammen sentrum med moderne fasiliteter. Vi har et godt arbeidsmiljø og vi har mål om kontinuerlig vekst innen etablerte fagområder. Vi samarbeider med flerfaglige Rambøll-miljøer på tvers av landet og i Norden, og vi er engasjert i flere store byggeprosjekter og planoppdrag i Drammen og i Norge for øvrig.   Dine hovedoppgaver og ansvarsområder vil være: Byggteknisk prosjektering Oppdragsledelse Rådgivning og uavhengig controller 3D-modellering og tegninger 3D-analyser og beregninger   Vi støtter den faglige utviklingen din Medarbeiderne våre er vår viktigste ressurs, og den faglige veksten din en forutsetning for vår suksess. Fra du starter hos oss får du støtten du trenger for å utvikle deg videre. I denne rollen vil det faglige utgangspunktet ditt for eksempel være: Mastergrad i konstruksjonsteknikk Gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk Erfaring med modelleringsverktøy som eksempelvis Revit, FEM-design eller Tekla.   I denne rollen vil det være en fordel om du også er selvstendig og initiativrik og trives med faglige utfordringer. Du innehar god teknisk innsikt og evne til å se helhet og samspill mellom alle fag og aktører i et prosjekt.     Velkommen til vår  divisjon for bygg & arkitektur  Vi er et av verdens ti ledende firma innen bygningsprosjektering, og jobber årlig på mer enn 10 000 byggeprosjekter. Våre 4000 fageksperter fra hele verden har spesialisert seg på å skape innovative og bærekraftige bygg som det er godt å bo og jobbe i. Vi legger ekstra vekt på å balansere de kulturelle, sosiale og fysiske aspektene ved byggene, for å skape verdi for kunden, sluttbrukeren og samfunnet.   Rambøll i Norge Rambøll er et av Norges ledende selskap innen rådgivende ingeniørtjenester, arkitektur og design. I Norge har vi 16 kontorer med tilsammen 1500 eksperter, som jobber tverrfaglig på store og små prosjekter. Hos oss kan du bidra til å skape innovative og bærekraftige løsninger til nytte for kunden, sluttbrukeren og samfunnet.   Slik søker du Søk via nett, ved å trykke på søkeknappen og laste opp CV, søknad og annen relevant dokumentasjon. Vi ser frem til å høre fra deg. Søknadsfrist: 15.09.2019.   Har du spørsmål?Kontakt Avdelingsleder Nina Merethe Wiley, nina.wiley@ramboll.no, 91 14 07 07
15.08.2019 Drammen
 Ledig fast stilling som kodekonsulent i Medisinsk divisjon Kodekonsulentens hovedoppgave er å kvalitetssikre divisjonens diagnose - og prosedyreregistrering basert på informasjon registrert i pasientens journal. Dette for å sikre korrekte data for sykdomsstatistikk og økonomi. Kodekonsulentene har ansvar for egne avdelinger innen divisjonen og samarbeider med avdelingsledere og kodeansvarlig leger. Kodekonsulentene i Medisinsk divisjon er sentral organisert i divisjonsdirektørens sekretariat som en av 16 avdelinger i divisjonen. Kodekonsulentene sitter i felles kontorlandskap sammen med kodekonsulentene fra de fleste andre divisjonene på sykehuset. Dette bidrar til et godt faglig - og sosialt miljø. Stillingen krever god struktur, kompetanse innen medisinsk klassifikasjon og medisinsk terminologi og journalføring, samt DIPS kompetanse. Vi søker deg som er selvstendig, trygg, har relevant erfaring og kompetanse innen området og som er bekvem i en rolle hvor du har en aktiv arbeidsdag.   Høres dette spennende ut, så oppfordrer vi deg til å søke !  Arbeidsoppgaver Systematisk gjennomgang av journaldokumentasjon for alle pasientopphold Kontrollere at kodesetting av diagnoser og prosedyrer er korrekt  etter gjeldende lover og regler  Bidra til at virksomhetsrapporter knyttet til statistikk, finansiering og planlegging er bygget på korrekt datagrunnlag Bidra til økt DRG - kompetanse i Medisinsk divisjon  ved bl.a. opplæring i samarbeid med kodeansvarlig lege Kvalifikasjoner Helsesekretær eller tilsvarende Kurs i medisinsk klassifikasjon, Nirvaco eller tilsvarende DIPS kompetanse Kjennskap til sykehusfunksjoner, medisinsk terminologi og journalføring Basal kunnskap i anatomi, fysiologi og sykdomslære  Personlige egenskaper Systematisk og resultatorientert Evne til å arbeide selvstendig Evne og vilje til samarbeid Gode IKT -  kunnskaper  Personlig egnethet vektlegges   Vi tilbyr En aktiv og spennende jobb, innenfor en arbeidsplass med stor samfunnsmessig betydning Gode muligheter for personlig og faglig utvikling Sykehuset har gode velferdstilbud, pensjon og forsikringsordninger for ansatte 
14.08.2019 Lørenskog
Vil du være med å forme fremtiden for en av Norges viktigste felleskomponenter? Vi søker etter deg som har erfaring med å ha ansvar for å den operative og daglige oppfølgingen av tjenester som leveres til mange brukere. Du har god teknisk innsikt og har til enhver tid en helhetsoversikt over driftssituasjonen og er vant til å være eskaleringspunkt ved eventuelle avvik i forhold til avtalte leveranser. Du har erfaring fra å lede et produksjonsteam samt samarbeide med utviklingsteam, for å ivareta SLA'er. Du har også erfaring fra å inngå i beredskapsteam. Folkeregisteret utgjør en svært viktig del av samfunnets infrastruktur og har bidratt til store effektiviseringsgevinster for hele det norske samfunn. Registeret er sentralt i offentlig personrelatert saksbehandling og planlegging, men også for store deler av privat sektor er Folkeregisteret en nødvendig informasjonskilde for å utføre lovpålagte oppgaver. I 2016 ble det igangsatt et prosjekt som ivaretar moderniseringen. Prosjektet varer til og med 2020 og parallelt med dette skal en forvaltningsorganisasjon etableres. Du vil jobbe i prosjektet inntil oppgavene overføres til linjeorganisasjonen. Stillingen rapporterer til underdirektør for gruppe Verdikjede og vil samhandle tett med gruppen som videreutvikler og forvalter Folkeregisteret. Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden. Arbeidsoppgaver være bindeledd for daglig drift og produksjon i Divisjon IT inkludert koordinering med eksterne tjenesteleverandører (Difi, Altinn m.fl.) ansvar for tilstrekkelig bemanning for daglig drift og produksjon av Folkeregisteret (løpende drift, inkludert 24/7 beredskap) leder daglige driftsmøter samt møter for produksjonsoppfølging med produsenter og konsumenter sørger for driftsvarslinger ved planlagte endringer samt hendelser som påvirker tilgjengelighet til eller funksjonalitet i Folkeregister-løsningen sørge for at produksjonssettingsplaner etableres og følges opp utarbeide og vedlikeholde beredskapsplan for FREG og sikre at denne er koordinert og avstemt med Skatteetatens overordnede beredskapsplaner rapportere månedlig SLA til Tjenesteansvarlig i Divisjon IT sørge for dokumentasjon av konsekvens, årsak og tiltak knyttet til hendelser i produksjon samt rapportere disse til Divisjon IT kvalitet produkteierskap til egenutviklet produksjonsoppfølgingsverktøy for FREG gi innspill til applikasjonsforbedringer Kvalifikasjoner høyere relevant utdanning på bachelornivå. Relevant erfaring kan kompensere for kravet til utdanning erfaring fra løsninger basert på hendelsesorientert mikroarkitektur, utviklet med java-rammeverk med testdrevet utvikling erfaring og dokumenterte resultater som serviceleder eller lignende funksjon som ivaretar oppfølging av applikasjoner med høye oppetidskrav praktisk erfaring med produksjonsoppfølging og oppgaver nevnt over erfaring med ledelse av produksjonsteam god kjennskap til ITIL og tilhørende prosesser god teknisk innsikt og fordel å ha erfaring som utvikler gode skriftlige og muntlige formidlingsevner på norsk Personlige egenskaper god gjennomføringsevne tar initiativ og er proaktiv gode kommunikasjonsevner gode samarbeidsevner Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger Stillingen lønnes som senioringeniør (kode 1181) eller seniorrådgiver (kode 1364), fra kr 680 000 – kr 750 000 avhengig av kvalifikasjoner. Stillingen har 6 måneders prøvetid. Noe reisevirksomhet må påregnes. Refnr:  2019/10604
22.07.2019 Oslo
Trives du i rollen som rådgiver mellom teknologi og forretning?  Vi søker etter deg som er vant med å arbeide i større organisasjoner og er opptatt av å finne gode løsninger. Vi ser for oss at du kan håndtere krav fra bruker, forretning og teknologi, har bred erfaring fra ulike bransjer og kan arbeide både i det funksjonelle og tekniske grensesnittet. Skatteetaten søker en erfaren og engasjert fagperson som inspireres av utfordringer og muligheter som oppstår i møtet mellom virksomhetsprosesser og informasjonsteknologi. Brenner du for å utvikle en moderne offentlig sektor i tråd med endringer i samfunnet og den teknologiske utviklingen? Vi ser etter deg som evner å skape entusiasme og å inspirere andre. Personlig egnethet vil bli vektlagt.  Har du stor interesse for å kunne se helheten innenfor strategisk digitalisering? Etaten har store ambisjoner om å videreutvikle våre digitale tjenester til publikum og næringsliv. Vi ønsker å kunne spille en viktig rolle i en felles offentlig digitaliseringsprosess i tråd med Regjeringens program på dette området. For å oppnå dette må våre produksjonsprosesser kontinuerlig moderniseres og tilpasses en digital hverdag. Som del av Strategi-seksjonen i Skattedirektoratet får du en ledende rolle i dette arbeidet som vil skje i nær kontakt med våre operative arkitektur-, teknologi- og virksomhetsfaglige miljøer.  Seksjon Strategi i avdeling Virksomhetsstyring i Skattedirektoratet er en nyopprettet seksjon. Avdeling for Virksomhetsstyring består av rundt 90 årsverk, der 20 av disse jobber i seksjon Strategi. Seksjonen har ansvar for å støtte skattedirektøren i forvaltningen av etatens langsiktige planverk og realiseringen av etatens langsiktige målsettinger. Dette innebærer en helhetlig forvaltning av etatens overordnede strategiarbeid, langtidsplanlegging, virksomhetsarkitektur og porteføljestyring. Dette betyr blant annet tett samarbeid med etatens IT-divisjon.   Arbeidsoppgaver videreutvikle Skatteetatens virksomhetsarkitektur sørge for at etaten har oppdaterte plan- og styringsprodukter innenfor virksomhetsarkitektur (herunder målbilder og veikart), og påse at disse understøtter etatens strategier og fremtidsbilder koble sammen planverk på ulike nivåer, kvalitetssikre at planer fra ulike deler av organisasjonen henger sammen bidra i arbeidet med og følge opp realiseringen av strategier og målbilder samarbeide tett med relevante fagmiljøer gi råd, følge opp beslutninger og foreslå tiltak bidra i sentrale programmer og prosjekter, så vel som mindre tverrfaglige team Kvalifikasjoner høyere utdanning på masternivå, relevant erfaring kan kompensere for kravet til utdanning solid teknisk kompetanse og forståelse ønskelig med minimum fem års erfaring som virksomhetsarkitekt /relevant arbeidserfaring med dokumenterte resultater god forretningsforståelse og erfaring med samarbeid mellom forretning og IT god forståelse av samspillet mellom teknologi, arkitektur og virksomhetsutviklingen fordel med erfaring med styring og ledelse av større prosjekter med mange ulike aktører kjennskap til og/eller erfaring fra offentlig sektor vil bli vektlagt Personlige egenskaper svært gode samarbeids- og kommunikasjonsevner initiativrik og du motiveres av komplekse problemstillinger strukturert og beslutningsdyktig Vi tilbyr muligheten til å jobbe i en stor offentlig etat med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikkmedlemsskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger  Stillingen lønnes som seniorrådgiver (kode 1364), årslønn fra 690 000 – 950 000 avhengig av kvalifikasjoner. Skatteetaten har seks måneders prøvetid.
26.06.2019 Oslo
Stendi er Norges største omsorgsaktør og driver landsdekkende virksomhet innen barnevern, brukerstyrt personlig assistanse (BPA), bo- og omsorgstjenester, eldreomsorg og hjemmetjenester. I april inngikk Stendi en avtale med UDI om drift av særskilt bo- og omsorgsløsning for asylsøkere. I den forbindelse er vi i behov av våkne nattvakter til vår bolig for asylsøkere i Nannestad i Akershus. Vår ambisjon er å være best på tilrettelegging av individuelle tjenester gjennom høyt faglig fokus i alle ledd. Vi tilbyr en spennende arbeidshverdag med ulike utfordringer og sammensatte arbeidsoppgaver. Forefallende oppgaver på natt må påregnes. Verdiene respekt, ansvar, enkelhet og kunnskap danner grunnlaget for arbeidet og tjenesten vi tilbyr, og vi forventer at vårt personell etterlever disse. Avdelingen består av fire hus/boliger med plass til inntil 12 brukere. Ved tiltaket arbeider det omlag 30 personer med ulik bakgrunn og kompetanse. Som ansatt hos oss vil du få opplæring, kursing samt kontinuerlig veiledning. Kvalifikasjoner Evne til å jobbe målrettet og strukturert etter miljøterapeutiske tiltak Relevant erfaring fra arbeid med konflikthåndtering God muntlig og skriftlig fremstillingsevne i norsk og engelsk Gode samarbeidsevner Tidligere erfaring fra arbeid ved mottak er en fordel Personlige egenskaper  Du har gode relasjonelle ferdigheter Du ønsker å gjøre en forskjell i brukernes liv Du er målrettet, løsningsorientert og engasjert Du skaper og bidrar til et godt arbeidsmiljø Du har gode holdninger og verdier Du er trygg, tydelig og omsorgsfull Vi tilbyr 65,73 % fast stilling som nattvakt Lønn etter avtale og kvalifikasjoner Gode pensjonsordninger Engasjerte kollegaer og et godt fagmiljø Intern opplæring og kursing Gode muligheter for personlig og profesjonell vekst i et selskap i fremgang Tiltredelse etter avtale Det kreves politiattest ihht til gjeldene lovverk. Personlig egnethet vil bli vektlagt. Stendi kan tilby en innholdsrik og variert arbeidshverdag i en spennende organisasjon med et godt fagmiljø.
27.06.2019 Nannestad
Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater. Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss. Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.
07.11.2017 Oslo, Skien, Moss
Mediehuset StudentTorget tilbyr praksisplass for en til to studenter eller nyutdannede med ambisjoner om en karriere innen journalistikk og media. Praksisen er i vår nettredaksjon og vil inkludere bruk av film i det redaksjonelle arbeidet via vårt søsterselskap Kubrix. Praksis hos Mediehuset StudentTorget er ment å fungere som et springbrett for kandidaten. Læringskurven vil være høy og man vil få ansvar fra dag én med mulighet til å opparbeide en solid portefølje av saker.  Vårt fokus på bredt stoffmateriale og ambisiøse kildemål vil gi praktikanten et velutviklet bransjenettverk og kunnskaper om det journalistiske håndtverk. Det legges vekt på løpende oppfølging og praktikanten får en egen mentor gjennom perioden.   Ansettelsesforhold: - Praksisplassen er prosjektbasert og omfang og varighet vil tilpasses etter kandidatens og redaksjonens kapasitet - Stillingen er i utgangspunktet ikke lønnet, men utgifter og kompensasjon vil dekkes etter nærmere avtale - Det vil være muligheter for et utvidet engasjement og stilling for riktig person    Vi tilbyr: - Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver fra første stund - Et ungt, kreativt og uformellt miljø - Kontor på Bislett / Majorstua - Gratis kantine - Muligheten til å være med på å gjøre hverdagen bedre for Norges studenter, skoleelever og nyutdannede.  
19.05.2017 Oslo
Innkjøp er et prioritert område i GK Norge. Vi jobber kontinuerlig med å utvikle vår innkjøpsfunksjon for å stå sterkere i anbudskonkurranser, bidra til videre lønnsomhet og redusere risiko. Nå profesjonaliserer vi innkjøp ytterligere gjennom å rekruttere en leder for innkjøpsanalyse.   Som leder for innkjøpsanalyse får du mulighet til å være med på en meget spennende utvikling av GK Norge sin nordiske innkjøpsorganisasjon. Vi sitter i dag på store mengder data og informasjon med et stort potensial. Denne dataen kan utnyttes på en mer effektiv og tilfredsstillende måte enn det gjøres p.t. Over det neste året skal vi blant annet implementere et nytt ERP system hvor vi får muligheten til å ta datahåndtering og analyser knyttet til innkjøp til et nytt nivå. Vår nye leder for innkjøpsanalyse vil bli en helt sentral bidragsyter i denne prosessen, og den ledende fagpersonen på området i GK Gruppen.   Sentrale arbeidsoppgaver vil være å drive frem våre ambisjoner knyttet til data og analyse på innkjøpsområdet. Sikre at løsninger knyttet til innkjøpskategorisering, benchmarking og KPIer blir realisert, videreutviklet og vedlikeholdt. Du får også ansvaret for å gjennomføre jevnlige kategori- og leverandørmarkedssanalyser. Funn må presenteres på enkel og intuitiv måte til ulike målgrupper, gjennom å etablere innkjøps Dashboards eller rapporter. Videre vil du eie og utvikle SRM løsning i nytt ERP system.   Vi tror rett kandidat har høyere utdannelse innen økonomi/ logistikk/matematikk/ ingeniør/ statistikk/ IT og minimum 3-5 års erfaring fra tilsvarende arbeide, gjerne fra consulting. Viktige egenskaper er å evne å jobbe selvstendig, strukturert og analytisk. Du er dyktig på innsamling og strukturering av data, samt skriftlig visualisere data funn på en klar og tydelig måte til ikke tekniske personer og ledergrupper. Erfaring med eller interesse for database uttrekk (SQL/ Power BI o.l ), samt et viderekomment nivå i Excel. Riktig kandidat bør også ha erfaring fra å lede prosjekter og implementeringsløp.   Stillingen rapporterer direkte til Direktør Innkjøp GK Norge, Christian S. Joahnsen. Stillingen har ingen direkterapporterende under seg, men har tilgang på kompetente interne ressurser og eksterne konsulenter ved behov.   Vi kan tilby: En interessant stilling i en offensiv bedrift i vekst og med solid økonomi Utfordrende arbeidsoppgaver og meget gode faglige utviklingsmuligheter Kurs og etterutdanning Konkurransedyktige pensjons-, lønns- og forsikringsforhold Bil- og telefonordning
27.06.2019 Oslo
Vis alle 23.184 ledige stillinger
Les mer om Brødboksen TWD AS

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Brødboksen TWD AS