Ledig stilling

Åpen søknad – Eie eiendomsmegling Sarpsborg Eie eiendomsmegling Sarpsborg

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Avdeling Bidrag og tilbakebetaling (BT) har 115 ansatte. Vi er lokalisert i Bjørnevatn, 10 km fra Kirkenes i Sør-Varanger kommune. Vi har til oppgave å kreve inn underholdsbidrag og feilutbetalte ytelser for NAV i inn- og utland. I forbindelse med innkrevingen har vi status som særnamsmann.  Vi har ledig ett vikariat som skattejurist med varighet til 31.01.2021. Kontoret har 12 juridisk medarbeider og er en del av vår seksjon for tvangsinnfordring. Skatteetatens verdier er profesjonell, imøtekommende og nytenkende. Vi ønsker at du kan identifisere deg med våre verdier. Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.  Arbeidsoppgaver Behandling av klager på blant annet utleggstrekk, utleggsforretninger og skattemotregning Vurdere og skrive anmeldelser, vurdere konkurs, vurdere sivilrettslig foreldelse og skrive forliksklager Besvare telefonhenvendelser fra våre brukere og samarbeidspartnere Rådgivning internt og eksternt Lederstøtte  Kvalifikasjoner Master i rettsvitenskap eller juridisk embetseksamen. Internasjonale grader må være godkjent av NOKUT God muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk og engelsk Inneha god juridisk vurderingsevne Erfaring fra offentlig eller privat saksbehandling er ønskelig Personlige egenskaper Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner Selvstendig Stor arbeidskapasitet Strukturert og evne til å holde fokus Fleksibel  Vi tilbyr  Mulighet til å jobbe med samfunnsaktuelle saker Utfordrende oppgaver og store fagmiljø Kompetanseutvikling Fleksitid Trening i arbeidstiden Medlemskap i Statens pensjonskasse Stillingen lønnes som skattejurist (kode 1413) fra kr 480 000,- - kr 680 000,-, avhengig av kvalifikasjoner. De første seks månedene regnes som prøvetid. Noe reisevirksomhet må påregnes. Hvis du bor og arbeider i Finnmark har du mulighet for sletting av ti prosent av opprinnelig studielån (maksimalt kr 25 000 per år) samt lavere skatt. 
14.01.2020 Sør-Varanger
I JM er du med og driver utviklingen fremover, og sammen bygger vi fremtidens samfunn. JM Norge - region Syd dekker Telemark, Vestfold og Buskerud og har kontor i Tønsberg med ca 60 ansatte. Nå ser vi etter en kommersiell og trivelig salgsleder, med erfaring fra prosjektsalg av nye boliger.I JM eier vi hele prosessen fra tomtekjøp til kunden har nøkkelen i hånden. Salgsleder deltar i prosjektets tidlige fase og er med på å prege utviklingen.Dette gjør at du kan prosjektet til fingerspissen i møtet med kunden under salgsprosessen, og bidrar til at vi når målet vårt; Vi har de mest fornøyde kundene! ARBEIDSOPPGAVER  Som salgsleder er du ansvarlig for salg og markedsføring i ett eller flere av regionens boligprosjekter. Du inngår i et team med dyktige kollegaer og rapportere til salgs- og markedssjef. Ansvar for markeds- og medieplaner, samt salgs- og markedsmateriell for prosjekter.  Utarbeide boligmarkedsanalyser som underlag for vurderinger av leilighetsmiks og prising.   Operativt ansvar som salgsleder, herunder aktivt salgsarbeid, annonsering, visninger og interessentoppfølging. Avholde kontraktsmøter og sette opp kontrakter/dokumentasjon/juridisk EGENSKAPER: Vi ser etter deg som kan vise til gode resultater innen salg, som er kommersiell og fremoverlent, utadvendt og lydhør, og som lett skaper kontakt med nye mennesker. Hos oss er alle lagspillere, respekt og arbeidsglede et viktig utgangspunkt for å lykkes. Som salgsleder bør du være analytisk og strukturert og ha høy gjennomføringsevne. Det er viktig at du kan kommuniserer godt både skriftlig og muntlig. KOMPETANSE: Høyskoleutdannelse, gjerne innen eiendomsmegling  God juridisk forståelse Minst 5 års salgserfaring fra boligbransjen Gode kunnskaper om digitale kommunikasjonskanaler Førerkort kl. B (må kunne disponere egen bil)  VI TILBYR:  Spennende faglige utfordringer i et uformelt og høyt kompetent arbeidsmiljø i et firma med godt omdømme og fornøyde kunder Gode utviklingsmuligheter Konkurransedyktige betingelser Gode pensjons- og forsikringsordninger og andre sosiale goder Det må påregnes noe arbeid utenom vanlig kontortid i forbindelse med visninger og kundeoppfølging. Søknadsinformasjon Søknadsfrist 19.01.2020, men søknadene blir vurdert løpende. Har du spørsmål om stillingen, ta kontakt med: Anniken Rasch, Salgs- og markedssjef JM Norge, Region Syd, mobil 984 84 844, mail anniken.rasch@jm.noellerAnn Kristin Søreid, HR-direktør JM Norge, mobil 992 93 222, mail ann.kristin.soreid@jm.no     
09.01.2020 Tønsberg
Vi inviterer deg til å ta i bruk din erfaring og nysgjerrighet i en stilling hvor du har som mål å bringe det beste ut av Rambøll til våre kunder gjennom å vinne flere store oppdrag. For denne rollen trenger du helhetstankegang og evne til å lede prosessen fra tilbud til kontrakt. Er du vår nye Tilbudsleder (Tender Manager)? Klikk på søkeknappen for å legge inn din søknad.   Inviting bright minds Vil du bli utfordret faglig og utvikle ekspertisen din i et åpent, fleksibelt og samarbeidsorientert arbeidsmiljø? I Rambøll får du brukt din kunnskap til å skape et bedre samfunn og øke livskvaliteten for menneskene som bor der. Du blir en del av et globalt selskap som har vært i vekst siden oppstarten i 1945. Vi jobber sammen på prosjekter som bidrar til bærekraftig endring, både sosialt, økonomisk og for miljøet.   Bli en del av vår enhet for salg og forretningsutvikling Som vår nye Tilbudsleder (Tender Manager) blir du en del av vår enhet for Salg - og Forretningsutvikling. Enheten er nasjonal og du får kollegaer i hele landet. Du rapporterer til Markedssjef Bygg Oslo, og teamet har en annen tilbudsleder. Som tilbudsleder vil du primært jobbe i regionen Oslo, men vil også samarbeide tett med Rambølls øvrige markedsorganisasjon nasjonalt og internasjonalt, juridiske ressurser og fagspesialister. Du vil ha hovedansvar for hele prosessen fra det besluttes å utarbeide tilbud til kontrakt er tildelt og prosessen evaluert. Vi leverer tilbud mange forskjellige flerfaglige byggeprosjekter fra skoler, sykehus til boliger og kontorer. Du må derfor håndtere mange tilbud samtidig, både store og mindre prosjekter. Rollen forutsetter en stor grad av selvstendighet og sosiale ferdigheter for å lede ressurser på tvers av selskapet i spesifikke tilbudsprosesser.   Dine hovedoppgaver og ansvarsområder vil være: Hovedansvar for hele prosessen, fra det besluttes å utarbeide et tilbud til kontraktstildeling og evaluering av tilbudsprosessen Lede tilbudsteam, møter og fremdrift i tilbudsprosesser Videreutvikle tilbudsarbeidet/ - prosessen og sørge for opplæring av organisasjonen Styre- og delta aktivt i markedsarbeid lokalt Være oppdatert på Rambølls strategier, tjenester og ressurser Vi støtter den faglige utviklingen din Medarbeiderne våre er vår viktigste ressurs, og den faglige veksten din en forutsetning for vår suksess. Fra du starter hos oss får du støtten du trenger for å utvikle deg videre. I denne rollen vil det faglige utgangspunktet ditt for eksempel være: Høyere utdannelse innen økonomi, jus eller ingeniørfag Erfaring fra salg eller tilbudsarbeid Ønskelig med bransjekunnskap innen bygg / arkitektur / arealplanlegging / byutvikling Ønskelig med kjennskap til regelverket for offentlige anskaffelser, kontraktstandarder og entrepriseformer   I denne rollen vil det være en fordel om du også motiveres av utfordringer, er ansvarsbevisst og evner å fokusere på kundens behov og mål. Vi tenker at du er initiativrik og strukturert. Du er strategisk og evner å formidle innholdet i Rambølls rolle som samfunnsrådgiver til kunden. Du kommuniserer godt både på norsk og engelsk.   Rambøll i Norge Rambøll er et av Norges ledende selskap innen rådgivende ingeniørtjenester, arkitektur og design. I Norge har vi 16 kontorer med tilsammen 1500 eksperter, som jobber tverrfaglig på store og små prosjekter. Hos oss kan du bidra til å skape innovative og bærekraftige løsninger til nytte for kunden, sluttbrukeren og samfunnet.   Slik søker du Søk via nett, ved å trykke på søkeknappen og laste opp CV, søknad og annen relevant dokumentasjon. Vi ser frem til å høre fra deg. Søknadsfrist: 26.01.2020.   Har du spørsmål?Kontakt Katrine Johansen, Markedssjef Oslo og +47 93 44 44 03
08.01.2020 Oslo
Engasjeres du av kompleks forretningsmessig problemløsning uten klare fasitsvar?   AF Gruppen er ett av Norges ledende entreprenør- og industrikonsern, og er inne i en periode med sterk utvikling. Våre høye ambisjoner for fortsatt lønnsom vekst vil fylle de neste årene med store strategiske utfordringer og muligheter. Sterkest av alt står vårt verdigrunnlag og kulturbegrep, og gjennom det vår evne til å tiltrekke oss og ta vare på de beste folka. I AF søker vi aktivt risiko vi kan påvirke og der vår kompetanse tilsier at vi kan styre den suverent. Risikostyring står derfor sentralt som verktøy for å identifisere og håndtere prosjektenes økonomiske risikoeksponering.Som følge av et stadig høyere aktivitetsnivå ønsker vi å styrke oss med flere Prosjektledere i teamet Risikostyring og Strategi.Dine arbeidsoppgaver: Fasilitere kommersielle risikoanalyser i våre tilbudsprosesser og prosjekt Lede kvartalsvise risikoanalyser i forretningsenhetene sammen med konsernledelsen Analysere risikoeksponering og forretningsmessig mulighetsrom Bidra aktivt i konsernets strategiarbeid Utføre og presentere ad-hoc analyser for konsernledelsen Delta og fasilitere utviklingsprosjekt i forretningsenhetene, primært knyttet til forretningsplaner og forbedringsprosjekt Sparre med ledelsen Dine kvalifikasjoner: Høyere utdannelse, gjerne mastergrad innen økonomi eller teknologi Noen års relevant erfaring, gjerne fra konsulentselskap eller større entreprenør- eller industriselskap God kommersiell forståelse og analytiske evner Erfaring med fasilitering og møteledelse er ønskelig Meget gode muntlige og skriftlige fremstillingsevner Som Prosjektleder for Risikostyring og Strategi har du et utstrakt samarbeid med hele konsernets ledelse, og dine personlige egenskaper vektlegges nøye. Derfor har du svært gode samarbeidsegenskaper, du er analytisk og strukturert og har evne til å få gjennomslag for dine synspunkt. Du evner å se muligheter og er forretningsorientert.Du blir en del av AF Gruppens konsernstab og rapporterer til Direktør for Risikostyring og Strategi. Arbeidssted er Oslo, men noe reisevirksomhet må påregnes.AF Gruppen tilbyr et godt arbeidsmiljø og varierte utfordringer på tvers av en mangfoldig virksomhet. Du vil få betydelige muligheter for kompetanseutvikling, personlig utvikling og videre karriere i konsernet. Vi tilbyr konkurransedyktige, prestasjonsorienterte betingelser, gode forsikrings- og pensjonsordninger og opsjons- og aksjeprogram.
08.01.2020 Oslo
AF Bygg Østfold søker etter flere dyktige Prosjektøkonomer til våre prosjekter. Å være ansatt som Prosjektøkonom hos oss innebærer ansvar for økonomisk oppfølging og rapportering på vegne av et eller flere prosjekt. Jobben er både variert og utfordrende og passer godt for deg som trives med å jobbe i team. Nysgjerrig på fortsettelsen? Sjekk om det er deg vi beskriver nedenfor og søk på stillingen. Arbeidsoppgaver: Støtte prosjektleder i den generelle økonomistyringen i prosjektet. Styre månedlige prosjektgjennomganger og kvalitetssikre prosjektvurderinger. Risikostyring og behandling i prosjektet. Månedlig rapportering og oppdatering av estimater. Kontroll av kontantstrøm i prosjektet, inklusive betalingsplaner, kundefordringer og leverandørforhold. Kvalifikasjoner: Nyutdannet Bachelor/Master/ høyere økonomisk utdannelse (eventuelt et par års erfaring) God økonomisk forståelse Du må kunne kommunisere godt på norsk muntlig og skriftlig for å bli vurdert Gjerne erfaring fra å jobbe i prosjekter og/ eller bransjerelevant erfaring Vi tilbyr et godt arbeidsmiljø og spennende utfordringer hos en solid entreprenør. Stillingene byr på betydelige muligheter for kompetanseutvikling og personlig utvikling. Vi tilbyr konkurransedyktige, prestasjonsorienterte betingelser og gode forsikringsordninger. I AF vil du også få anledning til å ha eierandeler i bedriften i form av et aksje- og opsjonsprogram. Arbeidssted for stillingen er prosjekter i Østfold eller Follo.
14.01.2020 Råde
Lurer du på hvordan en fremtidig karriere i AF kan se ut? I AF brenner vi for innovasjon og nyskapning, og har derfor etablert en egen avdeling som utelukkende jobber med å bidra til at prosjektene i AF lykkes med å nå vår visjon; å rydde fra fortiden å bygge for fremtiden. For første gang lanserer vi nå sommerjobb i denne avdelingen, og ser etter teknologistudenter som er nysgjerrig på innovasjonsarbeidet i en av Norges fremste entreprenørvirksomheter. Sommerjobb i AF – Kan du se det for deg? En sommerjobb i I&D vil gi et unikt innblikk i hvordan vi jobber med innovasjon og digitalisering. I samarbeid med engasjerte og kunnskapsrike kollegaer vil du få ansvaret for å implementere et prosjekt som enten vil bidra til å redusere vårt miljøavtrykk, effektivisere arbeidshverdagen for noen i AF, eller bruke tilgjengelige data til å skape ny innsikt og beslutningsstøtte for våre prosjekter. Vi ser etter 2-3 studenter med bakgrunn innen data- og kommunikasjonsteknologi, fysikk og matematikk, industriell økonomi og teknologiledelse, kybernetikk og robotikk, eller andre teknologirettede retninger. Du vil jobbe tett med en av våre forretningsenheter og løse helt konkrete problemstillinger med utgangspunkt i spennende teknologier, rammeverk og plattformer som Azure Cloud, Python, Pandas, NumPy, .NET Core, JS/TS, Angular og React. Eksempler på aktuelle problemstillinger er analyse av drivstoff- og energiforbruk, sensorovervåkning for bedre helse, miljø og sikkerhet og bedre støtte til arbeid med bygningsinformasjonsmodeller (3D-modeller). Vi ser etter studenter som: fullfører sitt studieprogram i 2021 (studenter i 4. klasse for master og 2. klasse for bachelor) ønsker å lære mer om utvikling på .NET core (C#), i python, eller en annen favorittplattform som løser utfordringene vi står ovenfor arbeider strukturert og selvstendig har gode kommunikasjonsegenskaper har sterk problemløsningsevne Vi tilbyrDu blir en del av et energisk miljø med ambisjoner om at AF skal være den til enhver tid ledende aktøren innen bransjen på innovasjon. Vi tilbyr ansvar og tillit, og venter engasjement og gode løsninger tilbake. I AF Gruppen vil du finne mennesker som deler din nysgjerrighet - og du vil finne rom til å leve den ut. Om du har spørsmål til stillingsannonsen eller om din bakgrunn passer for en sommerjobb i AF – ta kontakt.
25.09.2019 Norge
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
09.01.2019 Oslo
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Trondheim
Vis alle 24.138 ledige stillinger

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Eie eiendomsmegling Sarpsborg