<  
>  
Ledig stilling

Åpen søknad – Eie eiendomsmegling Sarpsborg Eie eiendomsmegling Sarpsborg

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Skanska Eiendomsutvikling er et heleid datterselskap av Skanska Norge. Vi er en eiendomsutvikler som utvikler miljøvennlige kvalitetsprosjekter innen bolig og næring i de største byene i Norge. Skanska investerer i utviklingseiendom i egenregi og i samarbeid med andre selskaper for utvikling og salg. For å styrke vår posisjon ytterligere søker Skanska Eiendomsutvikling etter en Regiondirektør for Oslo Øst, med lidenskap for bygg- og eiendomsutvikling. Viktige oppgaver er å jobbe langsiktig med kjøp av tomter, reguleringsplaner, samt prosjektutvikling av attraktive, fremtidsrettede og miljøvennlige boliger. Som en engasjert leder vil du sikre at regionen ledes og utvikles i et tett samarbeid med våre team, våre kunder, entreprenør og andre interessenter. Skanska Eiendomsutvikling har innovative og fremtidsrettede produkter i et vekstmarked, med potensiale for å utfordre dagens boligløsninger. Du vil ha store muligheter for profesjonell og personlig utvikling, i et dynamisk miljø, med et flatt forretningshierarki der hver ansatt blir en viktig del av det store bildet. Regiondirektør Skanska Eiendomsutvikling, Region Oslo Øst Vi kan tilby: En attraktiv og viktig lederrolle i et av verdens ledende prosjektutvikler- og entreprenørkonsern, hvor du er medlem av ledergruppen til Skanska Eiendomsutvikling En lederrolle med stort fokus på personalledelse, effektiv kommunikasjon og bunnlinjefokus Store utviklingsmuligheter både for deg personlig, faglig og for selskapet som helhet Spennende prosjekter innen eiendomsutvikling hvor du får jobbet sammen med Skanskas store kompetansemiljø Et internasjonalt konsern med lang erfaring og kompetanse til å bygge de grønneste bygg og anleggene i dag og i fremtiden. Skanska er rangert av Fortune, som eneste selskap i bransjen, som nummer 17 på «Change the World» list 2020 Godt arbeidsmiljø, konkurransedyktige betingelser, bransjens beste pensjons- og forsikringsordninger, samt mulighet for medeierskap gjennom vårt aksjeprogram Ansvar: Lede resultatenheten til å nå mål og skape verdier på kort og lang sikt Bidra til gjennomføring av analyser, forhandlinger og kjøp av utviklingseiendom Du får kompetanse, bemanning- og personalansvar for regionen, og vil proaktivt bidra på tvers av forretningsområdet hvor du utvikler deg selv og dine medarbeidere Bidra aktivt som medlem i ledergruppen til Skanska Eiendomsutvikling, og i andre deler av Skanska konsernet Kvalifikasjoner: Sivilingeniør- eller Mastergrad innen relevante fag; eiendomsmegler, økonomi, finans, arkitektur, jus o.l. Utstrakt forretnings- og finansiell forståelse og minimum 5 års erfaring med eiendomsutvikling Sterk relasjonskompetanse og med et utstrakt nettverk i eiendomsutviklingsmarkedet Erfaring med å lede og utvikle medarbeidere Behersker norsk og engelsk, muntlig og skriftlig Egenskaper: Du viser entusiasme, bygger lagånd, støtter, utvikler og kommuniserer godt Du tar eierskap, er selvgående og evner å planlegge på kort og lang sikt Du forstår hva som er verdidriverne innenfor eiendomsutvikling Du er resultatorientert og evner å prioritere for å nå regionens mål Du er helhetstenkende og evner å trekke på sentrale støtteressurser Du deler Skanskas verdigrunnlag og innehar høy grad av integritet Skanska er opptatt av å gjenspeile mangfoldet i befolkningen. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss uavhengig av alder, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn. Arbeidssted er i Oslo, i fantastisk flotte og moderne lokaler på hovedkontoret ved Grünerløkka. Stillingen rapporterer til Konserndirektør for Eiendomsutvikling i Skanska Norge. Kontakt:Konserndirektør Thorbjørn Brevik, 934 44 489Rekrutteringssjef Christian Scheen, 976 53 231 Søknadsfrist: 01.11.2020 Skanska er et av verdens ledende eiendomsutvikler- og entreprenørkonsern. Vi har ekspertise innen bygg og anlegg, utvikling av kontorprosjekter og leilighetskomplekser. Konsernet har i dag ca. 34 000 ansatte i utvalgte hjemmemarkeder i Europa og USA. 
21.10.2020 Oslo
Innsats, Skatteetaten Avdeling Innsikt skal følge med på trender, ny teknologi, forretningsmodeller og skal gjennom sine analyser bidra til at etaten identifiserer og får detaljert kunnskap om nye risikoer. Arbeidet er tverrfaglig og støttes av analytikere, data scientists og eksperter innenfor bruk av åpne kilder (OSINT). Til kontoret i Bodø søker vi tre kreative og nysgjerrige medarbeidere som har teft for å jobbe med komplekse data, og muliggjøre innsikt og verdiskapning ved å legge til rette for sammenstilling og analyse. Vi søker deg som holder deg oppdatert om de nyeste teknologiene, og ønsker å være med og forme hvordan Skatteetaten best kan nyttiggjøre seg av data og maskinlæring. For å ivareta vårt samfunnsansvar og bidra til å bekjempe Covid-19, følger Skatteetaten til enhver tid de nasjonale helsemyndighetenes råd. Vi gjennomfører derfor alle intervjuer på video inntil videre. Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden. Arbeidsoppgaver   utvikle nye løsninger og verktøy for å hente ut, strukturere og visualisere data/informasjon utarbeide analyser på ulike områder der Skatteetaten har behov for informasjon, herunder trendanalyser innhente data fra skatteetatens datakilder og åpne kilder, samt omsette de til innsikt og gjøre de tilgjengelig for andre i Skatteetaten gjennom for eksempel utvikle dashboards for sluttbrukere/fagmiljø formidle og holde foredrag og presentasjoner internt og eksternt samarbeide med kolleger fra andre fagfelt for å finne nye muligheter til å automatisere oppgaver og informasjonsinnhenting         Kvalifikasjoner   høyere utdanning minimum bachelorgrad innen samfunnsvitenskap, økonomi, finans, jus, statistikk og/eller IKT særlig relevant erfaring kan kompensere for kravet til utdanning fordel med mastergrad innen samme fagområder bør ha erfaring med et eller flere av følgende programmeringsspråk:     Python      R      SQL bør ha erfaring i bruk av Data Science verktøy, herunder også innhenting av data fordel med kjennskap til bruk av containerteknologi vi ønsker også at du har evner som gjør at du kan lede mindre analyseprosjekter god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk gode engelskkunnskaper, skriftlig og muntlig   Personlige egenskaper   gode samarbeids- og kommunikasjonsevner, med evne til å kommunisere på tvers av faggrupper evne til å selvstendig tilegne seg nye kompetanser gode problemløsningsevner og forståelse av hvordan man skal bryte ned et problem evne til å tenke kreativt og finne alternative løsninger på tilsynelatende umulige oppgaver Noe reisevirksomhet må påregnes    Vi tilbyr   muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger   Stillingen lønnes som rådgiver (kode 1434), fra kr 500 000 til kr 650 000 eller som seniorrådgiver (kode 1364), fra kr 600 000 til kr 800 000, avhengig av kvalifikasjoner.  De første seks månedene regnes som prøvetid.  
21.10.2020 Bodø
Innsats, Skatteetaten Avdeling Skattekriminalitet skal avdekke grov skatte- og avgiftskriminalitet samt arbeidslivskriminalitet. Avdelingen har rundt 600 ansatte og består av 4 seksjoner. Seksjon 1 og 2 i avdelingen har et landsdekkende hovedansvar for å forebygge og bekjempe arbeidslivskriminalitet. Til seksjon 2, gruppe 6 i Stavanger søker vi etter rådgiver/seniorrådgiver som skal ha som hovedoppgave å videreutvikle avdelingens innsats for å sette utenlandske arbeidstakere istand til å ivareta sine rettigheter og plikter. Alle divisjoner i etaten bidrar inn i kampen mot arbeidslivskriminalitet. Du vil koordinere en arbeidsgruppe sammensatt på tvers av divisjoner og rapportere til ledelsen. Arbeidet vil også bestå i kontrollarbeid og andre tiltak i bekjempelsen av arbeidslivskriminalitet.     For å ivareta vårt samfunnsansvar og bidra til å bekjempe Covid-19, følger Skatteetaten til enhver tid de nasjonale helsemyndighetenes råd. Vi gjennomfører derfor intervjuer på video inntil videre. Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden. Arbeidsoppgaver strategisk og målrettet innsats for å bekjempe arbeidslivskriminalitet med et særlig ansvar for og fokus på utenlandske arbeidstakere koordinering og ledelse av en arbeidsgruppe sammensatt på tvers av divisjoner og seksjoner med rapportering til nærmeste leder og lederteam delta i og koordinere/ lede arbeid som gir oss innsikt i skattyters behov og atferd og utvikle metoder og tiltak som bedrer etterlevelsen på området planlegging og gjennomføring av målrettet kommunikasjons- og veiledningsarbeid planlegging og gjennomføring av kontroller og andre tiltak sammen med kolleger i tverrfaglige team samarbeid med ulike fagpersoner internt i Skatteetaten og i andre offentlige etater /organisasjoner   delta aktivt i forbedring og utvikling av oppgaveløsning og arbeidsprosesser Kvalifikasjoner Høyere utdanning innen økonomi/revisjon, relevant utdanning på master eller bachelornivå, f eks. innen juss, organisasjonsvitenskap eller sosiologi. Lengre relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet. Internasjonale grader må være godkjent av NOKUT. erfaring med prosess, produkt eller prosjektledelse meget god skriftlig og muntlig formidlingsevne på norsk og engelsk god kompetanse og interesse for bruk av digitale verktøy og kanaler fordel med kunnskap om analysearbeid i større organisasjoner og eventuell ledelse av analyseprosjekter fordel med tilleggsutdanning/erfaring også innen andre fagfelt som kan være relevante for oppgaveløsning i Skatteetaten  Personlige egenskaper du er engasjert og nysgjerrig på ny kunnskap gode analytiske ferdigheter arbeider effektivt, strukturert og selvstendig stor gjennomføringsevne og har fokus på leveranser fleksibel og har stor arbeidskapasitet gode evner til samarbeid, samspill og kommunikasjon du kan lede en arbeidsgruppe Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse Stillingen lønnes som skatterevisor (kode 1223) eventuelt rådgiver (kode 1434) fra kr 500 000 - kr 650 000 eller spesialrevisor (kode 1224) eventuelt seniorrådgiver (kode 1364) fra kr 600 000 - 800 000 avhengig av kvalifikasjoner. For stilling som revisor kreves karakteren C eller bedre i fagene revisjon, årsregnskap, skatterett og rettslære. De første seks månedene regnes som prøvetid.
21.10.2020 Stavanger
Vil du lede et viktig digitaliseringsprosjekt med høy samfunnsnytte? Vi søker etter prosjektledere som får ansvaret for å lede de nye digitaliseringsprosjektene som skal modernisere Skatteetatens virksomhet for oppfølging av finansiell virksomhet. Dette er ett av etatens viktigste moderniseringsinitiativ de neste årene, og sentrale miljøer fra både forretning og IT forener krefter for å gjennomføre dette løftet. Arbeidet vil skje i tett samarbeid med andre etater og finansnæringen. Globalisering og digitalisering har gitt Skatteetaten helt nye utfordringer i å følge opp finansiell virksomhet. For å sikre finansiering av velferdsstaten må det jobbes aktivt sammen med våre samarbeidspartnere i næringslivet og andre offentlige etater for å motvirke uthuling av fundamentet for beskatning. Prosjektleder vil være en viktig rådgiver for etatens toppledelse og ha en viktig rolle i dialogen med Finansdepartementet og andre offentlige myndigheter. Erfaring fra å jobbe opp mot toppledelse med avstemming og forankring av større endringer i oppgaveløsing er avgjørende for stillingen. Dessuten trenger du erfaring med smidig utvikling av løsninger bestående av både egenutvikling og standardsystemer, der erfaring med innføring av løsninger som treffer svært bredt er viktig. Hos oss får du et lederteam med høyt kompetente medarbeidere rundt deg. Skatteetaten har et stort og kontinuerlig utviklingsbehov for å fornye og modernisere virksomheten. Divisjon IT har et utviklingsmiljø på ca. 450 medarbeidere, ca. 100 spesialiserte ressurser innen prosjektledelse, endringsledelse, arkitektur og behovsarbeid. Det er ca. 40 tverrfaglige team i prosjekter og linjeorganisasjon for utvikling og forvaltning av IT-applikasjonene. Vi styrer all utvikling selv og bemanner ledende roller med interne ressurser, men kjøper inn ekstern bistand for å øke kapasiteten på de områdene der det er behov. Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden. Arbeidsoppgaver rådgivning til toppledelsen i Skatteetaten fasilitere samhandlingsprosesser med andre offentlige etater og myndigheter utforme gjennomføringsstrategi, planlegge, bemanne og følge opp prosjektets leveranser rapportering til etatens ledelse og til Finansdepartementet lede prosjektet på daglig basis innenfor rammer satt av styringsgruppen Kvalifikasjoner høyere relevant utdanning på masternivå. Relevant erfaring kan kompensere for utdanningskravet erfaring fra håndtering av juridiske problemstillinger erfaring fra utredninger, forretningsutvikling og større endringer i virksomheters oppgaveløsing erfaring fra prosjekter for egenutviklete fagsystemer basert på smidige prinsipper erfaring fra å lede prosjekter med komplekse beslutningsprosesser og interessenthåndtering gode kommunikasjonsferdigheter ønskelig med erfaring med arbeid fra finansiell virksomhet ønskelig med erfaring med innføring av systemløsninger som treffer mange sluttbrukere Personlige egenskaper evne til å forstå, forankre og videreformidle behov motiverende og samarbeidsorientert analytisk, mulighetssøkende og leveranseorientert Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger Stillingene lønnes som prosjektleder (kode 1113) fra kr 780 000 – kr 1 000 000 avhengig av kvalifikasjoner. For særskilt kvalifiserte søkere kan høyere lønn vurderes. Stillingen har 6 måneders prøvetid. Noe reisevirksomhet må påregnes. For å ivareta vårt samfunnsansvar og bidra til å bekjempe Covid-19, følger Skatteetaten til enhver tid de nasjonale helsemyndighetenes råd. Vi gjennomfører derfor intervjuer på video inntil videre.
15.10.2020 Oslo
Corporate Center in Hydro is mainly located at Vækerø and has around 260 employees within the areas of Finance, People & Safety, Legal and Compliance, Communication & Public Affairs and Corporate Development.Group Internal Audit & Investigations (GIAI) conducts risk-based audits within operations, compliance and integrity, manages Hydro’s whistleblower channel and performs and supports investigations over concerns raised. All entities in Hydro and the most significant partly owned entities are within scope. The GIAI consists of 17 members with main office in Oslo, a unit in Brazil and presence in the US. GIAI reports functionally to the Board Audit Committee (BAC) and administratively to the CFO.   We are looking for an experienced professional to join the team in Oslo and to lead the team of investigators. The successful candidate thrives in multi-cultural and cross-competence environments and integrates integrity, discretion and quality in every way of working. The candidate holds core competence within risk management, controlling, internal controls, governance and/or internal audit, in addition to investigations. The preferred candidate has strong communication and analytical skills and enjoys exploring new tools and ways of working.   We are offering an exciting opportunity to gain a broad understanding of Hydro’s value chain, through frequent travelling and close cooperation with senior management in the business areas.   Area of ResponsibilityAs Lead Investigator, the candidate will: Conduct and/or lead investigations and perform quality assurance on investigation activities Manage Hydro’s whistleblower channel, case management and reports filed  Ensure appropriate and consistent processing of incoming concerns Coordinate day-to-day activities within investigations and delegate alerts to appropriate functions Maintain and develop investigations methodology and tools Maintain and head internal bodies and networks supporting the handling and follow-up of concerns raised Prepare presentations and reports for senior management and BAC  Support the audit team in conducting assurance activities, developing risk assessments and the annual audit plan Assist in coordinating activities and information between GIAI and the business areas QualificationsTo thrive and succeed as Lead Investigator in Hydro, we believe the right candidate holds the following qualifications: Master’s degree (Finance, Accounting, Social Sciences, Audit, Law, Engineering) 3-5 years of experience with carrying out and managing investigations and handling whistleblower reports 3-5 years of experience with internal or external auditing, legal profession and/or as compliance officer Experienced within project management and/or team development Familiar with SAP and analytical tools, such as ACL, IDEA or similar audit software and enjoys exploring new digital tools supporting performance and communication Strong oral and written communication skills The ability to communicate difficult and sensitive issues in a structured and balanced way to all levels of the organization  Excellent command of written and spoken English Knowledge of Norwegian, Portuguese or Spanish is an advantage As a person, we believe you have a high level of integrity and that you are: Self-going, as well as strong in building interpersonal relationships and a team player Analytical, methodical and precise Detail oriented, but still able to see the big picture Conscientious and reliable Flexible and pragmatic Travel is expected. The candidate must be prepared to work both domestic and abroad. Hence, we are looking for candidates who are comfortable with working and travelling in an international environment. Additional information Please enclose a cover letter and copies of relevant academic transcripts, diplomas, certificates etc. Only applications received through our online system will be considered, not via e-mail.  As part of our recruitment process, we use Semac for background check.  Apply before: 11/01/2020 If you have any questions, please contact:  Hiring managerIngeborg Margrethe LiahjellPhone: (Norway +47) 95143874 RecruiterBirgitta SandenPhone:(Norway +47) 97031556
14.10.2020 Oslo
Konsernets finansavdeling ønsker nå å ansette en ny konserncontroller. Personen skal bidra til god økonomistyring i AF Gruppen gjennom å bistå med økonomistyring i forretningsenheter og prosjekter, samt gjennomføre analyser på konsernnivå. Personen må ha god forretningsforståelse og interesse for operasjonelle problemstillinger. Sentrale arbeidsoppgaver: Økonomisk oppfølging av konsernets virksomheter og forretningsenheter Bistå med økonomistyring i forretningsenheter og prosjekter Bistå med utarbeidelse av kvartalsrapport og presentasjon Gjennomføre analyser og yte bistand for konsernledelsen Gjennomføre økonomisk due diligence ifm kjøp av virksomheter Delta i budsjett- og strategiprosesser Delta i kvartalsgjennomganger i forretningsenhetene Kvalifikasjoner: Mastergrad innenfor økonomi/finans 2-5 års arbeidserfaring, gjerne som konsulent eller business controller fra større konsern God regnskapsforståelse Gode norsk- og engelskkunnskaper både skriftlig og muntlig Gode kunnskaper i Excel og PowerPoint Erfaring fra oppkjøpsprosesser vil være en fordel For å lykkes i rollen ser vi at du er svært analytisk og har god forretningsforståelse. Du vil få et utstrakt samarbeid med hele konsernets ledelse, så dine personlige egenskaper vil bli vektlagt nøye. Den rette kandidaten har gode samarbeidsegenskaper, jobber strukturert, er selvgående og initiativrik. Stillingen kan tilpasses den rette kandidatens kompetanse og erfaringsnivå, og vil rapportere til avdelingsleder konserncontrolling. Arbeidssted er Oslo, men noe reisevirksomhet må påregnes. AF Gruppen tilbyr et godt arbeidsmiljø og spennende utfordringer på tvers av tradisjonelle faginndelinger. Stillingen byr på gode muligheter for kompetanseutvikling og personlig utvikling. Vi tilbyr konkurransedyktige, prestasjonsorienterte betingelser og gode forsikringsordninger. Du vil også få anledning til medeierskap; alle ansatte får tilbud om å delta i AF Gruppens aksje- og opsjonsprogram.
26.10.2020 Oslo
Er du interessert i å bli en del av en spennende entreprenørbedrift i vekst med store utviklingsmuligheter? Da kan dette være stillingen for deg. For å styrke AF Gruppens elektroavdeling søker vi nå etter en dyktig elektroformann/serviceleder som vil være et sentralt kontaktpunkt for montører som jobber mot byggeprosjekter i Oslo og omegn. Arbeidsoppgaver: Tilbudsberegning og fakturering Support til ulike prosjekter Prosjektering, beregning og dokumentasjon Elektronisk timeføring Ansvar for mottak- og leveringskontroll Kvalifikasjoner: God teknisk forståelse som tekniker/erfaren montør Erfaring med kundebehandling Kjennskap til midlertidige elektriske anlegg for byggeprosjekter og jordingsanlegg Erfaring med Febdok og tegneprogram for å lage riggplaner (eks. Autocad) Fagbrev gr. L er et krav Du kjennetegnes av å være strukturert og serviceinnstilt, og ikke minst har du en selvstendig driv til å gjennomføre gode prosjekter. Det er viktig for rollen at du er en god relasjonsskaper og at du trigges av å oppnå resultater sammen med andre. Det er også viktig for oss at du er strukturert og beholder roen i en hektisk hverdag. En forutsetning er også at du, som oss, har et kompromissløst forhold til sikkerhet og etikk. Arbeidssted vil være Haga i Nes kommune, ca. 50 km nord for Oslo. De fleste prosjektene er i området rundt Oslo, men det kan blir reising til andre områder i perioder. Stillingen som Elektroformann/serviceleder vil bli lagt under vår Elektrosjef. Vi tilbyr: I AF Gruppen blir du en del av et stort kollegafellesskap av engasjerte fagpersoner, som brenner for både fag- og resultatoppnåelse. I AF tror vi på at trivsel og prestasjon henger sammen, og er stolte av å kunne vise til både gode resultater for bedriften, og høy trivsel blant de ansatte. Vi verdsetter entreprenørånd, og tilrettelegger for at dyktige ansatte skal få utvikle seg innen nye fag- og ansvarsområder. Vi tilbyr konkurransedyktig lønn med bonusordning, gode forsikringsordninger og mulighet til medeierskap i AF Gruppen gjennom vårt aksje- og opsjonsprogram.
29.09.2020 Nes
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
09.01.2019 Oslo
Vis alle 19.886 ledige stillinger

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Eie eiendomsmegling Sarpsborg