Ledig stilling

Åpen søknad – Eie eiendomsmegling Sarpsborg Eie eiendomsmegling Sarpsborg

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Merverdiavgiftsgruppen i Juridisk Avdeling, Seksjon Næring, har det overordnede ansvaret for Skatteetatens rettsanvendelse og regelutvikling innenfor merverdiavgift og merverdiavgiftskompensasjon, inklusive internasjonale spørsmål på områdene. Gruppens arbeidsoppgaver er særlig knyttet til rettslige avklaringer av sentrale og prinsipielle problemstillinger, utarbeidelse av høringsnotat og lov- og forskriftsforslag, bistand til etatens større utviklingsprosjekter, løpende bistand til Finansdepartementet, ansvar for å følge med den internasjonale utviklingen og oppfølgning av rettssaker av prinsipiell karakter. Du kommer til å arbeide sammen med engasjerte og kompetente kollegaer i et tverrfaglig miljø med spennende oppgaver med stor samfunnsmessig betydning. Oppgavene er varierte og utfordrende, og du vil få god anledning til å bruke og utvikle både dine faglige og personlige egenskaper.  Vi er en stor etat hvor våre ledere må evne å tenke helhetlig og trives med å samarbeide på tvers av ulike fagmiljø. Ledere i Skatteetaten motiveres av å være i en lederrolle, ønsker å bruke tid på lederskap og er villige til å utvikle eget lederskap. Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt. Arbeidsoppgaver ansvarlig for regelutvikling på gruppens ansvarsområder fokus på etatens rettsanvendelse sikre avklaringer av prinsipielle problemstillinger ha tett dialog med Finansdepartementet og divisjonene i Skatteetaten samarbeid med andre i Juridisk avdeling og øvrige enheter i direktoratet delta aktivt i organisering og videreutvikling av avdelingens oppgaver med sikte på effektiv og kvalitetsmessig oppgaveløsning deltakelse i seksjonens og avdelingens ledergrupper innspill til avdelingens og etatens styringsdokumenter personalansvar for ca 14 medarbeidere Kvalifikasjoner juridisk embetseksamen/master i rettsvitenskaperfaring med faglig strategisk tenkning bred erfaring fra fagområdet du skal lede erfaring fra privat virksomhet eller domstolene og lignende erfaring innen ledelse god skriftlig og muntlig fremstillingsevne god virksomhetsforståelse, forståelse for samfunnsutviklingen og potensiale for digitalisering gjerne erfaring fra Skatteetaten Personlige egenskaper gode samarbeids- og kommunikasjonsevner evne til å skape engasjement og tilrettelegge for ulike behov har pågangsmot og gjennomføringsevne tar initiativ og ansvar utover eget ansvarsområde Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikkmedlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger Stillingen lønnes som underdirektør (1059), fra kr 900 000 – kr 1 000 000 avhengig av kvalifikasjoner. For spesielt godt kvalifiserte søkere kan høyere avlønning vurderes. De første seks månedene regnes som prøvetid. Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.
29.10.2019 Oslo
Vi inviterer deg til å ta i bruk din erfaring og nysgjerrighet  i en stilling hvor du har som mål å bringe det beste ut av Rambøll til våre kunder gjennom å vinne flere store oppdrag. For denne rollen trenger du helhetstankegang og evne til å lede prosessen fra tilbud til kontrakt. Er du vår nye Tilbudsleder (Tender Manager)? Klikk på søkeknappen for å legge inn din søknad.   Inviting bright minds Vil du bli utfordret faglig og utvikle ekspertisen din i et åpent, fleksibelt og samarbeidsorientert arbeidsmiljø? I Rambøll får du brukt din kunnskap til å skape et bedre samfunn og øke livskvaliteten for menneskene som bor der. Du blir en del av et globalt selskap som har vært i vekst siden oppstarten i 1945. Vi jobber sammen på prosjekter som bidrar til bærekraftig endring, både sosialt, økonomisk og for miljøet.   Bli en del av vår enhet for salg og forretningsutvikling Som vår nye Tilbudsleder (Tender Manager) blir du en del av vår enhet for Salg - og Forretningsutvikling. Enheten er nasjonal og du vil inngå i et team av erfarne og dyktige tilbudsledere. Du vil jobbe både lokalt, nasjonalt og globalt med kollegaer i hele landet. Du rapporterer til Markedssjef Samferdsel & Byutvikling.   Som tilbudsleder vil du primært jobbe for Samferdsel & Byutvikling, men vil også samarbeide tett med Rambølls øvrige markedsorganisasjon nasjonalt og internasjonalt, juridiske ressurser og fagspesialister.   Du vil ha hovedansvar for hele prosessen fra det besluttes å utarbeide tilbud til kontrakt er tildelt og prosessen evaluert. I dette ligger også ansvaret for å lede, koordinere og utvikle tilbudsarbeidet og –prosesser i selskapet.   Vi leverer tilbud på mange forskjellige flerfaglige samferdselsprosjekter innen veg, bane og konstruksjoner. Du må derfor håndtere flere tilbud samtidig, både store og mindre prosjekter. Rollen forutsetter en stor grad av selvstendighet og sosiale ferdigheter for å lede ressurser på tvers av selskapet i spesifikke tilbudsprosesser.   Dine hovedoppgaver og ansvarsområder vil være: Hovedansvar for hele tilbudsprosessen, fra det besluttes å utarbeide et tilbud til kontraktstildeling og evaluering av prosessen Lede tilbudsteam, møter og fremdrift i tilbudsprosesser Videreutvikle tilbudsarbeidet / - prosessen og sørge for opplæring av organisasjonen Styre- og delta aktivt i markedsarbeid Være oppdatert på Rambølls strategier, tjenester og ressurser   Vi støtter den faglige utviklingen din Medarbeiderne våre er vår viktigste ressurs, og den faglige veksten din en forutsetning for vår suksess. Fra du starter hos oss får du støtten du trenger for å utvikle deg videre. I denne rollen vil det faglige utgangspunktet ditt for eksempel være: Høyere utdannelse innen økonomi, jus eller ingeniørfag Erfaring fra salg eller tilbudsarbeid Ønskelig med bransjekunnskap innen samferdsel / byutvikling Ønskelig med kjennskap til regelverket for offentlige anskaffelser, kontraktstandarder og entrepriseformer   I denne rollen vil det være en fordel om du også motiveres av utfordringer, er ansvarsbevisst og evner å fokusere på kundens behov og mål. Vi tenker at du er initiativrik, strukturert og kvalitetsbevisst. Du er strategisk, har god forretningsforståelse og evner å formidle innholdet i Rambølls rolle som samfunnsrådgiver til kunden. Du kommuniserer godt både på norsk og engelsk.     Rambøll i Norge Rambøll er et av Norges ledende selskap innen rådgivende ingeniørtjenester, arkitektur og design. I Norge har vi 15 kontorer med tilsammen 1500 eksperter, som jobber tverrfaglig på store og små prosjekter. Hos oss kan du bidra til å skape innovative og bærekraftige løsninger til nytte for kunden, sluttbrukeren og samfunnet.   Slik søker du Søk via nett, ved å trykke på søkeknappen og laste opp CV, søknad og annen relevant dokumentasjon. Vi ser frem til å høre fra deg. Søknadsfrist: 20.11.2019.   Har du spørsmål?Kontakt gjerne Inger Anne Tho Bjørvik, Markedssjef Samferdsel & Byutvikling +47 952 36 477
06.11.2019 Oslo, Tønsberg, Drammen
Er du jurist og ønsker å arbeide med et bredt spekter av interessante juridiske problemstillinger? Da kan du være den vi ønsker med på laget. Avdeling utland består av to seksjoner som har ansvaret for produksjonen i det internasjonale segmentet. Avdelingen har ansvar for et korrekt skatte- og avgiftsmanntall, skal tilrettelegge for egenfastsetting og har ansvar for myndighetsfastsettelse, utvidet kontroll og klagebehandling.   I Stavanger er det tre ledige juriststillinger i en gruppe som håndterer skattepliktvurderinger av alle etterskuddspliktige i det internasjonale segmentet, blant annet vurdering om utenlandske selskaper med virksomhet i Norge er skattepliktige etter norsk internrett og skatteavtaler med andre land. Gruppen bidrar også i skattepliktspørsmål som gjelder personlig næringsdrivende. Ved en eventuell intern ansettelse kan det bli ledig vikariat. Arbeidsoppgaver behandle henvendelser om skatteplikt  - gi informasjon og veiledning om regelverket behandling av skattepliktsvurderinger og klager, herunder saksbehandling i første instans og forberedelse av klagesaker til Skattedirektoratet og skatteklagenemnd. saksbehandling i forbindelse med skattefastsetting intern rådgivning og kvalitetssikring bidra i den faglige utviklingen annen saksbehandling  Kvalifikasjoner Du må ha juridisk embetseksamen/master i rettsvitenskap med skatterett. Internasjonale grader må være godkjent av NOKUT.  Du må ha god digital kompetanse Du må ha god faglige kunnskap og et godt juridisk skjønn  Du må ha god skriftlig og muntlig fremstillingsevne, både norsk og engelsk Erfaring fra arbeid med skatterett er ønskelig, men nyutdannede kan også søke  Personlige egenskaper Du har gode evner til å sette deg inn i nye oppgaver, og har forståelse for at arbeidsområdet kan utvikle og endre seg over tid i en etat som er i kontinuerlig endring. Du har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner, og ser viktigheten av god dialog/kommunikasjon intern og eksternt. Du tar ansvar for egen læring og utvikling. Du trives i et miljø med høye krav og klarer å levere innenfor rammer og frister. Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger Stillingen lønnes som skattejurist (kode 1413), fra kr 460 000 – kr 600 000, avhengig av kvalifikasjoner. De første seks månedene regnes som prøvetid.    Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden. 
06.11.2019 Stavanger
Avdeling Brukerkontakt har som oppgave å ivareta kontakten med etatens brukere i alle kanaler som skranke, telefon, e-post, chat og Facebook m.m. Avdelingen har også ansvar for ID-kontroll, forebyggende aktiviteter og saksbehandling på områder som er direkte relatert til brukerne. Seksjonen representert i Bodø skal i tillegg gi veiledende og bindende uttalelser knyttet til skatt og avgift, og har et særskilt fagansvar for førstelinjehenvendelser vedrørende merverdiavgiftsområdet.   Arbeidsoppgaver Veiledende og bindende forhåndsuttalelser vedrørende skatt og avgift Kvalitetssikring, opplæring og annen juridisk støtte for kolleger Kommunisere med våre brukere i ulike kanaler Formidle informasjon og utføre forebyggende aktiviteter for å gjøre det enkelt for bruker å handle riktig Kvalifikasjoner Du har juridisk embetseksamen eller master i rettsvitenskap - internasjonale grader må være godkjent av NOKUT. Du har god digital kompetanse. Du har god skriftlig og muntlig fremstillingsevne både på norsk og engelsk . Har du erfaring fra juridisk arbeid, gjerne med skatt/avgift, er det en fordel. Er du nyutdannet er du uansett velkommen til å søke. Personlige egenskaper Du har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner Du har gode evner til å sette deg inn i nye oppgaver, og har forståelse for at arbeidsområdet kan utvikle og endre seg over tid. Du er nysgjerrig på å løse sammensatte og kompliserte problemstillinger Du bidrar til å finne løsninger i tverrfaglige team  Du har høy arbeidskapasitet og leveranseevne Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger  Stillingen lønnes som skattejurist (kode 1413) / seniorskattejurist (kode 1501) fra kr 475 000 - kr 750 000 avhengig av kvalifikasjoner. De første seks måneder regnes som prøvetid.   Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.
29.10.2019 Bodø
AF Nybygg ble opprettet i 2017 som en ny forretningsenhet i AF Gruppen Norge AS med erfarne ressurser fra andre forretningsenheter i AF for å danne grunnlag for ytterligere vekst. AF Nybygg retter seg inn mot oppføring av nye komplette bygg. Prosjektene utføres innen boligbygg, offentlige bygg (skolebygg, omsorgsbygg, mv.), næringsbygg og andre typer nybygg. AF Nybygg utfører prosjekter i Stor-Oslo regionen, primært i Oslo og Akershus. Prosjektene kjennetegnes som komplekse, tidkrevende, spennende og har vanligvis en kontraktsverdi på over MNOK 100. AF Nybygg kan utføre alle typer entrepriser, herunder total-, general-, hoved- og samspillsentrepriser. Med prosjektutførelse av AF Nybygg får man innovative løsninger der vi digitaliserer smart og etter kundens behov. Fremtiden er her nå, og AF Nybygg har kompetansen som gjør at vi bygger morgendagens bygg i dag. AF Nybygg søker nå etter Driftsleder Bygningsfysikk som skal ha ansvar for å planlegg og følge opp kvalitetsarbeidet i produksjon ved våre byggeprosjekt hvor det er særlig bygningsfysisk kompleksitet, eller andre kritiske problemstillinger. Dette blant annet innenfor områdene lufttetthet, vanntetthet og akustikk. Arbeidet omfatter blant annet planlegging, oppfølging og dokumentasjon av kritiske grensesnitt og utførelse, samt utvikling av metoder som sikrer høye krav til kvalitet. I AF har vi sterkt fokus på en systematisk tilnærming til utførelse og kontroll. Vi søker deg som kan være med å utvikle og følge opp produksjon og systemer for kvalitetssikring i våre prosjekt, spesielt knyttet til bygningsfysikk. Har du bred erfaring fra utførelse og oppfølging av produksjon i byggeprosjekt og gjerne har vært eller er håndverker selv, samtidig som du klarer å holde et overordnet blikk, planlegge langsiktig og er detaljorientert og nøyaktig, er det et godt utkastpunkt. Du vil jobbe med og rapportere til Anleggsleder i ett av våre boligprosjekt, arbeidssted vil variere etter behov, men alltid på den enkelte byggeplass. KvalifikasjonerRett kandidat bør ha minimum 10 års erfaring med utførelse eller oppfølging av produksjon og kvalitetssikringsarbeider i byggeprosjekt. Utdanning med fagbrev eller ingeniør er et krav. Inngående kjennskap til og erfaring med bygningsdetaljer, herunder særskilt tømmer- og rørleggerarbeider. Personlige egenskaperVi leter etter en detaljorientert person med evne til å se det store bildet. Du ser muligheter og beskriver forbedringsbehov. Du er foroverlent og dyktig til å prioritere. Samtidig er du strukturert, grundig og nytenkende. Dette er en spennende mulighet for deg som ønsker å fordype deg i bygningsfysikk samtidig som du også skal lede produksjon på byggeplassen. Rollen krever at du jobber selvstendig, at du er serviceinnstilt og tålmodig. Du bør være flink til å formidle din kunnskap og bidra til den gode kulturen vi er så stolte av i AF. I AF Gruppen blir du del av et stort kollegafellesskap av engasjerte fagpersoner, som brenner for både fag og resultatoppnåelse. I AF Gruppen tror vi på at trivsel og prestasjon henger sammen, og er stolte av å kunne vise til både gode resultater og høy trivsel blant de ansatte. Vi verdsetter god entreprenørånd, og tilrettelegger for at dyktige ansatte skal få utvikle seg innen nye fag- og ansvarsområder.
05.11.2019 Oslo
AF Gruppen er et av Norges ledende entreprenør- og industrikonsern med mange spennende og utfordrende prosjekt. For oss er risikostyring et sentralt verktøy for å vurdere lønnsomhet og se etter nye muligheter. Fagområdet har en sterk og tiltagende betydning i konsernet og vi har behov for en ny medarbeider – vi søker etter en Risk Manager. Arbeidsoppgaver Fasilitering av kommersielle risikoanalyser i våre tilbudsprosesser og prosjekt Gjennomføring av kvartalsvise risikoanalyser i forretningsenhetene sammen med konsernledelsen Videreutvikling av AFs system, metodikk og verktøy for risikostyring Ledelse av forbedringsprosjekt i forretningsenhetene Analysering og sparring med ledelsen Kvalifikasjoner Høyere utdannelse, gjerne Mastergrad Noen års relevant erfaring fra bransjen, konsulentselskap eller større industriselskap God kommersiell forståelse og analytiske evner Meget gode muntlige og skriftlige fremstillingsevner på norsk Dine personlige egenskaper vektlegges nøye, og i denne stillingen får du et utstrakt samarbeid med hele konsernets ledelse. Derfor har du gode samarbeidsegenskaper, du er analytisk og strukturert og har en sterk evne til å få gjennomslag for dine synspunkt. Du evner å se muligheter og er forretningsorientert. Stillingen gir en mulighet til å jobbe med fagområdene risikostyring, forbedringsledelse og forretningsutvikling. Mange av AFs forbedringsprosjekt springer ut fra risikogjennomganger, og Risk Manager har gjerne en sentral rolle i disse prosjektene.  Du blir en del av AF Gruppens konsernstab og rapporterer til Direktør for Risikostyring og Strategi. Arbeidssted er Oslo, men noe reisevirksomhet må påregnes. AF Gruppen tilbyr et godt arbeidsmiljø og spennende utfordringer på tvers av tradisjonelle faginndelinger. Stillingen byr på betydelige muligheter for kompetanseutvikling og personlig utvikling. Vi tilbyr konkurransedyktige, prestasjonsorienterte betingelser, gode forsikrings- og pensjonsordninger og opsjons- og aksjeprogram.
17.10.2019 Oslo
Lurer du på hvordan en fremtidig karriere i AF kan se ut? I AF brenner vi for innovasjon og nyskapning, og har derfor etablert en egen avdeling som utelukkende jobber med å bidra til at prosjektene i AF lykkes med å nå vår visjon; å rydde fra fortiden å bygge for fremtiden. For første gang lanserer vi nå sommerjobb i denne avdelingen, og ser etter teknologistudenter som er nysgjerrig på innovasjonsarbeidet i en av Norges fremste entreprenørvirksomheter. Sommerjobb i AF – Kan du se det for deg? En sommerjobb i I&D vil gi et unikt innblikk i hvordan vi jobber med innovasjon og digitalisering. I samarbeid med engasjerte og kunnskapsrike kollegaer vil du få ansvaret for å implementere et prosjekt som enten vil bidra til å redusere vårt miljøavtrykk, effektivisere arbeidshverdagen for noen i AF, eller bruke tilgjengelige data til å skape ny innsikt og beslutningsstøtte for våre prosjekter. Vi ser etter 2-3 studenter med bakgrunn innen data- og kommunikasjonsteknologi, fysikk og matematikk, industriell økonomi og teknologiledelse, kybernetikk og robotikk, eller andre teknologirettede retninger. Du vil jobbe tett med en av våre forretningsenheter og løse helt konkrete problemstillinger med utgangspunkt i spennende teknologier, rammeverk og plattformer som Azure Cloud, Python, Pandas, NumPy, .NET Core, JS/TS, Angular og React. Eksempler på aktuelle problemstillinger er analyse av drivstoff- og energiforbruk, sensorovervåkning for bedre helse, miljø og sikkerhet og bedre støtte til arbeid med bygningsinformasjonsmodeller (3D-modeller). Vi ser etter studenter som: fullfører sitt studieprogram i 2021 (studenter i 4. klasse for master og 2. klasse for bachelor) ønsker å lære mer om utvikling på .NET core (C#), i python, eller en annen favorittplattform som løser utfordringene vi står ovenfor arbeider strukturert og selvstendig har gode kommunikasjonsegenskaper har sterk problemløsningsevne Vi tilbyrDu blir en del av et energisk miljø med ambisjoner om at AF skal være den til enhver tid ledende aktøren innen bransjen på innovasjon. Vi tilbyr ansvar og tillit, og venter engasjement og gode løsninger tilbake. I AF Gruppen vil du finne mennesker som deler din nysgjerrighet - og du vil finne rom til å leve den ut. Om du har spørsmål til stillingsannonsen eller om din bakgrunn passer for en sommerjobb i AF – ta kontakt.
25.09.2019 Norge
Servicetorget trenger tilkallingsvikarer! Det hender vi har behov for litt ekstra hjelp. Kan du da muligens jobbe hos oss, og komme på kort varsel?! Vi holder til på Kongsvinger, 1 times reisevei fra Oslo.   Servicetorget holder til i lokalene til Kongsvinger sykehus, Parkvegen 35, og er tilknyttet Divisjon Facilities Management (DFM), Sikkerhet og service.Hos oss er vi til sammen 8 ansatte (inkl leder) i forskjellige stillingsstørrelser. Vi jobber turnus, så hos oss er det arbeid på dag, kveld, helg og helligdager.  Arbeidsoppgaver Ekspedisjon- informasjon og veiledning til pasienter, besøkende og ansatte ved sykehuset.   Registrere oppmøte, oppgjør, timeoppsett til pasienter på poliklinikk. Registrere diagnoser og prosedyrer i elektronisk pasientjournal Skriving av journaler, notater, henvisninger, epikriser i det pasientadminitrative systemet DIPS  Telefonhenvendelser  Postsortering Utstedelse av adgangskort og sertifikater til e-resept og kjernejournal  Bestilling av drosje/pasientreiser Kvalifikasjoner 3-årig videregående skole eller relevant praksis kan kompensere for manglende formell utdanning  God kjennskap til data som arbeidsverktøy Søker må kunne arbeide målrettet, selvstendig og evne til å ha oversikt /orden i en hektisk hverdag  Gode norsk-kunnskaper både skriftlig og muntlig Må kunne kommunisere på engelsk Kjennskap til DIPS er en fordel!! Personlige egenskaper Serviceinnstilt -med et smil på lur! Fleksibel  Evne til å jobbe strukturert og nøyaktig  Gode kommunikasjonsevner Personlig egnethet vil bli vektlagt Vi tilbyr En arbeidsplass der vi ser og oppmuntrer hverandre Varierte oppgaver og jobbrullering Kontinuerlig forbedring  Tverrfaglig samarbeid  Gode velferdstilbud for ansatte, f.eks. hytteutleie, teaterbilletter m.m.  Bedriftsidrettslag med et stort og variert tilbud
14.11.2019 Kongsvinger
Vis alle 23.194 ledige stillinger

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Eie eiendomsmegling Sarpsborg