<  
>  
Ledig stilling

Åpen søknad – People4you AS People4you AS

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Innsats, Skatteetaten Avdeling Innsikt skal følge med på trender, ny teknologi, forretningsmodeller og skal gjennom sine analyser bidra til at etaten identifiserer og får detaljert kunnskap om nye risikoer. Arbeidet er tverrfaglig og støttes av analytikere, data scientists og eksperter innenfor bruk av åpne kilder (OSINT). Til kontoret i Bodø søker vi tre kreative og nysgjerrige medarbeidere som har teft for å jobbe med komplekse data, og muliggjøre innsikt og verdiskapning ved å legge til rette for sammenstilling og analyse. Vi søker deg som holder deg oppdatert om de nyeste teknologiene, og ønsker å være med og forme hvordan Skatteetaten best kan nyttiggjøre seg av data og maskinlæring. For å ivareta vårt samfunnsansvar og bidra til å bekjempe Covid-19, følger Skatteetaten til enhver tid de nasjonale helsemyndighetenes råd. Vi gjennomfører derfor alle intervjuer på video inntil videre. Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden. Arbeidsoppgaver   utvikle nye løsninger og verktøy for å hente ut, strukturere og visualisere data/informasjon utarbeide analyser på ulike områder der Skatteetaten har behov for informasjon, herunder trendanalyser innhente data fra skatteetatens datakilder og åpne kilder, samt omsette de til innsikt og gjøre de tilgjengelig for andre i Skatteetaten gjennom for eksempel utvikle dashboards for sluttbrukere/fagmiljø formidle og holde foredrag og presentasjoner internt og eksternt samarbeide med kolleger fra andre fagfelt for å finne nye muligheter til å automatisere oppgaver og informasjonsinnhenting         Kvalifikasjoner   høyere utdanning minimum bachelorgrad innen samfunnsvitenskap, økonomi, finans, jus, statistikk og/eller IKT særlig relevant erfaring kan kompensere for kravet til utdanning fordel med mastergrad innen samme fagområder bør ha erfaring med et eller flere av følgende programmeringsspråk:     Python      R      SQL bør ha erfaring i bruk av Data Science verktøy, herunder også innhenting av data fordel med kjennskap til bruk av containerteknologi vi ønsker også at du har evner som gjør at du kan lede mindre analyseprosjekter god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk gode engelskkunnskaper, skriftlig og muntlig   Personlige egenskaper   gode samarbeids- og kommunikasjonsevner, med evne til å kommunisere på tvers av faggrupper evne til å selvstendig tilegne seg nye kompetanser gode problemløsningsevner og forståelse av hvordan man skal bryte ned et problem evne til å tenke kreativt og finne alternative løsninger på tilsynelatende umulige oppgaver Noe reisevirksomhet må påregnes    Vi tilbyr   muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger   Stillingen lønnes som rådgiver (kode 1434), fra kr 500 000 til kr 650 000 eller som seniorrådgiver (kode 1364), fra kr 600 000 til kr 800 000, avhengig av kvalifikasjoner.  De første seks månedene regnes som prøvetid.  
21.10.2020 Bodø
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
09.01.2019 Oslo
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Trondheim
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Bergen
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lene seg Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Stavanger
Multiconsult har i flere undersøkelser vist seg å være en av bransjens mest attraktive arbeidsgivere, både blant studenter og erfarne – er du nysgjerrig på hvorfor? Som ansatt hos oss vil du bli en del av et veldrevet kompetansenettverk med samkjørte fagområder som er i front på alt fra digitale arbeidsprosesser til anleggsgjennomføring. Vi legger til rette for at du får en arbeidshverdag med utviklende og interessante arbeidsoppgaver som bidrar til faglig og personlig utvikling. Hos oss vil du få muligheten til å ta del i store, komplekse og tverrfaglige prosjekter. Seksjon Sarpsborg er spesialisert på fagområdene verdianalyse av eiendommer, inkludert risikoanalyse av prosjekter i tidligfase; skadetaksering og koordinering ifm reparasjons-arbeider (brann-, vann- og naturskader samt jordskjelvsskader); tilstandsregistrering i forbindelse med anleggsarbeider, byggeledelse, byggelånsoppfølging og spesialrådgivning f.eks. sakkyndig rådgivning ifm reklamasjonssaker. Vi søker etter ny seksjonsleder til vårt kontor i Sarpsborg. Dette er en spennende mulighet for deg som ønsker en stilling hvor du får brukt dine lederegenskaper til å videreutvikle og skape vekst i et av Norges sterkeste fagmiljøer innen prosjekt- og byggeledelse, takst og verdianalyse. Vi holder til i nye og moderne lokaler på Sørlietorget. Din jobb vil bestå i å lede og utvikle kontoret videre. Enheten er en del av et stort fagmiljø som samarbeider tett med øvrige fagmiljøer i Multiconsult. Du vil ha ansvar for strategi og utvikling, i tillegg til personal- og resultatansvar for kontoret. Stillingen rapporterer til avdelingsleder Prosjektledelse og Spesialrådgivning i Østfold, og inngår i avdelingens ledergruppe. For å videreutvikle og skape vekst søker vi nå etter Seksjonsleder Multiconsult Sarpsborg Arbeidsoppgaver: Være en drivkraft i markeds- og tilbudsarbeidet – herunder kundekontakt Strategisk utvikling av kontoret med mål om vekst Helhetlig utvikling av fagmiljøet innen takst og verdianalyse i Multiconsult Utvikling av miljøet for prosjekt- og byggeledelse Ledelse og personalansvar Budsjett- og resultatansvar Rekruttering av nye medarbeidere Deltakelse i avdelingens ledergruppe og utvidet ledergruppe i Multiconsult Østfold Stillingen rapporterer til Avdelingsleder Prosjektledelse og Spesialrådgivning i Østfold Kvalifikasjoner: Relevant utdanning fra høyskole/universitet, gjerne en kombinasjon av ingeniør- og økonomifag Faglig bakgrunn fra byggebransjen og forståelse for prosjektering Kompetanse innen prosjektledelse eller verdianalyse og takst vil vurderes positivt Bred erfaring fra ulike type prosjekter, prosjektfaser og kundegrupper vektlegges Vant til å arbeide i team. Støttende lagspiller, opptatt av å utvikle og løfte frem andre Gode kunderelasjoner i markedet Opptatt av kontinuerlig forbedring og vilje til endring God generell IT-forståelse og erfaren i bruk av IT-systemer Personlige egenskaper: Gode lederevner og ambisjoner Forretningsmessig sans Gode kommunikasjons- og samarbeidsegenskaper, skriftlig og muntlig Samvittighetsfull og ansvarsbevisst, opptatt av kvalitet i leveranser Initiativrik, ser alltid etter muligheter Gode analytiske ferdigheter Handlekraftig og effektiv Evnen til å skape motivasjon og engasjement Vi tilbyr: En spennende lederjobb med gode utviklingsmuligheter Sterke fagmiljøer som bidrar til verdiskaping for kundene gjennom spennende prosjekter En ekspansiv virksomhet kjennetegnet av et sterkt merkenavn og flerfaglig miljø Et arbeidsmiljø med fokus på det gode liv, med et aktivt bedriftsidrettslag, bedriftshytter og mange sosiale aktiviteter Konkurransedyktige betingelser samt aksjespareprogram Moderne lokaler sentralt i Sarpsborg Fem ukers ferie, fri mellom jul og nyttår og i påsken samt fleksibel arbeidstid For nærmere informasjon om stillingen, kontakt Tor-Ivar Pettersen – Partner og Senior Bedriftsrådgiver i Bright Performance, Tlf.: 480 67 010 Er du den rette for jobben? Ikke nøl med å sende inn en søknad – vi behandler søknader løpende, og gleder oss til å høre fra deg!  Søknad og CV sendes til tip@mybright.no Søknadsfrist: 08.11.2020
20.10.2020 Sarpsborg
Norconsult Informasjonssystemer AS utvikler, markedsfører og leverer helhetlige IKT-løsninger for prosjektering, bygging og forvaltning av infrastruktur og eiendom. Selskapet er i dag en ledende leverandør av programvare innen Geografiske Informasjonssystemer (GIS), Nettinformasjonssystemer (NIS), Kommunaltekniske løsninger, Forvaltning, Drift og Vedlikehold (FDV), og løsninger innen prosjektadministrasjon, prosjektstyring, kostnadsanalyser, byggeteknisk konstruksjon og BIM. Våre løsninger under merkevaren ISY blir benyttet i over 3.000 virksomheter i Norge. Selskapet har 250 ansatte med kontorer i Sandvika, Trondheim, Bergen, Stavanger, Kristiansand, Grimstad, Larvik, Lillehammer og Hamar, samt 2 kontorer i Sverige. Vår ambisjon er å etablere ISY Prosjekt som en foretrukket samhandlingsløsning med BIM for samferdsels- og byggeprosjekter. Vi søker derfor etter erfarne fagkonsulenter/prosjektledere som vil jobbe med rådgivning og implementering av våre løsninger. Vårt fokus er å være ledende på gode arbeidsprosesser, BIM, digitalisering og samhandling i bygg- og anleggsbransjen. Vi lever av brukernes tilfredshet, og søker personer som er strukturerte, løsningsorienterte og har evne til å se ting fra brukernes ståsted. Vi er i vekst og produktene er inne i en rivende utvikling. Du vil jobbe tett på kundene og ut ifra kundenes behov og kravspesifikasjon implementere løsninger som møter, eller aller helst, overgår kundenes forventninger. For å lykkes i rollen bør du trives i en koordinerende rolle hvor du spiller andre gode. Som person er du nysgjerrig, serviceinnstilt, fremoverlent, og tar gjerne ansvar. Du trives med å ha mange baller i luften, og motiveres av fornøyde kunder og moderne løsninger. Gjennom rollen får du bred kontaktflate, og derfor må du ha gode kommunikasjonsevner og like å ha struktur og oversikt. Vi søker etter kvalifiserte kandidater til vårt kontor i Sandvika.  Dine arbeidsoppgaver vil være: Prosjektledelse og rådgivning ved implementering av løsningene Opplæring og veiledning i bruk av løsningene Konsulentoppdrag knyttet til tilpasninger av løsningene Brukeropplæring, testing og dokumentasjon Støtte salgs- og markedsapparatet ved salg til nye og eksisterende kunder Ha en god dialog med våre kunder om forbedringer og videreutvikling av våre løsninger For oss er det viktig at du:  Har bransjeerfaring fra bygg og anlegg Har erfaring fra moderne samhandlingsløsninger, prosjekthotell eller dokumentstyring Ønsker å skape god arbeidsflyt og dataflyt Har kjennskap til systematisk ferdigstillelse Har kjennskap til BygningsInformasjonsModeller (BIM) Har relevant utdannelse på universitet eller høgskolenivå Er fremoverlent og med interesse for hvordan løsningen skal brukes, og klarer å sette deg inn i brukeren sin arbeidshverdag Har generelt god systemforståelse, god muntlig og skriftlig fremstillingsevne og gode kommunikasjonsevner Er engasjert, positiv, initiativrik og resultatorientert. Kan arbeide selvstendig, men liker og verdsetter teamarbeid Hos oss får du: En spennende arbeidsplass med mange kunnskapsrike, engasjerte og hyggelige medarbeidere. Faglige utfordringer der du får mulighet til å kunne utvikle deg og oss videre Muligheter for større ansvar Et utfordrende, godt faglig og sosialt miljø der medarbeidere trives. En stor kundemasse som er sulten på moderne og brukervennlig programvare Fleksibel arbeidstid Eierskap i Norges største tverrfaglige rådgiverbedrift Overskuddsdelingsordning der alle ansatte får direkte utbytte av selskapets resultat Konkurransedyktig lønns- og ansettelsesbetingelser Innsendelse av søknad: Søknad med CV, vitnemål og attester sendes via vårt elektroniske søknadsskjema på våre internettsider. Vi gjør oppmerksom på at det er kun de elektroniske søknadene som blir behandlet.
21.10.2020 Bærum
Vi søker nå talentfulle studenter til noen morsomme uker med sommerjobb innen systemutvikling for sommeren 2021. Som sommerstudent hos oss vil du bidra i våre prosjekter der vi jobber med Virtual/Mixed reality og digitale tvillinger/BIM med Unity-verktøy for bruk på variert maskinvare. Hvert år tar Norconsult imot rundt 100 studenter på sommerjobb, både ved vårt hovedkontor i Sandvika og ved flere andre av våre kontorer i Norge. Norconsult Informasjonssystemer AS utvikler, markedsfører og leverer helhetlige IKT-løsninger for prosjektering, bygging og forvaltning av infrastruktur og eiendom. Selskapet er i dag en ledende leverandør av programvare innen Geografiske Informasjonssystemer (GIS), Nettinformasjonssystemer (NIS), Kommunaltekniske løsninger, Forvaltning, Drift og Vedlikehold (FDV), og løsninger innen prosjektadministrasjon, prosjektstyring, kostnadsanalyser, byggeteknisk konstruksjon og BIM. Våre løsninger under merkevaren ISY blir benyttet i over 3.000 virksomheter i Norge. Selskapet har 250 ansatte med kontorer i Sandvika, Trondheim, Bergen, Stavanger, Kristiansand, Grimstad, Larvik, Lillehammer og Hamar, samt 2 kontorer i Sverige. Norconsult Informasjonssystemer AS satser på å bli ledende aktør for løsninger innen samhandlingsløsning med BIM for bygg- og anleggsbransjen. For oss er det viktig at du: Er student på universitet eller høgskolenivå med fag innen systemutvikling, spillutvikling, VR/AR eller BIM Er en god bidragsyter til et godt arbeidsmiljø Har kjennskap til Unity 3D eller Unreal Som sommerstudent hos oss får du: Fadderordning, sosiale og faglige arrangementer, bedriftsidrettslag m.m. Sommerstudentdag i Sandvika for hele landet Konkurransedyktig lønns- og ansettelsesbetingelser En sommerjobb/praksisplass med aktiv deltakelse i prosjektarbeid - vårt faglige miljø vil være en meget spennende læringsarena Innsendelse av søknad: Søknad med CV, vitnemål og attester sendes via vårt elektroniske søknadsskjema på våre internettsider. Vi gjør oppmerksom på at det er kun de elektroniske søknadene som blir behandlet.
21.10.2020 Bærum
Vis alle 20.815 ledige stillinger
Les mer om People4you AS

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter