Ledig stilling

Åpen søknad – People4you AS People4you AS

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Er du ute etter en spennende og utfordrende stilling der du kan bruke deg selv i et kreativt og positivt miljø, med både tøffe tak, godt arbeidsmiljø og faglige utviklingsmuligheter? Stendi AS søker miljøterapeuter til våre avdelinger i Møre og Romsdal. Vi ser etter miljøterapeuter som er trygge og tydelige voksenpersoner i en tøff og uforutsigbar hverdag. Vårt fagmiljø og organisasjon er preget av at vi alltid gir det lille ekstra for å løse våre oppdrag. På våre avdelinger har alle miljøterapeuter mye ansvar og det legges vekt på selvstendighet i jobben, dette er stillinger med mulighet for personlig og faglig vekst. Du vil jobbe med ulike ungdommer, noe som krever at du er fleksibel, åpen, ærlig, imøtekommende, nysgjerrig, tillitsbyggende og omsorgsfull. Du må videre være arbeidsvillig og faglig engasjert, og kunne jobbe selvstendig så vel som i team. Du må kunne snu deg raskt rundt for å møte utfordringer og behov hos våre ungdommer. Arbeidsoppgaver Individuell oppfølging som er tilpasset den enkelte brukers behov, ressurser og mål Aktivt miljøarbeid i institusjonene Saksoppfølging Dokumentasjon etter gjeldende lovverk og bruk av elektronisk journalføringssystem Være en trygg voksenperson i miljøet Lytte til ungdommen Motivere og være med ungdommen på aktiviteter Gi trøst, støtte og glede Kvalifikasjoner 3-årig helse og sosialfaglig høyskoleutdanning: barnevernspedagog, sosionom, vernepleier, evt. psykiatrisk sykepleier eller lærer med spesialpedagogikk Institusjonsarbeid, ruskompetanse og erfaring fra psykiatrifeltet er spesielt interessant Førerkort kl. B er et krav Egenskaper  Kreativ Faglig engasjert Fleksibel og arbeidsvillig, et "ja-menneske" Du kan jobbe selvstendig og i team God fysisk og psykisk helse En voksen, trygg omsorgsperson Det tilbys Lønn etter kvalifikasjoner/tariffavtale og pensjonsordning Veiledning/opplæring En fleksibel og variert arbeidsdag Muligheter for faglig utvikling i et stort konsern  Medleverturnus med 3 døgn arbeid – 7 døgn avspasering – 4 døgn arbeid – 7 døgn avspasering.  Grunnet sammensetning av team oppfordres menn til å søke. Arbeidssted er på våre avdelinger i Møre og Romsdal og turnusen tillater stor fleksibilitet i forhold til pendlig og bosted. Søknadsfrist er snarest. Alle søknader vil bli lest og behandlet fortløpende og aktuelle kandidater vil bli kontaktet   Vi gleder oss til å høre mer fra deg! Ønsker du å vite mer om stillingene kan du i uke 28 og 29 kontakte institusjonsleder Karianne Havnes på mob. 924 39 544. I uke 30 og 31 avvikles ferie. Fra uke 32 kan avdelingsleder Tone Kvammen kontaktes på mob. 934 66 344.
09.07.2019 Nord-Trøndelag, Sør-Trøndelag, Møre og Romsdal, Sogn og Fjordane, Oppland, Hedmark
Join ABB and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy. ABB (ABBN: SIX Swiss Ex) is a pioneering technology leader with a comprehensive offering for digital industries. With a history of innovation spanning more than 130 years, ABB is today a leader in digital industries with four customer-focused, globally leading businesses: Electrification, Industrial Automation, Motion, and Robotics & Discrete Automation, supported by its common ABB Ability™ digital platform. ABB’s market leading Power Grids business will be divested to Hitachi in 2020. ABB operates in more than 100 countries with about 147,000 employees. www.abb.com Your responsibilities The role as Head of Global Business Services is responsible for accounting and finance for ABB Norway, including management responsibility and advisory function. The main responsibilities are; Accounting: • Responsible for ensuring compliance with accounting laws and regulations. • Participate in identifying accounting issues, solve and implement these (both Norwegian and USGAAP financial statements). • Responsible for preparation and reporting of USGAAP and Norwegian financial statements. Tax/VAT: • Participate in identifying and resolving tax and VAT issues. • Responsible for tax calculation and reporting. General responsibilities: • Active partner in the internal control function. • Resource partner for the management team, accounting and controlling functions. • Management responsibility for the accounting and finance team. • Active participation in various internal projects. • Part of the Global Business Services, accounting and finance community. Your background We believe that the right person for this role; • Can display the professional expertise and interest within the accounting area. We also believe that an appropriate person will have the following qualifications: • Completed Master in Accounting and Audit or similar • 5 - 10 years experience, preferable from an Audit firm or similar • Experience from a managerial position • Norwegian and English: Good written and oral Personal characteristics; • Flexible and open-minded • Systematic • Good communication skills • Team player • Initiative • Accountable • Accomplisher More about us Bring your very own sense of pride and purpose as you help us drive forward the Fourth Industrial Revolution – creating a sustainable future for our planet, and your career. Join ABB and harness the power of our diverse global network, as you collaborate with and learn from our world-class teams. Above all, challenge yourself every day. Let’s write the future, together.As an employer ABB can offer;• Opportunities to maintain and develop the accounting, tax and VAT skills from an international perspective.• Various and challenging work-tasks in an international and innovative environment• Positive and exciting working environment in a global organization with enthusiastic colleagues who are eager to share their knowledge with you• Flexible working time with balance between office work and some travelling• Employee Benefits (cabins and favorable employee agreements)• Possibilities for International assignments• Competitive conditions The position is located at ABB’s office in Billingstad in AskerWe are looking forward to receiving your application through the ABB job portalFor any questions regarding the position please contact Pål Morstad on e-mail pal.morstad@no.abb.com or phone +47 22 87 46 50 or Jeppe Arntzen on e-mail jeppe-kjetil.arntzen@no.abb.com or phone +47 22 87 46 43Applications will be assessed continuously. Applications deadline is 08.09.2019.Please note that in cooperation with Meditor Search we conduct a background screening on all candidates that receive an offer of employment in ABB Norway. This to ensure best quality in our recruitment process, according with ABBs company policy.
15.08.2019 Asker
Siemens Healthineers bidrar til verdiskapning for aktører i helsevesenet ved å være en partner innen områder som presisjonsmedisin, optimalisering av helsetjenester, forbedring av pasientopplevelser og innen digitalisering av helsevesenet. Som en ledende aktør innen medisinsk teknologi, jobber Siemens Healthineers kontinuerlig med innovasjon av produkt- og tjenesteporteføljen. Kjerneområdene våre er bildediagnostikk, bildeveiledet behandling, laboratoriediagnostikk og molekylærmedisin. Siemens Healthineers utvikler også digitale tjenester for helsesektoren. Siemens Healthineers har en sterk lokal tilstedeværelse for kundene med salgs- og servicekontorer i alle de nordiske landene. I Norge er vi 115 ansatte med hovedkontor i Oslo og med lokale kontorer i Trondheim og Bergen. Globalt har Siemens Healthineers ca. 50.000 ansatte med en omsetning på EUR 13,4 milliarder og et resultat på EUR 2,3 milliarder i forretningsåret 2018. Les mer om Siemens Healthineers på www.siemens.no/healthineers Vi søker nå etter en Servicekoordinator til vårt Customer Care Center (kundesenteret) ved vårt hovedkontor i Oslo Serviceavdelingen i Norge har ca. 60 ansatte og består blant annet av serviceingeniører og applikasjonsspesialister innen bildediagnostikk (MR, CT, ultralyd) og laboratoriediagnostikk. Våre kunder er offentlige sykehus og private institutter og legekontor. Vårt kundesenter har erfarne medarbeidere som alle arbeider for å tilrettelegge og tilby utmerket service til våre kunder. Kundesenteret er en sentral del av serviceavdelingen. Vi søker deg som liker å ha mange baller i luften, er strukturert, løsningsorientert og opprettholder oversikten. Du er klar for endring, er positiv, fremoverlent og proaktiv. Dette er viktig fordi vi er et selskap i kontinuerlig utvikling som krever ansatte med både endringsvilje og endringsevne. Er du serviceinnstilt og behersker god og effektiv kommunikasjon, så vel med kunder som egne kollegaer?  Har du evner og erfaring med koordineringsarbeid og håndterer delegering av oppdrag i en hektisk hverdag på en god og effektiv måte? Ønsker du å være med i et team og jobbe med å lede servicearbeid og tildele oppgaver i et stort internasjonalt selskap? Da kan du være den rette kandidaten til denne jobben. Hos Siemens Healthineers er du ansatt i et veletablert selskap hvor det er mye å gjøre og hvor to dager aldri er like.  Helsesektoren er i kontinuerlig endring når det gjelder teknologi og behov for støtte fra leverandører. Dette krever at vi som en sentral leverandør alltid har fokus på å være i forkant slik at våre kunder opplever oss som en partner de kan stole på. Stillingen som servicekoordinator rapporterer til leder for kundesenteret. Dine oppgaverSom ansatt på vårt kundesenter vil du bistå ingeniørene og applikasjonsspesialistene i deres daglige arbeid. Dette innebærer oppgaver som forberedelse, planlegging og bestilling av serviceingeniørenes og applikasjonsspesialistenes oppgaver på kundenes systemer. Våre oppdrag omhandler akutt service, vedlikehold, oppdateringer/oppgraderinger, installasjoner m.m. Formålet med rollen er å skape de beste forholdene for å yte den beste servicen til våre kunder. Dine oppgaver vil i hovedsak være: Motta, registrere og koordinere oppdrag fra våre kunder Forberede, overvåke og følge opp saker som pågår og som skal utføres frem i tid Sørge for at vi leverer service i henhold til avtalene vi har med våre kunder Bestille reservedeler til oppdragene Følge opp eskaleringer til vårt Regional Support Center i Tyskland Delta aktivt i å sikre at kundesenteret leverer sine tjenester til våre kunder Dine kvalifikasjoner Minimum 2 års erfaring med kundeservice eller fra servicebransjen Behersker norsk/skandinavisk og engelsk, skriftlig og muntlig God kunnskap i Office-pakken God evne til å lære og forstå tekniske og IT-baserte problemstillinger Stor interesse for service og IT Du som personSom person er du en lagspiller og god til å kommunisere både skriftlig og muntlig. Videre er du også fleksibel, ryddig og strukturert. Du er en problemløser, selvgående, proaktiv, serviceinnstilt og ser aktivt etter uløste oppgaver. Du er målrettet og ambisiøs og sørger for at alle oppgaver blir ivaretatt i henhold til gjeldende rutiner og prosesser. Vi benytter bakgrunnssjekk som en del av vår rekrutteringsprosess. Søknadsfrist: Snarest Jobbtype: Heltid Ved spørsmål, kontakt leder for Customer Care Center, Robert Sleipnes, tlf. 924 00 305.   Job ID: 114637 Organization: Siemens Healthineers Company: Siemens Healthcare AS Experience Level: Mid-level Professional Job Type: Full-time
27.06.2019 Oslo
Business Advisor – Siemens Healthineers NorwaySiemens Healthineers enables healthcare providers worldwide to increase value by empowering them on their journey towards expanding precision medicine, transforming care delivery, improving patient experience and digitalizing healthcare. A leader in medical technology, Siemens Healthineers is constantly innovating its portfolio of products and services in its core areas of diagnostic and therapeutic imaging and in laboratory diagnostics and molecular medicine. Siemens Healthineers is also actively developing its digital health services and enterprise services.In fiscal 2018, which ended on September 30, 2018, Siemens Healthineers generated revenue of €13.4 billion and adjusted profit of €2.3 billion and has about 50,000 employees worldwide. Further information is available at www.siemens-healthineers.comIn the Nordic and Baltic countries Siemens Healthineers has sales and service personnel close to our local customers. With approx. 550 employees across the region, we strive to be a trusted partner for healthcare providers, with in-depth knowledge on their specific challenges and opportunities.Enterprise Services is presently seeking a Business Advisor. You will be a key part of our core team working with consulting services and new business models towards our customers in the Nordics. Value propositions is within transformation and advisory services and managed equipment services. You will be part of a great team and work closely with our extended regional and global teams. All our services are transforming care delivery and have high clinical and financial impact throughout the value chain.Key responsibilities Local responsible for selected services within enterprise services. This includes services within performance management, workflow analysis, facility design, demand and capacity analysis, managed equipment services and more Strategy-, market- and business development Service design and development of local value propositions and methodology Internal enablement and training Marketing and pre-sales activities Sales and management of sales processes Project- enablement and participation Team participation and necessary teamwork outside our local market (Local management, Nordics, EMEA, Global)  External and internal reporting  Competencies Bachelor/master degree/MBA in business administration, finance, computer science or similar Competence from the healthcare industry and the hospital domain (diagnostics, treatment, healthcare consulting, healthcare IT) Competence from primary- and/or secondary care and/or healthcare consulting. Analytics, business case development, ROI calculations.  MS-Office products, especially Excel Fluent in Norwegian and English Excellent communication and team player skills   Experience Experience from healthcare and/or the life science sector (diagnostics, treatment, pharma, healthcare IT). Experience with strategy-, business- and change management projects. Experience with delivery of complex use-cases and IT projects.  Pre-sales and sales experience is an advantage  Working in teams, conducting and coordinating internal projects, communicating efficiently within organization; Working in the interface between local organization and Zone / Region. Approx. 5-15 years of work experience
27.06.2019 Oslo
Dagkirurgisk senter, Ahus er landets største avdeling for dagkirurgi med 8 operasjonsstuer på Lørenskog og 4 på Ski. Vi opererer pasienter innen de fleste fagfelt som ønh, ortopedi, gyn, kar/thorax, plastikk, bryst/endokrin, uro og gastro. Nedre alder et år og ingen øvre aldersgrense. DKS har egen pre,- postoperativ seksjon, anestesiseksjon og kontorfaglig personell. De siste årene har vi konvertert krevende inngrep til dagkirurgi og har årlig ca 1000 planlagte innleggelser i tillegg. Arbeidsoppgaver Seksjonsleder operasjon er leder på 4. nivå med personal, drift og budsjettansvar for ca 25 operasjonssykepleiere. Seksjonsleder vil inngå i et lederteam på 6. to på Ski og tre på Nbh i tillegg til avdelingsleder. Ved behov må seksjonsleder bidra på operasjonsstua.  Kvalifikasjoner Søker må være operasjonssykepleier, helst med erfaring fra dagkirurgi. Det er ønskelig med ledererfaring og/ eller utdanning. Gjerne variert yrkeserfaring. Personlige egenskaper Fleksibilitet og evne til å finne praktiske løsninger. Strukturert, men også fleksibel. Vi ønsker å løfte forskning og innovasjon og håper du også er opptatt av dette. Personlige egenskaper vil vektlegges, Vi tilbyr Et godt lederutviklingsprogram og ledernettverk. Ansattgruppe med høy faglig standard og vilje til å få ting til. Gode velferdstilbud for ansatte, f.eks hytteutleie, teaterbilletter og mye annet. Bedriftsidrettslag med et stort og variert tilbud. Muligheter for hjelp med bolig og barnehageplass.Sentral beliggenhet i landlige omgivelser kort reisevei fra Oslo.  
14.08.2019 Lørenskog
 Ledig fast stilling som kodekonsulent i Medisinsk divisjon Kodekonsulentens hovedoppgave er å kvalitetssikre divisjonens diagnose - og prosedyreregistrering basert på informasjon registrert i pasientens journal. Dette for å sikre korrekte data for sykdomsstatistikk og økonomi. Kodekonsulentene har ansvar for egne avdelinger innen divisjonen og samarbeider med avdelingsledere og kodeansvarlig leger. Kodekonsulentene i Medisinsk divisjon er sentral organisert i divisjonsdirektørens sekretariat som en av 16 avdelinger i divisjonen. Kodekonsulentene sitter i felles kontorlandskap sammen med kodekonsulentene fra de fleste andre divisjonene på sykehuset. Dette bidrar til et godt faglig - og sosialt miljø. Stillingen krever god struktur, kompetanse innen medisinsk klassifikasjon og medisinsk terminologi og journalføring, samt DIPS kompetanse. Vi søker deg som er selvstendig, trygg, har relevant erfaring og kompetanse innen området og som er bekvem i en rolle hvor du har en aktiv arbeidsdag.   Høres dette spennende ut, så oppfordrer vi deg til å søke !  Arbeidsoppgaver Systematisk gjennomgang av journaldokumentasjon for alle pasientopphold Kontrollere at kodesetting av diagnoser og prosedyrer er korrekt  etter gjeldende lover og regler  Bidra til at virksomhetsrapporter knyttet til statistikk, finansiering og planlegging er bygget på korrekt datagrunnlag Bidra til økt DRG - kompetanse i Medisinsk divisjon  ved bl.a. opplæring i samarbeid med kodeansvarlig lege Kvalifikasjoner Helsesekretær eller tilsvarende Kurs i medisinsk klassifikasjon, Nirvaco eller tilsvarende DIPS kompetanse Kjennskap til sykehusfunksjoner, medisinsk terminologi og journalføring Basal kunnskap i anatomi, fysiologi og sykdomslære  Personlige egenskaper Systematisk og resultatorientert Evne til å arbeide selvstendig Evne og vilje til samarbeid Gode IKT -  kunnskaper  Personlig egnethet vektlegges   Vi tilbyr En aktiv og spennende jobb, innenfor en arbeidsplass med stor samfunnsmessig betydning Gode muligheter for personlig og faglig utvikling Sykehuset har gode velferdstilbud, pensjon og forsikringsordninger for ansatte 
14.08.2019 Lørenskog
Avdeling for infeksjonssykdommer er en av landets største spesialavdelinger innenfor infeksjonsmedisin. Det er 29 senger fordelt over to sengeområder og med vel 3000, i all hovedsak øyeblikkelig hjelp innleggelser årlig. Sengeområde S402 består av 22 senger og ledes av en seksjonsleder. Vi søker nå etter en ny enhetsleder ved vårt sengeområde. Har du lyst til å være med å videreutvikle vår avdeling? Dersom du trives med å ta ansvar i en spennende, hektisk og variert hverdag, kan dette være stillingen du ser etter. Enhetslederstillingen er relativt nyopprettet, derfor vil arbeidsoppgaver og ansvarsområder kunne forandres over tid. Daglig drift og arbeidstidsplanlegging ligger til stillingen. Enhetsleder vil arbeide på dagtid med arbeid hver tredje helg. Arbeidstid fra klokken 07 må tidvis påberegnes. Alle søkere må søke elektronisk. Tiltredelse etter avtale.   Arbeidsoppgaver Bistå seksjonsleder med administrative oppgaver i tilknytning til hele seksjonen Seksjonsleders stedfortreder Medansvar for bemanning, turnus- og arbeidstidsplanlegging og rekruttering Medansvar for budsjett, fag og HMS Sikre foretakets, avdelingens, seksjonens mål- og resultatoppnåelse Koordinere en effektiv drift og pasientflyt Personalansvar Pasientbehandling Kvalitetssikring og oppfølging av pasientsikkerhet Inngå i avdelingens lederteam  Kvalifikasjoner Sykepleier Ledererfaring og/eller lederutdanning er ønskelig Driftsforståelse Klinisk erfaring fra sykehus eller annen institusjon.  Erfaringer fra infeksjonsfaget vil kunne være en fordel Kjent med Gat og Personalportalen som arbeidsverktøy er en fordel Erfaring med forbedringsarbeid er ønskelig  Personlige egenskaper Har et ønske og motivasjon for å lede Strukturert og med gode kommunikasjons- og samarbeidsevner Opptatt av kvalitet og kontinuerlig forbedring Løsningsorientert med evne til å ta beslutninger og prioritere i en variert hverdag Gode datakunnskaper og skriftlige fremstillingsevner Høyt energinivå og stor arbeidskapasitet Gjennomføringsevne Fleksibel Kunnskapsrik, endringsvillig og engasjert Erfaring med lignende arbeidsoppgaver vektlegges Personlig egnethet vektlegges  Vi tilbyr Spennende og utfordrende oppgaver i et faglig sterkt og godt tverrfaglig miljø Mulighet for videreutvikling innenfor fagområdet ledelse Ahus lederskole En avdeling med et godt arbeidsmiljø Kultur- og fritidstilbud Vi kan være behjelpelig med barnehage og bolig 
08.08.2019 Lørenskog
Trives du i rollen som rådgiver mellom teknologi og forretning?  Vi søker etter deg som er vant med å arbeide i større organisasjoner og er opptatt av å finne gode løsninger. Vi ser for oss at du kan håndtere krav fra bruker, forretning og teknologi, har bred erfaring fra ulike bransjer og kan arbeide både i det funksjonelle og tekniske grensesnittet. Skatteetaten søker en erfaren og engasjert fagperson som inspireres av utfordringer og muligheter som oppstår i møtet mellom virksomhetsprosesser og informasjonsteknologi. Brenner du for å utvikle en moderne offentlig sektor i tråd med endringer i samfunnet og den teknologiske utviklingen? Vi ser etter deg som evner å skape entusiasme og å inspirere andre. Personlig egnethet vil bli vektlagt.  Har du stor interesse for å kunne se helheten innenfor strategisk digitalisering? Etaten har store ambisjoner om å videreutvikle våre digitale tjenester til publikum og næringsliv. Vi ønsker å kunne spille en viktig rolle i en felles offentlig digitaliseringsprosess i tråd med Regjeringens program på dette området. For å oppnå dette må våre produksjonsprosesser kontinuerlig moderniseres og tilpasses en digital hverdag. Som del av Strategi-seksjonen i Skattedirektoratet får du en ledende rolle i dette arbeidet som vil skje i nær kontakt med våre operative arkitektur-, teknologi- og virksomhetsfaglige miljøer.  Seksjon Strategi i avdeling Virksomhetsstyring i Skattedirektoratet er en nyopprettet seksjon. Avdeling for Virksomhetsstyring består av rundt 90 årsverk, der 20 av disse jobber i seksjon Strategi. Seksjonen har ansvar for å støtte skattedirektøren i forvaltningen av etatens langsiktige planverk og realiseringen av etatens langsiktige målsettinger. Dette innebærer en helhetlig forvaltning av etatens overordnede strategiarbeid, langtidsplanlegging, virksomhetsarkitektur og porteføljestyring. Dette betyr blant annet tett samarbeid med etatens IT-divisjon.   Arbeidsoppgaver videreutvikle Skatteetatens virksomhetsarkitektur sørge for at etaten har oppdaterte plan- og styringsprodukter innenfor virksomhetsarkitektur (herunder målbilder og veikart), og påse at disse understøtter etatens strategier og fremtidsbilder koble sammen planverk på ulike nivåer, kvalitetssikre at planer fra ulike deler av organisasjonen henger sammen bidra i arbeidet med og følge opp realiseringen av strategier og målbilder samarbeide tett med relevante fagmiljøer gi råd, følge opp beslutninger og foreslå tiltak bidra i sentrale programmer og prosjekter, så vel som mindre tverrfaglige team Kvalifikasjoner høyere utdanning på masternivå, relevant erfaring kan kompensere for kravet til utdanning solid teknisk kompetanse og forståelse ønskelig med minimum fem års erfaring som virksomhetsarkitekt /relevant arbeidserfaring med dokumenterte resultater god forretningsforståelse og erfaring med samarbeid mellom forretning og IT god forståelse av samspillet mellom teknologi, arkitektur og virksomhetsutviklingen fordel med erfaring med styring og ledelse av større prosjekter med mange ulike aktører kjennskap til og/eller erfaring fra offentlig sektor vil bli vektlagt Personlige egenskaper svært gode samarbeids- og kommunikasjonsevner initiativrik og du motiveres av komplekse problemstillinger strukturert og beslutningsdyktig Vi tilbyr muligheten til å jobbe i en stor offentlig etat med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikkmedlemsskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger  Stillingen lønnes som seniorrådgiver (kode 1364), årslønn fra 690 000 – 950 000 avhengig av kvalifikasjoner. Skatteetaten har seks måneders prøvetid.
26.06.2019 Oslo
Vis alle 23.184 ledige stillinger
Les mer om People4you AS

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter