Ledig stilling

Åpen søknad – Marinus Aquaservice AS Marinus Aquaservice AS

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Vi ser etter en person som ønsker å være med å utvikle styringen i Skatteetaten. Du har helhetsblikk, og kan se der verktøy og prosesser kan understøtte hverandre, og du får formidlet dette godt til resten av organisasjonen.   Virksomhetsstyringsavdelingen (VSA) er en del av Skattedirektoratet. Avdelingen er skattedirektørens forlengede arm når det gjelder å fastsette mål og resultatkrav for etaten, og for oppfølgingen av etatens resultatenheter. Avdelingen har ansvar for å forvalte og utvikle strukturer og interne systemer for flerårig planlegging, budsjettering, rapportering og oppfølging.   Seksjonens hovedoppgave er å arbeide for at Skatteetaten har et helhetlig system for virksomhetsstyring som skal bidra til fastsatt kvalitet i våre leveranser. I gruppen Kvalitetssystemer har vi bl. ansvar for kvalitetsstyring og mål- og resultatstyring.   Du skal ha ansvar for drift og utvikling av vårt styringsverktøy (Corporater) og lede et nettverk av superbrukere/administratorer. Du skal samarbeide med andre i avdelingen om styringen og oppfølgingen av etatens divisjoner. Du vil få stor påvirkning og varierte arbeidsoppgaver.   Hvis du blir motivert av muligheten til å forme fremtidige oppgaver og arbeidsplass, både med selvstendig oppgaver og sammen i team, er dette stillingen for deg.   Vi ber om at CV med vitnemål/karakterutskrifter og relevante attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.  Arbeidsoppgaver være en fagperson på mål- og resultatstyring (balansert målstyring) være Skatteetatens ekspert på målstyringsverktøyet Corporater overordnet forvaltningsansvar for Corporater (innhold, opplæring, utvikling og bruk) bidra i arbeidet med resultatavtalen for avdeling for virksomhetsstyring  Kvalifikasjoner høyere utdanning på mastergradnivå gjerne innenfor administrasjon og ledelse relevant erfaring og utdanning på bachelornivå kan kompensere for manglende utdanning på masternivå erfaring med bruk av Corporater eller lignende system kjennskap til ulike styringsprosesser/-metoder, og erfaring fra målstyring ønskelig med kjennskap til offentlig virksomhet. meget god formidlingsevne både skriftlig og muntlig  Personlige egenskaper analytisk, strukturert og nøyaktig høy gjennomføringsevne involverende og god til å samarbeide selvstendig  Vi tilbyr utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger   Stillingen lønnes som seniorrådgiver (kode 1364), fra kr 600 000 – 720 000 avhengig av kompetanse og erfaring. Stillingen har 6 måneders prøvetid.
22.08.2019 Oslo
I Stendi føler vi et stort engasjement for samfunnet vi lever i. Vi ønsker å medvirke til et bedre, tryggere og friskere liv. Vi gjør verden til et bedre sted, et menneske av gangen. Omsorgsbransjen er dynamisk og i stadig endring. Det gir oss mulighet til å tenke om igjen og tenke nytt. Det liker vi, og er noe som kjennetegner oss. Raske og gode beslutninger, fleksibilitet og muligheten til å påvirke og tenke nytt. Nå søker vi deltidshjelp som husvert til Gabels Park.  Om stedet: Gabels Park er seniorboliger i Gabels gate 38 på Frogner. Bygget har 80 selvstendige leiligheter, resepsjon og restaurant i første etasje. Vi har trening med fysioterapeut, tilbud om felles lunsj og middager alle dager i uken. Til enhver tid er det helsefaglig personell på huset. Alle som bor hos oss får trygghetsalarm tilknyttet vårt eget personell. Husvertene bidrar til å gi alle våre beboere en trygg og sosial hverdag. Vi legger vekt på høy grad av service og tilstedeværelse. Nå trenger vi flere dedikerte husverter. Arbeidsoppgaver: Servicefunksjoner overfor våre beboere Bidra til et sosialt og trygt bomiljø Hjelp med praktiske oppgaver Håndtere servering mat og måltider Hjelpe kjøkken om nødvendig Brannansvarlig Telefonvakt Bindeledd mellom og for alle servicefunksjoner på huset Kasseoppgjør Kvalifikasjoner: Erfaring med kundegruppen Sosialt interessert og kompetent Personlig egnethet vil bli vektlagt Gode IT kunnskaper Plettfri vandel Språk krav: Søkere må beherske gode språkferdigheter i norsk både skriftlig og muntlig. Personlig egnethet: Positiv Serviceinnstilt Løsningsorientert Engasjert Effektiv Trygg og tillitsskapende Voksen og pålitelig Vi tilbyr: Stilling som husvert Mulighet å påvirke din egen hverdag og arbeidsoppgaver Mulighet til å utvikle deg i samarbeid med hyggelige og kompetente kolleger i et godt arbeidsmiljø preget av omtenksomhet, profesjonell holdning, engasjement og nytenkning.  Mulighet til å delta på kurs og internundervisning. Mulighet for hyggelige sosiale sammenkomster med andre kolleger i bedriften (f.eks. hytteturer, julebord, sommerfest, lønningspils, bedriftsmaraton etc).
20.08.2019 Oslo
Vi søker deg som ønsker å arbeid med renhold innen psykiatri i teamet vårt. Renholdsavdelingen består av 3 renholdere i forskjellige stillingsprosent. Arbeidstid: Mandag tom Fredag kl 06.30-14.30  Arbeidsoppgaver Arbeidsoppgaver: Daglig renhold av pasientnære områder, sanitær renhold, kontor renhold,etc Kvalifikasjoner Må kunne beherske Norsk både muntlig og skriftlig .Nivå B 2 Ønskelig med fagbrev som renholdsoperatør  Personlige egenskaper Du er fleksibel En god kollega Liker å arbeide i team  Løsningsorientert Presis  Vi tilbyr Godt Arbeidsmiljø Gode Velferdstilbud :Eks, Hytteutleie, Teaterbiletter, Bedriftsidrettslag 
21.08.2019 Lørenskog
Ønsker du å jobbe i Skatteetaten der du får ta del i sterke, utviklende fagmiljø og arbeide med samfunnsrelevante oppgaver? Da kan du være den medarbeideren vi søker etter! Divisjon Brukerdialog skal være en pådriver i etatens arbeid med å digitalisere, effektivisere og forenkle tjenester for brukerne, og utvikle etatens dialog med brukerne. Divisjonen har rundt 2000 årsverk og er etatens største enhet. Brukerdialog avdeling Innland har ansvaret for kvalitet og oppfølging knyttet til hele skatte- og avgiftsmanntallet, med unntak av skatt knyttet til utland og storbedrift.  Vi har landsdekkende oppgaveløsning og har en risikobasert tilnærming der målet er å sikre god etterlevelse.  Avdelingen består av 5 seksjoner, 56 grupper og mer enn 1100 medarbeidere.  Tynset Skattekontor søker etter ny fremtidsmedarbeider som er læringssøkende, positiv og nysgjerrig. Vi har et godt arbeidsmiljø og gruppen er sammensatt av personer med variert alder og bakgrunn. Det er stor frihet til å planlegge arbeidsdagene selv og du vil kunne jobbe både selvstendig og i team. Det er god variasjon av oppgaver og vi ønsker å være tett på brukerne våre. Kontoret arbeider med kvalitet og oppfølging av skattemelding for pensjonister, lønnstakere og næringsdrivende. Skattekontoret utfører både veiledning, informasjon, fastsettelse- og kontrollarbeid innen ulike områder. Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden.   Arbeidsoppgaver Delta aktivt i gruppens arbeidsoppgaver, organisering og videreutvikling av oppgaver med sikte på helhetlig og effektiv oppgaveløsning og virkemiddelbruk. Bidra til helhetlig virkemiddelbruk, som veiledning, informasjon, fastsetting og kontroll av skattepliktige. Bidra til utvikling av fagmiljøet i gruppen, og bidra med digital utvikling av arbeidsprosesser.  Noe reisevirksomhet må påregnes  Kvalifikasjoner 3-4-årig relevant utdanning fra universitet/høgskole, minimum bachelornivå fortrinnsvis innen  økonomi og revisjon og fag som kommunikasjon,informasjonsstudier eller samfunnsvitenskap. Internasjonale grader må være godkjent av NOKUT. Gode digitale ferdigheter og erfaring. God muntlig og skriftlig fremstillingsevne i norsk og engelsk. Erfaring fra saksbehandling i offentlig forvaltning vil være en fordel, men nyutdannede er også velkomne til å søke Erfaring fra veiledning og/eller informasjonsarbeid er ønskelig Personlige egenskaper Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner Nysgjerrig, engasjert og løsningsorientert lagspiller for fremtidsrettet oppgaveløsning. Evne til raskt å sette deg inn i nye problemstillinger og tenke helhetlig.  Fleksibel, endringsorientert og tilpasningsdyktig sett mot etatens skiftende rammevilkår. Du identifiserer deg med Skatteetatens verdier: Profesjonell, imøtekommende og nytenkende.    Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger Stillingen lønnes som rådgiver (1434), fra kr 420 000 – kr 540 000, avhengig av kvalifikasjoner. De første seks månedene regnes som prøvetid. 
20.08.2019 Tynset
Vi søker en seniorskattejurist/seniorrådgiver til seksjon Person. Seksjonen er en av fire seksjoner i Juridisk avdeling og har ansvaret for personbeskatning nasjonalt og internasjonalt. Dette omfatter blant annet reglene som gjelder arbeids- og kapitalinntekt, eiendom og formue, grunnlaget for arbeidsgiveravgift, i tillegg til unngåelse av dobbeltbeskatning. Regelverket knyttet til folkeregisteret er også omfattet av seksjonens ansvarsområde.Seksjonen består av enhetene Innland og Utland. Vi søker en person til innlandsenheten hvor arbeidsoppgavene vil være på både skatte- og folkeregisterområdet. Er du interessert i utredningsarbeid, skatte- og/eller forvaltningsrett er dette stillingen for deg       Vi ber om at CV med vitnemål/karakterutskrifter og relevante attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden. Arbeidsoppgaver utvikling og fortolkning av regelverk, herunder utredningsarbeid og prinsipielle uttalelser  faglig bistand til Finansdepartementet faglig rådgivning internt i etaten  foredragsvirksomhet internt og eksternt Kvalifikasjoner juridisk embetseksamen/master i rettsvitenskap, men særlig relevant juridisk erfaring kan kompensere for kravet til utdanning gode faglige kunnskaper og et godt juridisk skjønn svært god skriftlig og muntlig fremstillingsevne relevant erfaring fortrinnsvis innenfor utrednings- og lovarbeid, skatte- og/eller forvaltningsrett Personlige egenskaper gode samarbeidsevner effektiv og løsningsorientert kan jobbe selvstendig og strukturert initiativrik  og god gjennomføringsevne trives i en hektisk arbeidshverdag           Det vil bli lagt stor vekt på personlige egenskaper Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger Stillingen lønnes som seniorskattejurist eller seniorrådgiver (kode 1501/1364), fra kr 680 000 – kr 850 000 avhengig av kvalifikasjoner. For særlig kvalifiserte kandidater kan høyere lønn vurderes. De første seks månedene regnes som prøvetid.
20.08.2019 Oslo
Juridisk avdeling skal sikre ensartet og riktig rettsanvendelse i etaten og regelverksutvikling på etatens fagområder. Seksjon Forvaltning og utvikling har ansvar for å sikre systematisk og effektiv styring og oppfølging av etatens rettsanvendelse, kunnskap om effekter av regelverket og behov for utvikling av regelverket.Arbeidsoppgavene i stillingen vil særlig være knyttet til utvikling og forvaltning av prosesser og metoder for styring og utvikling av regelverket på etatens forvaltningsområder, og gjennomføring av analyser og utredningsarbeid. Vi søker deg som har en analytisk tilnærming, arbeider målrettet og strukturert, som ser oppgaver i et helhetlig perspektiv og trives med å samarbeide med andre. Du er en person som kan drive prosesser og foreta analyser med forståelse for både juridiske, IT- og forretningsmessige behov. I Skattedirektoratet kommer du til å arbeide sammen med engasjerte og kompetente kollegaer i et tverrfaglig miljø, med spennende oppgaver som ofte har stor samfunnsmessig betydning. Du må kunne formidle budskap og kommunisere godt, være løsningsorientert og ha en positiv innstilling. Du må like at det er høyt tempo og levere på tidsfrister.  Våre oppgaver er varierte og utfordrende, og du vil få rik anledning til å bruke og utvikle både dine faglige og personlige egenskaper. Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden. Arbeidsoppgaver bidra i avdelingens arbeid gjennom deltakelse/ledelse av prosjekter og utviklings- og planarbeid delta aktivt i organisering og videreutvikling av prosesser og metoder med sikte på effektiv oppgaveløsning knyttet til styring av rettsanvendelsen og utvikling av regelverket gjennomføring av analyser av rettsanvendelsen og effekter av regelverket delta i prosjekter og utredninger med sikte på regelverksendringer        Kvalifikasjoner høyere relevant utdanning på masternivå, fortrinnsvis i rettsvitenskap erfaring fra gjennomføring av analyser, utredninger og prosjektarbeid er en forutsetning. Erfaring fra slike oppgaver hvor juridiske problemstillinger er relevante, vil bli vektlagt god innsikt i hvordan linjeorganisasjoner fungerer og hvordan prosess, ledelse og organisering kan brukes som virkemiddel for å oppnå resultater/forbedringer erfaring med arbeid på strategisk nivå kunnskap om skatteetatens forvaltningsområder er en fordel Personlige egenskaper strukturert og analytisk utviklingsorientert og tar initiativ gode samarbeids- og kommunikasjonsevner høy arbeidskapasitet  Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger. Stillingen lønnes som seniorskattejurist (kode 1501) eller seniorrådgiver (kode 1364), fra kr 680 000 - 850 000, avhengig av kvalifikasjoner. For spesielt godt kvalifiserte søkere kan høyere avlønning vurderes. De første seks månedene regnes som prøvetid. 
20.08.2019 Oslo
Vi inviterer deg til å ta i bruk din fagekspertise og bransjeerfaring fra jernbane og/eller sporvei i en stilling hvor du bidrar til å skape innovative og bærekraftige løsninger. For denne rollen trenger du teknisk fagkompetanse på et eller flere fagområder innen jernbaneteknikk. Samtidig har du erfaring med å lede prosjektering eller jernbanefaglige utredninger. Du vil få utnytte og utvikle din faglige forståelse, kunnskap om verktøy og erfaring med BIM, i nasjonale og internasjonale prosjekter. Er du vår nye Banerådgiver? Klikk på søkeknappen for å legge inn din søknad.   Inviting bright minds Vil du bli utfordret faglig og utvikle ekspertisen din i et åpent, fleksibelt og samarbeidsorientert arbeidsmiljø? I Rambøll får du brukt din kunnskap til å skape et bedre samfunn og øke livskvaliteten for menneskene som bor der. Du blir en del av et globalt selskap som har vært i vekst siden oppstarten i 1945. Vi jobber sammen på prosjekter som bidrar til bærekraftig endring, både sosialt, økonomisk og for miljøet.   Bli en del av vår Bane avdeling Som vår nye Banerådgiver blir du en del av et sterkt banefaglig miljø som dekker fagene signal, prosjekteringsledelse, RAMS, spor, kapasitet, KL og tele. Hos oss får du jobbe med store og viktige infrastrukturprosjekter, i flerfaglige team og i tett samarbeid med våre nøkkelkunder både nasjonalt og internasjonalt. Vi er opptatt av at hver medarbeider får god faglig utvikling, og du vil få utnyttet din flerfaglige kompetanse til å bidra innenfor automatisering og videreutvikling av nye løsninger i bransjen. Stillingen kan lokaliseres i Oslo eller Trondheim.   Dine hovedoppgaver og ansvarsområder vil være: Ledelse av jernbanefaglige utredninger Prosjekteringsledelse Fagansvar og prosjektering innenfor ditt spesialfelt Utføre komplekse analyser i datamodeller, inkludert BIM   Vi støtter den faglige utviklingen din Medarbeiderne våre er vår viktigste ressurs, og den faglige veksten din en forutsetning for vår suksess. Fra du starter hos oss får du støtten du trenger for å utvikle deg videre. I denne rollen vil det faglige utgangspunktet ditt for eksempel være: Master/ Bachelor innen relevante tekniske fag Erfaring fra infrastrukturprosjekter, helst innen bane God skriftlig og muntlig framstillingsevne på både norsk og engelsk   I denne rollen vil det være en fordel om du også er kundeorientert, proaktiv og evner å samarbeide med oppdragsgivere, partnere og kolleger på en god måte.   Velkommen til vår samferdselsdivisjon  Rambølls 3000 samferdselseksperter samarbeider med myndigheter, entreprenører og kunder for å skape helhetlige samferdselsløsninger - fra flyplasser og broer til tunneler og jernbane. Vi jobber for å sikre at varer og mennesker kan transporteres så effektivt og bærekraftig som mulig. Vi har fokus på Smart Mobility, som løser transportutfordringer ved å integrere byplanlegging, digitalisering og samferdselsløsninger.   Rambøll i Norge Rambøll er et av Norges ledende selskap innen rådgivende ingeniørtjenester, arkitektur og design. I Norge har vi 16 kontorer med tilsammen 1500 eksperter, som jobber tverrfaglig på store og små prosjekter. Hos oss kan du bidra til å skape innovative og bærekraftige løsninger til nytte for kunden, sluttbrukeren og samfunnet.   Slik søker du Søk via nett, ved å trykke på søkeknappen og laste opp CV, søknad og annen relevant dokumentasjon. Vi ser frem til å høre fra deg.    Har du spørsmål?Kontakt Avdelingsleder Ørjan Lydersen, tlf. 93006451
20.08.2019 Oslo, Trondheim
Vi inviterer deg til å ta i bruk din kompetanse innen prosjektering av bygg i en stilling hvor du blir engasjert i spennende byggeprosjekter i regionen. For denne rollen trenger du utdannelse innen bygg og konstruksjonsfag. Erfaring fra prosjektgjennomføring og bygningsteknisk prosjektering er en fordel. Er du vår nye Rådgivende Ingeniør / Sivilingeniør byggeteknikk? Klikk på søkeknappen for å legge inn din søknad.   Inviting bright minds Vil du bli utfordret faglig og utvikle ekspertisen din i et åpent, fleksibelt og samarbeidsorientert arbeidsmiljø? I Rambøll får du brukt din kunnskap til å skape et bedre samfunn og øke livskvaliteten for menneskene som bor der. Du blir en del av et globalt selskap som har vært i vekst siden oppstarten i 1945. Vi jobber sammen på prosjekter som bidrar til bærekraftig endring, både sosialt, økonomisk og for miljøet.   Bli en del av vår Drammens avdeling Som vår nye Rådgivende Ingeniør / Sivilingeniør byggeteknikk blir du en del av Rambøll Norge AS, avdeling Drammen som består av ca. 150 dyktige medarbeidere innenfor fagområdene Byggeteknikk, Bro og anlegg, Plan- og arkitektur, Veg, Tekniske systemer, Prosjektledelse, Urban water, Miljø og helse, Risk management og Treatment. Kontoret vårt er sentralt plassert i Drammen sentrum med moderne fasiliteter. Vi har et godt arbeidsmiljø og vi har mål om kontinuerlig vekst innen etablerte fagområder. Vi samarbeider med flerfaglige Rambøll-miljøer på tvers av landet og i Norden, og vi er engasjert i flere store byggeprosjekter og planoppdrag i Drammen og i Norge for øvrig.   Dine hovedoppgaver og ansvarsområder vil være: Byggteknisk prosjektering Oppdragsledelse Rådgivning og uavhengig controller 3D-modellering og tegninger 3D-analyser og beregninger   Vi støtter den faglige utviklingen din Medarbeiderne våre er vår viktigste ressurs, og den faglige veksten din en forutsetning for vår suksess. Fra du starter hos oss får du støtten du trenger for å utvikle deg videre. I denne rollen vil det faglige utgangspunktet ditt for eksempel være: Mastergrad i konstruksjonsteknikk Gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk Erfaring med modelleringsverktøy som eksempelvis Revit, FEM-design eller Tekla.   I denne rollen vil det være en fordel om du også er selvstendig og initiativrik og trives med faglige utfordringer. Du innehar god teknisk innsikt og evne til å se helhet og samspill mellom alle fag og aktører i et prosjekt.     Velkommen til vår  divisjon for bygg & arkitektur  Vi er et av verdens ti ledende firma innen bygningsprosjektering, og jobber årlig på mer enn 10 000 byggeprosjekter. Våre 4000 fageksperter fra hele verden har spesialisert seg på å skape innovative og bærekraftige bygg som det er godt å bo og jobbe i. Vi legger ekstra vekt på å balansere de kulturelle, sosiale og fysiske aspektene ved byggene, for å skape verdi for kunden, sluttbrukeren og samfunnet.   Rambøll i Norge Rambøll er et av Norges ledende selskap innen rådgivende ingeniørtjenester, arkitektur og design. I Norge har vi 16 kontorer med tilsammen 1500 eksperter, som jobber tverrfaglig på store og små prosjekter. Hos oss kan du bidra til å skape innovative og bærekraftige løsninger til nytte for kunden, sluttbrukeren og samfunnet.   Slik søker du Søk via nett, ved å trykke på søkeknappen og laste opp CV, søknad og annen relevant dokumentasjon. Vi ser frem til å høre fra deg.    Har du spørsmål?Kontakt Avdelingsleder Nina Merethe Wiley, nina.wiley@ramboll.no, 91 14 07 07  
20.08.2019 Drammen, Kongsberg
Vis alle 21.175 ledige stillinger

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Marinus Aquaservice AS