Ledig stilling

PROVISJONSSELGER, STREETSON GROUP AS Streetson Group AS

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

I JM er du med og driver utviklingen fremover, og sammen bygger vi fremtidens samfunn.   Er du en SoMe-entusiast med gode evner innen grafikk og design? Motiveres du av fornøyde kunder, kvalitetsprodukter og trivelige kollegaer? Vi har ledig et 12 måneders engasjement som Grafikk- og SoMe-ansvarlig. I denne stillingen vil du bli vår hovedstemme på Facebook, Instagram og LinkedIN og sørge for at vi publiserer godt innhold i våre SoMe-kanaler. I tillegg vil du få oppgaver innen annonseplanlegging og -utforming, trendspotting, analyser og intern rådgivning. Til stillingen ligger også forvaltning av grafisk profil og rammeverk, grafisk produksjon av trykksaker, roll-ups og lignende. Det kan også bli aktuelt med produksjon og innkjøp av video. Stillingen hører til avd. Markedskommunikasjon i JM Norge ved vårt hovedkontor på Lysaker. Du vil ha en faglig tilknytning våre boligprosjekter, og derfor samarbeide tett med gode kollegaer både i Oslo, Bergen, Tønsberg, Trondheim og Stockholm. KVALIFIKASJONER For å lykkes i rollen ønsker vi at du Har erfaring med produksjon og publisering av organisk innhold på Facebook, Instagram og LinkedIN Har Bachelorgrad i markedsføring/grafisk design eller annen relevant utdanning Er godt kjent med bruk av ulike formater i SoMe, herunder video Har noe erfaring med grafisk annonseutforming Har jobbet med Facebook Business Manager og Ad Manager Kan bruke programmer som Adobe InDesign, Photoshop og Illustrator. Er en erfaren bruker av Windows Office-programmer. Kjenner til metodikk for kontinuerlige forbedringer Vi ser etter deg som Er metodisk og strukturert Utfordres av å jobbe kreativt innenfor et rammeverk Har evne til å jobbe selvstendig i jobbutførelsen Er pedagogisk anlagt og god til å prioritere Liker en uforutsigbar hverdag med mange ad-hoc oppgaver og konkurrerende behov VI KAN TILBY Et kompetent fagmiljø i et selskap med vekstambisjoner og sunn økonomi. Hyggelige kollegaer i et sosialt og uformelt arbeidsmiljø Konkurransedyktige betingelser Gode pensjons- og forsikringsordninger Firmaleilighet på fjellet og andre velferdsaktiviteter INFORMASJON OG SØKNAD For nærmere informasjon, ta gjerne kontakt med sjef markedskommunikasjon Alina Krogstad, alina.krogstad@jm.no Søknadsfrist: snarest - søknader behandles fortløpende      
07.10.2019 Bærum
I JM er du med og driver utviklingen fremover, og sammen bygger vi fremtidens samfunn. Er du brennende opptatt av web og digital kommunikasjon? Liker du å skape engasjerende innhold i digitale kanaler? Motiveres du av fornøyde kunder, kvalitetsprodukter og trivelige kollegaer? Vi søker nå en initiativrik SEO og webansvarlig som skal ha ansvar for webredigering for våre boligprosjekter, samt statistikk og analyser av webaktiviteter og SoMe. Til stillingen ligger også ansvar for kampanjeplanlegging, -utforming og publisering, redaktøransvar for bildebank, utstyrsforvaltning, samt kontakt og oppfølging av byråer. Stillingen hører til avd. Markedskommunikasjon i JM Norge, med hovedkontor på Lysaker. Du vil ha en faglig tilknytning og fungere som intern rådgiver mot alle JM Norges boligprosjekter, og derfor samarbeide tett med gode kollegaer både i Oslo, Bergen, Tønsberg, Trondheim og Stockholm. KVALIFIKASJONER For å lykkes i rollen ønsker vi at du har Bred erfaring med webredigering God kunnskap med SEO og analyse av trafikk og presentasjon av statistikk Erfaring med bilde, film- og videoproduksjon for web Selvstendighet i jobbutførelsen Utpreget lydhørhet og lagånd Gode kunnskaper i bruk av verktøyer som EpiServer, Google Analytics, Search Console, Facebook Business Manager og Ad Manager, Adobe InDesign og Photoshop, samt Qbank Erfaring med bruk av Windows Office-programmer. Vi ser etter deg som Er tålmodig og har evne til å jobbe langsiktig med endringer Er pedagogisk anlagt og komfortabel i rådgiverrollen Har gode kommunikasjons- og samarbeidsevner Er analytisk og strukturert Ser «utfordringene» før de dukker opp Er nøyaktig, selvsikker og overbevisende VI KAN TILBY Et kompetent fagmiljø i et selskap med vekstambisjoner og sunn økonomi. Hyggelige kollegaer i et sosialt og uformelt arbeidsmiljø Konkurransedyktige betingelser Gode pensjons- og forsikringsordninger Firmaleilighet på fjellet og andre velferdsaktiviteter INFORMASJON OG SØKNAD For nærmere informasjon, ta gjerne kontakt med sjef markedskommunikasjon Alina Krogstad, alina.krogstad@jm.no Søknadsfrist: snarest – søknader behandles forløpende  
07.10.2019 Bærum
Multiconsult er et norsk kraftsenter med internasjonalt nedslagsfelt innen prosjektering og rådgivning. Gjennom flere kontorer i Norge og internasjonalt benytter vi 100 års erfaring til å skape ny historie. For oss handler muliggjøring om erfaring, rett kompetanse og riktig kompetansesammensetning blant våre nærmere 3000 medarbeidere.Multiconsult er notert på Oslo Børs og opererer innenfor følgende syv forretningsområder: Bygg & Eiendom, Industri, Olje & Gass, Samferdsel, Fornybar Energi, Vann & Miljø og By & Samfunn. Forretningsenhet Sør har kontorer i Kristiansand, Sandnes, Egersund og Grimstad og består av omlag 190 engasjerte medarbeidere med kompetanse innen et bredt fagspekter.  Eksempler på spennvidden i oppdrag i vår portefølje er fra prosjektering og rådgivning knyttet til Ryfast, Bussveien i Stavanger, Sykkelstamveien, Sandnes Rådhus, Mosby oppvekstsenter, Finansparken, Baneheia Park næringsbygg, transformatorstasjonene Tronsholen og Opstad, til løpende rådgivning for industrikunder som Glencore mfl. Forretningsenhet Sør ønsker å styrke prosjekteringsledelse og tverrfaglig oppdragsledelse som fag og skape et attraktivt fagmiljø.  Vi leter etter deg som drives av de nye trendene i teknologi og metodikk i bransjen, og som skaper motiverte team. Stillingen som Seksjonsleder Prosjektstyring er en spennende mulighet for deg som ønsker å bruke og utvikle din kompetanse innen prosjektadministrative oppgaver i et godt tverrfaglig miljø, der vi sammen med våre kunder utvikler gode løsninger i spennende prosjekter. Vi tar i bruk moderne teknologi, jobber i et tverrfaglig miljø med høy faglig kompetanse og kapasitet. Du får muligheten til å samarbeide med mange ulike typer mennesker, både internt i Multiconsult og eksternt med kunder og samarbeidspartnere. Multiconsult Sør har satt seg et mål om å være best på oppdragsgjennomføring. Utøvelse av denne stillingen blir sentral for å realisere målet. Arbeidsoppgaver Være med å etablere seksjonen, herunder jobbe med strategi, kultur og marked internt og eksternt Bidra aktivt til organisasjonsutvikling Være en pådriver for markeds- og tilbudsarbeid for seksjonen og enheten Sør Være en pådriver for at seksjonen er i front på PS-tjenester, teknologi og prosessledelse i bransjen Være et kompetansesenter for prosjekterings-, oppdrags- og prosessledelse i Sør Personalansvar for seksjonen, herunder sørge for riktig og individuelt tilpasset arbeidsmengde og oppgaver for den enkelte medarbeider Sørge for at tverrfaglige oppdrag bemannes med riktig kompetanse på prosjektstyring og -ledelse  Økonomisk oppfølging av enheten Kontorsted for medarbeiderne vil være ved flere av våre kontorer i Agder og Rogaland og noe reisevirksomhet må påregnes Kvalifikasjoner Minimum 10 års erfaring fra bygg og anleggsbransjen, helst innen rådgivning, ledelse og tverrfaglig koordinering Bachelor eller Mastergrad fra bygg eller annen relevant fagområde, tilleggsutdanning innen økonomi og/eller ledelse kan være fordelaktig Tverrfaglig forståelse, ha kjennskap til eller kunne sette seg inn i flere av Multiconsults forretningsområder Erfaring innen ledelse Kjenner til samtidig prosjektering, VDC og LEAN, erfaring med digital samhandling, internt og eksternt mot kunde og samarbeidspartner God kjennskap til lover og forskrifter knyttet til rådgivning og prosjektering, inkl. plan og bygningsloven med tilhørende forskrifter, samt kontraktstandarder for rådgivning, prosjektering og entrepriser God forståelse for prosjektutvikling, roller og ansvar i byggeprosjekter God økonomisk forståelse God skriftlig og muntlig formuleringsevne på norsk Personlige egenskaper God på relasjonsbygging, du trives i kunderommet og har et etablert nettverk i bransjen Vilje og evne til tverrfaglig samarbeid i team, god på kommunikasjon og mellommenneskelige relasjoner til teknisk fagpersonell Nysgjerrig på ny metodikk, teknologi og prosjekteringsverktøy Selvstendig og initiativrik Ansvarsbevisst og fokusert på gode leveranser - stor gjennomføringsevne og kvalitetsbevisst   Vi tilbyr Et godt arbeidsmiljø preget av kompetente og engasjerte medarbeidere i et tverrfaglig miljø Deltakelse i aktive kompetansenettverk som deler kunnskap og utvikler fagmiljøet Delta i lederutviklingsprogram og gode muligheter for personlig utvikling   Konkurransedyktig betingelser og aksjesparingsprogram og gode pensjons- og forsikringsordninger Fleksibel arbeidstid og fri mellom jul og nyttår samt i påsken Kantine ordning og moderne lokaler sentralt på Forus eller i Kristiansand  Et arbeidsmiljø med fokus på det gode liv, med et aktivt bedriftsidrettslag, bedriftshytter, firmaturer og mange sosiale aktiviteter Søknadsfrist 27/10/2019 Sted Kristiansand, NOSandnes, NO (Primære) Generell informasjon Kontorsted: Sandnes eller Kristiansand. Noe reisevirksomhet mellom våre kontorsteder i Agder/Rogaland må påregnes. Dersom du har tatt hele eller deler av utdanningen i utlandet, anbefales det at vitnemål godkjennes av NOKUT (www.nokut.no). For ytterligere informasjon om stillingen, vennligst ta kontakt med avdelingsleder Torill Sande Nygård, på tlf. 905 72 624 eller e-post tsn@multiconsult.no
02.10.2019 Sandnes, Kristiansand
Ønsker du en sentral rolle i Norges nye datahub for kraftmarkedet? Elhub er et nytt, sentralt IT-system som distribuerer måleverdier og avregningsgrunnlag samt understøtter og effektiviserer markedsprosesser som strømsalg, innflytting/utflytting og opphør i det norske kraftmarkedet. Statnetts heleide datterselskap Elhub AS har ansvar for å forvalte Elhub. Elhub ble idriftsatt i februar 2018. Organisasjonen består av omlag 30 årsverk.  Elhub forenkler og forbedrer hverdagen for kraftleverandører og nettselskaper i Norge og vi skal, sammen med våre kunder, bidra til å utvikle det norske kraftmarkedet til å bli Europas mest effektive kraftmarked. Seksjon markedsstøtte har ansvar for at markedsprosessene i det norske kraftmarkedet fungerer hver dag. Seksjonen utfører aktiv rådgiving og støtte overfor Elhubs kunder og forvalter markedsaktører og struktur i Elhub. Vi utvider seksjonen og søker en strukturert medarbeider med god kjennskap til det norske kraftmarkedet. Arbeidsoppgaver Bistå aktørene i enkle henvendelser knyttet til generell bruk av Elhub, og mer avanserte henvendelser innenfor markedsprosesser og testing Følge opp aktørene på de områdene som til enhver tid gir størst verdiskapning for markedet og Elhub Bistå i drift av systemet Administrasjon av aktører, inkludert brukeravtaler og fakturering Delta i rullerende verifiseringsordning i helger Bistå i kontoradministrasjon; eksempelvis administrere på- og avrulling av ressurser, drift av lokaler og møterom, administrasjon av kontorplasser, fakturagodkjenning  Kvalifikasjoner Utdannelse på minimum bachelor-nivå. Fagretning innen ingeniørfag, IT, økonomi eller matematikk. Annen fagretning kan vurderes ved relevant erfaring Gode IT-kunnskaper God kunnskap om hvordan kraftmarkedet i Norge fungerer totalt sett Dypere kunnskap innenfor markedsprosesser og struktur i kraftmarkedet Gode norsk- og engelskkunnskaper, muntlig og skriftlig Personlige egenskaper Du er kundeorientert og trives i en rolle der du har mye kontakt med Elhubs kunder og samarbeidspartnere Du er strukturert og samvittighetsfull Du har evne til å ta eierskap til og løse problemer, fullfører det du har iverksatt og kan dykke ned i problemstillinger ved behov Du har interesse for energimarkedet og ønsker å tilegne deg ny kompetanse Du er en lagspiller som kan bidra til utvikling av det faglige og sosiale miljøet For mer informasjon om stillingen, ta kontakt med Helle Collet Haug, tlf. 99162794. For utfyllende informasjon om Elhub, se www.elhub.no.  Vi behandler kun søknader som registreres elektronisk med relevante vedlegg og vi foretar bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater. Statnett forvalter kritisk infrastruktur og følger retningslinjer og lovpålagte sikkerhetskrav fra norske myndigheter i våre ansettelsesprosesser. Vi foretar også sikkerhetsklarering av kandidater der det er aktuelt. Elhub tilbyr Utfordrende, varierte og spennende arbeidsoppgaver i et fremtidsrettet og sterkt faglig miljø Tilrettelegging for faglig og personlig utvikling Gunstige pensjons- og forsikringsordninger Bedriftshelsetjeneste/ Bedriftshytter/ Bedriftsbarnehage/ Bedriftsidrettslag
01.10.2019 Oslo
Rådgiver i Business Consulting Vil du være med å styrke et av Norges råeste rådgivermiljø, EVRY Business Consulting?    Vil du være med på å forme fremtidens digitale samfunn? Med våre innovative partnerskap og kunder innenfor både offentlig og privat sektor er vi i EVRY med på å forme dagens samfunn og den digitale fremtiden. Er du en av de nytenkende drivkreftene vi ser etter? Hvis ja, så kan vi love deg en fleksibel stilling med høyt tempo som gir store muligheter for faglig og personlig utvikling.     Hvordan vi jobber  Vi har høye ambisjoner, og vil kombinere vår ledende posisjon på teknologi med dyp forståelse for forretningssiden hvor vi vet behov skapes. Vi er lidenskapelig opptatt av kreative løsninger, og er alltid nysgjerrige på å se hva det neste digitale gjennombruddet blir. Siden teknologien raskt fornyes må vi være smidige, tenke fremover og se løsninger. Vår arbeidsplass karakteriseres av fleksibilitet, noe som gir deg muligheten til å påvirke når og hvor du jobber.     For å forme den digitale fremtiden til våre kunder skal vi styrke oss ytterligere innen Business Consulting og våre fagområder. I hovedsak bistår vi våre kunder med tjenester innen:  Strategi og innovasjon  Prosess- og endringsledelse  Program- og prosjektledelse  Virksomhetsarkitektur  Vi trenger flere konsulenter som blant annet kan hjelpe våre kunder med å:  Identifisere trender og muligheter som grunnlag for innovasjon  Designe, videreutvikle og implementere forretningsmodeller slik at strategier og innovasjoner kan realiseres  Utvikle og implementere strategier for digitale konkurransefortrinn  Kartlegge virksomheter, gjennomføre nullpunktsmålinger og utvikle business case  Designe og optimalisere virksomhetsprosesser, anbefale teknologisk understøttelse og utarbeide forslag til fordeling av ansvar, oppgaver og mandat i organisasjoner  Etablere og styrke porteføljestyring som en driver for innovasjon og digitalisering  Innføre rammeverk og struktur for å sikre gevinstrealisering fra digitale endringstiltak  Definere strategi, tillage planer og utføre endringsledelse før, under og etter prosjektforløp   Lede digitaliseringsprosjekter og programmer   Øke kapasitet og kompetanse i gjennomføring av digitaliseringsprosjekter  Etablere og/eller forbedre Project/Program Management Office (PMO) funksjonen  Oppnå god brukeradopsjon ved innføring av nye løsninger  Etablering av virksomhetsarkitektur  Styrke interne endringskapabiliteter og virksomhetsarkitektur  Forbedre egne kapabiliteter innenfor ulike aspekter av virksomhetsarkitektur, som for eksempel teknisk arkitektur, sikkerhetsarkitektur og forretningsarkitektur.  I rollen som rådgiver vil du:  Gjennomføre kundeprosjekter, selvstendig og/eller i team med andre konsulenter på tvers av andre fagområder i Business Consulting og EVRY  Videreutvikle vår faglige tilnærming og beste praksis innen våre tjenesteområder  Bidra aktivt til utvikling av EVRY's tjenesteportefølje innen fagfeltet  Være synlig eksternt og internt som en del av vårt fagmiljø  Bidra til kundeutvikling og salg innen våre områder  Du vil komme til et ambisiøst og godt sammensatt miljø med forretningskonsulenter som i hovedsak har teknologisk-, økonomisk- og samfunnsvitenskapelig bakgrunn. Du vil ha muligheten til å jobbe med noen av Nordens heftigste kunder der du vil få spennende og utfordrende arbeidsoppgaver kombinert med faglig utvikling og et bredt og inkluderende miljø.     Er du den vi ser etter?  I EVRY er vi svært opptatt av våre kunder, og du må derfor være serviceinnstilt, ha en positiv holdning og være opptatt av å levere kvalitet. Vi er i rask endring og dette krever at du er fleksibel, selvstendig og motiveres av gode resultater. Du vil ha en unik mulighet til å være med å forme både tjenester og vår faglige tilnærming. Vi søker deg med relevant konsulenterfaring innen offentlig eller privat sektor.   Vi ser også for oss at du har følgende erfaring, profil og kompetanse:  Minst to års erfaring der du har skapt gode resultater i relevante prosjekter  God kjennskap til aktuelle verktøy og metoder  Svært gode kommunikasjons- og samarbeidsevner, og evnen til å skape tillit og gode relasjoner  Analytisk med en strukturert tilnærming til problemløsing.   Evnen å utvikle nye kunder med utgangspunkt i eget nettverk  Har gjennomført, eller ønsker å ta sertifiseringer i for eksempel PRINCE2, PMP, Lean Six Sigma, Prosci, MSP, MoP, TOGAF, ITIL, IPMA, SCRUM eller lignende  Snakker og skriver flytende norsk og har gode engelskkunnskaper  Proaktiv og løsningsorientert  Formelle krav:  Høyere utdanning fra høyskole eller universitet, fortrinnsvis innen økonomi eller IT.  Mastergrad, men lengre relevant erfaring, relevante kurs og/eller referanser kan kompensere for formell utdanning   Vi tilbyr:  Vår størrelse er vår styrke. Som et av de ledende IT-selskapene i Norden kan vi tilby deg flere muligheter enn andre selskaper i bransjen.   Hos oss vil du ha muligheten til å jobbe med mange varierte arbeidsoppgaver, ha stor fleksibilitet i stillingen og gode muligheter for karriereutvikling, gjennom EVRY Academy og egne karriereprogrammer. EVRY har et stort indre jobbmarked som gir deg mulighet til å bytte jobb uten å bytte arbeidsgiver.   Vi preges av et aktivt og inkluderende arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer. Du vil ha muligheten til å delta i flere faglige og sosiale nettverk som Young Professionals, Female@EVRY, Active@EVRY m.m.    Noe vi tar som en selvfølge:  • Lønn som gjør deg glad hver måned   • Fordeler som gjør livet lettere og bedre: solide forsikringsordninger og rabatter på alt fra leasingavtaler til treningssentre   • Bra folk å jobbe med, der ulik bakgrunn og innfallsvinkler, humor og stor takhøyde står sentralt     Høres dette ut som en stilling for deg? Vi ser frem til å høre fra deg!   
02.10.2019 Oslo
Ønsker du å jobbe som prosjektleder i et av Nordens største IT-selskaper, med mulighet til å forme fremtidens digitale samfunn? Business Consulting er en av spydspissene innen EVRYs konsulentmiljø, hvor vi daglig jobber med de mest spennende og innovative oppdragene i både privat og offentlig sektor. Våre konsulenter har en sterk kombinasjon av forretnings- og IT kompetanse, og vi får stadig fornyet tillit blant våre eksisterende kunder, samt mange nye og spennende prosjekter. For å fortsette den positive utviklingen i selskapet er vi derfor på utkikk etter flere dyktige og erfarne konsulenter som behersker et eller flere av fagområdene: prosjektledelse, programledelse, ledelse av systemutviklingsprosjekter, prosessforbedring, risikostyring, porteføljestyring eller governance. Hvordan jobber vi? Vi har høye ambisjoner - og vi ønsker å være i forkant av teknologien. I EVRY er vi lidenskapelige opptatt av å skape kreative løsninger, og vi er alltid nysgjerrige på hva som kommer til å bli det neste digitale gjennombruddet. Ettersom teknologi er ferskvare har vi en fleksibel tilnærming, og med vårt store nettverk av andre prosjektledere kan vi tilby deg mye støtte og inspirasjon. Vi tilbyr våre kunder en rekke løsninger som dekker både forbrukernes, leverandørenes og kundens eget behov for sikre og tilgjengelige produkter og tjenester. Som prosjektleder hos oss får du muligheten til å delta i eller drive prosjekter som skaper positive endringer, sammen med erfarne og engasjerte kolleger.   Din rolle vil bli å: Lede og delta i store strategiske endringsprogrammer, og/eller større implementerings-, migrerings- og utviklingsprosjekter. Konkret vil du bidra i både interne og eksterne oppdrag, hvor du vil inneha ansvar for å sikre fremdrift, engasjere og veilede prosjektmedarbeidere, ivareta kvalitetsstyring, sikre optimal ressursallokering, håndtere forventningsavklaringer, samt sørge for presis rapportering Bidra aktivt til, videreutvikle og fronte faglig utvikling og beste praksis innen program- og prosjektledelse internt og eksternt Ta aktivt del i videreutviklingen av avdelingen og fungere som en mentor, slik at mindre erfarne kolleger får utnyttet sitt fulle potensiale Aktivt bidra til kundeutvikling og salg   Du vil bli en del av et ambisiøst og godt sammensatt miljø med forretingskonsulenter, som i hovedsak har teknologisk-, økonomisk- og samfunnsvitenskapelig bakgrunn. Du vil få muligheten til å jobbe med noen av Nordens heftigste kunder, i tillegg til spennende og utfordrende arbeidsoppgaver kombinert med faglig utvikling og et bredt og inkluderende miljø. Vi søker deg som: Har høyere utdannelse på masternivå innen IT, økonomi eller ingeniørfag (lengre relevant erfaring kan kompensere for formell utdanning) Har minst to års erfaring innen prosjektledelse, hvorpå du har skapt gode resultater i endrings-, utviklings- og implementeringsprosjekter. Det er en fordel om du har en eller flere av følgende sertifiseringer: MOP, MSP, PRINCE2, PMP, CMP, SCRUM, ITIL, Lean Six Sigma, TOGAF, eller PROSCI Behersker norsk/skandinavisk og engelsk på et avansert nivå, både skriftlig og muntlig Som person er du løsningsorientert, fleksibel, samarbeidsorientert og god til å skape engasjement hos kunder og kolleger. Med vårt store kundefokus må du i tillegg være serviceinnstilt, og ha en positiv fremtoning, med fokus på detaljer og kvalitet. Du forstår både de tekniske og forretningsmessige sidene av et prosjekt, arbeider strukturert, og takler både å jobbe selvstendig og i team. Hva kan vi tilby deg? Vår størrelse er vår styrke. Som en av Nordens ledende IT-selskaper tilbyr vi flere muligheter enn våre konkurrenter. Vi har en stor geografisk spredning i Norge og verden - våre kunder er små og store, kjente som ukjente, lokale og globale. Bredden vår, sammen med en høy endringstakt og diverse karriere- og kompetanseprogrammer, gir deg gode utviklingsmuligheter. Vi streber etter å være en moderne og attraktiv arbeidsplass. Derfor bygger vi arbeidsgrupper og fagmiljøer med stort mangfold for å kunne utnytte og utvikle kompetanse og innovasjon. Noe vi tar som en selvfølge: Lønn som gjør deg glad hver måned Fordeler som gjør livet lettere og bedre: solide forsikringsordninger og rabatter på alt fra leasingavtaler til treningssentre Bra folk å jobbe med, der ulik bakgrunn og innfallsvinkler, humor og stor takhøyde står sentralt Fleksibel arbeidstid Høres dette interessant ut? Er du interessert oppfordrer vi deg til å sende oss din søknad og CV via vårt rekrutteringssystem. Vi vurderer søknader fortløpende og stillingene kan bli besatt før søknadsfristen. PS: Ettersom vi søker konsulenter til flere av kontorene våre (Fornebu, Trondheim, Kristiansand, Bergen og Stavanger), ønsker vi at du spesifiserer hvilken lokasjon som er aktuell for deg. For mer informasjon om stillingen eller andre spørsmål, ta kontakt med Sebastian C. Johansen på e-post: sebastian.johansen@evry.com. Vi gleder oss til søknaden din!
05.09.2019 Oslo, Trondheim, Bergen, Stavanger, Kristiansand
Risenga bo- og omsorgssenter har 104 langtidsplasser fordelt på 6 avdelinger, i tillegg til trygghetsavdelingen og 19 plasser på dagsenteret. Sykehjemmet ligger i flotte naturomgivelser og er samtidig sentralt lokalisert med god tilgang til offentlig kommunikasjon, samt gangavstand til Asker sentrum. Besøk gjerne Risenga bo- og omsorgssenter på facebook. Som avdelingsleder har du et overordnet administrativt, personalmessig, faglig og delvis økonomisk ansvar for avdeling fagteam som består av sykepleiere, fysioterapeuter og ergoterapeut. Dette inkluderer å påse at pleieaktivitet og resultater er ihht. rammer, lover, forskrifter og er faglig og etisk forsvarlig. Avdelingsleder yter pleie og omsorg til beboerne, samt sørger for at avdelingen har god drift og oppfølging. Sammen med andre avdelingsledere, fagleder, driftskoordinator og virksomhetslederleder utgjør man en felles ledelse på sykehjemmet. Vi arbeider i stor grad tverrfaglig sammen med andre faggrupper som lege, sykepleiere, fysioterapeut, ergoterapeut og helsefagarbeidere. Vi tilbyr deg som avdelingsleder god opplæring, faglig kompetanseheving med eksterne og interne kurs samt ukentlig internundervisning.    På Risenga har vi som mål å gi god, personsentrert omsorg. Vi er derfor på utkikk etter en avdelingsleder som vektlegger dette. Vi har et høyt fokus på varierte aktiviteter for beboerne og søker etter en teamleder som ønsker å bidra med å gi beboerne på sykehjemmet meningsfulle, trygge og innholdsrike dager. Vi reiser ofte på turer i nærmiljøet med beboerne - både til fots og med sykkel, vi arrangerer fester, konserter, pub- kvelder og har ukentlig restaurant. På sommeren reiser vi på sommerferie med beboerne til Tjøme.    Vi søker etter:        En avdelingsleder som er omsorgsfull og trygg i sin rolle, og med gode samarbeidsevner          Du har norsk autorisasjon som sykepleier, helst med relevant videreutdanning og/ eller erfaring         Du har lederegenskaper, og har gjerne lederutdanning og/ eller ledererfaring         Du behersker ulike IKT verktøy og har gjerne kjennskap til dokumentasjonssystemet Gerica           Du behersker norsk skriftlig og muntlig godt, og har bestått Bergenstesten          Personlig egnethet vil bli vektlagt Det stilles krav til gyldig politiattest før tiltredelse. Vi tilbyr: ·         Vikariat 100 % stilling som avdelingsleder, med oppstart etter avtale         Dagstilling (37,5 timers uke)          Konkurransedyktig lønn         God opplæring          Ukentlig intern undervisning og fagdager           Et meget godt arbeidsmiljø      Høyt faglig nivå med stort fokus på videreutvikling          En arbeidsplass som er inkluderende arbeidslivbedrift (IA bedrift)          Kantine, rabattert treningsavtale  
14.10.2019 Asker
Aleris søker dyktig og engasjert innkjøpsrådgiver til vårt hovedkontor i Norge, som er lokalisert sentralt på Frogner i Oslo. Stillingen vil få ansvar for både sykehus- og røntgendivisjon, og rapporterer til innkjøpssjef i Norge.  Arbeidsoppgaver: Arbeide sammen med innkjøpsteamet i strategiske prosjekt, med fokus på å redusere innkjøpskostnader og sikre synergier på tvers av Aleris' enheter i Skandinavia Strategisk og operativt ivareta og utvikle samarbeid med eksterne leverandører Samarbeide tett, støtte og sikre god dialog med driftsenhetene for å innhente informasjon om behov, erfaringer og utfordringer Bidra i arbeidet med å sikre effektive innkjøpsprosesser i virksomheten Arkivere avtaler og følge opp avtaleportefølje Forvalte innkjøpssystemer Delta i relevante utviklingsprosjekter (forretningsutvikling/bygg/innovasjon/systemer)   Kvalifikasjoner: Relevant høyere utdanning, gjerne innen økonomi, jus eller lignende Minimum 3 års arbeidserfaring innen innkjøp eller andre kommersielle stillinger med relevans Meget god skriftlig og muntlig fremstillingsevne Erfaring fra helsesektoren en fordel   Personlige egenskaper: Nysgjerrig og lærevillig Serviceminded Strukturert arbeidsmetodikk og god evne til å prioritere Motiveres av en hektisk hverdag med høy aktivitet God evne til å bygge relasjoner både internt og eksternt   Vi tilbyr: Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver hos en viktig samfunnsaktør Et tverrfaglig og dynamisk arbeidsmiljø hvor vi jobber sammen for å utvikle selskapet og kollegaer Konkurransedyktige betingelser Ved spørsmål kan du kontakte innkjøpssjef Camilla Hetland på mobil 976 58 828 / camilla.hetland@aleris.no.
11.10.2019 Oslo
Vis alle 21.736 ledige stillinger

Vi er et ungt selskap som har fokus på design og produksjon av sneakers til hverdagsbruk. Vi tilbyr kundene våre mye mer enn bare selve produktet. Hvert par med STREETSON-sneakers er et symbol på verdiene og prinsippene vi følger. Vi respekterer miljøet, vi setter pris på fingerferdighetne til arbeiderne våre, og vi verdsetter individualiteten og særpreget til hver personlighet. Samtidig henter vi inspirasjon fra sosiale trender og motetrender. Det gjør STREETSON-sneakers til en blanding av tradisjonelle verdier og en moderne stil som er unik, noe som skiller eierne fra andre i dagens moderne verden. Vi skaper en bedre, vakrere og mer fargerik verden, og du er invitert til å bli en del av den.

Les mer om Streetson Group AS

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Produkt Manager

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Streetson Group AS