Ledig stilling

PROVISJONSSELGER, STREETSON GROUP AS Streetson Group AS

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

The business area Production is responsible for operation and maintenance of all assets where Statkraft is the operator, and optimization of the value of the district heating activities. The business area is optimizing the asset ownership for Statkraft’s European flexible assets together with the business area Market operations and IT.   The Finance department in BA Production is responsible for the re-investment process, asset strategies, co-owned plants, financial reporting for the European Flexible segment, and performance management of the BA including O&M services to other business areas which is vital to Statkraft’s growth strategy.  As Senior Advisor Ownership you will be contributing to increase and protect Statkraft's value of the Norwegian hydropower plants operated by others, including leased plants. Senior Adviser Ownership  Your role: Specialist on Norwegian hydropower ownership contracts Actively pursue strategical & commercial opportunities Make ownership strategies and develop Statkraft's strategic position in cooperation with Market &IT. Specialist on consequences of structural changes in the Norwegian Hydropower concessions in cooperation with the Legal Department Board member for the relevant companies in cooperation with the Regional Directors Role in framework discussions relevant to the ownership of Norwegian Hydro assets (Consessions and energy tax) Member of the P Finance management team  Your profile: Deeply interested in Norwegian hydropower and expert understanding of the energy production industry and development history Ability to prioritize and drive long term strategic direction Extensive experience from the hydropower industry Experienced board member Lead negotiator Collaborate extensively both within Statkraft and external with other owners and partners Strong communicator with the ability to build good relations with customers and key stakeholders across departments and geography Excellent command of English and Norwegian Relevant master’s degree  
22.08.2019 Oslo
Entelios skal være våre kunders viktigste bidrag til en bærekraftig fremtid, og sammen skal vi skape fremtidens energimarked. Er dette en reise du har lyst til å være med på? Vikariat - Vår markedssjef skal snart ut i foreldrepermisjon, og i den forbindelse ser vi etter en Markedsfører for en periode på ett år med mulighet for forlengelse. Vi søker deg som ønsker være med på å skape engasjerende og salgstøttende markeds-kommunikasjon og aktiviteter for Nordens største strømleverandør i bedriftsmarkedet. Du er en god historieforteller både skriftlig og visuelt, samt har god kjennskap til og erfaring med digitale kanaler og verktøy. Stillingen har ansvar for å planlegge, koordinere og gjennomføre alle kommunikasjons- og markedsaktiviteter knyttet til merkevaren Entelios i det nordiske markedet.  Stillingen er operativ, tett forbundet med salg og krafthandel og krever kommersiell forståelse. Arbeidsoppgaver Planlegge, gjennomføre og evaluere markedsaktiviteter og kampanjer i henhold til markedsplanen. Ansvar for innholdsproduksjon og publisering av markedskommunikasjon i egne kanaler som hjemmesider, nyhetsbrev og sosiale medier PR-aktiviteter, annonsering i relevante kanaler Oppfølging og aktivisering av sponsorater Kontakt og oppfølging av byråer og leverandører Planlegge og gjennomføre kundearrangementer Kundekommunikasjon og kundeundersøkelser Bidra med salgsfremmende tiltak og leadsgenerering Utarbeidelse og vedlikehold av presentasjoner Tilrettelegge og være pådriver for markedsrettet internkommunikasjon Koordinering med markeds- og kommunikasjonsmedarbeidere i Agder Energi Kvalifikasjoner Relevant høyere utdanning på universitets eller høyskolenivå, primært innen markedskommunikasjon, merkevare, PR eller journalistikk, markedsføring. Manglende formell utdannelse kan unntaksvis kompenseres ved relevant erfaring fra lignende stilling. Vi tror du har jobbet 2-3 år med tilsvarende oppgaver in-house eller i et byrå. Eller kanskje er du nettopp ferdig med studiene og ser dette som en mulighet til å få bred erfaring innen kommunikasjonsfaget i en spennende bransje. Du har god kjennskap til digitale verktøy og publiseringsløsninger. Det er viktig at du behersker norsk og engelsk godt skriftlig. Kan du også svensk så stiller du ekstra sterkt til denne stillingen Personlige egenskaper Er en mester i historiefortelling som engasjerer Er selvdreven - men samarbeider lett med andre Trives godt med høyt tempo Er god på å holde oversikt og sørge for fremdrift når mange aktiviteter pågår i samme tidsrom  Lokalisering er på Lysaker eller i Kristiansand, inkludert noe reisevirksomhet til Stockholm.
21.08.2019 Kristiansand, Bærum
Studentmedarbeider - Employer Branding Vi ser etter en pålitelig, strukturert, omgjengelig person med pågangsmot og gjennomføringsevne som ønsker å utvikle seg personlig og faglig ved siden av studiene. Du studerer markedsføring-/kommunikasjonsfag eller HR på bachelor eller master-nivå og har kapasitet til å arbeide ved siden av studiene. Interesse eller erfaring med sosiale medier og enkel videoredigering er en fordel.    Arbeidsoppgaver: Bistå i planlegging og gjennomføring av Employer Branding-aktiviteter i Norge Delta på karrieremesser og bidra i gjennomføringen av eventer Utarbeidelse av diverse grafisk materiell Publisering på sosiale medier Bistå med administrative rutiner og ad-hoc prosjekter knyttet til rekruttering   Vi tilbyr en unik mulighet til å bli en del av et etablert HR-miljø med bred fagkompetanse i et spennende selskap. Du vil kunne utvikle deg faglig og personlig og få mulighet til å benytte din kompetanse og bakgrunn til å påvirke egne arbeidsoppgaver.   Vi utfører bakgrunnssjekk som del av vår rekrutteringsprosess.   Arbeidssted: Oslo Kontaktperson: Talent Acquistion Manager Anders Svendsen, tlf. 905 37 900 Søknadsfrist: 1. september 2019 Job ID: 123746 Organization: Human Resources Company: Siemens AS Experience Level: Student (Not Yet Graduated) Job Type: Part-time
20.08.2019 Oslo
What You'll Do The new Customer Experience Renewals Manager (RM) role is a highly visible, strategic position to empower key customers to continue to transform their business and meet their objectives through Cisco solutions.You will be accountable for owning and executing a portfolio of renewal contracts of Cisco products and services across an assigned customer account. RMs work with customer executives, partners and across Cisco teams to develop a holistic, deep view of customer requirements and objectives and define a strategy to drive renewals to on-time closure, as well as minimize renewals risk and financial attrition. You will bring strong knowledge of negotiation strategies and orchestrates cross-functional resources across the company and with partners to provide a unified path to secure every renewal. Key responsibilities and activities include: Drive CX Renewals motion with the customer and manage a team of Cisco resources for all renewal activities from opportunity identification to negation to close Focus on selling the existing portfolio and new offers Renew, up-sell and close on-time contracts in assigned territory Increase sales penetration at existing accounts Understand customers’ and partners’ procurement process Maintain internal and external relationships in support of closing the sale Build deep relationships with customer executives and partners to understand objectives and accelerate their path to value Utilize data and insights from the Customer Experience Executive (CXE) and cross-functional resources to co-create the customer renewal sales strategy with the account team; play a key role in developing the integrated account plan and success plan Conduct quarterly onsite visits with specific customers, partners and account teams to ensure continued satisfaction Understand the overall industry environment Attend and present at internal meetings with other company organizations that are necessary to perform duties; aid business development Monitor and report on market and competitor activities and provide relevant reports and information Analyze data and trends to identify growth opportunities Who You'll Work With This role resides in the Customer Experience organization, one of Cisco’s fastest growing teams that delivers profitable growth throughout the customer lifecycle with a series of selling motions to drive higher value and an optimal experience from Cisco solutions.Knowledge and Experience: Have a proven track record in delivering excellent results against pre-defined goals and targets Excellent communications skills (both written and verbal) and the ability/affinity for building new relationships Process Expert: Strong process management skills and financial acumen with the ability to effectively develop and implement policies for forecasting, data quality and accuracy 7+ years of experience with subscription and software offers Education: Bachelor degree; Master’s degree preferred. Industry certifications preferred (e.g. ITIL, PMP, COBIT, Six Sigma) Proficient in Salesforce and Microsoft Office (Outlook, Excel, Word and PowerPoint) If you are looking for hands-on involvement in shaping the future direction of Cisco and Customer Experience, we have a place for you. Why Cisco #WeAreCisco, where each person is unique, but we bring our talents to work as a team and make a difference. Here’s how we do it.We embrace digital, and help our customers implement change in their digital businesses. Some may think we’re “old” (30 years strong!) and only about hardware, but we’re also a software company. And a security company. A blockchain company. An AI/Machine Learning company. We even invented an intuitive network that adapts, predicts, learns and protects. No other company can do what we do – you can’t put us in a box!But “Digital Transformation” is an empty buzz phrase without a culture that allows for innovation, creativity, and yes, even failure (if you learn from it.)Day to day, we focus on the give and take. We give our best, we give our egos a break and we give of ourselves (because giving back is built into our DNA.) We take accountability, we take bold steps, and we take difference to heart. Because without diversity of thought and a commitment to equality for all, there is no moving forward.So, you have colorful hair? Don’t care. Tattoos? Show off your ink. Like polka dots? That’s cool. Pop culture geek? Many of us are. Passion for technology and world changing? Be you, with us!
09.07.2019 Bærum
We invite you to bring your management skills together with your motivation and put them into play as you head up our team in oil and gas for growth in Norway. To succeed in this role you must have experience from and network in the oil and gas industry. Are you our new Head of Department Oil & Gas? Click the apply-button to send your application.   Inviting bright minds Do you want to push the boundaries of your profession and develop your excellence in an open, collaborative and empowering culture? We work to create a sustainable future and our inspiring projects and innovative solutions aim to set the standard among our peers. You will join a global company that has been growing successfully since its founding in 1945. Together, we lead and leave a positive impact on societies, companies and people around the world.   You will join our Oil & Gas department As our new Head of Department Oil & Gas you will be part of our Energy division and will collaborate closely with Head of Energy in Norway. The oil & gas department is working with projects within the fields of Weight & Cost, Studies & FEED and Certification. The organisation has delivered positive results for the past 2 years, and the target is now to utilize the positive market to grow the business in the Norwegian market and through this the Norwegian organisation.   Our main clients are typically oil & gas companies and EPC contractors. Our projects range from Offshore Platform Concept and FEED studies over Offshore Weight Management to inspection and approval of lifting gear. We are and integrated part of a strong and global oil & gas organisation working across Norway, Denmark, Qatar, India, UK and the US.   Your key tasks and responsibilities will be: Delivery on strategy and results for the department Secure growth through client focus; responsible for tenders Strategic selling of all discipline services within Certification, Weight & Cost and Offshore Studies & FEED Leadership, employee development, new hires Change management   Your starting point for constant growth From the moment you join Ramboll, we will support your personal and professional development so that you grow with the company. For this role, we believe your starting point is: Experience with - and network within the oil/gas market in Norway Documented results in the Oil/Gas industry Entrepreneurship; strong business acumen Broad discipline knowledge 3-5 years of experience with people management, strong team player Fluent in Norwegian and English   Personal qualities that will help you succeed in this role include: Entrepreneurship, client focus and driven by empowerment and influence. You will need good communication skills and management experience.     Welcome to our Energy division Ramboll is at the forefront of addressing the green transition and offers a holistic approach to energy that supports the sector on the journey towards more sustainable solutions. With 1,800 experts in 14 countries, covering the full spectrum of technologies and all parts of the value chain from production and transmission to distribution, we plan, design and implement energy solutions all over the world.   Ramboll in Norway Ramboll is the 4th largest engineering, design and consultancy company in Norway. Here, you can apply your professional passion for high quality and innovation to services like Sustainable Cities Development, Planning, Buildings, Railroads, Roads and Environmental Consulting. Together, we strive to create the right solutions for our clients, always exploring and considering new concepts, methods and technologies to deliver more value.   How to apply Apply online. Attach your CV, cover letter and relevant documents showcasing why you are the right fit for the role, and when you are available to start. We look forward to receiving your application.   Want to know more? Please Tommy Amstrup Laursen, Vice Director Energy Field Development +45 51611635 or Lene Rutle, Recruiting Lead + 47 99203604 Deadline: 01.09.2019
13.08.2019 Oslo
Er du samfunnsengasjert og god på sosiale medier?   Vi søker etter en faglig sterk SoMe-ansvarlig som brenner for å fortelle gode og viktige historier gjennom tekst, video og bilder i Tolletatens kanaler. SoMe er et satsningsområde som vil bli prioritert i kommunikasjonsarbeidet, og du vil bli ansvarlig for denne utviklingen.   Stillingen er plassert i Tolletatens kommunikasjonsenhet i Oslo, og du vil ha en viktig rolle i utvikling, gjennomføring og måling av SoMe-satsingen. Selv om arbeidsplassen din til daglig vil være i Oslo, må du være forberedt på reising i jobben. Vi ser etter deg som kan finne og formidle de gode historiene ute i vår organisasjon over hele landet.   Tolletaten har mange målgrupper for sin kommunikasjon, blant annet næringslivet, reisende, unge mennesker, beslutningstagere, myndigheter m.fl. Det å opprette og utvikle kommunikasjon med disse målgruppene i sosiale medier vil ligge til dine arbeidsoppgaver. Vi ser etter deg som har bred erfaring med å kommunisere strategisk i sosiale medier og trives med å jobbe selvstendig. Du kjenner godt til alle de store plattformene og er god på video og foto. Du ønsker hele tiden å optimalisere og videreutvikle Tolletatens innhold i sosiale medier og bidrar med høy kvalitet på leveransene.   Sentrale arbeidsområder: videreutvikle Tolletaten innen SoMe produsere innhold til Tolletatens digitale kanaler, inkludert fotografering, videoproduksjon og redigering publisere, monitorere og analysere vår aktivitet i sosiale medier være kommunikasjonsfaglig rådgiver for etaten innen SoMe mediehåndtering og PR arbeid (inngår i etatens pressevaktordning) krisekommunikasjon innen SoMe Kvalifikasjonskrav: relevant bachelorgrad. Lang relevant arbeidserfaring fra tilsvarende stilling kan delvis kompensere for utdanningskravet. meget god kompetanse på digital innholdsproduksjon til ulike sosiale medier erfaring med redigering og bearbeiding av film og bilder til ulike sosiale medier en god historieforteller med stor kanalforståelse kunne analysere, rapportere og formidle resultater fra sosiale medier god medieforståelse relatert til PR, mediehåndtering og krisekommunikasjon svært gode norskkunnskaper, skriftlig og muntlig du er god på relasjoner slik at du lett kan bygge nettverk internt og eksternt det er en fordel om du har førerkort klasse B Vi tilbyr: spennende arbeidsoppgaver i en kommunikasjonsavdeling i stor utvikling godt arbeidsmiljø med engasjerte medarbeidere stillingen lønnes som rådgiver, kr 550 000 – 700 000 For særlig godt kvalifiserte søkere kan høyere lønn vurderes. gode pensjons-, forsikrings- og låneordninger i Statens pensjonskasse fleksibel arbeidstidsordning og trening i arbeidstiden arbeidssted sentralt i Oslo sentrum   Vi utfører SEMAC bakgrunnssjekk på aktuelle kandidater.   Et godt arbeidsmiljø er preget av mangfold. Vi oppfordrer kvalifiserte kandidater til å søke uavhengig av kjønn, funksjonsevne eller kulturell bakgrunn. Arbeidsplassen tilrettelegges ved behov.   I kommunikasjonsenheten er det i dag ni personer, som jobber målrettet og systematisk med intern og ekstern kommunikasjon. Kommunikasjon er et satsningsområde i Tolletaten og vi har god forankring i ledelsen. Vi har ansvaret for Tolletatens digitale kommunikasjonskanaler og støtter hele organisasjonen med kommunikasjonsfaglig rådgivning.   For nærmere informasjon om stillingen kan du kontakte avdelingsdirektør Kim Gulbrandsen på telefon 47 45 88 34 eller sende mail til rekruttering@toll.no   For mer informasjon om å jobbe hos oss se: toll.no/jobb   Søknadsfristen er: 28.08.2019 Stillingsnummer: 23/2019
16.07.2019 Oslo
Graduate Business/Economy 2020 Would you like to start your career at one of the largest tech and consultant companies in the Nordics? Here with us, you'll become part of a community of highly motivated professionals passionate about shaping the future.   We are now recruiting new graduates who want to be a part of shaping the future – today! At EVRY, you will get the opportunity to help our customers digitalize and advance their businesses and successfully operate in a more competitive landscape.    Have you ever wondered what an IT-consultant might to, or what roles you might end up in? Below are a few examples, but trust us – there's so much more. Business analyst Business controller Business intelligence Change management Project management ERP   We're shaping the future at the forefront of technology, and we have high ambitions. With us, you'll find a big and close team that is passionate about creative solutions. Seeing as technology changes from day to day, we need you to be forward thinking and agile. In other words, this is a perfect opportunity for you if you want to develop as a professional, use your creativity to solve maybe-not-so impossible challenges and contribute to shaping our future.   What do we bring to the table? We have local teams set up across the entire Nordic region, and a family of 8000 strong to back it up. Our closeness enables a unique team spirit, customer interaction and an environment where you you’ll get things done. The simplicity and effectiveness that this kind of setting offers combined with flexible working conditions creates an unmatched work/life balance and the perfect soil for growing your talent.     Our Program Philosophy Our Graduate Program will not put you back in the school desk. We assume you’ve had enough of that? Instead the program aims of putting you face to face with the customer. And what can go wrong? With your leader, team and personal mentor having your back, and heaps of expert communities at your disposal? A whole lot to be honest. But hey, that’s learning too right?     Who might you be? Just by reading this, you pretty much qualify as an awesome person. In addition to being awesome, the following makes you qualified to become one of our Graduates.   Qualifications:     A minimum of a Bachelor’s degree, ideally within subjects such as: Business/organization, finance, economics, entrepreneurship, innovation, law, and other relevant fields. Fluency in one or more of the Scandinavian languages, as well as English both oral and written.     So, where might you be? We have available Graduate positions in several locations, for example Oslo, Bergen, Trondheim, Stavanger, Kristiansand, Gjøvik, Brumunddal, and others. In the application form, you will be asked to fill in your preferred location.     We look forward to your application!   PS: We love a little bit of summer vacation, just like everyone else. You might not hear much from us during the summer, but trust us – you're not forgotten! You'll hear from us in August.
27.06.2019 Oslo, Trondheim, Bergen, Stavanger, Kristiansand, Ringsaker
Fantastisk mulighet i Trondheims mest spennende IT-selskap Med våre kunder innen både privat og offentlig virksomhet former EVRY både dagens samfunn og vår digitale fremtid. Vi utvider nå salgsteamet i vår markedsenhet i Trondheim og har ledig stilling som Sales Executive. Hovedfokus vil være å selge konsulenttjenester og prosjekter som omhandler Digital Transformasjon. Er du den nytenkende drivkraften vi er på jakt etter, kan vi love deg en fleksibel jobb der vår endringstakt gir deg gode muligheter for faglig og personlig utvikling.   Hva innebærer rollen som Sales Exceutive? Som Sales Executive får du ansvar for å skaffe, forvalte og videreutvikle en kundeportefølje og du får en svært viktig rolle i forhold til å identifisere og utvikle markedsmuligheter for EVRY Ansvar for å selge inn hele bredden av EVRY sine tjenester til definerte kunder Sammen med våre forretningsutviklere og fageksperter skal du gi råd til virksomheter om å prioritere kundeopplevelser, innovasjon og automatisering Kommunisere verdien av å smelte sammen forretnings- og IT-strategi, samt utnytte moderne metoder og teknologi for å kjøre suksessfylte digitale satsninger Salg av prosjekter og konsulenttjenester innen digital forretningsutvikling, virksomhetskritiske løsninger, applikasjonsutvikling, arkitektur, samt moderne plattformtjenester Sammen med leveranseledere sikre ressurser og løsninger som gir våre kunder digitale konkurransefortrinn Utvikle salgs- og kundeplaner og aktivt gjennomføre disse Gjennomføre salgsprosesser og forhandlinger som fører frem til signerte kontrakter Etablere og videreutvikle relasjoner til beslutningstakere, påvirkere og øvrige sentrale personer Slik jobber vi Vi har høye ambisjoner og skal alltid ligge i teknologisk forkant. Vi brenner for kreative løsninger og er alltid nysgjerrig på det neste digitale gjennombrudd. Ettersom teknologi er en ferskvare, jobber vi smidig, hvilket krever at du evner å se fremover. Vår arbeidsplass er preget av fleksibilitet, hvilket gir deg mulighet til å selv påvirke hvor og når du jobber. Som kundeansvarlig har du det overordnede ansvaret for EVRY sine leveranser. Du har en rolle som teknisk rådgiver mot våre kunder. Med strategiske samarbeidspartnere som Microsoft, Google, Amazon, IBM, Apple og Facebook får du mulighet til å jobbe med noen av Norges mest innovative digitaliseringsprosjekt.   Er du den vi søker? Med vårt sterke kundefokus må du være serviceminded, ha kremmerånd, ha en positiv innstilling, og stor sans for kvalitet Erfaring fra IT-bransjen er en fordel og du bør kunne vise til gode resultater fra salg av komplette IT-løsninger Vi ser gjerne at du har jobbet med konsulent- prosjekt- eller tjenestesalg Høy endringstakt krever at du er fleksibel, selvstendig og at du motiveres av gode resultater Du har stor interesse for forretning, innovasjon og teknologi som kan skape gevinster for kundene Det forutsettes at du har svært gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner, og behersker både norsk og engelsk skriftlig/muntlig på en svært god måte Utdanning på minimum Bachelornivå innen økonomi/ledelse og/eller IT eller relevant erfaring som kompenserer for dette EVRY tilbyr Vår størrelse er vår styrke. Som et av Nordens ledene it-selskap tilbyr vi deg flere muligheter enn tilsvarende selskaper. Vi har stor geografisk spredning i Norge og i verden. Våre kunder er små som store, velkjente som ukjente, lokale som globale. Vår bredde sammen med høy endringstakt gir deg mulighet for utvikling. Vi streber etter å være en moderne og attraktiv arbeidsplass. Derfor setter vi sammen team med stort mangfold, som skal sikre utvikling av kompetanse og nytenkning.   Arbeidssted: Trondheim   Interessert i en prat? Velkommen til å sende en kort søknad sammen med din CV - søkere vil bli vurdert fortløpende. For mer informasjon, ta kontakt med Ulf Dahl Ryen / mobil 92226777.
15.08.2019 Trondheim
Vis alle 21.859 ledige stillinger

Vi er et ungt selskap som har fokus på design og produksjon av sneakers til hverdagsbruk. Vi tilbyr kundene våre mye mer enn bare selve produktet. Hvert par med STREETSON-sneakers er et symbol på verdiene og prinsippene vi følger. Vi respekterer miljøet, vi setter pris på fingerferdighetne til arbeiderne våre, og vi verdsetter individualiteten og særpreget til hver personlighet. Samtidig henter vi inspirasjon fra sosiale trender og motetrender. Det gjør STREETSON-sneakers til en blanding av tradisjonelle verdier og en moderne stil som er unik, noe som skiller eierne fra andre i dagens moderne verden. Vi skaper en bedre, vakrere og mer fargerik verden, og du er invitert til å bli en del av den.

Les mer om Streetson Group AS

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Produkt Manager

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Streetson Group AS