Ledig stilling

Fleksibel deltidsjobb som privatunderviser MentorNorge AS

Søknadsfrist : 06.02.2027

Vi søker kontinuerlig etter dyktige studenter som er interessert i en givende og fleksibel deltidsjobb.

For å sikre topp kvalitet setter vi høye krav til våre mentorer. De skal være faglig dyktige, sosiale og ha god evne til å formidle.

 

Som mentor får du:
- Gjøre en forskjell i andre menneskers liv
- En fleksibel deltidsjobb
- Styrket CV-en din betraktelig
- Utviklet dine kommunikasjonsevner gjennom trening og undervisning
- Vedlikeholdt kunnskapen i fag som interesserer deg

Vi forventer at du:
- Behersker norsk flytende, både skriftlig og muntlig
- Har toppkarakterer i fagene du ønsker å undervise i
- Er motivert til lære fra deg
- Er eller har vært student
- Kan jobbe minimum 6 timer pr. uke
- Fremlegger politiattest


Undervisningen foregår en av tre steder: enten hjemme hos familiene, på et avtalt sted mellom mentor og familien eller via en nettportal som Skype.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Ønsker du en sentral rolle i Norges nye datahub for kraftmarkedet? Elhub er et nytt, sentralt IT-system som distribuerer måleverdier og avregningsgrunnlag samt understøtter og effektiviserer markedsprosesser som strømsalg, innflytting/utflytting og opphør i det norske kraftmarkedet. Statnetts heleide datterselskap Elhub AS har ansvar for å forvalte Elhub. Elhub ble idriftsatt i februar 2018. Organisasjonen består av omlag 30 årsverk.  Elhub forenkler og forbedrer hverdagen for kraftleverandører og nettselskaper i Norge og vi skal, sammen med våre kunder, bidra til å utvikle det norske kraftmarkedet til å bli Europas mest effektive kraftmarked. Seksjon markedsstøtte har ansvar for at markedsprosessene i det norske kraftmarkedet fungerer hver dag. Seksjonen utfører aktiv rådgiving og støtte overfor Elhubs kunder og forvalter markedsaktører og struktur i Elhub. Vi utvider seksjonen og søker en strukturert medarbeider med god kjennskap til det norske kraftmarkedet. Arbeidsoppgaver Bistå aktørene i enkle henvendelser knyttet til generell bruk av Elhub, og mer avanserte henvendelser innenfor markedsprosesser og testing Følge opp aktørene på de områdene som til enhver tid gir størst verdiskapning for markedet og Elhub Bistå i drift av systemet Administrasjon av aktører, inkludert brukeravtaler og fakturering Delta i rullerende verifiseringsordning i helger Bistå i kontoradministrasjon; eksempelvis administrere på- og avrulling av ressurser, drift av lokaler og møterom, administrasjon av kontorplasser, fakturagodkjenning  Kvalifikasjoner Utdannelse på minimum bachelor-nivå. Fagretning innen ingeniørfag, IT, økonomi eller matematikk. Annen fagretning kan vurderes ved relevant erfaring Gode IT-kunnskaper God kunnskap om hvordan kraftmarkedet i Norge fungerer totalt sett Dypere kunnskap innenfor markedsprosesser og struktur i kraftmarkedet Gode norsk- og engelskkunnskaper, muntlig og skriftlig Personlige egenskaper Du er kundeorientert og trives i en rolle der du har mye kontakt med Elhubs kunder og samarbeidspartnere Du er strukturert og samvittighetsfull Du har evne til å ta eierskap til og løse problemer, fullfører det du har iverksatt og kan dykke ned i problemstillinger ved behov Du har interesse for energimarkedet og ønsker å tilegne deg ny kompetanse Du er en lagspiller som kan bidra til utvikling av det faglige og sosiale miljøet For mer informasjon om stillingen, ta kontakt med Helle Collet Haug, tlf. 99162794. For utfyllende informasjon om Elhub, se www.elhub.no.  Vi behandler kun søknader som registreres elektronisk med relevante vedlegg og vi foretar bakgrunnssjekk av aktuelle kandidater. Statnett forvalter kritisk infrastruktur og følger retningslinjer og lovpålagte sikkerhetskrav fra norske myndigheter i våre ansettelsesprosesser. Vi foretar også sikkerhetsklarering av kandidater der det er aktuelt. Elhub tilbyr Utfordrende, varierte og spennende arbeidsoppgaver i et fremtidsrettet og sterkt faglig miljø Tilrettelegging for faglig og personlig utvikling Gunstige pensjons- og forsikringsordninger Bedriftshelsetjeneste/ Bedriftshytter/ Bedriftsbarnehage/ Bedriftsidrettslag
01.10.2019 Oslo
Corporate Strategy & Analysis is responsible for Statkraft’s long term market analysis, on a global level and for each of the markets Statkraft operate in. Further, we are responsible for developing the strategy for the Statkraft group. Together with top management and business leaders, the unit is a driving force for shaping Statkraft’s future development. Your role We are now seeking a trainee to strengthen our team. The unit consists of 26 people across three departments working closely with the business areas in Statkraft to drive analysis and strategy work. We work every day with the big questions: How will the world respond to the climate challenge and how will that impact the energy markets? How will politics in each of our markets translate into opportunities for a renewable energy company like Statkraft? What is the right strategy for Statkraft and for our business areas? The composition of the year long program will be tailored to your background, and will give you broad experience and professional challenges. At the end of the program you will get a permanent position in one of the departments in Corporate Strategy & Analysis. Your profile Master degree in economics, business administration, science, engineering or similar with good results Excellent analytical and problem solving skills combined with sound judgement Strong verbal and written communication skills and you are fluent in English Great passion for business, energy markets and the renewable industry Self-driven, comfortable with high work pressure and a positive team player Personal initiative and creativity will be emphasized You are flexible in terms of tasks and mobility Statkraft offers Professional and personal development in a company experiencing strong growth A positive working environment characterized by expertise, responsibility and innovation A diverse workplace with regards to gender, age and cultural background Competitive terms of employment and excellent benefit schemes About the Int. Trainee Program The objective of the program is to develop young talents in the best way possible, and provide a general view of our entire operation and value chain. It is a one-year program with three different work rotations of four months, of which at least one will be abroad. The program is tailored to the trainee’s background and the unit’s competence needs. As a trainee you will attend regular courses and social gatherings where the trainee group meets to learn new skills and share experiences. Upon completion of the program you are offered a permanent position in the department where you will continue to work in a new position. For more information about the International Trainee program, please access our web site, https://www.statkraft.com/career/trainee-program/. Please upload detailed certificates and grade transcripts. If interested in several of the trainee positions, please apply separately to each one.   Statkraft manages critical infrastructure and services in several countries. We conduct background checks on qualified applicants before hire.
01.10.2019 Oslo
Lurer du på hvordan en fremtidig karriere i AF kan se ut? I AF brenner vi for innovasjon og nyskapning, og har derfor etablert en egen avdeling som utelukkende jobber med å bidra til at prosjektene i AF lykkes med å nå vår visjon; å rydde fra fortiden å bygge for fremtiden. For første gang lanserer vi nå sommerjobb i denne avdelingen, og ser etter teknologistudenter som er nysgjerrig på innovasjonsarbeidet i en av Norges fremste entreprenørvirksomheter. Sommerjobb i AF – Kan du se det for deg? En sommerjobb i I&D vil gi et unikt innblikk i hvordan vi jobber med innovasjon og digitalisering. I samarbeid med engasjerte og kunnskapsrike kollegaer vil du få ansvaret for å implementere et prosjekt som enten vil bidra til å redusere vårt miljøavtrykk, effektivisere arbeidshverdagen for noen i AF, eller bruke tilgjengelige data til å skape ny innsikt og beslutningsstøtte for våre prosjekter. Vi ser etter 2-3 studenter med bakgrunn innen data- og kommunikasjonsteknologi, fysikk og matematikk, industriell økonomi og teknologiledelse, kybernetikk og robotikk, eller andre teknologirettede retninger. Du vil jobbe tett med en av våre forretningsenheter og løse helt konkrete problemstillinger med utgangspunkt i spennende teknologier, rammeverk og plattformer som Azure Cloud, Python, Pandas, NumPy, .NET Core, JS/TS, Angular og React. Eksempler på aktuelle problemstillinger er analyse av drivstoff- og energiforbruk, sensorovervåkning for bedre helse, miljø og sikkerhet og bedre støtte til arbeid med bygningsinformasjonsmodeller (3D-modeller). Vi ser etter studenter som: fullfører sitt studieprogram i 2021 (studenter i 4. klasse for master og 2. klasse for bachelor) ønsker å lære mer om utvikling på .NET core (C#), i python, eller en annen favorittplattform som løser utfordringene vi står ovenfor arbeider strukturert og selvstendig har gode kommunikasjonsegenskaper har sterk problemløsningsevne Vi tilbyrDu blir en del av et energisk miljø med ambisjoner om at AF skal være den til enhver tid ledende aktøren innen bransjen på innovasjon. Vi tilbyr ansvar og tillit, og venter engasjement og gode løsninger tilbake. I AF Gruppen vil du finne mennesker som deler din nysgjerrighet - og du vil finne rom til å leve den ut. Om du har spørsmål til stillingsannonsen eller om din bakgrunn passer for en sommerjobb i AF – ta kontakt.
25.09.2019 Norge
Vår visjon er å utvikle markedets beste IT- og Management-konsulenter! Vi søker derfor deg som er nyutdannet eller har inntil 2 års arbeidserfaring. I løpet av programmets tre år vil du jobbe i team hos flere av våre spennende kunder samtidig som vi trener opp dine ferdigheter innen konsulent- og prosjektarbeid samt generell forretningsvirksomhet. For deg som starter hos oss venter en variert arbeidsdag, en bratt læringskurve og spennende utfordringer. Business eller techI talentprogrammet vil du ved oppstart gå i en av to retninger: Business eller Tech.Business er for deg som brenner for innovasjon, brukeropplevelse og digital transformasjon, og som ønsker å endre verden ved bruk av teknologi. Det er den lidenskap og drivkraft vi er på utkikk etter i Business!Tech er for deg som elsker å løse krevende utfordringer ved hjelp av programmering. Det er den lidenskap og drivkraft vi er på utkikk etter i Tech!Ved begge retninger vil du få noen av Norges absolutt beste talenter som kolleger. Hos oss utvikles du både faglig og personlig sammen med en gjeng herlige mennesker. Vi tror på samhold og fellesskap i et åpent miljø hvor ingen utfordring er for stor og ingen ide er for liten. Slik leverer vi vellykkede prosjekter i felleskap. Slik akselererer vi utvikling og talent best i CGI. Gode karrieremuligheter i CGIFor å fremme den enkeltes utvikling, tilbyr programmet både interne og eksterne kurs og opplæringsløp. Alle i programmet vil samtidig delta i ulike kundeprosjekt. Sammensetningen av prosjekterfaring og opplæring er unikt for CGI sitt talentprogram, og gjør at du kan benytte dine nyervervede kunnskaper i praksis etter hvert kurs. Dette er en trygg tilnærming til arbeidslivet for en nyutdannet.I løpet av tre år bygger du kompetanse på ulike verktøy, metoder, teknologier, utviklingsmetodikker, prosjektledelse, samt forretningsvirksomhet. Du vil opparbeide deg erfaring underveis som gir muligheter i forskjellige retninger; enten du ønsker å jobbe med utvikling og teknologi, eller på et mer strategisk og forretningsmessig plan. Etter endt program vil du ha anskaffet deg bred kompetanse, relevant prosjekterfaring, ett uvurderlig nettverk og mange gode karrieremuligheter i Acando. Mentor, fadder og veilederVed oppstart tildeles du en mentor som støtter og coacher deg gjennom programmet. Sammen med din mentor kan du fremme idéer og diskutere spørsmål som dukker opp underveis, i tillegg til at du vil få verdifulle råd.Du vil også få støtte fra en fadder som har gjennomført talentprogrammet tidligere, samt ha en veileder i hvert kundeoppdrag. På denne måten sikrer vi din individuelle og yrkesmessige utvikling, og du kan føle deg trygg i det daglige arbeidet. Mangfold og engasjerte kollegerI programmet møter du ambisiøse, dyktige og engasjerte konsulenter med ulik bakgrunn og utdannelse. Utveksling av kompetanse og erfaringer på tvers av fag vil stå i fokus, noe som fremmer at man vokser som individ og konsulent. Mangfoldet avspeiler seg også i de ulike prosjektene du kommer til å bli involvert i, de varierte arbeidsoppgavene og ikke minst alle de ulike bransjene CGI samarbeider med. Vi søker deg med:  Master fra høyskole eller universitet med svært gode resultater Nyutdannet eller inntil 2 års arbeidserfaring Skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk Interesse for ett eller flere av områdene:- Digital Transformasjon / Management Consulting- Brukeropplevelse og Design- Systemutvikling- Analytics- Industrial Internet of Things (IIOT) Søknads- og oppstartstidspunktSøknadsfristen for oppstart i januar og august 2020 er 18. oktober. RekrutteringsprosessenAlle som søker til talentprogrammet vil å få tilsendt en mail der man blir bedt om å gjennomføre tester som vi anser som relevante for konsulentrollen. Din søknad kommer ikke til å bli vurdert før du har gjennomført testene.Rekrutteringsprosessen vil bestå av tre deler: en assessment day som første steg, et personlig caseintervju som andre steg og tredje steget vil være et sluttintervju. Kontaktperson: Christine Lundtalent@acando.noTlf: +47 982 22 188 Velkommen med din søknad!
17.09.2019 Norge
Verden og samfunnet endrer seg i rask takt. Økt internasjonalisering, digitalisering og ny teknologi gir rom for nye forretningsmodeller og tilpasninger. Skatteetaten er opptatt av å arbeide risiko- og kunnskapsbasert, endre seg i takt med omverden og være en organisasjon for fremtiden. Til avdeling Innsikt søker vi en kreativ og metodisk person til en av gruppene i Bodø. Gruppen er tverrfaglig sammensatt og består i dag av 19 medarbeidere. Vårt kjerneoppdrag er å forstå hvordan nye trender og risikoer påvirker etterlevelsen innenfor skatte- og avgiftsområdet. Videre skal vi utvikle treffsikre strategier som skal sikre høy etterlevelse innenfor nye risikoområder. Oppdraget innebærer derfor at vi skal forstå utviklingen som skjer i samfunnet og formidle ny kunnskap til divisjon Innsats og etaten for øvrig. Gruppen tester virkemidler, strategier, metoder og nye verktøy for å finne effektive måter å håndtere nye risikoer som avdekkes. Mye av arbeidet vil være prosjektorganisert og i samarbeid med andre fagmiljøer, både innenfor og utenfor egen avdeling.  Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden. Arbeidsoppgaver Arbeide i tverrfaglige team som skal skaffe kunnskap om, og utrede nye risikoer og trender opparbeide kunnskap om hva som gir effekter på etterlevelsen ved tidlig innsats mot nye risikoer og trender utvikle arbeidsmetodikk på nye risikoer og trender dele kunnskap om nye risikoer og trender som enda ikke er prioritert til relevante miljøer understøtte etatens behov i utarbeidelsen av beslutningsgrunnlag på nye risikoer og trender     Kvalifikasjoner Relevant utdanning på mastergradsnivå, f.eks innen samfunnsøkonomLsamfunnsvitenskap, eller annen aktuell utdanning særlig relevant erfaring kan kompensere for kravet til utdanning du må kunne kommunisere godt skriftlig og muntlig du har gode digitale ferdigheter kjennskap til skatt- og avgiftsområdet vil være en fordel Personlige egenskaper Gode samarbeids- og kommunikasjonsevner Være metodisk og evne til å ta i bruk andres kompetanse i arbeidet Være analytisk og ha evne til å tenke helhetlig Ta initiativ og inneha stor gjennomføringskraft Være nytenkende og kreativ  noe reisevirksomhet må påregnes Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges bestepensjonsordninger  Stillingen lønnes som rådgiver (kode 1434), fra kr 480.000,- til kr 570.000,- eller som seniorrådgiver (kode 1364), fra kr 550.000,- til kr 690.000,- avhengig av kvalifikasjoner. De første seks månedene regnes som prøvetid.    
01.10.2019 Bodø
Innkjøp er et prioritert område i GK Norge. Vi jobber kontinuerlig med å utvikle vår innkjøpsfunksjon for å stå sterkere i anbudskonkurranser, bidra til videre lønnsomhet og redusere risiko. Nå profesjonaliserer vi innkjøp ytterligere gjennom å rekruttere en leder for innkjøpsanalyse.   Som leder for innkjøpsanalyse får du mulighet til å være med på en meget spennende utvikling av GK Norge sin nordiske innkjøpsorganisasjon. Vi sitter i dag på store mengder data og informasjon med et stort potensial. Denne dataen kan utnyttes på en mer effektiv og tilfredsstillende måte enn det gjøres p.t. Over det neste året skal vi blant annet implementere et nytt ERP system hvor vi får muligheten til å ta datahåndtering og analyser knyttet til innkjøp til et nytt nivå. Vår nye leder for innkjøpsanalyse vil bli en helt sentral bidragsyter i denne prosessen, og den ledende fagpersonen på området i GK Gruppen.   Sentrale arbeidsoppgaver vil være å drive frem våre ambisjoner knyttet til data og analyse på innkjøpsområdet. Sikre at løsninger knyttet til innkjøpskategorisering, benchmarking og KPIer blir realisert, videreutviklet og vedlikeholdt. Du får også ansvaret for å gjennomføre jevnlige kategori- og leverandørmarkedssanalyser. Funn må presenteres på enkel og intuitiv måte til ulike målgrupper, gjennom å etablere innkjøps Dashboards eller rapporter. Videre vil du eie og utvikle SRM løsning i nytt ERP system.   Vi tror rett kandidat har høyere utdannelse innen økonomi/ logistikk/matematikk/ ingeniør/ statistikk/ IT og minimum 3-5 års erfaring fra tilsvarende arbeide, gjerne fra consulting. Viktige egenskaper er å evne å jobbe selvstendig, strukturert og analytisk. Du er dyktig på innsamling og strukturering av data, samt skriftlig visualisere data funn på en klar og tydelig måte til ikke tekniske personer og ledergrupper. Erfaring med eller interesse for database uttrekk (SQL/ Power BI o.l ), samt et viderekomment nivå i Excel. Riktig kandidat bør også ha erfaring fra å lede prosjekter og implementeringsløp.   Stillingen rapporterer direkte til Direktør Innkjøp GK Norge, Christian S. Johansen. Stillingen har ingen direkterapporterende under seg, men har tilgang på kompetente interne ressurser og eksterne konsulenter ved behov.   Vi kan tilby: En interessant stilling i en offensiv bedrift i vekst og med solid økonomi Utfordrende arbeidsoppgaver og meget gode faglige utviklingsmuligheter Kurs og etterutdanning Konkurransedyktige pensjons-, lønns- og forsikringsforhold Bil- og telefonordning   Vi ser frem til å høre fra deg om du syns denne rollen er interessant. Kandidater vurderes fortløpende. Søknad eller spørsmål kan rettes til Mads Folke Nordmark, Partner Panamera IMD, Mail: mads@panamera-search.no tlf. 471 79 343  
02.10.2019 Oslo
Multiconsult er et norsk kraftsenter med internasjonalt nedslagsfelt innen prosjektering og rådgivning. Gjennom flere kontorer i Norge og internasjonalt benytter vi 100 års erfaring til å skape ny historie. For oss handler muliggjøring om erfaring, rett kompetanse og riktig kompetansesammensetning blant våre nærmere 3000 medarbeidere.Multiconsult er notert på Oslo Børs og opererer innenfor følgende syv forretningsområder: Bygg & Eiendom, Industri, Olje & Gass, Samferdsel, Fornybar Energi, Vann & Miljø og By & Samfunn. Stillingstittel Faglig leder / seniorrådgiver Byggeteknikk & Konstruksjon Ansettelsesforhold Heltid Stillingsbeskrivelse Multiconsult i Fredrikstad søker sivilingeniør eller ingeniør med erfaring til seksjon for Byggeteknikk & Konstruksjon. Seksjonen tilhører avdeling Bygg og Eiendom Østfold hvor man jobber med tverrfaglige prosjekter tilknyttet alle forretningsområder.Multiconsult Fredrikstad holder til midt i sentrum i moderne, lyse og trivelige lokaler omringet av Storgata og Bryggepromenaden. Kontoret dekker de fleste fagområdene og har over 130 medarbeidere. Link Arkitektur er samlokalisert i våre lokaler. Multiconsult Østfold har i tillegg til Fredrikstad også kontorer i Sarpsborg og Moss.Som Faglig leder i seksjon Byggeteknikk og Konstruksjon vil du få en viktig rolle for videre utvikling av vårt fagmiljø i Østfold. Du vil bli medlem av vårt faglige leder team med ansvar for faglig utvikling av hele vårt bygg- og konstruksjonsmiljø som i dag teller ca. 40 ingeniører. Dine arbeidsoppgaver hos oss vil være faglig ledelse, rådgivning og prosjektering innen byggeteknikk, og du vil jobbe både tverrfaglig og kunderettet med arbeidsoppgaver som: Faglig ledelse seksjon, disiplinledelse og prosjekteringsledelse/oppdragsledelse Bidra med faglige vurderinger og veiledning i oppdrag Bistå i arbeidet med å utvikle kompetanse innen fagområdet konstruksjonsteknikk Bidra med avklaringer knyttet til metoder, fremgangsmåter, verktøy og hjelpemidler Statiske beregninger og dimensjonering betong, stål og tre Globale analyser i FEM-Design / Autodesk Robot / Sofistik Modellering, design og konstruksjon i Revit Anbudsbeskrivelser i G-prog Utarbeidelse av tilbudsforespørsler, kontraktsoppfølging For den som er interessert vil tverrfaglig oppdragsledelse være en mulighet. Kvalifikasjoner I kraft av din erfaringsbakgrunn har du blant annet opparbeidet deg en grunnleggende forståelse av gode byggetekniske løsninger og detaljer. Du har jobbet mye med, og kan betong- og/eller stålkonstruksjoner godt. For oss er det derfor viktig at du: Er sivilingeniør eller ingeniør med minimum 6 års erfaring fra rådgiverbransjen Har god kjennskap til tegne- og modelleringsverktøy Har god kjennskap til de mest vanlige dimensjoneringsverktøyene Har god kjennskap til myndighetskrav og standardverk Har god kjennskap til FEM analyse Har erfaring med utarbeidelse av tilbudsgrunnlag til entreprenør (NS3420 / funksjonsbeskrivelser) Har kjennskap til de mest brukte norske kontraktstandardene Har gode kommunikasjons- og samarbeidsegenskaper Vi ønsker at du som søker til denne stillingen er: Faglig sterkt engasjert Resultat- og løsningsorientert Nytenkende og nysgjerrig på morgendagens løsninger Trives med tekniske utfordringer Ansvarsbevisst og fokusert på gode leveranser Vi tilbyr En spennende stilling med varierte arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter. I Multiconsult blir du en del av vårt totale konstruksjonsmiljø med over 350 ingeniører. Hos oss kan du få jobbe med noen av de beste RIB'erne i Norge med spisskompetanse innenfor alle områder av vårt fagområde. Denne stillingen er en spennende mulighet for deg som ønsker å bruke og utvikle din kompetanse innen byggeteknikk, oppdrags- og disiplinledelse i et godt tverrfaglig miljø. Det er også en fantastisk mulighet for deg som gjerne ønsker å delta i store nasjonale oppdrag så vel som regionale og lokale oppdrag – en flott variasjon der en kan få jobbet i kreative og kompetansetunge miljøer. Forøvrig tilbyr vi deg: Konkurransedyktige lønn og øvrige betingelser Gode pensjons- og forsikringsordninger Fem ukers ferie, samt fri mellom jul og nyttår og i påsken Tilgang på firmahytter i hele landet Moderne lokaler sentralt i Fredrikstad Et aktivt bedriftsidrettslag Sist men ikke minst et meget godt og inkluderende arbeidsmiljø Søknadsfrist 28/10/2019 Sted Fredrikstad, NO (Primære) Generell informasjon For nærmere informasjon om stillingen kontakt:Seksjonsleder Faton Hoti 478 92 407 eller e-post faton.hoti@multiconsult.no 
02.10.2019 Fredrikstad
ABB (ABBN: SIX Swiss Ex) er en global teknologileder innen kraftnett, elektrifiseringsprodukter, industriell automatisering og roboter og drivsystemer, med kunder innen energiforsyning, vann og avløp, industri samt transport og infrastruktur. Ved å bygge videre på over 130 års innovasjonshistorie former ABB i dag fremtiden for industriell digitalisering med to klare verditilbud: overføring av strøm fra kraftverk til strømuttak og automatisering av industrien fra naturressurser til ferdige produkter. Som hovedpartner for ABB Formel E, den helelektriske internasjonale FIA motorsportklassen, flytter ABB grensene for elektrisk transport og bidrar til en bærekraftig fremtid. ABB er til stede i mer enn 100 land og har ca. 147 000 ansatte. www.abb.com Du vil være en del av Grid Automation i Skandinavia. Enheten er ansvarlig for markedsføring, salg og levering av ABBs komplette nettautomatiseringsportefølje av produkter, systemer og tjenester på det danske, norske og svenske markedet. Vårt mål er å ytterligere styrke vårt fokus på våre eksisterende kunder og deres meget store installerte base av systemer og produkter fra ABB. Vi ser nå etter en Service Manager som vil lede vår serviceorganisasjon og utvikle virksomheten.Vårt mål er å øke kundetilfredsheten og vår servicevirksomhet betydelig i Norge.Stillingen er en senior lederstilling som krever lang og bred ledererfaring.I vår komplette nettautomatiseringsportefølje, inngår SCADA-systemer, Substation Automation Systems, HydMet-systemer (Hydrologiske og Metrologiske datainnsamlings systemer) samt systemer for Jernbane. Vi har vesentlig med service- og oppgraderingsavtaler innenfor områdene. Ditt ansvar Du vil være ansvarlig for å lede og utvikle servicevirksomheten i Norge med fokus på den store installerte basen av nettautomatiseringssystemer og produkter.Støttet av salg, vil du utvikle og fremme vårt tilbud, med mål om å øke virksomheten betydelig, samtidig som kundetilfredsheten øker.Sammen med dedikerte team av ledere, prosjektledere og serviceingeniører vil du sikre at vår serviceportefølje leverer inntekter, fortjeneste og kontantstrøm ihht. forpliktede prognoser, basert på en regelmessig og strukturert oppfølging av hele porteføljen.Ditt ansvar vil være å drive en effektiv servicevirksomhet for å gjennomføre prosjekter i tide, på budsjett og til forventet kvalitet.Sterk ledelse er en viktig suksessfaktor for å nå våre mål. Du må sikre drift, motivasjon og kontinuerlig utvikling av organisasjonen. Din bakgrunn Ideelt sett har du minst 10 års ledererfaring fra service, salg og / eller prosjektledelse, helst innenfor området nettautomatisering.Du har lang erfaring med ekstern og intern forretningsutvikling, kan vise til en god «track record» og evnen til å nå utfordrende mål.Du er en lagspiller med evnen til å motivere, trene, utvikle og sette prioriteringer for komplette team av ledere, prosjektledere og ingeniører. Du er vant til å bygge sterke relasjoner med leverandører og kunder.Du er svært selvmotivert og resultatorientert, og liker utfordringen i å få laget til og yte gode resultater.Du har gode kommunikasjonsevner både på norsk og engelsk.   Mer om oss Arbeidsted vil være i våre moderne kontorlokaler i Oslo, med gode parkeringsmuligheter og elbil ladning.Mer informasjon: Leder av Operational Unit Scandinavia, Martin Frank, + 4621-34 27 47 vil svare på spørsmål.Vi ser frem til å motta ditt søknadsbrev og CV gjennom ABB jobbsøkerportal. Søknaden må være på skandinavisk.Vi gjør oppmerksom på at i samarbeid med Meditor gjennomfører vi bakgrunnsundersøkelse på alle kandidater som mottar tilbud om ansettelse i ABB Norge. Dette for å sikre best mulig kvalitet i rekrutteringsprosessen, i henhold til ABBs selskapspolicy.
02.10.2019 Oslo
Vis alle 21.284 ledige stillinger

Vi startet opp i 2014 og tilbyr allerede privatundervisning over hele landet. Flesteparten av våre mentorer holder til i de største byene. Vi tilbyr også fjernundervisning, som gjør at du kan få tilpasset undervisning uansett hvor du befinner deg!

Les mer om MentorNorge AS

Stillingsbeskrivelse

Vi søker kontinuerlig etter dyktige studenter som er interessert i en givende og fleksibel deltidsjobb.

For å sikre topp kvalitet setter vi høye krav til våre mentorer. De skal være faglig dyktige, sosiale og ha god evne til å formidle.

 

Som mentor får du:
- Gjøre en forskjell i andre menneskers liv
- En fleksibel deltidsjobb
- Styrket CV-en din betraktelig
- Utviklet dine kommunikasjonsevner gjennom trening og undervisning
- Vedlikeholdt kunnskapen i fag som interesserer deg

Vi forventer at du:
- Behersker norsk flytende, både skriftlig og muntlig
- Har toppkarakterer i fagene du ønsker å undervise i
- Er motivert til lære fra deg
- Er eller har vært student
- Kan jobbe minimum 6 timer pr. uke
- Fremlegger politiattest


Undervisningen foregår en av tre steder: enten hjemme hos familiene, på et avtalt sted mellom mentor og familien eller via en nettportal som Skype.

Søknadsinformasjon

Søk her: http://www.mentornorge.no/bli-mentor/

Søknadsfrist : 06.02.2027

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om MentorNorge AS