<  
>  
Ledig stilling

Fleksibel deltidsjobb som privatunderviser MentorNorge AS

Søknadsfrist : 06.02.2027

Vi søker kontinuerlig etter dyktige studenter som er interessert i en givende og fleksibel deltidsjobb.

For å sikre topp kvalitet setter vi høye krav til våre mentorer. De skal være faglig dyktige, sosiale og ha god evne til å formidle.

 

Som mentor får du:
- Gjøre en forskjell i andre menneskers liv
- En fleksibel deltidsjobb
- Styrket CV-en din betraktelig
- Utviklet dine kommunikasjonsevner gjennom trening og undervisning
- Vedlikeholdt kunnskapen i fag som interesserer deg

Vi forventer at du:
- Behersker norsk flytende, både skriftlig og muntlig
- Har toppkarakterer i fagene du ønsker å undervise i
- Er motivert til lære fra deg
- Er eller har vært student
- Kan jobbe minimum 6 timer pr. uke
- Fremlegger politiattest


Undervisningen foregår en av tre steder: enten hjemme hos familiene, på et avtalt sted mellom mentor og familien eller via en nettportal som Skype.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
09.01.2019 Oslo
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Trondheim
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Bergen
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lene seg Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Stavanger
Det søkes etter en kiropraktor til en 100 % klinisk stipendiatstilling ved Head and Neck Research Group, Forskning- og innovasjonsdivisjonen (FID), Akershus Universitetssykehus med start 1. september 2020 eller snarest deretter. Den kliniske stipendiat forventes å bli skrevet inn som ph.d. student på det Medisinske Fakultet, institutt for klinisk medisin, Universitetet i Oslo.Tilsettingen som klinisk stipendiat gjelder for en periode på tre år. Stipendiatens hovedoppgave er deltakelse i en klinisk studie på akutte nakkesmerter, med særlig ansvar for overvåkning av datainnsamling og artikkelskriving. Undersøkelse av deltakere i prosjektet gjennomføres av rundt ≥20 kiropraktorer som hver seg inkluderer 16 pasienter som hver mottar fem behandlinger over 2 uker og rekrutteres innenfor 12 måneder.    Mer om stillingen Målet for forskerutdanningen er en ph.d.-grad ved det Medisinske Fakultet, Universitet i Oslo, hvor man i forløpet følger doktorgradsprogrammet. Den som tilsettes må søke opptak på doktorgradsprogrammet ved Det Medisinske Fakultet senest tre måneder etter oppstart i stillingen. Forskningsprosjektet er designet. Kiropraktor og ph.d., Aleksander Chaibi (Ahus) vil være hovedveileder, mens nevrolog og professor Michael Bjørn Russell (Ahus) vil fungere som prosjektleder og bi-veileder. Begge vil fungere som stipendiatens nærmeste faglige foresatte. Forskningsgruppen har for øvrig tilknyttet seg andre samarbeidspartnere, noe som kan åpne opp spennende muligheter for stipendiaten.    Kvalifikasjonskrav og personlige egenskaper Ved vurdering av søkere blir det lagt vekt på søkerens motivasjon, samt faglige og personlige forutsetninger for å gjennomføre et slikt stort forskningsprosjektet. Det er nødvendig at søkeren har vilje og viser evne til å arbeide selvstendig samt besitter gode samarbeidskvaliteter, herunder tilpasser seg stillingens arbeidsoppgaver. Det må påregnes noe reising i Norge. Det forventes at søker er villig til å delta på en til to nasjonale/internasjonale kongresser årlig, og sist i forløpet, forventes data å bli presentert på disse kongresser.   - Stillingen kan søkes av kiropraktorer med mastergrad og norsk autorisasjon - Klinisk erfaring tillegges vekt- Søker må beherske norsk eller et skandinavisk språk- Det akademiske språket er engelsk og søkeren må beherske dette godt, muntlig og skriftlig- Det vil bli avholdt intervjuer for aktuelle søkere              Vi tilbyr- Et hyggelig arbeidsmiljø med faglige utfordringer- Arbeidssted; Head and Neck Research Group, Forskning- og innovasjonsdivisjon (FID), Akershus Universitetssykehus HF- Lønn etter Ahus satser, studien er 100 % lønnsfinansiert fra Stiftelsen Dam- Pensjonsordning i Pensjonskassen for helseforetakene (PKH)Søknaden skal inneholde- Søknadsbrev (norsk/skandinavisk språk)- CV (fullstendig oversikt over utdanning, praksis og faglig arbeid på norske/skandinavisk språk eller engelsk)- Publikasjonsliste (norsk/skandinavisk språk, eller engelsk)- Kopier av vitnemål og attester- ≥2 referanser Alle søkere må søke elektronisk.Ytterligere opplysninger om stillingen kan fås ved at kontakte kiropraktor og Ph.d., Aleksander Chaibi på mobil ( 47) 911 352 13 og/eller nevrolog og professor Michael Bjørn Russell (45) 401 715 53. Søknad ønskes på norsk/skandinavisk språk eller engelsk. 
01.07.2020 Lørenskog
CGI er verdens femte største leverandør av tjenester innen IT og forretningstjenester. Med 70 000 ansatte i 40 land betjener CGI tusenvis av kunder over hele verden. CGI tilbyr en rekke tjenester, som forretnings- og IT-rådgivning, systemintegrasjon, applikasjonsutvikling og –vedlikehold og drift og forvaltning av infrastruktur. Over 40 år med kontinuerlig lønnsom vekst er et bevis på den tilliten våre kunder viser oss.Vi søker testleder/tester i avdelingen CGI Testing Services (CTS) – både for våre etablerte produkter og for nye produkter/teknologier. Arbeidssted er Helsfyr Oslo.CGI Testing Services er ett team bestående av test spesialister som leverer test tjenester til en rekke ulike kunder innenfor flere bransjer.Arbeids- og ansvarsområder: • Ansvarlig for å påvirke eller utarbeide teststrategier for kunder• Vurdering og innføring av ny testmetodikk og nye testverktøy, på tvers av team ogprodukter• Planlegge behov for, og disponering av testmiljøer med tilhørende integrasjoner• Konstruksjon og vedlikehold av test-data• Bidra i forbindelse med kvalitetssikring og eksemplifisering av krav, brukerhistorier ogspesifikasjoner• Være fagressurs med ansvar for funksjonelle og ikke funksjonelle tester• Sikre tett og god dialog internt i avdelingen og med andre enheter i CGI• Sørge for at testingen skjer i henhold til etablert rammeverk• Utarbeide testdesign og dokumentasjon• Gjennomføre manuelle og maskinelle tester• Test og feilsøking i forbindelse med sprint / ulike testfaser• Lede og rapporter på testarbeidet i sammensatte teamTeknologier/rammeverk:Vi har mange kunder som benytter ulik teknologi i sine løsninger, heriblant Dynamics 365, Microsoft Azure, Microservices, Google cloud, osv. Ønskede kvalifikasjoner: • Erfaring med testing fra smidig utviklingsmetodikk eller iterative prosesser er en fordel• Erfaring med komplekse og virksomhetskritiske applikasjoner er en fordel• Erfaring med mobile flater og test av disse er en fordel• Erfaring med testverktøy og testmiljøer• Må beherske Norsk og helst også engelsk• Må trives med å jobbe i team, men også kunne arbeide selvstendig• Ansvarsbevisst, analytisk, proaktiv• Trives med høyt arbeidstempo og stor arbeidskapasitet• Motiveres av fornøyde kunder Hva du kan forvente fra oss: • Spennende prosjekter og kunder• Gode muligheter for personlig utvikling• Gode pensjons- og forsikringsordninger• Aksjespareprogram• Fleksitid Vil du vite mer? Ta kontakt med følgende personer for mer informasjon om stillingen: • Christian Grødum, Director International Clients, mobil: 934 08 757, email:christian.grodum@cgi.com• Bernt Magne Krokedal, Leder CGI Testing Services, mobil: 92444255, email:bernt.krokedal@cgi.com  
29.06.2020 Oslo
What You'll Do Cisco is looking for a senior Pursuit Lead to join the EMEAR Strategic Engagement Team. This is a lead role in driving large transformational sales opportunities within the EMEAR Enterprise Segment, across Product and Services Sales.The Pursuit Lead role requires a strong mix of complex sales pursuit and commercial experience within a Services-led technology environment (i.e. Professional Services, Systems Integration, Managed Services). As an individual, the role requires: Experience to understand the business outcome the customer and Cisco are trying to achieve and how to get there. Leadership to collaborate and lead large virtual pursuit teams and drive deal momentum. Fortitude to work through barriers, risks, issues and silo’s, both internally and within the customer organisation. Responsibilities:The Pursuit Lead will work individually or in tandem with other members of the SET team to deliver the following key responsibilities: Identification, qualification and prioritisation of large strategic sales opportunities within the theatre in accordance with agreed qualification criteria. Customer or partner workshops to understand, validate and shape requirements and establish business value. Work directly with customer or partner to assess commercial requirements and drivers as well as fit with Cisco’s commercial solutions and capabilities. Once qualified – Create a bid strategy for the sales opportunity which identifies: Key stakeholder relationships Cross-functional resources required to pursue, timelines, risks and non-standards Architecture solution – initial baseline including products and estimated volumes Services Strategy – including where Cisco will take delivery responsibility versus the customer or partners Commercial strategy – including contractual structure, any risk/reward for Cisco and appropriate consumption modelValue Proposition – identifying key -Cisco values, differentiators and Customer benefits Work closely with the Account team, Sales Engineering and Services Organizations, to create an overall proposition/offer to the customer which will encompass: Architecture/Technical Solution  Services Strategy, Design and Scope Commercial & Contractual Framework GTM/Adoption Approach to accelerate uptake Deal orchestration and governance of cross-functional resources: Product, Services, Finance, Legal, Operations, both direct and virtual, to deliver a comprehensive, holistic and assured Cisco solution/offer. Work with commercial solution providers (e.g. Cisco Capital, Commercial Finance) and stakeholders to qualify and agree appropriate commercial solution and construct. Work with the necessary product and service P&L holders, Finance, Legal and Ops stakeholders to model, assure and approve the commercial offer, including any potential Cisco risk/reward. Work with Account Team, Service Delivery, Finance and Legal on commercial negotiations through to contract agreement. Build multi-level relationships with key internal stakeholders and engage appropriate cross-functional resources to ensure broad agreement on the deal construct. In addition, ensure all required deal assurance and approvals are obtained. Build direct relationships with key external stakeholders, at CxO level, and use these relationships to understand the customer’s requirements, validate the proposed Cisco offer approach against those requirements and regularly review and communicate progress (internal and external) throughout the deal pursuit. Operational Excellence: Participate in regular review of the SET sales funnel and report on deal status, decisions and next steps on all active deals. Diligently maintain deal data in SFDC in conjunction with Account Team. Provide regular executive stakeholder deal reports and updates, including status, progress, roadblocks and other key dependencies. Drive momentum and proactively escalate any resource constraints or risks affecting the execution of the deal in timely fashion. Share information and best practice across the global SET community – on wins, case studies, lessons learned and replicable solutions. Who You'll Work With The EMEAR Strategic Engagement Team (SET) provides pursuit, commercial and service solution leadership, for executing transformational, cross-architecture, multi-tower, multi-year Service-Led deals. We proactively qualify, lead and assure the overall deal pursuit, from establishing the business value proposition, through to commercial proposal and contract negotiations, to services transition and delivery handover.  Roles within the SET team include: Pursuit Lead, Commercial Lead, Bid Manager, Solution Architect and Service Design Lead. Other pursuit roles are provided from across the Cisco organization and are led virtually by the Pursuit Lead across the lifecycle of the deal pursuit, in close partnership with the local Account Team. Who You Are Should you be interested in this role you should come with:  Strong leadership skills and respect within Cisco (if an external candidate – ability to develop internal relationships across a complex organisations) in order to drive virtual pursuit teams and gain stakeholder buy in. Ability to lead sales and commercial workshops, present and interact with senior customer stakeholders Inclusive, strong collaborator and communicator Ability to embrace and thrive within a multi-national, multi-cultural work environment. Experienced sales professional in supporting large sales pursuits with consultative selling skills. Strong commercial experience and familiarity with risk/reward and consumption models.  Experience in business case structuring & financial modelling Familiarity or direct experience with Service Design, Service Delivery and Service Management Experience with contractual arrangements and legal requirements Why Cisco At Cisco, each person brings their unique talents to work as a team and make a difference.Yes, our technology changes the way the world works, lives, plays and learns, but our edge comes from our people. We connect everything – people, process, data and things – and we use those connections to change our world for the better.We innovate everywhere - From launching a new era of networking that adapts, learns and protects, to building Cisco Services that accelerate businesses and business results. Our technology powers entertainment, retail, healthcare, education and more – from Smart Cities to your everyday devices. We benefit everyone - We do all of this while striving for a culture that empowers every person to be the difference, at work and in our communities.Colorful hair? Don’t care. Tattoos? Show off your ink. Like polka dots? That’s cool. Pop culture geek? Many of us are. Be you, with us! #WeAreCiscoCisco is an equal opportunity employer.#LI-EMEAAM1#LI-PRIORITY
29.06.2020 Danmark, Frankrike, Nederland, Norge, Sverige, Tyskland, England
You may apply to TietoEVRY by selecting Apply and fill your application details to the form. You may also Apply by using LinkedIn and populate details to your application from your LinkedIn profile.    Product Owner with Strong Payments Experience   Summary Are you looking for a career with a company that both challenges and cares? Welcome to TietoEVRY. We are committed to developing enterprises and society through information technology. We believe in openness, independent thinking and in giving our people the freedom to be their exceptional selves. We are the largest Nordic IT services company providing full lifecycle services for both private and public sectors. Our work puts us at the frontline of a wide range of industries.   As a Product Owner, you will be responsible for:   Maximizing value of the product and the work of the Scrum Team. Acts as the “single voice” for priority and acceptance of what to work on for delivery of assigned product features and provides a clear statement of vision, direction, and release purpose and goals. Responsible and accountable for managing the Product Backlog in collaboration with Product Manager. Lead the Solutioning process in the Product Valuating business processes, anticipating requirements, uncovering areas for improvement, and developing and implementing solutions. The role requires a high level of business intelligence and sometime technical skills to investigate and analyze business activities to make them more efficient by using IT resources. Essential tasks involve identifying areas within a business which need updating or improving, often working in tandem with the development team. An understanding of customers’ needs in relation to the performance of the business and the provision of competitive commercial solutions. Implement advanced strategies for gathering, reviewing and analyzing data requirements Prioritize requirements and if required able to create conceptual prototypes and mock-ups based on business needs and requirements. Master traceability and quality management techniques Effectively communicating your insights and plans to cross-functional team members and management. Providing leadership, training, coaching, and guidance to teams. Ensuring solutions meet business needs and requirements. Performing user acceptance testing. Prioritizing initiatives Monitoring deliverables and ensuring timely completion of User Stories. Work closely with the Business and Technical teams on various problems, issues and enhancements to support the understanding and successful implementation of the business requirements. Support finding solutions to functional problems/defects and prepare high level functional designs Apply best practices for effective communication and problem-solving Working with Scrum Teams, Other BA’s, testers and Area Product Owners Globally.    We expect you to have: Strong communications skills are a crucial requirement, as technical solutions often need non-tech-based inter-departmental explanations, especially when dealing with support teams. - 13+ years of experience as a Business Analyst / Product Owner - Strong Payments Knowledge (Corporate Payments) - Cash Management Knowledge will be an added advantage. - Knowledge of relevant collaboration tools (JIRA, Confluence) - In depth knowledge of product development methodologies (e.g. Design Thinking, Kano Model) will be a strong advantage - Excellent Written and verbal communication, including technical writing skills - Understanding of systems engineering concepts - Business case development - Modeling techniques and methods - Very good problem solving and troubleshooting skills. - Domain Expertise.   - Payments:                                  - Payments Processing                                  - Clearing & Settlement                                  - EBA                                  - SWIFT, SEPA, TARGET2, RTGS & Instant / Real Time Payment                                  - BACS, CHAPS, EQUENS, SIC, ESIC will be good to have   - Cash Management                                                                        - Customer, Accounting and Financial data management          - Liquidity Management          - Virtual Account Management          - Cash/Notional Pooling (domestic/cross border)   As a person, you are / Nice to have: - Team player - Product Mind-set - Strong analytical and problem-solving skills - Energetic and Proactive - Agile Mindset - Willing to learn – Fast Learner - Passionate towards Product Engineering   We offer you: A possibility to deepen and widen your understanding around Payments & Cash Management Domain. Possibility to work with highly competent and great colleagues. With us you will have the opportunity to directly influence your career development. If you have good ideas, people will listen to you. We believe that trust fosters freedom and creativity. Our culture is built on transparency and active sharing.
29.06.2020 India, Oslo
Vis alle 16.125 ledige stillinger

Vi startet opp i 2014 og tilbyr allerede privatundervisning over hele landet. Flesteparten av våre mentorer holder til i de største byene. Vi tilbyr også fjernundervisning, som gjør at du kan få tilpasset undervisning uansett hvor du befinner deg!

Les mer om MentorNorge AS

Stillingsbeskrivelse

Vi søker kontinuerlig etter dyktige studenter som er interessert i en givende og fleksibel deltidsjobb.

For å sikre topp kvalitet setter vi høye krav til våre mentorer. De skal være faglig dyktige, sosiale og ha god evne til å formidle.

 

Som mentor får du:
- Gjøre en forskjell i andre menneskers liv
- En fleksibel deltidsjobb
- Styrket CV-en din betraktelig
- Utviklet dine kommunikasjonsevner gjennom trening og undervisning
- Vedlikeholdt kunnskapen i fag som interesserer deg

Vi forventer at du:
- Behersker norsk flytende, både skriftlig og muntlig
- Har toppkarakterer i fagene du ønsker å undervise i
- Er motivert til lære fra deg
- Er eller har vært student
- Kan jobbe minimum 6 timer pr. uke
- Fremlegger politiattest


Undervisningen foregår en av tre steder: enten hjemme hos familiene, på et avtalt sted mellom mentor og familien eller via en nettportal som Skype.

Søknadsinformasjon

Søk her: http://www.mentornorge.no/bli-mentor/

Søknadsfrist : 06.02.2027

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om MentorNorge AS