<  
>  
Ledig stilling

Åpen søknad – Infranord Norge AS Infranord Norge AS

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

I NCC er vi dristige nok til å tro at vi kan forandre verden til det bedre. En jobb hos oss krever at du bidrar til smarte løsninger, har gode samarbeidsevner og kan håndtere en rekke ulike utfordringer. Vi liker å se våre medarbeidere vokse og vi tror at man gjør det best i et kompetent og støttende miljø. Om du vil være med å bygge en bedre og mer bærekraftig fremtid er du velkommen til oss! NCC Industry er en av Norges største asfaltentreprenører, og har virksomhet i hele landet. Virksomheten er inndelt i tre sektorer: Steinmaterialer, Asfalt og Hercules.NCC Industry Asfalt i Norge har asfaltproduksjon i både stasjonære og mobile asfaltverk. Enheten produserer årlig 1,5 mill tonn asfalt, det meste til større veianlegg for Statens Vegvesen og kommunale/fylkeskommunale prosjekter. I tillegg legges asfalt på veier, plasser og i parkeringshus for et stort antall private og offentlige kunder.Til Asfalt Entreprise Øst avd. Vestfold og Telemark søkes det etter:ARBEIDSLEDERE TIL VESTFOLD OG I TELEMARK Vi søker deg som har kompetanse til å være leder for utleggerlag i Vestfold/ Telemark. Du vil få ansvar for planlegging og oppfølging av jobber samt oppfølging av eksisterende og nye kunder. Du vil sammen med gode kollegaer sitte på lyse og moderne kontorer på Lierstranda. For å trives hos oss i NCC, må du ha et positivt engasjement, våge å tenke nytt, inneha gode samarbeidsevner og være tydelig på egne meninger. Du er løsningsorientert, og vet at struktur og planmessighet sammen med teamfokus fører til gode resultater. Som arbeidsleder må du ha: Driftserfaring fra asfalt Kunde- og markedsforståelse Gode leder- og kommunikasjonsegenskaper Gode IT-kunnskaper Dine arbeidsoppgaver: Salg og kundeoppfølging i Telemark Kommunikasjon mot fabrikk, transportører og koordinering med andre arbeidsledere Påirke effektivitet – og kvalitet – med å følge lagene i daglig drift Bstå distriktssjef i vurdering av fremdrift på jobber bistå kalkyle og tilbudsarbeid Vi tilbyr Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser og et dynamisk, engasjert og faglig sterkt arbeidsmiljø. NCC gir gode muligheter for egenutvikling og verdsetter medarbeidere som tar initiativ og viser ansvar. Har du spørsmål vedrørende stillingen, ta gjerne kontakt med oss - se kontaktdetaljer. Vi imøteser en kortfattet søknad med CV via vårt søknadssystem. Søknadsfrist: 13. Mars 2020, men søknader vurderes fortløpende.   Kontaktpersoner: Runar ByeSite Manager, Vestfold/Telemark+47 482 33 743
05.02.2020 Telemark, Vestfold
Marthinsen & Duvholt AS ble etablert i 1998 og er en solid maskinentreprenør som opplever vekst og positiv utvikling. Vi har lang erfaring, god kompetanse og dyktige medarbeidere innen veibygging og -rehabilitering, VA-anlegg, jernbane-/tunnelanlegg, tomtearbeider med mer. Vi har også en moderne maskinpark og eget verksted. Firmaet har hovedkontor i Sandefjord og avdelingskontor i Oslo, med arbeidsområde over store deler av Østlandet.  Vi er 190 ansatte og omsetter årlig for ca. NOK 670 mill. kr. Marthinsen & Duvholt er en del av konsernet Skanska Norge AS som sysselsetter over 4.000 personer i Norge og omsatte i 2016 for NOK 13,7 mrd. Marthinsen & Duvholt og Skanska har til enhver tid flere samarbeidsprosjekter med spennende og utfordrende arbeidsoppgaver. DRIFTSLEDER - ANLEGG Vi søker deg som er har god kjennskap til bransjen. Har erfaring som formann/driftsleder eller tilsvarende, og som nå ønsker å være med på å lede våre anlegg. Arbeidsoppgaver Melde inn behov for materiell i god tid til anleggsleder/prosjektleder, og eventuell bestilling etter nærmere avtale Deltakelse på driftsmøter internt, og eventuelt bygge-/fremdriftsmøter eksternt ved behov. Følge opp vedlikehold av maskiner og utstyr Ryddighet og orden på brakke og på anlegget generelt Praktisk ledelse av folk og underentreprenører Sørge for at fremdriften på anleggene overholdes Føre oversikter over det daglige arbeidet Ansvar Teknisk gjennomføring av arbeidet på anlegget etter beskrivelse/tegninger fremskaffet av overordnet Den daglige fremdrift og rapportering av denne til anleggsleder Rapportering av avvik og tillegg i samarbeid med anleggsleder Oppfølgning og føring av aktuelle skjemaer i firmaets KS-system, herunder sjekklister Oppfølging av fagarbeidere på anlegget Ansvarlig for godkjenning av timer i Smardok Ansvar for daglig HMS og KS oppfølging på anlegget Vi ønsker en driftsleder som: Bidrar til å skape god drift på anleggene Medvirker til fortsatt gode rutiner for HMS og kvalitet Er fleksibel, initiativrik og løsningsorientert Er involverende og god på relasjoner Er profesjonell og tillitsskapende Faglig dyktig og kan vise til gode referanser Selvstendig og med gode evner til å ha oversikt på anlegget Evne til å jobbe planmessig og effektivt Forståelse/respekt for andres arbeidsoppgaver og jobbe selvstendig i team God tegnings – og tallforståelse er nødvendig, samt datakunnskaper Du kommuniserer godt, og er strukturert og nøyaktig i din arbeidsutførelse Ønsket kvalifikasjoner: KompetanseAnleggsarbeid generelt, Fagbrev/svennebrev Teknisk Fagskole Erfaring kan kompensere for manglende utdanning Vi tilbyr: Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver Konkurransedyktige lønns- og arbeidsbetingelser Godt arbeidsmiljø med dyktige medarbeidere i en virksomhet med store utfordringer Pensjons og forsikringsordninger Arbeidssted: Østlandet - Stor Oslo  eller Vestfold - Telemark Oppgi ønsket arbeidssted i din søknad. Hjemmeside: www.mogd.no Søknadsfrist: 1 mars 2020 Kontakt  HR-Sjef, Janne Tufteland, 916 31 111 HR Rådgiver, Thomas B. Faye, 953 01 493   Tilleggsopplysninger Sted: Vestfold og Telemark, Norge Tidsplan: Heltid Ansattstatus: Fast
25.02.2020 Telemark, Vestfold, Oslo
AF Gruppen er i positiv utvikling og har store ambisjoner for fremtiden. AF Eiendom er en selvstendig eiendomsutvikler og investeringspartner med ansvar for AF Gruppens eiendomsinvesteringer i Norge. Vi utvikler eiendomsprosjekter innen bolig- og næringseiendom med hovedfokus på sentrale knutepunkter i Norges største byer. Nå har du mulighet til å være med videre i en spennende stilling som Assisterende Prosjektleder. Du vil som en del av et kjerneteam utvikle og markedstilpasse prosjektene frem mot salgsstart og endelig overlevering til boligkjøper. Som Assisterende Prosjektleder vil du sammen med Prosjektleder sørge for at prosjektet når sine mål i forhold til utvikling og gjennomføring. Dette innebærer: Å utvikle eiendommer fra tomtekjøp til rammetillatelse Ivareta byggherrerollen for prosjekter i utbyggingsfase Du kjennetegnes av å være strukturert, beslutningsdyktig, forretningsorientert og at du har gode samarbeids- og kommunikasjonsevner. En forutsetning er at du, som oss, har et kompromissløst forhold til sikkerhet og etikk. For å lykkes i denne rollen ser vi at du har universitets- eller høyskoleutdannelse innen tekniske, økonomiske eller juridiske fag og noe erfaring innenfor bolig- eller næringsprosjekter. Som assisterende prosjektleder er det gode muligheter etter en periode å kunne bli prosjektleder. Vi tilbyr et godt arbeidsmiljø og spennende tverrfaglige utfordringer. Stillingen byr på betydelige muligheter for kompetanseutvikling og personlig utvikling. Vi tilbyr konkurransedyktige, og prestasjonsorienterte betingelser. I AF vil du også få anledning til å ha eierandeler i bedriften i form av et aksje- og opsjonsprogram.
21.02.2020 Oslo
AF Gruppen er i positiv utvikling og har store ambisjoner for fremtiden. AF Eiendom er en selvstendig eiendomsutvikler og investeringspartner med ansvar for AF Gruppens eiendomsinvesteringer i Norge. Vi utvikler eiendomsprosjekter innen bolig- og næringseiendom med hovedfokus på sentrale knutepunkter i Norges største byer. Nå har du mulighet til å være med videre i en spennende stilling som Prosjektutvikler i AF Eiendom. Som Prosjektutvikler får du anledning til å utvikle spennende boligprosjekter med funksjonell design og fremtidsrettede løsninger. Du vil ha ansvaret for å utvikle eiendommer fra tomtekjøp til rammetillatelse, og være prosjektets spydspiss for utvelgelse og oppfølgning av prosjektgruppen herunder arkitekt, konsulenter og offentlig myndigheter m.fl. I samarbeid med markedsleder utreder du mulighetsstudier og markedsprofil for prosjektet. Du kan bli daglig leder for et prosjektselskap og vil ha ansvaret for kommunikasjon med investorene gjennom blant annet styrearbeid, økonomi og fremdriftsoppfølgning. Du kjennetegnes av å være strukturert, beslutningsdyktig, analytisk og forretningsorientert, samt inneha gode kommunikasjonsevner. En forutsetning er også at du, som oss, har et kompromissløst forhold til sikkerhet og etikk. For å lykkes i denne rollen ser vi at du har en akademisk sterk bakgrunn innen tekniske, økonomiske eller juridiske fag og erfaring som eiendomsutvikler innenfor bolig- eller næringsprosjekter med god kunnskap om politiske beslutningsprosesser. Vi tilbyr et godt arbeidsmiljø og spennende utfordringer på tvers av tradisjonelle faginndelinger. Stillingen byr på betydelige muligheter for kompetanseutvikling og personlig utvikling. Vi tilbyr konkurransedyktige og prestasjonsorienterte betingelser. I AF vil du også få anledning til å ha eierandeler i bedriften i form av et aksje- og opsjonsprogram.
21.02.2020 Oslo
Vil du bli med på laget for å skape et bedre miljø? Har du hjerte for teknisk anlegg i bygg, er løsningsorientert, selvstendig, men også evner å jobbe i team? Da ser vi gjerne frem til å høre fra deg! Som prosjektingeniør vil du jobbe tett med prosjektleder og få innsikt i prosjektet fra a-å. Dine arbeidsoppgaver vil i hovedsak omhandle elektriske installasjoner i bygg. I GK legger vi vekt på en helhetlig teknisk vurdering og dine arbeidsoppgaver vil være tverrfaglige med fokus på dagens utfordringer i byggebransjen. Vi søker etter flere med kompetanse innen prosjektering/prosjektutvikling til vår avdeling i Tromsø. Hos oss vil du få spennende faglige utfordringer og utviklingsmuligheter i et hyggelig, godt og profesjonelt fagmiljø. Arbeidsoppgaver: Prosjektering av el-kraft og tekniske anlegg Rapportere og foreslå forbedringstiltak som er tjenlig for kunden og GK Sette seg inn i kundens krav og planlegge hvordan oppdraget skal gjennomføres mest mulig rasjonelt og kostnadseffektivt Prosjekteringsledelse i alle faser Utarbeide komplett arbeidsunderlag for produksjon Utarbeide forslag til prosjektbudsjett, samt bistå prosjektleder ved innkjøp Ivareta og utvikle gode relasjoner mot eksisterende og nye kunder Samarbeide tett med prosjektutviklere og prosjektledere, samt kunder og leverandører Sørge for at arbeidene utføres i henhold til GKs verdier, rutiner og kvalitetsplaner Ønskede kvalifikasjoner: Elektroingeniør, fagbrev gr. L eller tilsvarende, med god faglig bakgrunn Erfaring fra byggebransjen, evt. rådgiverbakgrunn Erfaring innen brann-/nødlys og adgangskontroll Erfaring med AutoCad, Revit, Febdok etc. er en fordel Gode kommunikasjonsevner og relasjonsbyggende egenskaper, og evne til å jobbe selvstendig så vel som i team Resultatorientert med god økonomiforståelse Må beherske norsk skriftlig og muntlig Vi kan tilby: En interessant stilling i et selskap i utvikling, i et stort konsern med solid økonomi Utfordrende arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter Kurs og etterutdanning Et godt og tverrfaglig arbeidsmiljø Gode pensjons-, lønns- og forsikringsforhold Bil- og telefonordning 
18.02.2020 Tromsø
I forbindelse med økende oppdragsmengder søker vi etter en prosjektleder til prosjekt. Avdelingen har 80 medarbeidere og en omsetning på ca. 100 millioner kroner. Oppdragene for prosjekt er i hovedsak i området Grenland/Søndre Vestfold. Avdelingen består av 4 koststeder: Prosjekt, Industri, Service Skien, Service Notodden.   Arbeidsoppgaver Som prosjektleder i Bravida får du frihet under ansvar. Vi tror på din evne til å overgå kundenes forventninger gjennom din kunnskap, driv og interesse. Rollen som prosjektleder innebærer det overordnede ansvaret for et/eller flere prosjekt, fra planlegging til leveranse. Du kommer også til å være ansvarlig for at ethvert prosjekt er i tråd med våre høye krav til kvalitet og sikkerhet. Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være:   Prosjektoppfølging; økonomi, personal, innkjøp, kvalitet og HMS Planlegge ressursbehov, administrere og bemanne oppdragene med riktig kompetanse Lede og engasjere medarbeidere Anbuds- og tilbudsregning på prosjekter Oppfølging av kunder og leverandører Utvikle og bevare kunderelasjoner Deltakelse i prosjektmøter Ansvar for mersalg i prosjekter Rapportering til avdelingssjef Tydelig kommunikasjon med byggeledelse, ledere og medarbeidere   Kvalifikasjoner Teknisk utdannelse på høyskole/fagskole Ingeniørutdanning Minimum 2 års erfaring innen prosjektledelse Fagbrev innen elektro er ønskelig God kompetanse innen elektro God kjennskap til bransjen God økonomiforståelse God IT-kunnskap God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne Førerkort klasse B Rett erfaring kan veie opp for manglende utdanning   Personlige egenskaper Du er faglig sterk og holder kunnskap dine ved like Du jobber effektivt under press og håndterer mange oppgaver samtidig Du har gode kommunikasjonsevner Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk Du er serviceinnstilt og løsningsorientert Du er en initiativtaker og tar ansvar for resultater Du er pålitelig og ansvarsbevisst Du samarbeider godt og er en lagspiller   Bravida tilbyr Spennende og varierte oppgaver hos Norges ledende totalteknisk entreprenør En stilling i et solid selskap med høyt kvalifiserte kollegaer Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling Konkurransedyktige lønnsbetingelser Meget gunstige pensjons- og forsikringsordninger Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø   Interessert? Vi ser frem til å motta din søknad! Søknadsfrist er satt til 10.03.2020. Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe hos oss, kan du følge oss på sosiale medier og besøke vår hjemmeside.   Kontaktpersoner: Hugo Johansen Avdelingssjef + 47 930 05 422 hugo.johansen@bravida.no Dragan Markanovic Gruppeleder Prosjekt +47 90817017 dragan.markanovic@bravida.no
12.02.2020 Skien
Vil du jobbe med å skape energieffektive bygg? Hvis du vil få bygg til å fungere optimalt ved at de beste energiløsningene snakker sammen, så er dette jobben for deg. I GK legger vi vekt på en helhetlig teknisk vurdering og dine arbeidsoppgaver vil være tverrfaglige med fokus på dagens utfordringer i byggebransjen. Vi er landets største byggautomasjonsaktør og ligger langt fremme på utvikling av digitale tjenester innen BA. Vi har et bredt faglig nettverk internt og gir våre medarbeidere god og allsidig faglig utvikling. Vi er det stedet du vil være dersom du ønsker å ligge i front – I TILLEGG til at vi er solide og store. Det er en kombo du ikke finner andre steder.   I Bergen, Førde, Sogndal og Ålesund søker vi nå etter erfarne prosjektledere til våre byggautomasjonsavdelinger. Som prosjektleder har du ansvaret for prosjekter fra a-å. Avdelingene leverer tjenester til både lokale og regionale markeder og samarbeidet med øvrige enheter i GK-nettverket vil stå sentralt. Vi har en god ordresituasjon og flere store satsinger innen digitale tjenester som vi lanserer regionalt og nasjonalt det kommende året. Dette er et godt tidspunkt for å bli med på laget, vi ligger fremst i utvikling av nye tjenester og våre medarbeidere vil få de beste muligheter for faglig utvikling. Det viktigste for oss er at du har driv, har gode evner innen automasjon/programmering og vil være med å utvikle de største prosjektene innen byggautomasjon på Vestlandet. Arbeidsoppgaver: Prosjektering, prosjektledelse, programmering og skjemategning av automatikk- og SD-anlegg for styring av inneklima og andre tekniske installasjoner  Koordinere samspillet mellom de tekniske fagene i byggeprosessen  Ombygging og omprogrammering av automatikkanlegg  Gjennomføre prosjektering- og programmering i henhold til arbeidsoppdrag i det enkelte prosjekt    Rapportere og foreslå forbedringstiltak som er tjenlig for kunden og GK  Sette seg inn i kundens krav og planlegge hvordan oppdraget skal gjennomføres mest mulig rasjonelt og kostnadseffektivt  Delta i koordinering av lokal produksjon  Delta i salg og prosjektutvikling  Ønskede kvalifikasjoner: Ingeniør, teknisk fagskole eller tilsvarende utdannelse Bakgrunn innen automasjon og/eller programmering  Gjerne fagbrev innen automasjon/elektro  Systemforståelse innen ventilasjon, varmeanlegg, kjøleanlegg, elanlegg og romkontroll  Vi søker både erfarne prosjektledere og de som tenker at prosjektleder rollen er neste steg i karrieren Ønskede egenskaper: Ansvarsbevisst med god driv  Gode kommunikasjonsevner  Positiv, lærevillig og serviceinnstilt  God oppfølgingsevne  Løsningsorientert  Vil jobbe for å skape energieffektive bygg Vi kan tilby: En interessant stilling i en offensiv bedrift i vekst og med solid økonomi  Spennende arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter  Kurs og etterutdanning  Gode datasystemer for prosjekt- og økonomistyring  Konkurransedyktige betingelser Vi håper dette vekker din interesse og vi ser frem til å motta din søknad Ved spørsmål kontakt: Distriktssjef BA, Espen Holum, telefon: 98211747 Ålesund og Bergen: Svein Djuve, Avdelingsleder, telefon: 92845525 Førde og Sogndal: Bjørn Kåre Rotnes, Avdelingslder, telefon: 92845525
11.02.2020 Ålesund, Førde, Bergen, Sogndal
Er du en relasjonsorientert avdelingsleder? GK Sikkerhet AS er et relativt nyetablert selskap i GK Gruppen, og skal bidra til å ytterligere styrke GK Gruppens posisjon som markeds ledende totaltekniske entreprenør og servicepartner. Vi har store ambisjoner om å bli en betydelig leverandør av sikkerhetsløsninger i Norge og Skandinavia. GK Sikkerhet leverer komplette innovative og fremtids-rettede løsninger, for sikring av mennesker og eiendom, i alle typer yrkes- og formålsbygg over hele landet. Til vårt kontor i Trondheim søker vi nå etter en drivende salg- og resultatorientert Avdelingsleder. Som avdelingsleder etterlever du organisasjonens regler og prosedyrer, utfører planer med engasjement og utholdenhet, og oppnår kvalitetsmessig gode resultater. Du fokuserer på bunnlinjen, identifiserer potensiell risiko og overvåker finansielle konsekvenser av egen aktivitet. Du utvikler mennesker gjennom delegering, ansvarliggjøring og veiledning, fremmer karriere- og selvutvikling. Du skaper en stabil og bekreftende atmosfære, støtter og oppmuntrer teamet når det oppstår problemer, er stødig og til å stole på. Du gir teamet en klar opplevelse av retning, inspirerer og koordinerer andre og holder dem fokusert på målene.Som avdelingsleder vil du lede din avdeling gjennom målsetninger, budsjetter og markedsplaner. Som avdelingsleder er du overordnet ansvarlig for alle prosjekter i din avdeling og du må sørge for oppfølging av dine medarbeidere i deres hverdag. Du bygger tillit og gode relasjoner til ulike aktører både internt og eksternt, samtidig som du også besitter en faglig tyngde og har god innsikt i markedet. I GK legger vi vekt på en helhetlig totalteknisk vurdering og dine arbeidsoppgaver vil være tverrfaglige med fokus på dagens utfordringer i byggebransjen. Vi ser etter deg som er resultatorientert med gode kommunikasjonsevner, har faglig interesse og vil jobbe for et bedre miljø. Arbeidsoppgaver: Videreutvikling av vår relativt nye avdeling i Trondheim med fullt budsjett og resultatansvar Lederskap for avdelingen, med tilhørende rekruttering og personalansvar Markedsbearbeidelse med oppsøkende kontakt til nye og eksisterende kunderelasjoner innenfor sikkerhet Prosjekt- og servicesalg, befaringer og bearbeiding av tilbud   Prosjektledelse av egne prosjekter under oppbygningsfasen Aktivt deltakende i den videre oppbygging og utvikling av GK Sikkerhet   Ønskede kvalifikasjoner: Gode salg- og lederegenskaper aller helst med erfaring fra elektro eller sikkerhetsbransjen Utdannet ingeniør eller annen teknisk/økonomisk utdannelse på høyskolenivå Gjerne relevant fagbrev (f.eks. elektro, svakstrøm, telekommunikasjon, låsesmed, automasjon) God økonomisk og forretningsmessig forståelse Erfaren bruker av data og ERP-system som verktøy Er fremomverlent, positiv og ansvarsbevisst med stor arbeidskapasitet   Har førerkort kl. B og plettfri vandel Vi kan tilby: En unik mulighet til å bygge opp egen avdeling i en offensiv bedrift i vekst med solid økonomi Direkte påvirkning i å bygge opp og forme en markedsledende sikkerhetsaktør   Utfordrende og morsomme arbeidsoppgaver, med svært innovative produkter og løsninger   Kurs, etterutdanning med gode utviklingsmuligheter Gode datasystemer for prosjekt- og økonomistyring Gode pensjons-, lønns- og forsikringsforhold Bil- og telefonordning
11.02.2020 Trondheim
Vis alle 34.533 ledige stillinger
Les mer om Infranord Norge AS

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

HMS/QA-sjef

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter