Ledig stilling

Åpen søknad – SebastienBruno SebastienBruno

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Bli med ABB og jobb i et team som er dedikert til å skape en fremtid hvor innovative, digitale teknologier gir bedre tilgang til renere energi. Bli med ABB og jobb i et team som er dedikert til å skape en fremtid hvor innovative, digitale teknologier gir bedre tilgang til renere energi.ABB Electrification leverer produkter og løsninger til både lav- og mellomspenningsanlegg, som sikrer en mer pålitelig kraftforsyning til hele den elektriske verdikjeden, fra transformatorstasjon til sluttbruker. Vi har en produktportefølje med ti-talls tusen produkter, noe som gjør det mulig å tilby løsninger som benyttes i alt fra små leiligheter og boliger, industri- og næringsbygg, til båter, oljeplattformer og infrastruktur som for eksempel tunneler.Vi leverer med andre ord alt du trenger av lav- og mellomspenningsprodukter fra energiselskaper til siste stikkontakt. Produktkvalitet, -bredde og kompetanse er våre viktigste fokusområder. Ditt ansvar Åpne og distribuere firmapostkasse Registrere skriftlige ordre Behandle innkommende EDI ordre Oppfølging av alle egne ordre mot kunde Oppfølging av ordre mot lager Oppfølging av forsendelser mot transportører Være tilgjengelig for kunden på mail/telefon Din bakgrunn Kompetanse og erfaring: Elektroteknisk kompetanse/bakgrunnIngeniør Minimum 5 års relevant arbeidserfaring. Erfaring fra teknisk salg eller produktansvar er en fordel Flytende Norsk og Engelsk; Skriftlig og verbalt. Personlige egenskaper: Evne til å arbeide både i team og selvstendig Du er strukturert, nøyaktig og etterrettelig Du behersker å jobbe med flere samtidige prosjekter Gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsegenskaper Stor arbeidskapasitet Det aller viktigste; en genuine interesse for teknologi   Mer om oss Bidra ved å bruke dine egenskaper og ferdigheter til å fremme den fjerde industrielle revolusjon gjennom å skape en bærekraftig fremtid. Bli med ABB og ta del i vårt globale nettverk hvor du kan samarbeide og være del av våre ledende fagmiljøer og team. Let's write the future, together.Vi kan tilby;• Kurs og opplæring, personlig utvikling og karrieremulighet• Teknisk og personlig utfordringer et positivt og innovativt miljø• Et godt stabilt arbeidsmiljø der både medarbeidere og ledere bryr seg• God opplæring, med kollegaer som ønsker å dele sin kompetanse med deg• Fleksibel arbeidstidsordning• Konkurransedyktige betingelserSøknadsfrist; 8.12.2019Vi ser frem til å motta din CV og søknadsbrev gjennom ABB's jobbsøkerportalABB er i dag lokalisert på Billingstad, men vi kommer til å flytte til Fornebu i løpet av første kvartal 2020.Hvis du har noen spørsmål eller trenger mer informasjon så ta kontakt med: Tom Heggum, e-post tom.heggum@no.abb.com eller telefon +47 24 16 55 07Vi gjør oppmerksom på at i samarbeid med Meditor gjennomfører vi bakgrunnsundersøkelse på alle kandidater som mottar tilbud om ansettelse i ABB Norge. Dette for å sikre best mulig kvalitet i rekrutteringsprosessen, i henhold til ABBs selskapspolicy.  
20.11.2019 Asker
Join ABB and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy. Join ABB and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy.ABB Motion offers a comprehensive range of reliable and highly efficient drives, motors and generators for all applications. ABB has what it takes to help every industry reach new levels of productivity and energy savings even under the most demanding conditions. Combining the best available materials with superior technology, our electric drives, motors and generators are designed to operate reliably no matter how challenging the process or application, and to have low life cycle costs. Your responsibilities You are part of our team working with electrical drives & motors. We serve customers with a global footprint. Your primary job functions will be: Customer support for ABB Low Voltage Drives and Motors Indoor sales and order handling related to ABB Drives, Motors, and System solutions. Backoffice support for the front-end sales team, covering customers in all segments, with focus on Low Voltage Drives and Motors. Your background College / University (Bachelor) electrical engineer or other relevant education / experience. Ability to build good business relationships. Negotiation skills. Self-reliance, responsibility and timeliness of work. Ability to work in a team and excellent organization of own work. Good computer skills Language skills: Fluent Norwegian and English   More about us Bring your very own sense of pride and purpose as you help us drive forward the Fourth Industrial Revolution – creating a sustainable future for our planet, and your career. Join ABB and harness the power of our diverse global network, as you collaborate with and learn from our world-class teams. Above all, challenge yourself every day. Let’s write the future, together.As your employer ABB can offer;- Clear ambitions for growth and success.- On job training, personal development and career opportunities.- Competitive conditions.- Flexible working hours.- Retirement scheme and insurances.- Good working environment and culture.- Good social benefits such as company sports and company cabins.- A positive, exciting and challenging environment.The position is located in Bergen or OsloFor more information, please contact: frank-robert.fauskanger@no.abb.com, mobile +47 99272112 or lars-fredrik.mathiesen@no.abb.com, +47 91627013We are looking forward to receiving your CV through our job portal. The application-deadline is 15.12.2019Please note that in cooperation with Meditor search we conduct a background screening on all candidates that receive an offer of employment in ABB Norway. This to ensure best quality in our recruitment process, according with ABBs company policy.
20.11.2019 Oslo, Bergen
Join ABB and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy. Join ABB and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy.ABB Motion offers a comprehensive range of reliable and highly efficient drives, motors and generators for all applications. ABB has what it takes to help every industry reach new levels of productivity and energy savings even under the most demanding conditions. Combining the best available materials with superior technology, our electric drives, motors and generators are designed to operate reliably no matter how challenging the process or application, and to have low life cycle costs. Your responsibilities You are part of our team working with electrical drives & motors. We serve customers with a global footprint. Your primary job functions will be: Customer support for ABB Low Voltage Drives and Motors Indoor sales and order handling related to ABB Drives, Motors, and System solutions. Backoffice support for the front-end sales team, covering customers in all segments, with focus on Low Voltage Drives and Motors. Your background College / University (Bachelor) electrical engineer or other relevant education / experience. Ability to build good business relationships. Negotiation skills. Self-reliance, responsibility and timeliness of work. Ability to work in a team and excellent organization of own work. Good computer skills Language skills: Fluent Norwegian and English   More about us Bring your very own sense of pride and purpose as you help us drive forward the Fourth Industrial Revolution – creating a sustainable future for our planet, and your career. Join ABB and harness the power of our diverse global network, as you collaborate with and learn from our world-class teams. Above all, challenge yourself every day. Let’s write the future, together.As your employer ABB can offer;- Clear ambitions for growth and success.- On job training, personal development and career opportunities.- Competitive conditions.- Flexible working hours.- Retirement scheme and insurances.- Good working environment and culture.- Good social benefits such as company sports and company cabins.- A positive, exciting and challenging environment.The position is located in Bergen or OsloFor more information, please contact: frank-robert.fauskanger@no.abb.com, mobile +47 99272112 or lars-fredrik.mathiesen@no.abb.com, +47 91627013We are looking forward to receiving your CV through our job portal. The application-deadline is 15.12.2019Please note that in cooperation with Meditor search we conduct a background screening on all candidates that receive an offer of employment in ABB Norway. This to ensure best quality in our recruitment process, according with ABBs company policy.  
20.11.2019 Oslo
Seksjon Logistikk drifter tekstilservice, pasientportør, vareforsyning og avfallshåndtering ved Ahus Kongsvinger. Vi skal nå ansette en person med hovedvekt av stillingen innenfor tekstilservice. Vi er stadig i utvikling og endring, og stillingen vil derfor også innbefatte enkelte oppgaver innenfor avfallshåndtering og pasientportør. Arbeid på tvers av seksjonens fagområder ved behov må påberegnes. Stillingen er i utgangspunktet en dagstilling mandag til fredag, men ved ekstra behov og eventuelle endringer kan det være aktuelt å bistå i enkelte helger. Det kan på hverdager også bli aktuelt å bistå med noe utkjøring av dialysevarer med bil. Seksjonen driftes fra mandag til fredag 07 - 17, og fra 11-14 lørdag og søndag.  Arbeidsoppgavene i helg vil i første omgang være avfallshåndtering og påfylling av gasskolber og tekstil til avdelingene. Arbeidsoppgaver Husøkonomiassistent  har driftsansvar for enheten som forvalter følgende oppgaver: Bestilling av tekstiler for alle avdelinger på Akershus universitetssykehus Kongsvinger Pakking og påfylling av tekstiler til avdelingene Kundeoppfølging internt ved Akershus universitetssykehus Kongsvinger Garderobeforvaltning Holde orden Drift og forvaltning  Kvalifikasjoner Gode IT kunnskaper Gode norsk kunnskaper, skriftlig og muntlig Gode engelskkunnskaper, skriftlig og muntlig Førerkort klasse B Personlige egenskaper Positiv framferd, serviceinnstilt og imøtekommende Nøyaktig, punktlig og ansvarsbevisst Evne til å arbeide selvstendig å i team Endringsvillig og løsningsorientert Samarbeider godt med andre Skaper en stabil og bekreftende atmosfære Initiativrik og omsorgsfull Takler høy arbeidsbelastning i perioder Vi tilbyr Vi tilbyr av spennende og variert jobb i ett mangfoldig arbeidsmiljø
20.11.2019 Kongsvinger
Regnskapsavdelingen ved Akershus Universitetssykehus HF er en profesjonell og moderne serviceavdeling med integrert økonomi- og logistikksystem. Avdelingen har 15 erfarne og kompetente medarbeidere og kjennetegnes av god intern kontroll.  Til å være med i videreutviklingen av avdelingen og de tjenester den yter til foretaket søker vi en dyktig og målbevisst regnskapskonsulent.  Arbeidsoppgaver Ansvar for regnskapsmessig oppfølging av lønn mot ekstern lønnspartner Oppfølging av egne definerte ansvarsområder innen avdelingen Generelle regnskapsoppgaver, herunder bilagsregistrering og svare på telefonhenvendelser Avstemminger Deltakelse i regnskapsavslutninger  Kvalifikasjoner Solid regnskaps- og lønnserfaring God kjennskap til lønnsområdet God Regnskapsforståelse Gode excel-kunnskaper Erfaring fra bruk av Oracle vil være en fordel, men ikke et absolutt krav  Personlige egenskaper Faglig sterk, målrettet og løsningsorientert Evne til selv å finne fram i gjeldende lovverk God gjennomføringsevne og høy arbeidskapasitet Fleksibilitet Godt humør  Vi tilbyr En spennende jobb med gode muligheter for personlig utvikling i en kunnskapsbasert organisasjon Samarbeid innen en stor økonomienhet med bredt fagmiljø og gode kollegaer Lønn etter avtale   
20.11.2019 Lørenskog
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
09.01.2019 Oslo
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Trondheim
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Bergen
Vis alle 20.886 ledige stillinger
Les mer om SebastienBruno

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Kontaktperson

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om SebastienBruno