<  
>  
Ledig stilling

Åpen søknad – SebastienBruno SebastienBruno

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Intility er i sterk vekst, og vi fortsetter å styrke vår satsning på Intilitys Workplace-plattform. I Workplace Technologies jobber vi for at selskaper skal kunne utnytte kraften i hver enkelt medarbeider, ved å ta et ende-til-ende-ansvar for plattformen til den moderne arbeidsplassen. Som Advisor i Workplace Technologies vil du sammen med trivelige kollegaer få en viktig rolle som digital rådgiver for alle våre kunder ved innkjøp og utskiftning av IT- og produktivitetsutstyr, som PC-er og mobile enheter. Du vil også få muligheten til å opparbeide deg sterk faglig kompetanse innenfor ulike teknologier. I tillegg til å hjelpe selskaper med å gjøre informerte innkjøpsvalg, vil du kunne bli en viktig bidragsyter til å videreutvikle Intilitys digitale innkjøpsplattform, som står for over 10 000 årlige anskaffelser. Intility tar et helhetlig ansvar fra teknisk device-administrasjon til data-dreven support og utstyrsrådgivning. Dette gjør at du vil bli en del av et kompetent og sammensatt miljø, der kunnskapsdeling står i fokus. Med et unikt, tverrfaglig samarbeid på toppen av en industrialisert tjenesteplattform, håper vi at du sammen med oss vil være stolt av å kunne gi gode brukeropplevelser som gjør en forskjell i hverdagen. Du vil ha en bratt læringskurve, samtidig som du har muligheten til å hjelpe selskaper å ta i bruk teknologi for å øke egen konkurransekraft. Stillingen krever ingen tekniske forkunnskaper, men vi håper du tar med deg nysgjerrighet og ikke minst et sterkt ønske om å lære mer om teknologi. Vi ser etter deg som: Har bachelor- eller mastergrad Er nyutdannet eller har opptil 2 års erfaring Interesseres av skjæringspunktet mellom teknologi og business Får energi av å hjelpe kunder med din kompetanse Har gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk Er strukturert og har stor arbeidskapasitet Hjelper kollegaene dine, ikke fordi du må, men fordi du har lyst Er nysgjerrig og ønsker faglige utfordringer Hos oss: Representerer du et konsept du er stolt av Får du utfordrende arbeidsoppgaver fra dag én Får du kontinuerlig faglig påfyll gjennom Intility Academy Blir du kastet rett ut i det, riktignok med god hjelp fra de hyggelige kollegaene dine Betyr det noe at du kommer på jobb for vi er avhengig av din kunnskap Vil du bli en del av et energisk miljø med mange sosiale happenings Må du jobbe hardt, men du kommer til å glede deg til å gå på jobb Hvordan er det å jobbe i Intility? I Intility er vi opptatt av at de ansatte trives på jobb og sammen med hverandre. Vi har ulike treningsgrupper som løpegruppe med profesjonell løpetrener og et fotballag i bedriftsligaen. I helgene kan man dra på fotballkamp på Intility Arena med familie, venner og kollegaer, eller på fjellet på en av våre firmahytter på Norefjell Ski og Spa Resort. I tillegg arrangeres det flere sosiale og faglige arrangementer gjennom året. For at du skal være i flyt i hverdagen serverer Intility frokost, lunsj og ettermiddagsmat til alle ansatte. I tillegg lager vi middag til alle som ønsker å ta det med hjem til seg og sin familie.Last opp søknad, CV, samt karakterutskrifter fra vgs. og høyere utdanning som vedlegg.
02.07.2020 Oslo
Strategi -    ledelse -   utviklingAnestesiavdelingen er en avdeling i stor utvikling. Avdelingen er i ferd med å utvide sitt intensivtilbud, vi bygger opp nye og utvidede anestesitjenester til en rekke av sykehusets ulike fagavdelinger, utvikler en samarbeidsmodell med anestesimiljøet på Kongsvinger sykehus, og skal satse på mer poliklinikkvirksomhet gjennom blant annet økt kapasitet på smertepoliklinikken. Som universitetssykehus ønsker vi å styrke forskning og fagutviklingen, og jobber med ny forskningsstrategi.Anestesiavdelingen er en av landets største med ca 330 ansatte og 14 intensivsenger. Den siste tiden har avdelingen figurert i media i forbindelse med covid-pandemien, hvor man på det meste håndterte 23 intuberte pasienter samtidig og med meget gode behandlingsresultater.Avdelingen har et ungt og dynamisk arbeidsmiljø med 65 leger og rundt 250 sykepleiere og spesialsykepleiere som jobber for et best mulig tilbud for pasientene i et opptaksområde på rundt 570.000 mennesker. I tillegg har avdelingen en professor II-stilling, en amanuensis og flere stipendiatstillinger.Anestesiavdelingen består av seksjonene: anestesileger, anestesisykepleiere, intensiv, postoperativ og smerteklinikken. Avdelingen betjener hele sykehuset med anestesitjenester. I tillegg til oppgaver på operasjonsavdelingen og dagkirurgisk senter, gis det anestesiservice ved undersøkelse av barn, på barneintensiv, ved PCI og trombectomi-behandling, ved ECT ved psykiatrisk sengeavsnitt, ved traumeteam og andre utkall til akuttmottaket etc. Det er etablert en ordning med akutt-team fra anestesiavdelingen som rykker ut til sengepostene ved definert behov.Vi tilbyr en spennende lederstilling, med en sentral plassering i divisjonens ledergruppe.  Vi søker en engasjert, nytenkende, motiverende, tydelig og samlende leder som liker å jobbe målrettet og strategisk for å skape resultater sammen med sine medarbeidere og samarbeidspartnere. Som avdelingsleder for anestesiavdelingen vil du ha en viktig rolle i å videreutvikle avdelingen, slik at tjenestene holder høy kvalitet og er i tråd med sykehusets strategi og verdier. Gjennom helhetlig og strategisk tenkning og god faglig forståelse, vil du legge til rette for gode beslutningsprosesser og gjøre nødvendige prioriteringer. Akershus Universitetssykehus ønsker å videreutvikle og styrke sin universitetsfunksjon, og som avdelingsleder har du ansvar for å legge til rette for og videreutvikle også forskning og undervisning.  Kortfattet søknad med CV sendes senest 15. august. Arbeidsoppgaver Strategisk ledelse og videreutvikling av avdelingen med vekt på fag, kvalitet og kvalitetsforbedring  Ansvar for daglig drift, personaloppfølging, budsjett, fag og kvalitet i avdelingen Deltagelse i kirurgisk divisjons ledergruppe og medansvar for kirurgisk divisjon Sikre kompetanseutvikling i alle yrkesgrupper og jobbe for et godt arbeidsmiljø  Sikre god spesialistutdanning og forskningsaktivitet Bidra til pasient- og brukerfokus i tjenesteutviklingen Kvalifikasjoner Spesialist anestesi eller annen relevant helsefaglig utdanning  Erfaring fra og interesse for ledelse, formell lederkompetanse vil være en fordel Erfaring med arbeid med mål- og resultatstyring og dokumenterte resultater Kunnskap om målrettet pasientsikkerhet og HMS arbeid  Erfaring fra og innsikt i sammensatt kirurgisk og anestesiologisk virksomhet Forskningskompetanse er en fordel Personlige egenskaper Ønske om og motivasjon for å være leder  Evne til tydelig og inspirerende ledelse, samhandling og motivasjon i en kunnskapsbedrift Evne til å løse mellommenneskelige utfordringer  Gode kommunikasjons- og formidlingsevner, og god til å jobbe i team Tydelig kommunikasjon av faglige visjoner og retninger  God organisasjonsforståelse, med evne til å se og tenke helhetlig og fremtidsrettet God gjennomføringsevne, resultat og løsnings-orientert  Budsjett- og økonomiforståelse   Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt Vi tilbyr Spennende og utfordrende lederstilling, med mulighet for stor påvirkning av avdelingens og divisjonens utvikling  Kompetent og faglig sterk organisasjon  En organisasjon som satser på forskning, innovasjon og utvikling for å sikre høy kvalitet på dagens og fremtidens helsetjenester  Mulighet for lederutvikling gjennom sykehusets lederutviklingsprogram  Gode velferdstilbud for ansatte, blant annet hytteutleie, treningstilbud, kulturarrangementer, mulighet for bolig og barnehageplass
30.06.2020 Lørenskog
DPS Groruddalen utfører spesialisthelsetjenester innen psykisk helse. DPS Groruddalen er en del av Akershus universitetssykehus, og har som opptaksområde bydelene Alna, Grorud og Stovner samt Nittedal kommune. Totalt har disse et folketall på ca. 130 000. DPS Groruddalen består av Helse & Arbeid-klinikken, Seksjon for akutte og ambulante tjenester (SAAT), fire Allmennpsykiatriske poliklinikker, Seksjon for gruppeterapi, Spesialpoliklinikk samt Døgnseksjon. Poliklinikkene og administrasjonen er lokalisert i Rosenbergveien 15 i bydel Grorud og Jerikoveien 28 i bydel Alna, og døgnseksjonen er lokalisert i Brennaveien 18 i Nittedal.  Vi søker en engasjert og positiv person som kan bidra til gjennomføring og videreutvikling av arbeidet med kvalitetssikring av våre oppgaver.Stillingen inngår i avdelingsleders stab. Arbeidsoppgaver Systematisere, organisere og administrere avdelingens kvalitetsarbeid, Bistå med lederstøtte og utarbeiding av styringsdokumentasjon, herunder implementering av prosedyrer, utarbeidelse av tiltaksplaner og rapporter, Bistå i arbeidet med avviksbehandling, klagesaker og internrevisjon, Bidra i arbeidet med kompetanseutvikling Kvalifikasjoner Relevant utdanning og erfaring innen kvalitetssystem og kvalitetsledelse, Erfaring med saksbehandling og god skriftlig fremstillingsevne, Erfaring med arbeid i spesialisthelsetjenesten eller helseinstitusjon, Det er ønskelig med erfaring i bruk av administrative datasystemer som P360, EQS, Qliklis og DIPS, Erfaring fra, og forståelse for arbeidet i DPS vil bli vektlagt Personlige egenskaper Vi ønsker oss en medarbeider som kan arbeide selvstendig, nøyaktig, løsningsorientert og resultatorientert, Initiativrik og fleksibel, Gode samarbeidsevner, Beherske norsk skriftlig og muntlig Vi tilbyr Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver i et spennende og hyggelig arbeidsmiljø med høy faglig kompetanse, Gode muligheter for faglig utvikling og kompetanseheving
30.06.2020 Oslo
Avdeling for Kvalitet og pasientsikkerhet er en avdeling i Enhet for medisin og helsefag.Avdelingen skal bidra til god pasientsikkerhet og at foretaket utvikler en kultur for forbedring og læring. Avdelingen har systemansvar for å etablere, strukturere, koordinere og understøtte systematisk og kontinuerlig arbeid med kvalitetsforbedring og pasientsikkerhet, herunder også hvordan foretaket kan lære av feil. Avdelingen skal understøtte og være pådriver for strategiske mål og aktiviteter på området kvalitet og pasientsikkerhet i foretaket og utvikle og ivareta rådgivnings- og støttefunksjoner innenfor avdelingens fagområder. Arbeidsoppgaver Saksbehandling innenfor avdelingens ansvarsområder Systematisk kvalitetsforbedring og håndtering av pasientrelaterte hendelser Deltakelse i utvikling av prosedyrer/rutiner Undervisning, råd og veiledning Deltakelse i prosjekt- og utviklingsarbeid   Kvalifikasjoner Helsefaglig utdanning på universitets- eller høyskolenivå IT kompetanse God skriftlig og muntlig framstillingsevne Relevant arbeidserfaring fra helseinstitusjon Kompetanse innen rådgivning, veiledning og forbedringsarbeid Godt faglig skjønn Personlige egenskaper Evne til å arbeide selvstendig, målrettet og løsningsorientert Evne til å samarbeide med andre faggrupper om oppgaveløsningen Stor arbeidskapasitet Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner Vi tilbyr  Spennende faglige utfordringer Tverrfaglig teamarbeid Hyggelig arbeidsmiljø Fleksibel arbeidstid Lønn etter avtale Gode velferdstilbud for ansatte Bedriftsidrettslag  
30.06.2020 Lørenskog
Vi søker flere løsningsarkitekter! CGI bidrar til å levere et komplett tjenestetilbud av løsningsleveranser innen design, utvikling og test, til små og store kunder. Avdelingen har et sterkt fagmiljø bestående av konsulenter med spisskompetanse innen systemarkitektur. På grunn av flere tilbudsforespørsler søker vi nå en erfaren løsningsarkitekt som ønsker å bli med på laget. Your future duties and responsibilities Hva er dine oppgaver som løsningsarkitekt?Som løsningsarkitekt i hos oss vil du ha en sentral rolle på prosjekter hos våre kunder, og fungere som et bindeledd mellom fagmiljøer, utviklingsteam og andre arkitekter. Du må være en prosessdriver og ha tett og løpende kontakt med både kravstillere, fagansvarlige, applikasjonsarkitekter og andre interessenter. I rollen vil du være ansvarlig for at de teknologiske føringene gitt av kunden opprettholdes gjennom prosjektgjennomføringen. Arbeidet inkluderer også at du både strukturerer og definerer teknologiske og arkitektoniske behov i samarbeid med kunden og andre prosjektdeltakere. Vår nye løsningsarkitekt har ...•høyere utdannelse innen IT eller økonomi•minimum 7 års arbeidserfaring, hvor minst 3 av disse årene er innen arkitektur•erfaring med større prosjekter, gjerne fra offentlig sektor, og arbeidet med funksjonell eller teknisk løsningsdesign•evner til å se helheten, og har kjennskap til alle faser i et utviklingsprosjekt•god forståelse for forretningsprosesser, og erfaring med smidige prosessrammeverk•SCRUM master- eller product owner-sertifisering, men dette er ikke et krav•har kompetanse innen JavaSom person har du stor interesse for teknologi, og interesse for utvikling av webløsninger. Du er strukturert og analytisk, samt kvalitets- og resultatbevisst. På samme tid er du tillitsvekkende og teamorientert. Da du i rollen som løsningsarkitekt vil jobbe med kunder i offentlig og privat sektor, er det en forutsetning at du har gode kommunikasjonsevner på norsk, både skriftlig og muntlig.Noe av hva vi kan tilby:Vi kan tilby deg en kreativ og viktig rolle i et selskap i vekst, og som ligger langt fremme i hvilke muligheter teknologi gir samfunnet gjennom områder som AI, IoT, robotics, virksomhetsarkitektur og digital transformasjon. Acando Gruppen er et solid selskap, og vinner stadig nytt terreng både faglig og markedsmessig. Du vil inngå i et sterkt fagmiljø med fokus på kunnskapsdeling, og som stimulerer til faglig og personlig utvikling. Vi tilbyr også et sosialt miljø og arrangementer som eksempelvis bedriftsidrettslag, hackweekends, fjellturer m.m.Vil du vite mer?For mer informasjon ta kontakt med Avdelingsleder Delivery, Vibeke Bassøe, på e-post:vibeke.bassoe@cgi.no eller via telefon 92621717.Vi behandler søknader fortløpende, og aktuelle kandidater vil kontaktes i løpet av kort tid.Søknadsfrist: Snarest  
25.09.2019 Oslo
Synes du offentlig sektor er spennende og ønsker å jobbe i prosjekter med stor samfunnsnytte? Som prosjektleder i CGI kan du være med på digitaliseringen av offentlig sektor! Vi bidrar til å levere et komplett tjenestetilbud av løsningsleveranser innen design, utvikling og test til våre kunder. God prosjekt- og teamledelse er det som gjør at våre leveranser lykkes og gir våre kunder trygghet for at leveransene våre kommer til rett tid, avtalt kostnad og med god kvalitet. Vi er nå på jakt etter flere prosjektledere som vil bistå våre kunder med å oppnå vellykkede prosjekter. Your future duties and responsibilities I CGI vil du jobbe med prosjektledelse av IT-prosjekter, estimering, planlegging, gjennomføring og oppfølging av ulike prosjekter, teams og løsninger. Arbeidsoppgavene inkluderer ledelse av utviklingsteam, og tett samarbeid med prosjekteiere og andre prosjektdeltakere. Du vil være en viktig sparringspartner for våre kunder ved strategiske spørsmål og teknologiske veivalg. Samtidig er du viktig for å sikre framdrift i prosjektet, og for kvalitetssikringen av våre leveranser. I tillegg til å arbeide med rådgivning og prosjektledelse for våre kunder, ønsker vi deg som vil bistå i videreutviklingen av vår prosjektmetodikk og faggruppe, samt delta i tilbudsarbeid ved behov. Required qualifications to be successful in this role - høyere utdanning innen IT eller økonomi- minimum fem års erfaring som prosjektleder- erfaring fra IT-utviklingsprosjekter og helst fra prosjekter innen offentlig sektor- gode norskkunnskaper, både skriftlig og muntlig (minimum nivå C)- sertifisering innen Prince2 Practitioner eller PMI og gjerne som Scrum master- kjennskap til smidig utvikling; som Scrum, Kanban, Devops og annen relevant metodikk- god IT- og forretningsforståelse med gode lederegenskaper- har konsulentgenetDu har en sterk interesse for innovativ og utviklende ledelse, og nysgjerrighet for teknologi. Som person er du selvstendig og strukturert, men samtidig teamorientert og engasjerende. Du har høy gjennomføringsevne og er resultatorientert, også under tidspress. Da du vil arbeide tett med kundene våre, er det en forutsetning at du kommuniserer godt på norsk, både skriftlig og muntlig.Noe av hva vi kan tilby:CGI er et solid selskap i vekst, med fokus på kompetanseutvikling og en god balanse mellom jobb og fritid. Du vil få en ansvarsfull og viktig rolle i et selskap som øyner å se mulighetene teknologi gir samfunnet. Du vil inngå i et sterkt fagmiljø med fokus på kunnskapsdeling, og som stimulerer til faglig og personlig utvikling. Vi tilbyr et sosialt miljø, med mange ulike arrangementer som avdelingsmøter, fagkvelder, hackweekends, bedriftsidrettslag og fjellturer.Vil du vite mer?For mer informasjon, kontakt Director - Vibeke Bassøe, på e-post: vibeke.bassoe@cgi.com eller Recruitment - Daniel Horn, daniel.horn@cgi.com - telefon +47 90624062.Vi behandler søknader fortløpende, og aktuelle kandidater vil kontaktes i løpet av kort tid.Søknadsfrist: Snarest
08.06.2020 Oslo
These are exciting times to join Statkraft. The global power industry is being transformed through the rapid rise of renewable generation. At Statkraft we are united by a common goal: a burning desire to contribute to a renewable future. To lead the transition from fossil to clean energy we need people who can think in new ways and who want to make a difference. Together we can achieve it. We can’t afford not to. Vice President Attraction & Mobility – Corporate HR We are looking for an experienced and proactive VP to join our HR team and head up the group unit for Attraction & Mobility. You will manage and lead a functional team of professionals in Group HR and report to Senior Vice President HR. You will have the key role in leading the Group´s development of expertise and professional methodology, processes, systems and tools to reach our objectives within the areas of recruitment, internal mobility, onboarding and employer branding. Your functional team, organized in Group HR, will have the end-to-end responsibility from concept to implementation, and ensure worldwide alignment and consistency - while at the same time allowing for regional adaption. Your role: Standardize and streamline the recruitment and onboarding process globally, improving employee experience Deliver recruitment support to leaders Deliver onboarding activities Improve the internal job market and mobility Ensure high attraction as an employer Close collaboration with the wider HR organization and co-working in Functional Networks Your profile: Higher relevant education, preferably at Master´s level Experience from senior HR positions, preferably in large or medium-sized international organisations with matrix organization and global operations Experience from c-level recruitment firms is an advantage, preferably for companies with international activities. Strong relationship builder with the ability to establish confidence in an international corporate organization, and with proven experience and results from recruitment initiatives and projects as well as cross-border mobility processes High degree of business acumen Solution oriented and strong decision maker, with excellent cooperative abilities High personal integrity and high ethical standards Excellent communication skills Some travelling will be required. Work location is Lilleaker, Oslo or other Statkraft locations. Statkraft offers:  Professional and personal development in a company experiencing strong growth   A positive working environment characterized by expertise, responsibility and innovation  A diverse workplace with regards to gender, age and cultural background  Competitive terms of employment and good benefit schemes  Statkraft manages critical infrastructure and services in several countries. The applicant must be eligible for security clearance and authorisation. For more information please contact our partner at Visindi Magne Amundsen, phone +47 916 56 101, Atle Ronglan, phone +47 966 27 089, or Vibeke Bjerknes, phone +47 986 45 381. All quires will be treated confidentially. Please submit your application and CV to Visindi as soon as possible on this link: https://visindi.no/stilling/vp-hr-attraction-mobility  
08.06.2020 Oslo
These are exciting times to join Statkraft. The global power industry is being transformed through the rapid rise of renewable generation. At Statkraft we are united by a common goal: a burning desire to contribute to a renewable future. To lead the transition from fossil to clean energy we need people who can think in new ways and who want to make a difference. Together we can achieve it. We can’t afford not to. Vice President Workforce Shaping & Culture - Corporate HR We are looking for an experienced and proactive VP to join our Corporate HR team and head up the unit for Workforce Shaping & Culture. You will manage and lead a functional team of HR professionals in Group HR and you will report to Senior Vice President HR.  You will have the key role in leading a team responsible for the Group´s development of cultural and organizational development initiatives and implementing ways of working across the company and cross-border. Your team will be responsible for providing insights and analysis in order to establish improved and well-founded assessments to support decision-making processes. You will lead strategic projects and ensure that Statkraft has a clear long-term direction and ambition regarding culture, leadership and the entire workforce. Your team will also work closely with the corporate management team on top management gatherings. Your role: Define process and support for Strategic Workforce Shaping Culture/organizational development initiatives and projects, including large internal leadership arrangements and biannual top management gatherings. Implement cross-company ways of working, including new collaboration tools Identify areas to improve employee experience Introduce reporting & analytics to support decisions Keep updated on trends and topics to develop the organization and provide insights to other Functional teams Close collaboration with the wider HR organization and coworking in Functional Networks Your profile: Higher relevant education, preferably at Master´s level Experience from senior HR positions, preferably in large or medium-sized international organizations with matrix organization and global operations and/or experience from management consulting. Proven experience and results from driving processes and projects related to organizational and cross-border cultural development as well as the implementation of analytical tools related to improving the quality of decision-making processes. Strong relationship builder with the ability to establish collaborative partnerships with internal and external stakeholders High degree of business acumen Strategic and structured approach to challenges and tasks High personal integrity and high ethical standards Excellent communication skills Some travelling will be required. Work location is Lilleaker, Oslo. Statkraft offers:  Professional and personal development in a company experiencing strong growth   A positive working environment characterized by expertise, responsibility and innovation  A diverse workplace with regards to gender, age and cultural background  Competitive terms of employment and good benefit schemes  Statkraft manages critical infrastructure and services in several countries. The applicant must be eligible for security clearance and authorisation. For more information please contact our partner at Visindi Atle Ronglan, phone +47 966 27 089, Magne Amundsen, phone +47 916 56 101, or Renate Skilnand, phone +47 930 50 038. All quires will be treated confidentially. Please submit your application and CV to Visindi as soon as possible, on this link;  
08.06.2020 Oslo
Vis alle 16.305 ledige stillinger
Les mer om SebastienBruno

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Kontaktperson

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om SebastienBruno