<  
>  
Ledig stilling

Åpen søknad – Lucient AS Lucient AS

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Som ansatt på Landssentralen vil du ha ansvar for at kraftsystemet er i balanse minutt for minutt. Du vil overvåke og sette i verk tiltak for at Norden, men også hver landsdel, til enhver tid skal ha sikker strømforsyning. Du vil fungere som et bindeledd mellom kraftmarkedet og det fysiske kraftsystemet, og sørge for at helheten blir ivaretatt. Dette medfører mye kontakt med andre deler av Statnett, produsenter, store forbrukere og TSOer i andre land. Vi søker nå 2 nye ansatte i fast stilling. Stillingen omfatter deltagelse i vaktordningen, og det vil bli gitt 5 måneder opplæring med praktisk og teoretisk eksamen før du begynner i selvstendig vakt. Arbeidsstedet er Oslo. Landssentralen er en del av enheten Systemdrift og Markedsoperasjoner, som har ansvaret for Statnetts oppgaver som systemansvarlig i det norske kraftsystemet, herunder operativ drift av systemet og driftsplanlegging. Enheten har også en viktig rolle i utviklingen av ulike system- og balansetjenester blant annet for å kunne drifte systemet med mer fornybar energi, flere utlandsforbindelser og implementeringen av et felles europeisk regelverk. Enheten er således en viktig premissgiver i utviklingen av kraftsystemet og kraftmarkedet. Som ansatt i Systemdrift og Markedsoperasjoner får du en unik forståelse av samspillet mellom det fysiske kraftsystemet og kraftmarkedet.  Arbeidsoppgaver Overvåke kraftflyt og forsyningssikkerhet i hovednettet  Analysere behov og iverksette tiltak for å ha tilfredsstillende driftssikkerhet. Teknisk/økonomisk vurdering av tiltakene  Regulere balansen mellom kraftproduksjon og forbruk ved bruk av regulerkraftmarkedet  Markedsinformasjon Driftssamarbeid med de øvrige nordiske systemansvarlige nettselskap, norske produsenter og nettselskap  Stillingen inngår i vaktturnus Kvalifikasjoner Sivilingeniør eller ingeniør, fagretning Elkraft/Energi og Miljø, kybernetikk, Ind.øk, fysikk eller lignende (annen fagretning kan vurderes ved relevant erfaring)  Gode norsk- og engelskkunnskaper muntlig og skriftlig Personlige egenskaper Strukturert og beslutningsdyktig, med evne til å se helheten Positiv og fleksibel, serviceinnstilt og kundefokusert  Samarbeidsorientert og god til å kommunisere  Trives med høyt tempo  Fokus på utvikling av det faglige og sosiale miljøet   Vi foretar sikkerhetsklarering av aktuelle kandidater.
22.06.2020 Oslo
Join ABB and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy. ABB is a pioneering technology leader in electrification products, robotics and motion, industrial automation and power grids, serving customers in utilities, industry and transport & infrastructure globally. Continuing more than a 125-year history of innovation, ABB today is writing the future of industrial digitalization and driving the Energy and Fourth Industrial Revolutions. To the shipping industry, ABB offers an extensive portfolio of integrated marine systems and solutions that improve the flexibility, reliability and energy efficiency of vessels. By coupling power, automation and marine software, proven fuel-efficient technologies and services that ensure maximum vessel uptime, ABB is in a unique position to improve the profitability of customers' business throughout the entire lifecycle of a fleet.ABB Marine Norway is expanding with new positions in our Service Retrofit Team.We are looking for professionals within Project Management who has a strong and solid technical background either from engineering or from commissioning. Your responsibilities Management and responsibility for execution of Retrofit projects from handover from sales to handover to service/warranty. Project planning and scheduling Project financial and cost management Legal and contract management Project reporting internal and external Risk and opportunity management Close contact with customers (ship-owners and shipyards) Management of project team and sub suppliers HSE responsible for projects Travel for project meetings and follow up as required Projects ranging from smaller upgrades and deliveries to larger complex upgrades Use of ABB tools for project management and reporting Your background Min. 3 years of technical education (electrical engineering and/or automation) at College / University (Bachelor) Min. 3 years of experience from project engineering or from commissioning Min. 3 years of Project management experience will be preferred Fluent in both written and verbal English. We emphasize: Ability to take initiatives, ownership and are self-driven and result oriented. Ability to motivate and lead project teams and manage both work and personnel in an efficient manner Service minded and good collaboration skills both towards customer and internally Pro-active attitude, business mindset and ability to turn challenges into opportunities Strong management mindset combined with solid technical background   More about us As your employer, ABB can offer:• Professional and personal challenges in a positive and innovative environment.• Informal and good work relations between co-workers and managers.• Positive and exciting work environment in a global organization with future career opportunities.• Professional growth.• Various company benefits.The position is located in ABB's office in Fornebu or UlsteinvikFor any questions regarding the position please contact Retrofit Manager Terje Olav Hauger, email: terje-olav.hauger@no.abb.com or phone +47 95 29 13 17.We are looking forward top receiving your application letter and CV through the ABB JobportalPlease note that in cooperation with Meditor Search we conduct a background screening on all candidates that receive an offer of employment in ABB Norway. This to ensure best quality in our recruitment process, according with ABBs company policy.  
29.06.2020 Ulstein
Join ABB and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy. ABB is a pioneering technology leader in electrification products, robotics and motion, industrial automation and power grids, serving customers in utilities, industry and transport & infrastructure globally. Continuing more than a 125-year history of innovation, ABB today is writing the future of industrial digitalization and driving the Energy and Fourth Industrial Revolutions. To the shipping industry, ABB offers an extensive portfolio of integrated marine systems and solutions that improve the flexibility, reliability and energy efficiency of vessels. By coupling power, automation and marine software, proven fuel-efficient technologies and services that ensure maximum vessel uptime, ABB is in a unique position to improve the profitability of customers' business throughout the entire lifecycle of a fleet.ABB Marine Norway is expanding with new positions in our Service Retrofit Team.We are looking for professionals within Project Management who has a strong and solid technical background either from engineering or from commissioning. Your responsibilities Management and responsibility for execution of Retrofit projects from handover from sales to handover to service/warranty. Project planning and scheduling Project financial and cost management Legal and contract management Project reporting internal and external Risk and opportunity management Close contact with customers (ship-owners and shipyards) Management of project team and sub suppliers HSE responsible for projects Travel for project meetings and follow up as required Projects ranging from smaller upgrades and deliveries to larger complex upgrades Use of ABB tools for project management and reporting Your background Min. 3 years of technical education (electrical engineering and/or automation) at College / University (Bachelor) Min. 3 years of experience from project engineering or from commissioning Min. 3 years of Project management experience will be preferred Fluent in both written and verbal English. We emphasize: Ability to take initiatives, ownership and are self-driven and result oriented. Ability to motivate and lead project teams and manage both work and personnel in an efficient manner Service minded and good collaboration skills both towards customer and internally Pro-active attitude, business mindset and ability to turn challenges into opportunities Strong management mindset combined with solid technical background   More about us As your employer, ABB can offer:• Professional and personal challenges in a positive and innovative environment.• Informal and good work relations between co-workers and managers.• Positive and exciting work environment in a global organization with future career opportunities.• Professional growth.• Various company benefits.The position is located in ABB's office in Fornebu or UlsteinvikFor any questions regarding the position please contact Retrofit Manager Terje Olav Hauger, email: terje-olav.hauger@no.abb.com or phone +47 95 29 13 17.We are looking forward top receiving your application letter and CV through the ABB JobportalPlease note that in cooperation with Meditor Search we conduct a background screening on all candidates that receive an offer of employment in ABB Norway. This to ensure best quality in our recruitment process, according with ABBs company policy.
29.06.2020 Oslo
Skanska er et av verdens ledende prosjektutvikler- og entreprenørselskap med ekspertise innen bygg og anlegg, utvikling av kommersielle lokaler, boliger og prosjekt i offentlig-privat samarbeid. Basert på selskapets globale miljøkompetanse, sikter Skanska mot å bli førstevalget når det gjelder grønne prosjekt. Vi har en ambisjon om å redusere klimagassutslippene våre med 50 % innen 2030 og være klimanøytral i 2045, og vi søker flere dyktige medarbeidere som kan bli med oss på denne reisen. Konsernet har i dag 38.000 medarbeidere i utvalgte hjemmemarkeder i Europa og USA.  Skanska Teknikk er Skanskas interne rådgiverenhet. Enheten består av flere avdelinger og dekker fagområdene energi, miljø og klima, byggeteknikk og bygningsfysikk, konstruksjonsteknikk, betongteknologi, VVS, elektro, BIM og VDC.    Til avdeling Klima, energi og bygningsfysikk søker vi nå en ny medarbeider. Avdelingen består av fire faggrupper, der de ansatte jobber med utvikling, prosjektering og rådgivning på flere av Skanskas mest spennende og komplekse prosjekter og tilbudsprosesser. Avdelingen er i front på utvikling av bærekraftige, grønne løsninger – som også skal være robuste for dagens og morgendagens klima. Avdelingen jobber aktivt med FoU, både som partner i større forskningsprosjekter og -sentre, som for eksempel Klima 2050 og Zero Emission Neighbourhoods in Smart Cities (ZEN) og som prosjekteier i egenutviklede prosjekter med eksterne partnere, støttet av Forskningsrådet, som LowEx, SmartTune og SynHouse. Vi er også en del av Powerhouse-alliansen, har ferdigstilt flere plusshus, mens ytterligere bygg er under prosjektering og bygging. Avdelingen bidrar også i arbeid med å videreutvikle regelverk, standarder og metoder knyttet til energi, miljø og klima.  Rådgiver/seniorrådgiver Energi Vi kan tilby: Spennende utfordringer og et meget sterkt fagmiljø med trivelige kolleger  Store muligheter for personlig utvikling; både innen energifaget og andre lærliggende fagfelt. Det er muligheter for oppgaver og utvikling innen andre fagområder i Skanska Teknikk, som dagslys, tekniske fag, inneklima, materialvalg og BREEAM Konkurransedyktige betingelser, gode pensjons- og forsikringsordninger og mulighet for medeierskap gjennom vårt aksjeprogram  Bred involvering i prosjektene, fra tilbud/konseptutvikling til overlevering av ferdig bygg. Som internrådgiver hos entreprenør er det også lav terskel for mer aktiv involvering ute på byggplass under produksjon Trivelig kontormiljø i nytt hovedkontor Ansvar/arbeidsoppgaver: Deltagelse i prosjektutvikling og tilbudsarbeid i prosjekter for Skanska Rolle som ansvarlig prosjekterende Energi i totalentrepriser (RIEn) Sentral bidragsyter inn mot FoU-arbeid, gjerne med fokus på energiforsyning og effektive tekniske løsninger for bygg med lavt energibehov Kvalifikasjoner: Bachelor eller mastergrad innenfor fagområdene energibruk i bygninger, klimateknikk/VVS-faget eller bygningsfysikk Vi søker personer med både lang og kortere erfaring, men ønsker at du har jobbet minst 3 år med prosjektering/ spesialrådgivning innenfor energibruk i bygg og/eller VVS Behersker programvare for beregning ev energibehov i bygg (SIMIEN, IDA ICE m.m.) Egenskaper: Handler på eget initiativ, får ting til å skje og tar ansvar for resultater  Kommuniserer på en klar, presis og strukturert måte  En god støttespiller for kundene og samarbeidspartnere i prosjektene. Evne til å se helhet og motivere mot felles mål Stillingen rapporter til avdelingssjef Klima, energi og bygningsfysikk.  Kontorsted i nye lokaler i Lakkegata 53 i Oslo sentrum.    Kontakt: Avdelingssjef Tuva Rønnes, +47 922 02 489 HR sjef Julie Høiby, +47 924 32 654     Søknadsfrist: 16.08.2020   Tilleggsopplysninger Sted: Oslo, Norge Tidsplan: Heltid Ansattstatus: Fast
29.06.2020 Oslo
Multiconsult Norge AS avdeling bygg og industri, er i vekst og vi ønsker derfor å styrke vår kompetanse innen konstruksjonsteknikk i Trondheim/Ålesund. Vi ser i den forbindelse etter en fremoverlent RIB. Som ansatt hos oss vil du bli en del av et veldrevet kompetansenettverk med samkjørte fagområder som er i front på alt fra digitale arbeidsprosesser, faglig fordypning til prosjektgjennomføring.      Multiconsult har i flere undersøkelser vist seg å være en av bransjens mest attraktive arbeidsgivere, både blant studenter og erfarne, er du nysgjerrig på hvorfor?       ARBEIDSHVERDAGEN I EN AV NORGES MEST ATTRAKTIVE RÅDGIVERBEDRIFTER   I rollen som RIB vil du få muligheten til å ta del i store, komplekse og tverrfaglige prosjekter. Vi har vunnet flere spennende oppdrag i det siste, og du vil gå rett inn i ett eller flere av våre pågående oppdrag. Av pågående oppdrag har vi blant annet Ocean Space Centre (Statsbygg), Sluppenvegen 23 (Kjeldsberg Eiendom), Elgeseter gate 10 (Statsbygg), Johan Bojer VGS (Trøndelag fylkeskommune), Nidarvoll skoler og rehabsenter (Trondheim kommune), ny hoppbakke i Granåsen (Trondheim kommune) og Holtermannsvegen 1 til 13 (Entra).   Hos oss vil du få en viktig rolle i vår faglige utvikling. Vi er en ettertraktet rådgiver på plasstøpte konstruksjoner der bruk av effektive armeringsmedoder som 3D armering, fiberarmering og etteroppspente konstruksjoner er etterspurt av våre kunder. I tillegg vil vi ytterligere styrke vår satsning innen tre, massivtre, prefabrikkert betong og stålkonstruksjoner. Videre ønsker vi å legge til rette for at du får en arbeidshverdag med utviklende og interessante arbeidsoppgaver som bidrar til faglig og personlig utvikling.    Dine arbeidsoppgaver vil hovedsakelig være knyttet til prosjektering og rådgiving, men basert på interesse og kompetanse er det også muligheter for å ta på seg oppgaver innen digitalisering, salgs og markedsarbeid, tilbudsledelse og oppdragsledelse.        BLI EN DEL AV MULIGGJØRINGSKULTUREN I MULTICONSULT   Muliggjøringskulturen i Multiconsult handler om erfaring, rett kompetanse og riktig kompetansesammensetning. Kanskje er det akkurat deg vi trenger på laget?    Er du en person med gode samarbeidsegenskaper, som drives av å finne innovative, kostnadsbesparende og miljømessig gode løsninger på våre kunders utfordringer? Har du et brennende faglig engasjement, samt interesse og forståelse for andre involverte fagområder? Da kan det være akkurat deg vi leter etter.   Videre ønsker vi at du har følgende kvalifikasjoner:     Relevant utdanning fra høyskole eller universitet innen fagområdet konstruksjonsteknikk  Minimum 5 års erfaring  Gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner  Behersker verktøy som Revit og FEM-design. Erfaring med parametrisk design er en fordel, men ikke et krav.     Du må også kunne identifisere deg med våre verdier Motiverende, Ordentlig, Verdiskapende og Engasjert.      HVA MER KAN VI TILBY DEG?   Spennende og langsiktige karrieremuligheter. Alle medarbeidere i Multiconsult har en egen mål og utviklingsplan med tilpassede kompetanseutviklingstiltak i tråd med ønsket karrierevei og utvikling.    Et inkluderende og sosialt arbeidsmiljø. Vi mener at godt samhold og trivsel på arbeidsplassen er veien til effektive og motiverte medarbeider, derfor tilbyr vi blant annet bedriftsidrettslag med varierte tilbud, ulike sosiale arrangementer og avdelingsturer.   Gode pensjons og forsikringsordninger, samt aksjespareprogram   Fem ukers ferie, fri i romjulen og i påsken samt fleksibel arbeidstid   Firmahytter rundt omkring i hele landet      LITT MER OM OSS  Du vil inngå i seksjon konstruksjon som består av 16 medarbeidere og arbeidssted vil være i Trondheim eller Ålesund. I Trondheim er vi ca. 200 faglige dyktige medarbeidere som holder til i moderne lokaler på Sluppen. I Ålesund er vi 20 medarbeidere som holder til på Skansekaia. Vi er 450 konstruktører på landsbasis.    Er du den rette for jobben? Ikke nøl med å sende inn en søknad | Vi behandler søknader løpende, og gleder oss til å høre fra deg!    For ytterligere informasjon om stillingen, ta kontakt med seksjonsleder konstruksjonsteknikk Bjørnar Hamstad på telefon +47 930 44 226 eller epost: bjornar.hamstad@multiconsult.no.      Kontaktpersoner: Bjørnar Hamstad Seksjonsleder +4793044226 Bjornar.hamstad@multiconsult.no    
29.06.2020 Trondheim, Ålesund
Ingeniør/sivilingeniør VVS (RIV)  Multiconsult Norge AS avdeling Bygg og industri er i vekst, og vi ønsker derfor å styrke vår kompetanse innen VVS i Trondheim. Vi ser i den forbindelse etter en fremoverlent RIV. Som ansatt hos oss vil du bli en del av et veldrevet kompetansenettverk med samkjørte fagområder som er i front på alt fra digitale arbeidsprosesser til prosjektgjennomføring.      Multiconsult har i flere undersøkelser vist seg å være en av bransjens mest attraktive arbeidsgivere, både blant studenter og erfarne, er du nysgjerrig på hvorfor?       ARBEIDSHVERDAGEN I EN AV NORGES MEST ATTRAKTIVE RÅDGIVERBEDRIFTER   I rollen som RIV vil du få muligheten til å ta del i et bredt utvalg av prosjekter, fra enfaglige oppdrag til store, komplekse og tverrfaglige prosjekter. Vi har vunnet flere spennende oppdrag i det siste, og du vil gå rett inn i ett eller flere av våre pågående oppdrag. Av pågående oppdrag har vi blant annet Nytt studentsenter i Elgeseter gate 10 (Statsbygg/NTNU), Johan Bojer VGS (Trøndelag Fylkeskommune), Nidarvoll skoler og rehabsenter (Trondheim kommune), ny hoppbakke i Granåsen (Trondheim kommune) og flere ulike oppdrag på kampflybasen på Ørlandet (Forsvarsbygg) for å nevne noen.     Hos oss vil du få en viktig rolle i rådgiving og prosjektering av VVS tekniske anlegg i tillegg til oppgaver knyttet til energi og miljørådgiving, digital utvikling og kunderelasjoner. Videre ønsker vi å legge til rette for at du får en arbeidshverdag med utviklende og interessante arbeidsoppgaver som bidrar til faglig og personlig utvikling.      Dine arbeidsoppgaver vil hovedsakelig være knyttet til prosjektering og rådgiving, men basert på interesse og kompetanse er det også muligheter for å ta på seg oppgaver innen salgs og markedsarbeid, tilbudsledelse og oppdragsledelse.        BLI EN DEL AV MULIGGJØRINGSKULTUREN I MULTICONSULT   Muliggjøringskulturen i Multiconsult handler om erfaring, rett kompetanse og riktig kompetansesammensetning. Kanskje er det akkurat deg vi trenger på laget?    Er du en person med gode samarbeidsegenskaper, som drives av å finne innovative, kostnadsbesparende og miljømessig gode løsninger på våre kunders utfordringer? Har du et brennende faglig engasjement, samt interesse og forståelse for andre involverte fagområder? Da kan det være akkurat deg vi leter etter.   Videre ønsker vi at du har følgende kvalifikasjoner:     Relevant utdanning fra høyskole eller universitet  Noen års erfaring, men nyutdannede oppfordres også til å søke  Gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsevner  Behersker verktøyet Revit. Erfaring med BIM er en fordel.     Du må også kunne identifisere deg med våre verdier Motiverende, Ordentlig, Verdiskapende og Engasjert.      HVA MER KAN VI TILBY DEG?   Spennende og langsiktige karrieremuligheter. Alle medarbeidere i Multiconsult har en egen mål- og utviklingsplan med tilpassede kompetanseutviklingstiltak i tråd med ønsket karrierevei og -utvikling.    Et inkluderende og sosialt arbeidsmiljø. Vi mener at godt samhold og trivsel på arbeidsplassen er veien til effektive og motiverte medarbeider, derfor tilbyr vi blant annet bedriftsidrettslag med varierte tilbud, ulike sosiale arrangementer og avdelingsturer.   Gode pensjons og forsikringsordninger, samt aksjespareprogram  Fem ukers ferie, fri i romjulen og i påsken samt fleksibel arbeidstid  Firmahytter rundt omkring i hele landet    LITT MER OM OSS  Du vil inngå i seksjon Tekniske Systemer som består av 22 medarbeidere fordelt i to faggrupper, VVS og elektro. Multiconsult sitt kompetansenettverk på VVS består av ca. 250 medarbeidere fordelt rundt om i landet. Arbeidssted for stillingen er i Trondheim og her er vi ca. 200 faglig dyktige medarbeidere som holder til i moderne lokaler på Sluppen.     Er du den rette for jobben? Ikke nøl med å sende inn en søknad | Vi behandler søknader løpende, og gleder oss til å høre fra deg!      For ytterligere informasjon om stillingen, ta kontakt med seksjonsleder tekniske systemer Steinar Spets på telefon + 47 92 25 37 21 eller epost steinar.spets@multiconsult.no.     Kontaktpersoner: Steinar Spets Seksjonsleder +47 92253721 steinar.spets@multiconsult.no
29.06.2020 Trondheim
Multiconsult Norge AS avdeling Bygg og industri er i vekst og vi har vunnet mange bygg og eiendomsprosjekter med høye miljøambisjoner det siste året. Vi ønsker derfor å utvide faggruppen vår innen energi og miljø i Trondheim og vi ser i den forbindelse etter en fremoverlent energirådgiver med et hjerte som banker for bærekraft og miljø. Som ansatt hos oss vil du bli en del av et veldrevet kompetansenettverk med samkjørte fagområder som er i front på alt fra digitale arbeidsprosesser til prosjektgjennomføring.     Multiconsult har i flere undersøkelser vist seg å være en av bransjens mest attraktive arbeidsgivere, både blant studenter og erfarne, er du nysgjerrig på hvorfor?     ARBEIDSHVERDAGEN I EN AV NORGES MEST ATTRAKTIVE RÅDGIVERBEDRIFTER  I rollen som energirådgiver vil du få muligheten til å ta del i et bredt utvalg av prosjekter, fra enfaglige oppdrag til store, komplekse og tverrfaglige prosjekter. Av pågående oppdrag med miljøambisjoner har vi blant annet Nytt studentsenter i Elgeseter gate 10 (ZEB), Johan Bojer VGS, Nidarvoll skoler og rehabsenter, Sluppenvegen 23 (Well/ BREEAM Outstanding «Paris-proof») samt Sundebygget / SIT Ålesund (ZEB). I tillegg er vi involvert i flere ENOVA-prosjekter og forskningssentre. Hos oss vil du få en viktig rolle i seksjonens arbeid og utvikling spesielt innen prosjekter med høye energi- og miljøambisjoner. Videre ønsker vi å legge til rette for at du får en arbeidshverdag med utviklende og interessante arbeidsoppgaver som bidrar til faglig og personlig utvikling.   Dine arbeidsoppgaver vil hovedsakelig være knyttet til prosjektering og rådgiving, men basert på interesse og kompetanse er det også muligheter for å ta på seg oppgaver innen digitalisering, salgs- og markedsarbeid, tilbudsledelse og oppdragsledelse.     BLI EN DEL AV MULIGGJØRINGSKULTUREN I MULTICONSULT  Muliggjøringskulturen i Multiconsult handler om erfaring, rett kompetanse og riktig kompetansesammensetning. Er du en person med gode samarbeidsegenskaper, som drives av å finne innovative, kostnadsbesparende og miljømessig gode løsninger på våre kunders utfordringer? Klarer du å se helheten uten å glemme detaljene? Har du et brennende faglig engasjement, samt interesse og forståelse for den nødvendige interaksjonen med andre fagområder som slike prosjekter krever? Da kan det være akkurat deg vi leter etter! Videre ønsker vi at du har følgende kvalifikasjoner:    Relevant utdanning fra høyskole eller universitet Gode kommunikasjonsevner, både muntlig og skriftlig Behersker beregningsverktøy som Simien og IDA-ICE Kompetanse innen BREEAM, WELL, LCC eller parametrisk design vil være en fordel   Du må også kunne identifisere deg med våre verdier Motiverende, Ordentlig, Verdiskapende og Engasjert.     HVA MER KAN VI TILBY DEG?  Spennende og langsiktige karrieremuligheter. Alle medarbeidere i Multiconsult har en egen mål- og utviklingsplan med tilpassede kompetanseutviklingstiltak i tråd med ønsket karrierevei og –utvikling.   Et inkluderende og sosialt arbeidsmiljø. Vi mener at godt samhold og trivsel på arbeidsplassen er veien til effektive og motiverte medarbeider, derfor tilbyr vi blant annet bedriftsidrettslag med varierte tilbud, ulike sosiale arrangementer og avdelingsturer.  Gode pensjons og forsikringsordninger, samt aksjespareprogram. Fem ukers ferie, fri i romjulen og i påsken samt fleksibel arbeidstid. Firmahytter rundt omkring i hele landet.   LITT MER OM OSS Du vil inngå i seksjon Spesialrådgivning som består av 17 medarbeidere. I tillegg vil du inngå i faggruppe Energi og miljø som spenner på tvers av flere seksjoner på avdeling Bygg og industri i region Midt. Du vil videre være en del av relevante kompetansenettverk som samler medarbeidere fordelt rundt om i landet innen ditt fag. Arbeidssted for stillingen er i Trondheim og her er vi ca. 200 faglige dyktige medarbeidere som holder til i moderne lokaler på Sluppen. Er du den rette for jobben? Ikke nøl med å sende inn en søknad | Vi gleder oss til å høre fra deg!     For ytterligere informasjon om stillingen, ta kontakt med seksjonsleder Spesialrådgivning Ragnhild Solgård på telefon +47 90 61 76 18 eller epost: ragnhild.solgard@multiconsult.no.   Kontaktpersoner: Ragnhild Solgård Seksjonsleder +47 90617618 ragnhild.solgard@multiconsult.no
29.06.2020 Trondheim
I NCC er vi dristige nok til å tro at vi kan forandre verden til det bedre. En jobb hos oss krever at du bidrar til smarte løsninger, har gode samarbeidsevner og kan håndtere en rekke ulike utfordringer. Vi liker å se våre medarbeidere vokse og vi tror at man gjør det best i et kompetent og støttende miljø. Om du vil være med å bygge en bedre og mer bærekraftig fremtid er du velkommen til oss! NCC Industry er en av Norges største asfaltentreprenører. Virksomheten er inndelt i tre sektorer: Steinmaterialer, Asfalt og Hercules. NCC Industry har virksomhet i hele landet. NCC Industry Asfalt i Norge har asfaltproduksjon i både stasjonære og mobile asfaltverk. Enheten produserer årlig 1,55 mill. tonn asfalt, det meste til større veianlegg for Statens Vegvesen og kommunale/fylkeskommunale prosjekter. I tillegg legges asfalt på veier, plasser og i parkeringshus for et stort antall private og offentlige kunder. NCC Industry Asfalt styrker sin posisjon og har behov for flere dyktige arbeidere innen asfaltproduksjon i Trøndelag (Lia - Trondheim) til spennende oppgaver innen et viktig område i vårt samfunn. Vi søker nå etter: Formann til produksjonsfabrikk Ønskede kvalifikasjoner og egenskaper: erfaring fra produksjonsbedrift fordel med kunnskaper innen mekanikk eller automasjon kjennskap til prosesstyring gode logistikk-/ koordineringsevner generelt gode datakunnskaper opptatt av HMS, orden og ryddighet lederegenskap og gode samarbeidsevner forstå og snakke norsk er en forutsetning fordel med maskinførerbevis M4 hjullaster Vi tilbyr:Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser og et dynamisk, engasjert og faglig sterkt anleggsmiljø. NCC gir gode muligheter for egenutvikling og verdsetter medarbeidere som tar initiativ og viser ansvar. For ytterligere informasjon om stillingen, ta gjerne kontakt med oss. Se kontaktdetaljer. Søknadsfrist: 31.07.2020   Søk her Kontaktpersoner: Marius SandeDistrikssjef+47 901 01 533 Charlotte NielsenHR-Partner, NCC Industry+47 982 65 688
29.06.2020 Trondheim
Vis alle 18.537 ledige stillinger
Les mer om Lucient AS

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter