<  
>  
Ledig stilling

Selgere – Finn Helse AS Finn Helse AS

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Hei. Er du en erfaren telefonselger? - Kan du ta noen besøk i ditt distrikt?

Vi har etablert en helseportal for private helsetjenester, med støtte fra Innovasjon Norge og er nå klare til å sette fart i markedet. Vi selger oppgradering til annonseside, online-booking, web-sider og klientjournal. Alle bedrifter ligger gratis oppført med sin kontaktinformasjon. Vi har samarbeid med flere forbund.

Er du god i engelsk og er en dreven selger? Vi trenger her en erfaren selger som kan ivareta kategorien Helsereiser, -markedsføring av behandlinger i utlandet!

Hvem er vi? Tenk deg Finn.no, men erstatt biler, båter og MC etc. med private helsetjenester. Samme struktur og samme geografiske inndelinger. Kategorier med filtersøk for behandlinger! www.helsesok.no

Vi produserer vår programvare selv.

Nå kontakter vi bedrifter for å selge oppgraderinger etc. Eksempelvis koster annonseside kun kr 139,- pr. mnd. -inkludert online-booking! Bedrifter kan logge seg inn og redigere egen informasjon. 

God provisjon til deg! -25% og mulighet for fast ansettelse om du er flink!

Er du flink til å skape en hyggelig atmosfære over telefonen og vet du at det bor det en selger i deg, så ta kontakt! Ser fram til å høre fra deg! 

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Intility er i sterk vekst og søker flere dyktige medarbeidere til vår supportavdeling, Technical Services. Ønsker du å jobbe med et kvalitetsprodukt og et konsept du vil bli stolt av å representere? Brenner du for IT og ønsker å bygge en langsiktig karriere innen teknologi, er dette muligheten du ikke kan gå glipp av.Intility er en komplett teknologiplattform som benyttes av over 600 selskaper. Vi består av over 400 medarbeidere som bidrar til å digitalisere morgendagens selskaper. Intility oppgraderes kontinuerlig med ny funksjonalitet og inkluderer et stadig økende antall integrerte skytjenester som Microsoft Azure, Office 365, Amazon Web Services og Salesforce.  Intility kjennetegnes ved høy kvalitet og fornøyde sluttbrukere. Technical Services har høy løsningsgrad og rask responstid takket være over 40 serviceorienterte teknikere som supporterer våre kunder 24/7/365. Vi er på jakt etter deg som er like ansvarsfull og dedikert som dagens teknikere, og som er villig til å jobbe hardt og få ting gjort. I Intility er det kort vei fra Technical Services til spesialiserte fagavdelinger, noe som sørger for rask løsningstid og bratt lærekurve for deg. Du er flink til å prate for deg, og møter kunder og medarbeidere på en profesjonell måte via telefon, chat, e-post og i møter. Du har interesse av å lære deg nye ting, samtidig som du har teknisk forståelse å bygge videre på. Som tekniker i Technical Services vil du møte stor variasjon av utfordringer, noe som vil gi deg bred IT-kompetanse og forståelse av vår standardiserte plattformtjeneste Technical Services samarbeider tett med spesialiserte fagavdelinger for å dra nytte av hverandres kunnskap og optimalisere vårt egenutviklede dokumentasjonssystem. Vi har ingen tradisjonell 1. linje, hos oss blir man kastet ut i det og får bryne seg på tekniske utfordringer fra dag én. På den måten sørger vi for teknisk utvikling, noe som er positivt både for deg og for kunden. Vi kaller det lidenskapelig support!I Intility er de ansatte vår viktigste ressurs. I løpet av den første tiden som ansatt vil du få grundig opplæring i våre systemer og tjenester. Vi legger også til rette for at dyktige kandidater skal få spesialisere seg i ulike fagområder, og bygge en lang karriere hos Intility. Over 70 % av våre spesialiserte teknikere startet i Technical Services, og vi har alltid et langsiktig perspektiv når vi rekrutterer. I Intility er vi opptatt av at de ansatte trives på jobb og sammen med hverandre. Vi har ulike treningsgrupper som løpegruppe med profesjonell løpetrener og et fotballag i bedriftsligaen. I helgene kan man dra på fotballkamp på Intility Arena med familie, venner og kollegaer, eller på fjellet på en av våre firmahytter på Norefjell Ski og Spa Resort. I tillegg arrangeres det flere sosiale og faglige arrangementer gjennom året. For at du skal være i flyt i hverdagen serverer Intility frokost, lunsj og ettermiddagsmat til alle ansatte. I tillegg lager vi middag til alle som ønsker å ta det med hjem til seg og sin familie.  Vi ønsker søkere med følgende kvalifikasjoner og egenskaper: Fagbrev, fagskole eller høyere utdannelse innen IT/teknologi Har en stor interesse for IT, og et sterkt ønske om å lære deg nye ting Trives med å prate med kunder over telefon, chat og email  Hjelper kollegaene dine, ikke fordi du må men fordi du har lyst Er til å stole på, har god prioriteringsevne, og trives i et hektisk miljø Gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsegenskaper i et skandinavisk språk og engelsk. Vi tilbyr: Et konsept du vil bli stolt av å representere Dyktige kollegaer som gleder seg til å dele kunnskapen sin med deg Muligheten for å ta relevante sertifiseringer Kurs og opplæring gjennom Intility Academy Utfordrende arbeidsoppgaver fra dag én Et energisk miljø med mange sosiale happenings Hard jobbing og mye moro som gjør at du vil glede deg til å gå på jobb Kjernetid: 08.00- 16.00, med muligheter til å jobbe sen-, tidlig-, og helgevakter Mulighet til å etter hvert kunne jobbe en periode på et av våre avdelingskontorer i Trondheim, Bergen eller Stockholm.    Send oss din søknad, CV og karakterutskrifter/vitnemål. Søknader vil bli behandlet fortløpende. Vi gleder oss til å lese søknaden din! 
26.08.2020 Oslo
Vil du være med å digitalisere og effektivisere offentlig sektor?   Vi styrker teamene og skal ansette nye, sultne konsulenter. Som konsulent hos oss får du ansvar for rådgivning, løsningsdesign og implementering hos våre kunder og bidrar gjennom leveranser til å videreutvikle våre kunder. Vi ser etter deg som er systematisk og har evne til å se og omsette kundebehov til konkrete løsninger, er ambisiøs og er klar for nye utfordrende oppgaver som et neste skritt i karrieren. Dersom du blir motivert av å være med på å digitalisere og effektivisere hverdagen i offentlig sektor ønsker vi å snakke med deg.   Arbeidsoppgaver   Vi jobber prosjektbasert i team med dyktige kollegaer. Rollen som konsulent vil blant annet kunne innebære følgende arbeidsoppgaver: Rådgivning knyttet til informasjonsstrategi, arkivoppsett og effektivisering av informasjonshåndtering i arbeidsprosesser Konfigurering og oppsett av vår programvare Public360 i henhold til kundebehov og beste praksis Implementering av Sak arkiv løsninger Produktdemonstrasjoner, brukeropplæring og presale   Ønskede kvalifikasjoner Relevant utdanning på master eller bachelor nivå Faglig bakgrunn og eller arbeidserfaring med saksbehandling i eller mot offentlig sektor og eller arkiv, information management, ECM, BPM, eller lignende Meget gode kommunikasjonsevner på norsk både skriftlig og muntlig er et krav – gode kommunikasjonsevner på engelsk skritlig og muntelig;      Personlige egenskaper Faglig dyktig og effektiv God til å skape verdi for kunden Engasjert og løsningsorientert Teamorientert og evne til å samarbeide effektivt med kollegaer og kunder Innsikt i og interesse for ny teknologi Evne til å lære nye ting og løse utfordringer Fungere som kundens sparringspartner og forstå kundens behov, samt evne til å kunne omsette dette til løsninger   Vi tilbyr Et spennende arbeidsmiljø som preges av engasjerte, motiverte og dyktige medarbeider i et av Nordens største selskap innen IT tjenester Faglige utfordringer med store utviklings- og karrieremuligheter Spennende og utfordrende arbeidsoppgaver basert på ledende teknologi Konkurransedyktige betingelser Moderne lokaler på IT Fornebu
07.10.2020 Oslo
Kanskje er du arbeidsledig? Kanskje du er på jakt etter din første jobb? Kanskje du rett og slett ønsker å gjøre noe annet enn du gjør i dag? Kanskje det kan friste med å jobbe lange dager mandag til torsdag, for så å ta langhelg? Våre produkter gjør at vi kan puste inn ren luft innendørs. Og nettopp innemiljø er et svært dagsaktuelt tema i samfunnet. Derfor er vi på jakt etter en kandidat som ønsker å utvikle seg innen salg til privatmarkedet og som vil bistå oss med å hjelpe flere kunder til få en rent og sunt innemiljø i sitt hjem. Ønskede kvalifikasjoner og egenskaper: Du snakker flytende norsk Du har førerkort og disponerer egen bil Du er villig til å legge ned den innsatsen som skal til for å lykkes Du er sosial, utadvendt og har godt humør Du er ærlig, lojal og ansvarsfull Vi tilbyr: Grundig opplæring og god oppfølging Et sosialt og hyggelig miljø Spennende utviklingsmuligheter Konkurransedyktige betingelser Send oss snarest din CV og kortfattet søknad til kathrin.hagaas@lux.no Vi gleder oss til å høre fra deg!  
09.10.2020 Oslo, Namsos, Drammen, Asker
Vil du lede et stort og profesjonelt teknologimiljø i Tromsø? Vår nåværende kontorleder skal fremover jobbe fulltid som regiondirektør styrke og videreutvikle Norconsults satsing i våre nordligste fylker. Vi søker derfor etter en ny leder til Norconsults kontor i Tromsø. Vår nye leder skal videreutvikle et veldrevet kontor med et godt arbeidsmiljø og høy kompetanse. Norconsult sitt kontor i Tromsø består i dag av nærmere 50 dyktige og motiverte medarbeidere innen flere fagområder. Vi arbeider med planlegging og prosjektering av både mindre enfaglige og større, krevende og tverrfaglige prosjekter. Vi holder til i attraktive kontorer i Tromsø sentrum. Vi ser etter deg som er en dyktig leder og teambygger, har gode kommunikasjonsevner og liker godt samspillet med både kunder og kolleger. Du er opptatt av utvikling, og har et bevisst forhold til fag, ledelse og forretningsutvikling. Du har bred bransjeerfaring, solid faglig kompetanse i kombinasjon med gode sosiale ferdigheter, og du ser dine ansatte. Oppgavene løser du planmessig og strukturert, og du er opptatt av gode økonomiske leveranser både på topp- og bunnlinje. Dine viktigste arbeidsoppgaver være: Teambygging og teamutvikling Evne til å skape entusiasme og engasjement mot tydelige mål Strategi- og forretningsutvikling - langsiktig utvikling av virksomheten Resultatansvar Overordnet prosjektansvar og prosjektdeltakelse Markedsutvikling - planmessig bearbeiding av kunder for å sikre ønsket omsetning og vekst Ressursstyring og rekruttering Personalansvar - utvikle og ta vare på medarbeiderne, både mht. kompetanse og kapasitet Din erfaringsbakgrunn og personlige egenskaper er som følger: Utdannelse innen et eller flere av våre fagområder, gjerne på masternivå Bransjeerfaring og ledererfaring Motiverende, tillitsskapende og samarbeidsorientert Erfaring fra arbeid med tverrfaglige prosjekter Tydelig i kommunikasjon og lederstil Markedsorientering, evne å skape et godt kontaktnett og solid erfaring med kundekontakt Forretningsorientert og erfaring med forretningsutvikling Vi tilbyr en utfordrende og spennende lederposisjon i et fremgangsrikt selskap preget av høy kompetanse, dyktige medarbeidere, solid forretningsorientering og prosjektgjennomføring. Selskapet tilbyr gode betingelser og medeierskap. Stillingen inngår i den regionale ledergruppen. Utover dette får du: Lede de fremste innen sine fagmiljø Bli en del av en sterk bedriftskultur preget av uformelle kommunikasjonslinjer på tvers av organisasjon og geografi Verdibasert samfunnsplanlegging med fokus på fremtidsrettede og bærekraftige løsninger Interne lederutviklingsarena samt tilbud om coaching Studieturer, interne fagsamlinger, ulike sosiale arrangementer, bedriftsidrettslag m.m. Eierskap i Norconsult ved tilbud om kjøp av aksjer Innsendelse av søknad: Synes du dette lyder interessant? Ring gjerne regiondirektør Roy Nyheim, tlf. 45404392 eller vår rekrutteringsrådgiver i Technogarden Bjørn Harald Aadne, tlf. 48076515. Søknad sendes innen 24. november via vår hjemmeside https://www.norconsult.no/karriere/ledige-stillinger/, eller til aadne@technogarden.no.   
21.10.2020 Tromsø
Siemens Smart Infrastructure er den komplette leverandøren av integrert bygningsteknologi. Vi har oppnådd denne posisjonen gjennom vår styrke som er basert på filosofien om høy servicegrad, lav kostnadsstruktur og høy kompetanse i alle ledd, samt fokus på utvikling av nye smarte og innovative løsninger. I samarbeid med våre kunder skreddersyr vi løsninger innen byggautomasjon, brannovervåking og sikkerhet. Vi bistår i hele verdikjeden fra utarbeidelse av løsning til service og vedlikehold.    Vi søker nå etter en engasjert og dyktig Dispatcher I rollen som dispatcher vil hovedoppgaven være å koordinere, planlegge - og optimalisere ressurser ut fra ordrens omfang eller behov og ressursenes kompetanse. Dette gjelder alle oppdrag, både akutt, service og prosjekter. Som dispatcher vil du ha en viktig rolle med å bidra til bedriftens produktivitetstall.  Herunder samarbeide med prosjektledere, salg, teknikere og ledere i bedriften ut fra felles forståelse av bedriftens strategi.   For å lykkes i denne stillingen ser vi for oss at du er/har: Erfaring fra logistikk eller dispatching er ønskelig God IT-forståelse og kan tilegne seg kompetanse på nye verktøy innen forventet tid God forretnings- og prosessforståelse stor evne til å jobbe selvstendig, engasjert og proaktiv. Gode samarbeidsevner og god gjennomføringsevne   liker å jobbe strukturert, effektiv og løsningsorientert Evnen til å prioritere riktig og samtidig like - og mestre - å ha ”mange baller i lufta." God muntlig og skriftlig framstillingsevne på både norsk og engelsk    Vi tilbyr et miljø som preges av høy yrkesstolthet og stor faglig tyngde. Gode karriere- og utviklingsmuligheter i Siemens, både i inn- og utland. I tillegg får du varierte arbeidsoppgaver og muligheten til å forme din egen hverdag. Siemens har også en fleksibel arbeidstidsordning som blant annet inkluderer fri på alle inneklemte dager. Vi tilbyr selvfølgelig konkurransedyktige betingelser.   Men den viktigste grunnen til å velge Siemens er at du lar deg engasjere. Siemens vil gi deg muligheten til å skape innovative løsninger og ny teknologi, være en del av et inspirerende og utfordrende arbeidsmiljø, og å delta i alt fra mindre til store prosjekter hvor moderne teknologi påvirker menneskers hverdag, miljø og fremtid.    Vi benytter oss av bakgrunnssjekk i våre rekrutteringsprosesser. Arbeidssted: Trondheim eller Oslo Kontaktperson: Group Manager, Hilde Timestad, tlf. 90173747 Søknadsfrist: fredag 30. oktober 2020
21.10.2020 Trondheim
Har du erfaring fra bygge- og anleggsbransjen og vil jobbe i et av Norges ledende utleieselskap?   UCO Trondheim holder til i nye, flotte lokaler på Tiller sør for Trondheim sentrum. Her vil du bli en del av et engasjert og erfarent team, som hver dag gjør sitt ytterste for å finne kundens beste løsning. Vårt mål er at UCO Trondheim skal bli den største og ledende utleieaktøren i Trondheim – vil du bli med på laget?   Driftsleder moduler   Vi tilbyr En utfordrende og givende stilling hos en av Norges største og mest fremtidsrettede aktører innen utleie Samarbeid med erfarne kolleger over hele Norge God opplæring Konkurransedyktige betingelser, bransjens beste bonusordning, gode pensjons- og forsikringsordninger og mulighet for medeierskap gjennom vårt aksjespareprogram   AnsvarSom driftsleder ved modulavdelingen, vil du ha det økonomiske, driftsmessige- og hms-faglige ansvaret for enheten. I tillegg vil videreutvikling av driftsenheten og kontinuerlig forbedringsarbeid bli viktige bestanddeler i din arbeidshverdag.   KvalifikasjonerVi ønsker en driftsleder som har god forretningsforståelse og som evner å lede andre mennesker. Videre er det ønskelig med erfaring og/eller utdannelse fra bygge- og anleggsbransjen. Erfaring fra lignende stilling vil være en stor fordel.   EgenskaperFor å lykkes i denne stillingen, mener vi at du bør være strukturert, ha økonomisk forståelse og interesse, samt en god porsjon kremmerånd.   Vi håper at vi nå har vekket din interesse og gleder oss til å motta din CV og søknad, og nøl ikke med å ta kontakt dersom du har spørsmål.   Kontakt:Ole Morten Hustad, Avdelingsleder, tlf 928 15 000Jolita Asak, HR-sjef, tlf 915 47 239   Søknadsfrist: 10.11.2020   UCO er en utleie- og serviceleverandør, etablert i 2002. Vi leier ut maskiner og utstyr, leverer komplette riggtjenester og tilbyr sikkerhetsopplæring gjennom UCO-skolen. Våre kunder er de profesjonelle brukerne og vi har en bred kundeportefølje innen BA-markedet, industri og offentlige virksomheter. UCO er en av Norges største og mest fremtidsrettede aktører innen utleiebransjen med årlig omsetning på 985 MNOK. (2019) og 245 serviceorienterte medarbeidere. Vi jobber for å finne kundens beste løsning og for å yte det lille ekstra.
21.10.2020 Trondheim
Innsats, Skatteetaten Avdeling Innsikt skal følge med på trender, ny teknologi, forretningsmodeller og skal gjennom sine analyser bidra til at etaten identifiserer og får detaljert kunnskap om nye risikoer. Arbeidet er tverrfaglig og støttes av analytikere, data scientists og eksperter innenfor bruk av åpne kilder (OSINT). Til kontoret i Bodø søker vi tre kreative og nysgjerrige medarbeidere som har teft for å jobbe med komplekse data, og muliggjøre innsikt og verdiskapning ved å legge til rette for sammenstilling og analyse. Vi søker deg som holder deg oppdatert om de nyeste teknologiene, og ønsker å være med og forme hvordan Skatteetaten best kan nyttiggjøre seg av data og maskinlæring. For å ivareta vårt samfunnsansvar og bidra til å bekjempe Covid-19, følger Skatteetaten til enhver tid de nasjonale helsemyndighetenes råd. Vi gjennomfører derfor alle intervjuer på video inntil videre. Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden. Arbeidsoppgaver   utvikle nye løsninger og verktøy for å hente ut, strukturere og visualisere data/informasjon utarbeide analyser på ulike områder der Skatteetaten har behov for informasjon, herunder trendanalyser innhente data fra skatteetatens datakilder og åpne kilder, samt omsette de til innsikt og gjøre de tilgjengelig for andre i Skatteetaten gjennom for eksempel utvikle dashboards for sluttbrukere/fagmiljø formidle og holde foredrag og presentasjoner internt og eksternt samarbeide med kolleger fra andre fagfelt for å finne nye muligheter til å automatisere oppgaver og informasjonsinnhenting         Kvalifikasjoner   høyere utdanning minimum bachelorgrad innen samfunnsvitenskap, økonomi, finans, jus, statistikk og/eller IKT særlig relevant erfaring kan kompensere for kravet til utdanning fordel med mastergrad innen samme fagområder bør ha erfaring med et eller flere av følgende programmeringsspråk:     Python      R      SQL bør ha erfaring i bruk av Data Science verktøy, herunder også innhenting av data fordel med kjennskap til bruk av containerteknologi vi ønsker også at du har evner som gjør at du kan lede mindre analyseprosjekter god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk gode engelskkunnskaper, skriftlig og muntlig   Personlige egenskaper   gode samarbeids- og kommunikasjonsevner, med evne til å kommunisere på tvers av faggrupper evne til å selvstendig tilegne seg nye kompetanser gode problemløsningsevner og forståelse av hvordan man skal bryte ned et problem evne til å tenke kreativt og finne alternative løsninger på tilsynelatende umulige oppgaver Noe reisevirksomhet må påregnes    Vi tilbyr   muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden en raus personalpolitikk medlemskap i Statens pensjonskasse som er en av Norges beste pensjonsordninger   Stillingen lønnes som rådgiver (kode 1434), fra kr 500 000 til kr 650 000 eller som seniorrådgiver (kode 1364), fra kr 600 000 til kr 800 000, avhengig av kvalifikasjoner.  De første seks månedene regnes som prøvetid.  
21.10.2020 Bodø
Innsats, Skatteetaten Avdeling Skattekriminalitet skal avdekke grov skatte- og avgiftskriminalitet samt arbeidslivskriminalitet. Avdelingen har rundt 600 ansatte og består av 4 seksjoner. Seksjon 1 og 2 i avdelingen har et landsdekkende hovedansvar for å forebygge og bekjempe arbeidslivskriminalitet. Til seksjon 2, gruppe 3 i Kristiansand søker vi nå etter revisor/økonom som skal ha som hovedoppgave å delta i bekjempelsen av sentrale trusselaktører innenfor arbeidslivskriminalitet. Gruppens ansatte er også med å bemanne a-krimsenteret i Kristiansand, sammen med Arbeidstilsynet, Politiet og NAV.     For å ivareta vårt samfunnsansvar og bidra til å bekjempe Covid-19, følger Skatteetaten til enhver tid de nasjonale helsemyndighetenes råd. Vi gjennomfører derfor intervjuer på video inntil videre. Vi ber om at vitnemål/karakterutskrifter og attester lastes opp som vedlegg til den elektroniske søknaden. Arbeidsoppgaver planlegging og gjennomføring av kontroller og andre tiltak sammen med kolleger i tverrfaglige team dialog med skattepliktige, hans representanter/rådgivere samt regnskapsfører og revisor samarbeid med kolleger fra andre offentlige etater delta aktivt i forbedring og utvikling av oppgaveløsning og arbeidsprosesser Kvalifikasjoner regnskap- eller revisjonsutdanning på bachelor/masternivå eller skatteetatens revisorlinje, gjerne med IKT i fagkretsen. Regnskap og skatterett må inngå i fagkretsen. Internasjonale grader må være godkjent av NOKUT god skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk og engelsk god kompetanse og interesse for bruk av digitale verktøy fordel med erfaring innen relevante områder, men også nyutdannede kan være aktuelle fordel med tilleggsutdanning/erfaring også innen andre fagfelt som kan være relevante for oppgaveløsning i Skatteetaten  Personlige egenskaper gode samarbeids- og kommunikasjonsevner løsningsorientert og evne til å tenke nytt tenker helhetlig og tar initiativ analytisk og strukturert kan jobbe effektivt både selvstendig og i team høy arbeidskapasitet og tar ansvar for leveransene Vi tilbyr muligheten til å jobbe med samfunnsaktuelle saker utfordrende oppgaver og store fagmiljø kompetanseutvikling fleksitid og betalt overtid trening i arbeidstiden medlemskap i Statens pensjonskasse Stillingen lønnes som skatterevisor (kode 1223) eventuelt rådgiver (kode 1434) fra kr 500 000 - kr 650 000 eller spesialrevisor (kode 1224) eventuelt seniorrådgiver (kode 1364) fra kr 600 000 - 800 000 avhengig av kvalifikasjoner. For stilling som revisor kreves karakteren C eller bedre i fagene revisjon, årsregnskap, skatterett og rettslære. De første seks månedene regnes som prøvetid. Noe reisevirksomhet må påregnes. 
21.10.2020 Kristiansand
Vis alle 21.530 ledige stillinger
Les mer om Finn Helse AS

Stillingsbeskrivelse

Hei. Er du en erfaren telefonselger? - Kan du ta noen besøk i ditt distrikt?

Vi har etablert en helseportal for private helsetjenester, med støtte fra Innovasjon Norge og er nå klare til å sette fart i markedet. Vi selger oppgradering til annonseside, online-booking, web-sider og klientjournal. Alle bedrifter ligger gratis oppført med sin kontaktinformasjon. Vi har samarbeid med flere forbund.

Er du god i engelsk og er en dreven selger? Vi trenger her en erfaren selger som kan ivareta kategorien Helsereiser, -markedsføring av behandlinger i utlandet!

Hvem er vi? Tenk deg Finn.no, men erstatt biler, båter og MC etc. med private helsetjenester. Samme struktur og samme geografiske inndelinger. Kategorier med filtersøk for behandlinger! www.helsesok.no

Vi produserer vår programvare selv.

Nå kontakter vi bedrifter for å selge oppgraderinger etc. Eksempelvis koster annonseside kun kr 139,- pr. mnd. -inkludert online-booking! Bedrifter kan logge seg inn og redigere egen informasjon. 

God provisjon til deg! -25% og mulighet for fast ansettelse om du er flink!

Er du flink til å skape en hyggelig atmosfære over telefonen og vet du at det bor det en selger i deg, så ta kontakt! Ser fram til å høre fra deg! 

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Daglig leder

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Finn Helse AS