Ledig stilling

Selgere – Finn Helse AS Finn Helse AS

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Hei. Er du en erfaren telefonselger? - Kan du ta noen besøk i ditt distrikt?

Vi har etablert en helseportal for private helsetjenester, med støtte fra Innovasjon Norge og er nå klare til å sette fart i markedet. Vi selger oppgradering til annonseside, online-booking, web-sider og klientjournal. Alle bedrifter ligger gratis oppført med sin kontaktinformasjon. Vi har samarbeid med flere forbund.

Er du god i engelsk og er en dreven selger? Vi trenger her en erfaren selger som kan ivareta kategorien Helsereiser, -markedsføring av behandlinger i utlandet!

Hvem er vi? Tenk deg Finn.no, men erstatt biler, båter og MC etc. med private helsetjenester. Samme struktur og samme geografiske inndelinger. Kategorier med filtersøk for behandlinger! www.helsesok.no

Vi produserer vår programvare selv.

Nå kontakter vi bedrifter for å selge oppgraderinger etc. Eksempelvis koster annonseside kun kr 139,- pr. mnd. -inkludert online-booking! Bedrifter kan logge seg inn og redigere egen informasjon. 

God provisjon til deg! -25% og mulighet for fast ansettelse om du er flink!

Er du flink til å skape en hyggelig atmosfære over telefonen og vet du at det bor det en selger i deg, så ta kontakt! Ser fram til å høre fra deg! 

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Som et viktig ledd i utviklingen av vår totalportefølje søker vi nå en erfaren Ettermarkedsansvarlig. Som Ettermarkedsansvarlig vil du få en en viktig rolle med ansvar for oppfølging av kunder og gjennomføring av våre ettermarkedsprosjekter. Du vil også være en viktig del av enhetens forbedringsarbeid.Dine ansvarsområder vil være: Være med på forbefaring på prosjekter Administrere og gjennomføre garantibefaringer Organisere og administrere utbedringsarbeider Økonomiansvar for ettermarkedsprosjekter Sørge for god erfaringsoverføring i enheten Ansvarlig for internettbasert avvikssystem Bistå å definere mål for kundetilfredshet Kvalifikasjoner:Du har erfaring fra byggebransjen og gjerne god kjennskap til bruk av norsk standard og bustadoppføringslova m.m. fra tidligere. Du har også generelt gode IT-ferdigheter.Personlige egenskaper:Du vil få en viktig rolle med stor kontaktflate mot prosjekter, leverandører og ikke minst våre kunder. Du trives godt med å skape og pleie gode relasjoner, er positiv og trives med å ha mange baller i luften samtidig. Du er profesjonell, strukturert og løsningsorientert samt har gode formuleringsevner, både muntlig og skriftlig. Du er en god organisator og inspirator, jobber analytisk og strukturert og tar tydelig eierskap til ansvarsområdene dine. Du er selvgående og har høy gjennomføringsevne. Videre er du nysgjerrig av natur og opptatt av forbedring og utvikling.Vi tilbyr:AF Gruppen tilbyr et godt arbeidsmiljø og spennende utfordringer på tvers av tradisjonelle faginndelinger. Stillingen byr på betydelige muligheter for kompetanseutvikling og personlig utvikling. Vi tilbyr konkurransedyktige, prestasjonsorienterte betingelser og gode forsikringsordninger. I AF vil du også få anledning til å ha eierandeler i bedriften i form av et aksje- og opsjonsprogram.
12.12.2019 Råde
AF Byggfornyelse er en av de største aktørene i markedet innenfor rehabilitering, ombygging og påbygging. Vi rehabiliterer og utbedrer kjøpesentre, skoler, sykehjem, borettslag, næringsbygg og har også spesialisert oss på modernisering av baderom i borettslag. Som et viktig ledd i utviklingen av vår våtromsportefølje søker vi nå en erfaren kundeansvarlig.   Som kundeansvarlig har du en viktig rolle med ansvar for oppfølging av kunder og gjennomføring av våre våtromsprosjekter. Dine ansvarsområder vil være: Være med på førbefaring på prosjekter Tilvalg og bestillingsansvarlig Ansvar for leverandører (tilvalg) Ansvarlig for fakturering Ansvarlig for internettbasert tilvalgssystem (Viscenario)   Du vil få en viktig rolle med stor kontaktflate mot prosjekter, leverandører og ikke minst våre kunder. Du trives godt med å skape gode relasjoner, er positiv og trives med å ha mange baller i luften samtidig. Du er strukturert, løsningsorientert og har gode formuleringsevner. Vi ser helst at du har erfaring fra tilsvarende roller i andre selskaper med mye kundekontakt. Det er en fordel om du har noe teknisk forståelse. Vi tilbyr et godt arbeidsmiljø og spennende utfordringer på tvers av tradisjonelle faginndelinger. Stillingen byr på betydelige muligheter for kompetanseutvikling og personlig utvikling. Vi tilbyr konkurransedyktige, prestasjonsorienterte betingelser og gode forsikringsordninger. I AF vil du også få anledning til å ha eierandeler i bedriften i form av et aksje- og opsjonsprogram.
26.11.2019 Oslo
Join ABB and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy. Join ABB and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy.ABB Motion offers a comprehensive range of reliable and highly efficient drives, motors and generators for all applications. ABB has what it takes to help every industry reach new levels of productivity and energy savings even under the most demanding conditions. Combining the best available materials with superior technology, our electric drives, motors and generators are designed to operate reliably no matter how challenging the process or application, and to have low life cycle costs. Your responsibilities You are part of our team working with electrical drives & motors. We serve customers with a global footprint. Your primary job functions will be: Customer support for ABB Low Voltage Drives and Motors Indoor sales and order handling related to ABB Drives, Motors, and System solutions. Backoffice support for the front-end sales team, covering customers in all segments, with focus on Low Voltage Drives and Motors. Your background College / University (Bachelor) electrical engineer or other relevant education / experience. Ability to build good business relationships. Negotiation skills. Self-reliance, responsibility and timeliness of work. Ability to work in a team and excellent organization of own work. Good computer skills Language skills: Fluent Norwegian and English   More about us Bring your very own sense of pride and purpose as you help us drive forward the Fourth Industrial Revolution – creating a sustainable future for our planet, and your career. Join ABB and harness the power of our diverse global network, as you collaborate with and learn from our world-class teams. Above all, challenge yourself every day. Let’s write the future, together.As your employer ABB can offer;- Clear ambitions for growth and success.- On job training, personal development and career opportunities.- Competitive conditions.- Flexible working hours.- Retirement scheme and insurances.- Good working environment and culture.- Good social benefits such as company sports and company cabins.- A positive, exciting and challenging environment.The position is located in Bergen or OsloFor more information, please contact: frank-robert.fauskanger@no.abb.com, mobile +47 99272112 or lars-fredrik.mathiesen@no.abb.com, +47 91627013We are looking forward to receiving your CV through our job portal. The application-deadline is 15.12.2019Please note that in cooperation with Meditor search we conduct a background screening on all candidates that receive an offer of employment in ABB Norway. This to ensure best quality in our recruitment process, according with ABBs company policy.
20.11.2019 Oslo, Bergen
Join ABB and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy. Join ABB and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy.ABB Motion offers a comprehensive range of reliable and highly efficient drives, motors and generators for all applications. ABB has what it takes to help every industry reach new levels of productivity and energy savings even under the most demanding conditions. Combining the best available materials with superior technology, our electric drives, motors and generators are designed to operate reliably no matter how challenging the process or application, and to have low life cycle costs. Your responsibilities You are part of our team working with electrical drives & motors. We serve customers with a global footprint. Your primary job functions will be: Customer support for ABB Low Voltage Drives and Motors Indoor sales and order handling related to ABB Drives, Motors, and System solutions. Backoffice support for the front-end sales team, covering customers in all segments, with focus on Low Voltage Drives and Motors. Your background College / University (Bachelor) electrical engineer or other relevant education / experience. Ability to build good business relationships. Negotiation skills. Self-reliance, responsibility and timeliness of work. Ability to work in a team and excellent organization of own work. Good computer skills Language skills: Fluent Norwegian and English   More about us Bring your very own sense of pride and purpose as you help us drive forward the Fourth Industrial Revolution – creating a sustainable future for our planet, and your career. Join ABB and harness the power of our diverse global network, as you collaborate with and learn from our world-class teams. Above all, challenge yourself every day. Let’s write the future, together.As your employer ABB can offer;- Clear ambitions for growth and success.- On job training, personal development and career opportunities.- Competitive conditions.- Flexible working hours.- Retirement scheme and insurances.- Good working environment and culture.- Good social benefits such as company sports and company cabins.- A positive, exciting and challenging environment.The position is located in Bergen or OsloFor more information, please contact: frank-robert.fauskanger@no.abb.com, mobile +47 99272112 or lars-fredrik.mathiesen@no.abb.com, +47 91627013We are looking forward to receiving your CV through our job portal. The application-deadline is 15.12.2019Please note that in cooperation with Meditor search we conduct a background screening on all candidates that receive an offer of employment in ABB Norway. This to ensure best quality in our recruitment process, according with ABBs company policy.  
20.11.2019 Oslo
Vil du være med på å forme fremtidens brukeropplevelser? Er du like lidenskapelig opptatt av spennende og kreative løsninger som oss i EVRY? Vi er alltid på jakt etter det neste digitale gjennombruddet. Vår jobb er å styrke organisasjoner til å tenke fremover og se løsninger ved hjelp av design og teknologi. Arbeidshverdagen i Digital Experience team karakteriseres av fleksibilitet, noe som gir deg muligheten til å påvirke når og hvor du jobber. Som UX-rådgiver eller interaksjonsdesigner vil du kunne jobbe innenfor en rekke ulike områder og bransjer.  Vi kan love deg en spennende stilling med høyt tempo som gir deg muligheten til å utvikle deg både faglig og personlig:   Arbeidsoppgaver i Digital Experience: Avdekke brukerbehov og designe gode brukeropplevelser og grensesnitt Fasilitere og bidra i workshops Være rådgiver og tett samarbeidspartner for våre kunder Lede designprosessen i utviklingsprosjekter Utvikle helhetlige tjenester med fokus på brukeropplevelse Skape og forbedre brukeropplevelse ved hjelp av visuelle teknikker Arbeide fremtidsrettet med strategisk design, illustrasjon, foto, webdesign og animasjon Bidra inn i fagmiljø for å styrke kompetansedeling og utvikling Arbeide med konseptdesign fra idé til ferdig konsept/produkt. Påvirke sluttproduktet gjennom hele utviklingsløpet Vi ønsker å høre fra deg med følgende kompetanser: Noen års erfaring og stor interesse for arbeidsmetoder innen UX og design; brukertesting, kartlegging av kundereise, wireframing, interaksjonsdesign, visuell design, konseptdesign, prototyping, innsiktsarbeid og kartlegging, kommunikasjonsdesign, service blueprint, grafisk design, UI design, merkevarebygging, animasjon og illustrasjon Høy interesse for modernisering og forbedring av kundens forretning God formsans og grafiske ferdigheter Erfaring med strategisk konseptutvikling God skriftlig og muntlig fremstillingsevne Relevant utdanning og sertifiseringer Personlige egenskaper: Ønsker å jobbe med teknologi Jobber godt i team og bidrar til deling av kompetanse, erfaring og kunnskap Tar selv initiativ og er drivende i sitt virke som konsulent Trives i rollen som fagperson og rådgiver for kunde Jobber godt i grensesnittet mellom kunde og teknologi Evner å jobbe strukturert og planmessig Positiv og engasjert Nysgjerrig og kunnskapssøkende   EVRY tilbyr Interessante og utfordrende arbeidsoppgaver i en dynamisk organisasjon der utvikling av medarbeidere er sentralt. Konkurransedyktige betingelser, sterkt og godt fagmiljø Deltagelse i et strategisk satsingsområde med mye fokus både fra organisasjon og ledelse. Gode utviklingsmuligheter internt Ønsker du å høre mer om stillingen eller Digital Experience team i Bergen, ikke nøl med å ta kontakt med avdelingsleder Helene Bergaas på mobil +47 97160007 eller  e-post: helene.bergaas@evry.com  
12.11.2019 Bergen
Ønsker du å jobbe som prosjektleder i et av Nordens største IT-selskaper, med mulighet til å forme fremtidens digitale samfunn? Business Consulting er en av spydspissene innen EVRYs konsulentmiljø, hvor vi daglig jobber med de mest spennende og innovative oppdragene i både privat og offentlig sektor. Våre konsulenter har en sterk kombinasjon av forretnings- og IT kompetanse, og vi får stadig fornyet tillit blant våre eksisterende kunder, samt mange nye og spennende prosjekter. For å fortsette den positive utviklingen i selskapet er vi derfor på utkikk etter flere dyktige og erfarne konsulenter som behersker et eller flere av fagområdene: prosjektledelse, programledelse, ledelse av systemutviklingsprosjekter, prosessforbedring, risikostyring, porteføljestyring eller governance. Hvordan jobber vi? Vi har høye ambisjoner - og vi ønsker å være i forkant av teknologien. I EVRY er vi lidenskapelige opptatt av å skape kreative løsninger, og vi er alltid nysgjerrige på hva som kommer til å bli det neste digitale gjennombruddet. Ettersom teknologi er ferskvare har vi en fleksibel tilnærming, og med vårt store nettverk av andre prosjektledere kan vi tilby deg mye støtte og inspirasjon. Vi tilbyr våre kunder en rekke løsninger som dekker både forbrukernes, leverandørenes og kundens eget behov for sikre og tilgjengelige produkter og tjenester. Som prosjektleder hos oss får du muligheten til å delta i eller drive prosjekter som skaper positive endringer, sammen med erfarne og engasjerte kolleger.   Din rolle vil bli å: Lede og delta i store strategiske endringsprogrammer, og/eller større implementerings-, migrerings- og utviklingsprosjekter. Konkret vil du bidra i både interne og eksterne oppdrag, hvor du vil inneha ansvar for å sikre fremdrift, engasjere og veilede prosjektmedarbeidere, ivareta kvalitetsstyring, sikre optimal ressursallokering, håndtere forventningsavklaringer, samt sørge for presis rapportering Bidra aktivt til, videreutvikle og fronte faglig utvikling og beste praksis innen program- og prosjektledelse internt og eksternt Ta aktivt del i videreutviklingen av avdelingen og fungere som en mentor, slik at mindre erfarne kolleger får utnyttet sitt fulle potensiale Aktivt bidra til kundeutvikling og salg   Du vil bli en del av et ambisiøst og godt sammensatt miljø med forretingskonsulenter, som i hovedsak har teknologisk-, økonomisk- og samfunnsvitenskapelig bakgrunn. Du vil få muligheten til å jobbe med noen av Nordens heftigste kunder, i tillegg til spennende og utfordrende arbeidsoppgaver kombinert med faglig utvikling og et bredt og inkluderende miljø. Vi søker deg som: Har høyere utdannelse på masternivå innen IT, økonomi eller ingeniørfag (lengre relevant erfaring kan kompensere for formell utdanning) Har minst to års erfaring innen prosjektledelse, hvorpå du har skapt gode resultater i endrings-, utviklings- og implementeringsprosjekter. Det er en fordel om du har en eller flere av følgende sertifiseringer: MOP, MSP, PRINCE2, PMP, CMP, SCRUM, ITIL, Lean Six Sigma, TOGAF, eller PROSCI Behersker norsk/skandinavisk og engelsk på et avansert nivå, både skriftlig og muntlig Som person er du løsningsorientert, fleksibel, samarbeidsorientert og god til å skape engasjement hos kunder og kolleger. Med vårt store kundefokus må du i tillegg være serviceinnstilt, og ha en positiv fremtoning, med fokus på detaljer og kvalitet. Du forstår både de tekniske og forretningsmessige sidene av et prosjekt, arbeider strukturert, og takler både å jobbe selvstendig og i team. Hva kan vi tilby deg? Vår størrelse er vår styrke. Som en av Nordens ledende IT-selskaper tilbyr vi flere muligheter enn våre konkurrenter. Vi har en stor geografisk spredning i Norge og verden - våre kunder er små og store, kjente som ukjente, lokale og globale. Bredden vår, sammen med en høy endringstakt og diverse karriere- og kompetanseprogrammer, gir deg gode utviklingsmuligheter. Vi streber etter å være en moderne og attraktiv arbeidsplass. Derfor bygger vi arbeidsgrupper og fagmiljøer med stort mangfold for å kunne utnytte og utvikle kompetanse og innovasjon. Noe vi tar som en selvfølge: Lønn som gjør deg glad hver måned Fordeler som gjør livet lettere og bedre: solide forsikringsordninger og rabatter på alt fra leasingavtaler til treningssentre Bra folk å jobbe med, der ulik bakgrunn og innfallsvinkler, humor og stor takhøyde står sentralt Fleksibel arbeidstid Høres dette interessant ut? Er du interessert oppfordrer vi deg til å sende oss din søknad og CV via vårt rekrutteringssystem. Vi vurderer søknader fortløpende og stillingene kan bli besatt før søknadsfristen. PS: Ettersom vi søker konsulenter til flere av kontorene våre (Fornebu, Trondheim, Kristiansand, Bergen og Stavanger), ønsker vi at du spesifiserer hvilken lokasjon som er aktuell for deg. For mer informasjon om stillingen eller andre spørsmål, ta kontakt med Sebastian C. Johansen på e-post: sebastian.johansen@evry.com. Vi gleder oss til søknaden din!
12.11.2019 Oslo
Vi søker en "hunter" som avdelingsøkonom til avdeling Trondheim Fire & Security. Denne spesialavdelingen er en av Bravidas mest framoverlente avdelinger. Vi har 35 medarbeidere og en sunn omsetning på 70 millioner. Gjennom dyktige medarbeidere, lykkes vi i et økende marked. Som avdelingsøkonom hos oss får du mulighet til å forme stillingen selv og du får frihet under ansvar. Du vil få jobbe med hele ordre- og økonomiprosessen i avdelingen og ha stor påvirkningskraft til prosessforbedringer.   Arbeidsoppgaver Controlling (timer, kostnader, prisavtaler, fakturering) Bistå avdelingssjef i budsjett- og resultatarbeid Rapportering – månedlig og kvartalsvis Økonomisk oppfølging av avdelingens service- og prosjektportefølje i tett samarbeid med serviceledere og prosjektledere Bidra til prosessforbedring, og etterleve gjeldende økonomirutiner   Kvalifikasjoner Høyere økonomiutdannelse på bachelor og/eller masternivå God økonomi- og tallforståelse Gode Excel-kunnskaper Kjennskap til Agresso er ønskelig   Personlige egenskaper Du har gode kommunikasjonsevner Du jobber effektivt under press og håndterer mange oppgaver samtidig Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk Du er serviceinnstilt og løsningsorientert Du er en initiativtaker og tar ansvar for resultater Du er pålitelig og ansvarsbevisst Du samarbeider godt og er en lagspiller   Bravida tilbyr Spennende og varierte oppgaver hos Norges ledende totalteknisk entreprenør En stilling i et solid selskap med høyt kvalifiserte kollegaer Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø  Interessert? Vi ser frem til å motta din søknad! Søknadsfrist er satt til 05.01.2020. Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe hos oss, kan du følge oss på sosiale medier og besøke vår hjemmeside.   Kontaktpersoner: Bjørn Stamnes Avdelingssjef + 47 480 36 322 bjorn.stamnes@bravida.no Lenke til denne sidenhttps://www.bravida.no/jobbe-hos-oss/ledige-stillinger/?rmpage=job&rmjob=4554&rmlang=NO
12.12.2019 Trondheim
Vil du være med på å forme vår historie med dine personlige egenskaper, kompetanse og ambisjoner? Hydro har 35.000 ansatte verden over som utvinner, produserer, former og resirkulerer verdens mest fleksible og bærekraftige metall og leverer en mengde nyskapende produkter og løsninger.Sommeren 2020 trenger vi nærmere 500 vikarer til våre produksjonsenheter rundt om i Norge for å ivareta sikker, døgnkontinuerlig drift i ferieperioden. Et ferievikariat i Hydro gir deg verdifull erfaring fra et stort, dynamisk og internasjonalt selskap. Du får innblikk i produksjon av fremtidens metall, aluminium, og du får reelle oppgaver og mulighet til å lære av erfarne kolleger.Til vårt verk på Husnes har vi behov for flere ferievikarer til ulike roller på verket. Hydro Husnes er Norges fjerde største aluminiumprodusent, målt etter årlig produksjonskapasitet på 185 000 tonn elektrolysemetall. I tillegg til produksjon av primæraluminium har verket et støperi for produksjon av pressbolt. Verket ligger ved utløpet av Hardangerfjorden og har ca. 260 ansatte. Ansvarsområde Som ferievikar hos oss får du driftsoppgaver avhengig av verkets behov. Eksempler på oppgaver kan være arbeid med elektrolyseceller, truck- og krankjøring, samt metalltapping, støpearbeid eller arbeid med frakting, lossing og lasting av metall. De fleste av jobbene foregår på skift.Nødvendig opplæring blir gitt før oppstart. For noen få jobber gis opplæring i forbindelse med oppstart sommeren 2020. Kvalifikasjoner For å bli vurdert til et ferievikariat må du: Være fylt 18 år før oppstart Ha førerkort klasse B før oppstart Være tilgjengelig i hele ferieperioden/minimum 7-8 uker sammenhengende i perioden uke 26 - uke 32. Det kan være mulighet for tidligere oppstart/senere sluttdato Være tilgjengelig for opplæring før oppstart (vinterferie, påskeferie, helger) Bli helsegodkjent av vår bedriftshelsetjeneste Det er også ønskelig med truck- og kranførerbevis, men ikke et krav Vi ser spesielt etter elever/studenter som er i gang med et lengre studieløp og som har mulighet for å komme tilbake flere år fremover Helse, miljø og sikkerhet er alltid førsteprioritet i Hydro, og vi er opptatt av at våre ferievikarer får en trygg og god sommer hos oss. Vi gjør derfor oppmerksom på at alle må bli helsemessig godkjennes ved vår bedriftshelsetjeneste før oppstart. Annen informasjon Helse, miljø og sikkerhet (HMS) er integrert i Hydros daglige virke. Det er vårt ansvar å beskytte våre ansattes helse og sikkerhet, og bidra til en bærekraftig utvikling i de nærmiljøene vi opererer. Vi søker derfor vikarer som vil bidra positivt til dette, gjennom sunne og bevisste HMS-holdninger og handlinger.Vi gjør oppmerksom på at vi kun tar imot elektroniske søknader via vårt rekrutteringssystem. Søknader sendt per e-post blir ikke vurdert. I søknaden ber vi deg legge ved kopi av vitnemål og relevante sertifikater, inkludert scannet kopi av bilsertifikat. Dersom du ikke har bilsertifikat enda, kan du legge ved opplysninger om når du planlegger å få dette.
12.12.2019 Kvinnherad
Vis alle 18.208 ledige stillinger
Les mer om Finn Helse AS

Stillingsbeskrivelse

Hei. Er du en erfaren telefonselger? - Kan du ta noen besøk i ditt distrikt?

Vi har etablert en helseportal for private helsetjenester, med støtte fra Innovasjon Norge og er nå klare til å sette fart i markedet. Vi selger oppgradering til annonseside, online-booking, web-sider og klientjournal. Alle bedrifter ligger gratis oppført med sin kontaktinformasjon. Vi har samarbeid med flere forbund.

Er du god i engelsk og er en dreven selger? Vi trenger her en erfaren selger som kan ivareta kategorien Helsereiser, -markedsføring av behandlinger i utlandet!

Hvem er vi? Tenk deg Finn.no, men erstatt biler, båter og MC etc. med private helsetjenester. Samme struktur og samme geografiske inndelinger. Kategorier med filtersøk for behandlinger! www.helsesok.no

Vi produserer vår programvare selv.

Nå kontakter vi bedrifter for å selge oppgraderinger etc. Eksempelvis koster annonseside kun kr 139,- pr. mnd. -inkludert online-booking! Bedrifter kan logge seg inn og redigere egen informasjon. 

God provisjon til deg! -25% og mulighet for fast ansettelse om du er flink!

Er du flink til å skape en hyggelig atmosfære over telefonen og vet du at det bor det en selger i deg, så ta kontakt! Ser fram til å høre fra deg! 

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Daglig leder

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Finn Helse AS