Ledig stilling

Selgere – Finn Helse AS Finn Helse AS

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Hei. Er du en erfaren telefonselger? - Kan du ta noen besøk i ditt distrikt?

Vi har etablert en helseportal for private helsetjenester, med støtte fra Innovasjon Norge og er nå klare til å sette fart i markedet. Vi selger oppgradering til annonseside, online-booking, web-sider og klientjournal. Alle bedrifter ligger gratis oppført med sin kontaktinformasjon. Vi har samarbeid med flere forbund.

Er du god i engelsk og er en dreven selger? Vi trenger her en erfaren selger som kan ivareta kategorien Helsereiser, -markedsføring av behandlinger i utlandet!

Hvem er vi? Tenk deg Finn.no, men erstatt biler, båter og MC etc. med private helsetjenester. Samme struktur og samme geografiske inndelinger. Kategorier med filtersøk for behandlinger! www.helsesok.no

Vi produserer vår programvare selv.

Nå kontakter vi bedrifter for å selge oppgraderinger etc. Eksempelvis koster annonseside kun kr 139,- pr. mnd. -inkludert online-booking! Bedrifter kan logge seg inn og redigere egen informasjon. 

God provisjon til deg! -25% og mulighet for fast ansettelse om du er flink!

Er du flink til å skape en hyggelig atmosfære over telefonen og vet du at det bor det en selger i deg, så ta kontakt! Ser fram til å høre fra deg! 

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

EVRY Mo i Rana søker ansatt i 100% stilling ved avdeling Banking Services 24/7.   Seksjonen Banking Services leverer supporttjenester for norske og utenlandske banker, samt 1.linjesupport internt for en større del av EVRY.      Som kundekonsulent i Banking Services vil du jobbe med support- og sperretjenester for bankenes sluttkunder.      De fleste tjenestene avdelingen tilbyr leveres 24/7 - hele året.     Stillingen vil innbefatte skiftgang i form av formiddag- ettermiddag og helgearbeid (annenhver helg).    Arbeidsoppgaver  Nettbanksupport for bankenes sluttkunder  Sperring av bankkort   Support for forsikringskunder   Utbetaling av nødkontanter     1.linje reklamasjonshåndtering   Tjenestene utføres i hovedsak via telefon og chat       Kvalifikasjoner:     Mestre norsk, svensk og engelsk.   Gode kommunikasjonsegenskaper        Gode datakunnskaper Erfaring med kundebehandling er en fordel      Personlige egenskaper:     Stabil      Motivert      Positiv og engasjert  Kundefokusert      Systematisk og nøyaktig      Sterk serviceinnstilling      Fokus på kvalitet i leveransen      Ordnet personlig økonomi     Gode evner til å jobbe i team       Vi tilbyr:  En spennende og utfordrende stilling i Norges største IT-selskap       En bedrift i vekst nasjonalt og internasjonalt       Sterkt fagmiljø som vil gi deg utfordringer og kunnskap slik at du raskt blir en del av laget Et aktiv, kompetent og hyggelig arbeidsmiljø med begeistrede kollegaer       Konkurransedyktige lønnsvilkår       Gode pensjons- og forsikringsordninger       Firmahytter på fjellet, ved sjøen og utlandet       Meget moderne og tidsriktige arbeidslokaler            Andre opplysninger:       Aktuelle kandidater må påregne kredittsjekk før ansettelse.Spørsmål om stillingen rettes til seksjonsledere Thomas Langmo, Henriette Røsvassbukt og/eller Maritha Sundrønning.
09.09.2019 Rana
What You'll Do The new Customer Experience Renewal Manager (RM) role is a highly visible, strategic position to empower key customers to continue to transform their business and meet their objectives through Cisco solutions. You will be accountable for owning and executing a portfolio of renewal contracts of Cisco products and services across an assigned customer account. RM's work with customer executives, partners and across Cisco teams to develop a holistic, deep view of customer requirements and objectives and define a strategy to drive renewals to on-time closure, as well as minimize renewals risk and financial attrition. You will bring strong knowledge of negotiation strategies and orchestrates cross-functional resources across the company and with partners to provide a unified path to secure every renewal. Key responsibilities and activities include: Drives up-sell, upgrades, price adjustments and close on-time contracts for assigned accountsIncreases sales penetration at existing accountsBuilds relationships with customers and account teams to assist in acceleration of full adoption and renewals.Partners with the account teams to preserve and improve customer contract and relationships.Engage with key decision makers to identify requirements and uncover road blocks to ensure on-time commitments.Manage client needs independently. Able to trouble shoot non-standard concernsOwns and executes renewal contracts for products and services on medium accounts with moderate complexityBuilds quotes, review contract terms, negotiation pricing, identify up-sell opportunities and handle objections.Curates use case recommendations and educates customers on relevant features and opportunities.Leads renewal opportunities or support Account Manager in overall negotiation to ensure integrity of the renewal portion of the agreement.Maintain and report an accurate rolling 120 day forecast of renewals in assigned accounts.Assist Renewals team with ad hoc requests to meet customer needCommunicate risks timely and clearlyWho You'll Work With This role resides in the Customer Experience organization, one of Cisco’s fastest growing teams that delivers profitable growth throughout the customer lifecycle with a series of selling motions to drive higher value and an optimal experience from Cisco solutions. Who You Are Articulate the customer environment, industry and Cisco footprint.Implement policies for forecasting, data quality and accuracy.Build understanding of Customer and Partners procurement processesRequired experience: Experience with CRM tools i.e. SFDCDevelop basic consultative selling skillsExecutes win-back strategies for inactive customersEducation: Bachelor degree; Master’s degree preferred.Industry certifications preferred (e.g. ITIL, PMP, COBIT, Six Sigma)Proficient in Salesforce and Microsoft Office (Outlook, Excel, Word and PowerPoint)If you are looking for hands-on involvement in shaping the future direction of Cisco and Customer Experience, we have a place for you. Why Cisco At Cisco, each person brings their unique talents to work as a team and make a difference. Yes, our technology changes the way the world works, lives, plays and learns, but our edge comes from our people. We connect everything – people, process, data and things – and we use those connections to change our world for the better.We innovate everywhere - From launching a new era of networking that adapts, learns and protects, to building Cisco Services that accelerate businesses and business results. Our technology powers entertainment, retail, healthcare, education and more – from Smart Cities to your everyday devices.We benefit everyone - We do all of this while striving for a culture that empowers every person to be the difference, at work and in our communities.Colorful hair? Don’t care. Tattoos? Show off your ink. Like polka dots? That’s cool. Pop culture geek? Many of us are. Be you, with us! #WeAreCisco
04.02.2019 Bærum
Vi søker deg som er eller ønsker utvikle deg til å bli en helhetlig IT løsningsarkitekt.  Vi leverer og drifter løsninger til en av Norges mest fremoverlente kunder i offentlig sektor. Her utvikler og forvalter vi apper, integrasjoner, portaler og administrasjonsløsninger basert på .NET, Azure og Office 365. Vi er også ansvarlig for device management av alle typer enheter, både Apple og Windows baserte. Løsningene driftes i vår hybride cloud-løsning. Vi har et helhetlig team med kunnskap innen alle områder som dekker rådgiving, utvikling, forvaltning og drift. Som løsningsarkitekt skal du forstå de forretningsmessige og tekniske mulighetene, samarbeide med kundeteamet og bygge gode relasjoner med beslutningstakere hos kundene. Hovedansvarsområder vil blant annet være: • Samarbeide med kunden om strategiske tiltak innen digital transformasjon.• Analysere og forstå kundens behov og mål, og være rådgiver for å kunne realisere disse.• Utvikle systemkonsepter, logiske arkitekturer og løsningsalternativer, samt se og kommunisere fordeler og ulemper med alternativene• Ha god oversikt over løsningsdesign, teknisk arkitektur, sikkerhetsarkitektur, infrastrukturarkitektur, databasearkitektur og design, system- og applikasjonsdesign, utvikling, systemintegrasjon og testaktiviteter.• Være mentor og etablere relasjoner på tvers av tekniske- og arkitekturteam.Vi tilbyr: • God fastlønn.• Aksjesparingsprogram• Gode pensjonsordninger og helseforsikring.• Godt og inkluderende fagmiljø.• Fine kontorlokaler sentralt på Helsfyr. Ditt arbeidssted er på kontoret og prosjektene er iOslo. • Fleksible arbeidstider og svært sjelden forventninger om kvelds eller helgearbeid. Det er viktig for oss at hverdagen må fungere både på jobb og hjemme.Søknader vurderes fortløpende. What you can expect from us Build your career with us.It is an extraordinary time to be in business. As digital transformation continues to accelerate, CGI is at the center of this change—supporting our clients’ digital journeys and offering our professionals exciting career opportunities. At CGI, our success comes from the talent and commitment of our professionals. As one team, we share the challenges and rewards that come from growing our company, which reinforces our culture of ownership. All of our professionals benefit from the value we collectively create.Be part of building one of the largest independent technology and business services firms in the world.Learn more about CGI at www.cgi.com.No unsolicited agency referrals please.CGI is an equal opportunity employer.
03.07.2019 Oslo
What You’ll Do We need a visionary who strives to innovate the world of offerings and solutions. If you want to inspire technical experts to invent new marketing opportunities and groundbreaking technology solutions, then we’re looking for you.Working in a pre-sales support role, you’ll handle deals through requirement gathering, Level of Effort analysis, and scoping through approvals and bookings. As part of this role, we’ll also expect you to: Seize new professional services business opportunities Position professional services strategies with account teams Build influential relationships with key business partners Build and lead opportunity pursuit teams Be the face of services to our Customers in major opportunities Who You’ll Work With When you join our team, you’ll partner closely with the Innovation and Deliver Team, Global Business Development Management, and service practice organizations to apply both Cisco’s dynamic range of capabilities as well as those of our partner organizations to meet customer requirements and exceed their expectations. Partnering with account teams, you’ll drive the business pipeline and consult on services solutions, technologies, and pricing mechanics. Who You Are You’re a born leader, and you want to help others unlock their potential. Decision-making is just one of your strong suits—you’ve got a closet full of them. Your passion for problem solving is unparalleled, making you an ideal liaison to our clients.You’re particularly articulate, so you communicate confidently at CxO or Senior Management levels, both within Cisco as well as with our clients. You use your charisma to build enduring relationships with key business partners internally and externally, and these relationships grant you influence.You have a winning track record of developing multi-million-dollar business opportunities. Your success is owed to your mastery of pricing structures, transactional and subscription proposals, external resource coordination, and immaculate record keeping. Required Skills several years’ experience delivering enterprise networking services several years in sales support/solution development/business development role Strong knowledge across a broad range of technology solutions such as Cloud, Security, IoT, Collaboration, Mobility, R&S, Data Center, Software etc. Demonstrated track record of pursuing and handling services engagements of $2M+ Why Cisco We connect everything: people, processes, data, and things. We innovate everywhere, taking bold risks to shape the technologies that give us smart cities, connected cars, and handheld hospitals. And we do it in style with unique personalities who aren’t afraid to change the way the world works, lives, plays and learns. We are thought leaders, tech geeks, pop culture aficionados, and we even have a few purple haired rock stars. We celebrate the creativity and diversity that fuels our innovation. We are dreamers and we are doers. We Are Cisco.#LI-EMEAHH1#LI-PRIORITY
29.08.2019 Norge
The Customer Success Specialist (CSS) role is a highly critical, strategic advisor and technical expert that engages with customers to accelerate their adoption of Cisco products & solutions that transform their business and drive business outcomes. The role resides within the Cisco Customer Experience (CX) organization, one of Cisco’s fastest growing teams. The CSS is a hands-on expert for the security architecture. This role owns delivery of targeted engagements intended to increase security product awareness, share industry best practices, and drive overall security product consumption and business value. The CSS brings strategic vision and tactical expertise to ensure every customer engagement is a success while also actively participating in the global CSS Community where they collaborate with their peers to share best practices and customer success stories. The CSS is able to effectively combine deep security technical knowledge with solid understanding of business priorities to provide consultative solutions pivotal to helping customers realize value faster. This is a technical role intended to help our customers with a myriad of their adoption challenges across the security product domain. Who You’ll Work With If you are looking for hands-on involvement in crafting the future direction of Cisco and Customer Experience, we have a place for you.  The CSS will build close relationships with customers, CX counterparts, architects, & engineers in achieving their goals. The role will: Deliver accelerators and ATX (Ask-the-Expert) to a diverse set of customers that qualify, tailoring deliverables and producing quantifiable business outcomes with scope and on-time engagement. Facilitate high impact, technology-specific workshops targeted at all levels of an organization to accelerate a business initiative, potentially in conjunction with the Customer Success Executive (CSE) Leverage domain specialization and expertise to expertly identify and proactively manage risk areas and customer expectations that could impact successful delivery Contribute to security product and offer improvement by providing lifecycle feedback to CX Security Product Management and CX Success Programs Teams Inspire customers to make tactical and strategic deployment decisions and track long term business outcomes Collaborate with Account teams, CX, and Partners to improve customer adoption, address product concerns, and drive incremental growth Be responsible for evangelizing the end-to-end CX offer strategy and roadmap to sales specialists, delivery teams, and customers Drive adoption and expansion of Cisco security products by highlighting feature opportunities, winning use cases, and relevant strategies to customers and the Success team Who You Are : Proactively understands customer needs and aligns architectural and vertical expertise to cross-functional teams to drive alignment on decisions that enhance customer value. : Deep technical knowledge with ability to understand and connect customer use cases/plans with Cisco solutions and how Cisco solutions can be optimally applied in a customer’s environment to accelerate customer value. A drive for continued learning in new technologies, functionality, and industry best practices  –work across internal and external teams of all levels to proactively inspire technical implementation decisions and work towards common goal. Ability to operate and interact with customers in a remote / virtual and face-to-face environment (varies by role). clear understanding of high-level business landscape including key strategic priorities, processes, and competitive marketplace : Interest in and proven execution ability with relevant technologies and customer outcomes. : Skilled at issue management and managing customer expectations. : Delivers complex information in a confident and convincing manner, appropriate to a diverse audience that produces clarity and impact. Technical Requirements An in depth understanding of Firepower Next Gen Firewall (NGFW), Identity Services Engine (ISE), Stealthwatch products (SWATCH), Advanced Malware Protection for Endpoints (AMP4E)/Email Security Appliance (ESA)/Web Security Appliance (WSA). This in depth understanding should allow you to be able to assist the customer with barriers that they experience as they onboard and implement Cisco Security Solutions. Ability to provide technical consultative support for the above to Cisco customers, partners, account teams and other internal technical support teams. Ability to communicate, demonstrate, and accelerate the proper utilization of Security technologies mentioned as you encourage the customer to engage in the daily use of the solution. Ability to provide technical guidance to help drive best practices for deployment, craft policies around configuration, automate features and utilize reporting capabilities to help accelerate adoption. Ability to navigate the customer’s mixed security environments and be able to migrate customers from legacy or competitive platforms to the latest Cisco platform. Ability to demonstrate strong communications skills and lead when engaging customers, partners, and account teams. Ability to utilize moderate to complex lab environments to demonstrate the resolution of barriers across the entire customer lifecycle for products & solutions including, but not limited to, Cisco NGFW, NGIPS, Advanced Threat Solutions, Email Security, and Web Security. Required Experience Bachelor's or foreign degree equivalent in Computer Science, Computer Engineering, Electrical Engineering or related field. 3-5 years of experience in technical consulting or direct customer interfacing/engagement role with a deep understanding of industry best practices related to domain. Practical experience in configuring, supporting and troubleshooting networks, network proxies, Linux/OSX and VMWare. Experience with Cisco NGFW, NGIPS, Advanced Threat Solutions, Email Security, Web Security. Understanding of security protocols - SSL, IPSE, ACL, SMTP, HTTP, HTTPS, IMAP, POP3 and security policies. Suggested Cisco technical Certifications: CCNA / CCNP / CCDP/ CCIE or equivalent strongly preferred.  CISM / CISSP or equivalent strongly preferred. Suggested Cisco Success Management certifications: Cisco Certified Success Specialist. Successful candidates should have strong written, verbal and listening skills. Fluent in English and also local country language where the role is based. *** Willingness and ability to travel 50% or more may be expected (pending role requirements) Desired Skills Prior experience with AMP/ESA/WSA/A4E/Firepower/Threat Grid/NGFW products or Cisco competitor equivalents. Experience managing/deploying network security (ACLs, whitelisting/blacklisting). Knowledge with Email security/Web Security/NGFW/Server deployments. Experience building a business around security solutions; Positive relationships with large security customers in Local market; In-depth understanding of security trends and evolution, market trends and challenges; Solid understanding of key Cisco competitors in security. Why Cisco #WeAreCisco, where each person is unique, but we bring our talents to work as a team and make a difference. Here’s how we do it. We embrace digital, and help our customers implement change in their digital businesses. Some may think we’re “old” (30 years strong!) and only about hardware, but we’re also a software company. And a security company. A blockchain company. An AI/Machine Learning company. We even invented an intuitive network that adapts, predicts, learns and protects. No other company can do what we do – you can’t put us in a box! But “Digital Transformation” is an empty buzz phrase without a culture that allows for innovation, creativity, and yes, even failure (if you learn from it.) Day to day, we focus on the give and take. We give our best, we give our egos a break and we give of ourselves (because giving back is built into our DNA.) We take accountability, we take bold steps, and we take difference to heart. Because without diversity of thought and a commitment to equality for all, there is no moving forward. So, you have colorful hair? Don’t care. Tattoos? Show off your ink. Like polka dots? That’s cool. Pop culture geek? Many of us are. Passion for technology and world changing? Be you, with us! Day to day, we focus on the give and take. We give our best, we give our egos a break and we give of ourselves (because giving back is built into our DNA.) We take accountability, we take bold steps, and we take difference to heart. Because without diversity of thought and a commitment to equality for all, there is no moving forward. So, you have colorful hair? Don’t care. Tattoos? Show off your ink. Like polka dots? That’s cool. Pop culture geek? Many of us are. Passion for technology and world changing? Be you, with us!  
29.08.2019 Norge
Ønsker du å jobbe som prosjektleder i et av Nordens største IT-selskaper, med mulighet til å forme fremtidens digitale samfunn? Business Consulting er en av spydspissene innen EVRYs konsulentmiljø, hvor vi daglig jobber med de mest spennende og innovative oppdragene i både privat og offentlig sektor. Våre konsulenter har en sterk kombinasjon av forretnings- og IT kompetanse, og vi får stadig fornyet tillit blant våre eksisterende kunder, samt mange nye og spennende prosjekter. For å fortsette den positive utviklingen i selskapet er vi derfor på utkikk etter flere dyktige og erfarne konsulenter som behersker et eller flere av fagområdene: prosjektledelse, programledelse, ledelse av systemutviklingsprosjekter, prosessforbedring, risikostyring, porteføljestyring eller governance. Hvordan jobber vi? Vi har høye ambisjoner - og vi ønsker å være i forkant av teknologien. I EVRY er vi lidenskapelige opptatt av å skape kreative løsninger, og vi er alltid nysgjerrige på hva som kommer til å bli det neste digitale gjennombruddet. Ettersom teknologi er ferskvare har vi en fleksibel tilnærming, og med vårt store nettverk av andre prosjektledere kan vi tilby deg mye støtte og inspirasjon. Vi tilbyr våre kunder en rekke løsninger som dekker både forbrukernes, leverandørenes og kundens eget behov for sikre og tilgjengelige produkter og tjenester. Som prosjektleder hos oss får du muligheten til å delta i eller drive prosjekter som skaper positive endringer, sammen med erfarne og engasjerte kolleger.   Din rolle vil bli å: Lede og delta i store strategiske endringsprogrammer, og/eller større implementerings-, migrerings- og utviklingsprosjekter. Konkret vil du bidra i både interne og eksterne oppdrag, hvor du vil inneha ansvar for å sikre fremdrift, engasjere og veilede prosjektmedarbeidere, ivareta kvalitetsstyring, sikre optimal ressursallokering, håndtere forventningsavklaringer, samt sørge for presis rapportering Bidra aktivt til, videreutvikle og fronte faglig utvikling og beste praksis innen program- og prosjektledelse internt og eksternt Ta aktivt del i videreutviklingen av avdelingen og fungere som en mentor, slik at mindre erfarne kolleger får utnyttet sitt fulle potensiale Aktivt bidra til kundeutvikling og salg   Du vil bli en del av et ambisiøst og godt sammensatt miljø med forretingskonsulenter, som i hovedsak har teknologisk-, økonomisk- og samfunnsvitenskapelig bakgrunn. Du vil få muligheten til å jobbe med noen av Nordens heftigste kunder, i tillegg til spennende og utfordrende arbeidsoppgaver kombinert med faglig utvikling og et bredt og inkluderende miljø. Vi søker deg som: Har høyere utdannelse på masternivå innen IT, økonomi eller ingeniørfag (lengre relevant erfaring kan kompensere for formell utdanning) Har minst to års erfaring innen prosjektledelse, hvorpå du har skapt gode resultater i endrings-, utviklings- og implementeringsprosjekter. Det er en fordel om du har en eller flere av følgende sertifiseringer: MOP, MSP, PRINCE2, PMP, CMP, SCRUM, ITIL, Lean Six Sigma, TOGAF, eller PROSCI Behersker norsk/skandinavisk og engelsk på et avansert nivå, både skriftlig og muntlig Som person er du løsningsorientert, fleksibel, samarbeidsorientert og god til å skape engasjement hos kunder og kolleger. Med vårt store kundefokus må du i tillegg være serviceinnstilt, og ha en positiv fremtoning, med fokus på detaljer og kvalitet. Du forstår både de tekniske og forretningsmessige sidene av et prosjekt, arbeider strukturert, og takler både å jobbe selvstendig og i team. Hva kan vi tilby deg? Vår størrelse er vår styrke. Som en av Nordens ledende IT-selskaper tilbyr vi flere muligheter enn våre konkurrenter. Vi har en stor geografisk spredning i Norge og verden - våre kunder er små og store, kjente som ukjente, lokale og globale. Bredden vår, sammen med en høy endringstakt og diverse karriere- og kompetanseprogrammer, gir deg gode utviklingsmuligheter. Vi streber etter å være en moderne og attraktiv arbeidsplass. Derfor bygger vi arbeidsgrupper og fagmiljøer med stort mangfold for å kunne utnytte og utvikle kompetanse og innovasjon. Noe vi tar som en selvfølge: Lønn som gjør deg glad hver måned Fordeler som gjør livet lettere og bedre: solide forsikringsordninger og rabatter på alt fra leasingavtaler til treningssentre Bra folk å jobbe med, der ulik bakgrunn og innfallsvinkler, humor og stor takhøyde står sentralt Fleksibel arbeidstid Høres dette interessant ut? Er du interessert oppfordrer vi deg til å sende oss din søknad og CV via vårt rekrutteringssystem. Vi vurderer søknader fortløpende og stillingene kan bli besatt før søknadsfristen. PS: Ettersom vi søker konsulenter til flere av kontorene våre (Fornebu, Trondheim, Kristiansand, Bergen og Stavanger), ønsker vi at du spesifiserer hvilken lokasjon som er aktuell for deg. For mer informasjon om stillingen eller andre spørsmål, ta kontakt med Sebastian C. Johansen på e-post: sebastian.johansen@evry.com. Vi gleder oss til søknaden din!
05.09.2019 Oslo, Trondheim, Bergen, Stavanger, Kristiansand
Ønsker du å være en del av å forme fremtidens digitale samfunn? Er du en av de innovative drivkreftene vi ser etter? Denne sommeren samler Norges største IT-selskap unge talenter for å utvikle et konsept - fra idé til ferdig testet og fungerende prototype. Teamet vil få tildelt et eget prosjekt, og vil ha frihet til å løse oppgaven på sin egen måte. Internshipet går over 8 uker inkludert 1 ukes ferie. Som intern i EVRYs Innovation Hub får du mulighet til å bidra til EVRYs tankeledelse. Gjennom konsepter, prototyper, whitepapers og kundeprosjekter vil du være med på å demonstrere hvordan nye teknologier og markedstrender er med på å forme fremtiden. Disse trendene og teknologiene kan være Open banking, kunstig intelligens, blockchain, Internet of Things, fremtidens bank, AR/VR m.m. For sommerens internship ser vi etter fire profiler, men dersom du er en hybrid med erfaring fra mer enn ett felt er det et pluss.    Business analyst/Business developer/Konseptuvikler Du er i gang med en mastergrad innen IT, økonomiske fag, design, eller annen relevant bakgrunn Du har god forståelse for business og marked Du setter brukeropplevelsen først UX-designer med gode grafiske egenskaper Du har en relevant bachelorgrad og er gjerne i gang med en relevant master Du har god kjennskap til metoder for å samle innsikt om målgruppen, som f.eks Design Thinking Du er trygg på å fasilitere workshops og å utføre brukertester Du setter mennesker først, og sørger for at interaksjon på digitale flater er forståelig og brukervennlig   Front-end utvikler Du har en relevant bachelorgrad og er gjerne i gang med en master  Du er opptatt av å sikre gode brukeropplevlser Du har erfaring innen f.eks CSS, HTML, JavaScript, native-apper   Back-end utvikler Du har en relevant bachelorgrad og er gjerne i gang med en master God kjennskap til Java Du har gjerne erfaring med utvikling av API-er (REST) og integrasjon mot webservicer Erfaring med Git som versjoneringsverktøy Erfaring eller kjennskap til SQL og noSQL databaser Kjennskap til nodeJS er en fordel   Personlige egenskaper Du er selvdrevet og komfortabel med å jobbe selvstendig, men har en sterk «team spirit» Du har evnen til å arbeide under press, og levere til deadlines Du bidrar til et godt arbeidsmiljø ved å ta initiativ til og å delta på sosiale aktiviteter, og å spre entusiasme for arbeidet ditt. Erfaring med Design Thinking er en fordel, men ikke et krav Du er fleksibel og motivert av resultater.   Vi tilbyr En sommerjobb utenom det vanlige En unik mulighet til å drive innovasjon og konseptutvikling Stort ansvar og frie tøyler Muligheten til å jobbe med mennesker fra ulike bakgrunner Engasjerte og støttende kolleger   For å søke på stillingene, vennligst send inn CV, motivasjonsbrev og andre relevante dokumenter (portfolio, karakterutskrifter, attester, m.m).   Høres dette spennende ut?   For mer informasjon, ta kontakt med Head of Sprint Program, Åshild Marie Tveit Walseth, ashild.walseth@evry.com   Vi ser frem til å motta søknaden din!
05.09.2019 Oslo
Vil du være med på å forme fremtidens digitale samfunn? Med våre innovative partnerskap og kunder innenfor både offentlig og privat sektor, er vi i EVRY med på å forme dagens samfunn og den digitale fremtiden. Er du en av de nytenkende drivkreftene vi ser etter? Hvis ja, så kan vi love deg en fleksibel stilling i EVRY med høyt tempo som gir deg muligheten til å utvikle deg.Hvordan vi jobberVi i EVRY har høye ambisjoner, og vi vil være ledende på teknologi. Vi er lidenskapelig opptatt av robuste og fremtidsrettede løsninger, og vi vil gjerne hjelpe våre kunder til å forstå, prioritere og håndtere risiko som følge av økt digitalisering. Siden teknologien raskt fornyes må vi være smidige, tenke fremover og se løsninger. Ved å ta kontroll over usikkerhet, kan vi styre risiko, og dermed utnytte de digitale mulighetene som teknologien gir oss på en optimal måte. Vårt konsulentmiljø karakteriseres av fleksibilitet, noe som gir deg muligheten til å påvirke når og hvor du jobber. Vi søker etter konsulenter, seniorkonsulenter, sjefskonsulenter og fageksperter, så vi ser gjerne at du har erfaring innenfor ulike områder, slik som: Governance, Risk and Compliance (GRC) Internkontroll Personvern (GDPR) Sikkerhet og sårbarhetsanalyser Risikostyring Styringssystem for informasjonssikkerhet (ISMS) Sikkerhetskultur, sikkerhetsforståelse og modenhet Opplæring innen informasjonssikkerhet Informasjons- og Sikkerhetsarkitektur Beredskapsøvelser og kriseledelse Er du den vi ser etter?I EVRY er vi svært opptatt av våre kunder, og du må derfor være serviceinnstilt, ha en positiv holdning og være opptatt av å levere kvalitet. Vi er i rask endring og dette krever at du er fleksibel, selvstendig og motiveres av gode resultater. Vi ser for oss at du har en bakgrunn og kompetanse innenfor flere av følgende områder: Styringssystemer og standarder for risiko (ISO 31000 / COBIT), kontinuitet (ISO 22301), kvalitet (ISO 9001), informasjonssikkerhet (ISO 2700x) og internkontroll (COSO) Bransjespesifikke lovverk, samt etterlevelse av regulatoriske rammeverk for informasjonshåndtering, personvern, datalagring og sikkerhet IT revisjon / internrevisjon Risikostyring CISO/DPO/Risk manager Høyere utdannelse innen relevant fagområde Minimum 4 års relevant erfaring Er flytende i et skandinavisk språk, samt behersker engelsk på en fullverdig måte Vi tilbyr: Vår størrelse er vår styrke. Som et av de ledende IT-selskapene i Norden kan vi tilby deg flere muligheter enn andre selskaper i bransjen. I EVRY vil du ha muligheten til å jobbe med varierte arbeidsoppgaver, ha stor fleksibilitet i stillingen og gode muligheter for karriereutvikling, gjennom EVRY Academy og egne karriereprogrammer. EVRY har et stort indre jobbmarked som gir gode muligheter for jobbrotasjon, På denne måten kan du få erfaring fra ulike fag- og kundemiljøer uten å bytte arbeidsgiver. EVRY preges av et aktivt og inkluderende arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer. Du vil ha muligheten til å delta i flere faglige og sosiale nettverk som Young Professionals, Female@EVRY, Active@EVRY m.m. Vi bygger opp en av Nodens mest spennende konsulenthus og er i sterk vekst. Du kan være med å forme vår fremtid.Noe vi tar som en selvfølge: Lønn som gjør deg glad hver måned Fordeler som gjør livet lettere og bedre: solide forsikringsordninger og rabatter på alt fra leasingavtaler til treningssentre Bra folk å jobbe med, der ulik bakgrunn og innfallsvinkler, humor og stor takhøyde står sentralt Arbeidssted Lokasjon: Fornebu/Oslo – Porsgrunn – Haugesund - Bergen – Trondheim (eller etter avtale) Høres dette ut som en stilling for deg?Alle søknader behandles fortløpende, så derfor ber vi deg sende inn din søknad snarest, og senest innen 30.09.2019. Vi ser frem til å høre fra deg!
29.08.2019 Oslo, Trondheim, Bergen, Haugesund, Porsgrunn
Vis alle 23.152 ledige stillinger
Les mer om Finn Helse AS

Stillingsbeskrivelse

Hei. Er du en erfaren telefonselger? - Kan du ta noen besøk i ditt distrikt?

Vi har etablert en helseportal for private helsetjenester, med støtte fra Innovasjon Norge og er nå klare til å sette fart i markedet. Vi selger oppgradering til annonseside, online-booking, web-sider og klientjournal. Alle bedrifter ligger gratis oppført med sin kontaktinformasjon. Vi har samarbeid med flere forbund.

Er du god i engelsk og er en dreven selger? Vi trenger her en erfaren selger som kan ivareta kategorien Helsereiser, -markedsføring av behandlinger i utlandet!

Hvem er vi? Tenk deg Finn.no, men erstatt biler, båter og MC etc. med private helsetjenester. Samme struktur og samme geografiske inndelinger. Kategorier med filtersøk for behandlinger! www.helsesok.no

Vi produserer vår programvare selv.

Nå kontakter vi bedrifter for å selge oppgraderinger etc. Eksempelvis koster annonseside kun kr 139,- pr. mnd. -inkludert online-booking! Bedrifter kan logge seg inn og redigere egen informasjon. 

God provisjon til deg! -25% og mulighet for fast ansettelse om du er flink!

Er du flink til å skape en hyggelig atmosfære over telefonen og vet du at det bor det en selger i deg, så ta kontakt! Ser fram til å høre fra deg! 

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Daglig leder

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Finn Helse AS