Du skriver flytende på svensk.
Vi søker deltidsmedarbeidere på kundeservice for labpharma.no. Stillingsprosenten er på cirka 40% med mulighet for fleksible tider. Mulighet for å utvide til fulltid. Kundesenteret er nytt og i utvikling, så her har du muligheten til å være med å påvirke din fremtidige arbeidsplass. Ungt miljø. Oppstart så snart som mulig. Virksomheten holder til på Sinsen i Oslo i trivelige og lyse lokaler.
Arbeidsoppgaver
-besvare henvendelser fra kunder i hovedsak via mail og chat, men til tider telefon
-behandle ulike forespørsler, kundesaker og reklamasjoner/innsigelser
-diverse administrative- og ad hoc-oppgaver
-jobbe mot oppsatte mål
-bidra til fantastisk kundeservice
Kvalifikasjoner
-arbeidserfaring fra kundesenter: besvare henvendelser både på chat og e-post
-gode datakunnskaper, fordel om du kan Zendesk
-flytende norsk og/eller svensk muntlig og skriftlig
-allmenn/god tallforståelse
-uredd for utfordringer
Ønskede egenskaper
-serviceinnstilt og imøtekommende
-gode kommunikasjonsevner
-pliktoppfyllende og punktlig
-tålmodig og løsningsorientert
-fleksibel og selvgående
Er dette en stilling for deg? Send oss din CV.
En god søknad inneholder informasjon om:
-Når du kan starte
-Hvor lang tid fremover du ønsker å jobbe deltid
-Din motivasjon for å jobbe med kundeservice nettopp hos Lab Pharma
-Erfaringen din fra å jobbe på kundesenter
- UtdanningAllmenne, økonomiske og administrative fag, grunnkurs, Allmenne fag, VK I, Allmenne fag, VK II
- PraksisKundeservicemedarbeider
- KompetanseEngelsk, Svensk, Bokmål, Inkassoarbeid
Epost: hrh@labpharma.no
Adresse: Sinsenveien 53 D 0585 OSLO