Sauda kommune har ledig 100 % fast stilling ved økonomiavdelingen som saksbehandler innen Økonomi/Regnskap/Fakturering.Arbeidsoppgaver
Kontering og attestering av leverandørfaktura, fakturabehandling
Daglig bilagsbehandling, avstemminger, kontroller, remittering o.a.
Periodiske oppgjør og rapporteringer innen MVA, skattetrekk/arbeidsgiveravgift
Periodisk oppgjør for skatt
Selvkostregnskap
Delta aktivt i årsavslutning
Daglig ansvar for E-handelsmodulen og videre utvikling av E-Handel
Oppdatering av teknisk og praktisk materiell, behandle og administrere datautstyr og programvare som vedrører økonomi.
Krav til kompetanse
Høyere økonomisk utdanning, minimum bachelor
God regnskaps- og økonomiforståelse, fortrinnsvis fra kommunalt regnskap
Erfaring fra operativ regnskapsføring, fakturering, fortrinnsvis fra kommunalt regnskap
Gode datakunnskaper og systemforståelse innen Excel, Word o.l
Gode IT-ferdigheter innen regnskapssystemer. Kjennskap til Visma Enteprise vil være en fordel.
Gode norskkunnskaper både muntlig og skriftlig
Vi søker etter en person som
- kan bidra til nytenking og er pådriver til utviklingsarbeid, samt er løsningsorientert.
- kan bistå enhetene i regnskapsspørsmål.
- er analytisk, nøyaktig og har evne til å jobbe systematisk
- har gode samarbeidsevner og liker å jobb i team.
- har stor arbeidskapasitet og som liker høyt tempo, da det til tider kan være svært hektisk
- er utadvendt og positiv
- er ansvarsbevisst, selvstendig og pålitelig
- har gode kommunikasjonsevner i norsk, både muntlig og skriftlig
Vi kan tilby
En spennende og utfordrende jobb
Et trivelig, men hektisk arbeidsmiljø
Muligheter for faglig utvikling
Pensjonsordning i KLP
Gode forsikringsordninger
Sauda kommune er en IA bedrift
Ansettelsesvilkår
Ansettelsen skjer på de villkår og med de plikter som følger av gjeldende lovverk, reglement og tariffavtale for Sauda kommune.
Søknad sendes
Sauda kommune benytter elektronisk søknadsprosess. Vi ber derfor alle å søke via vårt elektroniske søknadssystem. Det er ikke mulig å legge ved vitnemål, attester og lignende. Dette må medbringes til intervju.
Dersom du har behov for hjelp med registrering av søknad, ta kontakt med lønningskontoret på mail tillonn@sauda.kommune.noeller på telefon 52 78 62 09 / 52 78 62 03.
Velkommen som søker!
Stillingtype: Fast ansatt
Lokasjon: Økonomi
Kontakter:
Roy Ove Kvernenes, Økonomisjef, Mobil: 957 00 101, Arbeid: 52 78 62 12
For fullstendig utlysningstekst og elektronisk søknadsskjema:[Klikk her]
Adresse: 4200 SAUDA