Ledig stilling

Åpen søknad – Findus Norge AS Findus Norge AS

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Norconsult Informasjonssystemer AS utvikler, markedsfører og leverer helhetlige IKT-løsninger for prosjektering, bygging og forvaltning av infrastruktur og eiendom. Selskapet er i dag en ledende leverandør av programvare innen Geografiske Informasjonssystemer (GIS), Nettinformasjonssystemer (NIS), Kommunaltekniske løsninger, Forvaltning, Drift og Vedlikehold (FDV), og løsninger innen prosjektadministrasjon, prosjektstyring, kostnadsanalyser, byggeteknisk konstruksjon og BIM. Våre løsninger under merkevaren ISY blir benyttet i over 3.000 virksomheter i Norge. Selskapet har 240 ansatte med kontorer i Sandvika, Trondheim, Bergen, Stavanger, Kristiansand, Grimstad, Larvik, Lillehammer og Hamar, samt 2 kontorer i Sverige. Har du erfaring med økonomistyring i bygg- eller vegprosjekter? ISY Prosjekt Økonomi er en av de mest utbredte løsninger for økonomisk oppfølging av et prosjekt eller en portefølje av prosjekter i bygg- og anleggsbransjen i Norge. Vi vinner stadig nye kunder, og søker derfor etter en erfaren fagkonsulent/prosjektleder som vil jobbe med rådgivning og implementering av våre løsninger. Vi lever av brukernes tilfredshet, og søker personer som er strukturerte, løsningsorienterte og har evne til å se ting fra brukernes ståsted. I rollen som fagkonsulent vil du jobbe tett på kundene, og ut i fra kundens behov og kravspesifikasjon implementere våre løsninger som møter eller aller helst overgår kundens forventninger. For å lykkes i rollen bør du trives i en koordinerende rolle hvor du spiller andre gode. Av person er du serviceinnstilt, fremoverlent, og tar gjerne ansvar. Du trives med å ha mange baller i luften, og motiveres av fornøyde kunder og moderne løsninger. Gjennom rollen får du bred kontaktflate, og derfor må du ha gode kommunikasjonsevner og like å ha struktur og oversikt. Vi søker etter kvalifiserte kandidater til vårt hovedkontor i Sandvika.   Dine arbeidsoppgaver vil være: Prosjektledelse og rådgivning ved implementering av løsningene. Opplæring og veiledning i bruk av løsningene Konsulentoppdrag knyttet til tilpasninger av løsningene Brukeropplæring, testing og dokumentasjon Delta i tilbudsarbeid og støtte salgs- og markedsapparat ved salg til nye og eksisterende kunder Ha en god dialog med våre kunder om forbedringer og videreutvikling av våre løsninger For oss er det viktig at du:   Har bransjeerfaring fra bygg og anlegg, gjerne innen prosjekt- og økonomistyring Har kjennskap til hvordan statlig finansiering og økonomistyring foregår Er fremoverlent og med interesse for hvordan løsningen skal brukes og klarer å sette deg inn brukeren sin arbeidshverdag Har generelt god systemforståelse, god muntlig og skriftlig fremstillingsevne og gode kommunikasjonsegenskaper Er engasjert, positiv, initiativrik og resultatorientert Er lærevillig og nysgjerrig Kan arbeide selvstendig, men liker og verdsetter teamarbeid Har relevant utdannelse på universitet eller høgskolenivå Hos oss får du: En spennende arbeidsplass med mange kunnskapsrike, engasjerte og hyggelige medarbeidere. Store faglige utfordringer der du har mulighet til å kunne utvikle deg videre. Et utfordrende, godt faglig og sosialt miljø der medarbeidere trives. En stor kundemasse som er sulten på moderne og brukervennlig programvare Fleksibel arbeidstid Overskuddsdelingsordning der alle ansatte får direkte utbytte av selskapets resultat Konkurransedyktig lønns- og ansettelsesbetingelser Søknad med CV, vitnemål og attester sendes via vårt elektroniske søknadsskjema på våre internettsider. Vi gjør oppmerksom på at det er kun de elektroniske søknadene som blir behandlet.
21.11.2019 Bærum
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lean Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Bergen
Hvem ser vi etter? Vi ser nå etter prosjektledere med lang erfaring fra konsulentbransjen, og som ønsker å skape verdier for våre kunder. Kandidatene må være faglig sterk og ha lidenskap for kontinuerlig forbedring. Vi ønsker utadvendte, tillitsskapende og inspirerende personligheter med høy integritet. Vi er på utkikk etter deg som ønsker å skape varige forbedringer hos våre kunder – og har resultater å vise til. Du har kompetanse og erfaring fra minst en av følgende sektorer: Telecom Kraft Industri og produksjon Offentlig sektor Olje og gass Du har fagkompetanse innenfor en eller flere av områdene under: Salg av konsulenttjenester Strategisk rådgiving Operativt forbedringsarbeid Digitalisering av tjenester Lene seg Six Sigma Omstilling og omorganisering av virksomhet Prosjektledelse Forbedring av arbeidsprosesser Du har formell kompetanse, arbeidserfaring og sertifiseringer: Utdannelse på masternivå, med gode akademiske resultater 10 - 20 års erfaring fra konsulentvirksomhet eller forbedringsarbeid i linjen Dokumenterte resultater Analytiske evner og økonomisk forståelse Erfaring som program-/prosjektleder med målbare resultater Sertifiseringer innen prosjektledelse og lean/six sigma er en fordel, men ikke et krav Hva kan vi tilby deg? I Karabin får du jobbe med interessante og utviklende prosjekter på tvers av bransje og fag. Du vil utvikle deg da du arbeider med spesialister innen ulike fagfelt, med en felles lidenskap for å skape resultater. Høy innsats og godt arbeid synliggjøres og belønnes. I Karabin har vi en flat struktur, korte beslutningsveier og en norsk selskapskultur. De riktige kandidatene kan få tilbud om eierskap i selskapet. Du vil utgjøre en forskjell da du er med på å skape målbare, dokumenterte effekter for våre kunder. Vi vil at du bruker din kunnskap og dine ferdigheter i en større sammenheng. Du blir en del av et levende arbeidsmiljø hvor du bygger relasjoner profesjonelt og sosialt. Vi bygger en unik bedriftskultur, og legger stor vekt på sosialt samvær utover arbeidstid. Du får bli en del et inspirerende forbedringsmiljø som sammen utvikler Norges beste konsulentselskap.
26.02.2019 Stavanger
Vil du være med på å forme fremtidens digitale samfunn? Med våre innovative partnerskap og kunder innenfor både offentlig og privat sektor er vi i EVRY med på å forme dagens samfunn og den digitale fremtiden. Vi har høye ambisjoner, og vi vil være ledende på teknologi. Vi er lidenskapelig opptatt av å levere løsninger med høy kvalitet, og fokuset på kvalitetssikring gjennom testing er dermed høyt. Som Testleder i Financial Services Card Issuing vil du få mulighet til å påvirke banebrytende og samfunnsnyttige prosjekter gjennom sikring av høy kvalitet i våre leveranser.   Ansvarsområder Utforme teststrategi, testplan og testcase Delta i kunde- og leveranseprosjekter Kvalitetssikre krav Koordinere og gjennomføre testaktiviteter Kontrollere og rapportere test status og resultater Lede og motivere testere Sikre høy kvalitet i leveranser ved å se samspillet mellom forretningsutvikling, IT og menneskelige faktorer   Vi ser etter deg som: Ønsker å bidra til digitale forsprang for våre kunder Er en positiv lagspiller som også klarer å jobbe selvstendig ved behov Er strukturert, analytisk og ser sammenhenger på flere detaljnivåer Har gode kommunikasjonsevner    Kvalifikasjoner Fullført høyere utdannelse innenfor IT eller økonomi Erfaring innenfor testfaget og/eller prosjektledelse Sertifisering som testleder er en fordel  Kjennskap til testverktøy er en fordel Snakker flytende norsk og engelsk   Vi tilbyr Vår størrelse er vår styrke. Som et av de ledende IT-selskapene i Norden kan vi tilby deg flere muligheter enn andre selskaper i bransjen. I EVRY vil du ha muligheten til å jobbe med mange varierte arbeidsoppgaver, ha stor fleksibilitet i stillingen og gode muligheter for karriereutvikling, gjennom EVRY Academy og egne karriereprogrammer. EVRY har også et stort indre jobbmarked som gir deg mulighet til å bytte jobb uten å bytte arbeidsgiver. Ulike bakgrunner og innfallsvinkler, humor og stor takhøyde er noe vi liker. EVRY preges av et aktivt og inkluderende arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer, hvor du vil ha muligheten til å delta i flere faglige og sosiale nettverk som Young Professionals, Female@EVRY, Active@EVRY m.m. Arbeidssted Lokasjon Oslo/Fornebu Høres dette ut som en stilling for deg? Alle søknader behandles fortløpende, så vi anbefaler deg å sende inn din søknad snarest. Vi ser frem til å høre fra deg!  
26.11.2019 Oslo
Join ABB and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy. Join ABB and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy.ABB Motion offers a comprehensive range of reliable and highly efficient drives, motors and generators for all applications. ABB has what it takes to help every industry reach new levels of productivity and energy savings even under the most demanding conditions. Combining the best available materials with superior technology, our electric drives, motors and generators are designed to operate reliably no matter how challenging the process or application, and to have low life cycle costs. Your responsibilities You are part of our team working with electrical drives & motors. We serve customers with a global footprint. Your primary job functions will be: Customer support for ABB Low Voltage Drives and Motors Indoor sales and order handling related to ABB Drives, Motors, and System solutions. Backoffice support for the front-end sales team, covering customers in all segments, with focus on Low Voltage Drives and Motors. Your background College / University (Bachelor) electrical engineer or other relevant education / experience. Ability to build good business relationships. Negotiation skills. Self-reliance, responsibility and timeliness of work. Ability to work in a team and excellent organization of own work. Good computer skills Language skills: Fluent Norwegian and English   More about us Bring your very own sense of pride and purpose as you help us drive forward the Fourth Industrial Revolution – creating a sustainable future for our planet, and your career. Join ABB and harness the power of our diverse global network, as you collaborate with and learn from our world-class teams. Above all, challenge yourself every day. Let’s write the future, together.As your employer ABB can offer;- Clear ambitions for growth and success.- On job training, personal development and career opportunities.- Competitive conditions.- Flexible working hours.- Retirement scheme and insurances.- Good working environment and culture.- Good social benefits such as company sports and company cabins.- A positive, exciting and challenging environment.The position is located in Bergen or OsloFor more information, please contact: frank-robert.fauskanger@no.abb.com, mobile +47 99272112 or lars-fredrik.mathiesen@no.abb.com, +47 91627013We are looking forward to receiving your CV through our job portal. The application-deadline is 15.12.2019Please note that in cooperation with Meditor search we conduct a background screening on all candidates that receive an offer of employment in ABB Norway. This to ensure best quality in our recruitment process, according with ABBs company policy.
20.11.2019 Oslo, Bergen
Join ABB and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy. Join ABB and work in a team that is dedicated to creating a future where innovative digital technologies allow greater access to cleaner energy.ABB Motion offers a comprehensive range of reliable and highly efficient drives, motors and generators for all applications. ABB has what it takes to help every industry reach new levels of productivity and energy savings even under the most demanding conditions. Combining the best available materials with superior technology, our electric drives, motors and generators are designed to operate reliably no matter how challenging the process or application, and to have low life cycle costs. Your responsibilities You are part of our team working with electrical drives & motors. We serve customers with a global footprint. Your primary job functions will be: Customer support for ABB Low Voltage Drives and Motors Indoor sales and order handling related to ABB Drives, Motors, and System solutions. Backoffice support for the front-end sales team, covering customers in all segments, with focus on Low Voltage Drives and Motors. Your background College / University (Bachelor) electrical engineer or other relevant education / experience. Ability to build good business relationships. Negotiation skills. Self-reliance, responsibility and timeliness of work. Ability to work in a team and excellent organization of own work. Good computer skills Language skills: Fluent Norwegian and English   More about us Bring your very own sense of pride and purpose as you help us drive forward the Fourth Industrial Revolution – creating a sustainable future for our planet, and your career. Join ABB and harness the power of our diverse global network, as you collaborate with and learn from our world-class teams. Above all, challenge yourself every day. Let’s write the future, together.As your employer ABB can offer;- Clear ambitions for growth and success.- On job training, personal development and career opportunities.- Competitive conditions.- Flexible working hours.- Retirement scheme and insurances.- Good working environment and culture.- Good social benefits such as company sports and company cabins.- A positive, exciting and challenging environment.The position is located in Bergen or OsloFor more information, please contact: frank-robert.fauskanger@no.abb.com, mobile +47 99272112 or lars-fredrik.mathiesen@no.abb.com, +47 91627013We are looking forward to receiving your CV through our job portal. The application-deadline is 15.12.2019Please note that in cooperation with Meditor search we conduct a background screening on all candidates that receive an offer of employment in ABB Norway. This to ensure best quality in our recruitment process, according with ABBs company policy.  
20.11.2019 Oslo
Vi søker en "hunter" som avdelingsøkonom til avdeling Trondheim Fire & Security. Denne spesialavdelingen er en av Bravidas mest framoverlente avdelinger. Vi har 35 medarbeidere og en sunn omsetning på 70 millioner. Gjennom dyktige medarbeidere, lykkes vi i et økende marked. Som avdelingsøkonom hos oss får du mulighet til å forme stillingen selv og du får frihet under ansvar. Du vil få jobbe med hele ordre- og økonomiprosessen i avdelingen og ha stor påvirkningskraft til prosessforbedringer.   Arbeidsoppgaver Controlling (timer, kostnader, prisavtaler, fakturering) Bistå avdelingssjef i budsjett- og resultatarbeid Rapportering – månedlig og kvartalsvis Økonomisk oppfølging av avdelingens service- og prosjektportefølje i tett samarbeid med serviceledere og prosjektledere Bidra til prosessforbedring, og etterleve gjeldende økonomirutiner   Kvalifikasjoner Høyere økonomiutdannelse på bachelor og/eller masternivå God økonomi- og tallforståelse Gode Excel-kunnskaper Kjennskap til Agresso er ønskelig   Personlige egenskaper Du har gode kommunikasjonsevner Du jobber effektivt under press og håndterer mange oppgaver samtidig Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk Du er serviceinnstilt og løsningsorientert Du er en initiativtaker og tar ansvar for resultater Du er pålitelig og ansvarsbevisst Du samarbeider godt og er en lagspiller   Bravida tilbyr Spennende og varierte oppgaver hos Norges ledende totalteknisk entreprenør En stilling i et solid selskap med høyt kvalifiserte kollegaer Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø  Interessert? Vi ser frem til å motta din søknad! Søknadsfrist er satt til 05.01.2020. Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe hos oss, kan du følge oss på sosiale medier og besøke vår hjemmeside.   Kontaktpersoner: Bjørn Stamnes Avdelingssjef + 47 480 36 322 bjorn.stamnes@bravida.no Lenke til denne sidenhttps://www.bravida.no/jobbe-hos-oss/ledige-stillinger/?rmpage=job&rmjob=4554&rmlang=NO
12.12.2019 Trondheim
CGI er et av verdens ledende selskaper innen IT- og forretningsutvikling. Med overkant av 77.000 ansatte på 400 lokasjoner i 40 land, betjener CGI nærmere 5.000 kunder verden over. Dette er innenfor et bredt spekter av løsnings- og tjenestetilbud, som blant annet design, programmering, applikasjonsutvikling, systemintegrasjon, arkitektur, infrastruktur, strategi- og forretningsutvikling. I CGI har vi en egen avdeling som arbeider tett opp mot prosjekter tilknyttet industribransjen. På grunn av økt etterspørsel av våre tjenester og ambisjoner, søker vi nå en ny senior fagkonsulent prosjekt til denne avdelingen. Your future duties and responsibilities Arbeids- og ansvarsområder:I Manufacturing arbeider vi med innovative strategier og løsninger som bistår industribedrifter med å bli mer kundesentriske. Våre ansatte har lang erfaring innen levering av forretningsapplikasjoner, og er stolte av å ha bygget opp et av Nordens sterkeste Microsoft Dynamics 365-miljøer. Her tilbyr vi tjenester innen bl.a. ERP, CRM, Office 365 og sharepoint, for å nevne noen. Som senior fagkonsulent prosjekt vil du jobbe med kunder i prosjekt og forvaltning som har behov for bistand med prosjektmodulen i Dynamics 365 Operations. Du vil jobbe tett med konsulentene fra øvrige fagområder, som eksempelvis finans, lager & logistikk m.m. Det forventes også at du evner å ta rollen som track-lead i prosjektet.Vi kan tilby deg:I CGI er vi opptatt av at våre medarbeidere skal trives og kunne utvikle seg, både personlig og faglig. Vi tilbyr derfor kurs, sertifiseringer og deltakelse på faglige arrangementer. Det er også mulighet for å delta på andre interne fagkvelder, workshops, hackweekends osv. – alt for å sikre deg en sterk faglig kompetanse. Du vil selvfølgelig få konkurransedyktige betingelser med gode pensjon- og forsikringsordninger, aksjespareprogram for alle våre ansatte, samt andre goder som blant annet dekket mobilabonnement og bredbånd. Required qualifications to be successful in this role Den vi søker kjenner seg igjen i flere av følgende punkter:- Høyere utdannelse innen IT/teknologi eller andre relevante fagområder. Lang erfaring kankompensere for manglende høyere utdannelse.- Minimum 3-5 års erfaring med ERP systemer, fortrinnsvis innen Microsoft Dynamics AX,Dynamics 365 for Finance and Operations, M3 eller IFS.- God forståelse for forretningsprosesser tilknyttet prosjekt, innkjøp og salg rettet mot finans.- Sterke kommunikasjonsevner, og evner å være rådgiver for kunden i hvordan effektivisereprosesser ved bruk av ERP-verktøy. Gjerne også praktisk erfaring fra å arbeide påkundesiden.- Fordel om du har kjennskap til DevOps og erfaring innen CE/CRM – PSA/FieldServices, meningen krav.- Behersker godt norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig.Som person trives du med å samarbeide innad i team, samtidig som du evner å arbeide selvstendig innenfor egne ansvarsområder. Du er engasjert og tar initiativ i din arbeidshverdag, samt jobber strukturert, analytisk og proaktivt med dine oppgaver. Ettersom stillingen innebærer samarbeid innad i leveranseteam og med kunder, er det viktig at du samarbeid godt med andre mennesker og evner å skape tillit blant de du omgås.Vil du vite mer om stillingen?Ta kontakt med undertegnede for mer informasjon om stillingen: Director Consulting Services, Jan-Richard Bjerkås, på tlf: 469 50 005 eller mail: jan-richard.bjerkas@cgi.com What you can expect from us Build your career with us.It is an extraordinary time to be in business. As digital transformation continues to accelerate, CGI is at the center of this change—supporting our clients’ digital journeys and offering our professionals exciting career opportunities.At CGI, our success comes from the talent and commitment of our professionals. As one team, we share the challenges and rewards that come from growing our company, which reinforces our culture of ownership. All of our professionals benefit from the value we collectively create.Be part of building one of the largest independent technology and business services firms in the world.Learn more about CGI at www.cgi.com.No unsolicited agency referrals please.CGI is an equal opportunity employer.
05.11.2019 Bergen
Vis alle 19.967 ledige stillinger
Les mer om Findus Norge AS

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

HR Consultant

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter