Ledig stilling

Åpen søknad – Stolt AS Stolt AS

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Multiconsult er et norsk kraftsenter med internasjonalt nedslagsfelt innen prosjektering og rådgivning. Gjennom flere kontorer i Norge og internasjonalt benytter vi 100 års erfaring til å skape ny historie. For oss handler muliggjøring om erfaring, rett kompetanse og riktig kompetansesammensetning blant våre nærmere 3000 medarbeidere.Multiconsult er notert på Oslo Børs og opererer innenfor følgende syv forretningsområder: Bygg & Eiendom, Industri, Olje & Gass, Samferdsel, Fornybar Energi, Vann & Miljø og By & Samfunn. Stillingstittel Faglig leder / seniorrådgiver Byggeteknikk & Konstruksjon Ansettelsesforhold Heltid Stillingsbeskrivelse Multiconsult i Fredrikstad søker sivilingeniør eller ingeniør med erfaring til seksjon for Byggeteknikk & Konstruksjon. Seksjonen tilhører avdeling Bygg og Eiendom Østfold hvor man jobber med tverrfaglige prosjekter tilknyttet alle forretningsområder.Multiconsult Fredrikstad holder til midt i sentrum i moderne, lyse og trivelige lokaler omringet av Storgata og Bryggepromenaden. Kontoret dekker de fleste fagområdene og har over 130 medarbeidere. Link Arkitektur er samlokalisert i våre lokaler. Multiconsult Østfold har i tillegg til Fredrikstad også kontorer i Sarpsborg og Moss.Som Faglig leder i seksjon Byggeteknikk og Konstruksjon vil du få en viktig rolle for videre utvikling av vårt fagmiljø i Østfold. Du vil bli medlem av vårt faglige leder team med ansvar for faglig utvikling av hele vårt bygg- og konstruksjonsmiljø som i dag teller ca. 40 ingeniører. Dine arbeidsoppgaver hos oss vil være faglig ledelse, rådgivning og prosjektering innen byggeteknikk, og du vil jobbe både tverrfaglig og kunderettet med arbeidsoppgaver som: Faglig ledelse seksjon, disiplinledelse og prosjekteringsledelse/oppdragsledelse Bidra med faglige vurderinger og veiledning i oppdrag Bistå i arbeidet med å utvikle kompetanse innen fagområdet konstruksjonsteknikk Bidra med avklaringer knyttet til metoder, fremgangsmåter, verktøy og hjelpemidler Statiske beregninger og dimensjonering betong, stål og tre Globale analyser i FEM-Design / Autodesk Robot / Sofistik Modellering, design og konstruksjon i Revit Anbudsbeskrivelser i G-prog Utarbeidelse av tilbudsforespørsler, kontraktsoppfølging For den som er interessert vil tverrfaglig oppdragsledelse være en mulighet. Kvalifikasjoner I kraft av din erfaringsbakgrunn har du blant annet opparbeidet deg en grunnleggende forståelse av gode byggetekniske løsninger og detaljer. Du har jobbet mye med, og kan betong- og/eller stålkonstruksjoner godt. For oss er det derfor viktig at du: Er sivilingeniør eller ingeniør med minimum 6 års erfaring fra rådgiverbransjen Har god kjennskap til tegne- og modelleringsverktøy Har god kjennskap til de mest vanlige dimensjoneringsverktøyene Har god kjennskap til myndighetskrav og standardverk Har god kjennskap til FEM analyse Har erfaring med utarbeidelse av tilbudsgrunnlag til entreprenør (NS3420 / funksjonsbeskrivelser) Har kjennskap til de mest brukte norske kontraktstandardene Har gode kommunikasjons- og samarbeidsegenskaper Vi ønsker at du som søker til denne stillingen er: Faglig sterkt engasjert Resultat- og løsningsorientert Nytenkende og nysgjerrig på morgendagens løsninger Trives med tekniske utfordringer Ansvarsbevisst og fokusert på gode leveranser Vi tilbyr En spennende stilling med varierte arbeidsoppgaver og gode utviklingsmuligheter. I Multiconsult blir du en del av vårt totale konstruksjonsmiljø med over 350 ingeniører. Hos oss kan du få jobbe med noen av de beste RIB'erne i Norge med spisskompetanse innenfor alle områder av vårt fagområde. Denne stillingen er en spennende mulighet for deg som ønsker å bruke og utvikle din kompetanse innen byggeteknikk, oppdrags- og disiplinledelse i et godt tverrfaglig miljø. Det er også en fantastisk mulighet for deg som gjerne ønsker å delta i store nasjonale oppdrag så vel som regionale og lokale oppdrag – en flott variasjon der en kan få jobbet i kreative og kompetansetunge miljøer. Forøvrig tilbyr vi deg: Konkurransedyktige lønn og øvrige betingelser Gode pensjons- og forsikringsordninger Fem ukers ferie, samt fri mellom jul og nyttår og i påsken Tilgang på firmahytter i hele landet Moderne lokaler sentralt i Fredrikstad Et aktivt bedriftsidrettslag Sist men ikke minst et meget godt og inkluderende arbeidsmiljø Søknadsfrist 28/10/2019 Sted Fredrikstad, NO (Primære) Generell informasjon For nærmere informasjon om stillingen kontakt:Seksjonsleder Faton Hoti 478 92 407 eller e-post faton.hoti@multiconsult.no 
02.10.2019 Fredrikstad
Ønsker du å jobbe som prosjektleder i et av Nordens største IT-selskaper, med mulighet til å forme fremtidens digitale samfunn? Business Consulting er en av spydspissene innen EVRYs konsulentmiljø, hvor vi daglig jobber med de mest spennende og innovative oppdragene i både privat og offentlig sektor. Våre konsulenter har en sterk kombinasjon av forretnings- og IT kompetanse, og vi får stadig fornyet tillit blant våre eksisterende kunder, samt mange nye og spennende prosjekter. For å fortsette den positive utviklingen i selskapet er vi derfor på utkikk etter flere dyktige og erfarne konsulenter som behersker et eller flere av fagområdene: prosjektledelse, programledelse, ledelse av systemutviklingsprosjekter, prosessforbedring, risikostyring, porteføljestyring eller governance. Hvordan jobber vi? Vi har høye ambisjoner - og vi ønsker å være i forkant av teknologien. I EVRY er vi lidenskapelige opptatt av å skape kreative løsninger, og vi er alltid nysgjerrige på hva som kommer til å bli det neste digitale gjennombruddet. Ettersom teknologi er ferskvare har vi en fleksibel tilnærming, og med vårt store nettverk av andre prosjektledere kan vi tilby deg mye støtte og inspirasjon. Vi tilbyr våre kunder en rekke løsninger som dekker både forbrukernes, leverandørenes og kundens eget behov for sikre og tilgjengelige produkter og tjenester. Som prosjektleder hos oss får du muligheten til å delta i eller drive prosjekter som skaper positive endringer, sammen med erfarne og engasjerte kolleger.   Din rolle vil bli å: Lede og delta i store strategiske endringsprogrammer, og/eller større implementerings-, migrerings- og utviklingsprosjekter. Konkret vil du bidra i både interne og eksterne oppdrag, hvor du vil inneha ansvar for å sikre fremdrift, engasjere og veilede prosjektmedarbeidere, ivareta kvalitetsstyring, sikre optimal ressursallokering, håndtere forventningsavklaringer, samt sørge for presis rapportering Bidra aktivt til, videreutvikle og fronte faglig utvikling og beste praksis innen program- og prosjektledelse internt og eksternt Ta aktivt del i videreutviklingen av avdelingen og fungere som en mentor, slik at mindre erfarne kolleger får utnyttet sitt fulle potensiale Aktivt bidra til kundeutvikling og salg   Du vil bli en del av et ambisiøst og godt sammensatt miljø med forretingskonsulenter, som i hovedsak har teknologisk-, økonomisk- og samfunnsvitenskapelig bakgrunn. Du vil få muligheten til å jobbe med noen av Nordens heftigste kunder, i tillegg til spennende og utfordrende arbeidsoppgaver kombinert med faglig utvikling og et bredt og inkluderende miljø. Vi søker deg som: Har høyere utdannelse på masternivå innen IT, økonomi eller ingeniørfag (lengre relevant erfaring kan kompensere for formell utdanning) Har minst to års erfaring innen prosjektledelse, hvorpå du har skapt gode resultater i endrings-, utviklings- og implementeringsprosjekter. Det er en fordel om du har en eller flere av følgende sertifiseringer: MOP, MSP, PRINCE2, PMP, CMP, SCRUM, ITIL, Lean Six Sigma, TOGAF, eller PROSCI Behersker norsk/skandinavisk og engelsk på et avansert nivå, både skriftlig og muntlig Som person er du løsningsorientert, fleksibel, samarbeidsorientert og god til å skape engasjement hos kunder og kolleger. Med vårt store kundefokus må du i tillegg være serviceinnstilt, og ha en positiv fremtoning, med fokus på detaljer og kvalitet. Du forstår både de tekniske og forretningsmessige sidene av et prosjekt, arbeider strukturert, og takler både å jobbe selvstendig og i team. Hva kan vi tilby deg? Vår størrelse er vår styrke. Som en av Nordens ledende IT-selskaper tilbyr vi flere muligheter enn våre konkurrenter. Vi har en stor geografisk spredning i Norge og verden - våre kunder er små og store, kjente som ukjente, lokale og globale. Bredden vår, sammen med en høy endringstakt og diverse karriere- og kompetanseprogrammer, gir deg gode utviklingsmuligheter. Vi streber etter å være en moderne og attraktiv arbeidsplass. Derfor bygger vi arbeidsgrupper og fagmiljøer med stort mangfold for å kunne utnytte og utvikle kompetanse og innovasjon. Noe vi tar som en selvfølge: Lønn som gjør deg glad hver måned Fordeler som gjør livet lettere og bedre: solide forsikringsordninger og rabatter på alt fra leasingavtaler til treningssentre Bra folk å jobbe med, der ulik bakgrunn og innfallsvinkler, humor og stor takhøyde står sentralt Fleksibel arbeidstid Høres dette interessant ut? Er du interessert oppfordrer vi deg til å sende oss din søknad og CV via vårt rekrutteringssystem. Vi vurderer søknader fortløpende og stillingene kan bli besatt før søknadsfristen. PS: Ettersom vi søker konsulenter til flere av kontorene våre (Fornebu, Trondheim, Kristiansand, Bergen og Stavanger), ønsker vi at du spesifiserer hvilken lokasjon som er aktuell for deg. For mer informasjon om stillingen eller andre spørsmål, ta kontakt med Sebastian C. Johansen på e-post: sebastian.johansen@evry.com. Vi gleder oss til søknaden din!
05.09.2019 Oslo, Trondheim, Bergen, Stavanger, Kristiansand
Gjennom programmet kan du være innom flere av våre tjenesteområder: Revisjon & Regnskap Skatt & Avgift Transaksjonsstøtte Som intern i RSM blir du aktivt involvert i spennende prosjekter sammen med våre dyktige kollegaer. Når du jobber hos oss, kommer du tett på oppdragsgiverne og det utspiller seg en unik arena for læring og kompetanseutvikling. Programmet går over en periode på 4-6 uker, med oppstart januar 2020. Merk søknaden med hvilket område du er mest interessert i, og om du ønsker å jobbe på kontoret i Oslo eller Arendal.
03.09.2019 Oslo, Arendal
Aleris Helse søker en dyktig regnskapsmedarbeider til vår regnskapsavdeling, som holder til i trivelige lokaler i tilknytning til Oslo City. Regnskapsavdelingen inngår i vår økonomifunksjon.  Arbeidsoppgaver Registrering og oppfølging av inngående faktura Føring av banktransaksjoner/remittering Fakturering, kreditering og oppfølging av inkassosaker Generell bilagsføring Delta i månedsavslutning/ avstemminger av balanse Behandle henvendelser fra intern og eksternt pr tlf og e-post Andre ad hoc oppgaver Kvalifikasjoner Minimum 3 års erfaring med regnskapsarbeid Har utdanning innen regnskap, men god erfaring kan kompensere for utdanning Gode Excel-kunnskaper, og god IT-forståelse generelt Erfaring med prosessering av store mengder inngående fakturaer vil være en fordel God kjennskap til norsk kontoplan og mva koder er viktig i rollen God systemkompetanse, fordel med erfaring fra Visma Global og Visma dokumentsenter. Gode språkkunnskaper, både på norsk og engelsk, muntlig og skriftlig Flink til å kommunisere med andre, både på tlf og e-post Personlige egenskaper Positiv, strukturert og nøyaktig. Fleksibel og løsningsorientert Nysgjerrig og alltid åpen for læring og utvikling Du har gode samarbeidsevner, bidrar til et trygt og godt arbeidsmiljø og er service innstilt Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser og faglige utfordringer i et dynamisk arbeidsmiljø. Tiltredelse etter avtale. Spørsmål til stillingen kan rettes til regnskapssjef Thao Pham, mobil 970 65744.  
10.10.2019 Oslo
Røravdelingen vår i Tromsø vokser og søker flere dyktige rørleggere. Enten du er selvstendig og liker å jobbe med service, eller du liker og ta ansvar og eventuelt kan jobbe som BAS er vi uansett interessert i å møte deg. Avdelingen har vært i god vekst de siste 3 årene, og vi trenger Tromsøs beste rørleggere for å kunne fortsette denne veksten videre i 2019!   Om avdelingen Bravida Tromsø har tre avdelinger: Rør, Elektro og Ventilasjon. Samarbeidet er godt og vårt formål er å utføre tverrfaglige prosjekter med alle tekniske fag. I dag består røravdelingen av 28 rørleggere som er støttet av 5 prosjekt-/serviceledere, en kalkulatør, en avdelingsøkonom og avdelingssjef. Videre er avdelingen delt inn i områdene service og prosjekt. Avdelingen påtar seg både faste serviceoppdrag og mindre prosjekter, og også store prosjekter med høy grad av kompleksitet. Vi søker rørleggere innen begge disse områdene. Totalt har røravdelingen en omsetning på ca. 100 millioner kroner. Sammen er vi et supert lag som er proffe på rør!    Arbeidsoppgaver Som rørlegger i Bravida arbeider du selvstendig i mange ulike typer oppdrag for bedrifts- og privatmarkedet. I jobben får du både planlegge, samordne og utføre oppdrag. Arbeidet innebærer både teknisk problemløsning og kontakt med kunder og eventuelt prosjektledelse. Du kommer også til å være ansvarlig for at ethvert oppdrag er i tråd med våre høye krav til kvalitet og sikkerhet. Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være: Planlegging og gjennomføring av ulike serviceoppdrag på en effektiv måte Gjennomføring av rørinstallasjoner Utføre alle typer oppdrag faglig- og forskriftsmessig riktig Allsidig arbeid med kjøling, varme, sprinkler og sanitæranlegg Dokumentasjon av oppdragene Mersalg mot kunde KS og dokumentasjonsarbeid Kommunikasjon med kunder og service- eller prosjektleder   Kvalifikasjoner Svennebrev Minimum 2 års erfaring innen faget Gode kunnskaper innen VVS Førerkort klasse B God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne   Personlige egenskaper Du har faglig stolthet Du har gode kommunikasjonsevner på norsk Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk Du er serviceinnstilt og løsningsorientert Du er pålitelig og ansvarsbevisst Du samarbeider godt og er en lagspiller   Bravida tilbyr En stilling i et solid selskap med høyt kvalifiserte kollegaer Smarte løsninger som gjør din arbeidshverdag enklere Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling Konkurransedyktige lønnsbetingelser Meget gunstige pensjons- og forsikringsordninger Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø   Interessert? Høres dette ut som noe for deg? Send oss en søknad i dag! Søknader behandles fortløpende. Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe hos oss, kan du følge oss på sosiale medier og besøke vår hjemmeside.   Kontaktpersoner: Andreas Nilsson Avdelingssjef + 47 477 07 660 andreas.nilsson@bravida.no  
04.09.2019 Tromsø
Er du glad i faget ditt og ønsker en stilling i et stort og solid selskap? Da kan Bravida være rett arbeidsgiver for deg! I forbindelse med økende oppdragsmengde søker vi etter flere montører / service-elektrikere til vår avdeling i Sarpsborg. Avdelingen har 50 dyktige medarbeidere og en omsetning på ca. 80 millioner kroner. Flesteparten av våre oppdrag er i Østfold og Akershus. Serviceavdelingen vår består i dag av 10 ansatte. Våre største kunder er Fortum, offentlige virksomheter og privat næringsliv. Vi opplever for tiden stor pågang og har som mål å ansette flere service-elektrikere for å styrke avdelingen!  Vi ønsker å rekruttere medarbeidere med interesse og kompetanse innen følgende områder: service og installasjon av el-anlegg i boliger, industri og næringsbygg, samt KNX-anlegg og svakstrømsinstallasjoner.   Arbeidsoppgaver Som elektriker i Bravida arbeider du selvstendig i mange ulike typer serviceoppdrag, store som små. I jobben får du både planlegge, samordne og utføre oppdrag. Arbeidet innebærer både teknisk problemløsning og kontakt med kunder. Du kommer også til å være ansvarlig for at ethvert oppdrag er i tråd med våre høye krav til kvalitet og sikkerhet. Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være: Planlegging og gjennomføring av ulike serviceoppdrag på en effektiv måte Utføre alle typer oppdrag faglig- og forskriftsmessig riktig Dokumentasjon av oppdragene Dokumentasjon av endringsarbeid og tilleggsarbeid Ansvar for fremdrift i ulike oppdrag Utredninger/feilsøking av tekniske systemer Aktivt mersalg mot kunder Kommunikasjon med kunder og serviceleder Vise ansvar for egen og andres sikkerhet - ta ansvar for god HMS-kultur   Kvalifikasjoner for stillingen er Fagbrev elektriker (gr. L) Førerkort klasse B God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne   Personlige egenskaper  Du har faglig stolthet og holder kunnskap og evnene dine ved like Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk Du er serviceinnstilt og løsningsorientert Du er pålitelig og ansvarsbevisst Du samarbeider godt og er en lagspiller Du har gode kommunikasjonsevner på norsk   Hos oss får du En stilling i et solid selskap med høyt kvalifiserte kollegaer Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling Konkurransedyktige lønnsbetingelser Meget gunstige pensjons- og forsikringsordninger Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø   Interessert? Vi ser frem til å motta din søknad! Søknader behandles fortløpende. Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe hos oss, kan du følge oss på sosiale medier og besøke vår hjemmeside.   Kontaktpersoner: Kjetil Lauritzen Serviceleder + 47 905 71 443 kjetil.lauritzen@bravida.no
17.09.2019 Sarpsborg
Er du glad i faget ditt og ønsker en stilling i et stort og solid selskap? Da kan Bravida være rett arbeidsgiver for deg! I forbindelse med økt pågang og vekst i avdelingen søker vi etter elektrikere innenfor service og prosjekt til vår avdeling. Vi har et bredt spekter av både service og prosjektoppdrag. Avdelingen har 80 medarbeidere og en omsetning på ca. 93 millioner kroner. Våre oppdrag har et geografisk spenn fra Asker & Bærum til omegn. Dine arbeidsoppgaver vil være: Som elektriker i Bravida arbeider du selvstendig i mange ulike typer serviceoppdrag/prosjekt, store som små. I jobben får du både planlegge, samordne og utføre oppdrag. Arbeidet innebærer både teknisk problemløsning og kontakt med kunder. Du kommer også til å være ansvarlig for at ethvert oppdrag er i tråd med våre høye krav til kvalitet og sikkerhet. Du vil jobbe med følgende: Små og store elektroinstallasjoner for bygg og anlegg Oppdrag for både bedrifts- og privatmarkedet Planlegging og gjennomføring av installasjoner Små og store serviceoppdrag for bedrifts- ogprivatmarkedet Utredninger/feilsøking av tekniske systemer Mersalg Dokumentasjon av oppdragene Kommunikasjon mot kunder og service/prosjektleder Kvalifikasjoner for stillingen er: Fagbrev elektriker Gr. L Minimum 5 års erfaring som montør innen prosjekt/service Førerkort klasse B God norsk muntlig og skriftlig formuleringsevne Videre ønsker vi deg som: .. er pålitelig. I Bravida gjør vi jobben ordentlig. Da er det viktig å holde det man lover. .. er en lagspiller. I Bravida jobber vi gjerne i team. En lagspiller for oss betyr at du involverer de rundt seg, og gjerne deler kunnskap og erfaringer med andre. .. er selvstendig og strukturert. I Bravida kan jobbhverdagen til tider være hektisk. Da er det viktig at du kan jobbe systematisk og at du kan være fleksibel når det trengs. .. er lærevillig. I Bravida er det medarbeidernes kunnskap og driv som gjør oss til et vinnende lag. Vår drivkraft til å hele tiden bli bedre gjennomsyrer arbeidet vårt hver dag, og vi jobber for å alltid bli bedre på det vi gjør. Vi forventer derfor at du ønsker å bidra til egen utvikling. Vår visjon er å bli best i Norden på bærekraftig service og installasjon av funksjoner som gir bygninger liv. Vi vil være kundens førstevalg og bransjens mest attraktive arbeidsgiver. Derfor skal du jobbe hos oss: Bravida er en stor arbeidsgiver - faktisk størst innen elektro, rør og ventilasjon i Norden. Det gjør at vi kan tilby mye til deg som medarbeider. Her er du av en gjengen! En stilling i et solid selskap med høyt kvalifiserte kollegaer Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling Konkurransedyktige lønnsbetingelser Gunstige pensjons- og forsikringsordninger Mobil/nettbrett Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø med flere fellesaktiviteter i avdelingen Møt noen av oss her. Interessert? Vi ser frem til å motta din søknad! Søknader behandles løpende.   Kontaktpersoner: Martin Andersen Avdelingssjef +47 977 16 032 martin.andersen@bravida.no
25.09.2019 Asker
Bravida sin avdeling for Rør og Ventilasjon i Telemark/Vestfold har over lang tid vært en av de mest veldrevne og lønnsomme i selskapet. Avdelingen har 50 ansatte og omsetter for ca. 120 mill. innen prosjekt og service. Årsaken til denne suksessen ligger i et sterkt fagmiljø, bærende relasjoner til lokalt næringsliv og et godt arbeidsmiljø hvor samarbeid og en “dette får vi til” - innstilling gjennomsyrer organisasjonen. Avdelingen vil ved nyttår samlokalisere med Bravidas Elektroavdeling på Nenset, noe som ytterligere vil forsterke den samlede slagkraften i regionen. Dagens avdelingsleder søker seg etter mange år i selskapet over i nye utfordringer, og vi ser derfor etter en ny avdelingssjef.Som avdelingsleder har du et totalansvar, og en sentral rolle i hvordan avdelingen utvikler seg både operativt og strategisk. Du vil være avdelings frontfigur i markedet og sørge for synlighet og kjennskap der dette er naturlig og nyttig. Leder vil stå i spissen for en kompetent og dedikert gruppe ansatte som hver dag gjør det de kan for å gi kundene markedets beste kundeopplevelse. Målet er å bygge videre på den veksten selskapet har opplevd de siste årene, forvalte og sikre det eksisterende og utvikle selskapet videre. De ansatte opplever sitt arbeid som meningsfylt og motiverende og ditt ansvar vil være å inspirere til fortsatt utvikling og engasjement hos disse. Et uvanlig lavt sykefravær forteller også en del om de ansattes opplevelse av det å jobbe i selskapet. Historisk har Avdelingsleder vært en sterk fagperson med bakgrunn fra bransjen. Det å snakke “stammespråket” har vist seg å være svært nyttig, både internt og eksternt. Vi ser derfor gjerne at du har kompetanse innenfor områdene rør/ventilasjon, har erfaring med kalkulasjon av større og komplekse prosjekter og aller helst prosjektledererfaring.  Arbeidsoppgaver: Overordnet ansvar for avdelingen, herunder økonomi, personal, marked og salg Bidra til at avdelingens krav til lønnsomhet i alle prosjekter ivaretas Bistå i kalkulasjon og tilbuds/anbuds-bearbeidelse samt delta i kontraktsforhandlinger Bygge gode relasjoner til både eksisterende og nye kunder. Bidra til aktiv oppfølging og salg Være aktiv og synlig til stede i de ulike prosjektene og ute på byggeplassene Sørge for god samhandling og økt synergi mellom de ulike fagområdene. Særlig gjelder dette under, og etter samlokaliseringen med elektro Bidra til at Bravidas “best-practice” blir implementert i avdelingen Sikre optimal kostnadsstyring og ressursbruk Ansvar for at virksomheten drives i tråd med lover og forskrifter samt i samsvar med Bravidas kultur og merkevare    Kvalifikasjoner: Høyere teknisk relevant utdannelse (minimum Teknisk Fagskole), gjerne supplert med merkantil tilleggsutdannelse. Solid bransje- og ledererfaring, og dokumenterbare gode resultater Gode kunderelasjoner/nettverk i bransjen og ideelt også lokal tilhørighet God økonomiforståelse, god skriftlig og muntlig fremstillingsevne og komfortabel med bruk av moderne dataverktøy Det er ingen ulempe om du har god prosjekterfaring   Personlige egenskaper: Du er tydelig, strukturert og profesjonell Du er fremoverlent og ser kontinuerlig etter forbedringsområder og nye forretningsmuligheter Endringer motiverer deg og du kan raskt sette deg inn i komplekse problemstillinger  Du evner å stole på dine medarbeidere og gir spillerom og tillit i forhold til andres kompetanse  Du er trygg og inngir pondus i egenskap av den du er og din kompetanse, men er raus og blir begeistret når andre kommer med gode ideer du ikke selv har tenkt på Du liker å bevege deg rundt i organisasjonen, stiller spørsmål og lytter til hva dine medarbeidere mener og hvordan de har det   I Bravida får du: Jobb i et kjent Nordisk selskap med markedsledende produkter og tjenester Muligheten til å lede og videreutvikle en av de mest lønnsomme avdelingene i selskapet Motiverte og hardtarbeidende medarbeidere som trives i hverandres selskap Spennende faglige utfordringer og muligheten til å gjøre en forskjell i en spennende region Muligheten til å utvikle deg som leder gjennom ulike kurs og programmer Gode lønns, forsikrings- og pensjonsordninger   For ytterligere informasjon om stillingen kan du kontakte Senior Rådgivere i Dfind Executive Atle Sæther på telefon 91 91 39 99 evt. atle.sather@dfind.no eller Hallgeir Bakken på telefon 90 55 12 02 evt. hallgeir.bakken@dfind.no. Søk på stillingen her: https://www.dfind.no/karriereutvikling/sok-jobb/sok/avdelingsleder-a0w0N00000BwzyFQAR/ Søknader behandles fortløpende og vil bli behandlet strengt konfidensielt.  
25.09.2019 Skien
Vis alle 21.288 ledige stillinger
Les mer om Stolt AS

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Søknadsinformasjon

Du sender din åpne søknad digitalt via søknadssystemet til KarriereStart.no.

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Personalkonsulent

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter