<  
>  
Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv
Stillingsannonse

Tietoevry Kundeservicekonsulent

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Stillingsbeskrivelse

Vil du være en del av et spennende IT-miljø i stadig utvikling?
Vårt forretningsområde Managed Services leverer moderne løsninger til SMB-markedet.  Vår enhet består av 384 ansatte, og våre kunder spenner fra store private og offentlige etater til spennende gründerbedrifter. Våre leveranser består av tjenester og løsninger for hosting av komplekse portal og nettløsninger, ASP samt Sky tjenester (Cloud Computing) innen vårt marked som er både lokal geografi på Innlandet med Oslo, samt for Skytjenester og Hosting både til nasjonale og internasjonale kunder.  
 
Vi ønsker å styrke vår kapasitet og er på jakt etter dyktig medarbeider som kan bidra med dette. Stillingen er plassert i avdelingen Customer Service som har ansvaret for alle leveranser av brukerstøtte og support til våre kunder.  
Stillingsbetegnelse: Kundeservicekonsulent, Servicedesk.  
 
Arbeidsoppgaver
 
  • I hovedsak kundeservice og teknisk support ved å håndtere innkommende henvendelser via telefon, e-post og portal.
  • Registrere henvendelser, prioritere og eskalere når det er nødvendig, følge opp og utføre oppgavene.
  • Feilsøking, problemløsning, remote desktop og server support, avslutte saker og gi tilbakemelding.
  • Dokumentere ny informasjon i interndatabase, informere og dele kunnskap i temaet. Servicedesk jobber tett sammen med et team av produksjonsledere. 
  • Tiltredelse umiddelbart  
     
Faglige kvalifikasjoner
  • Du har erfaring fra bruk av moderne Servicedesk verktøy og har kunnskap om ITIL.
  • Du må ha meget god basiskunnskap om IT-løsninger og forståelse innen en eller flere områder som operativsystemer fra Microsoft for både klient og tjener, samt løsninger for samhandling, kontorstøtte, e-post og databaseløsninger.
  • Du må ha erfaring med tynnklientløsninger fra Citrix, og det er en fordel med erfaring fra andre IT-løsninger (eks. VMware, Cloud, nettverk, mobile løsninger). 
  • Erfaring fra IT-drift og leveransemiljø innen kundeservice som brukerstøtte og support. Du har tidligere relevant erfaring fra Servicedesk med support og brukerstøtte.
  • Relevant utdanning på høyskole nivå er ønskelig men ikke et krav.
  • Flytende norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig, er svært viktig for denne stillingen. Du må kunne formulere deg tydelig og på en presentabel måte på kort tid, til tider i presset situasjon.  
Personlige egenskaper
  • Du er løsningsorientert og har stor gjennomføringsevne.
  • Du trives med og er dyktig til å kommunisere over telefon og kan utrykke deg svært godt både muntlig og skriftlig.
  • Du er punktlig, fleksibel, tålmodig og har evnen til å håndtere forskjellige personer og situasjoner.
  • Du jobber strukturert under stressede situasjoner.
  • Du har meget gode samarbeidsegenskaper og kan jobbe både selvstendig og i team.
  • Du er høflig, pliktoppfyllende og omgjengelig.
  • Du trives med å jobbe i et hektisk og utfordrende miljø.
  • Du liker å holde deg faglig oppdatert til enhver tid og liker nye utfordringer.
  • Du er engasjert og tillitvekkende.  
Vi tilbyr
  • Jobb i et av Norges mest spennende IT miljø med store faglige utfordringer.
  • Svært gode muligheter for personlig og faglig utvikling samt høyt fokus på videreutdannelse av våre ansatte.
  • Konkurransedyktige betingelser.
  • Svært gode pensjons- og forsikringsordninger.
  • Dyktige kollegaer i et innovativt, sosialt og aktivt miljø i moderne lokaler.  
Om arbeidsgiveren
Les mer om Tietoevry

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Har du spørsmål til stillingen? Ta kontakt med Alfrun Sigurgeirsdottir, Head of Section Managed Services, Customer Service. Telefon: +47 45 77 12 73, e-post: alfrun.sigurgeirsdottir@evry.com.

Viktig melding: Denne stillingen har utløpt / er ikke aktiv

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Kandidatmatch
Student, Jobbsøker
Denne teksten er anonymisert
Match 85%
Jobbsøker
Denne teksten er anonymisert
Match 85%
Jobbsøker
Denne teksten er anonymisert
Match 85%
Jobbsøker
Denne teksten er anonymisert
Match 70%
Flere muligheter
Traineeprogram

Se flere annonser

Vi søker nå etter en erfaren anleggsmekaniker som vil være tilknyttet vår maskinavdeling i Hokksund. Maskinavdelingen tilhører NCC Avdeling Tunnel, som er
01.04.2024 Øvre Eiker
Til vår Avdeling Tunnel søker vi nå etter Ressursleder til våre yrkesarbeidere. Som Ressursleder har du personalansvar for ca. 70 yrkesarbeidere i
01.04.2024 Oslo
Stein inngår i nesten alt vi omgir oss med til daglig. Det er utenkelig for et moderne samfunn å klare
07.04.2024 Strand
Vil du være med å forme morgendagens helsetjeneste? Aleris Frogner er Norges største private sykehus og holder til i nyoppussede og
Snarest Oslo
Vil du være med å forme morgendagens helsetjeneste? Aleris Frogner er Norges største private sykehus og holder til i nyoppussede og
Snarest Oslo
Vi søker nå etter en ny leder som skal lede  vår driftskontrakt videre! Om du er interessert i å levere resultater
31.03.2024 Skien
Nyutdannet, idérik lagspiller til vår Laboratorievirksomhet i Nord Veidekke er Norges største entreprenørselskap med prosjekter, asfaltvirksomhet, anlegg og driftskontrakter over
30.04.2024 Bardu
Nyutdannet, idérik lagspiller til vår asfaltvirksomhet i Trøndelag? Veidekke er Norges største entreprenørselskap med prosjekter, asfaltvirksomhet, anlegg og driftskontrakter over
30.04.2024 Hele Trøndelag
Vis alle 27.677 ledige stillinger

Fakta om Tietoevry