Ledig stilling

Åpen søknad – Sporten Drift AS Sporten Drift AS

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Dine arbeidsoppgaver vil være;

  • videreutvikle og vedlikeholde  nettsidene
  • ha ansvar for digital markedsføring og utsendelse av nyhetsbrev
  • jobbe med søkemotoroptimalisering
  • oppdatere og gjennomføre alle aktiviteter på sosiale medier
  • utarbeide markedsplan og kampanjer sammen med salgsleder


Kvalifikasjoner;

  • utdanning i markedsføring, grafisk design, eller annen relevant utdanning
  • god kunnskap og interesse til sosiale medier og digital kommunikasjon
  • god kjennskap til - og interesse for - Google AdWords, Google Analytics, SEO og andre verktøy
  • god muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • strukturert og nøyaktig


Vi kan tilby;

  • fleksibel arbeidsplass
  • spennende og utfordrende arbeidsoppgaver
  • hyggelige kollegaer
  • konkurransedyktige betingelser
Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Vi søker inspirerende og engasjerte prosjektledere Acando leverer tjenester til et bredt spekter av teknologifokuserte kunder. Vi bidrar til å levere et komplett tjenestetilbud av løsningsleveranser innen design, utvikling og test. Vi tilbyr også prosjektledelse og rådgivning. God prosjektledelse på dette gir våre kunder trygghet for at leveransene kommer til rett tid, til avtalt kostnad og med god kvalitet. Vi er nå på jakt etter flere prosjektledere som ønsker å bistå våre kunder med å oppnå vellykkede prosjekter.   Hva er dine oppgaver som prosjektleder? Som prosjektleder i Acando vil du jobbe med prosjektledelse av IT-prosjekter, herunder estimering, planlegging, gjennomføring og oppfølging. Arbeidsoppgavene inkluderer ledelse av utviklingsteam, og tett samarbeid med prosjekteiere og andre prosjektdeltakere. Du vil være en viktig sparringspartner for våre kunder ved strategiske spørsmål og teknologiske veivalg. Samtidig vil du spille en viktig brikke knyttet til å sikre framdrift i prosjektet, og for kvalitetssikringen av våre leveranser. I tillegg til å arbeide med rådgivning og prosjektledelse for våre kunder, ønsker vi deg som vil bistå i videreutviklingen av vår prosjektmetodikk, samt å delta i tilbudsarbeid ved behov.   Vår nye prosjektleder har ... høyere utdanning innen IT eller økonomi minimum 5 års erfaring som prosjektleder. Det er ønskelig med erfaring fra utviklingsprosjekter, og/eller større prosjekter fra offentlig sektor. erfaring som konsulent, men dette er ikke et krav sertifisering innen Prince2 practitioner eller PMI kjennskap til smidig utvikling/SCRUM eller annen relevant metodikk god IT- og forretningsforståelse med gode lederegenskaper Du har sterk interesse for innovativ og utviklende ledelse, og nysgjerrighet for teknologi. Som person er du selvstendig og strukturert, men samtidig teamorientert og engasjerende. Du har høy gjennomføringsevne og er resultatorientert, også under tidspress. Da du vil arbeide med kunder i privat og offentlig sektor er det en forutsetning at du har gode kommunikasjonsevner på norsk, både skriftlig og muntlig.     Hva vi tilbyr? Acando tilbyr deg en ansvarsfull og viktig rolle i et selskap i vekst, og som ligger langt fremme i hvilke muligheter teknologi gir samfunnet gjennom områder som AI, IoT, robotics, virksomhetsarkitektur og digital transformasjon. Acando Gruppen er et solid selskap, og vinner stadig nytt terreng både faglig og markedsmessig. Du vil inngå i et sterkt fagmiljø med fokus på kunnskapsdeling, og som stimulerer til faglig og personlig utvikling. Vi tilbyr også et sosialt miljø og arrangementer som eksempelvis bedriftsidrettslag, hackweekends, fjellturer m.m.  
03.05.2018 Oslo
Vår visjon er å utvikle markedets beste IT- og Management-konsulenter! Vi søker derfor deg som er nyutdannet eller har inntil 2 års arbeidserfaring. I løpet av programmets tre år vil du jobbe i team hos flere av våre spennende kunder samtidig som vi trener opp dine ferdigheter innen konsulent- og prosjektarbeid samt generell forretningsvirksomhet. For deg som starter hos oss venter en variert arbeidsdag, en bratt læringskurve og spennende utfordringer. Business eller tech I talentprogrammet vil du ved oppstart gå i en av to retninger: Business eller Tech. Business er for deg som brenner for innovasjon, brukeropplevelse og digital transformasjon, og som ønsker å endre verden ved bruk av teknologi. Det er den lidenskap og drivkraft vi er på utkikk etter i Business! Tech er for deg som elsker å løse krevende utfordringer ved hjelp av programmering. Det er den lidenskap og drivkraft vi er på utkikk etter i Tech!Ved begge retninger vil du få noen av Norges absolutt beste talenter som kolleger. Hos oss utvikles du både faglig og personlig sammen med en gjeng herlige mennesker. Vi tror på samhold og fellesskap i et åpent miljø hvor ingen utfordring er for stor og ingen ide er for liten. Slik leverer vi vellykkede prosjekter i felleskap. Slik akselererer vi utvikling og talent best i Acando. Gode karrieremuligheter i Acando For å fremme den enkeltes utvikling, tilbyr programmet både interne og eksterne kurs og opplæringsløp. Alle i programmet vil samtidig delta i ulike kundeprosjekt. Sammensetningen av prosjekterfaring og opplæring er unikt for Acandos talentprogram, og gjør at du kan benytte dine nyervervede kunnskaper i praksis etter hvert kurs. Dette er en trygg tilnærming til arbeidslivet for en nyutdannet.I løpet av tre år bygger du kompetanse på ulike verktøy, metoder, teknologier, utviklingsmetodikker, prosjektledelse, samt forretningsvirksomhet. Du vil opparbeide deg erfaring underveis som gir muligheter i forskjellige retninger; enten du ønsker å jobbe med utvikling og teknologi, eller på et mer strategisk og forretningsmessig plan. Etter endt program vil du ha anskaffet deg bred kompetanse, relevant prosjekterfaring, ett uvurderlig nettverk og mange gode karrieremuligheter i Acando. Mentor, fadder og veileder Ved oppstart tildeles du en mentor som støtter og coacher deg gjennom programmet. Sammen med din mentor kan du fremme idéer og diskutere spørsmål som dukker opp underveis, i tillegg til at du vil få verdifulle råd. Du vil også få støtte fra en fadder som har gjennomført talentprogrammet tidligere, samt ha en veileder i hvert kundeoppdrag. På denne måten sikrer vi din individuelle og yrkesmessige utvikling, og du kan føle deg trygg i det daglige arbeidet. Mangfold og engasjerte kolleger I programmet møter du ambisiøse, dyktige og engasjerte konsulenter med ulik bakgrunn og utdannelse. Utveksling av kompetanse og erfaringer på tvers av fag vil stå i fokus, noe som fremmer at man vokser som individ og konsulent. Mangfoldet avspeiler seg også i de ulike prosjektene du kommer til å bli involvert i, de varierte arbeidsoppgavene og ikke minst alle de ulike bransjene Acando samarbeider med. Vi søker deg med:  Master fra høyskole eller universitet med svært gode resultater Nyutdannet eller inntil 2 års arbeidserfaring Skriftlig og muntlig fremstillingsevne på norsk Interesse for ett eller flere av områdene:- Digital Transformasjon / Management Consulting- Brukeropplevelse og Design- Systemutvikling- Analytics- Industrial Internet of Things (IIOT) Søknads- og oppstartstidspunkt Søknadsfristen for oppstart i august 2019 er 8. mars 2019. Rekrutteringsprosessen Alle som søker til talentprogrammet vil å få tilsendt en mail der man blir bedt om å gjennomføre tester som vi anser som relevante for konsulentrollen. Din søknad kommer ikke til å bli vurdert før du har gjennomført testene. Rekrutteringsprosessen vil bestå av tre deler: en assessment day som første steg, et personlig caseintervju som andre steg og tredje steget vil være et sluttintervju.
03.01.2019 Norge
Vi søker ny Seniorrådgiver – Endringsledelse Digitalisering er en driver for endring, og mange virksomheter står overfor en virkelighet med stadig økende endringstrykk. Kritiske suksessfaktorer er fokuset på endring i individer og organisasjoner. Acando bidrar til dette arbeidet, og sammen med våre kunder arbeider vi for å mobilisere organisasjon, og sikre vellykket og varig endring. For å kunne møte en betydelig økning i etterspørsel etter våre konsulenter, og for å bygge videre på vår strategiske satsning innen endringsledelse, søker vi nå en ny seniorrådgiver innen endringsledelse.   Om rollen: Som seniorrådgiver i avdelingen digital strategi og transformasjon blir du en del av et sterkt fagmiljø innen endringsledelse. Avdelingen tilbyr tjenester innen strategiutvikling, transformasjons- og endringsledelse, systemimplementering, samt prosjekt- og programledelse. Hos oss vil du arbeide med oppdrag hos store offentlige og private virksomheter, og du vil i tett samarbeid med kunden sørge for at ønskede effekter oppnås og vedlikeholdes over tid.   Hvem vi søker:  Vår nye seniorrådgiver har mastergrad innen økonomi, ledelse og organisasjonspsykologi og/eller IT. Du har minimum fem års arbeidserfaring med endrings- og omstillingsarbeid, herunder planlegging, utvikling, implementering og oppfølging. Du har gjerne sertifisering innen prosjektledelse, og/eller kjennskap til smidige metoder. Det en forutsetning at du har forståelse for teknologi og mulighetene dette gir for verdiskapning for våre kunder. Som rådgiver er du en relasjonsbygger med gode kommunikasjonsevner, samtidig som du er analytisk og løsningsorientert.   Vi tilbyr:  Acando tilbyr deg en utfordrende og spennende rolle i et selskap i vekst. Acando Group er et solid selskap, og vinner stadig nytt terreng både faglig og markedsmessig. Hos oss vil rette vedkommende få muligheten til å bidra markant til samfunnsutviklingen når det gjelder framtidens arbeidsliv, helse, sikkerhet, samferdsel og effektiv forvaltning. Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser og et godt sosialt fellesskap, hvor faglig utvikling står i sentrum.
11.01.2019 Oslo
Acando Trondheim søker flere dyktige prosjektledere Technology Driven – BehaviorCentric Acando har et godt fotfeste i det trønderske markedet, og gjennom tiden har vi knyttet flere sterke bånd til flere spennende selskap innenfor offentlig og privat sektor. Acando leverer tjenester til et bredt spekter av teknologifokuserte kunder, og et komplett tjenestetilbud av løsningsleveranser innen design, utvikling og test. Vi tilbyr også rådgivning og prosjektledelse relatert til dette. Vi legger vår stolthet i å utvikle og levere tjenester som gir våre kunder økt forretningsverdi. På grunn av økt etterspørsel og store vekstambisjoner søker vi nå flere dyktige prosjektledere som ønsker å gi våre kunder trygghet for at leveranser kommer til rett tid, til avtalt kostnad og med god kvalitet.  Hvorfor jobbe hos oss? Vi kan tilby deg en spennende og ansvarsfull rolle i et selskap i vekst. Acando ligger langt fremme i hvilke muligheter teknologi gir samfunnet, og vi er et solid selskap som stadig vinner nytt terreng, både faglig og markedsmessig. I rollen som prosjektleder hos oss tar du del i et uformelt og sosialt miljø i flotte lokaler på Solsiden i Trondheim. På samme tid blir du en del av et bredt fagmiljø med fokus på kunnskapsdeling.  Hva blir dine arbeidsoppgaver? Prosjektledelse av IT-prosjekter, herunder estimering, planlegging, gjennomføring og oppfølging. Kontraktsoppfølging, håndtering av endringsønsker og budsjettstyring. Ledelse av utviklingsteam. Tett samarbeid med prosjekteiere og andre prosjektdeltakere. Være en rådgiver og sparringspartner for våre kunder. Sikre framdrift og kvalitet i våre leveranser. Bistå i videreutviklingen av selskapets prosjektmetodikk. Delta i tilbudsarbeidelse ved behov.  Hvem ser vi etter? Du har høyere utdanning innen IT/teknologi og/eller økonomi.  Du har minimum 5 års erfaring som prosjektleder. Det er ønskelig med erfaring fra utviklingsprosjekter både fra privat og offentlig sektor. Det er ønskelig at du har erfaring fra konsulentbransjen, men dette er ikke et krav. Har du erfaring med anskaffelser fra kunde- eller leverandørsiden, så er dette positivt. Kjennskap til PMI, PRINCE2, smidig-metodikk og annen relevant metodikk.  Som person har du sterk interesse for innovasjon og utviklende ledelse, med god IT- og forretningsforståelse. Du er selvstendig og strukturert, men samtidig teamorientert og engasjerende. Du har høy gjennomføringsevne og er resultatorientert, også under tidspress. Da du vil arbeide med kunder i privat og offentlig sektor er det en forutsetning at du har gode kommunikasjonsevner på norsk, både skriftlig og muntlig. 
11.02.2019 Trondheim
I Acando / CGI har vi som mål å hjelpe våre kunder med å utnytte sitt potensial gjennom bruk av moderne teknologi. Strategisk handler det nå om å sette kunden i sentrum, og koble de fysiske og digitale verdikjedene - det vi kaller unified commerce. Vi skal levere en kundeorientert og friksjonsfri kjøpsopplevelse – digital front-end koblet med relevante back-end-prosesser, både B2B og B2C. Vi bygger nå videre på vår satsning innen Retail, og søker deg som ønsker å videreutvikle vår eCommerce-avdeling. Om rollen: Vår nye direktør eCommerce vil ha få en sentral rolle i videreutvikling av avdelingen. I rollen får du overordnet ansvar for eCommerce, og vil eie og videreutvikle strategien. Du vil arbeide med forretningsutvikling, rådgivning og salg av prosjekter, samt videreutvikling av eksisterende kunder. Vi ser derfor for oss at du blir sentral i å synliggjøre CGI og vår Retail-satsning i markedet gjennom tilstedeværelse i relevante arenaer. I rollen får du personalansvar for en gjeng dyktige og engasjerte konsulenter – du skal bygge og utvikle teamet videre gjennom blant annet rekruttering, kompetanseheving og coaching. Du får også overordnet ansvar for å sikre leveranser av god kvalitet, samt resultater for avdelingen. Videre vil du samarbeide tett med øvrige leveranseområder for å sikre gode helhetlige kundeleveranser. Vi jobber i dag med leveranser på blant annet EPI, DynamicWeb og ulike PIM DAM, CRM og POS-løsninger. Stillingen rapporterer til Vice President for Retail, Magne Solberg.    Noe av hva vi kan tilby deg: Vi kan tilby deg en sentral rolle i et selskap i vekst, og muligheten til å sette ditt preg på vår Retail-satsning. Hos oss blir du en del av verdens femte største IT-konsulenthus, et sterkt fagmiljø og et godt sosialt miljø. Her har vi blant annet spennende prosjekter, internasjonale fagmiljøer, fagkvelder, interne kurs og andre sosiale arrangementer. Videre kan vi tilby markedslønn og mulighet for deltagelse i aksjonærprogram i CGI.   Vi ser for oss at du kjenner deg igjen i flere av følengende punkter: Høyere utdanning innen IT og/eller økonomi/ledelse/varehandel. Minimum 10 års arbeidserfaring med utvikling og leveranse av eCommerce-løsninger innen varehandel eller andre relevante bransjer. Ledererfaring fra konsulentvirksomhet. Erfaring med salg og leveranse av prosjekter, gjerne fra konsulentvirksomhet. Erfaring fra utvikling og leveranse av avanserte B2B- og/eller B2C- e-handelsløsninger. Kjennskap til relevante teknologier, fortrinnsvis EpiServer, DynamicWeb, SalesForce, inRiver PIM, Microsoft ERP-løsninger og mikrotjenester. God kjennskap til smidig metodikk og Scrum. Interesse for teknologi og utvikling av brukervennlige løsninger. Som person er du positiv, inspirerende og med stort engasjement for den digitale kundereisen. Du er en relasjonsbygger og en utpreget lagspiller som trives med å dele kunnskap og spille andre gode. Du er proaktiv, strukturert og resultatorientert med god kommersiell forståelse. Tilslutt er det viktig at du har gode kommunikasjonsevner både på norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig.   Er du klar til å sette ditt preg på vår Retail-satsning og å bygge CGI videre?
27.05.2019 Oslo
September BI er et datterselskap i CGI/Acando, og leverer beslutningsstøtte og verktøy for kjededrift. Vi er stolte av å ha flere av Skandinavias mest kjente detaljhandelskjeder på vår kundeliste. I September BI har vi ambisjoner om å være en betydelig aktør innen retail BI i Norden, samt gjøre vår programvare Seebrite til den beste operasjonelle BI-klienten innen retail. Våre løsninger bygger på Microsoft sin Business Intelligence-plattform, med Azure SQL/DWH, Analysis Services og Power BI som sentrale verktøy. Vår ambisjon er å bistå Retail-bransjen med verktøy og tjenester som bidrar til digitalisering, vekst og lønnsomhet i hele verdikjeden og i alle kanaler. Nå søker vi deg som ønsker å bli med på reisen!   Team Lead Power BI Som Team lead for vår Power BI-satsning vil du være sentral i prosjekter hos store handelsbedrifter gjennom planlegging av nye løsninger, og implementering av disse. I rollen vil du få arbeide med rådgivning, funksjonell og teknisk arkitektur, utvikling av innhold og implementering av retningslinjer for bruk av løsningen i kundens organisasjon (governance). Som Team Lead Power BI er det viktig at du er oppdatert på hvilke muligheter plattformen gir, samt være en forkjemper for verktøyet ute hos kunde og internt i selskapet.   Hvorfor jobbe hos oss? Vi tilbyr deg en nyopprettet stilling hvor målet er å bygge et team som består av Power BI-utviklere og kundekonsulenter. Dette er en spennende mulighet for deg som trives å jobbe med Power BI, og som ønsker å jobbe tett opp mot kundens sentrale ressurser på forretningssiden. Som medarbeider hos oss vil du sitte i fine lokaler i Tordenskioldsgate, midt i Oslo sentrum, og du vil ta del i et fleksibelt og uformelt arbeidsmiljø med inspirerte og motiverte kolleger. Vi har et faglig sterkt miljø bestående av erfarne medarbeidere med spisskompetanse innen teknologi, og med solid erfaring fra praktisk implementering. Som en del av CGI/Acando vil du også bli en del av en større gruppe i vekst, og som ligger langt fremme i hvilke muligheter teknologi gir samfunnet. Sist, men ikke minst, tilbyr vi konkurransedyktig lønn, bonusordning, samt gode pensjons- og forsikringsavtaler.   Ønsket erfaring og kompetanse: Minimum bachelorgrad innen økonomi/logistikk/IT eller andre relevante fagområder. Minimum 3 års relevant arbeidserfaring, gjerne innen IT/økonomi og/eller logistikk på kundesiden, eller som konsulent i tilsvarende roller. Teknisk interesse og erfaring, gjerne med bruk av Excel mot kube (analysis services), Power BI og overordnet innsikt i databasearkitektur. Teamledelse, herunder erfaring med prosjekt- og/eller teamledelse, samt evnen til å motivere teamet og følge opp leveranser. Som person har du god forretningsforståelse og et ønske om å bidra til utvikling av våre kunder. Du er analytisk og har en strukturert tilnærming til dine ansvarsområder og arbeidsoppgaver. Videre er du en relasjonsbygger med kommunikasjonsevner, både på norsk og engelsk. Du trives med å jobbe med store og komplekse løsninger hos engasjerte og kunnskapsrike kunder. Videre ser vi for oss at du er teamorientert, og ønsker å bidra aktivt til kunnskapsdeling.   Høres dette ut som noe for deg?
27.05.2019 Oslo
Vi søker etter ny avdelingsøkonom til vår røravdeling i Stavanger. Avdelingen har 40 medarbeidere og en omsetning på ca. 35 millioner kroner. Våre oppdrag er i hovedsak i Rogaland, og avdelingen består av prosjekt og servicevirksomhet, rettet mot både offentlig og private kunder. Bravida er en total teknisk leverandør og ved vår lokasjon i Stavanger er alle fagene representert, fordelt på 5 avdelinger med til sammen 170 ansatte og en total omsetning på ca 350 millioner kroner. Det er derfor flere avdelingsøkonomer på lokasjonen og stillingen blir en del av det eksisterende fagmiljøet.   Arbeidsoppgaver Fakturering, herunder registrering og oppfølging Controlling (timer, kostnader, prisavtaler, fakturering) Bistå avdelingssjef i budsjett- og resultatarbeid Administrative og praktiske oppgaver knyttet til daglig drift av avdelingen Rapportering - månedlig og kvartalsvis Bidra til prosessforbedring, og etterleve gjeldende økonomirutiner Økonomisk oppfølging av avdelingens prosjektportefølje i tett samarbeid med prosjektledere   Kvalifikasjoner Høyere økonomiutdannelse Minimum 2 års arbeidserfaring God økonomi- og tallforståelse Gode Excel-kunnskaper Kjennskap til Agresso er ønskeligPersonlige egenskaper Du har gode kommunikasjonsevner Du jobber effektivt under press og håndterer mange oppgaver samtidig Du er selvstendig og jobber strukturert og systematisk Du er serviceinnstilt og løsningsorientert Du er en initiativtaker og tar ansvar for resultater Du er pålitelig og ansvarsbevisst Du samarbeider godt og er en lagspiller   Bravida tilbyr Spennende og varierte oppgaver hos Norges ledende totalteknisk entreprenør En stilling i et solid selskap med høyt kvalifiserte kollegaer Gode muligheter for faglig og personlig videreutvikling Konkurransedyktige lønnsbetingelser Meget gunstige pensjons- og forsikringsordninger Gode systemer som hjelper deg i arbeidshverdagen Et uformelt og sosialt arbeidsmiljø   Interessert? Vi ser frem til å motta din søknad! Søknadsfrist er satt til 20.06.2019, men søknader blir behandlet fortløpende. Vil du vite mer om hvordan det er å jobbe hos oss, kan du følge oss på sosiale medier og besøke vår hjemmeside. Kontaktpersoner: Jan Tore Fjelland Avdelingssjef + 47 456 88 768 jan.tore.fjelland@bravida.no Lenke til denne sidenhttps://www.bravida.no/jobbe-hos-oss/ledige-stillinger/?rmpage=job&rmjob=4166&rmlang=NO SØK
12.06.2019 Stavanger
Position Description CGI har som mål å hjelpe kundene å utnytte informasjon for å ta de riktige beslutningene som gir verdiskaping og konkurransefortrinn. Vi er nå på utkikk etter dyktige medarbeidere som er genuint opptatt av den forretningsmessige verdien ny teknologi har, og som har evne og vilje til å gi kunden råd og komme med forslag til løsninger som hjelper dem å nå målene sine. Du vil ellers være en del av hele kompetansemiljøet til CGI, som legger vekt på kunnskapsdeling og at du skal trives på jobb. Vi har en inkluderende kultur der vi jobber godt sammen og deler kunnskap med hverandre og kunder. Du får engasjerte kollegaer som alltid stiller opp, ikke bare overfor kunder. Noen dager er like og andre forskjellige, og da må vi kunne omstille oss og løse utfordringer som dukker opp. I likhet med deg er vi analytiske, strukturerte og nøyaktige i arbeidet, enten vi jobber alene eller i team. Vi søker 2 forretningskonsulenter/rådgivere for vår Oracle NetSuite OneWorld ERP satsning. Arbeidsområder vil omfatte blant annet, analyse og forslag til styring av kunders forretningsprosesser, samt rådgivning og oppsett/konfigurasjon av NetSuite som innebærer følgende oppgaver:• Etablere grunndata • Oppsett av arbeidsflyt og godkjenningsmatriser• Oppsett av brukere og tilgangskontroll• Utarbeide rapporter og KPI scorecards• Etablere samhandling og integrasjoner mot støttesystemer som lønn, bank, reiseregning osv.• Bistå kunder i UAT prosess• Brukerstøtte og kurs for kunderØnskelig med erfaring fra ERP systemer innenfor noen av følgende forretningsområder:• Finans, regnskap og rapportering• Administrasjon og håndtering av anleggsmidler • Innkjøp, lager og logistikk• Salg og markedsføring• HR og lønn• HSEQ• Produksjon • Prosjekt og service operasjoner • Rapportering, intern, ekstern og offentligDerfor bør du jobbe i CGI I 2019 skal vi ansette over 100 nye medarbeidere, og vi håper at du er én av dem. Som ansatt i CGI får du muligheten til å være med på å utvikle morgendagens løsninger sammen med kompetente og hyggelige kollegaer i et av verdens største IT-selskaper. Vi har mange spennende kunder som våger å tenke nytt og ønsker å investere i fremtidens muligheter. Derfor er vi også avhengig av å ha ansatte som gjør det samme. De som jobber i CGI, er allerede i gang med å forme morgendagens løsninger, enten det er ved bruk av Master Data Management, ERP-systemer eller Java-løsninger. Og de har én ting til felles: De er alle genuint opptatt av potensialet som ligger i ny teknologi, og hvordan denne kan skape merverdi for kundene våre. Nå har du muligheten til å være med på denne spennende reisen og utvikle ferdighetene dine i et fremtidsrettet fag- og kompetansemiljø. Ved å søke på en stilling hos oss er du med på å investere i fremtiden – ikke bare CGIs fremtid, men også din egen. For spørsmål om stillingen, kontakt bryan.sia.nicholas@cgi.com.Velkommen med din søknad innen 31. juli 2019. What you can expect from us Build your career with us.It is an extraordinary time to be in business. As digital transformation continues to accelerate, CGI is at the center of this change—supporting our clients’ digital journeys and offering our professionals exciting career opportunities. At CGI, our success comes from the talent and commitment of our professionals. As one team, we share the challenges and rewards that come from growing our company, which reinforces our culture of ownership. All of our professionals benefit from the value we collectively create.Be part of building one of the largest independent technology and business services firms in the world.Learn more about CGI at www.cgi.com.No unsolicited agency referrals please.CGI is an equal opportunity employer.
12.06.2019 Stavanger
Vis alle 20.100 ledige stillinger
Les mer om Sporten Drift AS

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Dine arbeidsoppgaver vil være;

  • videreutvikle og vedlikeholde  nettsidene
  • ha ansvar for digital markedsføring og utsendelse av nyhetsbrev
  • jobbe med søkemotoroptimalisering
  • oppdatere og gjennomføre alle aktiviteter på sosiale medier
  • utarbeide markedsplan og kampanjer sammen med salgsleder


Kvalifikasjoner;

  • utdanning i markedsføring, grafisk design, eller annen relevant utdanning
  • god kunnskap og interesse til sosiale medier og digital kommunikasjon
  • god kjennskap til - og interesse for - Google AdWords, Google Analytics, SEO og andre verktøy
  • god muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • strukturert og nøyaktig


Vi kan tilby;

  • fleksibel arbeidsplass
  • spennende og utfordrende arbeidsoppgaver
  • hyggelige kollegaer
  • konkurransedyktige betingelser

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Internett: https://sult.no/
Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Daglig leder

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Sporten Drift AS