<  
>  
Ledig stilling

Åpen søknad – Sporten Drift AS Sporten Drift AS

Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Dine arbeidsoppgaver vil være;

  • videreutvikle og vedlikeholde  nettsidene
  • ha ansvar for digital markedsføring og utsendelse av nyhetsbrev
  • jobbe med søkemotoroptimalisering
  • oppdatere og gjennomføre alle aktiviteter på sosiale medier
  • utarbeide markedsplan og kampanjer sammen med salgsleder


Kvalifikasjoner;

  • utdanning i markedsføring, grafisk design, eller annen relevant utdanning
  • god kunnskap og interesse til sosiale medier og digital kommunikasjon
  • god kjennskap til - og interesse for - Google AdWords, Google Analytics, SEO og andre verktøy
  • god muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • strukturert og nøyaktig


Vi kan tilby;

  • fleksibel arbeidsplass
  • spennende og utfordrende arbeidsoppgaver
  • hyggelige kollegaer
  • konkurransedyktige betingelser
Les mer om stillingen, fakta og søknadsprosess

Viser 8 relaterte

Norconsult Informasjonssystemer AS utvikler, markedsfører og leverer helhetlige IKT-løsninger for prosjektering, bygging og forvaltning av infrastruktur og eiendom. Selskapet er i dag en ledende leverandør av programvare innen Geografiske Informasjonssystemer (GIS), Nettinformasjonssystemer (NIS), Kommunaltekniske løsninger, Forvaltning, Drift og Vedlikehold (FDV), og løsninger innen prosjektadministrasjon, prosjektstyring, kostnadsanalyser, byggeteknisk konstruksjon og BIM. Våre løsninger under merkevaren ISY blir benyttet i over 3.000 virksomheter i Norge. Selskapet har 250 ansatte med kontorer i Sandvika, Trondheim, Bergen, Stavanger, Kristiansand, Grimstad, Larvik, Lillehammer og Hamar, samt 2 kontorer i Sverige.   Norconsult Informasjonssystemer AS satser på å bli ledende aktør i det skandinaviske markedet for IT løsninger innen bygg- og anleggsbransjen. Vi søker derfor etter en markedsansvarlig som skal hjelpe oss med å skape oppmerksomhet og interesse for vår merkevare og våre produkter. Du vil jobbe med produkter som er godt innarbeidet og markedsledende i det norske markedet, og som er under stadig utvikling. Stillingen vil jobbe tett på salgsavdeling og ledergruppen i avdelingen for å utarbeide og iverksette markedsstrategi og markedsplan, samt ha ansvar for innhold og utførelse. Som person er du nysgjerrig, serviceinnstilt, fremoverlent, og tar gjerne ansvar. Du trives med å ha mange baller i luften, og motiveres av gode resultater og vinnende bidrag. Vi søker etter kvalifiserte kandidater til vårt hovedkontor i Sandvika.  Dine arbeidsoppgaver vil være: Utarbeide markedsstrategi og markedsplan i samarbeid med salgsavdelingen Ansvar for profilering og tilstedeværelse på analoge og digitale plattformer Utarbeide innhold til artikler og annonser sammen med våre konsulenter Sørge for at vår hjemmeside og våre digitale flater til enhver tid er oppdaterte Måle respons, effekt og kost/nytte av våre markedsføringstiltak Utarbeide gode maler for direkte markedsdialog med våre kunder Støtte salgs- og markedsapparatet ved salg til nye og eksisterende kunder Koordinering og design av messer og arrangementer sammen med salgsavdelingen For oss er det viktig at du:  Har relevant utdannelse Elsker å jobbe med digitale medier Har et godt øye for design Har evne til å jobbe selvstendig og strukturert Har evnen til å skape en helhetlig markedsstruktur Er engasjert, positiv, initiativrik og resultatorientert. Er tilpasningsdyktig og positiv i møter med nye mennesker Trives med å bidra både i faglig og sosial sammenheng Hos oss får du: En spennende arbeidsplass med mange kunnskapsrike, engasjerte og hyggelige medarbeidere. Faglige utfordringer der du får mulighet til å kunne utvikle deg og oss videre Muligheter for større ansvar Et utfordrende, godt faglig og sosialt miljø der medarbeidere trives. En stor kundemasse som er sulten på moderne og brukervennlig programvare Fleksibel arbeidstid Eierskap i Norges største tverrfaglige rådgiverbedrift Overskuddsdelingsordning der alle ansatte får direkte utbytte av selskapets resultat Konkurransedyktig lønns- og ansettelsesbetingelser Innsendelse av søknad: Søknad med CV, vitnemål og attester sendes via vårt elektroniske søknadsskjema på våre internettsider. Vi gjør oppmerksom på at det er kun de elektroniske søknadene som blir behandlet. Norconsult er Norges største rådgiverbedrift. Våre tjenester er rettet mot samfunnsplanlegging, prosjektering og arkitektur. Selskapet er eid av våre over 4 400 medarbeidere som er stasjonert på 113 kontorer i hele verden. Hovedkontoret ligger i Sandvika utenfor Oslo.
13.07.2020 Bærum
Vi inviterer deg til å ta i bruk din kunnskap, energi og nysgjerrighet i en stilling hvor du vil bli en sentral del av vårt konsulent-team som selger, designer, gjennomfører og rapporterer interessentundersøkelser for alle typer private og offentlige virksomheter. For denne rollen trenger du interesse for og kunnskap om statistikk, kvantitativ metode, og databehandling, og en strukturert og analytisk tilnærming til oppgaver. Du trenger også en kommersiell holdning og et ønske om å jobbe tett med kunder. Er du vår nye Konsulent? Klikk på søkeknappen for å legge inn din søknad.   Inviting bright minds Vil du bli utfordret faglig og utvikle ekspertisen din i et åpent, fleksibelt og samarbeidsorientert arbeidsmiljø? I Rambøll får du brukt din kunnskap til å skape et bedre samfunn og øke livskvaliteten for menneskene som bor der. Du blir en del av et globalt selskap som har vært i vekst siden oppstarten i 1945. Vi jobber sammen på prosjekter som bidrar til bærekraftig endring, både sosialt, økonomisk og for miljøet.   Bli en del av vår Stakeholder Intelligence avdeling Som vår nye Konsulent Interessentinnsikt blir du en del av en avdeling i vekst hvor kjerneaktiviteter er design, gjennomføring, analyse, og utvikling av undersøkelses- og rapporteringsløsninger, og presentasjon av disse rettet mot ansatte, kunder, brukere og andre interessenter. Rambøll Stakeholder Intelligence gjennomfører prosjekter for en lang rekke offentlige og private virksomheter i Norge. Alle løsninger og konsepter i Stakeholder Intelligence baserer seg på en avansert IT-plattform som er state-of-the-art i bransjen. Til grunn for alle undersøkelser ligger SurveyXact som er markedets mest fleksible og brukervennlige spørreskjemaverktøy og et av Skandinavias mest utbredte systemer. I tillegg har vi utviklet en lang rekke IT-løsninger som understøtter komplekse innsamlings- og rapporteringsprosesser.  Avdeling Stakeholder Intelligence består i dag av ca. 120 ansatte i Norge, Sverige, og Danmark, og er nå etablert som en av de førende aktørene i Skandinavia på blant annet medarbeider-, bruker- og kundeundersøkelser, samt kvalitetssystemer til utdanningssektoren i Norge. Avdeling Stakeholder Intelligence i Norge vokser, og vi har behov for å besette nye, viktige roller som kan bidra til å utvikle vår virksomhet.    Dine hovedoppgaver og ansvarsområder vil være: Være en sentral del av vårt konsulent-team som selger, utvikler og gjennomfører leder- og medarbeiderundersøkelser, kundeundersøkelser, brukerundersøkelser og andre interessentundersøkelser i privat og offentlig sektor Prosjektledelse Analyse/rapportering og formidling/presentasjon av undersøkelser Kundekontakt og kundeansvar, herunder salgsaktiviteter, oppfølging, mm. Inngå i tilbudsteam, og aktivt jobbe med salg til nye og eksisterende kunder   Vi støtter den faglige utviklingen din Medarbeiderne våre er vår viktigste ressurs, og den faglige veksten din en forutsetning for vår suksess. Fra du starter hos oss får du støtten du trenger for å utvikle deg videre. I denne rollen vil det faglige utgangspunktet ditt for eksempel være: Du har relevant høyere utdanning, gjerne innenfor økonomiske fag, organisasjonspsykologi, samfunnsvitenskapelige fag eller markedsføring, fortrinnsvis på masternivå Du har 0-3 års arbeidserfaring. Dersom du har arbeidserfaring, er det fortrinnsvis innen prosjektledelse, salg, kundehåndtering og/eller analyse, og du er kjent for å levere høy kvalitet i dine prosjekter Det vil være en fordel om du har erfaring med bruk av SPSS og Excel eller tilsvarende programmer   I denne rollen vil det være en fordel om du også evner å tenke tverrfaglig og se det store bildet. Vi ser etter en person som er selvstendig, initiativrik, nysgjerrig og som trives med faglige og kommersielle utfordringer. Du bør like tett samarbeid med oppdragsgivere og kollegaer, og du bør motiveres av å selge gjennom høy kvalitet og smart relasjonsbygging.   Velkommen til vår divisjon for Management Consulting  Rambøll har ett av Nordens største miljøer innen Management Consulting, med en sterk forankring i offentlig utvikling. Våre 500 eksperter er med å ruste bedrifter og samfunn for en bærekraftig fremtid. Vi tilbyr kundene våre verdifull innsikt, og vår globale kunnskapsbase med 16 000 medarbeidere gir oss mulighet til å kombinere teknisk ekspertise med konsulenttjenester.   Rambøll i Norge Rambøll er et av Norges ledende selskap innen rådgivende ingeniørtjenester, arkitektur og design. I Norge har vi 16 kontorer med tilsammen 1500 eksperter, som jobber tverrfaglig på store og små prosjekter. Hos oss kan du bidra til å skape innovative og bærekraftige løsninger til nytte for kunden, sluttbrukeren og samfunnet.   Slik søker du Søk via nett, ved å trykke på søkeknappen og laste opp CV, søknad og annen relevant dokumentasjon. Vi ser frem til å høre fra deg. Søknadsfrist: 9. august 2020. Legg ved karakterutskrifter fra studiene.   Har du spørsmål?Kontakt Business Manager Ingrid Hågård Bakke, ihba@ramboll.com, +47 975 01 357  
13.07.2020 Oslo
You may apply to TietoEVRY by selecting Apply and fill your application details to the form. You may also Apply by using LinkedIn and populate details to your application from your LinkedIn profile.   I TietoEVRY er vi svært opptatt av våre kunder, og du må derfor være serviceinnstilt, ha en positiv holdning og være opptatt av å levere kvalitet. Vi er i rask endring og dette krever at du er fleksibel, selvstendig og motiveres av gode resultater. Du vil forvalte en stor nordisk kortkunde og en omfattende avtale. Det forventes at du har erfaring og kjennskap til kontrakter innen bransjen og har evnen til å sette deg inn i komplekse problemstillinger.   Vi ser også for oss at du har følgende bakgrunn:   Hoved ansvars- og arbeidsoppgaver Du vil være bindeleddet mellom kunden og TietoEVRY card sine ulike leveranseenheter. Du vil jobbe i grenselandet mellom leverende enheter med mål om å optimalisere kundeopplevelsen og TietoEVRY card sine leveranser Contract Management Være rådgiver og tett samarbeidspartner for kunden Identifisere nye forretningsmuligheter Planlegge og gjennomføre salgs- og markedsaktiviteter Ansvar for planlegging og gjennomføring av Governance aktiviteter   Krav til formal kompetanse Universitets- eller høyskoleutdanning. el. tilsvarende Dokumentert erfaring kan i noen tilfeller kompensere for manglende utdanning. Dokumentert forretningskunnskap kan i noen tilfeller kompensere for manglende utdanning. Er flytende i et skandinavisk språk, samt god forståelse generelt for skandinavisk språk. Du må også beherske engelsk på en fullverdig måte   Krav til erfaring: Kunnskap om kortbransjen, bank og finanssektor og generell forretningsforståelse. Erfaring fra å arbeide med større caser gjennom hele prosessen fra analyse til ferdig konsept. Betydelig erfaring og dokumenterte gode resultater innen kompetanseområdet Generell IT-forståelse Erfaring med å jobbe på tvers av nordiske land og flere kulturer. Minimum 10 års erfaring innen systemsalg eller som kundeansvarlig innen bransjen   Personlige egenskaper: Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner, og evne til å skape tillit og gode relasjoner både med kunden, samarbeidspartnere og internt i TietoEVRY card Strukturert, analytisk og med gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsegenskaper. Evne å dykke i data, analyser og erfaringsgrunnlag, hente ut hoved essensen og kommunisere strategiske implikasjoner tydelig. Jobber målrettet og systematisk. Kan vise til dokumenterte resultater innen rådgivningsfunksjon, leveranse eller andre relevante oppgaver innen forretningsområdet Cards. Evner å jobbe selvstendig, samtidig fungere godt i team. Er utadvendt og engasjert, har god forretningsforståelse og et sterkt ønske om å forstå kundens behov   Rapportering: Stillingen rapporterer til Salgsdirektør Card Issuing Arbeidssted: Stockholm/Oslo Tiltredelse: Snarest                                                               Søknadsfrist: 17.08.2019   Spørsmål om stillingen rettes til: Tord-Rune Larsen, Telefon +47 41627908 eller e-post: tord.rune.larseno@tietoevry.com    
08.07.2020 Sverige, Oslo
You may apply to TietoEVRY by selecting Apply and fill your application details to the form. You may also Apply by using LinkedIn and populate details to your application from your LinkedIn profile.  Do you want to have a role with importance at the biggest IT and digitalization company in the Nordics? As a member of our global family, you will have a key role in keeping our modern world alive. With our innovative partnerships and customers within both private and public sector, you will contribute to shaping society’s digital future.      How we work  At TietoEVRY, we are passionate about creative solutions and we are always curious to see what next digital break-through will be. Since technology is perishable, our way of working is agile, which requires you to be able to be forward thinking. Our workplace is characterized by flexibility, giving you the opportunity to influence where and when you work.     Are you the one we are looking for?  Our employees are our greatest asset. Expectations to our leaders in setting direction, engaging people and achieving results are high. We are building a new company based on a long history and values rooted in the Nordics. The global Brand, Identity and Marketing function is currently in need of new colleagues, with specialist competence to strengthen our future footprint. We work in a rapid-changing environment, which requires you to be flexible, independent and motivated by results. To be able to continue on the exciting journey we have embarked on, it is important that you feel secure in making change. With your leadership skills and dedication, you support and inspire your co-workers to achieve the best results. You are service-minded, have a positive attitude and a good sense of quality.       The Strategic Initiatives Lead sits within the Brand, Identity and Marketing function and reports to the Head of Unit. In this role, you will be responsible for managing the project portfolio covering all change and modernization programs and projects associated with the unit. You will be leading a small team which is dedicated to change projects, support to international markets and for managing policies, processes and guidelines. This means that you have specialist knowledge within this field and can showcase concrete examples where your individual skills have contributed to similar B2B companies in the past.      We are looking for candidates with:  Formal education in Marketing, Business Development or other relevant field  Minimum 7-10 years in transformation programs/program management from one of the leading global consultancy firms with a proven track record  Certified project manager change manager   Strong business knowledge of the global IT and Consultancy partner landscape  Proven ability to create long lasting change in complex, global matrix in the intersection between strategy, business development, marketing and digitalization  Strong leadership, interpersonal and communication skills fit for modernizing organizations     We offer you  As one of the leading IT companies in the Nordics, we offer you more opportunities than other companies in the industry. You will have an important global role in a company with a wide geographical presence across the Nordics and beyond. Our broad competence areas, combined with a rapid pace of change, will give you the environment to develop. We strive to be a modern and attractive place to work. Therefore, we build working groups with large diversity to use the full potential of our competence and innovative thinking.    Location  Oslo    Does it sound interesting?  We welcome your application in the format of a personal letter and CV. Please go to “Send application”. We process applications from August onwards and would like you to send your application as soon as possible, at the latest August 17th. For more information about the position, please contact Thea Corwin Bristøl, phone +4793855663 or send an email to thea.corwin.bristol@tietoevry.com    We look forward to your application! 
08.07.2020 Oslo
You may apply to TietoEVRY by selecting Apply and fill your application details to the form. You may also Apply by using LinkedIn and populate details to your application from your LinkedIn profile.   Marketing Lead Cloud and Infrastructure at TietoEVRY   Do you want to have a role with importance at the biggest IT and digitalization company in the Nordics? As a member of our global family, you will have a key role in keeping our modern world alive. With our innovative partnerships and customers within both private and public sector, you will contribute to shaping society’s digital future.    How we work At TietoEVRY, we are passionate about creative solutions and we are always curious to see what next digital break-through will be. Since technology is perishable, our way of working is agile, which requires you to be able to be forward thinking. Our workplace is characterized by flexibility, giving you the opportunity to influence where and when you work.    Are you the one we are looking for? Our employees are our greatest asset. We are building a new company based on a long history and values rooted in the Nordics. The global Brand, Identity and Marketing function is currently in need of new colleagues, with specialist competence to strengthen our future footprint. We work in a rapid-changing environment, which requires you to be flexible, independent and motivated by results. To be able to continue on the exciting journey we have embarked on, it is important that you feel secure in making change. With your dedication, you support and inspire your co-workers to achieve the best results. You are service-minded, have a positive attitude and a good sense of quality.   The Marketing Lead for Cloud and Infrastructure sits within the Brand, Identity and Marketing function and reports to the Head of Unit. In this role, you will be responsible for developing targeted and attractive value propositions and concepts which position TietoEVRY and contribute to increased sales. This means that you have specialist knowledge within this field and can showcase concrete examples where your conceptualization skills have contributed to the market success of technology and infrastructure services in the past.   We are looking for candidates with: Formal education within Marketing, Business Development or other relevant field Minimum 7-10 years of value proposition and conceptualization experience from one of the main global technology and/or consultancy firms A proven track record of developing and deploying successful, revenue generating concepts towards different target groups Certification in project and change management Strong business knowledge of the global IT and consultancy partner landscape Proven ability to create long-lasting change in complex, global matrix in the intersection between strategy, business, development, marketing and digitalization Strong project and change management capabilities, interpersonal and communication skills fit for modern organizations   We offer you As one of the leading IT companies in the Nordics, we offer you more opportunities than other companies in the industry. You will have an important global role in a company with a wide geographical presence across the Nordics and beyond. Our broad competence areas, combined with a rapid pace of change, will give you the environment to develop. We strive to be a modern and attractive place to work. Therefore, we build working groups with large diversity to use the full potential of our competence and innovative thinking.   Location Oslo   Does it sound interesting? We welcome your application in the format of a personal letter and CV. Please go to “Send application”. We process applications from August onwards and would like you to send your application as soon as possible, at the latest August 17th. For more information about the position, please contact Thea Corwin Bristøl, phone +4793855663 or send an email to thea.corwin.bristol@tietoevry.com   We look forward to your application!
08.07.2020 Oslo
You may apply to TietoEVRY by selecting Apply and fill your application details to the form. You may also Apply by using LinkedIn and populate details to your application from your LinkedIn profile.     Content Creator at TietoEVRY   Do you want to have a role with importance at the biggest IT and digitalization company in the Nordics? As a member of our global family, you will have a key role in keeping our modern world alive. With our innovative partnerships and customers within both private and public sector, you will contribute to shaping society’s digital future.    How we work At TietoEVRY, we are passionate about creative solutions and we are always curious to see what next digital break-through will be. Since technology is perishable, our way of working is agile, which requires you to be able to be forward thinking. Our workplace is characterized by flexibility, giving you the opportunity to influence where and when you work.    Are you the one we are looking for? Our employees are our greatest asset. We are building a new company based on a long history and values rooted in the Nordics. The global Brand, Identity and Marketing function is currently in need of new colleagues, with specialist competence to strengthen our future footprint. We work in a rapid-changing environment, which requires you to be flexible, independent and motivated by results. To be able to continue on the exciting journey we have embarked on, it is important that you feel secure in making change. With your dedication, you support and inspire your co-workers to achieve the best results. You are service-minded, have a positive attitude and a good sense of quality.     The Content Creator role sits within the Campaign and Event Development team and reports to the Head of Team. In this role, you will be responsible for content development for marketing campaigns and events across multiple channels and customer touchpoints aimed at positioning TietoEVRY and differentiating our products and services towards defined target groups. You will develop and maintain our content library together with other content creators across the Nordics – ultimately ensuring consistency of tone of voice in company messaging. This means that you have specialist knowledge within this field and can showcase concrete examples where your individual skills have contributed to similar companies in the past.     We are looking for candidates with: Formal education in marketing/communication, copy writing or other relevant field 5-10 years experience in content marketing – preferably from a recognized Nordic/global content marketing agency or similar Creative and conceptual mind-set with solid skills into translating business, marketing, brand and digital strategies into modern, targeted and differentiated campaigns aimed at changing behaviour Proficient in digital marketing across channels (e.g. SoMe, web etc) and well versed in related tools (e.g. Photoshop, InDesign, Illustrator, CRM and Acrobat etc) Strong self-leadership, interpersonal and communication skills fit for modern organizations Fluency in Norwegian and English   We offer you As one of the leading IT companies in the Nordics, we offer you more opportunities than other companies in the industry. You will have an important global role in a company with a wide geographical presence across the Nordics and beyond. Our broad competence areas, combined with a rapid pace of change, will give you the environment to develop. We strive to be a modern and attractive place to work. Therefore, we build working groups with large diversity to use the full potential of our competence and innovative thinking.   Location Oslo   Does it sound interesting? We welcome your application in the format of a personal letter and CV. Please go to “Send application”. We process applications from August onwards and would like you to send your application as soon as possible, at the latest August 17th. For more information about the position, please contact Sophie Gernandt, phone +46709208003 or send an email to sophie.gernandt@tietoevry.com   We look forward to your application!
08.07.2020 Oslo
You may apply to TietoEVRY by selecting Apply and fill your application details to the form. You may also Apply by using LinkedIn and populate details to your application from your LinkedIn profile.    Head of Value Propositions and Conceptualization at TietoEVRY   Do you want to have a role with importance at the biggest IT and digitalization company in the Nordics? As a member of our global family, you will have a key role in keeping our modern world alive. With our innovative partnerships and customers within both private and public sector, you will contribute to shaping society’s digital future.    How we work At TietoEVRY, we are passionate about creative solutions and we are always curious to see what next digital break-through will be. Since technology is perishable, our way of working is agile, which requires you to be able to be forward thinking. Our workplace is characterized by flexibility, giving you the opportunity to influence where and when you work.    Are you the one we are looking for? Our employees are our greatest asset. Expectations to our leaders in setting direction, engaging people and achieving results are high. We are building a new company based on a long history and values rooted in the Nordics. The global Brand, Identity and Marketing function is currently in need of new colleagues, with specialist competence to strengthen our future footprint. We work in a rapid-changing environment, which requires you to be flexible, independent and motivated by results. To be able to continue on the exciting journey we have embarked on, it is important that you feel secure in making change. With your leadership skills and dedication, you support and inspire your co-workers to achieve the best results. You are service-minded, have a positive attitude and a good sense of quality.   The Head of Value Propositions and Conceptualization sits within the Brand, Identity and Marketing function and reports to the Head of Unit. In this role, Responsible for accelerating conceptualization based on best practice frameworks and proven experience fit for a global organization. You will be leading a dedicated team focused on developing and deploying attractive and targeted value propositions per service line and customer segment which position our brand and grow our business. This means that you have specialist knowledge within this field and can showcase concrete examples where your individual skills have contributed to the market success of similar B2B companies in the past.     We are looking for candidates with: Formal education in Marketing, Business Development or other relevant field Minimum 7-10 years of conceptualization experience from one of the main global consultancy or technology companies A proven track record of developing and deploying successful, revenue generating concepts towards different target groups A proven track record in establishing teams, implementing best practice conceptualization and design thinking frameworks and producing tangible business results Certified project manager change manager Strong business knowledge of the global IT and consultancy partner landscape Proven ability to create long lasting change in complex, global matrix in the intersection between strategy, business, development, marketing and digitalization In depth knowledge of effective digital marketing trends and deployment methods Strong leadership, interpersonal and communication skills fit for modern organizations   We offer you As one of the leading IT companies in the Nordics, we offer you more opportunities than other companies in the industry. You will have an important global role in a company with a wide geographical presence across the Nordics and beyond. Our broad competence areas, combined with a rapid pace of change, will give you the environment to develop. We strive to be a modern and attractive place to work. Therefore, we build working groups with large diversity to use the full potential of our competence and innovative thinking.   Location Oslo   Does it sound interesting? We welcome your application in the format of a personal letter and CV. Please go to “Send application”. We process applications from August onwards and would like you to send your application as soon as possible, at the latest August 17th. For more information about the position, please contact Thea Corwin Bristøl, phone +4793855663 or send an email to thea.corwin.bristol@tietoevry.com   We look forward to your application!
08.07.2020 Finland, Oslo
You may apply to TietoEVRY by selecting Apply and fill your application details to the form. You may also Apply by using LinkedIn and populate details to your application from your LinkedIn profile.     Campaign Strategist at TietoEVRY   Do you want to have a role with importance at the biggest IT and digitalization company in the Nordics? As a member of our global family, you will have a key role in keeping our modern world alive. With our innovative partnerships and customers within both private and public sector, you will contribute to shaping society’s digital future.    How we work At TietoEVRY, we are passionate about creative solutions and we are always curious to see what next digital break-through will be. Since technology is perishable, our way of working is agile, which requires you to be able to be forward thinking. Our workplace is characterized by flexibility, giving you the opportunity to influence where and when you work.    Are you the one we are looking for? Our employees are our greatest asset. We are building a new company based on a long history and values rooted in the Nordics. The global Brand, Identity and Marketing function is currently in need of new colleagues, with specialist competence to strengthen our future footprint. We work in a rapid-changing environment, which requires you to be flexible, independent and motivated by results. To be able to continue on the exciting journey we have embarked on, it is important that you feel secure in making change. With your dedication, you support and inspire your co-workers to achieve the best results. You are service-minded, have a positive attitude and a good sense of quality.     The Campaign Strategist sits within the Campaign and Event Development team and reports to the Head of Team. In this role, you will be responsible for the company’s integrated 360 campaign strategy supporting brand position and campaign targets based on insights and data. You will be advising on and putting to life best practices required for optimal campaign strategy implementation through conceptualizing how campaigns should be run from a-z including types of content and channel use. This means that you have specialist knowledge within this field and can showcase concrete examples where your individual skills have contributed to similar companies in the past.     We are looking for candidates with: Formal education in Marketing/Communication or other relevant field 5-10 years experience in campaign management for leading Nordic/global brands from a recognized marketing agency Creative and conceptual mind-set with solid skills into translating business, marketing, brand and digital strategies into modern, targeted and differentiated campaigns aimed at changing behaviour Preferably certifications in agile project management and change management Solid competence in inbound and outbound tactics and activities, digital marketing across channels (e.g. SoMe , Google Analytics, Snapchat, web etc ), as well strong technical knowledge of digital marketing platforms/tools such as SEO, PPC methods, EDM marketing and CMS Strong analytical, interpersonal, collaboration and communication skills fit for modern organizations Knowledge and experience of integrated 360 marketing strategy Fluency in English and preferably one or more of the Nordic languages   We offer you As one of the leading IT companies in the Nordics, we offer you more opportunities than other companies in the industry. You will have an important global role in a company with a wide geographical presence across the Nordics and beyond. Our broad competence areas, combined with a rapid pace of change, will give you the environment to develop. We strive to be a modern and attractive place to work. Therefore, we build working groups with large diversity to use the full potential of our competence and innovative thinking.   Location Oslo or Helsinki   Does it sound interesting? We welcome your application in the format of a personal letter and CV. Please go to “Send application”. We process applications from August onwards and would like you to send your application as soon as possible, at the latest August 17th. For more information about the position, please contact Sophie Gernandt, phone +46709208003 or send an email to sophie.gernandt@tietoevry.com   We look forward to your application!
08.07.2020 Finland, Oslo
Vis alle 19.091 ledige stillinger
Les mer om Sporten Drift AS

Stillingsbeskrivelse

Vi er alltid interessert i komme i kontakt med dyktige kandidater.

Dersom du synes vår bedrift og bransje er interessant og stillingene vi normalt ansetter til er aktuelle for deg, kan du sende oss en åpen søknad. I søknaden ønsker vi at du inkluderer en CV og et søknadsbrev der du forteller om deg selv og hvorfor du er interessert i å jobbe hos oss.

Ved å sende oss en åpen søknad, blir du samtidig registrert i vår CV database slik at vi kan ta direkte kontakt med deg dersom det dukker opp en jobbmulighet.

Dine arbeidsoppgaver vil være;

  • videreutvikle og vedlikeholde  nettsidene
  • ha ansvar for digital markedsføring og utsendelse av nyhetsbrev
  • jobbe med søkemotoroptimalisering
  • oppdatere og gjennomføre alle aktiviteter på sosiale medier
  • utarbeide markedsplan og kampanjer sammen med salgsleder


Kvalifikasjoner;

  • utdanning i markedsføring, grafisk design, eller annen relevant utdanning
  • god kunnskap og interesse til sosiale medier og digital kommunikasjon
  • god kjennskap til - og interesse for - Google AdWords, Google Analytics, SEO og andre verktøy
  • god muntlig og skriftlig fremstillingsevne
  • strukturert og nøyaktig


Vi kan tilby;

  • fleksibel arbeidsplass
  • spennende og utfordrende arbeidsoppgaver
  • hyggelige kollegaer
  • konkurransedyktige betingelser

Relaterte studier og skoler for denne stillingen

Se også alle studier innen:

Søknadsinformasjon

Internett: https://sult.no/
Søknadsfrist : Behandles fortløpende

Kontaktperson

Daglig leder

Lagre stillingen eller abonner på tilsvarende muligheter

Fakta om Sporten Drift AS